Novinky

Měla jsem doma peklo kvůli facebooku

Čtenářka Jarpejska sociální sítě nepoužívá, nemá ani facebook. Ale má pro vás docela důležitou otázku. Až si přečtete její příspěvek, napište jí, jestli je to normální...

Milá Jarpejsko, já myslím, že by Vám manžel do těchto věcí neměl mluvit. Je to jen Vaše věc, jestli máte facebook. I když chápu, že pro klid v rodině jste si ho zrušila... Moc Vám děkuju za příspěvek a přeju krásný den.


Zdravím do redakce, a samozřejmě všechny čtenářky a čtenáře,

vlastně jsem se rozhodla napsat k tomuto tématu z jednoho jediného důvodu.. a to proto, aby jste mi řekli, zda je to normální, proč nejsem na sociálních sítích a zda je zde ještě někdo s podobným problémem.

Sice jsem byla jen na Facebooku, ale to bohatě stačilo, abych měla doma peklo.

Můj partner nemá pro tyto věci, respektive sociální sítě, pochopení a když zjistil, že já chodím na Facebook, teda že tam mám profil, byl oheň na střeše - proč tam chodim, na co mi to je, proč tam mám fotku s dcerkou, vždyť ji tam bude okukovat nějaký úchyl, a proč si píšu se svými bývalými studenty, a studentkami... dělala jsem vychovatelku na intru a velmi ho to žralo.

Tak mě taky zajímalo, proč on chodí na Facebook, když to tak všechno ví, jeho odpověď byla, že ho zajímá, co tam a s kým si píšu.

No řekněte, je to normální.

Rovnou jsem se ho zeptala, co mu vadí, že tam přeci nic špatného nedělám a jen tam sem tam mrknu a něco si s někým napíšu. A jeho reakce? Co kdyby si mě tam vyhledal, nedej bože kontaktoval nějaký můj bývalý partner.

Tak jsem usoudila, že je to prostě žárlivost a o nic jiného tu nejde. Navrhla jsem mu alespoň, že budeme na Facebooku oba dva, že tak může být v kontaktu se spolužáky, kamarády... ale ne, prý na co... a hned si Facebook zase zrušil. Týden do mě hučel, dělal scény a tak jsem si je taky zrušila, a jak prý zjistí, že tam zase jsem, sebere mi tablet nebo že nechá zrušit internet. Tudíž došlo už i na vydírání a já si říkám, jestli je normální.

Jeho matka, tchýně, ta je na FB denně, skypuje a já nevím co, a já držím hubu a krok. Kdybych jí řekla, že mi to zakazuje, asi by nevěřila vlastním uším. I když, každý se diví, když se zeptá, zda mám Facebook a já řeknu, že ne.

Ale na druhou stranu, lze bez toho žít.

Jarpejska

Pozn. red.: Text neprošel redakční korekturou

Téma dnešního dne: Co vy a sociální sítě?

  • Používáte sociální sítě (např. facebook, twitter, viber...)?
  • Proč ano a proč ne?
  • Jaké používáte nejvíc?
  • Kolik času na nich trávíte?
  • Co byste na sociální sítě nikdy nenapsala?
  • Máte nějaké zajímavé historky?

Napište mi, budu se těšit. Tentokrát na jednu z vás čeká zimní balíček od Oriflame: řasenka Wonder lash (černá), Intenzivní balzám After Sun a Zázračný kelímek. A k tomu pěkná modrá taštička.

Své příspěvky posílejte na adresu redakce@zena-in.cz do dnešních 14.30 hodin, heslo je SÍTĚ. Předem děkuju!

avon

   
16.01.2014 - Čtenářské příspěvky - autor: Lucie Paličková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [33] Dudlajlama [*]

    jarpejska — #25 Lidi se k tobe chovaji presne tak, jak jim dovolis. Takze u tebe mu to prochazi a vsichni jsou spokojeni. Jak by reagoval, kdyby sis dupla a nezrusila? Promin mi moji uprimnost, ale nedela ti trochu ta jeho zarlivost dobre, ze se tomu dokazes i zasmat? Ja bych zurila tak, ze na to zadny smajlik nebyl vynalezeny.

    superkarma: 1 17.01.2014, 02:43:44
  2. [32] Karo Líná [*]

    Je to magor a nechápu, že si to necháš líbit.

    superkarma: 1 16.01.2014, 19:39:51
  3. [31] knihovna [*]

    Claire Hudson — #26 Přesně, to mě taky napadlo!!!

    superkarma: 0 16.01.2014, 16:41:04

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] kqkkatka [*]

    nuž i mna sa pýtaju prečo nemám jejsbúúúk a tiež im pripadám divná, ale ja ho nechcem  :-)

    tak sa len usmejem a hotovo.

    superkarma: 0 16.01.2014, 13:57:54
  2. avatar
    [29] jazuzinka [*]

    zkus mu to oplatit. podle hesla jak ty na mě, tak já na tebe. jestli tě kontroluje, zkontroluj ho taky. třeba mu to dojde, až zjistí, jak je to nepříjemné. pokud nedojde, pryč od něj. znám to, tchýně chodí pomalu i na záchod po dovolení a na odměřenou dobu. ale to je něco trochu jiného, ona takový režim potřebuje, jinak je mimo...

    superkarma: 0 16.01.2014, 13:39:34
  3. [28] jarpejska584 [*]

    [26 tak si rikam, ze tam asi neco i bude....

    superkarma: 0 16.01.2014, 13:11:04
  4. avatar
    [27] kobližka [*]

    hubajda — #23 Já bych to teda těch 10 let nevydržela,to tě obdivuju.Svobody mého vlastního ducha si cením hodně vysoko a nenechála bych se svázat žádným zamindrákovaným troubou.

    superkarma: 0 16.01.2014, 12:45:19
  5. avatar
    [26] Claire Hudson [*]

    jarpejska — #25 Ted me napadlo neco, s cim Ti samozrejme nechci nasadit brouka do hlavy nebo napsat neco nevhodneho, ale znas prislovi "podle sebe soudim tebe"? Treba po manzelovi pokukuji zensky, usmivaj se na nej a on ma pak strach, ze naopak chlapi zase leti po tobe. Ono je to jedno, jestli jsi doma s detmi nebo v praci... A pak uz staci jenom nejaka vtirava myslenka a covek z toho ma hlavu v pejru Sml16

    1. na komentář reaguje knihovna — #31
    superkarma: 0 16.01.2014, 12:24:09
  6. [25] jarpejska584 [*]

    Víte holky, co je divne...jemto hezky,mlady chlap, dobre vydelava,je atraktivni a podnika, penize ma,ja sedim doma s detma a pritom bych mela vyšilovat ja,jestli neni s nejakou zenskou....ale..treba to jen tak kryje,ze jo...

    S jeho máti máme dobry vztah, ale nic by nerekla, spjs by se jen podivila,zasmala,ze je prašteny a bylo by to...ale rikala jsem si, ze ten facebook zase ozivim a uvidim, jestli neco bude a kdyz jo,tak ho poslu nekam

    1. na komentář reaguje Claire Hudson — #26
    2. na komentář reaguje Dudlajlama — #33
    superkarma: 2 16.01.2014, 12:12:47
  7. avatar
    [24] wich [*]

    S nesebevědomým a ještě žárlivým člověkem se žít nedá. No teda dá, ale k žití to žití moc není. Já nevím, ale já jsem se nebála, že přijdu o partnera ani v době, kdy to se mnou bylo zlé a to žití moc k žití nebylo. Prostě jsem v něm měla parťáka v dobrém i zléma VĚDĚLA jsem to.

    superkarma: 0 16.01.2014, 11:28:06
  8. avatar
    [23] hubajda [*]

    kobližka — #13 ja to mela doma a vydrzela jsem 10 let a pak rozvod dal to neslo bylo to hodne tezky ze zacatku to tak hrozne nebylo ale casem se to navysuje bylo to peklo

    1. na komentář reaguje kobližka — #27
    superkarma: 0 16.01.2014, 11:16:55
  9. avatar
    [22] janaa1 [*]

    to by mě naštvalo Sml31

    superkarma: 0 16.01.2014, 11:13:25
  10. avatar
    [21] wich [*]

    jarpejska — #9 Asi bych šla za tím kolouškem Sml58 Život je krátký Sml26

    superkarma: 2 16.01.2014, 11:05:28
  11. avatar
    [20] enka1 [*]

    Vše už tu řečeno.

    Já jsem tedy hodně poddajná, ale v tomhle bych se šprajcla, protože, jak vidno, to není jen o FB

    superkarma: 0 16.01.2014, 10:34:27
  12. [19] MaVy [*]

    žít bez toho lze,ale tohle omezování z jeho strany je nehezký,mě by to vadilo,ne to že tam nejsem,ale že mi někdo něco takového zakazujeSml68

    superkarma: 0 16.01.2014, 10:28:17
  13. avatar
    [18] ema [*]

    A to, že chodíte na ženu-in, mu nevadí? Vždyť tady si taky můžete psát s kýmkoli.

    superkarma: 0 16.01.2014, 10:24:56
  14. [17] telelot [*]

    no určitě, lze bez toho žít... ale pouze Z VLASTNÍHO ROZHODNUTÍ!!! Tedy pokud nejsem nezletilé malé dítě a mají do toho co mluvit rodiče. Nedovedu si představit, že by mně, DOSPĚLÉ, manžel cokoliv zakazoval nebo já jemuSml30Sml30

    superkarma: 0 16.01.2014, 10:24:21
  15. avatar
    [16] Ivásek [*]

    měla jsem to doma, měl potřebu vědět o každým mým pr*u, s kým si co píšu, kdo mi co píše, nedejbože, když se ozval někdo z minulosti...dopadlo to ku prospěchu především mého duševního  zdraví - místo FB byl zrušen přítel... Sml24

    superkarma: 4 16.01.2014, 10:20:38
  16. avatar
    [15] Claire Hudson [*]

    Chapu, ze ma manzel obavy, aby o Tebe neprisel. V kazdem cloveku se podle me najdou momenty, kdy si neni jisty. Ale je smutny, ze Ti neveri, ze na facebook nejdes pro to, abys byla v kontaktu s ex-partnerem. Tim, ze se Te bude snazil izolovat, at uz na internetu, nebo ze nebudete chodit nikam do spolecnosti, to nevyresi. Kdyby ses zminila pred tchyni, ze na fb nesmis, jak by reagovala? A jak by pak reagoval manzel, az by se to dozvedel?

    superkarma: 0 16.01.2014, 10:19:45
  17. avatar
    [14] 13042000 [*]

    jarpejska — #11 sranda to nebude, věř mi, měla jsem něco podobného doma, dnes s odstupem času nechápu, jak jsem s ním mohla tak dlouho zůstat, pokud máš s tchýní dobrý vztah, zkuste to nějak vyřešit společně, pokud ne, raději ji do toho nezatahuj, nemuselo by se ti to vyplatit

    superkarma: 1 16.01.2014, 10:19:10
  18. avatar
    [13] kobližka [*]

    jarpejska — #9 To,že je jinak hodný,zabezpečí rodinu...dobrý,ale to jaksi nestačí ! Nechodíte nikam,aby tě tam náhodou někdo neobjevil Sml28 No,to už je tada docela těžký kalibr.Nechtěl by ti náhodou ještě nasadit pás cudnosti? Tak to bych nevydržela,žít pod takovou kuratelou.

    1. na komentář reaguje hubajda — #23
    superkarma: 2 16.01.2014, 10:19:06
  19. avatar
    [12] PBD [*]

    jarpejska — #9Já mám dojem,že Váš může nevěří ani sobě,ani Tobě- oprav mě,jestli se pletu..

    Každopádně je to Váš život,Vaše věc a přeji ,aby jste se jednou neotočila zpět a nelitovala,že kvuli nedůvěře či nizké sebedůvěře jsi byla jak uvázaná na provaze...

    Na jednu stranu je možná příjemné když víš,že se chlap bojí aby o Tebe nepřišel(že to prostě nebera automaticky že jsi s ním:),ale zas to nesmí být přehnané,patologické,omezující..

    Možná by nebylo špatné mu říct( je to jen návrh:) že právě díky těm přehnáným obavám může docílit toho,čeho se bojí a to,že odejdeš..ani ne tak za jiným,ale prostě od něj- třeba mu to docvkane a bude v tomto směru uvolněnější a nebude zakazovat protože se bojí...No,kdo ví,je to jen nápad ..:)

    superkarma: 0 16.01.2014, 10:12:50
  20. [11] jarpejska584 [*]

    risina — #10 věříš, že mě taky napadlo, že to zjistí a bude sranda..Sml30Sml30Sml30

    1. na komentář reaguje 13042000 — #14
    superkarma: 0 16.01.2014, 10:08:29
  21. avatar
    [10] risina [*]

    Přemýšlím proč nechceš říct jeho matce pravdu - že ti manžel facebook zakázal, vyhrožuje tím, že ti sebere tablet (??? jak mi může někdo sebrat, co je moje?? Sml31). Ze solidarity a loajality k manželovi? Nebo proto, že nechceš slyšet, že to není normální a že si to nemáš nechat líbit?

    PS: Nebojíš se, že zjistí, cos sem napsala, a zakáže ti i ženu-in?

    1. na komentář reaguje jarpejska — #11
    superkarma: 3 16.01.2014, 10:03:56
  22. [9] jarpejska584 [*]

    všem vám moc děkuji za ohlasy. je fakt, že žárlivý je, ale obligátně napíšu, že je jinak hodný stará se o děti, zabezpečí nás, nikdy ani náznak fyzického násilí, nebo že by opravdu šíleně řval...to ani ne. On se spíš děsí toho, že si mě najde můj bývalý přítel,kterého šíleně nesnáší, který mě stále miluje a chce už 10 let. Je mu 38, je stále svobodný šikovný chlap, ale prý furt nemůže najit tu pravou, protože jsem to já. Takže z toho má strach. A ještě jedna perla na závěr..když jsem mu navrhla at chodíme víc do společnosti nebo na skleničku, řekl mi že má strach, že potkáme nějakého mého bývalého a on by se užral potom, tak to je na psychouše že..Sml22Sml22Sml22

    1. na komentář reaguje PBD — #12
    2. na komentář reaguje kobližka — #13
    3. na komentář reaguje wich — #21
    superkarma: 0 16.01.2014, 09:59:30
  23. avatar
    [8] kobližka [*]

    Jo,takže žárlivec,manipulátor a diktátor.Dost blbý Sml68 A nejde o ten problematický Fcb,jde o to,že chce mít prostě nad tebou kontrolu.

    superkarma: 2 16.01.2014, 09:55:05
  24. [7] kukátko [*]

    Pokud je to přesně tak, jak to píšete, přišlo by mi normální vycouvat ne z Facebooku (také tam nejsem), ale z takového vztahu.

    superkarma: 2 16.01.2014, 09:52:21
  25. avatar
    [6] wich [*]

    Co to je za debila? Sml28

    superkarma: 3 16.01.2014, 09:50:47
  26. avatar
    [5] Barbucháč [*]

    FB sice také není moje parketa, ale mít doma TOTO, tak jsem tam 100% Sml57 Nechápu proč tak submisivně ustupuješ?Sml80

    superkarma: 0 16.01.2014, 09:47:02
  27. [4] V19 [*]

    ....ak bolo peklo kvôli Fb, čo potom iné okolnostiSml80, ktoré nastanú v partnerstve - zakaždým vydieranie a ustupovanie? Sml52

    superkarma: 1 16.01.2014, 09:43:54
  28. avatar
    [3] evelyn [*]

    Tohle neni jen o FB, tohle je daleko hlubsi problem. Partner je zarlivej ubozak s nizkym sebevedomim a na jeho vydirani bych nepristoupila, nebude FB, bude neco jineho, co bude probouzet jeho uchylne zarlive predstavy a vyvolavat sceny.

    superkarma: 5 16.01.2014, 09:42:50
  29. [2] cilani [*]

    Lze bez toho žít, ale s takovým chlapem to asi není snadné a nechat se od něj vydírat? Sml6 

    superkarma: 2 16.01.2014, 09:37:05
  30. avatar
    [1] PBD [*]

    Ano,bez FB lze žít,ale je otázka,jestli lze žít s někým,kdo zakazuje,přikazuje,vydírá...

    Já vím,ono se to kecá,když je člověk za diváka skrze tento příspěvěk:)

    Ale nemyslela jsem to zle nebo tak,ani nikomu do ničeho nechci kecat- já jen prostě že bych partnera,co zakazuje,vydírá a nevím co nemohla mít,protože partnerství je partnerství - rovný vztah a ne zastrašovaní a nevím co ještě.. A je uplně jedno jestli jde o FB nebo o něco jiného..-podle mě:)

    superkarma: 2 16.01.2014, 09:35:48

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme