.

„Mému ex vadí, že mě dál potkává doma. Já se ale jeho rodičů nevzdám!“ říká Kateřina

Vztahy

„Mému ex vadí, že mě dál potkává doma. Já se ale jeho rodičů nevzdám!“ říká Kateřina

Existuje nespočet vtipů na soužití s tchyní a většinou nejsou příliš lichotivé. Někdy se však poštěstí a vztah s partnerovými rodiči je v nejlepším pořádku. Kateřina (31) si je dokonce oblíbila natolik, že se s nimi vídá dodnes. I přes to, že s jejich synem už přes rok nežije. A to dělá zlou krev.

„S Pavlem jsme toho sice moc společného neměli, ale i přes to nám to spolu celkem klapalo. Co jsem na něm ale nejvíc zbožňovala, byli jeho rodiče. Já s těmi svými nevycházela zrovna nejlépe. Vždy byli hrozně přísní a tak nějak chladní… Tady jsem konečně poznala, co je to opravdová rodičovská láska. Dokonce i mě brzy začali brát jako dceru,“ svěřuje se Kateřina. A tak, když přišel Pavel po třech letech s tím, že se chce rozejít, byli to právě oni, na koho myslela. O ně nechtěla přijít.

rodina

„Přišlo mi naprosto nemyslitelné, že bych je už neměla vídat. Najednou mi došlo, že mi vlastně budou chybět víc, než můj přítel. Ale stalo se něco neskutečného. Kontakt jsme nepřerušili! Dál si voláme a vídáme se. Hlavně s Pavlovou maminkou, která se v podstatě stala mou kamarádkou,“ vypráví Kateřina. Jenže její bývalý partner si zanedlouho našel novou přítelkyni. A ta rozhodně není nadšená z toho, že se s jeho ex musí občas vídat.

„Několikrát se už skutečně stalo, že jsme se na rodinné návštěvě setkaly. Ať už na oslavě narozenin rodičů, nedělním obědě nebo prostě jen náhodou, když jsem tam byla na kávě. A Klára, tak se Pavlova nová přítelkyně jmenuje, mou přítomností rozhodně nadšená nebyla. Na jednu stranu se jí nedivím. Komu by se také líbilo, že si expřítelkyně jejího milého chodí k němu domů a rodiče ji mají raději, než ji. Jenže na druhou stranu – já tam vážně chodím jen za jeho rodiči. O něj už dávno nestojím. Těžko se to ale někomu vysvětluje,“ říká Kateřina, kterou z postranních úmyslů podezřívali i její přátelé.

„Čekala jsem, kdy za mnou Pavel přijde s tím, že se mám s jeho rodiči přestat stýkat. A taky k tomu došlo. Prý to nedělá dobrotu a ta jeho hodně žárlí. Co na to říct? Jen to, že jde čistě o její problém, s nímž se bude muset vyrovnat. Nevzdám se kvůli jejímu rozmaru lidí, které mám ráda a s nimiž si skvěle rozumím. Od té doby se mnou Pavel nemluví. Asi hlavně proto, aby měl „doma“ klid. Ale jeho rodiče jsou na mojí straně,“ tvrdí Kateřina, která na takovém přátelství nevidí nic špatného.“Jsem moc ráda, že je mám a nemíním na tom nic měnit,“ je si jistá.

Čtěte také:

   
05.01.2016 - Příběhy - autor: Julie Hájková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [35] alenabl [*]

    k tomu jsem se už jednou vyjadřovalaSml80

    superkarma: 0 04.02.2016, 17:39:42
  2. [34] bobani [*]

    tohle tady přece bylo už v lednu ?

    superkarma: 0 04.02.2016, 12:22:25
  3. avatar
    [33] AmeA [*]

    Nemyslím si, že je slečna trapná...soudím dle sebe....už su dost stará odrostenka, bych si mohla dovolit toto napsat: Narodila jsem se jako nechtěná aj se tak ke mně chovali rodiče a moc bych uvítala ,,náhradní,, maminku, která by mne milovala a dávala lásku, která mi toliko scházela ve všech směrech. Můj život by byl k napsání pár knih románů takže moc dobře té slečně rozumím, kdo nezažil nepochopí !!! Jeden příklad sem dám za vše: Ve 20 letech pokud jsem nebyla doma ve 22 hod. spala jsem u dveří na rohožce do rána do 5 hod. pak mne ,,vpustili,, milostivě domů ve 4 patře v paneláku prosím pěkně Sml80

    Ani s největším nepřítelem, bych si nevyměnila a ani nepřála ani nedarovala můj život!!!

    Proto su včil v tomto věku šťastná, že su Sml25

    superkarma: 0 04.02.2016, 08:13:34
  4. [32] ax [*]

    Slečna si evidentně myslí jaká není borka, ale mně přijde spíš trapná. Pokud je s jeho rodiči opravdu taková kamarádka a skutečně nemá žádné postranní úmysly (což jí moc nevěřím), nic jí snad nebrání, aby je pozvala k sobě domů nebo aby se scházeli po kavárnách. To, že leze k nim domů, mi přijde jako projev zoufalství či naopak škodolibosti.

    Ze škodolibosti podezírám i rodiče, protože nechápu, co za idioty může na oslavy a společné obědy zvát i bývalé partnery svých dětí. Tři roky chození na jednu stranu není málo, na druhou stranu to ale určitě není tolik, aby k nim pak dalších 30 let lozila. Opravdu zoufalá trapka.

    superkarma: 2 08.01.2016, 14:30:58
  5. [31] Keltka [*]

    Kimmy — #26 Souhlasím.

    superkarma: 0 08.01.2016, 02:06:34

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] Keltka [*]

    Vidět jeho rodiče je jedna věc..., vidět ale jeho a chodit pořád k nim do společné domácnosti, tak to už mi připadá trošku na hlavu. To by snad nevydržel nikdo-vidět ex-přítele po rozchodu hned s jinou. Copak se nejde s rodiči sejít někde jinde, třeba v kavárně? :-) Sml16

    superkarma: 1 08.01.2016, 02:05:44
  2. avatar
    [29] LadyZ [*]

    Kateřino, ty to nemáš vyřešené s tím bývalým. To je vidět z toho, že tam lezeš, když jsou tam i on s novou přítelkyní. Kdybys měla ráda jenom jeho rodiče, najdeš jinou možnost potkávání a míjení se. Dělá ti to dobře, když je vytáčíš. Doplatíš na to, věř mi. Sml15Sml23

    superkarma: 3 06.01.2016, 22:04:18
  3. [28] Helpes [*]

    Chápu, že zpřetrhat hezký vztah, který trval 3 roky, je těžké, ale nehrotila bych to takhle. Scházela bych se s nimi, ale určitě bych se nevnucovala na rodinné oslavy. Narozeniny rodičů bývalého přítele bych řešila mimo "rodinnou sešlost" a neradovala se z toho. že současná přítelkyně mého ex je naštvaná. Myslím si, že je to dost netaktní i od rodičů. Opravdu to není vhodné zvát na rodinné oslavy bývalé prtnery svých děti, přestože je měli hodně rádi. Pokud slečna chodí na oslavy narozenin bez pozvání, tak je to podle mě drzost. A navíc - jak může tvrdit, že ji bývalá "skoro tchyně" má raději, než současnou synovo partnerku. To jí to snad řekla?!

    superkarma: 3 06.01.2016, 13:40:57
  4. [27] cilani [*]

    Kimmy — #25proboha a proč by tam měla tahat na rodinné oslavy ještě svého šamstra? Ať si kompenzuje co chce, ale trochu u toho zapojí mozek.

    I kdyby měli děti, dá se to vyřešit normálně. Přítelova bejvalka se s jeho rodiči stýká, ale když se koná rodinná oslava, tak prostě vyzvedneme děcka a jdou tam s námi. Babička si děcka bere jednou za měsíc dva na víkend a podniká s nimi různé výlety.. Nevidím důvod trávit oslavy s ex ať už mými nebo od přítele..

    superkarma: 0 06.01.2016, 08:02:38
  5. avatar
    [26] Kimmy [*]

    cilani — #11 kobližka — #12 alenabl — #13 Léthé — #23

    Podľa mňa si tým tá ženská kompenzuje nejaký nedostatok zdravých rodičovských vzťahov so svojho detstva. Takto má nejaké náhradné rodičovské figúry, a to jej vyhovuje. Ľudia ktorí nemali zrovna najlepšie vzťahy so svojimi rodičmi to takto môžu mať aj v dospelosti:

    "Co jsem na něm ale nejvíc zbožňovala, byli jeho rodiče. Já s těmi svými nevycházela zrovna nejlépe. Vždy byli hrozně přísní a tak nějak chladní…Přišlo mi naprosto nemyslitelné, že bych je už neměla vídat. Najednou mi došlo, že mi vlastně budou chybět víc, než můj přítel...já tam vážně chodím jen za jeho rodiči. O něj už dávno nestojím...Nevzdám se kvůli jejímu rozmaru lidí, které mám ráda a s nimiž si skvěle rozumím."

    1. na komentář reaguje Keltka — #31
    superkarma: 0 05.01.2016, 22:32:47
  6. avatar
    [25] Kimmy [*]

    Situáciu s novou priateľkou tvojho ex by mohlo vyriešiť ak by si si aj ty našla nového pohodového priateľa a išli by ste k exovým rodičom na návštevu na nejakú väčšiu rodinnú oslavu spolu (v dobe keď tam bude aj ex a jeho priateľka). Možno by sa potom ona cítila menej ohrozená a on menej otrávený...

    1. na komentář reaguje cilani — #27
    superkarma: 0 05.01.2016, 22:07:32
  7. [24] Karo Líná [*]

    Souhlasím s kobližkou a Léthé. Je velký rozdíl mezi bývalými manželi se společnými dětmi a bývalými milenci. Plno lidí má takových známostí za život hafo a scházet se dál s rodiči všech, kdo jim prošli postelí, by bylo hodně divné Sml57

    Já taky měla moc ráda jednu svoji bývalou skorotchýni. Když jsem se s jejím synem rozešla (nebyli jsme ani manželé, ani jsme neměli děti, jenom jsme spolu rok bydleli), ještě nějakou dobu jsem se s ní vídala. Jenže nikdy ne u ní doma - buď jsme si zašly někam na panáka nebo jsem si jen volaly. Takhle to trvalo do doby, než jsem si našla novou známost. Ne že bych ji přestala mít ráda, ale tak nějak logicky to vyšumělo. Měla jsem jiné starosti, jiný život, zařizovala jsem si novou domácnost a starý život se oddělil tlustou čárou. Její syn se mezitím oženil a založil rodinu. Přestal existovat důvod se dál stýkat Sml80 (Pochopitelně kdybychom měli děti, budu se s babičkou svých dětí vídat dál - to dá rozum.) Takže si myslím, že až slečna z článku potká někoho nového, taky to vyšumí. Ani nebude mít tolik času, aby ho trávila navezená u těch rodičů doma (jak z článku vyplývá).

    superkarma: 3 05.01.2016, 19:13:29
  8. avatar
    [23] Léthé [*]

    Holka, ty musíš mít hroší kůžiSml15. Já bych se necítila dobře, kde by byl můj exmanžel a se svou novou přítelkyní, i kdyby mi byla jeho matka sympatická sebevíc. Proč se s ní nescházíš mimo ? Nebo ti jde o to, exe nasrat a vyvolat konflikt mezi nim a novou přítelkyní ? Asi nemáš svoji minulost úplně uzavřenou a jeho matka je jen výmluva.

    1. na komentář reaguje Kimmy — #26
    superkarma: 9 05.01.2016, 17:14:22
  9. avatar
    [22] SNÍŽEK [*]

    nevím,asi bych se s nima stýkala u sebe doma nebo venku,vadilo by mi potkávat se s ním a jinou milenkou

    superkarma: 0 05.01.2016, 17:07:18
  10. [21] mulzik [*]

    Má recht, proč by se měla kvůli někomu omezovat? Sml59

    superkarma: 0 05.01.2016, 15:03:25
  11. avatar
    [20] chrpa [*]

    Rikina — #15 taky myslím, že je rozdíl, když jste byli manželé, ale hlavně byli dědeček a babička tvých dětíSml22

    superkarma: 2 05.01.2016, 12:38:49
  12. avatar
    [19] denkas [*]

    Já jsem toto neřešila,když manžel zemřel,tak jeho rodiče se snáma přestali stýkatSml80 No zase nám to nikomu moc nevadiloSml80,oni o vnoučata nikdy moc velký zájem neměli.

    superkarma: 1 05.01.2016, 12:21:06
  13. [18] Rikina [*]

    kobližka — #16 Tak ono z toho není poznat, kdo u koho bydlí, a jestli se setkávají jen náhodně, nebo jestli je zvou rodiče všechny dohromady na ty oslavy a tak. Ale i tak - mně by to bylo fuk, jestli si ex našel žárlivou kozu, pořád to není můj problém, a na návštěvy bych klidně chodila dál. Leda až by sami ti rodiče přišli s tím, že návštěvy už ne, to bych respektovala. Ostatně proč se vlastně synáček nedomluví rovnou se svými rodiči, místo co by prudil bejvalku? Sml80

    superkarma: 0 05.01.2016, 11:42:36
  14. avatar
    [17] ToraToraTora [*]

    Mamince nedochází, že pozvat ex i současnou je divné. Kachně nedochází, že lézt na návštěvu, když je to jemu i jí nepříjemné je eklhaft ale divnej je on? Sml52 To je famílie. Sml54

    superkarma: 5 05.01.2016, 11:18:18
  15. avatar
    [16] kobližka [*]

    Rikina — #14 Jenže on je asi malinko rozdíl,v tom,že vy jste byli manželé,měli spolu děti,tudíž tam ty vazby byly docela jiné.Rodiče tvého exmanžela byli děda a babička tvých dětí.Tady šlo partnerství,které nevyšlo.A jestli Pavel bydlí u rodičů a Kateřina chodí i neohlášená,možná to problém je.

    1. na komentář reaguje Rikina — #18
    superkarma: 4 05.01.2016, 11:11:49
  16. [15] Rikina [*]

    Ovšem můj exmanžel je rozumnej a nepřišel by s takovým požadavkem. Jeho současnou partnerku znám, viděly jsme se mnohokrát, i na těch rodinných oslavách, pravda, nejsme jako sestry a nepadáme si kolem krku, ale normálně spolu mluvíme jako lidi, a já si dotyčné dámy vážím a do jisté míry ji i obdivuji a oběma jim přeji jen to nejlepší. Není důvod znepříjemňovat si život nějakými naschvály a ultimaty. Sml80

    1. na komentář reaguje chrpa — #20
    superkarma: 2 05.01.2016, 11:02:58
  17. [14] Rikina [*]

    Mně to přijde normální. Sml80 S rodiči mého exmanžela jsem se nikdy stýkat nepřestala, nebyl k tomu žádný důvod, byli to prarodiče mých dětí, a vždycky jsme měli spolu dobré vztahy, proč bych se s nimi neměla vídat dle svého a jejich uvážení. Jezdila jsem k nim na návštěvu do jejich bytu a oni zas ke mně na chalupu. Samozřejmě že se občas stalo, že jsem se u nich náhodně potkala s bývalým chotěm a jeho aktuální přítelkyní, ale to nebyl můj problém. Návštěvy jsem měla vždy dopředu domluvené a ohlášené, takže se vědělo, že přijdu, a kdyby se se mnou exmanžel a jeho přítelkyně nechtěli setkat, mohli přijít jindy. Jenže u nás z toho nikdo nedělal vědu. Tchyně už nežije, a tchána jsem byla navštívit teď o vánocích, a kdyby mi chtěl někdo vyprávět, ať to nedělám, pošlu ho někam, starý pán měl radost, že mě vidí a to je podstatné.

    1. na komentář reaguje kobližka — #16
    superkarma: 1 05.01.2016, 10:51:37
  18. [13] alenabl [*]

    myslím, že se děvenka s rozchodem úplně nevyrovnala ikdyž si to nechce připustit. Jak je tu již napsáno, pokud jsou rodiče chodící a stojí o návštěvu, scházela bych se s nima mimo jejich dům či byt. Ex přítele s novou partnerkou bych potkávat nechtěla.

    1. na komentář reaguje Kimmy — #26
    superkarma: 3 05.01.2016, 10:41:21
  19. avatar
    [12] kobližka [*]

    No,ale pokud jsou rodiče jejího expartnera mohoucí a chodící,však slečna Kateřina nemusí za nimi chodit ausgerechnet k nim domů (přijde mi to poněkud podivné),ale mohou se vídat jinde.Stejně podivné se mi zdá,jak píše Kateřina,že jim to s Pavlem celkem klapalo,až on po třech letech přišel s rozchodem.Nu,napadá mě,jestli slečna neměla raději ty jeho rodiče,než samotného Pavla Sml80

    1. na komentář reaguje Kimmy — #26
    superkarma: 2 05.01.2016, 10:33:15
  20. [11] cilani [*]

    v.poho — #9 mně to spíš přijde, že ta holka je asi dost odolné lepidlo, prostě se jí nejde zbavit.

    1. na komentář reaguje Kimmy — #26
    superkarma: 2 05.01.2016, 09:33:36
  21. avatar
    [10] v.poho [*]

    cilani — #8...byla jsi rychlejší.Sml22

    superkarma: 0 05.01.2016, 09:11:49
  22. avatar
    [9] v.poho [*]

    Kadla — #7...anebo to taky znamená, že je tam navežená imrvere, takže syn nemůže přijít na návštěvu, aby o ni nezakopnul. Sml80 Nic proti tomu, aby se přátelila s jeho rodiči, ale vy chodíte ke kamarádce na nedělní oběd, obzvlášť když se tou dobou setkává její rodina? A jestlipak Kateřina taky zve na oběd extchyni nebo je to jenom jednostranné?Sml80

    Něco je shnilého ve státě dánském...

    1. na komentář reaguje cilani — #11
    superkarma: 5 05.01.2016, 09:10:49
  23. [8] cilani [*]

    Proti tomu, aby se bývalý vídal s mými rodiči, nic nemám, je mi to šumák, ale aby mě a mého partnera rodiče pozvali na nedělní oběd a zvali tam mého ex (nebo na rodinné oslavy), to bych se ohradila a řešila to. Ta holka má navíc v hlavě slušně vymeteno, když si potřebuje honit ego, že jí mají jeho rodiče raději, než současnou..

    1. na komentář reaguje v.poho — #10
    superkarma: 7 05.01.2016, 09:03:35
  24. avatar
    [7] Kadla [*]

    Tomuhle nerozumím: "Na jednu stranu se jí nedivím. Komu by se také líbilo, že si expřítelkyně jejího milého chodí k němu domů a rodiče ji mají raději, než ji."

    To jako Pavlovi rodiče bydlí u Pavla? Takže ona chodí za nimi na kávu k němu? Ano, to pak je tristní. Pak by se možná měla s těmi rodiči scházet mimo bydliště jejího expřítele.

    Anebo chlapeček bydlí u rodičů jako správný mamánek? Pak bych na to kašlala. Chlapeček si může najít vlastní bydlení, kde jeho samého ani jeho novou přítelkyni návštěvy jeho rodičů nebudou obtěžovat.

    1. na komentář reaguje v.poho — #9
    superkarma: 2 05.01.2016, 08:37:12
  25. avatar
    [6] enka1 [*]

    Pentlička — #4 Chtěla jsem napsat něco podobnýho, na rodinné oslavy bych asi nechodila, pokud to někomu vadí, náhodná setkání bych neřešila, ta prostě nastanou.Sml24

    superkarma: 0 05.01.2016, 08:36:45
  26. [5] bobani [*]

    tak to se hned tak nevidí

    superkarma: 0 05.01.2016, 08:32:57
  27. avatar
    [4] Pentlička [*]

    Já se taky po rozvodu nepřestala stýkat se svojí tchyní (než zemřel, tak i s tchánem). Máme se rády, navštěvujeme se, telefonujeme si, dáváme si dárky k vánocům a k narozeninám. Je ale pravda, že tam nelezu, když má na návštěvu přijít nová rodina mého bývalého a do jejich vztahu se vůbec nepletu. Proč by to takhle nemohlo být i v popsaném případě?

    1. na komentář reaguje enka1 — #6
    superkarma: 14 05.01.2016, 07:55:56
  28. [3] assaly [*]

    no kdoví jak to je - "jeho rodiče jsou na mojí straně", "mají mě raději než ji" - to je myšleno jak? nezasahují třeba do nového vztahu? Přece by už nějakou moji a jeho stranu neměli řešit, pokud jsou skutečně jen přátelé a bývalé vztahy tu nehrají roli.

    superkarma: 0 05.01.2016, 06:59:51
  29. avatar
    [2] gerda [*]

    No to je mi povedená situaceSml30 Docela té holce fandím, proč by měla kvůli chlapovi rušit vztah k jeho rodičům? Ty si přece nebrala a s nimi se nerozvádělaSml32. No, a jestli setkání s ní vadí slečně nastávající, je to opravdu jen její problém, se kterým expartnerka opravdu nic dělat nemůže a ani nemusí.Sml80

    superkarma: 5 05.01.2016, 06:33:54
  30. [1] Boros [*]

    Předpokládám, že rodiče jsou dospělí lidé, takže se mohou stýkat, kým uznaíjí za vhodné.

    superkarma: 4 05.01.2016, 05:02:18

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme