Společnost Kiehl’s Since 1851 navázala spolupráci s hercem Matthew McConaughey v rámci níž podpoří Autism Speaks, přední organizaci zasazující se o šíření povědomí o autismu. Kiehl’s a Matthew McConaughey společně natočili video, jehož posláním je činit osvětu a hlavním mottem je „Věnujte pozornost dětem s autismem ještě dnes“.

Kiehl’s vybízí své zákazníky, aby toto unikátní video sdíleli. Za každé sdílení věnuje organizaci Autism Speaks 1 USD, a to až do výše 200 000 USD. Jako symbol kampaně bude v rámci uvedené spolupráce také představen jeden z nejoblíbenějších produktů této značky – pleťový krém Ultra Facial Cream v limitované edici Kiehl’s x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream. Energický návrh McConaugheye s povzbudivými barvami a geometrickými tvary, včetně do sebe zapadajících dílků puzzle, odkazují na logo Autism Speaks ve tvaru modrého dílku puzzle.

 

Poruchy autistického spektra (ASD) označují celou řadu stavů vyznačujících se poruchami v oblasti sociálních dovedností, stálými opakujícími se vzorci chování a narušenými verbálními a neverbálními komunikačními schopnostmi. Podle výzkumů neexistuje pouze jeden typ poruchy autismu, ale mnoho podtypů, které mají vliv na přibližně 1 % světové populace. Americké středisko pro prevenci a kontrolu (CDC) uvádí údaje, podle nichž se tyto poruchy týkají 1 dítě ze 68 (u chlapců konkrétně 1 ze 42). V rámci uvedené kampaně se spojili Kiehl’s, organizace Autism Speaks a herec Matthew McConaughey, aby o této problematice zvýšili u veřejnosti povědomí a přispěli k lepšímu porozumění a přijetí dětí a dospělých trpících poruchami autismu, jakož i získali prostředky nezbytné pro klíčový výzkum.

„Autismem trpí přibližně 70 milionů lidí na celém světě. Tuto poruchu mají i mnozí studenti navštěvující doplňkový program na amerických školách just keep livin, který jsem založil. Měl jsem tak možnost poznat, jaký dopad má autismus nejen na dítě, ale i na celou jeho rodinu,“ říká McConaughey. „Jsem tedy velmi poctěn, že mohu s Kiehl’s a organizací Autism Speaks spolupracovat a přispět tak k rozvoji v oblasti rané diagnostiky a služeb pro tyto neuvěřitelné děti a jejich rodiny. Podobné aktivity mají nesmírně pozitivní dopad.“

matthew

„Kiehl’s podporuje komunity v zemích, ve kterých má zastoupení, již 166 let. Naším historickým posláním je přivádět pozornost tam, kde je to potřebné,“ uvedla Worldwide General Manager společnosti Kiehl’s Since 1851’s, Cheryl Vitali. „Nová spolupráce nám umožňuje navázat na naši tradici a využít své globální sítě při pomoci dětem a rodinám, které se potýkají s autismem. Doufáme, že se nám ve spolupráci s organizací Autism Speaks podaří o autismu zvýšit povědomí.“

„Rozsáhlé a rozmanité podpory, kterou věnuje autismu společnost Kiehl’s a herec Matthew McConaughey, si nesmírně ceníme,“ uvedla prezidentka a generální ředitelka organizace Autism Speaks, Angela Geiger. „Díky spolupráci tohoto rozměru můžeme dostát našemu poslání a poskytovat řešení pro potřeby lidí s poruchami autismu a jejich rodinám, napříč celým spektrem a po celou dobu života.“

autism speaks

Reklama