Módní značka s.Oliver darovala Českému červenému kříži oblečení v hodnotě 177.477 Kč

Zdánlivě by se mohlo zdát, že povodně jsou za námi, avšak v zasažených oblastech je stále jak pomáhat. Své o tom ví významná organizace na přímou pomoc obyvatelstvu nejen v případě katastrof a jiných mimořádných událostí Český červený kříž. Kromě jiných projektů v současné době pracuje na tzv. následné pomoci obětem povodní, do které se zapojila původem německá módní a lifestylová značka s.Oliver. Ta do programu popovodňové pomoci organizované Českým červeným křížem věnovala nepeněžní dar v podobě oblečení značky s.Oliver v hodnotě 177.477,- Kč. Předání proběhlo ve čtvrtek 25. července 2013 v prostorách Úřadu Českého červeného kříže v Thunovské ulici v Praze na Malé Straně. Oblečení bude v nejbližších dnech distribuováno do vybraných oblastních spolků Českého červeného kříže a rozděleno v lokalitách postižených povodněmi.

s.Oliver

Módní značka s.OIiver tak svou pravidelnou charitativní činnost rozšiřuje o spolupráci se subjektem, který je nejen v rámci ČR dlouhodobě garantem přímé a nezávislé podpory potřebným. „Věřím, že dámské i pánské oblečení v podobě svetrů, mikin či džínsů, které jsme vybrali, bude pro zasažené letošními povodněmi alespoň částečnou záplatou na vzniklých škodách,“ říká za firmu s.Oliver koordinátorka projektu Ing. Alice Kolářová a doplňuje: „Rádi se zapojujeme do konkrétních projektů s jasným a průhledným konceptem, což přímá a dlouhodobá pomoc organizovaná Českým červeným křížem jednoznačně splňuje.“ Dar Českému červenému kříži rozhodně není první vlaštovkou v oblasti charity a společensky odpovědných aktivit firmy s.Oliver na českém trhu. Například v loňském roce značka pomáhala v rámci projektu asistované pomoci seniorům, zaštítěného nadací Taťány Kuchařové – Krása pomoci.

Pro více informací navštivte stránky Českého červeného kříže. Informace o módní značce s.Oliver najdete na www.soliver.cz nebo na Facebooku www.facebook.com/s.Oliver.cz.

s.Oliver

Popisek k fotkám (zleva):

Mgr. Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu ČČK, Petr Lubojacký, marketingový manažer s.Oliver CZ s.r.o.

Reklama