Vztahy

Miluj bližního svého - ale ne homosexuála?!

Všechno mělo být jinak. Chystala jsem článek o tom, jak gaye církve zas tak moc neovlivňují a žijí celkem spokojeně bez ohledu na dění na náboženském poli. Avšak ti, o kterých článek měl být, se nakonec rozhodli, že si svoje příběhy nechají pro sebe. Respektuji jejich soukromí a dávám se do psaní jiného článku, které se dotýká stejného tématu, ale z druhé strany.

Média přetřásají nový vatikánský dokument o homosexuálech.
Část křesťanstva má asi radost, že ve Vatikánu jasně řekli Stop! zvrácenostem. Další křesťané zuří a vůbec nechápou, proč se vrchnost pouští do něčeho takového. A zbytek? Ten ničemu nerozumí a s trochou smutku hledá příčinu toho, proč se Vatikán vyjadřuje k něčemu, co se ho vůbec netýká.

Ani nevím, kam teď patřím já.
Na jedné straně vidím své kamarády gaye, kteří spolu žijí a jsou š’tastní, tak nějak zapadli do mého života a já jsem ráda, že tam jsou.
Ale taky si uvědomuji, že bych měla mít alespoň minimální dávku poslušnosti k vyhlášením Kongregace pro víru.

Snad proto jsem oslovila různé své přátele, kteří mají s křesťanství něco společného a poprosila je o jejich pohled. Opět se vzdávám vlastního komentáře a ponechávám na vás, co budete chtít přijmout a co odmítnete.

Nejdříve jsem oslovila sociologa, člověka, který římskokatolickou církev opustil, ale stále ji sleduje.
“Věda se vždy snaží o popsání reality, jenže tento pohled se v průběhu času mění. Církev se naopak snaží zachytit věčnost, mít stálý a pevný postoj. Těžko se mohou tyto dva pohledy spojit,” tiše poslouchám stárnoucího intelektuála, ”navíc církev by měla být nositelkou hodnot, přesto mám pocit, že posledním dokumentem se nic nevyřešilo. Další plácnutí do vody.”
Někteří katolíci mají o poznání bojovnějšího ducha.
"Milí bratři v Kristu, situace se stává kritická. Mnoho vlád uznává pseudoprávo občanům páchající sodomský hřích na manželství. Je to v rozporu s přirozeným zákonem, s posvátností manželského svazku, rouhání, zvrácenost a prasečina."
Výzva zveřejněná na internetu pokračuje, “Veřejnou propagaci homosexuálního způsobu života, zvláště mezi mládeží, považuji za podrývání zbytků morálky národa, a proto žádám, aby tato propaganda byla chápána jako trestný čin, podobně jako např. propagace pornografie. Občané, nedejte se. Pište svým poslancům, organizujte občanskou neposlušnost, nenásilný odpor. Konzervativní organizace, sjednoťte se v úsilí, aby homo-manželství neprošlo! Bůh, národ, řád! Svatováclavské vlasti zdar!“

Pro klid duše se ozývám psychologovi-křesťanovi.
„Každá skupina obyvatel má právo vyjadřovat své názory, ať už jsou to homosexuálové, nebo katolíci. Homosexuálové mají svá pravidla, která platí v jejich komunitě, stejně jako katolíci. Ti vydali dokument, který se týká jen jich samotných. Nikomu jinému jej nenutí.“ Pokouším se nesouhlasit a říkám, že v dokumentu je zmínka o tom, že poslanci, kteří se hlásí ke křesťanství nemají podporovat homosexuální sňatky.
„Ale jistě, to je zcela normální snaha prosadit své názory. Chci však říci něco dalšího. Tento dokument nemá žádný vliv na život homosexuálů, ti si stejně budou žít podle svého.“

Ještě si popovídám s farářem, je to mladý člověk, mohl by mít jiné názory.
„Církve jsou tu pro člověka a snaží se mu pomáhat, stejně tak by se měla snažit pomáhat homosexuálně orientovaným,“ trošku překvapivý postoj vzhledem k obsahu dokumentu, který považuje homosexualitu za zvrácenost. „Homosexuál je člověk jako každý jiný, proto nesmí být nijak trestán za svou sexualitu.“
Jenže tímto farářova sdílnost končí a sděluje mi něco na ten způsob, že homosexuální akt je proti přirozenosti, a to je špatné.

Přemýšlím nad tím, jestli církev není trošku schizofrenická.
Nejdřív homosexuálům řekne, že jejich způsob milování je zvrácený a pak jako by se jim omlouvala a snaží se jim pomáhat zřizováním různých poraden nebo hnutí, kde se mohou setkávat.

Mám chuť to všechno vzdát, smazat předchozí řádky a zapomenout na všechny rozhovory. Najednou mi přijde omluvná SMS od faráře. „Vis, ja homosexualum fandim a chci, aby prozili pekny zivot. I kdyz jsem farar. “
Že by všechno nebylo tak černé?  

          
   
08.08.2003 - Láska a vztahy - autor: Ludmila Hamplová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [110] karieristka [*]

    Alena: a proč myslíš že tě chtěla znásilnit, třeba ses jí taky jen nelíbila, třeba si o sobě jen moc myslíš

    superkarma: 0 09.08.2008, 19:34:58
  2. avatar
    [109] Gabi [*]

    Článek ˇi diskuze dost dobře vyjadřuje podivný společenský postoj: "poslušnosti k vyhlášením Kongregace pro víru", "já jim fandím", "klidně ať se berou, ale adopce ne", ... Být "členem" jakékoliv menšiny, která není militantní, je samo o sobě těžké. Co jim už konečně dát pokoj a přestat z nich dělat exponáty pro zoologickou zahradu. Vždyť je mezi diskutujícími velké procento rodičů, copak všichni počítáte automaticky s tím, že vaše děti budou splňovat nějakou pseudonormu?!

    superkarma: 0 08.08.2008, 09:23:32
  3. avatar
    [106] emma [*]

    bajaja: manželství??

    superkarma: 0 12.08.2003, 14:03:13
  4. avatar
    [100] Lesana [*]

    Irka 98: a co? Zrovna tak se můžeme dočkat toho, že se děti budou učit: Ema má mámu. Ema má taky tátu. Ema má dva táty. Tátu na týden a tátu na víkend... Dneska už běžný jev, a přece zatím nikdo rozvody nezakázal :o) A mám docela "obavy", že dětí se dvěma tatínky bude asi víc, než dětí od homo... :o)

    superkarma: 0 11.08.2003, 19:20:51
  5. avatar
    [99] k@tchabinka [*]

    skoda ze neznam zadneho homosexuala :) rada bych videla pohled na vec z jejich strany.

    superkarma: 0 11.08.2003, 17:53:56
  6. avatar
    [97] emma [*]

    mia!

    superkarma: 0 11.08.2003, 16:23:37
  7. avatar
    [94] emma [*]

    Alena: nojo, ale takový nechuťata můžou bejt i chlap s ženskou a NIKDO jim nezabrání mít děti. a to je ta diskriminace, víš?!!

    superkarma: 0 11.08.2003, 16:05:37
  8. avatar
    [88] werka [*]

    Irka: No já psala, že mé znalosti AJ jsou velmi chatrné, navíc jsme ten článek jen přelítla, což tedy možná byla smrtonosná kombinace . Já se to pokusím ještě jednou přelouskat se slovníkem, ale ono to s tím pochopením o moc lepší nebude- bohužel (já jsem na jazyky doost tvrdá). Ale zajímá mne to, protože poslední asi tři návrhy úpravy registrovaného partnerství jsme připomínkovala ...

    emma: U nás nikdo dvěma homo jít k právníkovi a upravit si třeba problémy dědění nebrání. Zákon o registrovaném parnerství (nazývat svazek mezi homosexuály "manželstvím" by vzhledem k tradici tohoto institutu se všeobecně nepovažuje za vhodné) bude spíš o společenském uznání tohoto typu svazku (a možná o zjednodušení některých věcí). Návrh tohoto zákona by měl být někde na cestě mezi zpracovatelem, vládou a Parlamentem. Oproti předchozímu návrhu, který Parlamentem neprošel, je omezenější, nicméně první krůček - právě pokud jde o to zoficiálnění svazku, by to mohl být. Ovšem pokud projde ...

    superkarma: 0 11.08.2003, 11:38:50
  9. avatar
    [86] emma [*]

    Irko sorry, ale my tady spíš řešíme situaci v ČR, kde ti homo nemůžou jít ani k tomu právníkovi. o manželství si mohou nechat jen zdát, školy taky nikdo neplánuje.
    a to, že v USA je nejvíc utiskován bílý hetero, to je jen politika USA. menšiny budou tak hlasité, jak moc je budou lidé poslouchat.
    to je jako s únosci. tuším, že ve VB nebo kde s nima prostě nevyjednávají. tak pak taky nikdo nikoho neunáší. jako se zemědělci u nás. kříčí, protože vědí, že dostanou. jako s nezaměstnanými. nepracují, protože dávky jsou štědré nebo kradou. a NIC se jim za to nestane... tak proč by to proboha nedělali???
    a společnost dělají lidi jako já nebo ty!!

    superkarma: 0 11.08.2003, 10:24:49
  10. avatar
    [85] emma [*]

    to anonym 74: trošku vedle ne? diabetik si dá dia sušenku, místo kavárny zajde do čajovny a barvoslepýmu nikdo nezakazuje žít plnohodnotný život včetně práva na manželství, partnerství, lásku... kde je ta svobodná volba homosexuála???

    superkarma: 0 11.08.2003, 09:26:14
  11. avatar
    [83] werka [*]

    Fifinka: Tohle není asi problém školství obecně a asi to není ani moc řešitelné. Nebo máš nápad jak to řešit? Jediné, co mne napadá, že zrovna ta holčička nebude muset hlasitě slabikovat větu o mámě, ale pí. uč. jí vyvolá třeba na tu o Emě. Ale to je otázka taktu pí. uč. a ne školství. Ostatně né každý táta má dost peněz, aby měl auto , takže třeba děti ze sociálně slabých rodin by se mohly cítit dotčené tímhle ...

    Irka: No jestli jsem se svou chabou znalostí Aj dobře pochopila, tak důvodem pro založení této školy bylo ponižující jednání s homo v klasických školách, takže zatím to s tou preferencí homo a utiskováním hetero nebude tak horké

    superkarma: 0 10.08.2003, 20:03:39

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [81] Fifinka [*]

    Irka: nezlob se, ale ta moje poznámka byla vážně technická !..o školách s homo zaměřením jsi nepsala nic...psala jsi, že před 50 lety se o tomto nemluvilo...já jsem Ti na to napsala, že již před 75 lety vyšla kniha o těchto problémech a mluvit se o ní asi někde(konkrétně ve VB) muselo, když ji pak následně zákazali, ne??

    Jinak to o těch školách je , já jsem o této škole tedy ještě nikdy neslyšela...něco mne k tomu napadlo:nedávno psala teta jedné malé holčičky (na konkurenčním serveru). Této holčičce nejprve zemřel tatínek, vychovávala ji matka..pak, nějak těsně před 1. třídou jí ještě zemřela maminka..ano, je to smutné..o to víc smutné, že ta malá se v první třídě učí slabikovat: EMA MÁ MASO, MÁMA MÁ MÍSU, TÁTA MÁ AUTO, kreslí se CELÁ rodina pohromadě apod....ta teta, která nyní holčičku vychovává je z toho nešťastná, holčička je nešťastná..samozřejmě, já nevím jak tohle řešit..ale ta holčička rodiče nemá a učit se to musí..zda třeba byli za třídní učitelkou apod nevím....nevím, zda je zavedení té homoškoly správné či ne, ale na dítě se tu alespoň (zřejmě-já osnovy té školy neznám)bere ohled, bere se ohled, v jakém prostředí vyrůstá, zatím co na tu holčičku určitě ne..my žijeme v ČR a tady je prostě školství takové jaké je ...ještě jednou, já se v problémech gayů a lesbiček moc nevyznám (totéž platí o uzákonění apod..) jen prostě reaguji na Tebe, že jsi se napsala (podle mne) chybný údaj ...jistě, teď v dalším příspěvku jsi to již upřesnila, ale číst mezi řádky vážně neumím...
    Jinak samozřejmě Studna osamění JE kultovní kniha a samozřejmě se tu za bývalého režimu nemluvilo vůbec...neboť byla zakázana pro změnu tady...

    superkarma: 0 10.08.2003, 18:31:57
  2. avatar
    [77] Fifinka [*]

    Irka:jedna technická: před 50 lety se o homo nemluvilo? Studna osamění vyšla před 75 lety! ..je to zřejmě první anglický román, který se uvedeným tématem zabývá a v době svého vzniku byl dokonce zakázan...

    superkarma: 0 10.08.2003, 13:44:08
  3. avatar
    [76] Lesana [*]

    Irka: Právník - no ano. O tom taky homo mluví, nebo mi něco uniklo? Co jsem si všimla, chtějí ragistrované partnertsví, nikoli manželství. U právníka dost těžko dneska sepíšou všechno. Příklad - mám i-známou, lesbičku. Se svou přítelkyní vychvávají dítě. Co by se stalo s dítětem, kdyby matka zemřela? Tohle jde těžko ošetřit.

    A za druhé, z toho, co psala clarCa, jsem pochopila, že SF není typické město, že se do něj v podstatě stahují homo. FAjn, a podle toho chceš hodnotit homo jako takové? Proč tedy neuděláš průzkum na E55 a podle toho nehodnotíš výskyt sexuálních chorob a počet intimních partnerů u hetero?

    Navíc netuším, co je komu do topho, co si kdo dělá v posteli. Nevadí mi pedofil, pokud svou touhu drží na uzdě a neobtěžuje dětičky. Nevadí mi lesba, pokud na mne nevyjíždí. Nevadí mi zoofil, pokud neojíždí mého psa. Nevadí mi hetero, pokud mě neosahává... Co si dva DOSPĚLÍ SVÉPRÁVNÍ jedinci dělaj v posteli, je jejich věc. A že chtěj mít nějaké jistoty, to se snad ani nelze divit. Však kolik hetero žen manévruje své nejdražší ke svadbě, aby měly "své jisté"...

    MMCH když se dá všechno zařídit u právníka, tak jen tak namátkou mě napadlo: jak zařídíš, aby na rodičovskou směla též "druhé matka" dítěte, aby si mohla dítě odepsat od daní, aby mohla zůstat doma na "šetřovačku", když bude dítě nemocné... Těžko, prokože v zákoně je jasně uvedeno, že otec dítě, nebo druh/manžel druhého z rodičů... Já vím, je to drobnost, ale tak mě to napadlo...

    superkarma: 0 10.08.2003, 09:46:14
  4. avatar
    [71] Lesana [*]

    clarCa: ó jé, to je tak, když čte člověk jedním okem jedno okno, druhým druhé a ještě nakukuje do třetího Omlouvám se za záměnu.

    Ten rozhovor s homo mi připomněl, že jsem kdysi četla i u nás článek, ve kterém něco velmi obdobného tvrdil hetero, který si oblíbil tu nejlacinější sortu štětek. Nějaký němčour, který si k nám pravidelně odskakoval. Holt lidé jsou všlijaké...

    Jinak pokud je tam opravdu tak velká koncentrace homo, tak si aspoň můžeš na vlastní kůži vyzkoušet, jaké je to být "společenskou menšinou"

    superkarma: 0 09.08.2003, 19:21:58
  5. avatar
    [70] Lesana [*]

    clarCa: ó jé, to je tak, když čte člověk jedním okem jedno okno, druhým druhé a ještě nakukuje do třetího Omlouvám se za záměnu.

    Ten rozhovor s homo mi připomněl, že jsem kdysi četla i u nás článek, ve kterém něco velmi obdobného tvrdil hetero, který si oblíbil tu nejlacinější sortu štětek. Nějaký němčour, který si k nám pravidelně odskakoval. Holt lidé jsou všlijaké...

    Jinak pokud je tam opravdu tak velká koncentrace homo, tak si aspoň můžeš na vlastní kůži vyzkoušet, jaké je to být "společenskou menšinou"

    superkarma: 0 09.08.2003, 19:14:24
  6. avatar
    [67] clarCa [*]

    Lesana: ehm... jedná se o SF nikoliv LA - a opravdu tam je spousta nezadaných žen... Mimochodem, nedávno tady vyšel článek o homosexuálovi, který považuje za největší vzrušení svého života to, že vyhledává nakažené partnery a při styku mu přijde nejvzrušivější, že "právě teď" to mohl dostat... .
    Jo, a nemyslím, že zrovna v SF má někdo problém s okolím - homo páry jsou tady zcela běžně k vidění, běžně si lepí znak duhy (homosexuálů) na auta (dokonce se vyrábějí takové rámečky na SPZ) atd... takže to střídání partnerů není žádný tlak společnosti. To spíš já si tu občas přijdu nenormální, když jsem hetero...

    superkarma: 0 09.08.2003, 17:43:56
  7. avatar
    [66] Lesana [*]

    Irka: Tak nevím, napadá tě, proč mají homosexuálové víc intimních partnerů než hetero? Nebude to třeba taky tím, že když dva lidé stejného pohlaví spolu žijí, začínají být pro okolí "podezřelí", že v tom může nechuť "budovat společné hnízdečko", když stejně v případě smrti partnera nemají na nic nárok, že prý (podle sexuologů) u nesezdaných párů (i hetero) je větší pravděpodobnost, že v případě hádky se rozejdou, než když nejdřív musí učinit právní kroky z rovodu (hlavy mezitím vychladnou a leccos se vyjasní)...

    ale jinak k těm tvým číslům - nějak je nechápu. To jako homo mají 1000 styků za rok (tedy necelé tři denně), mezitím co hetero 100x míň, tedy jednou měsíčně a přes prázdniny pauza?

    Ale jinak bych v LA žít nechtěla. Když čtvrtina obyvatel je nakažených homo, určitě mezi nimi jsou i nějací homo nenakažení, řekněme tak zhruba polovina obyvatel by mohli být ženy... tak potom šance najít vhodného a nezadaného hetero partnera musí být hroznááá

    superkarma: 0 09.08.2003, 16:47:37
  8. avatar
    [65] alpina [*]

    ...chjo. Jak by bylo na světě krásně, kdyby se v š i c h n i řídili heslem : "Žij a nech žít"

    superkarma: 0 09.08.2003, 11:29:28
  9. avatar
    [63] Landriel [*]

    Irka: Souhlasím s tebou.

    superkarma: 0 09.08.2003, 08:19:37
  10. avatar
    [59] zeva [*]

    lia: Ten Tvůj poslední odstavec - to je to, co mi u některých(!)homosexuálů vadí. To chování na veřejnosti, jak po sobě lezou, líbají se atd. To je nechutný. Přitom mi nevadí, že žije muž s mužem, nebo chtějí uzavřít manželství, ale ať si intimnosti nechají na doma. Když spolu chtějí žít, neměl by jim nikdo bránit. S adopcí nesouhlasím. Dítě má mít mámu a tátu.

    superkarma: 0 08.08.2003, 20:49:28
  11. avatar
    [55] femme [*]

    emma, Marmelade, M.M.: díky za kladnou odezvu na můj mejlík

    superkarma: 0 08.08.2003, 17:37:05
  12. [50] Bohdana [*]

    Myslím si,že opěrné body církve - rodina a manželství se už dlouho bortí a bortí ,takže začínají vypadat historicky jako dinosauři. Takže jaké opěrné body. Církev by se měla spíše snažit,aby sama neskončila jako dinosaurus a snažit se chápat a milovat bližního svého,než se vrtat v tom, čemu nerozumí. Nehledě na můj názor,že církev sama je příčinou hodně zla i v historii, takže by se měla uchýlit spíš k pokoře.

    superkarma: 0 08.08.2003, 13:40:42
  13. avatar
    [47] emma [*]

    Marmelade: máš pravdu, nejvíc stresující bude pro dítě to okolí. ale to je třeba i pro dítě, které je barevné a má bílé rodiče. nebo naopak. taky je terčem posměchu celá rodina, cože si to vzali za parchanta... a nezačnou kvůli tomu adopce dle druhu pleti

    superkarma: 0 08.08.2003, 12:43:19
  14. avatar
    [45] emma [*]

    bledule: no přece v Maroku!

    superkarma: 0 08.08.2003, 12:26:13
  15. [42] mart. [*]

    katchabinka: to byten život pak stál za houby. Já zastávám heslo "přej a bude Ti přáno".
    Homosexuál je člověk jako každý jiný - po určité stránce to mají určitě těžší než my, ale v poslední době mám pocit, že v nich někdo vidí "nadlidi".

    superkarma: 0 08.08.2003, 12:10:42
  16. avatar
    [41] mirrea [*]

    emma: možná, že znáš a ani o tom nevíš mám podobnou zkušenost jako femme

    superkarma: 0 08.08.2003, 12:00:05
  17. avatar
    [38] k@tchabinka [*]

    Mart. no kdyz to beres takhle.. tak brzo nebudeme potrebovat ani heterosexualni muze. Na rozmnozovani tu mame fabriku. A nechame si jen ty homosexualni, citlive jedince.

    superkarma: 0 08.08.2003, 11:27:30
  18. [37] mart. [*]

    A´T je to jak chce,faktem zůstává, že bez nás heterosexuálů by homosexuálové dávno vymřeli.

    superkarma: 0 08.08.2003, 11:17:14
  19. avatar
    [32] emma [*]

    femme:

    superkarma: 0 08.08.2003, 10:44:28
  20. avatar
    [31] femme [*]

    Já mám ve svém okolí tři homosexuály a jednu lesbičku Toho jednoho znám už víc jak dvacet let a ještě, než se mi doneslo, že je homosexuál, jsem si na něj jeden čas i myslela , byl a je to moc hodný, chápající, ochotný a příjemný člověk, má většinu z kladných člověčích vlastností, prostě takového manžela jedna aby pohledala , mělo to jen jednu "malou" chybu - bral mě JEN jako kámošku Ale já jsem za tu kámošku moc vděčná, můžu se na něj kdykoliv s čímkoliv obrátit a on je vždycky ten chápající človíček, který mi se vším pomůže a i tu si ode mne nechá pak vlepit Ti další dva jsou zase moc dobří kámoši jedné z mých dcer a jak to tak pozoruju, tak s nima taky vydrží dalších dvacet let, což ji moc a moc přeju a ta lesbička? tak to je moje kolegyně, o které to v práci vím jen já , jednou jsem jí vypravovala o svém 4% kámošovi a ona usoudila, že se mi může se svou orientací taky svěřit Vůbec to nemají na světě lehký , a proto jim všem přeju, aby na své cestě životem potkávali jen samé tolerantní lidi!!

    superkarma: 0 08.08.2003, 10:41:51
  21. avatar
    [26] Angelina [*]

    Omlouvam se za 2x vlozeny clanek, blbej refresh

    superkarma: 0 08.08.2003, 09:47:50
  22. avatar
    [25] Angelina [*]

    Ja si myslim, ze vetsinou chlapum to prijde nenormalni (chlap s chlapem), ale dve zensky jim nevadi. Me nevadi ani homosexualove ani zensky, ale znam zase spoustu zenskych, kterym stejne jako chlapum jsou lesby prirozene, kdezto u chlapu je to divne. Zensky jsou takove jemnejsi...ale rozhodne bych homosexualy nestrilela , je to jejich zivot. . Nikdo by do nej nemel zasahovat. Nejsou nebezpecny lidem, jako uchylaci v parku, apod. Ty bych strilela, ne jednou se mi stalo, ze na me vybafl...

    superkarma: 0 08.08.2003, 09:46:31
  23. avatar
    [24] Angelina [*]

    Ja si myslim, ze vetsinou chlapum to prijde nenormalni (chlap s chlapem), ale dve zensky jim nevadi. Me nevadi ani homosexualove ani zensky, ale znam zase spoustu zenskych, kterym stejne jako chlapum jsou lesby prirozene, kdezto u chlapu je to divne. Zensky jsou takove jemnejsi...ale rozhodne bych homosexualy nestrilela , je to jejich zivot. . Nikdo by do nej nemel zasahovat. Nejsou nebezpecny lidem, jako uchylaci v parku, apod. Ty bych strilela, ne jednou se mi stalo, ze na me vybafl...

    superkarma: 0 08.08.2003, 09:43:40
  24. [23] mart. [*]

    piknik: plně s Tebou ve všem souhlasím, ale říkáš to asi příliš tvrdě.

    superkarma: 0 08.08.2003, 09:43:35
  25. avatar
    [19] emma [*]

    hele, jaktože všichni znáte nějaký homosexuály?? já neznám ani jednoho...

    superkarma: 0 08.08.2003, 09:11:15
  26. avatar
    [14] Wiki [*]

    Skolacka presne vystihuje muj nazor...manzelsti i adopci pro homosexualy - ANO! vzdyt rozvedene rodiny, kterych je ted tak vysoky pocet prece vychovu deti poskozuji mnohem vice - a kdyz vlastni deti vychovame k toleranci k takto vychovavanym detem, nebude je poskozovat ani okoli...

    superkarma: 0 08.08.2003, 08:51:18
  27. avatar
    [12] Aja [*]

    No to je zase happy end... Ještě chybí zpověď faráře-homosexuála...těch je taky hafo.
    Mají snad právo na plnohodnotný život, ne?

    superkarma: 0 08.08.2003, 08:41:44
  28. avatar
    [4] skolacka [*]

    Já osobně mám několik přátel homosexuálů. Nechápu proč by měli za svoji orientaci být odsuzováni! A výchova dětí? Proč ne? Vždyť existuje plno "normálních" párů, kteří svými problémi a hádkami nezajišťují svým dětem šťastné dětsví, kolikrát se v těchto rodinách setkáváme i s týráním dětí.... Jde jen o názor většiny na to co je normální a co ne

    superkarma: 0 08.08.2003, 07:36:18
  29. avatar
    [2] jankucharo [*]

    Když už člověk jednou je, tak má koukat, aby byl byl. A má být tím, čím je, ne tím, co chtějí druzí --zkráceně slova Jana Wericha

    superkarma: 0 08.08.2003, 07:21:48
  30. [1] mart. [*]

    Homosexualita rozhodně není normální, je to úchylka, za ktčerou lidé nemůžou.Schválila bych jim sňatky - protože někdo třeba spolu žije 20 let, pak jeden umře a dědictví shrábne rodinka, která předtím homosexuála sama vydědila a 20 let s ním neudržovala kontakty.
    Rozhodně bych jim ale nedovolila adoptogvat děti, protože je mohou výchovně poškodit.Osobně k nim cítím odpor, ikdyž bvím, žeza to nemůžou a snažím si to logicky vysvětlit.
    Na druhé straně se říká, že chlap hmosexuál je pro ženskou nejlepší kamarád - obětavý,chápavý-bez nároku na intimitu...

    superkarma: 0 08.08.2003, 07:08:53

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme