Bulvár

Milionářka Talmanová žádá o státní příspěvek

Zajímáte se o dění v politice? Štve vás, když politici jednají jinak, než byste si představovali a považovali od nich za slušné? Zajímavou informaci nedávno přinesl server Blesk.cz.

V kostce příběh dávek pro Lucii Talmanovou a její dítě....

Za dobu své politické kariéry si přišla k asi 9 milionům korun. Krom toho je manželkou bývalého premiéra Mirka Topolánka, který se nedávno vyjádřil, že má nyní plat lepší, než když býval premiérem. Přesto Talmanová žádá o rodičovský příspěvek ve výši 3500 korun měsíčně na tříletého syna Nicolase.

Mají milionáři morální nárok na státní finanční dávky?

Možnost%
Ano.18,5
Ne.81,5

Jak na vás takové jednání působí? Diskutujte!

   
21.09.2010 - Společnost - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [107] jewelinka [*]

    Neštve mě, že paní Talmanová bere rodičák, spíš mě udivuje, že se tady rozhořčujete nad pár tisícovkama, na které má nárok, spíš by mi vadilo kolik si vydělávají naši zákonodárci za občasné dřepení ve sněmovně + jiné a jiné výhody a rovněž naši spoluobčané, kteří považují za samozřejmost, že se o ně stát přeci MUSÍ postarat, tak proč by se o něco snažili!

    superkarma: 0 05.10.2010, 12:48:44
  2. avatar
    [106] lenagirl [*]

    Sml68Sml68Sml68Sml68Sml68Sml68Sml32Sml32Sml32Sml32

    superkarma: 0 01.10.2010, 21:44:15
  3. avatar
    [105] edith1975 [*]

    molly — #102 taky pravda. Takže, jak už jsem zmiňovala, morálka chybí všem, kdo pobírají jakékoli dávkySml57Sml30

    superkarma: 0 29.09.2010, 17:17:01
  4. avatar
    [104] paníliška [*]

    molly — #102Sml67 Není.

    superkarma: 0 28.09.2010, 13:14:04
  5. avatar
    [103] kareta [*]

    molly — #102 Sml67Sml59

    superkarma: 0 28.09.2010, 13:08:47
  6. [102] molly [*]

    V mém okolí žije pár sociálně slabých rodin(dali by se také označit jako "méně přizpůsobiví") kteří stát ždímou o všechny dávky jaké existují(možná i nějaké dalšíSml15). Válí se doma, dávky propijí nebo naháží do automatů, na děti kašlou. Je morální aby i oni brali dávky?Sml80 

    1. na komentář reaguje kareta — #103
    2. na komentář reaguje paníliška — #104
    3. na komentář reaguje edith1975 — #105
    superkarma: 1 28.09.2010, 12:00:16
  7. avatar
    [101] edith1975 [*]

    Podle zákonů v ČR na to nárok má, MORÁLNÍ nárok určitě ne. Ale slovo morálka některým lidem nic neříká.

    superkarma: 0 28.09.2010, 11:18:56
  8. [100] Tamtam [*]

    lonkue — #57 Na facebooku se roztrpčovala jedna známá a hafo dalších 20-25 děvčat jí přizvukovalo, jak je děsný, že zrušili porodný...jim to tam jeden hoch natřel, že přece neroděj děti pro prachy Sml30 Ale vzhledem k tomu, že jsou z té skupiny lidí, co si berou půjčku na dovolenou, žijí v podnájmu a chodí zásadně ve značkovým......není třeba to dále rozvádět.

    superkarma: 0 28.09.2010, 08:35:12
  9. avatar
    [99] malvina [*]

    Jitulenka — #91 Jitulenko, si myslím  že naše názory se  zcela zhodují......

    superkarma: 0 27.09.2010, 11:20:03
  10. avatar
    [98] malvina [*]

    cicinka — #94 naštěsti  už nedřepí ve sněmovně. Ale pozor!!!! KANDIDUJE   DO SENÁTU !!!!

    superkarma: 0 27.09.2010, 11:18:52
  11. avatar
    [97] Lukáš Čejka [*]

    opravdu nechapu, co vas tak sejri Sml80, vsak bezte do politiky at vydelavate to co mela ona, delejte co chcete, co vam vyhovuje, at se mate jak si prejete Sml80

    superkarma: -1 24.09.2010, 13:10:53
  12. avatar
    [96] Lukáš Čejka [*]

    cicinka — #94

    Podmínkou nároku na rodičovský příspěvek je, že dítě mladší 3 let nenavštěvuje jesle nebo jiné zařízení pro děti předškolního věku déle než 5 kalendářních dnů v kalendářním měsíci. Dítě, které dovršilo 3 roky věku, může pravidelně navštěvovat mateřskou školu nebo jiné obdobné zařízení v rozsahu nepřevyšujícím 4 hodiny denně nebo nejvýše 5 kalendářních dnů v kalendářním měsíci. Dítě může navštěvovat léčebně rehabilitační zařízení nebo jesle, mateřskou školu nebo obdobné zařízení pro zdravotně postižené předškolní děti v rozsahu nepřevyšujícím 4 hodiny denně. Dítě zdravotně postiženého rodiče může navštěvovat jesle, mateřskou školu nebo obdobné zařízení pro děti předškolního věku v rozsahu nepřevyšujícím 4 hodiny denně. Dítě dlouhodobě zdravotně postižené nebo dlouhodobě těžce zdravotně postižené může navštěvovat jesle, mateřskou školu nebo obdobné zařízení pro děti předškolního věku v rozsahu nepřevyšujícím 6 hodin denně nebo plní povinnou školní docházku.

    Příjmy rodiče nejsou sledovány. Rodič může při nároku na výplatu rodičovského příspěvku zlepšovat sociální situaci rodiny výdělečnou činností, ale musí v této době zajistit péči o dítě jinou zletilou osobou.

    superkarma: 0 24.09.2010, 13:02:55
  13. avatar
    [95] Lukáš Čejka [*]

    cicinka — #94 Ale ona neni ve snemovne Sml23

    superkarma: 0 24.09.2010, 12:51:29
  14. avatar
    [94] cicinka [*]

    Vivian — #78 Ona celodenně a osobně řádně pečuje o dítě? Tak to asi těžko. To by nemohla dřepět někde ve sněmovně ap.

    Já si kdysi k rodičáku přivydělávala a mohla jsem si přivydělat jen určitou částku, abych o něj nepřišla. Jenže myslím, že teď si matky můžou přivydělat kolik chtěj a nikdo jim rodičík neveme. Takže pokud ona bude chodit do sněmovny či kam se to hodlá nacpat, bude vydělávat. tudíž dle mého fakt rodičák nepotřebuje. Navíc dítko už je dost staré na rodičák, ne? A hnedle stát uspoří spoustu peněz. Sml57

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #95
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #96
    3. na komentář reaguje malvina — #98
    superkarma: 1 24.09.2010, 10:20:11
  15. avatar
    [93] Ivana. [*]

    Alka1 — #92 jo plně s tebou souhlasím Sml22 ale čemu se divit v tomhle zkur.. státěSml80 kde se nahrává jen bohatým a šmejdům ...

    superkarma: 1 24.09.2010, 09:56:51
  16. avatar
    [92] Alka1 [*]

    paníliška — #89 Co bych asi tak paní Talmanové záviděla?

    Snad jejího jistě charakterního a empatického manžela, který neváhal svou manželku bez skrupulí vyměnit za její mladší kopii? Nebo že si může bez problému koupit kabelku Vuitton? Sml4

    Ne, NEZÁVIDÍM paní T/T a jí podobným lidem, ale ŠTVE mě a to HODNĚ, co všechno už je v našem státě možné. Třeba to, že T/T ke svému nemalému platu a všem náhradám, doplatkům a příplatkům může šikovně obcházet zákon a přivydělávat si další statisíce za několik sezení ročně ve správní radě VZP. Sice to mají poslanci zakázané, ale VZP přece není státní, ale veřejnoprávní podnik, tak co...Sml3

    Tady přece nejde jenom o paní Talmanovou.

    1. na komentář reaguje Ivana. — #93
    superkarma: 1 24.09.2010, 08:00:11
  17. avatar
    [91] Jitulenka [*]

    malvina — #88 pravda pravdoucíSml59

    1. na komentář reaguje malvina — #99
    superkarma: 0 23.09.2010, 20:27:50

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [90] Alka1 [*]

    paníliška — #89 Když bije, tak to se asi nedá nic dělat. 

    Zjišťuji, že s některými z Vás je zbytečné o tom polemizovat...Sml24

    superkarma: 0 23.09.2010, 19:32:31
  2. avatar
    [89] paníliška [*]

    Alka1 — #87 Z Tvého příspěvku ale ta závist přímo bije do očí. Sml30

    1. na komentář reaguje Alka1 — #90
    2. na komentář reaguje Alka1 — #92
    superkarma: 0 23.09.2010, 17:54:48
  3. avatar
    [88] malvina [*]

    z  právního hlediska   má na rodičovký  příspěvek v uvedené   výši "nárok." Ale je  otázkou její  cti , hrdosti a hlavně  slušnosti,  zda tato   milionářka  o   přispěvek  požádá.  

    1. na komentář reaguje Jitulenka — #91
    superkarma: 1 23.09.2010, 14:26:28
  4. avatar
    [87] Alka1 [*]

    mayred — #86 Hloupý je názor, že když někdo někoho kritizuje, tak hned ZÁVIDÍ. Paní Talmanová-Topolánková taky z té státní kasy peníze ODČERPALA a je otázka, za co vlastně...Sml24

    PS: Určitě ne za to, že jak píšeš "celý život makala"...Sml57

    1. na komentář reaguje paníliška — #89
    superkarma: 1 23.09.2010, 11:40:43
  5. [86] mayred [*]

    ozón — #84 a od kolika Kč je nemorální vzít si přídavky na dítě, na které má jako každá

    matka ze ZÁKONA nárok?? Uvědomuješ si, že ona do státní kasy odvedla mnohem víc

    peněz než ty?? (předpokládám, že si tolik nikdy nevydělala, jinak bys tady takhle neremcala)....A je podle tebe morální, když tyto peníze berou i mladé maminky, které NIKDY

    před porodem nepracovaly?? tudíž zatím ještě do státní kasy neodvedly ani korunu?? hmm??? navíc ty nevíš, co ona s těma penězma udělala...třeba je dala na charitu nebo svým příbuzným a na kontě má třeba jen o pár kaček víc než ty.... bavit se, zda je tohle morální či nikoliv je absurdní, nárok na ty peníze má, celý život makala, tak nevidím důvod proč by si je nezasloužila. chceš snad bohatým sebrat i důchod?? a tvrdit, že je nemorální, že si nechávají vyplácet vysoký důchod, když už si na něj dávno ušetřili??...sorry, ale tvůj názor je hloupý a svědčí o tom, že jí ty prachy závidíš. myslím, že v její pozici by si udělala to samé. nárok na ně má, toť vše. Sml57

    1. na komentář reaguje Alka1 — #87
    superkarma: 3 23.09.2010, 10:38:08
  6. [85] ova9 [*]

    .......bez komentare-urcite neni p.Talmanova jedina

    superkarma: 0 23.09.2010, 10:19:36
  7. [84] ozón [*]

    Na to není co říci . Že se paní Talmanová nepropadá hanbou sto sáhů pod zem. Ale tím si určitě hlavu neláme . Kdo má moc chce ještě víc jak říkávala moje babička. Tito lidé nemají morálku ani charakter.

    1. na komentář reaguje mayred — #86
    superkarma: 0 23.09.2010, 09:46:29
  8. avatar
    [83] arjev [*]

    ToraToraTora — #10 oboje Sml52 i u nás šéfové jsou nenažraní a ryba smrdí vždy od hlavy, měj se dobře

    superkarma: 0 22.09.2010, 12:17:27
  9. avatar
    [82] hary [*]

    Navrhuju zrušit peníze a místo nich rozdávat poukázky lístkovým systémem jako po válce do r.1953 a nebude ani bohatých ani chudých ani povýšených ani závistivýchSml30Sml8

    superkarma: 1 22.09.2010, 06:59:45
  10. avatar
    [81] Myskdalen [*]

    V zahraničí je to stejné, kdo má nárok, proč by nebral.

    superkarma: 0 21.09.2010, 23:15:13
  11. avatar
    [80] Vivian [*]

    Lidi s takovýmto příjmem odvedou do státní kasy tolik peněz, že z toho vyžije x dalších mamin na mateřské. Nebýt těch ošklivých a nechutně prachatých pracháčů, máme všichni hovno jako kdysiSml24

    Přej a bude ti přáno, dej a bude ti dáno ;-)

    superkarma: 0 21.09.2010, 22:37:35
  12. avatar
    [79] evelyn [*]

    Vivian — #78 hele u me to neni ani zloba, ani zavist, nezajimaji me cizi penize, kolik kdo ma, jen mi to zrovna dnes, kdyz stavkuji statni zamestnanci proti snizovani platu, prislo na hlavu postavene, ze se jinde penize zbytecne vyhazuji, plosne davky jsou blbostSml80

    superkarma: 4 21.09.2010, 22:37:32
  13. avatar
    [78] Vivian [*]

    Není to 3500, ale 3800, a nárok na tento příspěvek má každý rodič, který osobně celodenně a řádně pečuje o dítě (do věku podle zvolené výměry). Neposuzuje se, jaký má dotyčný příjem, ani není rozhodující, kolik si našetřil z platu, tudíž každý rodič, který splnil podmínky, na RP nárok. Kdyby Lucie Talmanová ovdověla, byl by jí přiznán vdovský a sirotčí důchod, a to rovněž bez posuzování jejích úspor nebo platu. Kdyby ochrnula, dostala by invalidní důchod, a také by nikdo nezkoumal, kolik má našetřeno. Zkrátka jsou dávky, na které má člověk nárok bez ohledu na svoji finanční situaci. Mně to žíly nerve, Talmanová nedělá nic protiprávního. Se svým platem nepochybně odvedla státu tolik peněz, že to někteří závistiví spoluobčané za celý život nevydělají. Divím se, kolik své cenné energie jsou někteří lidé ochotni vložit do usilovné zloby a nepřejícnosti. Kdyby jen zlomek toho úsilí věnovali práci na svém blahobytu, třeba by se jednou také dostali do pozice, že jim budou ostatní závidět, jak se mají dobře... Sml54

    1. na komentář reaguje evelyn — #79
    2. na komentář reaguje cicinka — #94
    superkarma: 5 21.09.2010, 22:33:06
  14. [77] sludka [*]

    Kolik by pak měli dostat rodiče dětí, kteří mají průměrný plat do 12000,-Kč?Sml80Sml80

    superkarma: 0 21.09.2010, 22:29:18
  15. avatar
    [76] haluška [*]

    hary — #75 Ja si pamätám, že som v nedeľu chodila otcovi do stánku na Nedeľnú pravdu.Sml52

    superkarma: 0 21.09.2010, 22:19:58
  16. avatar
    [75] hary [*]

    lonkue — #64 Říkalo se: česká televize lže jako když české noviny tisknouSml16

    1. na komentář reaguje haluška — #76
    superkarma: 0 21.09.2010, 21:44:53
  17. avatar
    [74] hary [*]

    Jenka2 — #52 bavme se o letech 1962-1965...a to vycházely všechny deníky i...I V NEDĚLI, fakt...

    superkarma: 0 21.09.2010, 21:39:46
  18. [73] xenie [*]

    pokud je milionářka, tak odvedla na danícb takový ranec, že proč by si neměla vzít něco zpátky, když to jde...

    superkarma: 0 21.09.2010, 21:13:28
  19. [72] bruna [*]

    Nechapu to poboureni.

    Jednak ten termin milionar - to je dnes vlastne kazdej, kdo ma nejakou nemovitost napriklad.

    A narok na rodicak ma, a rodicovsky prispevek neni zadnou socialni davkou ve smyslu zkoumani potrebnosti, tak fakt nevidim duvod, proc by ho nemela pobirat.

