Bulvár

Martin Zounar: Někteří vás mají rádi, ale některé štvete už tím, že jste

Tvář herce Martina Zounara můžeme v současnosti sledovat jak na divadelní scéně, tak paralelně v několika televizních seriálech, ať už nově natočených, nebo reprízovaných. Vzhled i charakter jeho rolí se mění, ale v civilním životě zůstává Martin stejný. Prostě takový skvělý parťák do nepohody.

spoluSešli jsme se spolu v divadle v Horních Počernicích, kam jste mě pozval na představení divadelní společnosti Háta: Tři bratři v nesnázích.
Já tu hru za chvíli uvidím, ale některé čtenářky ji možná neznají, můžete tedy prosím ve stručnosti prozradit, o čem ta hra pojednává a jakou v ní hrajete roli?

Jak už sám název napovídá, hlavními protagonisty této hry jsou tři bratři, kteří se octnou v nesnázích. Já hraju jednoho z nich, který se naštěstí polepšil, oženil se a z té šikmé plochy zavčas utekl. Ale moji dva bratři stále prezentují všechny možné rysy kriminality, včetně pašování alkoholu, převážení uprchlíků, zakopávání mrtvoly, a ten život mi opravdu pěkně komplikují. A nejvíce právě ve chvíli, kdy mně a mojí ženě, kterou hraje Adélka Gondíková, má zrovna sociální pracovnice přijít schválit potvrzení o adopci.

hata

S hereckou kolegyní Adélkou Gondíkovou ve hře Tři bratři v nesnázích

Já už bych víc neprozrazovala, protože tuto hru zmíním ještě i na konci rozhovoru. Ostatně na divadelních prknech nejste žádným nováčkem, dočetla jsem se, že už v šestnácti letech jste hostoval v Národním divadle.
Ano, to bylo v druhém ročníku konzervatoře. Hostoval jsem tam celkem devět let a dostal jsem tam opravdu velkou školu, jak co se týče hraní, tak i v rámci toho, jak se má člověk na divadle chovat. Tehdy neexistovalo jako dnes u některých mladých konzervatoristů, že bychom si dovolili přijít na zkoušku pozdě, nepřipravení, že bychom nepozdravili... My jsme si starších hereckých kolegů vážili a chovali k nim velkou úctu. A pakliže tu pokoru v sobě máte, tak vás to divadlo úplně pohltí. 

Proč jste nezůstal v Národním divadle ve stálém angažmá?
Protože přišel nový šéf Národního divadla Ivan Rajmont, coby režisér skvělý, ale coby ředitel katastrofa, ten si tam pak vzal svoje lidi a spoustu mladých herců, včetně mě, vyhodil. Nastoupil jsem pak do divadla na Palmovce, kde jsem byl čtyři krásné roky, pak jsem hrál tři roky v Komedii v Městských divadlech pražských a pak jsem šel na volnou nohu. Teď už jsem 13 let u divadelní společnosti Háta, kde jsem moc rád. 

Zmínil jste úctu ke starším hereckým kolegům. Vaším tatínkem byl skvělý český herec Miroslav Zounar (př. předseda JZD v trilogii Slunce, seno...) vydal jste se tedy očividně po jeho stopách.
No, zpočátku jsem měl blíž spíš k tomu předsedovi JZD (smích).
I když jsem se narodil v Hradci Králové, vyrůstal jsem prakticky na vesnici. Moje babička z tatínkovy strany bydlela v Osečnici a já jsem tam jezdil nejen každé prázdniny, ale vlastně jsem tam byl skoro každý týden. Už odmalička jsem byl hodně spjatý s přírodou a úplně si dokážu představit žít na venkově, nebo i na chalupě, kterou jsme měli jen pár kilometrů od Osečnice, v Bílém Újezdě. Tam bydlel například nějaký Pepík Hanuš, starý sedlák, který ještě za komunistů držel deset hektarů pole, měl krávy a hospodářství... a místní předseda vždycky: „Ku-va Pepo, už se na to vyser, pojď k nám...“ a já jsem k tomuto sedlákovi chodil, sekali jsem spolu obilí, řezal jsem povřísly, stavěl panáky, samozřejmě jezdil s traktorem, oral... takže původní povolání, čím jsem chtěl být, bylo...

…traktorista
(smích) Ne, veterinář. První jsem si napsal veterinu, a až potom herectví. Zkoušky na konzervatoř jsem udělal napodruhé, nicméně na té veterině bych stejně asi neuspěl, protože jsem úplně blbý na matiku a na chemii, a ty tam byly hodně.

miroslav

skloubení hereckých vloh také po otci Miroslavu Zounarovi (na fotografii v nezapomenutelné roli předsedy JZD - Slunce, seno, jahody 1984)

Vaše maminka je lékařkou?
Teď už je v důchodu, ale ano, byla dětskou gynekoložkou.

Dětskou gynekoložkou?
Skoro každý se podiví stejně jako vy. Ale divila byste se, kolik malých holčiček, vlastně ještě miminek, může mít gynekologické problémy.

Tak to bych se o tomto oboru s maminkou někdy ráda pobavila.
Není problém, domluvím to. Jinak moje maminka pochází ze Slovenska, z Rimavské Soboty, v patnácti letech se rozhodla, že chce dělat medicínu, odešla do Bratislavy na gymnázium a pak do Hradce Králové na medicínu. No a v té době tam byl tatínek v divadle, kde se spolu i seznámili, protože maminka chodila do divadla pravidelně, neboť ráda recitovala a vyhrávala i různé recitační soutěže. Takže to umělecké cítění mám z obou stran a nějak se ve mně skloubilo dohromady.

Maminka pochází ze Slovenska, máte rád slovenskou kuchyni?
Mám. Ochutnal jsem spoustu špičkových věcí, ale moje nej, nej… nejoblíbenější jídlo jsou slovenské halušky. Vyprážaná slaninka, bryndza... a jaj, už se mi sbíhají sliny.

Spoustu kulinářských dovedností jste nám předvedl i v televizním pořadu o vaření – Mňam aneb Prima vařečka.
Toho jsem natočil celkem 560 dílů, což je neuvěřitelné číslo, takže za tu dobu jsem se opravdu seznámil se spoustou zajímavých lidí a zjistil jsem, že máme geniální českou kuchyni, že tady máme opravdové mistry kuchaře a také jsem se doučil velmi dobře vařit. Můžu vám zaručit, že by vám u mě chutnalo.

A co kdybych chtěla nějaký rodinný „zounarovský“ recept?
Také by se našel. Já třeba miluju grilování. Gril, to je vlastně jedna velká nádherná zahradní kuchyně, tedy musíte mít samozřejmě dobrý gril. Mám recept na vynikající přílohu k ugrilovanému masu.
„Koupíte tři kila červené, opakuji červené, cibule, nakrájíte ji na kolečka, do toho přidáte nadrobno nasekanou jednu červenou feferonku, dvě lžíce medu, dvě, tři deci, podle toho, kolik je toho množství, pomerančového džusu, tak deci olivového oleje, sůl, pepř, celé to dosladíte troškou krystalového cukru, a teď pozor, k tomu seženete bílé aceto balzamico, ale bílé, ne hnědé. To tam vlejete a začnete míchat a chutnat...“ Už mi tečou sliny.

A maso si mám teda přinést sama?
(smích) Ne, to už budu mít.

gril

Gril, to je jedna velká, nádherná zahradní kuchyně

Pokud se nepletu, vy jste nějaký čas v gastronomii i podnikal.
Ano, měl jsem hospodu a taky dabingové studio, obojí dopadlo tragicky. Ale musel jsem si to zkusit a přiznávám, že to byla drahá zkušenost. 

Ono se říká, ševče, drž se svého kopyta.
Už se ho držím. A ještě se také říká: všechno zlé k něčemu dobré. S tím souhlasím jen do určité míry, protože to zlé nesmí trvat příliš dlouho, nebo vás to může i zabít. Měl jsem namále, ale jsem rád, že jsem v ten pravý čas potkal ženu, která mi otevřela oči, podržela mě a ukázala mi cestu. Samozřejmě jsem musel chtít i já, na všechno musí být dva.

Máte na mysli vaši současnou partnerku?
Ano. Jsme spolu už 11 let a máme krásnou, zdravou, dnes už čtyř a půlletou dceru Claudii.

claudie

s dcerou Claudií

Vaše partnerka je z herecké branže?
Ne, není herečka, ale je velmi ostrá producentka. Vyrábí televizní pořady třeba jako je Helena, dělala i Milionář hledá ženu, Výměnu manželek a řadu dalších pořadů.

No vidíte, a v bulváru se psalo, že jste se rozešli.
Tam se toho napíše. Je fakt, že my jsme taková trochu Itálie, rozešli, sešli, rozešli, sešli, ale není pravda, že bychom se rozešli úplně. Pojí nás spousta společných věcí, včetně dcery. A dokud dva lidi ještě baví řešit společné problémy, tak ten vztah rozhodně smysl má.

To má. Ale přece jen, jak se srovnáte s tím, když někdo něco takového napíše?
Řeknu to úplně na rovinu, v tu chvíli jsem nesmírně nepříjemný člověk, a to tak, že bych vám to opravdu nepřál zažít. Ale už o mně naštěstí tolik nepíšou, protože nikam nechodím. Je o mně známo, že nemám rád večírky, nerad chodím do společnosti v rámci různých prezentací, už jsem si těch mejdanů zažil dost.

Když jste zmínil mejdany, moji kolegyni by zajímalo, jestli jste měl někdy něco bližšího se svou nejlepší kamarádkou a spolužačkou Mahulenou Bočanovou, protože podle ní, a přiznám se, že i já se k tomuto názoru přikláním, opravdové kamarádství mezi mužem a ženou neexistuje. Alespoň z jedné strany to zajiskří.
(smích) Řeknu vám to takhle. Když jsme byli ještě na škole, tak jsem Mahulenku strašně chtěl, ale byl jsem pro ni tehdy moc mladý, prý nevyzrálý. Když už jsem byl potom vyzrálý, tak zase Majda měla už svého Viktora Mráze, mého kamaráda, což nešlo. A teď, když už jsme oba vyzrálí, tak nevím, jestli už nejsem spíš přezrálý. (smích) Ale je to typický důkaz toho, že opravdové přátelství mezi mužem a ženou opravdu neexistuje, vždycky je tam z jedné nebo druhé strany jiskření.   

Jaký typ žen se Vám líbí?
Nemám vzhledově vyhraněný typ. Ale v podstatě jsem zjistil, že moje partnerky měly většinou určité rysy, které má i moje maminka. Mám rád dominantní ženy, ne že bych nebyl vůdčí typ, ale prostě nemám rád takové ty domácí puťky.

Zamiloval jste se někdy do svých filmových partnerek? Byly to většinou samé kočky, ať už třeba Vendula Křížová, Lucie Benešová nebo Eva Vejmělková...
Tak zrovna Eva Vejmělková, to byla moje velká nenaplněná láska. Tedy z její strany nenaplněná, já bych tu lásku tehdy naplnil rád, ale ona byla už zadaná. Dodneška je nádherná. Pokud vím, má dvě krásné dcery. Jinak mojí první, opravdovou, velkou hereckou láskou, a to i naplněnou, byla kolegyně Lucka Zedníčková, se kterou jsem žil skoro tři roky. 

To jsem nevěděla. Já bych se s dovolením zastavila ještě u Evy Vejmělkové, a to v souvislosti s televizním seriálem Chlapci a chlapi, který právě v těchto dnech v televizi reprízují. Byť se ten seriál točil už v roce 1987, diváci ho sledují i dnes. Například moje třiadvacetiletá dcera, která tu dobu nezažila, u něj sedí, pořád se směje a kroutí nechápavě hlavou.
Chápu, že kroutí nechápavě hlavou. Tu dobu nezažila, a co si budeme povídat, je tam hodně prvků, poplatných době. Na druhou stranu, nikdo nechce nic připomínat, ale taková byla doba a taky tehdy natočit a ukázat, že na vojně existovala šikana, že se to dělo, že kluci páchali sebevraždy, to chtělo spoustu odvahy. Vím, že režisér Sokolský měl kvůli tomu tenkrát velké problémy, protože armáda to samozřejmě popírala a nechtěla to vůbec připustit.

Chlapci a chlapi (1988)

Kolik let Vám bylo v době natáčení?
Sedmnáct až osmnáct, točilo se celý rok, kvůli zachycení čtyř ročních období. Měl jsem velkou příležitost zahrát si v seriálu, ta popularita se mnou tehdy samozřejmě hodně zamávala a nebudu zastírat, i honorář byl pro tak mladého kluka velice slušný. Dokonce tak velký, že jsem si za něj mohl koupit i dekret na byt, jenže jak tam fungovala ta bezstarostnost mládí, tak místo dekretu jsem si koupil za 20 video a za 30 barevnou televizi, která měla za pět let cenu asi 5 000, protože to bylo v roce 1988. (smích)

Tehdy se na video dobře balily holky.
To ano, a to jsem ještě nevěděl, že za pár let se osobně potkám s Hejmou, jehož hlas jsme s těmi holkami poslouchali a který měl tu samou intonaci u všech žánrů, ať už šlo o Ramba, nebo ach ach ach.

(smích) V době, kdy jste (jsme) poslouchali tento „skvělý“ dabing, stále ještě kvetl veksl. Svět veksláků měl své typické kouzlo, vy jste ho zažil přímo před kamerou, a to ve stejnojmenném filmu našeho mládí: Vekslák. Jaká byla pro vás Praha té doby?
Bylo to období mých patnácti-dvaceti let, doby, kdy jsem byl v nádherném, krásném rozkvětu, kdy veksláci ve srovnání s tím, co se děje teď, našemu socialistickému hospodářství škodili naprosto miniaturně.
Ta doba se samozřejmě posunula jinam, já jsem se třeba v patnácti styděl objednat espresso, my jsme tomu říkali espresso-depreso. Doba byla jiná, ale já jsem opravdu strašně vděčný, že jsem se narodil v roce 67 a byl jsem tak schopen zažít všechno v plné palbě a dnes můžu porovnávat. Třeba takové moje zážitky s Šumavským bylinným za 15 korun jsou nezapomenutelné, to by dnešní kluci nepochopili. Ano, samozřejmě, Praha tehdy byla šedá, ponurá, ale byla to doba mého mládí, které tu šeď prozařovalo.

Vekslák (1994)

Pojďme zpátky do současnosti, kdy je opět záříte, a to „cvachovskou“ rolí doktora Švarce v seriálu Ordinace v Růžové zahradě. To je, mírně řečeno, pěkný prevít.
Co se týká doktora Švarce, tak tady se setkávám s neuvěřitelnými reakcemi, kdy zjišťuji, že lidi vlastně ta určitá sviňárna baví, že je baví se na to koukat, sledovat, jak to bude pokračovat, jak to se Švarcem dopadne.

Podle mě byl trochu risk, dát vám zápornou roli.
To je pravda. Vždycky jsem byl prototypem kladného, až svazáckého hrdiny, prostě takové dobračisko. V pohádkách jsem nikdy nehrál prince, ale prdelatého Honzu nebo sluhu, prostě to tak bylo. Třeba taková postava Bořka ve VKV byla taky pekelná, to mě třeba u pumpy zastavil pán a říká: „To není možné, pane Zounar, já na Vás koukám v těch VKV, co to je? Vždyť takovýhle debil nežije...“. takže jako protiklad jsem dostal toho Švarce a v tuto chvíli vzdávám hold scénáristce Lence Hornové, která si mě prosadila a projevila ve mně důvěru. Argumentovala totiž slovy: „Když do té role dáme sviňáka s ostře řezanými rysy, to nikoho nepřekvapí, nejstrašnější jsou svině s hodnou tváří.“ V podstatě hodně riskovala, kdyby to nevyšlo, muselo by se to celé přetáčet, hledat se někdo jiný, a ono to vyšlo.

houba

„prdelatý chasník“ v pohádkové hře Není houba jako houba (1996), na fotografii s Klárou Pollertovou-Trojanovou

Doktror Švarc v Ordinaci v Růžové zahradě 2 (2012)

To je vaše první záporná role?
Ano. Vlastně ne, ještě jsem měl jednu, a to v patnácti letech, kdy jsme točili s Jirkou Adamcem takový inscenační příběh sovětských studentů, Michal Dlouhý tam hrál Timka a já jsem hrál zlého Jarachu, který mučí zvířata a tahá kočky za ocas. To byla moje první záporná role. A teď, až po 38 letech, přišla další. Ale víte co, já jsem zjistil, že ať už člověk hraje role kladné, nebo záporné, každý herec má své publikum, má své obdivovatele, má lidi, kteří třeba řeknou: „Člověče, ten mě překvapil“, ale má i odpůrce, kteří vás nemůžou ani cítit, ať hrajete cokoliv. Prostě už tím, že žijete, tak je se.ete.

Já myslím, že těch prvních je víc, tedy ve vašem případě hlavně obdivovatelek.
Bejvávalo... (smích)

Co vám dává úspěch a herectví?
Nechci, aby to vyznělo jako rouhání, ale já jsem zažil ve svém životě tolik těžkých chvil, dotknul jsem se skoro až samého dna, takže ano, herectví je pro mě dar, jsem rád, že můžu rozdávat radost a s mích, že lidi na mě přijdou do divadla, dívají se na mě v televizi, ale pokud se mi v této oblasti něco nepovede, tak nejde o život, je to „jenom“ hraní. V životě jsou důležitější a hodnotnější věci. Moc dobře vím, o čem mluvím.

Třeba láska. Příští týden bude Valentýn, uznáváte ho, nebo máte raději 1. máj?
Tak samozřejmě koupím partnerce kytičku, je třeba i příležitost ke slavnostní večeři, ale jinak jsem zastáncem 1. máje, protože to mám spojené s Karlem Hynkem Máchou. První máj je lásky čas…

Ptala jsem se Vás, jaký typ žen se Vám líbí, řeknete mi, co naopak nemáte rád u mužů?
To bych musel říct, co nemám rád sám na sobě, a to se mi moc nechce (smích). Ne, vážně, nemám rád, když chlap neumí držet slovo.

Martin Zounar slovo dodržel a pozval mě na slibované představení Tři bratři v nesnázích. Byla jsem překvapena jeho další hereckou podobou. Ne dobráka, ne záporňáka, ale skvělého komedianta. To se nedá vyprávět, to musíte vidět. A tak alespoň malá ukázka. 

Tři bratři v nesnázích

www.divadlohata.cz

martinVIZITKA

  • Moderátor, dabér, filmový a televizní herec Martin Zounar se narodil 26. května 1967 v Hradci Králové
  • Je synem herce Miroslava Zounara a lékařky MUDr. Zounarové.
  • Jeho první velkou rolí byla role mladého vojáka Tomáše v televizním seriálu Chlapci a chlapi.
  • Hrál také ve filmech: př. Vekslák nebo v pohádce Pták Ohnivák
  • Výrazné role dostal v TV v seriálech: př. Velmi křehké vztahy, Rodinná pouta, Ordinace v Růžové zahradě, Vyprávěj
  • V televizi Prima moderoval pořady o vaření: Mňam aneb Prima vařečka, Tescoma Prima vařečka
  • Věnuje se také dabingu a rozhlasovému moderování
  • V současnosti exceluje divadelními rolemi v divadelní společnosti Háta a rolí doktora Švarce v druhé sérii Ordinace v Růžové zahradě
  • Martin Zounar žije 11 let v partnerství s producentkou Lucií, s níž má 4 a půlletou dceru Claudii

Přečtěte si také:

   
08.02.2013 - Rozhovory - autor: Alexandra Stušková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [34] dasena [*]

    vyrovná se dobře s každou rolí

    superkarma: 0 22.11.2013, 07:42:44
  2. [33] smailinka74 [*]

    Pamatuji si ze seriálu Chlapci a chlapy. Sml22 S vou roli v Ordinaci hraje velmi dobře. Člověk mu to fakt věří. Sml79

    superkarma: 0 11.06.2013, 10:16:45
  3. avatar
    [32] fulfy [*]

    Jo,dobře hraje padoucha v Ordinaci

    superkarma: 0 18.05.2013, 09:49:26
  4. [31] Lydia001 [*]

    Zounara mám ráda, byl super v Hádej, kdo jsem a ted' ta role Švarce mu suprově sedí!

    superkarma: 0 06.05.2013, 16:37:29

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] bleblemcy [*]

    Pan Zounar nikdy nepatřil k mým oblíbencům.

    superkarma: 0 21.03.2013, 04:16:29
  2. [29] ZWETTLEROVAIVANAG [*]

    martina zounara mam rada  treba v serialu chlapi a chlapci,ale v ordinaci v ruzove zahrade se mi nelibi ta jeho role.jinac je to mily sympaticky chlap.proste nekomu se libi nekomu ne.Sml67Sml67

    superkarma: 0 26.02.2013, 19:41:14
  3. [28] Maria28 [*]

    Moc pěkný rozhovor už na první dojem, přečetla jsem letem světem a těším se domů, v teple se svařákem přečtu znovu

    superkarma: 0 11.02.2013, 11:07:15
  4. [27] Trefa [*]

    Trefa:ja mam herce Zounara velice rada.

    superkarma: 0 10.02.2013, 15:58:17
  5. avatar
    [26] Dudlajlama [*]

    aninas — #24 on jeho tata byl taky stramakSml16Sml67

    superkarma: 1 10.02.2013, 03:50:55
  6. avatar
    [25] aninas [*]

    Jinak v te ordinaci jako ten zaporak je naprosto presvedcivy

    A zase ve VKV nehraje dobraka, ale BLBASml68

    superkarma: 0 09.02.2013, 21:57:27
  7. avatar
    [24] aninas [*]

    Dudlajlama — #23 zrovna minuly tyden jsem zkoukla na youtube par starych filmovych kousku, kde byl Zounar jeste pubertalni mladicek. To byl uplnej cukrousekSml29

    Ale jinak mam k nemu takove nejake rozporuplne pocitySml80

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #26
    superkarma: 0 09.02.2013, 21:55:47
  8. avatar
    [23] Dudlajlama [*]

    Zamlada se mi hodne libilSml26

    Jinak, pod vetu "Ano, samozřejmě, Praha tehdy byla šedá, ponurá, ale byla to doba mého mládí, které tu šeď prozařovalo." se trikrat podepisuju.

    1. na komentář reaguje aninas — #24
    superkarma: 1 09.02.2013, 04:17:16
  9. avatar
    [22] átéčko [*]

    Jo, mám ho ráda, je sympatický, příjemný chlap.Sml67

    Sašo, závidím ti ty rozhovory!!!Sml4

    superkarma: 0 08.02.2013, 18:03:17
  10. [21] PEPI11 [*]

    Roland — #19 No nevím, já mám dojem, že vždy hrál slušňáky. Teprve v Ordinaci hraje záporáka a jde mu to dobře. Takže to není nevýhoda,spíš naopak ukázal,že umí nejen dobráky.

    superkarma: 0 08.02.2013, 16:50:49
  11. avatar
    [20] margot [*]

    Alexandra Stušková — #13 tak je jasné, všichni jsme jen lidi, Martina i Símu znám (hlavně tedy ji) a přesto se na něj dívat nemusím no, mám jiné oblíbence

    superkarma: 0 08.02.2013, 16:17:11
  12. [19] Roland [*]

    vmarta — #17 I já ho mám ráda. Má jen tu nevýhodu, že v poslední době hraje dost záporné role a diváci ho podle ní posuzují.

    1. na komentář reaguje PEPI11 — #21
    superkarma: 0 08.02.2013, 13:51:54
  13. [18] dadma [*]

    Díky za další hezké povídání.Ráda jsem si to přečetla a potěšilo mě, že pan Zounar na všechno z dřívější doby nenadával.Ano byla taková doba a my jsme v ní žili.Netvrdím ,že bylo vše skvělé,ale to není ani dnes.Líbí se mě jeho věta o tehdejších vekslácích ....

    Přeji panu Zounarovi ,zdraví ,hodně práce a dcerka ať mu dělá radost.

    superkarma: 0 08.02.2013, 13:31:11
  14. avatar
    [17] vmarta [*]

    hezký rozhovor...Zounara mám rádaSml22Sml67

    1. na komentář reaguje Roland — #19
    superkarma: 0 08.02.2013, 13:21:08
  15. [16] petulka132 [*]

    Alexandra Stušková — #13 Já ho znám jen z kuchařského pořadu a z Chlapců a chlapů a prostě je mi strašně moc nesympatický. Ale vždyt je to uplně jedno...Někomu holt je a někomu není

    superkarma: 1 08.02.2013, 13:11:33
  16. [15] MaVy [*]

    taky ho mám ráda,ale úplně nejvíc když dabuje poručíka Grubera v Halo,haloSml59Sml59Sml59Sml59Sml59Sml59Sml59

    superkarma: 0 08.02.2013, 12:53:30
  17. avatar
    [14] carmi [*]

    Moc pěknej rozhovor. A Zounara já mám rádaSml16

    superkarma: 0 08.02.2013, 12:30:40
  18. [13] Alexandra Stušková [*]

    margot — #12 Sml30 Nevím, jestli přímo "mlýn na krásné panny", ale herci jsou taky lidi a pokud se k nim chováte slušně a nejdete za nimi už rovnou s tím, že chcete vytahovat pouze špínu a senzaci, začnou si s vámi bezprostředně povídat - a nakonec sami, o čemkoliv. Sml16

    A já věřím, že i v té nejvíc nafoukané celebritě (a teď nemám na mysli Martina) lze najít řadu sympatických věcí Sml16

    petulka132 — #8 Doufám, že tak soudíte pouze podle rolí, protože jako člověk je moc fajn Sml16

    1. na komentář reaguje petulka132 — #16
    2. na komentář reaguje margot — #20
    superkarma: 0 08.02.2013, 12:04:13
  19. avatar
    [12] margot [*]

    Klára Wimmerová — #11 Saša je prostě takový "mlýn na krásné panny"Sml57Sml16

    1. na komentář reaguje Alexandra Stušková — #13
    superkarma: 0 08.02.2013, 10:15:36
  20. avatar
    [11] Klára Wimmerová [*]

    margot — #3 Však si ji taky šéf Radek často dobírá - někdy Saša odchází na rozhovor s přesvědčením, že to nebude nic moc, a vždycky se vrací s širokým úsměvem a zjištěním: je to skvělý chlap/skvělá ženská. To je prostě dar. Sml16

    1. na komentář reaguje margot — #12
    superkarma: 3 08.02.2013, 10:00:08
  21. avatar
    [10] Pentlička [*]

    Toho Švarce hraje moc dobře - ten je tak slizký a odporný Sml22

    superkarma: 1 08.02.2013, 09:45:41
  22. [9] Ivushka12 [*]

    Vím, že teď hraje záporňáka, ale to je jen role. V jiných byl zase klaďák. Je to dobrý herec! V tom mají herci smůlu nebo výhodu..... Podle toho, kam si je divák zaškatulkuje... 

    superkarma: 0 08.02.2013, 08:40:11
  23. [8] petulka132 [*]

    Já jsem na něho uplně alergická, bleble Sml80

    1. na komentář reaguje Alexandra Stušková — #13
    superkarma: 2 08.02.2013, 07:42:20
  24. avatar
    [7] phoebe24 [*]

    margot — #3 co by také mohlo být nesympatické na tomto bodrém atletovi s nepřehlédnutelným hereckým talentem a umem Sml32

    superkarma: 0 08.02.2013, 07:40:31
  25. [6] lidicka [*]

    Moc se mi líbil v seriálu Chlapci a chlapiSml22

    superkarma: 0 08.02.2013, 05:59:51
  26. [5] Miroslava Gregorová [*]

    Tak já jsem z těch co ho mají rádiSml22

    superkarma: 0 08.02.2013, 05:56:24
  27. avatar
    [4] Eva_CZ [*]

    margot — #3 Sml67Sml22Sml30Sml30Sml30Sml30Sml30

    superkarma: 0 08.02.2013, 02:44:01
  28. avatar
    [3] margot [*]

    jinak nevím, jak to Sašo děláte, že z Vašeho pera lezou všichni jako děsní sympaťáciSml16

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #4
    2. na komentář reaguje phoebe24 — #7
    3. na komentář reaguje Klára Wimmerová — #11
    superkarma: 1 08.02.2013, 00:32:38
  29. avatar
    [2] margot [*]

    Martin žije pořád se Simonou - to jen pro pořádek, aby neměl doma itáliiSml57

    superkarma: 0 08.02.2013, 00:31:57
  30. avatar
    [1] peetrax [*]

    Stále velký sympaťák. Díky za rozhovor!

    superkarma: 0 08.02.2013, 00:18:51

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme