Bulvár

Miluše: Klamavá reklama nejen v letácích

První příspěvek přišel od paní Miluše. S manželem podle letáků nakupují, porovnávají ceny. Horší už to je s cenami přímo v hypermarketech, které jsou napsány - tak nějak nepochopitelně.

Dobrý den
Asi budu směšná, ale podle letáků se řídím pořád. Už dva roky jsem v invalidním důchodu a tak nejenom že nechodím do práce, ale máme i hluboko do kapsy.Když porovnám ceny, tak se opravdu velice liší. S manželem si píšeme na lísteček věci, které potřebujeme nakoupit, abychom zbytečně neutratili. Teď před Vánocemi obzvlášť sledujeme ceny. Jestli mě někdo napálil? Ano, bylo to jednou, když jsem jeli do Te…. a tam měli velkou ceduli : bavlněné ponožky, 5 párů za 100 Kč. Vypadaly opravdu kvalitně, manžel se synem trhají ponožky jako by byli z papíru a tak jsem je vzala rovnou dvakrát. U pokladny mi pak prodavačka účtovala za jedno balení 350 korun, tedy celkem 700 korun. Zůstala jsem jak opařená a odvolávala se na reklamní ceduli. Pokladní vůbec nevěděla která bije a odkázala mě o patro výš na reklamaci. Tam mi paní vysvětlila, že ty ponožky stojí 100 Kč jen v případě, když máme nákup nad 500 Kč,  to tam ale nikde napsané nebylo. Usmála se, že za to nemůže, ale že to půjde hned upřesnit. Ponožky jsme stornovali.

A co myslíte? Ta stejná reklama tam byla takto nepochopitelně napsaná i za 14 dní, nic neopravili. Ale to už jsme měli nákup nad 500, tak jsem je vzala. Takových klamavých reklam je určitě víc, a to nejen u letáků, člověk se nesmí bát ozvat.

Miluše

Pozn.red. : Text nebyl redakčně upraven

Vůbec nejste směšná, spousta lidí má hluboko do kapsy a obzlášť teď před Vánocemi bude porovnávat ceny na letácích. Jen aby ale byly platné a nebylo to nakonec jako s těmi ponožkami. Děkuji za příspěvek a přeji klidné nákupy.
Saša

Téma dnešního dne 8. listopadu: Reklamní letáky

  • Nacházíte ve vašich schránkách reklamní letáky?
  • Vyhazujete je nebo do nich rády nahlédnete?
  • Porovnáváte ceny?
  • Nakupujete podle nich?
  • Kdy nejvíce? (Vánoce, Velikonoce, výprodeje)
  • Byla jste někdy podle reklamního letáku napálena?
  • Obtěžují vás?
  • Nevadí vám?

Vše o letácích pište na redakční e-mail: redakce@zena-in.cz
Jednu nakupující nenapálím, ale odměním malým dárkem:
3 x luxusní  tělový krém AVON – naturals: s mlékem a medem, s vanilkou a s růží a broskví

krem

   
08.11.2011 - Příběhy - autor: Alexandra Stušková

Komentáře:

  1. [17] Martina59 [*]

    Reklamní desky se ještě dají snést

    superkarma: 0 20.07.2013, 11:38:21
  2. [16] sdrawa [*]

    S takovou reklamou se setkáme snad všude, at už to jsou etikety nebo letáčky

    superkarma: 0 28.05.2013, 08:41:51
  3. [15] sdrawa [*]

    Vsásejte na efektní reklamu, která umí zapůsobit, nejlépe na 3D samolepky

    superkarma: 0 18.02.2013, 14:17:37
  4. [14] sdrawa [*]

    Vsásejte na efektní reklamu, která umí zapůsobit, nejlépe na 3D samolepky

    superkarma: 0 18.02.2013, 13:02:04
  5. [13] dana11 [*]

    Miluš - jestli chceš dobrou propagaci pro firmu tak zkus společnost AC marketing

    superkarma: 0 21.01.2013, 06:31:09
  6. avatar
    [12] Gedžitka [*]

    tomáš — #11 právě už jsem taky vracela - "cena od...Kč". Mě tím děsně štvou, už se teda snažím koukat, ale...

    superkarma: 0 08.11.2011, 20:54:37
  7. avatar
    [11] tomáš [*]

    "Cena od.." - poté,co jsem naletěla, už jsem obezřetnější. Dobrý fór taky je, když v regále s lákavou cenovkou je narovnané úplně jiné zboží. Nebo bohužel zákazníci přehrabovali a pak se tam ocitl jiný výrobek.. Super úlet měli vícekrát v Albertu. Cena v akci, tabule jako hrom. Ale na zboží cenovky o hodně vyšší. Upozornila jsem zevlující "podavačku", a ta mi málem dala facku Sml31 "Já jsem to tam nepsala", bylo její vysvětlení. Ale musím pochválit, že lákadlo bylo následně přelepeno správnou cenou.

    Jinak účtenky si pravidelně kontroluji, a pokud to nesouhlasí, tak reklamuji. Pravda je, že se tím ztratí spousta času. Není-li to jen pár drobných, trvám si na svém.O co klidnější jsou ti, co nekontrolují. Co oči nevidí, to srdce neželí.Sml68

    1. na komentář reaguje Gedžitka — #12
    superkarma: 0 08.11.2011, 20:01:35
  8. avatar
    [10] Gedžitka [*]

    A nebo napíšou na ceduli od... Kč, to si člověk nevšimne a taky pak kouká, kde se tam vzala ta divná cena, když na cedli bylo... Kč. Jenže od... Kč.

    superkarma: 0 08.11.2011, 16:18:21
  9. avatar
    [9] Solei [*]

    účtenku kontroluju a letáky prohlížím důkladně - hlavně to co je napsáno malinkým písmem případně se vyplatí dívat jestli není někde hvězdička - ta obvykle znamená, že někde je napsaný dovětek.

    superkarma: 0 08.11.2011, 15:19:17
  10. avatar
    [8] cicinka [*]

    kobližka — #6 SNÍŽEK — #7 Taky kontroluju displej hned u kasy. A taky jim to tam nechám, když to nesouhlasí. Zkouší to na lidi.

    superkarma: 0 08.11.2011, 14:39:37
  11. avatar
    [7] SNÍŽEK [*]

    mamina73 — #1 já si účtenky kontroluju a pokud nesouhlasí tak reklamuju Sml22

    1. na komentář reaguje cicinka — #8
    superkarma: 0 08.11.2011, 13:28:02
  12. avatar
    [6] kobližka [*]

    V marketech se snažím kontrolovat,co mi pokladní markuje a pokud cena neodpovídá,bez uzardění položku nechám stornovat.Mě fakt nezajímá,že mají jinou cenu u produktu a jiná je v počítači na pokladně.Mnoho lidí si ale vůbec nevšímá,co se jim markuje a už málokdo si nechá zboží stornovat,pokud cena neodpovídá.S tím také obchodní řetězce počítají,že se lidi nebudou chtít zdržovat nějakým stornováním položky a mávnou nad tím rukou.

    1. na komentář reaguje cicinka — #8
    superkarma: 1 08.11.2011, 10:07:01
  13. avatar
    [5] enka1 [*]

    Sml22radši se stokrát zeptat

    superkarma: 0 08.11.2011, 09:58:10
  14. avatar
    [4] ToraToraTora [*]

    Milá zlatá, směšní jsou lidé, kteří mají hluboko do kapsy a než by sledovali letáky a utáhli opasek, vezmou si spotřebitelský úvěr. To radši tisícovka takových, jako jsi ty.

    superkarma: 2 08.11.2011, 09:50:40
  15. avatar
    [3] Barbucháč [*]

    nejlepší lék by na tohle byl, kdyby tam člověk zkrátka už znovu nešelSml80 Myslím, že by řetězce rychle změnili obchodní praktiky. Je to ovšem pouhá fikce, v praxi špatně realizovatelná z mnoha důvodů, to je mi jasný.

    Nicméně já se tím snažím řídit, a proto mě už leta neviděl Kaufland a Tesco. Napálili mě, škubali se při nápravě, proto jim své peníze strkat nebuduSml23

    superkarma: 0 08.11.2011, 09:28:03
  16. avatar
    [2] Věrulinka [*]

    Sml15 jj markety umí lhát a oblbovat lidi, to jim jde moc dobře, čímž neskutečně vydělávají.Sml68Sml15

    superkarma: 1 08.11.2011, 09:14:30
  17. [1] mamina73 [*]

    Bohužel pokladní v obchodech opravdu často netuší, co probíhá za akci, jaká má být správná cena toho či kterého výrobku. Dobře že jste si toho hned všimla, hodně lidí účtenky nekontroluje a tak si někdy super - hypermarkety dělají co chtějí.

    1. na komentář reaguje SNÍŽEK — #7
    superkarma: 0 08.11.2011, 08:59:13

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme