Bulvár

Máte rádi prezidenta Klause?


Podle tiskového oddělení televize Nova prezident republiky Václav Klaus poskytne exkluzivní rozhovor této televizi v přímém přenosu ve čtvrtek 12. března 2009 od 22.00 hodin v rámci půlhodinového pořadu Rok Václava Klause.

Rozhovor, ve kterém hlava státu shrne šestý rok svého působení na hradě, povede moderátorka Televizních novin Markéta Fialová. Diváci uslyší Klausovy názory na globální ekonomickou krizi, české předsednictví Evropské unii nebo situaci na současné české politické scéně.

Redaktorka se nevyhne ani otázkám, které nahlédnou do prezidentova osobního života. Zda se bude hovořit i o prezidentových názorech na globální oteplování, zatím nevíme.

TV Nova se přitom snaží zavést jistou tradici ve vysílání bilančního rozhovoru s prezidentem republiky v období výročí jeho inaugurace.

První obdobný rozhovor se na této televizi konal v loňském roce, kdy byl 24. ledna 2008 odvysílán speciál Televizních novin Pět let prezidenta Klause.

Foto: Archiv TV Nova

Máte rádi prezidenta Václava Klause? Budete se dívat na Rok Václava Klause? Souhlasíte s prezidentovými názory na globální oteplování?

   
11.03.2009 - Společnost - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [72] kareta [*]

    ano a ano

    Nebyla jsem jeho fanynka, ale s jeho názory se začínám ztotožňovat

    superkarma: 0 12.03.2009, 07:23:14
  2. [71] markousek [*]

    můj názor je,že je pepší něž 95% politiků a nebojí se říkat i nepopulární věci

    superkarma: 0 11.03.2009, 21:43:05
  3. avatar
    [70] Michaela Kudláčková [*]

    Juana:

    superkarma: 0 11.03.2009, 20:46:14
  4. avatar
    [69] Juana [*]

    michaela.kudlackova: pěkná historka

    Moje bývalá kolegyně z banky s ním zas kdysi, když ještě pracoval v bance, hrála nějaký bankovní volejbalový turnaj, sice to bylo ještě za komunistů, ale podle ní to byl taky úplně normální člověk, s kterým se dalo dobře pokecat. Moje matka si ho zas pamatuje z gymplu, chodil do stejného ročníku (možná i do stejné třídy, to už nevím), jako trockista Petr Uhl. Matka byla o třídu níž a Uhl se prý jednou hrozně předváděl na koupališti před její kamarádkou a skočil šílenýho placáka a holky se mu pěkně smály. Jo a už tehdy o něm ve škole říkali ten vůl Uhl

    superkarma: 0 11.03.2009, 20:07:43
  5. [68] Samík97 [*]

    1.moc ne
    2.ANO
    3.ne

    superkarma: 0 11.03.2009, 19:35:06
  6. avatar
    [67] sanvean [*]

    michaela.kudlackova 64: wow

    superkarma: 0 11.03.2009, 19:10:36
  7. avatar
    [66] Holly73 [*]

    michaela.kudlackova: nechci vam brat iluze ale jste pekna blondata mlada zena a ty ma pan prezident rad takze asi proto ten zazitek s nim

    jinak je mi ukradeny, neziji uz v cechach x let nevim jaky je a priznam se ze nejak moc nesleduji politickou scenu tak intensivne abych mohla rici jaky je ci neni, co se mi ale nelibi je pokud teda bulvar nelhal, je to ze hlava statu vubec neni prikladem a nereprezentuje tu zemi ve ktere tedy tou hlavou statu je tak dostatecne aby to melo nejake charisma, tim myslim jeho aferky. Tim se mi skutecne znechutil. At si uziva ale tedy at neni prezidentem ale tenhle clovek ma jit prikladem. Nevim nekdy mi prijde ze ceska politicka scena ja spis komedie.

    superkarma: 0 11.03.2009, 19:09:36
  8. avatar
    [65] Michaela Kudláčková [*]

    shb: Díky

    superkarma: 0 11.03.2009, 18:36:30
  9. avatar
    [64] Michaela Kudláčková [*]

    Juana: Já byla tehdy s mámou na nějaké schůzi ODS, kde jsem byla do počtu. Mluvili tam kandidáti na starostu. On tam byl jako host a závěrem se vyjadřoval k projevu kandidátů. Pravil, že projev kandidátky se mu nelíbil, protože hovořila neprůbojně a to že by politik neměl. Pak se zeptal, jestli k tomu někdo něco má.
    Přihlásila jsem se.
    O matku se v ten moment pokusilo několik mrtvic a hyterický záchvat.
    Stoupla jsem si a řekla jsem mu, že si myslím, že by mělo jít předně o obsah, než o formu, a že s ním nesouhlasím.
    Bylo tam takový ticho, že bylo slyšet i krev jak se šoupá kolem cév.

    V bufetu mě pozval na kafe a řekl, že mám nas rozdíl od jiných odvahu. Dokonce svůj názor pozměnil!!!! Prej jsem měla pravdu!!

    superkarma: 0 11.03.2009, 18:35:51
  10. [63] a.... [*]

    Pan prezident Klaus mi jako hlava našeho státu nevadí. Myslím, že ČR reprezentuje vcelku dobře. Je mi rozhodně sympatičtější než jeho předchůdce. Na tu mizerii na naší politické scéně to zkrátka ještě není nejhorší prezident. Laťka byla velmi nízko.

    superkarma: 0 11.03.2009, 18:35:22
  11. [62] univerzální uklízečka [*]

    1. V jakém smyslu mít rád? Je mi sympatický.
    2. Tyhle věci mě děsně nebaví.
    3. Myslíte to globální oteplování, které se projevuje ochlazením klimatu?

    superkarma: 0 11.03.2009, 17:56:24
  12. avatar
    [61] sanvean [*]

    shb: To o totální kontrole a poslušnosti je s prominutím kec. Můžu si o Klausovi myslet cokoliv, ale nemůžu mu upřít, že je liberální až na půdu. Vždyť hájil i právo kuřáků zapálit si v restauraci.

    superkarma: 0 11.03.2009, 17:55:29

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [60] Monicicinka [*]

    No rozhodně lepší jak Havel!!!

    superkarma: 0 11.03.2009, 17:49:00
  2. avatar
    [59] monca13 [*]

    punh: tomne nemusis opakovat, to znam moc dobre z vlastni zkusenosti

    superkarma: 0 11.03.2009, 17:48:23
  3. avatar
    [58] punh [*]

    shb, monca13: no a v tom je právě zakopaný pes, že nejsou peníze na alternativní řešení omezujících prostředků a vůbec na spoustu dalších potřebných věcí v sociální sféře.

    superkarma: 0 11.03.2009, 17:42:21
  4. avatar
    [57] Mickey Mouse [*]

    Rád VK nemám, na to je příliš akademický a intelektuální = studený čumák. S jeho názory často souhlasím, jen je neumí podat dost srozumitelně, musí se nad nimi hoodně přemýšlet a hledat si další zdroje informací. S názory na globální oteplování nesouhlasím ani s jednou stranou:
    - věřím, že vliv lidstva na klima země je zanedbatelný;
    - ale byl bych radši, kdyby se i přesto věnovala větší pozornost životnímu prostředí;
    - protože vliv lidstva na životní prostředí LIDÍ zanedbatelný není.

    superkarma: 0 11.03.2009, 17:07:31
  5. avatar
    [56] monca13 [*]

    shb: jenze na navyseni poctu personalu a na individualni peci jsou potreba penize, jinak souhlasim

    superkarma: 0 11.03.2009, 16:48:49
  6. avatar
    [55] Juana [*]

    michaela.kudlackova: Můj manžel byl i na nějaké jeho přednášce a moc se mu to líbilo, pak bylo i občerstvení a líbilo se mu, jak se pak Klaus po přednášce úplně normálně bavil s lidmi, co na tu přednášku přišli, vůbec nepůsobil nějakým nafoukaným dojmem, jak mu je pořád podsouváno. A to ho zpočátku manžel vůbec neměl rád, v 90.letech, ale postupně změnil názor, asi v porovnání s ostatními "politiky", co tu máme.

    superkarma: 0 11.03.2009, 16:34:30
  7. avatar
    [54] monca13 [*]

    michaela.kudlackova:

    superkarma: 0 11.03.2009, 16:24:12
  8. avatar
    [53] shb [*]

    punh: aha, no klecové lůžka mají v jistém smyslu své opodstatnění, nicméně řešila bych to spíš navýšením počtu personálu a individuální péčí než okamžitým zrušením těch klecí, ty bych ale taky samozřejmě zrušila, ale s rozumem...

    superkarma: 0 11.03.2009, 16:24:10
  9. avatar
    [52] punh [*]

    shb: je to už pár let, kdy paní J.K.Rowlingová (autorka Harryho Pottera) požadovala u nás zrušení klecových lůžek v ústavech pro postižené, protože jsou nehumánní. Tenkrát ministr zdravotnictví Kubinyi okamžitě nařídil zákaz používání klec. lůžek. To je sice hezké, ale nikdo nenavrhl žádnou rozumnou alternativu za klecová lůžka. Pamatuju si, že v novinách byla fotka, jak byl ministr zdravotnictví na koberečku u prezidenta Klause a ten mu vyčinil za špatné a unáhlené rozhodnutí.

    superkarma: 0 11.03.2009, 16:17:59
  10. avatar
    [51] shb [*]

    cristy.crow: ano, tak knihu jsem nečetla, asi bych si to ujasnila
    punh: objasni...

    superkarma: 0 11.03.2009, 15:57:22
  11. avatar
    [50] cristy.crow [*]

    shb: proboha jenom néé dalšího prezidenta z lidu, takového, co nám rozumí. Kléma ať zůstane hezky na smětišti dějin. Své názory nám Klaus tuším vysvětlil dostatečně ve své knize, víc člověk snad nepotřebuje vědět, pokud není klimatolog.

    superkarma: 0 11.03.2009, 15:54:34
  12. avatar
    [49] majazd [*]

    ne,ne,ne

    superkarma: 0 11.03.2009, 15:54:26
  13. avatar
    [48] punh [*]

    mně víc vadil jako premiér, teď mi je celkem sympatický, když ho není tolik vidět. Změnila jsem na něj názor po aféře se zrušením klecových lůžek. Tenkrát řekl, že by nám nikdo cizí neměl kecat do našich záležitostí (samozřejmě to vyjádřil mnohem kultivovaněji)

    superkarma: 0 11.03.2009, 15:49:01
  14. avatar
    [47] shb [*]

    michaela.kudlackova: nemusíš se zabíjet a kdyby tě někdo chtěl za tvůj názor pranýřovat tak jsem s tebou
    já ho měla taky ráda, dokonce když jsem žila na žižkově tak jsem volila přímo něj, ale časem jsem musela změnit názor. Nicméně s tou průrazností a jeho seběvědomím máš pravdu, to je kór u prezidenta cení Ale buď málo vysvětluje své názory (hlavně to oteplování) nebo mluví jiným jazykem než já, nebo- a to nejspíš, je trochu moc zaobalen sebou, což mu brání být víc pro lidi a měl by občas z piedestalu sestoupit a rozhlédnout (nebo prohlédnout?) a bylo by to asi lepší...

    superkarma: 0 11.03.2009, 15:41:37
  15. avatar
    [46] Michaela Kudláčková [*]

    Co člověk, to názor. Osobně si ho vážím. Mám ho za dobrého prezidenta, který se umí prosadit a nebojí se nebýt jedním z davu. Nemyslím, že nemá zájem o blaho země. Spíše se obávám, kdo přijde po něm. Nepotřebujeme "přizdisráče", který nebude průrazný. Na to jsme příliš malá země.

    Mám s ním moc úsměvný zážitek, když ještě nebyl prezident. Je to velice charismatický a kutivovaný muž. Jsem ráda, že jsem ho poznala.

    Chápu, děkuji, zabjiju se sama

    superkarma: 0 11.03.2009, 15:22:33
  16. avatar
    [45] shb [*]

    upřímně!

    superkarma: 0 11.03.2009, 15:22:09
  17. avatar
    [44] shb [*]

    Upřímě: nevím. Dřív jsem ho ráda měla, pak jsem ale prohlédla a pochopila jeho postoj. Dnes ovšem zase váhám, protože stále nevím zda-li je jeho intelekt na takové výši, aby mohl prohlašovat co prohlašuje (viz. glob. otepl.) spíš si myslím, že s jeho zkušenostmi- nejen pracovními ale i stujními (v mládí) se spíš kloní k těm lidem jejichž postoj ráda nemám, lidem, kteří se rorhodli, že lékem na tento svět je totální kontrola a poslušnost- ve zkratce- nebudeš hrát podle mých (našich) pravidel- nemáš tady co dělat, a to je často proti lidství, vůbec tento způsob léčby světa JE proti lidství a lidem. Takže jej vždy bedlivě poslouchám a přemýšlím, ale nemohu říct, že by mi jinak byl sympatický, není to můj šálek kávy

    superkarma: 0 11.03.2009, 15:21:49
  18. avatar
    [43] man-mimo [*]

    dzimy: i kdybys to tu opakovala deset stránek, tak je tvé přesvědčení mylné

    superkarma: 0 11.03.2009, 15:21:49
  19. [42] dzimy [*]

    jsem přesvědčena,že kdyby nebyl Klaus prezidentem tak už je naše republika úplně jinde myslím tím,že by bylo líp,je to brzda v rozvoji celé naší země a co řekne to je děs a hrůza

    superkarma: 0 11.03.2009, 15:18:48
  20. [41] dzimy [*]

    jsem přesvědčena,že kdyby nebyl Klaus prezidentem tak už je naše republika úplně jinde myslím tím,že by bylo líp,je to brzda v rozvoji celé naší země a co řekne to je děs a hrůza

    superkarma: 0 11.03.2009, 15:17:02
  21. [40] Lindaa [*]

    O prezidentování VK vím prd, o jeho názorech obcas zaslechnu, kazdopádne si myslím, ze v podstate má pravdu s EU, ale vyjadruje se ponekud nestastným zpusobem. A ohledne globálního oteplování: pokud se otepluje vinou lidstva tak bych vedcum polozila otázku, proc se za existence zemekoule (to je nejakých xy miliónu let) pomerne pravidelne strídaly teplá období s doby ledové, kdyz lidstvo je tady teprve posledních pár tisíc let???
    Na tohle téma jsem videla VELICE zajímavý porad tusím ze na Discovery, ze prý veliký podíl na oteplování a ochlazování mají mraky a jejich "putování" nad zemekoulí. Dokonce na tuto teorii delali i pokus a osvedcil se. Jenze jak uvedli na záver, politikum se tento objev moc nelíbil, protoze by naboural svetovou ekonomiku a politické cíle velkých papalásu a taky to po prvním odesílání stáhli. Ani nevím jestli se to dá nekde na internetu najít

    superkarma: 0 11.03.2009, 15:01:30
  22. avatar
    [39] Itinka [*]

    ne

    superkarma: 0 11.03.2009, 14:54:16
  23. avatar
    [38] monca13 [*]

    Kdyz jsem prezila Obcana Havla (a nerikejte, ze neni stejny narcis jako Klaus), tak se pro informovanost podivam i na porad o Klausovi a verim, ze me to neporazi.

    superkarma: 0 11.03.2009, 14:40:49
  24. avatar
    [37] cristy.crow [*]

    monca13: My jsme se o tom doma nedávno bavili. Přítel dokonce pojal podezření, že má Klaus pravdu. Vliv člověka na určitou změnu klimatu je asi neoddiskutovatelný, ale k oteplování by došlo tak či tak. Takže by možná bylo lepší se soustředit na to, co budeme.. budou... dělat, až k nám ta voda dorazí.

    superkarma: 0 11.03.2009, 14:40:21
  25. avatar
    [36] OlgaMarie [*]

    Do doby než se provalilo, jak ho Viktor Kožený pekabátil s kuponovou privatizací, jsem si myslela, že rozumí alespoň něčemu. Mýlila jsem se, rozumí všemu.

    superkarma: 0 11.03.2009, 14:37:47
  26. avatar
    [35] cristy.crow [*]

    Juana: no a když ne Paroubek tak Rath zcela určitě a ráth. Ten by nás sjednotil i kdybychom nechtěli.

    superkarma: 0 11.03.2009, 14:35:52
  27. avatar
    [34] peetrax [*]

    do běžného života mi nezasahuje, mám k němu neutrální postoj.

    superkarma: 0 11.03.2009, 14:35:45
  28. avatar
    [33] monca13 [*]

    Meander: Nedavno jsem cetla zajimavy clanek o skupine myslim japonskych vedcu, kteri se zabyvaji globalnim oteplovanim a dobrali se nazoru, ze vliv cloveka na globalni oteplovani je minimalni v porovnani s prirodnimi cyklickymi vlivy (viz Gronsko, ktere bylo kdysi zelene a dnes? - i kdyz tehdy slo o ochlazeni). A udajne pribyva vedcu, kteri zastavaji uvedeny nazor.
    Takze neuvidime mozna jeste my, ale nasi potomkove, jestli se podari lidskym pricinenim globalni oteplovani nejak ovlivnit.
    http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/162639-lzete-o-globalnim-oteplovani-obvinili-osn-japonsti-klimatologove.html
    http://digiweb.ihned.cz/c1-33332590
    Take jsem se divila nazorum Vaclava Klause na tuto otazku, ale uz se tolik nedivim.
    Tim nechci rici, ze s nim v jinych, zvlaste politickych nazorech souhlasim. Ale nesouhlasim ani se snahou o nadvladu velkych statu EU nad malymi.

    superkarma: 0 11.03.2009, 14:34:38
  29. avatar
    [32] Juana [*]

    gerda: jasně, takovej Paroubek, ten by nás sjednocoval, že jo.

    superkarma: 0 11.03.2009, 14:33:20
  30. avatar
    [31] Juana [*]

    Ano, budu se dívat, ano, souhlasím s jeho názory. Manžel ho dřív neměl rád, ale od té doby, co je prezident, ho oceňuje a je rád, že je prezidentem zrovna on.

    superkarma: 0 11.03.2009, 14:32:15

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme