Vztahy

Máte nějakého koníčka?

 

Možná jste si toho také všimli – kamarádka, před svatbou hýřící aktivitou, se po svatbě najednou stane doslova domácí puťkou.
Jako argument používá – „manžel by mi to nedovolil“.
Přitom manžel chodí pravidelně na fotbal, nebo do svazu rybářů a ona čučí jako mučednice doma.

 

Takhle tedy, milé dámy, ne.
Muži jsou totiž důslední, co se týče jejich zájmů.
Fajn ve středu máš fotbal – já budu v úterý chodit cvičit – už mám permanentku.
Muž se totiž taky neptá, ale suše oznámí. Taky obvykle namítne – „ty jdeš jen plkat s kamarádkami, ale já mám schůzi myslivců“.

Tak, holoubku, ale tyto aktivity jsou rovnocenné a stejně důležité.

 

Já jsem po svatbě svedla úspěšný boj s manželem a tchánem.
Jednalo se o zahrádku.
V jejich provedení se po příjezdu zakleklo a skalka, záhony…znáte to.
Postupně jsem si vymohla zrušení celých dvou záhonů a založení trávníčku, abych měla kde chytat bronz a rovnat záda. Pochopili, že budu dělat jen tehdy, když k tomu budu mít sama chuť.

 

Taky jsem přemýšlela o tom, že nebyl marný zvyk vyhlášení určitého dne jako návštěvního.  Bavily jsme se o tom s kamarádkou Věrou – a ona , žena činu,  to uskutečnila.
Vyřešila tím nepříjemný zvyk jedné z babiček.
Ta přepadávala rodinu naprosto nečekaně v nejnemožnější dobu a dožadovala se vnoučátek. Takže jí byla vyhražena středa. Věra navíc může počítat s volnem, které využije, jak právě potřebuje.

Ony totiž ženy, co právě odešly do důchodu, pokud nemají nějaké koníčky, najednou nemají čím vyplnit volný čas a soustředí se na rodiny svých dětí – a těm je někdy ouvej.

Nebo jaké zkušenosti máte vy?

   
   
19.01.2005 - Láska a vztahy - autor: Jitka Kubíková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [87] Olina [*]

    Nyotaimori: taky nejsem pro omezování, ale dřív, než oznámím, co budu dělat, nebo než něco někomu slíbím, tak se s ním domluvím, jestli náhodou on neměl plány jiný. A od něho bych to chtěla taky. Aby to nakonec v případě, že bychom se nedomlouvali nedopadalo tak, že bychom se sešli doma a oba měli na druhej den dva lístky, jenže každej na jiný představení. A to je jedna z těch relativně dobrejch kombinací

    superkarma: 0 20.01.2005, 13:31:21
  2. avatar
    [84] Meander [*]

    Jejda, vypadlo mi slovo "pořídili"!

    superkarma: 0 19.01.2005, 21:28:44
  3. avatar
    [83] Meander [*]

    Jejda, vypadlo mi slovo "pořídili"!

    superkarma: 0 19.01.2005, 21:26:25
  4. avatar
    [82] Meander [*]

    Se svým ex-expartnerem jsme si dvě britské . A pak ještě dvě. Chtěli jsme je oba. A když jsme se v míru rozcházeli, rozdělili jsme si je podle toho, jak si ony rozuměly. Takže teď mám dvě kočky a je to velmi spolehlivý filtr na chlapy. Protože na argument "Buď kočky, nebo já!" odpovídám "Sbal si kufry, kočky tady byly dřív!"

    superkarma: 0 19.01.2005, 21:25:19
  5. avatar
    [81] Ťapina [*]

    Co chodím do práce, tak koníčky nemám, takže tohle se mě netýká Ale v těch, co jsem měla, mě partner podporoval, jenom nad Ženou-in brblá

    superkarma: 0 19.01.2005, 19:57:53
  6. avatar
    [79] kubikm [*]

    petruška 2: 65
    taky jsem se jí na to ptala...ona ho milovala...a nejdříve to brala tak nějak jako důkaz lásky, potom měla rychle za sebou 2 kluky....potom už říkala, že to vydrží....

    superkarma: 0 19.01.2005, 17:33:35
  7. avatar
    [77] lightblue [*]

    petruška 2: souhlasím s tebou

    superkarma: 0 19.01.2005, 16:17:51
  8. [76] Rikina [*]

    Mezi partnery by měla snad být dohoda, a to zejména tehdy, patří-li koníček k těm dražším a zasahuje do rodinného rozpočtu. S bývalým manželem jsem bojovat nikdy nemusela, vždycky jsme se domluvili, i když jeho koníčky byly poměrně náročné. Potápěčská výbava, horolezecká výbava, kanoe, lyže ... ale můj chov německých ovčáků, kurzy esperanta, fotokomora a kolo taky nebyly levné, tak jsme si neměli co vyčítat :-) No a s mým nynějším přítelem máme koníčky společné - turistiku pěší, na kole, na běžkách, fotografování, takže jaksi nevznikají třecí plochy. Asi by mi to dost vadilo, kdyby se předpokládalo, že budu sedět doma, zatímco partner půjde na schůzi myslivců - jenže to přece sonduju hned na začátku vztahu, a takového pána zamítnu včas :-)))

    superkarma: 0 19.01.2005, 16:05:38
  9. avatar
    [75] pilulka [*]

    Bajecne je, kdyz maji oba partneri konicek spolecny.

    superkarma: 0 19.01.2005, 15:14:56
  10. avatar
    [74] petul [*]

    Ze začátku vztahu jsme s dost bojovali o podobu trávení mého volného času. Byla jsem zvyklá na kamarádky - večeře, kafíčko, vínečko a byl dost majetnický - mrzelo ho, když jsme nebyli spolu. Teď už je to v pohodě - stačí se zeptat, že bych tehdy a tehdy chtěla jít, jestli nemá něco v plánu společně se mnou a je to. Navíc máme skoro všechny koníčky společné - díky němu jsem se ve 28 letech stala motorkářkou a zůstali mi i "staré" zájmy - kolo, aerobik, vyšívání.

    superkarma: 0 19.01.2005, 14:52:42
  11. avatar
    [72] jiti [*]

    Ifi: Jéé motorka, to by mne taky bavilo Jenomže ji nemám

    superkarma: 0 19.01.2005, 14:27:10
  12. avatar
    [70] sunnynka [*]

    Tak já si taky nemůžu stěžovat. Můj mě ve všech mých koníčcích podporuje (a že jich není málo ). Spíš mě trápí co psala vlcice, že on sám těch koníčků moc nemá. Jeho největší koníček je sednout si k televizi . Ne vážně, v práci dělá hlavou, tak ho baví pracovat rukama, takže jako koníček dělá v létě s mým tátou tesařinu, nebo rád kutí doma. Ovšem chtěla bych aby si našel taky nějaký vyloženě odpočinkový koníček

    superkarma: 0 19.01.2005, 14:18:05
  13. avatar
    [69] risina [*]

    Opět chybí čárka v anketě, všimli jste si toho někdo? Buď se chci věnovat koníčku sama, pak má bát čárka za "koníčku", nebo s esvým chlapem, pak za "chlapem" (a ten zbytek je tím pádem nesmyslný...). Redakce by si jako koníčka měla vzít studium češtiny

    Když se chci věnovat novému koníčku se svým chlapem se o tom:

    superkarma: 0 19.01.2005, 14:16:00
  14. avatar
    [68] risina [*]

    Fiona: Aby TI mohl pohlídat děti??? Jsou to přece i JEHO děti, ne? Ty MU je hlídáš většinu času...

    superkarma: 0 19.01.2005, 14:12:50
  15. avatar
    [67] risina [*]

    Fiona: Aby TI mohl pohlídat děti??? Jsou to přece i JEHO děti, ne? Ty MU je hlídáš většinu času...

    superkarma: 0 19.01.2005, 14:10:52
  16. avatar
    [63] *Ráďa* [*]

    Lenika: spinink Ti můžu jedině doporučit,chodím od začátku ledna dvakrát týdně,je to super a už začínám vidět první výsledky,a asi to hnulo s tím mým miláčkem a zkouší tolik nežr.t.Začala jsem chodit sama,čekat na kamarádky se nevyplácí,jedna co chodila loni tak začne prý příští týden a ta druhá pro jistotu otěhotněla,ostatní ani slyšet nechtějí,mají se moc rády
    Stejně už se těším na jaro,až opráším kolo a budem vyrážet se synáčkem,protože ten se taky pěkně kulatí

    superkarma: 0 19.01.2005, 13:34:14
  17. avatar
    [61] Lenika [*]

    Ahoj všem. Ta k těm koníčkům - tak bych byla ráda, kdyby můj měl nějakého pěkného koníčka. A ne jen čučel do PC a pořád se v něm hrabal. Ani si se mnou nezahraje domino nebo karty, nechce do divadla, ani do muzea, do kina občas (je to drahé). Takže já chodím na AJ, občas zajdu na nějakou přednášku o astrologii nebo esoterice a chci začít chodit na spinning. Sedět doma na (čím dál větší) prdelce mě fááákt neba .

    superkarma: 0 19.01.2005, 13:14:24
  18. avatar
    [60] ad.astra [*]

    Tak s tím omezování svobody, muset se ptát na každou hloupost, respektive, raději nic nepodnikat, to jsem si užila hodně v prvním manželství. Takže takoví chlapi existují ale vydržet se to prostě nedá, takže ač mě to trvalo hodně dlouho se z toho vymanit, jsem teď pryč. Můj nový přítel, s kterým jsem již téměř dva roky mi do ničeho nemluví, naopak, sám mě ponouká, abych měla nějakého koníčka, nebo šla s kamarádkou na kafčo, nebo vínko, nebo dělala něco, co mě bude bavit. Jenže já po těch mnoha letech nějak nemůžu jen tak přijít a říct mu, že bych třeba ráda šla tam a tam...takže se i tak ptám. Nojo, starýho psa novým kouskům nenaučíš, takže když už dělám něco, co chci, je to především čtení na netu, pletení, a už se těším, až letos budeme budovat verandu, tak tam se určitě vyřádím, kytičky totiž miluju a hlavně potom relax u bazénu, nebo pivko pod slunečníkem . Jinak jsme si se pořídili ještě jednu radost, ve které se oba jen vidíme a náležitě užíváme, a tou je naše Vendulka, která se nám vyklubala na svět 2.1.2005. Takže teď si to náležitě užiju, všechno...

    superkarma: 0 19.01.2005, 13:04:53
  19. avatar
    [58] sarobrouk [*]

    Můj největší žrout času je žena-in Ještě že můj drahý dělá do internetu, tak ho mám doma zadarmo. Pak mu ovšem nemůžu brblat, že sedí furt u PC. Je to jeho práce a koníček. To já zas ráda někam vypadnu. Zrovna dneska je večer babský sedánek. Ještě jsem to ani neřekla, protože nevím, jestli půjdu, nasněžilo a je to přece jen 11 km a já jsem 14 dní před porodem.

    Ale jinak znám i takové, které se musí dovolit manžela, když někam chtějí jít. A ta jedna se vdávala v 17, takže jakože musela a teď "musí" trpět takového chlapa.

    superkarma: 0 19.01.2005, 12:10:07
  20. [57] Ifi [*]

    Ahoj vám všem. Moje spektrum zájmů a koníčků je hodně. Důležitá je pro mne moje práce, která mě fakt baví a hodně si tam odpočinu, nikoli fyzicky, ani psychicky - pracuji s těžce tělesně psotiženými dětmi, ale ba mě to - tak mi to přináší pohodu. Mám pár kobylek i kolem domácnosti, ráda chodím s kámoškou na vínko, s druhou zase cvičit, se třetí na rockový mejdan hejbnout tělem. Ale mám doma i chlapa, on má koně svoje, ale zároveň jsme si našli spostu věcí, které nás baví oba a drží nás pohromadě. Největší láskou je asi motorka. Ale každý sám za sebe, na své. Pak také setkání s přáteli, v zimě lyže, v létě koupačka, cestování všeobecně. Nikdy by mě neomezoval, když jdu já si po svém, on si zařídí aktivitu, která ho bude bavit. Rozhodopádně nebude sedět doma a čekat s výčitkou na můj návrat. Jsem spokojená a on také. Jak už to bylo někde řečeno. Je to jen a jen na toleranci a domluvě. Mějte se, hezký den.

    superkarma: 0 19.01.2005, 11:58:56
  21. avatar
    [55] Trinii [*]

    ten můj je ještě takový že mě pořád nutí někam chodit a bavit se a dělat koníčky...a já mám jen squash a občas posezení s kamarádkou a byteček, mě domácí práce fakt baví, no a tak nechápe, že když jsem večer u telky tak mi to stačí a víc nepotřebuju, zatím. Teda půl roku už myslím na nějakého pejska a budu úplně nejvíc šťastná, když si ho na podzim pořídíme.

    superkarma: 0 19.01.2005, 11:26:31
  22. avatar
    [54] Olina [*]

    gerda: já se hlásím k tomu vaření A už se mi párkrát stalo, že jsem si něco naplánovala a těšila se, že to uvařím a pořád jsem neměla kdy, protože jednou přišel s tím, že bychom mohli jít někam, jindy zas já...

    superkarma: 0 19.01.2005, 11:22:51
  23. avatar
    [53] lightblue [*]

    gerda: ale to samozřejmě, ale nemohou to dělat všechny ženy. Já jsem taky ráda, když jdu 2x týdně na aerobic a vypadnu z baráku, je to jediný způsob jak trochu oživovat ten stereotyp.

    superkarma: 0 19.01.2005, 11:18:06
  24. avatar
    [51] gerda [*]

    Klarais: ale houby. copak neexistují jiné koníčky, než spinning, aerobic, břišní tance a pokec nad dvojkou červeného? Co je špatného a divného na tom, když ženská třeba ráda výtvarničí? Co když ji opravdu baví osazovat skalku? Co když má vyhlášený chov bernských salašnických psů? Taky se najdou výjimky, které baví vaření a vymýšlení nových receptur...Atd...

    superkarma: 0 19.01.2005, 11:13:11
  25. avatar
    [50] jiti [*]

    já mám koníčka koně, a to už je pořádný žrout času. Než jsem si manžela brala, ptala jsem se ho, jestli ho nemám prodat, jestli si myslí, že mi nezabírá příliš moc času. Byl to test, kdyby řekl, prodej ho, šel by od válu Ale on je miláček, naštval se na mne, že je to i jeho kůň a pokud ho nechci, nechá swi ho on a to bylo přesně to, co jsem chtěla slyšet

    superkarma: 0 19.01.2005, 11:11:25
  26. avatar
    [49] lightblue [*]

    gerda: to máš pravdu, ale to bohužel není možné. Když chci chodit cvičit, tak se nebudu plácat doma na koberci jenom proto, že druhá polovička to tak chce, to je omezování svobody.

    superkarma: 0 19.01.2005, 11:10:57
  27. avatar
    [46] gerda [*]

    za nejšťastnější řešení považuju, když má žena koníčka, který nějak souvisí s jejím domovem. Pak jsou spokojení všichni.

    superkarma: 0 19.01.2005, 11:03:39
  28. avatar
    [45] lightblue [*]

    kubikm: holky, co to ale existuje za chlapi, to je hrozný, ale s tím malováním už jsem taky o pár případech slyšela, protože se chlap bojí, že by se zrovna ta jeho ženská mohla někomu zalíbit, ale k čemu ten život pak je, když ho ještě potom chlap znepříjemňuje.

    superkarma: 0 19.01.2005, 11:00:15
  29. avatar
    [44] Trinitty20 [*]

    No já osobně se svým koníčkům věnuji jak jen to jde, můj přítel to akceptuje. Někdy nastanou chvíle kdy něco musím oželet a věnovat se mu ale jinak proti tomu nic nemá. Proč taky, trocha zpestření po práci neuškodí. Akorát se odreaguju a vydám ze sebe všechen vztek! Takže aerobic, tae-bo a plavání je moje droga

    superkarma: 0 19.01.2005, 10:59:26

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [41] kubikm [*]

    a samozřejmě z domova rovnou do práce, z práce rovnou domů, i na nákup chodil s ní...ta tedy koníčky neměla žádné...

    superkarma: 0 19.01.2005, 10:52:16
  2. avatar
    [40] kubikm [*]

    a samozřejmě z domova rovnou do práce, z práce rovnou domů, i na nákup chodil s ní...ta tedy koníčky neměla žádné...

    superkarma: 0 19.01.2005, 10:51:21
  3. avatar
    [39] jiti [*]

    Klarais: aha, já jsem taky hlasovala TAK TO JE ASI TÍM

    superkarma: 0 19.01.2005, 10:51:13
  4. avatar
    [38] kubikm [*]

    Když jsem ležela ve špitále, na vedlejším lůžku byla žena, co se celé dny malovala...přišlo mi to trochu divné, tak jsem se jí zeptala
    představte si, její manžel jí zakazoval se malovat - normálně to řešila tak, že došla do práce, namalovala se, když šla domů zase se odlíčila...
    opravdu, než přišly návštěvy, odlíčila se a šminky si dala ke mě do skříňky
    věřili byste tomu?

    superkarma: 0 19.01.2005, 10:49:54
  5. avatar
    [36] jiti [*]

    Suntel: to taky nechápu. Přesto že jsme stavěli domek, manžel mi nikdy nic nikdy neodepřel ani já jemu:)

    superkarma: 0 19.01.2005, 10:44:26
  6. avatar
    [35] jiti [*]

    ježíš, proč se to tu ukazuje dvakrát

    superkarma: 0 19.01.2005, 10:43:25
  7. avatar
    [33] jiti [*]

    to myslíte vážně, že existuje ženská, co sedí doma jen kvůli manželovi??? Proč si takového, co neakceptuje její zájmy vůbec brala??? No já bych takového blba nepustila přes práh

    superkarma: 0 19.01.2005, 10:42:33
  8. avatar
    [31] lightblue [*]

    jiti: jo jo bohužel ty případy jsou. Mám právě tu kamarádku, která když si koupí triko, tak musí říct, že jí ho dala máma, protože on hned ječí, že nesmí utrácet, natož aby ještě někam chodila. Oběma jim je 25 a to se berou letos, a už spolu splácení byt, no magoři já to nepochopím.

    superkarma: 0 19.01.2005, 10:33:07
  9. avatar
    [30] jiti [*]

    to myslíte vážně, že existuje ženská, co sedí doma jen kvůli manželovi??? Proč si takového, co neakceptuje její zájmy vůbec brala??? No já bych takového blba nepustila přes práh

    superkarma: 0 19.01.2005, 10:24:11
  10. avatar
    [29] Olina [*]

    Omlouvám se, ale jen jsem hlasovala do ankety

    superkarma: 0 19.01.2005, 10:15:10
  11. avatar
    [28] Susina [*]

    u nás to prostě děláme tak, že třeba manžel zavolá - "máš něco ve čtvrtek? šel bych s ... na kafe.." Musíme se domluvit kvůli vyzvednutí syna od babičky. No a když nic nemám a nic nebrání tomu, abych kluka vyzvedla, tak ať si jde, kam chce. Já to dělám taky tak.... a jsme v pohodě...

    superkarma: 0 19.01.2005, 10:14:38
  12. avatar
    [27] Olina [*]

    Kamarádka říkala, že někde četla, že chla přijde a oznámí jdu tehdy a tehdy tam a tam. Ženská ta musí přijít a zeptat se. Protože když by to oznámila, chlap by se cejtil odstrčenej, že s ním nepočítá a nedomlouvá se.
    On její si zvykl, že ona kvůli práci (dělala i doma, protože rekonstruovala byt a jinak by to finančně nezvládla) nikam nechodí a tak jim to vyhovovalo. Jenže když byt měla hotovej a s prací doma končila, tak jí začalo mrzet. Ale stačilo se jen domluvit a bylo.
    Já nejsem pro strohý oznámení, kdy ten druhej má pocit, že to prostě jinak bejt nemůže a cejtí se odstrčenej, ale spíš pro oznámení formou domluvy, aby oba měli pocit, že tomu druhýmu na nich záleží. Ovšem taky záleží na tom, o co se jedná. Nebudu se s domlouvat, jestli mu nevadí, že se stavím cestou z práce nakoupit

    superkarma: 0 19.01.2005, 10:12:33
  13. avatar
    [26] Olina [*]

    Kamarádka říkala, že někde četla, že chla přijde a oznámí jdu tehdy a tehdy tam a tam. Ženská ta musí přijít a zeptat se. Protože když by to oznámila, chlap by se cejtil odstrčenej, že s ním nepočítá a nedomlouvá se.
    On její si zvykl, že ona kvůli práci (dělala i doma, protože rekonstruovala byt a jinak by to finančně nezvládla) nikam nechodí a tak jim to vyhovovalo. Jenže když byt měla hotovej a s prací doma končila, tak jí začalo mrzet. Ale stačilo se jen domluvit a bylo.
    Já nejsem pro strohý oznámení, kdy ten druhej má pocit, že to prostě jinak bejt nemůže a cejtí se odstrčenej, ale spíš pro oznámení formou domluvy, aby oba měli pocit, že tomu druhýmu na nich záleží. Ovšem taky záleží na tom, o co se jedná. Nebudu se s domlouvat, jestli mu nevadí, že se stavím cestou z práce nakoupit

    superkarma: 0 19.01.2005, 10:08:54
  14. avatar
    [25] lightblue [*]

    Susina: taky to tak podobně děláme. Hlavně nevím co by měla svatba změnit A hlavně bych taky nechtěla být tou, o které si všichni povídají co jak druhému zakazuje. Mě nic nezakazuje, doufám, že nemá proč

    superkarma: 0 19.01.2005, 09:51:56
  15. avatar
    [23] Susina [*]

    jo, tak tohle jsme taky v pohodě vyřešili. má svý pondělky, kdy chodí už léta s kámošema do jednoho příjemného baru (když jsme se vzali, jeho kamarádi měli hrozné obavy, jestli ho budu pouštět.. ), já mám teď svoje břišnící čtvrtky, no a v pohodě jednu sobotu v měsíci se věnuju grafologii a chlapi se doma staraj o sebe. Naprostá pohoda, každej máme svoje, přece spolu nemusíme trávit všechny večery a dny... mně docela vyhovuje, když je v pondělí večer pryč, mít volnej večer pro sebe není k zahození..

    superkarma: 0 19.01.2005, 09:44:44
  16. avatar
    [22] lightblue [*]

    My jsme nejprve chvilku řešili, že já chodím cvičit a sedí doma, ale teď jsme rádi oba, aspoň si chvíli od sebe odpočineme. A navíc jsem loni k ježišku dostala raketu na squash i botky, takže chodíme spolu squashovat. :-) ale nějaké zakazování nebo tak něco mi přijde dětinské, ale bohužel moje kamarádka to tak má. Znám jí 4 roky, dělali jsme v jedné práci a nikdy jsme nebyli na kafi, protože ten její, sotva vyleze z práce už na ní čeká

    superkarma: 0 19.01.2005, 09:44:03
  17. avatar
    [21] Žábina [*]

    záleží na domluvě a toleranci...ale to už tady někdo psal

    superkarma: 0 19.01.2005, 09:42:12
  18. avatar
    [20] marcellina* [*]

    my si s partnerem nic nezakazujeme. Oba mame sport jako konicka, takze spolu chodime cvicit, na kolo (jezdime i v zime), plavat, obcas konverzujeme v cizim jazyce, zajdeme radi do spolecnosti. Takze vetsinu volnyho casu travime spolu se svymi konicky

    superkarma: 0 19.01.2005, 09:28:06
  19. avatar
    [19] marcellina* [*]

    my si s partnerem nic nezakazujeme. Oba mame sport jako konicka, takze spolu chodime cvicit, na kolo (jezdime i v zime), plavat, obcas konverzujeme v cizim jazyce, zajdeme radi do spolecnosti. Takze vetsinu volnyho casu travime spolu se svymi konicky

    superkarma: 0 19.01.2005, 09:25:24
  20. avatar
    [18] Aja [*]

    Spíš oznamuju, než se ptám...

    superkarma: 0 19.01.2005, 09:18:51
  21. avatar
    [17] Tina9 [*]

    V diskusi nevidím nikoho,kdo by zrovna tenhle článek a jeho rady potřeboval.Já se taky věnuju svým koníčkům bez jakéhokoli zákazu (jsem Beran - zkusil by zakazovat jenom jednou ).Spíš mám ale méně času kvůli synovi (8 let),ale to je asi všude stejné.Když jsme se měly sejít 4 kámošky, které taky mají děti,tak nám dlouho trvalo najít společný termín.Ale zvládly jsme to .

    superkarma: 0 19.01.2005, 09:17:42
  22. avatar
    [15] Májík [*]

    Mě naopak manžel ještě vyhání, ať jdu někam s kámoškama. Jasně, že po svatbě se třeba určité činnosti musí zkoordinovat v případě, že jsou doma malé děti, které je třeba hlídat. Takže prostě já jdu cvičit v jiné dny, než jde manža na fotbálek a funguje to, ještě aby ne.

    superkarma: 0 19.01.2005, 09:13:20
  23. avatar
    [13] Markýza [*]

    kacha22: gratuluju, ať vám to dlouho vydrží

    superkarma: 0 19.01.2005, 08:52:29
  24. avatar
    [11] Markýza [*]

    Jinak mám jednoho velkého "koně". který mi zabírá spoustu času - jmenuje se žena-in.

    superkarma: 0 19.01.2005, 08:34:49
  25. avatar
    [10] Markýza [*]

    "manžel by mi to nedovolil" - spíš si nedovolí mi něco "nepovolit" .
    Ale vážně, všechno je přece záležitostí domluvy a vzájemné tolerance.

    superkarma: 0 19.01.2005, 08:29:06
  26. avatar
    [9] Irena1 [*]

    Jo, existujou takový feudálové - se dvěma jsem žila Současný mě naopak ve všem podporuje a snaží se mě vyhnat tu na zpěv, tu na cvičení, tu dělat fotky... Ale pravda je, že stejně člověk musí jít nakoupit, uklidit, vyvenčit psa, takže vlastně na ty koníčky ženské tolik času nikdy nezbývá, kolik chlapovi

    superkarma: 0 19.01.2005, 08:25:44
  27. avatar
    [8] klér [*]

    my máme s manželem společného koníčka - jezdíme na kole a to tak, že hodně a kromě zimy ( i když jsme už před týdnem také vyjeli) tak pořád , společně jezdíme na vodu, chodíme pěšky, chodíme do hospody ....ráda hraju na kytaru, tak mi manžel koupil novou, zmínila jsem se, že se chci naučit na akordeon, tak manžel denně trpí, když cvičím, docela dobrý, ale trvalo nám to přes 30 let než jsme se tak krásně sehráli a dnes když jde někdo někam sám, jsou z toho ostatní paf, co se děje

    superkarma: 0 19.01.2005, 08:25:22
  28. avatar
    [6] vlcice [*]

    Můj přítel mi nic nezakazuje, spíš naopak. Když zjistil, že umím kreslit a chodím do výtvarky, tak mě v tom začal ještě podporovat a pod vánočním stromečkem se začaly obějvovat dárky typu malířský stojan...apod.
    Loni na podzim jsem k výtvarničení ještě přibrala břišní tance a to byla vyloženě zásluha mého Věděl, že bych se ráda břišní tance učila, ale mě se to zdálo moc drahé. Tak mi jednoho dne oznámil, že mi část kurzu zaplatí a bylo rozhodnuto. No a teď toho vůbec nelituju.
    Jen mě trápí, že on nemá žádné koníčky. Nebo spíš je jeho koníčkem práce. Je informatik, takže nedělá nic jiného, než že sedí u počítače. Ale domluvili jsme se, že si koupíme kola a bude jezdít někam ven.

    superkarma: 0 19.01.2005, 07:53:07
  29. avatar
    [2] Eva_CZ [*]

    Vivian: kolikrat jsem to tady cetla.... Byt se treba jednalo o ostrihani JEJICH vlasu - to by me manzel zabil... Se holky dobre vdaly.

    superkarma: 0 19.01.2005, 01:29:14
  30. avatar
    [1] Vivian [*]

    "manžel by mi to nedovolil" - takhle to vážně někde funguje? Manželka přece není děcko ani otrok, aby se musela manžela ptát, co smí, nebo aby měl právo jí něco zakazovat nebo přikazovat, ne?

    superkarma: 0 19.01.2005, 00:20:06

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme