Čtenářce s nickem marienka-m1 se podařilo ve vší slušnosti uzemnit jednoho neomalence, který stál v řadě za ní. Více už v dalším tematickém příspěvku.

Krásný den vám všem přeji,
zrovna nedávno jsem jela k rodičům a rozhodla se cestou zastavit v jednom nejmenovaném supermarketu, abych jako správná návštěva nakoupila nějaké ty laskominky. Později jsem toho docela litovala…

Obchod jsem proběhla celkem rychle, vystála jsem si frontu u kas (fungovali jen dvě a nápor lidí byl po ránu neskutečný). Když se na mě dostala řada, paní prodavačka mi namarkovala nákup, já jí strčila kartu na slevu a to jsem neměla dělat. Místo, aby se z celkové ceny odečetly peníze za produkty v akci, cena se několikrát zvýšila. Prodavačka volala vedoucího a ten si vymyslel, ať zaplatím nákup s vyšší cenou a že mi pak rozdíl zaplatí zvlášť. Chtěla jsem platit kartou, ale prodavačka na kase omylem zmáčkla placení hotově a poté už nebylo možno kartou zaplatit. Bohužel jsem u sebe neměla žádný obnos (v peněžence jsem našla všehovšudy 30 korun a žeton do košíku).

Za mnou se začala tvořit neskutečná fronta končící mezi vzdálenými regály. Opět se volal vedoucí a prý že mám nákup zaplacený a můžu jít.  Přesvědčovala jsem ho, že jsem žádný nákup neplatila, prodavačku totiž nechtěl poslouchat. Čas neúprosně běžel a z košíku z vajíčka se začal ozývat můj tříměsíční synek, a že ho bylo pěkně slyšet. Musela jsem si ho vzít na ruku, aby se uklidnil a druhou rukou vyndávat nákup z košíku zpět na pás. Vedoucí rozhodl, že se musí celý nákup znovu namarkovat a předešlý se stornuje.

Šéf pokladních byl tak ohleduplný, že mi pomohl potraviny vyskládat, poté mi je sám narovnal zpět do košíku. Jenže co čert nechtěl, pokladní v tom stresu namarkovala některé potraviny vícekrát, takže cena opět neseděla. To už nevydržel pán, který stál ob tři lidi za mnou a začal na mě pokřikovat. ,,Do hajzlu, to nemáte prachy nebo co? Zaplaťte a vypadněte!“ Dřív bych možná zrudla až na zadku, sklopila hlavu a ještě se i rozplakala, ale pár těchto situací mě už naučilo, takže jsem se na pána otočila a v klidu mu pravila: ,,Pane, to mluvíte na mě? Nejste nějakej drzej? Vy tak máte kam pospíchat!“ Čekala jsem, že se starý pán rozzlobí a bude ještě více slovně agresivní. Překvapil mě, sklopil oči a ani nepípl, poté tiše sbalil vyskládané věci z pásu a odešel k jiné kase.

Nákup mi byl přepočítán do třetice, zaplatila jsem a z obchodu vyplula se vztyčenou hlavou, že jsem pána hrubiána odbyla ve slušnosti.

marienka-m1

pozn.red.: Text nebyl redakčně upraven

__________________

Tak to jste dobrá, že se umíte ovládnout a neoplácet stejnou mincí. Mně by asi směrem k pánovi ujelo něco peprného :)
Děkuji, že jste napsala, mějte krásný den a klidné nákupy.
Saša

Téma dnešního dne: Bezohlednost

  • Setkáváte se ve svém okolí s bezohledností?
  • Byl někdo bezohledný vůči vám samotným?
  • Byla jste i Vy sama někdy bezohledná?
    (a pak jste toho třeba litovala)
  • Napište nám nějaký příběh, který se vás dotkl.
  • Myslíte, že bezohledné chování společnosti je v dnešní době větší, než dejme tomu, v době našich babiček?
  • Co považujete za největší lidskou bezohlednost?
    Vůči komu? Vůči čemu?

Jsou to jen záchytné body, o bezohlednosti můžete psát samozřejmě svými vlastními slovy. Těším se na vaše příspěvky.

Pište na redakční e.mail: redakce@zena-in.cz

Jednu z pisatelek odměníme pěkným dárkem: luxusní dámskou kosmetikou Planet spa / pleťovým mlékem na obličej, krk a dekolt, a na ruce.

darek

Reklama