Pokud ano, víte, jaký je příběh této oblíbené a kvalitní kosmetiky?

NeutrogenaNa počátku dnešního úspěchu značky Neutrogena® a jejích proslulých výrobků stál skromný příběh Emanuela „Manny“ Stolaroffa, který v roce 1930 založil továrnu na výrobu kosmetiky. Jeho podnik Natome se brzy stal dodavatelem nezbytných maličkostí pro filmový průmysl, například umělých očních řas s pravými diamanty.

V 50. letech minulého století Manny proslul jako neohrožený cestovatel po celém světě. Na svých výpravách hledal nové nápady a podněty pro své podnikání. V roce 1954 se doslechl o zvláštním mýdle, které vyráběl belgický chemik Edmond Fromont a které se velmi snadno smývalo z kůže, aniž by po sobě zanechávalo nějakou nežádoucí stopu. Již jedenáct minut po umytí tímto mýdlem se kůži navrátilo její běžné pH, což je jen o minutu více, než za jak dlouho se pH obnoví po umytí v obyčejné vodě. Stolaroff věřil, že s tímto vysoce kvalitním mýdlem může uspět - a to se skutečně podařilo. Jeho mýdlo Neutrogena® bylo tak žádané, že se stalo výkladní skříní firmy Natome, které nakonec dalo i nové jméno.

Po roce 1967 došlo k úzkému propojení mýdel Neutrogena® s předními dermatologickými specialisty Pro veřejnost se Neutrogena® stala synonymem čistoty, jemnosti, bezpečí a zaručené kvality. Když pak v roce 1972 začala Neutrogena® využívat 99 procentní glycerin, který byl vyvinut pro rozpraskané a věčně vysušené ruce norských rybářů, dala svým výrobkům nový rozměr.

Neutrogena

Dnes je Neutrogena® součástí velké rodiny Johnson & Johnson a na její regenerační nebo hydratační tělová mléka a krémy nedají dopustit zákazníci ve více než sedmdesáti zemích.

Psali jsme o Neutrogeně:

Jaké přípravky od značky Neutrogena® patří mezi vaše oblíbené? Napište nám je pod tento článek a získejte jeden ze tří balíčků od této prověřené značky!

 

Reklama