    Moralni hledisko? Nemoralni mi pripadne prijde, ze se u nekterych davek nezohlednuje potrebnost, konkretni situace zadatelu. Takze nemoralni jsou ti, kteri tyto zakony vytvareji a schvaluji. Pokud jsou jednou davky nastavene plosne, tak to jedna Talmanova fakt nespasi Sml24

    superkarma: 0 21.09.2010, 20:36:20
  20. avatar
    [71] paníliška [*]

    No jo, no. Budou volby, to se každá blbost hodí. I Talmanová pobírající dávku 3500 Kč.Sml24

    superkarma: 0 21.09.2010, 20:34:57
  21. avatar
    [70] Alka1 [*]

    lonkue — #66 Němcová to prohlásila v rozhovoru pro časopis Týden...

    superkarma: 0 21.09.2010, 20:13:10
  22. avatar
    [69] Bugy [*]

    babicka11 — #50 Ano, má nárok.

    Ale tady se asi řeší morální stránka.

    superkarma: 2 21.09.2010, 20:03:03
  23. avatar
    [68] Bugy [*]

    šája — #61 Ano, paní Talmanová a pan Topolánek jsou velice schopní. Jenom bych trošku zapochybovala ( na základě různých kauz), jestli odvedli do státní kasy víc než dostali...

    superkarma: 0 21.09.2010, 20:01:18
  24. avatar
    [67] Bugy [*]

    lonkue — #64 Ano, Blesk taky nepovažuju za dobrý zdroj, ale tahle zpráva není jenom v Blesku.

    superkarma: 0 21.09.2010, 19:59:14
  25. [66] lonkue [*]

    Alka1 — #65 Frantiska Cizkova je vyzila katastrofa, ktera parazytuje na potrebe lidi po skandalech. Urcite neni duveryhodny zdroj informaci, nazoru, trendu....Sml68

    1. na komentář reaguje Alka1 — #70
    superkarma: 0 21.09.2010, 19:47:23
  26. avatar
    [65] Alka1 [*]

    lonkue — #64 Necitovala jsem, jenom jsem dala link pro zajímavost. Frantižka Čížková má někdy trefné komentáře. Nakonec i redakce citovala Blesk. Sml58

    1. na komentář reaguje lonkue — #66
    superkarma: 0 21.09.2010, 19:42:11
  27. [64] lonkue [*]

    Alka1 — #62 citovat blesk jako duveryhodny zdroj je ponekud kratkozrake...Sml57

    1. na komentář reaguje Alka1 — #65
    2. na komentář reaguje Bugy — #67
    3. na komentář reaguje hary — #75
    superkarma: 0 21.09.2010, 19:38:45
  28. avatar
    [63] Alka1 [*]

    šája — #61 Spíš všehoschopných...Sml30

    superkarma: 1 21.09.2010, 19:34:56
  29. avatar
    [62] Alka1 [*]

    marketttka777 — #53 Proč do toho, sakra, zase pleteš závistivost? Pokud vím, tak o této snobské zlatokopce a její poněkud opožděné žádosti o RP se vyjádřila místopředsedkyně ODS a šéfka Sněmovny Miroslava Němcová, že je to OSTUDA. Ta jí snad taky závidí? Sml24

    http://prozeny.blesk.cz/clanek/pro-zeny-komentare-frantisky-cizkove/141950/ocima-frantisky-nesikovne-hamizna-talmanova.html

    1. na komentář reaguje lonkue — #64
    superkarma: 0 21.09.2010, 19:33:47
  30. avatar
    [61] šája [*]

    Paní Talmanová do státní kasy odvedla mnohem víc, než z ní teď odčerpá, tak o co jde? Jen víc takových schopných mamin Sml58 Mě mnohem víc děsí ten druhý extrém - čím nižší IQ, tím více dětí. Dětí, které si tuto genetickou a sociální výbavu ponesou dál a budou kopírovat chování svých asociálních rodičů. Zaplaťbůh za škrty v porodném.

    1. na komentář reaguje Alka1 — #63
    2. na komentář reaguje Bugy — #68
    superkarma: 5 21.09.2010, 19:23:23

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme