Česko-slovenská sales promotion agentura Sales House s.r.o. v uplynulém týdnu zjišťovala popularitu Mezinárodního dne dětí, který oslavíme v sobotu 1. června. Podle průzkumu je MDD skvělou příležitostí pro rodinné výlety, kdy téměř 56 % oslovených vyráží do přírody, resp. na výlet. Na Slovensku je to téměř 60 %. Současně je tento výlet v obou zemích považován za jakýsi dárek dětem. Dalších 37 % řeší Den dětí malým dárkem a 20 % sladkostmi. V průměru zhruba 10 % rodičů s dětmi neslaví tento svátek vůbec. Celkem 30 % rodin dává přednost oslavě v domácím rodinném prostředí.

Z průzkumu současně vyplývá, že průměrná rodina v Česku i na Slovensku má 2 děti (51 %), následované 1 dítětem (31 %). 15 % oslovených je rodina 3 a více dětí.

MDD

MDD

MDD

Průzkum probíhal ve 21 týdnu tazateli agentury Sales House s.r.o. u náhodně oslovených v nákupních centrech a řetězcích v České a Slovenské republice. Celkem se průzkumu zúčastnilo 200 osob z ČR a SR.

 Zdroj: tisková zpráva

Reklama