.

Martina: Přestaňme se cpát do kalhot, sluší nám šaty!

Vztahy

Martina: Přestaňme se cpát do kalhot, sluší nám šaty!

skirt

Jaký model života je vám blízký? Matky a manželky „pečovatelky“, nebo uvědomělé emancipované moderní ženy? Vyzpovídali jsme tři ženy a přinášíme vám jejich názory. Shodnete se s některou z nich, nebo máte zcela jiný pohled na věc? Napište nám, jak to vidíte Vy! Nejzajímavější reakce odměníme!

Martina

Já jsem manželka-maminka, která přesně ví, kde je její místo. Doma!

Což v překladu neznamená „slepice domácí, fungující jako nemyslící otrok domácnosti“, ale žena, která je na svou roli patřičně hrdá. Nejsem sice zas až tak „úplně stará“, je mi 40, ale tíhnu k tomu „starému dobrému“ - chlap se má postarat o rodinu, žena udržuje doma oheň. To je prazáklad fungování spokojené rodiny. Vědoma si důležitosti své role, nemám potřebu usilovat o takové podřadnosti jako je rovnoprávnost, emancipace apod. Tyto pojmy mne děsí a vůbec nechápu, že to někdo řeší. „Rovnoprávnost“ v tom smyslu, v jakém je často skloňována, neexistuje. Jak se můžeme rovnat s muži, když jsme každý z jiného těsta? Chlapi přece taky nerodí! Naše role jsou přírodou zakódovány, tak nač bojovat o „pozice“? Muž má být náš ochránce, nikoli soupeř. Muž má být ten lovec, zatímco žena udržuje zázemí, vytváří takové „klima“ domova, které lovci umožní složit kořist k nohám své vyvolené princezny, a to s patřičným pocitem důležitosti. Stejný názor se mnou sdílí i můj o 19 let starší manžel a doufám, že to jednou ocení i naše malé děti.

Některé „emancipované ženy“ dnes, podle mě, muže vnímají špatně. Velmi často ho zařazují do rubriky „ostatní zájmy a koníčky“, na žebříčku jejich priorit se nachází třeba až na 10. místě. Myslím, že takovýto přístup žen k mužům je nešťastný „produkt“ dnešní moderní doby, vyplývající z progresívního myšlení některých maminek, které v záplavě informací o nejnemožnějších vymoženostech zapomínají na svou vlastní ryzí přirozenost. Jak to mohou tatínkovi svého potomstva udělat? Jak si ho mohou takto vážit, notabene vzhlížet k němu, když ho odstrčí až za potřebu vlastní realizace, cvičení nebo přípravu bio svačin? To si snad nezaslouží ani ten nejhorší tatínek na světě. Stačí, že je na dobu určitou odsunut na místo č. 2, hned za své děti. Ovšem to je regulérní kojící období, kdy každá maminka dočasně zblbne tak, že obrazy jejího vnímání se soustřeďují výhradně na druhý konec stále existující imaginární pupeční šňůry, k němuž jsou přichyceni její „věrní vysávači“. Chová se zkrátka jako indiánka, co i při sexu myslí na své děti, kojí je či jinak obstarává... Ale normální sebevědomý tatínek ví, že za jeho dočasnou pozicí č. 2 mohou hormony, a vydrží to. (Někdy i dva roky.)

Nicméně dlouhodobé odsunutí manžela na vedlejší kolej musí mít nepochybně své nevalné následky. Asi ani není divu, kdy pak takový manžel nachází útěchu u mladé, „zdravým způsobem života“ nezatížené slečny, v jejíchž očích je samcem na pozici č. 1. Nezbývá než to snad v tomto případě muži i dopřát...

Je šílené, že emancipace vytlačuje skutečný přirozený vztah mezi mužem a ženou. Některé ženy jsou opravdu „poťapané“ a mají potřebu cítit se „důležitě“, takže se pak v rámci mnohých aktivit svým manželům vlastně vzdalují. Myslím si, že žena má „sdílet“ svůj život především se svým manželem, ať už je to cokoli, třeba „obyčejné“ vypití šálku čaje. (Ano,často si připadám ve své sousedské komunitě jako spadlá z Marsu.) Pokud tuto základní potřebu nemá, je něco špatně, hlubší smysl vztahu se vytrácí neznámo kam a ono prázdno se zaplácne důležitými prioritami v pořadí 1 až X. Koníčky a zájmy - ano, ale nesmí se řadit do jedné linie s aktivitou „manžel“! To je přece úplně jiná a samostatná kategorie. A samozřejmě, že i „princezna“ může přispět do rodinného rozpočtu, ale „krb doma“ by neměl vyhasnout ...

Výzva: Manželky, matky! Vzpomeňme si na svůj prapůvod, na to, „kdo jsme a odkud přicházíme“! Přestaňme se nutně „cpát do kalhot“, když nám tak sluší šaty!!!

Emancipované feministky, neberte iluzi nám „od krbu“, co se snažíme jen o přirozený soulad s přírodou, a neříkejte, že budoucnost patří dámám v kalhotách alias „chlapům v sukni“!!!

Ve jménu zachování rovnováhy pomozme svým mužům najít v sobě ochranitelský pud, dejme jim pocit důležitosti a jedinečnosti a proboha, nesnažme se jim vyrovnat, nebo je dokonce předčít!

Martina Hyblerová

Souhlasíte s Martinou? Jaké je vaše přirozenost?

   
08.04.2010 - Láska a vztahy - autor: (red)

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [173] Irad [*]

    Ve chvíli, kdy se narodí dítě, by už manžel neměl být nikdy na prvním místě.Sml15

    superkarma: 0 29.05.2010, 23:19:32
  2. avatar
    [172] Bugy [*]

    Já vlastně nevím jaká je moje přirozenost.

    Oblékala jsem se podle toho, jakou jsem prožívala životní etapu.

    Při studiích jsem se chtěla odlišovat, dost jsem opovrhovala socialistickou konfekcí. Sháněla jsem indické šaty, rifle, riflovou sukni.

    Pak do práce jsem začala nosit kostýmky, šaty. Seděla jsem totiž v kanceláři za prknem a kreslila výkresy. S kočárkem jsem taky chodila v sukních.

    Po mateřské jsem změnila zaměstnání a šla pracovat do ochrany přírody. Sukně jsem vyměnila za kalhoty, změnila jsem i životní styl. Podnikali jsme i ve volném čase výlety pěšky nebo na kolech. Dobrých deset let jsem chodila výhradně ve sportovním.

    Kvůli penězům jsem odešla pracovat do státní správy. V kanceláři zase jsem na sebe házela kostýmky, halenky , sukně. Klidně jsem změnila celý šatník.

    Teď jsem krátkou  chvíli v důchodu. S chutí sahám po pohodlném oblečení, spíše sportovním.

    Ale vždycky se mi líbily babičky v anglických filmech. Háčkované límečky... K tomu pomalu spěju. Starší člověk má být přece dobře upravený.

    superkarma: 0 19.04.2010, 17:12:03
  3. avatar
    [171] Suzanne [*]

    Já tedy nevím. Po narození syna jsem bydlela v domečku se zahrádkou, lidí jsem kolem neměla málo. Ale velmi brzy jsem prostě potřebovala něco tvořivého dělat. Věřím, že i syna to obohatilo, že jsem mohla dělat svoji kariéru. Mně prostě pobyt pouze doma s dítětem nepřijde dlouhodobě smysluplný. Matka se snaží, aby měla vzdělané děti, ony to nevyužijí, protože jsou doma a snaží se mít vzdělané děti...a tak pořád dokola. Zkrátka každému, co jeho jest.

    superkarma: 0 15.04.2010, 09:01:40
  4. avatar
    [170] evelyn [*]

    OlgaMarie — #169 ale nekterym bych asi krivdila, nasla jsem si tam i svou krevni skupinu, ale touzila jsem zpatky do prace stejne

    superkarma: 0 12.04.2010, 15:50:55
  5. avatar
    [169] OlgaMarie [*]

    evelyn — #168 Už se ti nedivím.  My šli také na nové sídliště, ale už na chodbě jsem měla fajn sousedy, navíc byli z různých koutů republiky (šli za bytem) a já místní. Tak se nediv, že je zajímalo kde, co, kdy...

    1. na komentář reaguje evelyn — #170
    superkarma: 0 12.04.2010, 15:02:13
  6. avatar
    [168] evelyn [*]

    OlgaMarie — #167 Sml80nove sidliste, kde se usadily jen rodiny s prtaty, na piskovisti se baby bavily kdo ma belejsi pleny, ktere dite je nejchytrejsi, nejkrasnejsi..., smarja des, bes

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #169
    superkarma: 0 12.04.2010, 13:29:42
  7. avatar
    [167] OlgaMarie [*]

    evelyn — #166 Sml80Nechápu, s kým jsi se na MD stýkala. Já dostávala tolik typů na knihy, které jsem nečetla a jedna mě tak zblbla, že si muž vzal dovolenou a já jela na 2 týdny na Kavkaz.  Muž si poradil, nevzala jsem si holt magora. O mužíčka bych se nestarala, ale o dvoumetrového, metrákového chlapa, který mě doma zastal a zastane, kdykoliv to potřebuju, to budu dělat nadále s chutí. 

    1. na komentář reaguje evelyn — #168
    superkarma: 1 12.04.2010, 13:16:16
  8. avatar
    [166] evelyn [*]

    ja teda chci mit pravo volby, komu vyhovuje sedet doma a starat se o muzicka a deticky, prosim. Ja na materske trpela, chybely mi ty socialni kontakty i s jinyma lidma nez s ostatnima maminama, kde se temata tocila jen kolem pokadenych zadku, detskeho zvance a podobnych hovadin.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #167
    superkarma: 1 12.04.2010, 12:43:48
  9. avatar
    [165] RenataP [*]

    petra69 — #164 velmi souhlasím.... moc hezký názor, bohužel pro aplikaci většinovou je to utopie.

    Dejte chlapům platy, aby uživili ženy jakožto ochránkyně krbu!!! leda tak...

    risina — #159 no budiž, porodem se jalovička stává krávou...

    nebo už při zabřeznutí? Sml52

    superkarma: 0 12.04.2010, 12:32:30
  10. [164] petra69 [*]

    Vždy, když někdo "nakousne" toto téma, vybaví se mi knížky o malém Mikulášovi ( autor Goscinny). Ve Francii v polovině minulého století byl ve škole ředitel, učitel, školník, "dohlížitel", ve městě byl holič,papírník,zelinář, pekař. Prostě samý chlap. Maminky chlapců - malých hrdinů knížky - byly v domácnosti, nosily i doma hezké šaty, pořádaly narozeninové oslavy pro kamarády svých dětí, rodiny fungovaly, nerozváděly se, svět byl podle mě takový, jaký by měl být. Jsem žena v domácnosti, sice na tom nejsme finančně nejlépe, ale máme spokojené manželství, dvě slušně vychované děti a čisté svědomí v tom smyslu, že si nemusíme vyčítat, že jsme se dětem nevěnovali atd. Bohužel, většině lidí v mém okolí je to větším trnem v oku, než kdybych pracovala v "hanbinci". Připadá mi, že doba, která vyhnala ženy "ke strojům a na jeřáby", tu zůstala zakořeněná ... 

    1. na komentář reaguje RenataP — #165
    superkarma: 0 12.04.2010, 08:57:50
  11. avatar
    [163] risina [*]

    alibaba47 — #161 "nesnažme se jim vyrovnat, nebo je dokonce předčít"

    Rozumím tomu dobře, že si autorka i vy myslíte, že muži jsou něco víc než ženy?

    superkarma: 0 11.04.2010, 23:43:19
  12. avatar
    [162] mysak [*]

    alibaba47 — #161 muži se potřebují cítit potřební Sml22

    superkarma: 0 11.04.2010, 23:11:05
  13. avatar
    [161] alibaba47 [*]

    Ve jménu zachování rovnováhy pomozme svým mužům najít v sobě

    ochranitelský pud, dejme jim pocit důležitosti a jedinečnosti a proboha,

    nesnažme se jim vyrovnat, nebo je dokonce předčít! - naprosto souhlasím, žena i přes veškeré snahy pochlapit se má ve své podstatě jednat a chovat se tak, aby zdůraznila své ženské přednosti a vše,co ji ženou dělá!

    1. na komentář reaguje mysak — #162
    2. na komentář reaguje risina — #163
    superkarma: 0 11.04.2010, 13:20:14
  14. avatar
    [160] Eva_CZ [*]

    risina — #159 Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml67

    superkarma: 0 10.04.2010, 15:45:51
  15. avatar
    [159] risina [*]

    RenataP - 156

    Není "sotva porodivší jalovička" protimluv?

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #160
    2. na komentář reaguje RenataP — #165
    superkarma: 0 10.04.2010, 13:34:48
  16. avatar
    [158] cicinka [*]

    OlgaMarie — #157 Mým klukům je zatím jen 11 a 14 let. Ale u toho staršího bych potřebovala vrátit čas. A vykašlat se na buzerování ze strany "šéfek". Kdy moje stresy chudák odnášel hlavně on, protože to pak souviselo i s jeho problémy. A dneska už se to nevrátí a tak musím využít aspoň trochu toho času co ještě máme.

    superkarma: 0 10.04.2010, 10:19:54
  17. avatar
    [157] OlgaMarie [*]

    RenataP — #156 Smutné je, že k tomuto poznání musíš dospět. Bohužel je život už nenávratně v ... a přemýšlet o tom, cos měla upřednostnit v mládí je také na ... . 

    1. na komentář reaguje cicinka — #158
    superkarma: 0 10.04.2010, 07:46:17
  18. avatar
    [156] RenataP [*]

    OlgaMarie — #152 tak s tou poslední větou lze jen a pouze souhlasit. Ale to mladé kariérně smýšlející sotva porodivší jalovičky neví... i mě to muselo dojít. Nahraditelní v práci jsme krutým způsobem a sice - jednoduše.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #157
    superkarma: 0 09.04.2010, 20:22:41
  19. avatar
    [155] risina [*]

    peetrax — #137 A i kdybys byla kariéristka - co je na tom špatnýho, chtít si budovat profesní kariéru?

    superkarma: 0 09.04.2010, 16:37:54
  20. avatar
    [154] risina [*]

    *modrá — #123 "žena má „sdílet“ svůj život především se svým manželem, ať už je to cokoli, třeba „obyčejné“ vypití šálku čaje.  Pokud tuto základní potřebu nemá, je něco špatně, hlubší smysl vztahu se vytrácí neznámo kam.."

    Měn na tom vadí, že to je psáno, jako by jen žena měla mít taovou ptřebu nebo pvinnost. Když už, tak by to mělo být vzájemný, ne?

    superkarma: 0 09.04.2010, 16:35:48
  21. avatar
    [153] risina [*]

    a.... — #109 Když byla mateřská 3 měsíce (nebyl náhodou 5?), existovaly taky jesle, kam se tkhle malé děti přijímaly, takže systémové řešení od státu bylo.

    superkarma: 0 09.04.2010, 16:32:46
  22. avatar
    [152] OlgaMarie [*]

    wich — #149 Abych měla vzdělané i děti! Tečka. Navíc jsem i do práce chodila ráda, ale od dětí jsem šla příliš brzy (peníze), pozdě jsem si to uvědomila. Na druhou stranu jsou pracovité i děti. Také jsem byla blbá a dělalo mi dobře pomyšlení, jak moc mě v práci potřebují. Také volovina. Všichni jsme nahraditelní všude jinde, jen ne doma!

    1. na komentář reaguje RenataP — #156
    superkarma: 0 09.04.2010, 14:44:51
  23. [151] renapla [*]

    Hned na začátku je nutné říci, že málokterý muž je schopen ženu uživit. To je fakt.

    Otázkou je, zdali by byli muži schopni uživit své ženy v případě, že by ženy nepracovaly a tudíž "nazabýraly" mužům místa.

    Pokud žena pracuje, je na místě, aby měla podobná práva na odpočinek a relaxaci jako muž, tj. aby se o domácí práce, výchovu dětí a jiný záležitosti spojené s rodinným životem rozdělili.

    Nevidím v tom žádnou snahu vítězit nad muži. To bychom byly samy proti sobě. Proč se uhnat ve snaze být lepší. To nejde. Jsme každý jiný.

    Jedná se jen o férovost.

    Vždyť slovo emancipace, které je často bráno jako něco špatného znamená vyproštění ze závislosti, získání svobody. Je jedno jestli se jedná o muže či ženu.

    V současné době již opravdu muž často nehraje roli živitele, ale spíš partnera, přítele, opory. Myslím, že to stejné očekává i od ženy.

    Osobně se mi tento styl života líbí a rozhodně si myslím, že je na muži a ženě, jaké role si v domácnosti vyberou. Vždyť i muž může zůstat na mateřské, vařit, uklízet a žena se může starat o různé opravy, či stavbu. Každému co je mu bližší. To je ta správná emancipace (svoboda). Sml61

    superkarma: 1 09.04.2010, 14:31:46

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [150] macamala [*]

    OlgaMarie — #144 U nás v domě myjí chodbu i chlapi.  Ona sedí doma a buzeruje, on myje. Já nevím, u nás to funguje tak, že zrovna chodba, žehlení, praní a vaření je moje. Druhá polovička se stará o budoucí dům, kde je starostí a povinností dost. Ale vím, že kdybych nemohla, tak chodbu umyje.

    superkarma: 0 09.04.2010, 08:54:26
  2. avatar
    [149] wich [*]

    lonkue — #112 V nedávném článku jsi se ptala čtenářky, proč její dcera jde studovat medicínu, když se hned po ní plánuje "okotit". Teď OlgyMarie k čemu jí byla studia, když stejně byla s dětmi doma.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #152
    superkarma: 0 09.04.2010, 08:45:59
  3. avatar
    [148] cicinka [*]

    peetrax — #137 Zde jsem myslela kariéru jinak. Někdo se doma cítí nevyužit, nedoceněn a chce toho hodně dokázat i v jiných oblastech, než je rodina, výchova. mě to naopak stačí. To bylo vysvětlení pro reakci na můj první příspěvek. Myslím, že jsme se dnes nepochopily všechny navzájemSml58

    superkarma: 0 08.04.2010, 22:48:57
  4. [147] xenie [*]

    u toho modelu zustat doma s ditetem, proc ne pokud to nekomu vyhovuje, ale ja jsme stary pesimista a pripada mi hrozne byt na nekom tak financne zavisla, co kdyz dotycny "zivitel" zemre, nebo staci rozvod, a rozvadi se kazdy druhy, z ceho pak takova zena zije ? myslim, ze vetsina lidi pracuje proto, ze musi, ne ze je to extra bavi a naplnuje, pokud ano tak to jsou ty stastne vyjimky... nemluvim samozrejme o lidech kteri natolik za vodou, ze penize nemusi resit, takove osobne neznam, ac tusim ze existuji...

    superkarma: 1 08.04.2010, 22:37:21
  5. avatar
    [146] mysak [*]

    Jo dámy, co jste si vzaly a rozmazlily, to máte. Nikdy jsem manžela neopečovávala, vždy jsem se s ním bavila stylem: kdo zítra uvaří?.. Nic nebyla moje práce automaticky. A jsem spokojená. Domácí práce jsme si časem rozdělili, on by zvládnul všechno, co dělám doma já, já též, ovšem NIKDY jsem například neprala prádlo ani neluxovala. S líným sobcem bych rychle vyběhla.

    superkarma: 3 08.04.2010, 21:17:55
  6. avatar
    [145] *modrá [*]

    peetrax — #142 no to bylo k téhle diskuzi, ale máš pravdu .. měla jsem napsat  -  lidi co si furt stěžujou 

    superkarma: 0 08.04.2010, 18:43:15
  7. avatar
    [144] OlgaMarie [*]

    maje — #138 Sml52Sml52Sml52

    Naproti v paneláku myjí 3 mužští okna! a pčed Velikonocemi jsem tam viděla mýt okna pouze 1 ženu. asi má koule.Sml52Sml52Sml52

    1. na komentář reaguje macamala — #150
    superkarma: 0 08.04.2010, 18:34:27
  8. avatar
    [143] Lukáš Čejka [*]

    peetrax — #142 to nikdo nevi, asi to mate  od panaboha Sml80Sml32

    superkarma: 0 08.04.2010, 17:21:40
  9. avatar
    [142] peetrax [*]

    *modrá — #141 proč jen ženský?

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #143
    2. na komentář reaguje *modrá — #145
    superkarma: 3 08.04.2010, 15:30:51
  10. avatar
    [141] *modrá [*]

    a nejhorší jsou ženský co si furt na něco stěžujou Sml15

    1. na komentář reaguje peetrax — #142
    superkarma: 0 08.04.2010, 14:37:28
  11. avatar
    [140] maje [*]

    peetrax — #139 ale zdejší ženy - emancipované údernice to zvládly na jedničkuSml58Sml58

    superkarma: -5 08.04.2010, 14:31:15
  12. avatar
    [139] peetrax [*]

    maje — #138 Jó, to kdyby šlo... Sml26

    1. na komentář reaguje maje — #140
    superkarma: 0 08.04.2010, 14:26:24
  13. avatar
    [138] maje [*]

    peetrax — #137 to nic. nakonec po přečtení všech příspěvků dojdeš k tomu, že jen ta, která má koule a všechno si moc dobře rozmyslí a na různých místech pojistí - včetně převýchovy manžela, je taková, jaká by měla být každá. nic mezi neníSml24

    1. na komentář reaguje peetrax — #139
    2. na komentář reaguje OlgaMarie — #144
    superkarma: -2 08.04.2010, 14:21:53
  14. avatar
    [137] peetrax [*]

    cicinka — #37 Šmankote, takže kdo má vysokou školu, je kariérista? Já jsem ji vystudovala, protože mě obor zajímal, bavil, je to určitě investice do budoucnosti, ale kariéristka fakt nejsem. Sml14

    1. na komentář reaguje maje — #138
    2. na komentář reaguje cicinka — #148
    3. na komentář reaguje risina — #155
    superkarma: 1 08.04.2010, 14:16:43
  15. avatar
    [136] peetrax [*]

    OlgaMarie — #13 Tohleto bych přála i své mamince. Želbohu, za minulého režimu byla naše rodina na černé listině, takže tátu na studia nepustili, pouze na učňák, takže jí takový život nezajistí.

    superkarma: 0 08.04.2010, 14:14:01
  16. avatar
    [135] átéčko [*]

    extravagantnice — #130 Já mám navaříno. Bude rýžová kaše. To je ještě horší, než kdyby nebylo doma nicSml30

    Ale je to můj záměr, aby manžel jedl v práci...

    superkarma: 0 08.04.2010, 14:07:01
  17. avatar
    [134] liva99 [*]

    a.... — #132 pokud vstupuješ do nějaké akce a mezitím se ti změní podmínky aniž se tě někdo zeptá, pak si můžeš zvažovat co chceš. Myslím tím věčné úpravy daní, RP, podnikání... V r. 95 bylo školek v našem kraji nadbytek, jen ve městě zrušili pro nezájem 3. A jesle byly dvoje. Předpokládám, že to bylo jinde přibližně podobné. Toliko k mým a tvým podmínkám. Nebavím se o zdanění apod.

    superkarma: 0 08.04.2010, 13:59:42
  18. [133] lonkue [*]

    extravagantnice — #130 dneska se v praci nudim. Mam nadpracovano...Sml57

    superkarma: 0 08.04.2010, 13:54:50
  19. [132] a.... [*]

    liva99 — #129 Já mám dítě narozený v roce 1992. Prostě každý by si měl zvážit, kolik toho zvládne a ne se spoléhat na stát a pak kničet. Každy sklízí, co zaselSml57

    1. na komentář reaguje liva99 — #134
    superkarma: 0 08.04.2010, 13:54:24
  20. avatar
    [131] evelyn [*]

    extravagantnice — #130 Sml52Sml52Sml52

    superkarma: 0 08.04.2010, 13:53:16
  21. [130] extravagantnice [*]

    Tak a konec, máte už navařeno ,uklizeno? Příjde taťka zachvíli domu a doma není nic.A proč ?? Protože se tu celou dobu píše a řeční  o ničem. Tak  a do práce.Nechápu toho kdo je v práci a celý den sem píše komentáře,já bych ji hned propustila.A vy ostatní do kuchyně a něco už konečně udělejte.

    1. na komentář reaguje evelyn — #131
    2. na komentář reaguje lonkue — #133
    3. na komentář reaguje átéčko — #135
    superkarma: 0 08.04.2010, 13:52:14
  22. avatar
    [129] liva99 [*]

    a.... — #115 takový mám ráda. Sama vychovala děcka za komančů, díky podpoře jeslí a firemních školek a budeš tady kdákat o státu. Silně mi připomínáš jednu příbuznou.

    "moje mamka nás taky vodila do a ze školky, tak proč nemůžeš najít práci?" - teď má sama děcko a neustále prudí moji mamku o hlídání bo jinak ji vylejou z práce, když je malá furt nemocná.

    Stát chce naše daně a jiné poplatky, tak by měl vytvářet min. podmínky. Ostatně od toho jsme civilizovaná společnost, abychom podporovali nejslabší /matky s dětmi a starce, nemocné/...

    Rozeznávám vyžírku a snahu.

    1. na komentář reaguje a.... — #132
    superkarma: 0 08.04.2010, 13:49:23
  23. avatar
    [128] ToraToraTora [*]

    Midsummer — #127 Neťukal by si na čelo...podrbal by se v rozkrokuSml24

    superkarma: 4 08.04.2010, 13:47:07
  24. avatar
    [127] Midsummer [*]

    Pěkná diskuze. Se vsadím, že žadný mužský by určitě nediskutovali o tom, co všechno mají zvládat: rodinu, domácnost, zaměstnání, sebevzdělávání. Ti by si totiž při takové představě leda zaťukali na čelo. Sml58

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #128
    superkarma: 1 08.04.2010, 13:46:17
  25. avatar
    [126] liva99 [*]

    jastura — #125 držet si židli  - to jsem měla Sml30

    superkarma: 0 08.04.2010, 13:43:21
  26. [125] jastura [*]

    liva99 — #122 30 km je pro ně z daleka??? Dneska se práce shání vážně těžko. Už dlouho bych chtěla zkusit něco nového, ale raději si držím židli pod zadkem, vzhledem k situaci, jaká tu vládne raději počkám... nejspíše až do mateřské a pak budu hledat něco nového... ale to zase budou problému kvůli dítěti....

    1. na komentář reaguje liva99 — #126
    superkarma: 0 08.04.2010, 13:41:04
  27. avatar
    [124] OlgaMarie [*]

    gentiana — #108 Pokud dítě pokládá mámu za "krávu pitomou" jako ty, tak to opravdu neocení.

    superkarma: 2 08.04.2010, 13:40:29
  28. avatar
    [123] *modrá [*]

    Ma zaujalo hlavně tohle .. a není v tom nic o tom že by měla ženská sedět doma u krbu a nechodit do práce ...

    Myslím si, že žena má „sdílet“ svůj život především se svým manželem, ať už je to cokoli, třeba „obyčejné“ vypití šálku čaje.  Pokud tuto základní potřebu nemá, je něco špatně, hlubší smysl vztahu se vytrácí neznámo kam a ono prázdno se zaplácne důležitými prioritami v pořadí 1 až X. Koníčky a zájmy - ano, ale nesmí se řadit do jedné linie s aktivitou „manžel“!

    1. na komentář reaguje risina — #154
    superkarma: 1 08.04.2010, 13:39:54
  29. avatar
    [122] liva99 [*]

    jastura — #121 mám SŠ a ani jako uklízečku mě nezaměstnají. Jsem aktivní řidič - ochotná dojíždět cca 30km a jako důvod nepřijetí uvedli, že jsem z daleka! vrrrr... pak nemá mít člověk depku.

    1. na komentář reaguje jastura — #125
    superkarma: 0 08.04.2010, 13:37:45
  30. [121] jastura [*]

    liva99 — #117 za chvíli budem potřebovat na uklízečku diplom..

    1. na komentář reaguje liva99 — #122
    superkarma: 0 08.04.2010, 13:33:56

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme