Styl

Melvita: Francouzská biokosmetika „s přírodou v srdci“

melvitaPříroda nám může nabídnout mnoho ze svého bohatství, ale musíme se k ní chovat s úctou tak, jako Melvita. Tato francouzská biokosmetika, která má „přírodu v srdci“ přímo ve svém názvu, se snaží o ohleduplný přístup k přírodě a životnímu prostředí. V České republice patří Melvita mezi nováčky, neboť na náš trh vstoupila teprve v srpnu 2010. Za tuto poměrně krátkou dobu si získala spoustu zákazníků, kteří její lásku a úctu k přírodě oceňují, stejně tak jako její rozsáhlý sortiment, ze kterého si vybere opravdu každý. Melvita je značka nabízející především kosmetické výrobky, v sortimentu však najdete také medy a potravinové doplňky. Melvita totiž klade důraz jak na krásu vnější, tak na krásu vnitřní.

Název značky Melvita je složeninou latinských slov označujících med (mel) a život (vita). Jejím zakladatelem je francouzský biolog Bernard Chevilliat, který během své včelařské praxe poznal, jak obrovské bohatství nám může příroda nabídnout, budeme-li se k ní chovat s úctou: „Jako biolog, včelař, milovník přírody a krásy jsem fascinován tradiční moudrostí a poznáním - proto jsem v roce 1983 založil Melvitu. Svět bez včel by byl světem bez květin, ovoce a krásy. Mimořádné vlastnosti květin jsou tak pojítkem mezi světem rostlin a světem živočichů. Vedle účinnosti a potěšení z používání kosmetiky Melvita doufám, že v Melvitě naleznete pravost, etický přístup a především vášeň. “ Historie Melvity začíná v roce 1977, kdy se Bernard Chevilliat přistěhoval do Ardèche - území na jihu Francie, kde se včelařství stalo brzy jeho hlavní činností. Jeho koníček se postupem času rozrostl na více než 500 včelstev v izolované farmě uprostřed krajiny. V roce 1983 pak založil značku Melvita, jejímž počátečním výrobkem bylo šestiúhelníkové mýdlo. Ještě dnes toto mýdlo naleznete v nabídce Melvity, ta je však již daleko rozmanitější a komplexní. V současnosti Melvita působí v 15 zemích a její výrobky tvoří jednu z nejširších nabídek biokosmetiky na světě - od mýdel, přes originální toaletní vody, až po specifické přípravky péče o pleť a tělo pro muže, ženy a miminka.

Společnost podporuje několik ekologických organizací, s nimiž sdílí společné principy a přesvědčení. Melvita byla jedna z prvních kosmetických značek, která získala certifikaci Ecocert a možnost využívat označení Cosmebio pro své výrobky. Toto označení garantuje kvalitu a ekologičnost nejen samotného výrobku, ale také výrobních procesů a obalů. Melvita se soustředí na to, aby co nejvíce ingrediencí pocházelo z ekologicky čistého zemědělství. Její výrobky obsahují více než 600 přírodních ingrediencí s prokázanou účinností. Ve výrobě eliminuje parabeny, triclosan, sodium laureth sulfát, umělá barviva, chemické filtry, hlinité soli a další konzervanty, které mohou škodit vám i životnímu prostředí. Všechny ingredience i samotná výroba podléhají pečlivé kontrole - důkazem mohou být testy účinnosti a dermatologické testy, přičemž žádný z testů se neprovádí na zvířatech (např. při vývoji výrobků z řady Maminka a Miminko spolupracovala Melvita také s pediatry, aby zaručila vhodnost výrobků pro ty nejmenší). Navíc v březnu letošního roku založila Melvita svou vlastní organizaci - Melvita Foundation, která má v plánu se zaměřovat na projekty na ochranu včel a životního prostředí.

Melvitu najdete v Praze v OC Nový Smíchov nebo v prostorách zrekonstruovaného Hlavního nádraží, kde se můžete nechat hýčkat přírodou.

Více zajímavých informací o společnosti Melvita naleznete také na www.melvita.cz.

   
29.03.2011 - Krása - autor: Komerční článek

Komentáře:

  1. [1] michalka44 [*]

    Skvělá biokosmetika, myslím, že něco takového koupím.

    superkarma: 0 30.03.2013, 08:50:12

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme