Vztahy

Manžel přišel o práci a zřejmě i o rozum

Nahlížíme do vašich příběhů a snažíme se společnými silami najít nejlepší řešení vašich problémů. Jak se říká – více hlav více ví. A sdělená starost, poloviční starost. Mnohdy skutečně stačí svůj stav popsat a člověku se uleví. A což teprve když se pod článkem objeví vaše komentáře, které pisatele dokážou nasměrovat...

Dnes se podíváme na život čtenářky Pavly. Ta si prý donedávna užívala celkem příjemných dní. Někdy sice bylo zataženo, ale pak zase vysvitlo slunce. Zkrátka taková normální rodinka. V tom dobrém slova smyslu. Jenže pak její manžel přišel o práci a vše se změnilo.

„Nejde ani tak o to, že bychom najednou měli nedostatek peněz, ale jak se změnil muž, s kterým žiji nějakých patnáct let,“ otvírá bolavé téma Pavla a otírá si vlhké oči papírovým kapesníkem. Její manžel, donedávna prímovej chlap, se totiž za posledních pár měsíců změnil k nepoznání.

Je nepříjemný na Pavlu i jejich děti, které dělají rodičům jen radost a zasloužily by si spíš ocenění a pochvalu. „Nadává všem a na všechno, jenže jak mám dětem vysvětlit, že si to nemají brat osobně?“ ptá se sympatická černovláska, která si vzala k své práci ještě večerní úklid, aby aspoň částečně podpořila rodinné finance. Ale to není vše..

Ze začátku nechávala manžela na pokoji. Věřila tomu, že se za pár týdnů sebere a najde si novou práci, protože jak sama říká, byl to vždy muž činu. Jenže čas běžel a Lukáš, její manžel, přišel zahálce na chuť. „Ráno dlouho spí a večer vysedává u počítače, ale spíš hraje hry, než že by procházel inzeráty,“ vzdychá si Pavla.

ilustrační foto

  • Pak navíc zjistila, že když je v práci, tak si její manžel vyráží na výlety a užívá si volna plnými doušky.

I to mu nejdřív tolerovala. Však má právo na nějakou relaxaci po všech těch nepříjemných událostech před výpovědí, omlouvala ho v duchu a dál chodila po večerech drhnout podlahy cizím lidem, aby mohli zaplatit všechny složenky a půjčky na byt.

Jenže pak náhodou objevila, že na své výlety občas bere rozvedenou sousedku a její děti. „Byla jsem v šoku,“ přiznává Pavla, která se od manžela po přímé otázce dozvěděla, že konečně prý našel někoho, kdo s ním rád tráví čas.

„Samozřejmě že bych s ním také ráda jezdila, ale někdo musí vydělávat na provoz rodiny, tahle maličkost mu jaksi unikla,“ dodává zahořkle žena, která mu byla tolik let oporou a nesla na svých bedrech podstatnou část domácnosti.

Jak to bude dál, Pavla neví. Se svým mužem chce zůstat, pojí je řada krásných společných let, ale najednou jako by prý žila vedle někoho jiného. Z dospělého a zodpovědného muže je lehkomyslný puberťák, který má pocit, že jej povinnosti a rodina dusí. „Nevím si rady,“ přiznává Pavla. „Nechci ho jen tak ztratit, ale nemám sílu vést tento život,“ zakončuje svůj smutný příběh.

A co byste, milé čtenářky, poradily Pavle vy? Má na svého muže tlačit, domlouvat mu, nebo počkat, zda ho tento „druhý život“ omrzí?

Přečtěte si také:

   
08.08.2014 - Příběhy - autor: Marcela Macáková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [57] v.poho [*]

    peetrax — #56To máš pravdu, nedá.Sml24 Ale leontieen reagovala na můj konkrétní příklad, u kterého jsem byla, takže prostě vím, že by té paní neřekl,

    že je namyšlená a moc drahá.

    Nemluvě o tom, že já mám (bez paušalizováníSml16) zase jiné zkušenosti než ty a vůbec to neznamená, že každá nemáme svůj díl pravdy.Sml24

    superkarma: 0 19.08.2014, 18:59:31
  2. avatar
    [56] peetrax [*]

    v.poho — #55 hm, tak já jsem za minulý rok chodila na desítky pohovorů a lišilo se to firma od firmy. Někde mi to i řekli, že se podceňuji, jinde zas, že tolik mi nedají. Paušalizovat se to nedá, mám s tím - bohužel - bohaté zkušenosti. A protože jsem se hlásila na různé pozice v různých firmách a institucích, tím spíš. Sml80 Protože "moje pozice", to je co? Když jsem se hlásila na administrativní pozice, opravdu se to hodně lišilo. Sml80

    1. na komentář reaguje v.poho — #57
    superkarma: 0 19.08.2014, 18:43:00
  3. avatar
    [55] v.poho [*]

    leontieen — #54Ále blbost.

    Vzal normálně ženskou, která udělala znalostní test a řekla si o plat v danou dobu na dané pozici plus minus běžný. Sml16 Nic zvláštního na tom nebylo.

    Popravdě mi neříkej, že ženská s praxí neví, jak je zhruba její pozice v kraji placená.Sml80 A nezlob se, ale jestliže je to kolem dvaceti a někdo si řekne 8500,-, tak se opravdu ohodnotit neumí a jen ukazuje, že nemá přehled.

    Sama mám zkušenost, že jestli si řekneš (v daném příkladu) o 18 nebo o 22, nehraje to většinou až takovou roli, pokud ... uděláš dobře test, sedneš si s šéfem lidsky apod. Pokud si řekneš (v daném příkladu) o 50 nebo o 9, vypadáš, že nevíš, která bije. Sml80

    Co se týče ředitele banky, jeho pohnutky neznám, ale pravda bývá většinou triviálnější: pokud nepotřebuje do budoucna novou sílu, je nějaké zaučování jenom zátěž pro jeho podřízené a do toho se nikdo bezdůvodně nehrne.

    1. na komentář reaguje peetrax — #56
    superkarma: 0 18.08.2014, 20:23:32
  4. [54] leontieen [*]

    v.poho — #40 A kdyby si řekla o vysoký plat, tak by jí zase sdělili, že je namyšlená a moc drahá.

    Někde zase psali, že studentka žádala o bezplatnou stáž v bance a ředitel jí odmítl, že nezná svou cenu. Hlavně, že berou lidi z východu, kteří dělají pod cenou, že?

    1. na komentář reaguje v.poho — #55
    superkarma: 0 18.08.2014, 19:58:40
  5. avatar
    [53] Běla [*]

    Bude muset jednat na tvrdo. Když si Pavla našla druhou práci, tak by to neměl být pro něho problém.

    superkarma: 0 12.08.2014, 08:57:02
  6. avatar
    [52] Julča [*]

    Rikina — #51 Já bych ráda kufr sbalila, byla bych ráda, kdyby zmizel co nejrychleji.

    superkarma: 0 10.08.2014, 20:16:21
  7. [51] Rikina [*]

    Julča — #47 Tak já se na to koukám spíš z té druhé strany - já bych chlapovi kufr s prádlem nebalila, poněvadž mi to přijde jaksi pod mou důstojnost, vyřizovat si účty se sokyní tímto komickým způsobem. Sml80 Vždyť co by si o mně ona musela pomyslet. Sml57

    Navíc ve výše popsaném případě mi to připadá jako podružný problém, tam je to až následek nějakého problematického stavu, který se neustále zhoršuje, a podle mého máme málo informací, takhle jednoduché, jak je to popsáno, to jistě nebude. Sml80

    1. na komentář reaguje Julča — #52
    superkarma: 0 10.08.2014, 18:38:39
  8. [50] Rikina [*]

    No, já jsem výslovně napsala "kdyby mi ten chlap za to stál" - tím jsem neměla na mysli konkrétně toho pána z článku, ostatně v další větě jsem napsala, že v jeho případě nevím, jestli by to za to stálo. To je myslím dostatečné sdělení. Sml80 V případě, který jsem popsala, tchán nebyl příživník, naopak vydělával více než dobře a na výlety mu tudíž zbylo. Sml57

    Mně osobně se dosud taková situace nepřihodila, abych byla postavena před variantu kufr - z pozice té dámy, co jezdí na výlety, ale jelikož jsem zlomyslná potvora, tak bych nejspíš pánovo prádlo převzala, čistě vyprala a vrátila s poznámkou, že prádlo bylo ve velice mizerném stavu díky tomu, že bylo léta práno v nevhodném prostředku a špatným způsobem, a že se vůbec nedivím, že pán ho přinesl jinam, když mu doma ani pořádně vyprat neumí. Sml32

    superkarma: 0 10.08.2014, 18:32:16
  9. avatar
    [49] Eva_CZ [*]

    Rikina — #45 no to mi teda rekni, za co stoji prizivnik, povalec a vyzirka?

    CHlap by se hanbou propadl nechat se zivit zenskou. A jeste vylety se sousedkou? No na tebe mozna ne, ale na me by to bylo az az.

    superkarma: 2 10.08.2014, 13:53:16
  10. avatar
    [48] Julča [*]

    Myslím, že je to jedinečná příležitost, jak se zbavit příživníka. Ty se o sebe postaráš a on tě zajímat nemusí.

    superkarma: 0 10.08.2014, 10:48:11
  11. avatar
    [47] Julča [*]

    Rikina — #45 Co když za to ten chlap nestojí? Já jsem taky pro variantu kufr.

    1. na komentář reaguje Rikina — #51
    superkarma: 0 10.08.2014, 10:33:02
  12. avatar
    [46] gerda [*]

    Eva_Fl — #44máš naprostou pravdu a radíš dobře!! Protože jedině TOHLE ho může zachránit, aby se vzpamatoval a byl zase chlap. Jinak špatně skončí on i celá rodina.

    superkarma: 0 10.08.2014, 09:15:30
  13. [45] Rikina [*]

    pajda — #5 s tím kufrem mi to připomnělo dávnou rodinnou historku, která se léta vyprávěla "u táborových ohňů". Tchán kdysi nějak nečekaně začal být vzorným dědečkem, který bral svého vnuka, tedy mého synka, pravidelně na výlety po vlastech českých. Chlapeček byl nadšen. Méně nadšená byla tchyně, když se přišlo na to, že na ty výlety bere tchán taky rozvedenou paní se synem zhruba stejně starým, jako byl ten můj, takže kluci se vyblbli a dospělí... no, nebyla jsem u toho, tak podrobnosti nevím. Sml57 Tchýně provedla zmíněnou operaci "kufr", ovšem s velkou parádou. To nepřehlédlo půl paneláku, a dotyčná paní překvapivě také odmítla mít s kufrem cokoli společného a výlety obratem ustaly. Inu, metoda je to zřejmě účinná, ačkoli já osobně to nechápu. Sml80 V době automatických praček je to minimální námaha tam to prádlo nasypat. Mně by to tak snadno neodradilo, kdyby mi ten chlap za to stál. Sml32

    V tomto případě ovšem nevím, jestli by to stálo za to. Málo informací. Sml80 Ale Pavla by se měla rychle vzpamatovat, a přinejmenším pána odstřihnout od financí. Ona vydělává, tak by měla mít zdroje pod kontrolou. Nebo nakonec zjistí, že se na výlety jezdilo za rodinné úspory, třeba. Vůbec je zajímavé, jak to u nich asi funguje, nebo spíš nefunguje... nejspíš teď vyplouvají na povrch nějaké dlouhodobější problémy. Sml80

    1. na komentář reaguje Julča — #47
    2. na komentář reaguje Eva_Fl — #49
    superkarma: 0 10.08.2014, 09:11:43
  14. avatar
    [44] Eva_CZ [*]

    Tak teda k te Pavle - sbal mu veci a vypakuj ho k sousedce. To je bez debaty. Sml24 Ty se sama uzivis, jak je vidno, deti taky nestradaji, udelej predbezne opatreni na alimenty a on bude MUSET zacit pracovat. A jak to dopadne, to se uvidi.

    1. na komentář reaguje gerda — #46
    superkarma: 4 10.08.2014, 04:00:02
  15. avatar
    [43] Allma [*]

    Rikina — #33 u nás brali na brigádu přes prázdniny do obchodu. Měla přijít holčina a den před nástupem jim došla říct,že nenastoupí, protože jí doma všichni nadali, že přece nebude dělat za minimální mzduSml24

    superkarma: 0 09.08.2014, 23:43:31
  16. avatar
    [42] kobližka [*]

    peetrax — #41 Moc ti držím palce,abys byla spokojená Sml67

    superkarma: 0 09.08.2014, 11:55:30
  17. avatar
    [41] peetrax [*]

    kobližka — #39 tehdy jsem fakt dost čuměla, ale aspoň jsem hned dostala zpětnou vazbu. Sml54 Díky za gratulaci, teď pracuji dva měsíce na univerzitě, kterou jsem vystudovala a zatím to vypadá dobře. Sml16

    1. na komentář reaguje kobližka — #42
    superkarma: 0 09.08.2014, 11:37:20
  18. avatar
    [40] v.poho [*]

    kobližka — #39...no, je pravda, že asi tak před 15. lety se jakási paní hlásila na samost, účetní a řekla si o plat blížící se min. mzdě, ostatní chtěly dvojnásobek. Šéf ji taky vyřadil se slovy, že buď kecá a nemá praxi anebo je blbá, páč se podceňuje a to taky není na tohle místo žádoucí.

    Mám-li být upřímná, myslela jsem si totéž.Sml80

    1. na komentář reaguje leontieen — #54
    superkarma: 0 09.08.2014, 11:31:57
  19. avatar
    [39] kobližka [*]

    peetrax — #37 No,to mi neříkej,fakt??? Být odmítnuta,že jsem si neřekla o náležitě vysoký plat? Hmm,asi jo,slyšela jsem,že někde to takhle dělají,protože ty sama se ceníš tak nízko,od čehož oni odvozují,že asi "nic moc"...no,ještě že mě už žádné pohovory nečekají.

    A jestli se ti zadařilo,tak gratuluju.

    1. na komentář reaguje v.poho — #40
    2. na komentář reaguje peetrax — #41
    superkarma: 0 09.08.2014, 11:25:24
  20. avatar
    [38] peetrax [*]

    kobližka — #30 v tom máš zase pravdu, chlap je v trochu jiné situaci než ženská. Sml22 Sml16

    superkarma: 0 09.08.2014, 11:12:09
  21. avatar
    [37] peetrax [*]

    kobližka — #35 já jsem přes rok hledala v Brně. Možná byla chyba ve mně, na jednom pohovoru mi rovnou řekli, že jsem si řekla moc nízký plat (19 000 hrubého), že jsem si měla říct aspoň o 23 000. Sml6 I takhle se dá narazit.

    1. na komentář reaguje kobližka — #39
    superkarma: 0 09.08.2014, 11:10:53
  22. avatar
    [36] peetrax [*]

    Rikina — #33 záleží na každé konkrétní slečně. Jak je to v Praze, to nevím... Sml15 Já jsem ke své současné práci dospěla přes čtyřkolové výběrové řízení, součástí toho bylo i pořádné psychodiagnostické vyšetření - asi chtěli mít záruku, že jsem osoba, která jim po prvním dnu nezdrhne. Sml57

    superkarma: 0 09.08.2014, 11:09:09
  23. avatar
    [35] kobližka [*]

    Rikina — #33 Taky se mi zdá,že ve větších a velkých městech snad najde práci každý,kdo dělat chce,i platy jsou tam úplně jiné,než na maloměstě s vysokou nezaměstnaností.

    gerda — #32 O tom mi něco povídej Sml22,já dělala celý život manuálně a můj plat byl lehounce nad minimální mzdu.Ale věděla jsem,že prostě musím.

    1. na komentář reaguje peetrax — #37
    superkarma: 0 09.08.2014, 11:07:28
  24. avatar
    [34] gerda [*]

    Rikina — #33jestli je to v Praze, tak tam jsou asi vysoké nároky na plat a možná není taková nouze o místa. Sml80 Taky se mi zdá, že dnešní slečny o práci tuze nestojí. Ani se jim nedivím, když čtou o závratných kariérách "VIP", které jsou ve vatě jen díky svému pohlavnímu orgánuSml30

    superkarma: 0 09.08.2014, 09:32:21
  25. [33] Rikina [*]

    peetrax — #28 Mno, tak třeba já jsem dostala od šéfa za úkol najít si asistentku. Tři měsíce, a nic - všechny slečny ohrnou nosík v okamžiku, kdy zjistí, že by fakt musely pracovat, a že by jejich plat nebyl těch 30 a více tisíc. Poslední slečna měla nastoupit 1.srpna, a tvářila se, jak se šíleně těší. No, je devátého a ani nezavolala, proč nepřišla. Takže v tomto světle viděno... že. Sml80

    1. na komentář reaguje gerda — #34
    2. na komentář reaguje kobližka — #35
    3. na komentář reaguje peetrax — #36
    4. na komentář reaguje Allma — #43
    superkarma: 0 09.08.2014, 07:30:41
  26. avatar
    [32] gerda [*]

    kobližka — #30zrovna ve čtvrtek jsem slyšela o muži, který je radši doma, než by vzal práci "jen" za 30 tisíc. Teď ho živí manželka, který vydělává dost pro oba. Byl totiž zvyklý na nejméně dvojnásobek + služební požitky. Já, která měla celý život podprůměrný výdělek a přitom makala jak šroub kam přišla, to považuju za vysoce nemorální. Jenže taková je doba a takoví dneska lidi.Sml80 Prostě, komu se nechce dělat, hledá výmluvy a kdo práci skutečně hledá, dělá provizorně cokoliv, a u toho pátrá dál po té své.

    1. na komentář reaguje kobližka — #35
    superkarma: 1 09.08.2014, 07:23:09
  27. avatar
    [31] kobližka [*]

    peetrax — #28 Jo ještě dodám,že já se právě bavím o muži z článku.

    superkarma: 0 08.08.2014, 19:59:07

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] kobližka [*]

    peetrax — #28 Hele,tvůj případ znám a vím to o tobě.Nepohlížím na nezaměstnané jako na lemply,i já jsem párkrát byla na ÚP a vím,jaké to je.Jenže si pořád myslím,že chlap tu práci sežene nějak snadněji než ženská.Ta nemůže třeba dojíždět daleko,dělat směny,fyzicky náročnou práci,má nezaopatřené děti.To je pak jiná situace.Nebo má vzdělání a v jejím oboru není uplatnění.Ale když má chlap rodinu a nemá práci,tak si prostě nevybírá.

    1. na komentář reaguje gerda — #32
    2. na komentář reaguje peetrax — #38
    superkarma: 1 08.08.2014, 19:57:41
  2. avatar
    [29] peetrax [*]

    Mickey Mouse — #26 a pak jsou lidi, který nechtějí ani na toho skladníka. Na kopáče jsem se, pravda, hlásit nezkoušela.

    superkarma: 0 08.08.2014, 19:30:56
  3. avatar
    [28] peetrax [*]

    kobližka — #23 nejen. Škoda, že se na nezaměstnané pohlíží jen jako na lemply. Za ten rok, co jsem trávila na pracáku, jsem se hlásila na normální i na neuvěřitelné pozice. Chtěla jsem něco dělat, pak už cokoliv... Už jsem tu omílala xkrát, že potenciálních zaměstnanců je přetlak, někdy to nejde jinak než přes známosti, atd. atd. atd. Takže kdo nezažil, nepochopí a já to všechno vypisovat nebudu, aby mi zbytečně nestoupnul tlak. V očích některých jsem byla tedy zřejmě lempl na ultimum, odsoudit je tak jednoduché. Sml3 Ti "odsuzovači" však poznají, zač je toho loket, až přijde řada na ně. Sml24

    Nebavím se o člověku z článku, ten má moresy vozit na výlet sousedku, ale myslela jsem to obecně. Ne vše je tak jednoduché, jak vypadá. Sml24

    1. na komentář reaguje kobližka — #30
    2. na komentář reaguje kobližka — #31
    3. na komentář reaguje Rikina — #33
    superkarma: 0 08.08.2014, 19:29:22
  4. [27] jamb [*]

    Přesně tak - to jsou ti ředitelé zeměkoule, co je většina normálních prací pod jejich úroveň. A paní taky klasika- než by byla sama, tak radši bude mít doma pablba.

    superkarma: 0 08.08.2014, 17:48:28
  5. avatar
    [26] Mickey Mouse [*]

    Zuza70 — #21 Jaká psychika? Ta v kopání příkopů, skládání zboží ve skladu nebo v podobné práci vůbec nepřekáží. Jde jen o ochotu začít znovu s menším platem a nečekat na ředitelské křeslo.

    1. na komentář reaguje peetrax — #29
    superkarma: 1 08.08.2014, 15:48:26
  6. avatar
    [25] Suzanne [*]

    kobližka — #24 A nicnedělání je tááák sladké Sml22

    superkarma: 0 08.08.2014, 15:05:57
  7. avatar
    [24] kobližka [*]

    Zuza70 — #21 A doplním ještě,že psychika je psychika,ale lenost je lenost!

    1. na komentář reaguje Suzanne — #25
    superkarma: 1 08.08.2014, 12:41:23
  8. avatar
    [23] kobližka [*]

    Zuza70 — #21 Jistě,to ano,ale pán si práci pro samé výletování snad ani nehledá a nestojí o ní.Můj muž říkal celý život,že kdyby on přišel o práci,šel by dělat cokoliv,třeba vyvážet žumpy,jen aby neležel doma bez příjmu.Ono je to totiž hlavně v povaze!

    1. na komentář reaguje peetrax — #28
    superkarma: 0 08.08.2014, 12:40:29
  9. avatar
    [22] OlgaMarie [*]

    Zuza70 — #21 ...a sousedka ho neotravuje pokyny, ať si shání práci.

    superkarma: 0 08.08.2014, 12:37:30
  10. [21] Zuza70 [*]

    Ono není lehké si práci najít, psychika je psychika.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #22
    2. na komentář reaguje kobližka — #23
    3. na komentář reaguje kobližka — #24
    4. na komentář reaguje Mickey Mouse — #26
    superkarma: 0 08.08.2014, 12:30:07
  11. [20] cilani [*]

    Mickey Mouse — #18doplnila bych to o to, že co si sám vydělá a zbyde mu po přispění na chod domácnosti a výživu a péči o děti..

    superkarma: 2 08.08.2014, 12:19:45
  12. avatar
    [19] v.poho [*]

    Mickey Mouse — #17Pokud je paní OSVČ, tak nemůže. Je to potom tzv. spolupracující osoba. Zaměstnat ho může, leda že založí společnost (třeba s.r.o.).

    superkarma: 0 08.08.2014, 11:13:35
  13. avatar
    [18] Mickey Mouse [*]

    Mickey Mouse — #17 Jo, paní Pavle bych doporučil, aby manželovi dala ultimátum a odstřihla ho od rodinných financí. Jezdit na výlety může, ale za to, co si sám vydělá!

    1. na komentář reaguje cilani — #20
    superkarma: 6 08.08.2014, 11:10:07
  14. avatar
    [17] Mickey Mouse [*]

    ellienka — #10 Manžela můžete ve svém obchodě zaměstnat stejně jako kohokoliv jiného. Tj. sepsat pracovní smlouvu nebo smlouvu o provedení práce, stanovit pracovní náplň a vyměřit plat. Stejně lze třeba zaměstnávat dospělé potomky.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #18
    2. na komentář reaguje v.poho — #19
    superkarma: 1 08.08.2014, 11:08:37
  15. avatar
    [16] Brixik [*]

    Asi bych mu dala nůž na krk, ať si hledá práci a na sousedku s evykašle. A když by to nepomohlo, tak ať se k ní nastěhuje. Stejně na něm není Pavla závislá, tak co.

    superkarma: 1 08.08.2014, 11:01:03
  16. avatar
    [15] kobližka [*]

    Ono taky spousta takových a podobných problémů vzniká proto,že si ženská sama sebe neváží,nezná svojí cenu a pak dovolí chlapovi,aby se choval jako pablb Sml28 Jen aby náhodou od ní neodešel,je ochotná snášet cokoliv.Některý mužský má fakt hlavu jen na to,aby mu nepršelo do krku!

    superkarma: 7 08.08.2014, 10:08:19
  17. [14] V19 [*]

    kobližka — #9 ani ja nieSml80

    zbalila by som mu "kufor" a vymenila zámok na byteSml15

    superkarma: 0 08.08.2014, 09:55:28
  18. avatar
    [13] paníliška [*]

    gerda — #3Naprosto výstižné. Bohužel, on nikdy neocení, že se jeho žena snaží zajistit rodinu, aby doplnila tn výpadek jeho příjmu. A chce - li k sousedce, ať jde. Pavle se uleví a dost pochybuji, že sousedka mu to bude tolerovata a hledat druhou práci. Ale kdo chce kam.....

    pajda — #5 Jsi dobrá, na to bych neměla.

    superkarma: 0 08.08.2014, 09:55:20
  19. avatar
    [12] janaa1 [*]

    ono mu nic nechybí, má vypráno, vyžehleno, uklizeno,do práce nemusí, tak má roupy--kdyby se musel starat o domácnost, děti a uklízet a prát když nevydělává, neměl by čas na pitominy.Ale jakmile začal chodit za jinou, už by letěl.nevěřte na kamarádství...

    superkarma: 0 08.08.2014, 09:53:21
  20. avatar
    [11] Suzanne [*]

    Sbalit pánovi věci do kufru, zazvonit u sousedky Sml22 Vše už bylo řečeno. Jo a kdyby se náhodou pán vzpamatoval, pečlivě rozmýšlet, jestli ho ještě chce zpátky.

    pajda — #5 Jsi dobrá. Sml67

    superkarma: 3 08.08.2014, 08:54:28
  21. [10] ellienka [*]

    nechápu, proč si paní k práci vzala ještě večerní úklid??? Proč si večerní úklid nevzal manžel?

    Když můj manžel přišel o práci, já zrovna podnikala v obchodě. Od prvního dne, co byl manžel nezaměstnaný pracoval v mém obchodě - zadarmo samozřejmě, manžela nelze zaměstnávat. Jenže - nepřišel o pracovní návyky, byl mezi lidmi, naučil se pracovat v obchodě.. Po pár měsících jsem mu pomohla zavést vlastní živnost - stejný obchod, jen v jiné části města. Vypracoval se. Já po letech šla do administrativy, manžel zůstal u obchodu - i když nyní jako vedoucí zaměstnanec..

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #17
    superkarma: 1 08.08.2014, 08:51:15
  22. avatar
    [9] kobližka [*]

    Nechápu,co všechno si žena v jednadvacátém století nechá líbit....Sml80

    1. na komentář reaguje V19 — #14
    superkarma: 1 08.08.2014, 08:11:34
  23. [8] cilani [*]

    Jednoduché.. Paní to stejně táhne všechno sama. Poslala bych ho za sousedkou, ať tam i bydlí.. Co s takovým, se raději věnuje sousedce a né vlastním dětem... Sml80

    superkarma: 0 08.08.2014, 08:02:40
  24. avatar
    [7] kuzle [*]

    gerda — #3 souhlas ve vsech bodech Sml67

    superkarma: 0 08.08.2014, 07:53:03
  25. avatar
    [6] lenig [*]

    Bože nedej, aby mě toto někdy potkalo Sml68

    Určitě bych manžela hnala do práce, teda on sám by doma dýl jak dva dny nevydržel Sml23Sml23Sml23

    A jinak v tomto případě? sousedku bych mu netolerovala a nečekala, až ho druhý život omrzí. Šel by Sml68

    superkarma: 0 08.08.2014, 07:50:30
  26. avatar
    [5] pajda [*]

    Príma. Je mu se sousedkou dobře, tak bych za ní zašla. Na výlety se dá jezdit společně, sousedka taky může občas vyprat, uvařit, pohlídat...mě když manžel přišel s touhle pitomostí, tak jsme byla pro. Ať jezdí jednou za 14 dní k přítelkyni. Dokoupím čtyři košile a pokaždé dostane kufr špinavých a vrátí se s kufrem čistých. když se mám dělit o chlapa, tak se vším všudy. Zavolala jí, za jakých podmínek jsem to ustála a pak už tak nějak neměla dáma čas...nikdy.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #11
    2. na komentář reaguje paníliška — #13
    3. na komentář reaguje Rikina — #45
    superkarma: 1 08.08.2014, 07:05:07
  27. avatar
    [4] OlgaMarie [*]

    Odlifrovat k sousedce.

    superkarma: 0 08.08.2014, 06:55:00
  28. avatar
    [3] gerda [*]

    Nechce ho ztratit....a proč,Sml14 když on nestojí o ni ani o rodinu? Já bych ho naopak ihned vylifrovala k té hodné rozvedené paní. Ta si určitě si taky vezme druhé zaměstnáníSml58, aby mu dopřála prostor k relaxaci. Však jí to jistě časem poradí, až nebudou penízky. Možná ji vozí na výlety za peníze, které jeho hodná, chápavá a tolerantní současná manželka vydělává po večerech při úkliduSml57. Moc dobře si to panáček zařídil!Sml24

    1. na komentář reaguje kuzle — #7
    2. na komentář reaguje paníliška — #13
    superkarma: 6 08.08.2014, 05:28:46
  29. [2] manislava [*]

    výlety se sousedkou? tak to bych ho hnala,

    superkarma: 3 08.08.2014, 05:09:07
  30. avatar
    [1] rendvo [*]

    já bych teda nečekala riskla bych to prostě bych na něj zatlačila ať si hledá práci a sama bych mu taky něco sháněla. No a pokud by mě měl rád tak určitě něco začne dělat a né to že by jezdil se sousedkou na výlety.

    superkarma: 0 08.08.2014, 00:09:11

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme