Vztahy

Manžel si nás nevšímá, jen sportuje

 

 

Minulý týden kolegyně v práci jen švitořily, jak jedou na Velikonoce k příbuzným nebo jak konečně bude rodina pohromadě, ony si užijí partnera a děti tátu. Závidím jim, protože tohle já neznám.

 

K čemu mi jsou svátky, když ani těch pár dnů manžela nemám pro sebe. Je náruživý sportovec – nevím, jak bych to nazvala, pro „milovníky práce“ existuje slovo workoholik, ale pro sportovní závisláky?

 

Třikrát v týdnu vyráží na kolo do okolí, o víkendu každý den alespoň na stokilometrové štreky. Ještě bezdětní, jezdila jsem s ním, ale nikdy jsem tomu jeho nadšení z cyklistiky nepropadla jako on. Ani jsem nemohla, protože to byla samá tepovka, ionťák, stoupačka, tempíčko... a mně začalo vadit, že si nemohu vychutnat přírodu. Takže jsme časem došli k dohodě, že vyjedeme spolu a on pak bude pokračovat sám.

 

S narozením Janičky jsem si dala pauzu, ale jak jen to šlo, vzal ji Zbyněk do sedačky na kolo. Mělo to ovšem jednu vadu, nechtěl si připustit, že s malým dítětem nemůže jezdit tak jako sám a párkrát se stalo, že mi i s Janičkou ujel a ona několik kilometrů plakala, že mne nevidí... ale on nezastavil. Pak mu začalo vadit, že se zdržuju takovými blbostmi, jako je pole žlutých slunečnic, přitom mi nevadí, že jsem posledních pět kilometrů jela jak ponocný. 

 

Vzdala jsem to, já nechtěla polykat kilometry jen pro kilometry, Zbyněk měl zas pocit, že kazím jeho fyzičku. Doufala jsem, že když už nejezdíme na kolech spolu, tak se bude snažit vyšetřit nějakou tu chvíli na nás a dojde mu, že aspoň jeden den z víkendu bude věnovat rodině. Mýlila jsem se. Jakýkoliv volný den, státní svátek, dovolenou, apod. projezdí na kole. Ani teď o Velikonocích tomu nebylo jinak. Vyjeli jsme s partou do Jizerek, na výlety jsme chodili s ostatními rodinami, ale bez Zbyňka, ten zdolával kopečky. Když už jsme se večer sešli v chalupě, tak se nebavil o ničem jiném než o tom, jak si dal „vršky“ a jak to klouzalo (dost tam totiž o víkendu pršelo). Moc se nebavil ani s ostatními, byli to totiž „amatéři“...

Když už si na nás vyšetřil volno, tak nás vzal do cukrárny a ještě se tvářil, co nám dělá za milost.

 

Tak nevím, jsem z toho už vyčerpaná. Kolegyním závidím, že se aspoň pohádají, já nemám s kým...

 

Monika L.

   
19.04.2006 - Láska a vztahy - autor: Tereza

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [91] Jindriska8 [*]

    Cyklistika je pěkný sport,jezdím ráda,ale tak dlouhý trasy nejezdím.

    superkarma: 0 15.10.2012, 23:55:04
  2. avatar
    [89] Léthé [*]

    Cyklisti bývají brzo impotentní ….poohlédni se po milenci .

    superkarma: 0 19.04.2006, 23:30:25
  3. avatar
    [88] Suzanne [*]

    Takže shrnutí:
    Zamyslí se, jestli jí ten cyklista stojí za to (jako otec, manžel): Pakliže ANO,
    1)žít a nechat žít, tzn. dělat si svoje a nechat jezdit
    2)donutit ke kompromisu (zřejmě nefungovalo)
    3)přizpůsobit se a jezdit s ním (evidentně nestačila)
    Pakliže NE,
    4)pak označit za sobce a kopnout ho do zadku.

    Jsem sama SOBEC, takže bych volila za 4) a našla bych si někoho, kdo se bude chovat jako otec a manžel častěji než on

    superkarma: 0 19.04.2006, 18:57:54
  4. avatar
    [85] Vivian [*]

    kareta: a zapařej se mu kuliska a bude neplodnej

    superkarma: 0 19.04.2006, 17:16:21
  5. avatar
    [84] kareta [*]

    cyklistika není zdravá, chytne vlka

    superkarma: 0 19.04.2006, 15:58:06
  6. avatar
    [83] Vivian [*]

    Markýza (8):

    superkarma: 0 19.04.2006, 15:48:17
  7. [82] Renousek [*]

    Proč si neuděláš víkend jen sama pro sebe? Oznam manželovi, že jedeš třeba na relaxační víkend (i kdybys ho měla "načerno" strávit u kamarádky), nech mu na starosti dceru a domácnost a na víkend zmiz.
    Když přijede z cyklistiky, má uklizeno, navařeno atd.? Proč? Vždyť tys to přece nestihla, bylas v divadle, kině atd.
    Pokud jezdí 3 x týdně, tak ty dva zbývající dny si vyhraď pro sebe a taky zmiz z domu a nech ho samotného s dcerou doma a po návratu vyžaduj večeři... Možná to bude kruté, neuvidíte se už skoro vůbec, ale třeba ho to trkne.

    superkarma: 0 19.04.2006, 15:46:24
  8. avatar
    [81] Meander [*]

    Jak to tak čtu, jsem čím dál tím vděčnější za toho mého nespolečenského samorosta...

    superkarma: 0 19.04.2006, 15:41:59
  9. avatar
    [80] Mylady [*]

    Asi bych s takovým chlapem nevydržela. To vidí jenom sebe?

    superkarma: 0 19.04.2006, 15:29:31
  10. avatar
    [79] Avilka [*]

    Naši známi majú dvojičky cca ročné( dobrovoľne si ich vybrali), bývajú u jej rodičov.A tuhle sa mi dáma sťažovala, aký je jej manžel nezodpovedný, sebec a nepripravený na deti. Pritom- okolo detí hopsajú obe ( ona + jej matka),s kecami, ako to vedia najsuper len oni dve. Kamarát, ich tatko pri akomkoľvek prejave pomôcť s deťmi je odstrkovaný , hlavne pani svokrou, že to nevie dobre urobiť. K ničomu ho nepustia, tak na ne ser..e s prehľadom a venuje sa svojmu koníčku. Dokonca keď povie svoj názor na výchovu, tak pani svokra imituje srdcový infark.

    superkarma: 0 19.04.2006, 15:28:39
  11. avatar
    [77] Avilka [*]

    lilea: Tak nejak to je aj u nás.

    superkarma: 0 19.04.2006, 15:20:56
  12. avatar
    [75] Avilka [*]

    a....: 32- ono ideálne by bolo dohodnúť na kompromise, ak má rada bicykel. Ale ak jej bicykolovanie lezie na nervy - potom sa z nej časom môže stať nas..tá ženská, čo sa cíti manipulovaná a podriadená.

    superkarma: 0 19.04.2006, 15:20:37

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [74] a.... [*]

    damanka: oni se ti chlapi měněj...můj ex se vrhl fanaticky na spor až v 35, předtím to bylo jentak relaxační. Aby si uchoval kondici a mladistvý elán Blížící se krize středního běku holt s nima pěkně cvičí..s každým jinak

    superkarma: 0 19.04.2006, 15:09:25
  2. [73] a.... [*]

    lilea: no ale my jsme byli v mládí docela ideální dvojka...problém začal až když bylo třeba přizpůsobit se malému dítěti To se právě projeví, kde má člověk ty své priority a jak moc velký sobec je.
    Já osobně se sžíváním v pozdějším věku nemám problém...už téměř 3 roky se "sžívám" k naprosté spokojenosti . To záleží na tom, kdo je na té druhé straně

    superkarma: 0 19.04.2006, 15:05:14
  3. avatar
    [72] Velvet [*]

    Navrhuji vypustit duši. Nejprve kolu, když to nepomůže, tak manželovi

    superkarma: 0 19.04.2006, 14:58:11
  4. [69] a.... [*]

    lilea: já mám zas opačnou zkušenost- dokud jseme neměli děti mohli jsme všechny aktivity podnikat společně a vycházeli jsme spolu skvěle...dítě chtěl manžel snad víc než já, ale posléze si uvědomil jaké je to omezení pro život,na jaký byl zvyký. O kompromise z jeho strany nebylo možno ani hovořit.Vzájemně jsme se úplně odcizili. Takže už spolu pár let nejsme...

    superkarma: 0 19.04.2006, 14:43:10
  5. [67] a.... [*]

    Radka S: jestli si myslíš, že se dětem přizpůsobí, tak to se hluboce mýlíš-vydrží mu to možná rok, ale pak mu to"rodinné štěstí" poleze na nervy a zajede do starých kolejí.ty si s dítětem budeš muset žít svůj vlastní život, pokud ti to tak bude vyhovovat nebo tahat dítě na výlety s ním.

    superkarma: 0 19.04.2006, 14:31:18
  6. [66] Radka JS [*]

    7kraska: Máš pravdu. Jenže myslím, že se to ve fungujícím vztahu dá řešit. Já se přizpůsobila jemu a on mi na oplátku dává pozornost, kterou já potřebuji. Když potřebuji někam odjet, udělá mi doprovod i na pracovní akce a to jsem moc ráda. Na oplátku já mu nenadávám za jeho sport a čas, který tam stráví. Cokoli potřebuju zajistit, zajistí. Neděláme si naschvály a nedokazujeme, kdo má doma kalhoty!Věřím, že až budou děti, přizpůsobí se dané situaci. Hrozně se na ně těší!
    Nebylo to od začátku snadné, ale snaha prosadit si za každou cenu svoje prostě nefungovala. Snažila jsem se víc ho pochopit a né si vydupat svoje. Ono to chce občas použít ženské zbraně a když Vás má rád, přizpůsobí se.

    superkarma: 0 19.04.2006, 14:25:29
  7. avatar
    [65] gerda [*]

    hm, člověk, který se neumí a nechce přizpůsobit momentální situaci v rodině, by se neměl ženit . Co bude dělat se svým neutuchajícím sportovním nadšením, jestliže manželka onemocní a všechno bude na něm? Nechci malovat čerta na zeď, ale tohle mi hodně připomělo sestru mé kamarádky. Napřed velké nadšení, že našla souznějící duši, i pro svého syna, kterého měla z předchozího vztahu. Ano, taky podnikali výlety. Ty ale dopadaly tak, že ON valil na kole vpředu, nikdo mu nestačil a on otráveně okázale čekával, až ho všichni dojedou. I děti. A před nimi tu ženu setrvale shazoval a pomlouval, že nestačí tempu atd. Nedalo se s ním vydržet, pořád se trhal od rodiny a přitom ji terorizoval, protože chtěl, aby se mu podřizovala. Už spolu nejsou.

    superkarma: 0 19.04.2006, 14:17:22
  8. [64] 7kraska [*]

    Radka S, az prijdou deti, tak to bude horsi, prece jen nemuzes vsude litat s miminem.

    My jsme pred ditetem travili veskery cas mimo praci spolecne, oba nas zajimalo v podstate totez - ve meste knihkupectvi, muzea, vystavy, kino, doma klavesy, kytara, poslouchani hudby, nebo proste jen cteni, mimo mesto vylety, tenis, kola, koleckove brusle, v zime hory, obcas dobra restaurace. K tomu jsme casto brali jeho ted uz 14-leteho syna z 1. manzelstvi. Jenze ted se proste spolecny program pro pubertaka a pro 10-mesicni holku neda vymyslet - kdo tady ma nejaky napad, tak at napise. Pritele ani jeho syna nebavi se nekde plazit hlemyzdi rychlosti s kocarkem a mne zase nebavi balit kufry věcí pro dite a stejne si nikde nic neuzit, kdyz musim porad krmit a prebalovat a tak.

    Ale to je nakonec to nejmensi, u nas neklapou dulezitejsi veci.

    superkarma: 0 19.04.2006, 13:33:58
  9. [62] Radka JS [*]

    Fakt je, že je to opravdu nepříjemné.
    Taky se by se mi to nelíbilo.
    V podstatě jsem zažila něco podobného. Můj přítel, když jsme se poznali, byl zvyklý na svůj čas. Vídali jsme se o víkendech a někdy jeden den v týdnu. Zbytek byl jeho čas - tenis, volejbal, diskotéky (Dj) a zase tenis,turnaje, schůze... A takhle to šlo pořád dokola. Dokonce i když jsem přijela na víkend.
    Hodně jsem jezdila s ním. Byla to jediná šance, jak si ho užít. Měl mně pro to hodně rád, když jsem se přišla podívat a podpořit. Sport naprosto zbožňuje. Tenis hrajeme spolu. Já ho zase lanařím na kola a na vodu. Je fakt, že to šlo pomalu, ale svoje aktivity přizpůsobil společnému tempu. Prostě jsme to tak dlouho řešili, až pochopil, že z něj nechci pecáka domácího, ale že bych ráda trávila společně čas. Fakt je, že když to spojím s jakýmkoli sportem, je nastoupený ihned!! Přizpůsobila jsem se tomu. Když chci společný víkend, zahrnu nějaký sport a je to!

    superkarma: 0 19.04.2006, 13:17:30
  10. avatar
    [61] Meander [*]

    7kraska: Já ti do toho nechci kecat, ale taková rodina je dceři k ničemu. Akorát si odnese hodně blbej mustr.

    superkarma: 0 19.04.2006, 13:03:29
  11. [60] *Dorota* [*]

    Taky mam podobnou zkusenost jen ne na kolech, ale na bezkach. Zkousela jsem vsechno - prizpusobit se, domluvit se - nic na nej neplatilo. Pak jsem koncila nekde v horach sama tak, ze jsem se dokonce i ztratila.
    A myslim, ze zit jen vedle sebe a travit kazdy svuj cas po svem neni reseni. Ja jsem to teda nevydrzela ani za svobodna bez deti.

    superkarma: 0 19.04.2006, 12:57:59
  12. [59] 7kraska [*]

    Je mi z tech chlapu nanic - jak nespolupracuji, jaci to jsou sobci, jak zneuzivaji toho, ze zenska s ditetem je jako clovek (nikoliv ovsem jako zena a matka) v podstate vyrizena...a to jeste utraceji za sve konicky nekrestanske penize. Teda asi ne vsichni jsou takovi, ale kolem sebe mam cca 5 kamaradek, co se prave kvuli tomuto rozvedly nebo se rozvadeji. Ja se jeste porad snazim udrzet dceri rodinu, ale uz si pripadam jak hadr na podlahu.

    superkarma: 0 19.04.2006, 12:48:38
  13. avatar
    [57] Dájka [*]

    No, já mám doma něco podobného, ale probrali jsme to spolu důkladně. A moc příjemné to místy nebylo. Možná mu to ze začátku moc pod nos nešlo, ale je to ten typ, že si musí všechno v hlavě přechroustat sám a pak teprve dělá závěry. Vyřešili jsme to k všeobecné spokojenosti- kočárek a brusle, tempo přizpůsobit dítěti a kdo jiný by ho měl učit, co je všechno kolem nás hezkého, než máma s tátou. No a asi dva týdny dovolené tráví sám se svými extrémy. Jednou na lyžích a jednou na kole. Nějaký víkend přidáme k tomu, ale mám slíbeno, že až přestanu kojit, zase bude občas o víkendu s chlapečkem táta a já strávím dva dny po svém.

    superkarma: 0 19.04.2006, 12:27:29
  14. avatar
    [56] Žížala [*]

    Ať má každý koníčky jaký chce, ale říká se, že člověk by se měl věnovat rodině a partnerovi aspoň hodinu denně , jeden celý den týdně , víkend měsíčně a jednu dovolenou ročně ...

    superkarma: 0 19.04.2006, 12:09:40
  15. avatar
    [54] Juana [*]

    No nevím, pořád lepší, než kdyby každou volnou chvíli prochlastal v hospodě.

    superkarma: 0 19.04.2006, 11:47:51
  16. [51] Mončí [*]

    Bych mu srovnala cvičky.
    Nemáš na mě čas? No tak ho na mě bude mít někdo jiný!
    Mám doma taky takového sportovního náruživce a klidně mu to dopřeju (mám ráda chvilky pro sebe), ale pak mi to musí vynahradit a udělat si zase čas na mě.

    Pohodova:I to může fungovat, ale jak dlouho? Moje kamarádka to takto řešila. Nakonec si doma neměli co říct, měli každý svůj úplně jiný život a teď se po 12 letech rozvádí.

    superkarma: 0 19.04.2006, 11:43:44
  17. avatar
    [50] Janulina [*]

    Kelly:

    superkarma: 0 19.04.2006, 11:40:00
  18. [48] a.... [*]

    Radka S: maminky od dětí zamozřejmě jsou zajímavé, ale ne když mají to dítě stále s sebou Patrně nerozumíš, co chci říct..s dítětem prostě nemůžeš dělat všechno, jako sama...nemůžeš ho vzít na film, jaký se líbí tobě, tahat ho do restaurace večer s přáteli taky není ideální(i když zrovna tohle jsem občas dělala, protože mi s ní opravdu nikdo nebyl) Lidé ti sami dají najevo, že je to tvý dítě obtěžuje, když jdou někam sami bez dětí. No já mám štěstí, že dcera s dospělými dobře komunikuje, takže to šlo, ale viděla jsem děti na zabití..
    Aby se otec o dítě postaral, když se k tomu sám nemá..to chce opravdu léčbu šokem

    superkarma: 0 19.04.2006, 11:30:23
  19. [47] Radka JS [*]

    Meander:

    superkarma: 0 19.04.2006, 11:20:56
  20. [46] Radka JS [*]

    a....: Neřekla bych, že maminky od dětí nejsou zajímaví lidé. A na druhou stranu záleží na tom, co s tím dítětem děláš. Pokud chodíš na procházku do parku, nebo na plavání maminek s dětmi, je logické, že zase potkáš maminky s dětmi.
    Jasně, otec se má o svoji rodinu starat. Jenže myslet si, že se ze dne na den otočí o 180° je o ničem. Svoje chování přizpůsobí, až ho něco/nekdo donutí. Nejlépe on sám sebe přesvědčí. Nebo taky ne. Pak je čas na změnu.

    superkarma: 0 19.04.2006, 11:20:29
  21. [45] a.... [*]

    Radka S: ..no takhle jsem prožila pár let a můžu ti říct, že s malým dítětem zavěšeným na krku potkáš zas jen maminy od dětí. O zajímavých lidech jsem si mohla nechat jenom zdát
    Že by dítě mělo trpět, když s ním bude otec, tak to už si musí holt vyřešit rodiče mezi sebou,jak se o něj má otec starat.O dítě se přece otec nemá starat "za trest" ale proto, že je to jeho dítě a má si k němu vytvořit nějaký vztah( pochopila jsem z toho, že s ním je velmi málo). Pokud si ten vztah nevytvoří, pak se o něj to dítě nebude vůbec zajímat a budou tam doma žít jen jako tři cizí lidé, a tohle opravdu není ideální model rodiny.

    superkarma: 0 19.04.2006, 10:50:28
  22. avatar
    [44] Kelly [*]

    Sport miluju, sportovce rovněž, ale takové - viz článek - nějak nechápu. Je vrcholový sportovec? Jestli ne, tak co si sakra furt dokazuje? To má tak nízké sebevědomí, že jej honí na kole, tempíčkuje a pak to všude roztrubuje, kde všude a za jak dlouho byl? Proto mi připadá, že je dost zamindrákovaný, sebestředný, nafoukaný egoista a sobec.
    Kdyby na dovolené v kruhu přátel začal takový u stolu večer takhle pindat, poslala bych jej do prdele ... sorry. Pokud to žere on, tak ostatní ne. Takové nabubřence fakt miluju
    On se nezmění, slunečnice vidět nechce, bude stále tempíčkovat do doby, než jej raní mrtvice.
    Jak jsem proti tomu, tak doporučuji ... najdi si "kamaráda" ... jinak budeš stále sama.

    superkarma: 0 19.04.2006, 10:50:17
  23. avatar
    [43] Meander [*]

    Sport je ZLO a všichni sportovci jsou SOBCI

    superkarma: 0 19.04.2006, 10:49:28
  24. avatar
    [42] marcellina* [*]

    my jezdime spolu , na pohodu

    superkarma: 0 19.04.2006, 10:44:35
  25. [41] 7kraska [*]

    Souhlasim s pohodovou 39. Nic necekat od manzela a zit si po svem.

    superkarma: 0 19.04.2006, 10:44:14
  26. [40] Radka JS [*]

    a....: Ono to dítě už zase tak malé není. A rozhodně by nemělo být nástrojem výchovy neposlušného manžela. Nechápu, proč by s malým dítětem nemohla potkat zajímavé lidi. To je snad mimozemšťan?? V dnešní době to není nic neobvyklého.
    Ano, domácí servis je v manželství něco, co se poskytuje. Zřejmě to tady funguje tak, že se manžel veze. Na tom bych neviděla něco špatného, pokud by na oplátku poskytoval přiměřenou pozornost své rodině. Jestli to nedělá, bude se muset snažit doma víc. Tak to prostě chodí.

    superkarma: 0 19.04.2006, 10:25:54
  27. avatar
    [39] pohodova [*]

    Vse se u nas toci kolem cyklistiky. Moje organicka hmota jezdi denne 60 km na kole,takze vlastne nedela nic jineho,nez ze jezdi a rekuperuje se na kanapi. Kdyz ale vydam rozkaz,policku pridela (obrazne receno) taky. Nic neocekavam,jezdim si s detmi na vylety a ziju si svuj zivot; A verite,ze je to lepsi,nez se divat na otravenej ksicht na prochazce? Damy,nez cekat a vynucovat si pozornost,neni lepsi je nechat zit? Ja jsem se to naucila a mam v celku spokojene manzelstvi.

    superkarma: 0 19.04.2006, 10:06:40
  28. [38] a.... [*]

    Markýza: no snad má na něj ženuška nějaký vliv a dokáže mu při cestě vysvětlit, že v tomhle tempu nepojedou. Jestli ho nedokáže přimět k takové elementární věci, tak to by to měla ovšem rovnou zabalit
    Radka S: že by domácí servis byl nějaká samozřejmost, tak o tom nic nevím...naopak vidím tu ještě velké rezervy v tom, že tatínek se patrně vůbec nezapojuje do hlídání dítěte..to by taky bylo třeba změnit( a tam by právě byl ten prostor pro samostatný program maminky). Pokud by to bylo tak, že maminka s malým dítštem na krku bude trávit víkendy samostatně, fakt netuším, kde by to množství zajímavých lidí potkala a jaké mimořádné zážitky by prožila.

    superkarma: 0 19.04.2006, 09:57:58
  29. avatar
    [37] navia [*]

    Ten smajlík měl být jiný,( ) promiň.

    superkarma: 0 19.04.2006, 09:55:47
  30. avatar
    [36] navia [*]

    Bellana: Každá rada drahá, já vím.

    superkarma: 0 19.04.2006, 09:53:47

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme