Bulvár

Matka opustila děti

Policie obvinila 25letou matku z Trutnova za to, že opustila své děti. Šestileté děvče a rok a půl starý chlapeček v kočárku se našli pod mostem. Žena se k výslechu dostavila až druhý den. Dechová zkouška prokázala, že byla opilá. Za opuštění dětí jí hrozí až tři roky vězení.

Píše to aktuálně Idnes na tomto místě

Jaký trest by si dle vás zasloužila?

   
18.01.2005 - Společnost - autor: Radek Kříž

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [134] Meander [*]

    Sandy: 1. Pokud považuješ za krásné něco, při čem jsi málem zemřela, pak nepoukazuj na to, že JÁ jsem divná. 2. Když si zlomím nohu, za pár týdnů se zahojí a mám pokoj. 3. Já tě nenapadám a tvoje přesvědčení ti nevymlouvám, tak ze mě a mně podobných přestaň dělat mutanty. Děkuji.

    superkarma: 0 19.01.2005, 12:27:02
  2. avatar
    [115] Vivian [*]

    Nyotaimori: já s tvým rozhodnutím zůstat bezdětná taky souhlasím ale musím říct, že když mi bylo tolik, co tobě, taky jsem ještě po dětech nijak zvlášť netoužila... ale časem se to nějak změnilo
    Ale pokud jde o ty testy na zvířatech, musím přiznat, že mám podobné pocity jako ty. Ne že by mi týrání dětí bylo úplně ukradené, ale nebrečím nad tím. Zato když vidím, jak někdo týrá zvíře, brečím a mám chuť toho hajzla zabít... Leč nepovažuju se za psychopata

    superkarma: 0 18.01.2005, 21:59:21
  3. avatar
    [111] Vivian [*]

    kacha22: a kdo teda podle tebe zaslouží (nebo nezaslouží?) trest smrti?

    superkarma: 0 18.01.2005, 20:22:43
  4. avatar
    [109] Meander [*]

    Když deset lidí kolem mě budu bolet zuby, moji bolest to nezmenší. A na to, abych věděla, že po skoku z Nuseláku nejspíš umřu, z něj nemusím skákat. Přeju hodně štěstí.

    superkarma: 0 18.01.2005, 20:02:37
  5. avatar
    [108] Markýza [*]

    Meander: no pokud budeš upřednostňovat názory druhých namísto svých vlastních zkušeností(já kdybych dala na povídání jiných "zkušených" matek, tak bych asi žádné děti neměla, což by byla chyba, navíc můj porod byl naprosto pohodový), já si klíďo můžu hrát na samozvaného psychologa - navíc názory manx a petrušky-2 na porod a mateřství a výchovu dětí nečtu poprvé.
    Ježíš "samozvaný psycholog" to mě dostalo
    jo mmch - díky nastřižení a následnému zašití je můj sexuální život daleko intenzivnější než předtím, páč mi pan primář "zmešil dírku" - díky mu za to.

    superkarma: 0 18.01.2005, 19:52:38
  6. avatar
    [107] Meander [*]

    Markýzo, moje sestra říkala, že nic horšího, než porod, nemůže být, moje švagrová při porodu málem zemřela. Ani jedna z nich NIKDY nevyčetla svému dítěti, co kvůli němu zažila. Takže si prosím nehraj ani ty ani nikdo jiný na samozvaného psychologa. Děkuji za pozornost.

    superkarma: 0 18.01.2005, 19:44:02
  7. avatar
    [106] Markýza [*]

    Meander: já myslím, že Žábina má pravdu - měla jsem kamarádku, která to měla od matky denně na talíři jak si kvůli ní zkaziola život, a postavu, jak trpěla když ji rodila a jak ji musela piplat, jak u ní "bděla" když byla nemocná a pod. a vždycky to ta matka zakončila - ty jsi tak nevděčná, kdybych to věděla, tak to nepodstoupím. Došlo to tak daleko, že jí vyčetla i kluka (v 17 letech prvního a spíš platonického), že ji chce opustit a pokračovala v té své litanii, dopadlo to tak, že se báječná holka, stoprocentní kamarádka, strašně krásná a inteligentní, nejlepší studentka otrávila práškama týden před maturitou s přijetím na medicímu (bez příjmaček) v kapse, dopis na rozloučenou pro jistotu poslala svému otci poštou do zaměstnání.

    superkarma: 0 18.01.2005, 19:40:42
  8. avatar
    [105] Meander [*]

    Žábino, co to meleš? nejsi ty náhodou ta potrefená husa? Mě by taková blbost teda nenapadla. Spíš bych řekla, že ty zasloužilé matky mají potřebu nejen okolí, ale hlavně samy sebe přesvědčovat, jak to dokonale zvládly. Realita je možná někde jinde, co maminy?

    superkarma: 0 18.01.2005, 19:28:08
  9. avatar
    [104] Markýza [*]

    já málem rodila ve stoje, jaký to byl fofr - primář si to pamatuje ještě teď - je to už pěkná řádka let - vždycky když mě potká, tak se ptá kdy půjdu znova předvádět indiánský porod.
    Klidně bych si to zopákla, ale rodina nechce, dva prý stačí

    superkarma: 0 18.01.2005, 19:19:22
  10. avatar
    [101] martisa [*]

    Žábina:
    Vivian: možná aby se v tom názoru ještě více utvrdily a aby jim jiné daly taky za pravdu... Myslím, že ale stejně hluboko uvnitř převažuje touha po

    superkarma: 0 18.01.2005, 18:53:42
  11. avatar
    [100] Vivian [*]

    Žábina: to je jasný, ale proč mají potřebu to tady pořád tak nahlas ventilovat?

    superkarma: 0 18.01.2005, 18:42:27
  12. avatar
    [99] Žábina [*]

    já myslím že takový ženský jako Manx, Meander nebo nedejbože petruška je dobře když děti nemají ...myslím že by měly pořád na talíři jak kvůli nim musely trpět a co všechno si musely odříci

    superkarma: 0 18.01.2005, 18:40:56
  13. avatar
    [98] Vivian [*]

    Sandy: no jo, strašně

    superkarma: 0 18.01.2005, 18:16:21

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [96] Vivian [*]

    (nikdy a nikde)

    superkarma: 0 18.01.2005, 18:05:27
  2. avatar
    [95] Vivian [*]

    Sandy: možná, ale nikdy a nikdy jsem nepsala "všichni" a "všude"

    superkarma: 0 18.01.2005, 18:05:13
  3. avatar
    [93] Meander [*]

    Vivian: Ano, oběma směry

    superkarma: 0 18.01.2005, 17:17:46
  4. avatar
    [92] Vivian [*]

    Meander: no ať už je to v seriálech jaký chce, realita je obvykle někde jinde

    superkarma: 0 18.01.2005, 17:15:20
  5. avatar
    [91] Meander [*]

    Vivian: Mám skoro pocit, že seriály to líčí jako bezvýznamnou pětiminutovou nepříjemnoust, kde ta paní řve jenom proto, aby udělala radost kolemjdoucím

    superkarma: 0 18.01.2005, 17:08:00
  6. avatar
    [90] Vivian [*]

    Meander: sovětské budovatelské plátky nečtu. Já o tom slýchám nebo čtu skoro denně v různých internetových diskusích, kde se scházejí normální český ženský a povídají si o porodech. Většina z nich na to vzpomíná jako na nejkrásnější nebo jeden z nejkrásnějších zážitků v životě, na bolest obvykle brzy zapomenou... a určitě to nejsou žádné "socialistické ženy"
    Nedělám si iluze, že je to procházka růžovým sadem, ale taky to asi nebude horror plný krve a řevu, jak občas líčí některé televizní seriály

    superkarma: 0 18.01.2005, 17:05:56
  7. avatar
    [89] Meander [*]

    Vivian: Nevím, jak Manx, ale já o takových ženských četla v nějakém sovětském budovatelském plátku. Že to jsou ty pravé socialistické ženy a matky

    superkarma: 0 18.01.2005, 16:59:46
  8. avatar
    [88] Ladia [*]

    Vivian:

    superkarma: 0 18.01.2005, 16:58:47
  9. avatar
    [87] martisa [*]

    Manx: Máš zvláštní fóbii. Já bych šla klidně rodit znovu. Nic to nebylo a navíc to, co tě čeká potom, je to nejbáječnější! Ale je fakt, že ze zubaře mám hrůzu.

    superkarma: 0 18.01.2005, 16:58:18
  10. avatar
    [86] Vivian [*]

    Manx: a slyšela jsi taky o ženských, které u porodu skoro žádnou bolest necítily, a pro které to byl naopak nejkrásnější zážitek v životě? Pokud si v životě ze všeho vybereš vždycky to nejhorší a nejčernější, nediv se, že to nebudeš mít zrovna lehký...

    superkarma: 0 18.01.2005, 16:55:05
  11. avatar
    [83] martisa [*]

    Manx: Vždyť už existuje třeba epidurál...

    superkarma: 0 18.01.2005, 16:51:00
  12. avatar
    [81] Vivian [*]

    Meander: všichni porodníci nejsou stejní, stejně jako nejsou navlas stejné všechny ženy a všechny porody. Tady není zobecňování na místě.

    superkarma: 0 18.01.2005, 16:41:30
  13. avatar
    [80] Meander [*]

    Manx: Moje švagrová je holka krev a mlíko, děvče ze statku, nebojí se ani čerta. Na můj dotaz, jaké to bylo, řekla jenom, že si přála umřít. Po roce vypustila nějaké podrobnosti. Brrr! Usoudila jsem, že porodníci jsou sadisti.

    superkarma: 0 18.01.2005, 16:36:49
  14. avatar
    [79] Meander [*]

    Manx: Moje švagrová je holka krev a mlíko, děvče ze statku, nebojí se ani čerta. Na můj dotaz, jaké to bylo, řekla jenom, že si přála umřít. Po roce vypustila nějaké podrobnosti. Brrr! Usoudila jsem, že porodníci jsou sadisti.

    superkarma: 0 18.01.2005, 16:35:56
  15. avatar
    [78] Vivian [*]

    Manx: a to já se na to těším, i když to bolí

    superkarma: 0 18.01.2005, 16:33:39
  16. avatar
    [77] Meander [*]

    Enya: Pro někoho je ten strach z bolesti natolik závažnou překážkou, že ji nelze překonat. Já tomu docela rozumím, u zubaře jsem dvakrát omdlela kvůli bolesti (prý naprosto snesitelné) a jednou mě vzal hysterák. Nikomu takovou hrůzu z bolesti nepřeju

    superkarma: 0 18.01.2005, 16:32:32
  17. [75] Rikina [*]

    kubikm 68: no já bych řekla, že je to hlavně o tom výběru, ne ? Ony to nejsou zase tak moc bulvární noviny, jen koukat po jiných tématech než černé kronice...

    superkarma: 0 18.01.2005, 16:27:56
  18. avatar
    [74] Enya [*]

    Máte pravdu,ale vždycky jsem si myslela, že pro ženskou je nejpřirozenější mít děti Jasně že jsou i holky, který se na to necítí,ale spíš mi přijde divný,když nechce mít děti jenom kvůli tomu, že ztratí postavu,bojí se bolesti nebo že se bude prostě muset malinko omezit

    superkarma: 0 18.01.2005, 16:25:35
  19. avatar
    [73] Meander [*]

    Manx: Díky za rozumný názor.

    superkarma: 0 18.01.2005, 16:18:59
  20. avatar
    [71] Meander [*]

    Moje sestra, švagrová, máti a několik mých kamarádek mi řeklo, že těhotenství a hlavně porod je hrůza, na kterou se nedá zapomentou. A popisovaly zhruba to, co tu zmínila Petruška 2. Nevím, proč by měla být divná. Smysl pro mateřství není zákonná povinnost. Mějte se, dámy.

    superkarma: 0 18.01.2005, 16:14:30
  21. avatar
    [70] Enya [*]

    Petruška 2: Ty seš divná, připadáš mi jako holka, které naprosto chybí smysl pro mateřství

    superkarma: 0 18.01.2005, 16:08:47
  22. avatar
    [68] kubikm [*]

    Vivian: máš pravdu
    navíc v poslední době je z MFDnes bulvár, hrozně se pohoršili, zkusíme najít lepší noviny....

    superkarma: 0 18.01.2005, 15:59:48
  23. avatar
    [67] Vivian [*]

    martisa: v tom máš úplnou pravdu. Já bych z článku v novinách žádné závěry nevyvozovala. Natož pak nějaké soudy

    superkarma: 0 18.01.2005, 15:40:49
  24. avatar
    [66] martisa [*]

    Nelze věřit všemu, co se v novinách dočteme. Novináři dost zkreslují.

    superkarma: 0 18.01.2005, 15:35:26
  25. avatar
    [65] Vivian [*]

    To jako podle pěti vět mám poznat, co se tam stalo a jak to všechno bylo? A proč to tady vůbec je? Jen aby bylo o čem diskutovat? Není to "trochu" laciné, milá Ženo-in?
    Koukla jsem na začátek diskuse a vidím, že některé mají už ve všem naprosto dokonale jasno a požadují pro dotyčnou hned trest smrti. Hm
    Nesuďte, abyste nebyly samy souzeny, dámy.
    Mně by především zajímalo, co se tam vůbec stalo a jak to všechno bylo, co tu ženu vedlo k tomu, že udělala to, co udělala, pokud je to vůbec její vina... a trest bych nechala na vyšších instancích.

    superkarma: 0 18.01.2005, 15:34:34
  26. avatar
    [64] martisa [*]

    petruška 2: "problít devět měsíců a pak x hodin rodit, bejt nastřižená až bůhvíkam, vytlačit si hemeroidy a pak už mít z kulový nadosmrti, nechat si vokousat prsa a dalších x let se nevyspat.........hmmm, tak to jsou opravdu slasti těhotenství a mateřství" - já nezvracela ani jednou, rodila jsem CELKEM 2 hodiny (ale samotný porod jsem 2x zatlačila a bylo), nastřižení v poho, hemeroidy nemám, asi ještě lepší než před tím, vokousaný prsa taky nemám, spíme s do 9h... Proč to popisuješ tak drasticky?
    K článku - pokud jsou rodiče alkoholici, děti bych jim už nesvěřila. Ale myslím si, že když to dopadne tak, že matka půjde do vězení, děti budou procházet děcákama a vyroste z nich to samé, co z rodičů...

    superkarma: 0 18.01.2005, 15:34:34
  27. avatar
    [63] Vivian [*]

    Co je tohle za blbost?

    superkarma: 0 18.01.2005, 15:29:21
  28. avatar
    [62] risina [*]

    Jak mám napsat, jaký trest by si zasloužila, když nevím, jak to všechno bylo??

    superkarma: 0 18.01.2005, 15:25:45
  29. avatar
    [61] Enya [*]

    Já teda nevim, ale co když si ty rodiče chtěli jenom něco společně oslavit a spoléhali na kamarádku, že jim je pohlídá Pak je vina určitě na ní, když jim ani nedala vědět a poslala je samotny Třeba ani rodiče nevěděli, že jsou ty děti pod mostem Těžko říct,je potřeba je vyslechnout

    superkarma: 0 18.01.2005, 15:23:23
  30. avatar
    [60] Žábina [*]

    Ladia: č.55
    já si myslím, že petruška si z nás dělá legraci...protože takovýhle názory snad nikdo mít NEMŮŽE ...

    superkarma: 0 18.01.2005, 15:18:23

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme