Herce Tomáše Matonohu můžete během května potkat nejen jako moderátora pořadu Na stojáka a herce televizního seriálu Ulice, ale i v pěti klipech, které se objeví na internetu. Tomáš se rozhodl podporovat dobrou snídani a kdo bude mít odvahu, toho odmění výhrou 150 tisíc korun.


V pěti skečích, ke kterým Tomáš Matonoha napsal scénář a dokonce si v nich zahrál dvojroli člena Hnutí za dobrou snídani a zákazníka pana Sedláčka, se například dozvíte, kam si nejlépe připravit sušenky BeBe Dobré ráno, když ráno pospícháte do práce nebo do školy, a nebo kam si je schovat před ostatními členy domácnosti. A my už například víme, že  Bebe sušenky si můžete nejlépe schovat do kapesní Bebovky nebo do příručního Bebáku. Vše se točí kolem snídaně.Tomáš Matonoha

Klipy jsou jakousi předlohou pro další nápady, jak si nejlépe pochutnat na sušenkách BeBe Dobré ráno nebo jak je úspěšně uchránit před ostatními. Tomáš Matonoha totiž dá 150 tisíc korun tomu, kdo natočí nejlepší klip se sušenkami BeBe Dobré ráno na téma: Ukaž, jak umíš přesvědčit ostatní, aby dobře a zdravě snídali. „Nápadům se meze nekladou a točit může opravdu každý. Pokud bude skeč amatérských filmových tvůrců opravdu dobrý, možná se stane i předlohou pro televizní reklamu,“ říká Tomáš Matonoha, který bude zároveň předsedou poroty. Podrobná pravidla soutěže naleznete na stránkách www.hnutizadobrousnidani.cz, kde se také dozvíte, kam máte svá videa posílat.

Videa s Tomášem Matonohou vznikla na jeho chalupě. Pro zachování autenticity domácího prostředí se produkční tým rozhodl točit tam. Jediným problémem byla velikost kuchyně. Na přibližně dvacet metrů čtverečných se museli vejít nejen Tomášovi tři spolupracovníci, ale k tomu ještě kamery, světla, mikrofony a další technické vybavení. „Nejpříjemnější částí byla příprava scénářů, to jsem si mohl dělat, co jsem se chtěl. Natáčení už je o určité disciplíně na place,“ dodává s úsměvem Tomáš.

Kdo má odvahu postavit před kameru a ukázat, jak se správně snídá, ten má šanci. Soutěž poběží v měsíci květnu. Tomáš všem nakonec vzkazuje: „Snídáš? Tak to ukaž!“

 

Reklama