Svérázný příspěvek přišel od čtenářky margot, která vejde, pozdraví, nakoupí, odchází. Prostě, kde to nesviští, tam ji příště nikdo neuvidí :)

Nerada nakupuji a nesnáším fronty. Obé se snažím eliminovat, jak je to  jen možné.
Jíst se ovšem musí, a tak nejraději chodím do hypersupertruper, kde to  sviští a nikdo nemá potřebu mě zdržovat, zvědavě se mě vyptávat, nabízet  mi něco navíc..
Kde to nesviští, tam mě příště nikdo neuvidí, ledaže by nastala nouze nejvyšší. Opravdu mi stačí prohodit s pokladní pozdrav a  poděkování, s přáním hezkého dne během manipulace s vozíkem, zbožím a  platební kartou.

Kulturní obohacení v podobě hovorů o počasí a podobném  „ničem“, jen, že se to prostě patří, očekává, aby nebylo trapné ticho,  nevyhledávám. Prostě, do obchodu se nechodím vykecávat, stojím, hrnu  věci do vozíku, přitom mrkám na display, co tam naskakuje... beru ohled  na lidi, co stojí za mnou, nerozptyluji obsluhu a tím dozajista  přispívám k její rychlosti a bezchybnému pracovnímu výkonu...

Malebné představy o dobách, kdy každý o každém spoustu věděl a z nedostatku jiných podnětů v důsledku technické zaostalosti se musel spokojit se zdroji pouze fyzickými, si nechávám zajít. Z obchodu, který je spolu s poštou „informačním uzlem“ zaostalého městysu, mi naskakují osypky. Nepotřebuji být zadobře s paní hokynářovou, aby mi z velkého města dovezla štok hedvábu a knot do petrolejky, ani na sekyru tento týden nepotřebuji brát, rukulíbám...

V době, kdy lze nákupy opatřit online i s dovážkou domů, v časech, kdy existují srovnávače cen, recenze uživatelů, elektronické návody, bonusy k objednávkám, věrnostní kluby, považuji malé obchody (dobře, mimo pekárny a řezníka, ať to neházím vše do jednoho pytle), za přežitek minulých století.

margot

Pozn.red.: Text nebyl redakčně upraven

____________________

Jste velmi moderní spotřebitelka. Je fakt, že doba „rukulíbám“ dnes už není, ale přece jen utrousit pár slov nikomu neuškodí. To už by pak mohly v těch obchodech prodávat rovnou roboti :)
Děkuji za Váš příspěvek a přeji pěkný den a spokojené nákupy
Saša

Téma dnešního dne: Jaké jsou vaše zkušenosti s nákupem a s obsluhou v hypermarketu a v malém krámku?

  • Jezdíte často nakupovat do hypermarketů?
  • Jste spokojená s výběrem zboží a obsluhou?
  • Máte nějakou zkušenost třeba s reklamací?
  • Stýská se vám po nákupech v malých obchodech?
    Ať už pultových, nebo klasických „sámoškách“?
  • Pokud takový obchod máte v blízkosti, chodíte tam nakupovat?
  • A jste spokojena s výběrem zboží a obsluhou?
  • Dokázala byste shrnout pro a proti hypermarketů a malých krámků?

Tolik pár záchytných, tematických bodů, ovšem jak toto téma pojmete, záleží čistě na vás.
Těším se na vaše příspěvky

Pište na redakční e-mail: redakce@zena-in.cz

Jednu ze čtenářek odměním pěkným dárkem: kosmetickou kazetou RYOR: obsahující šampon a kondicionér

d

Reklama