.

„Manžel nám chce do chalupy nastěhovat uprchlíky,“ děsí se Tereza

Vztahy

„Manžel nám chce do chalupy nastěhovat uprchlíky,“ děsí se Tereza

Manžel paní Terezy (38) je ztělesněním anděla, jak ona často říká. Kde je potřeba pomocná ruka nebo dar, tam je mezi prvními. A tak pravidelně posílají finanční příspěvky na různá dobročinná konta, vozí nepotřebné oblečení charitě, neváhají vyjet na pomoc lidem postiženým povodněmi. Jenže poslední manželův nápad, jak pomoci potřebným, jí přidělal nejednu vrásku na čele.

Pavel přišel s tím, že bychom na naší chalupě mohli ubytovat uprchlíky. Je mi těch lidí moc líto, museli prožít strašné věci, takže pomoci jim je na místě. Poslat jídlo, oblečení, klidně i nějaké peníze, to by mi vůbec nevadilo. Netrpíme nedostatkem a můžeme si to dovolit. Jenže tenhle plán už mi přijde moc,“ svěřuje se Tereza, zatímco její manžel už začal zjišťovat možnosti a podmínky, jak jim ubytování nabídnout.

fugees„Připadá mi jako bláznovství a veliká nezodpovědnost nastěhovat do vlastního domu, i když je to jen chalupa, úplně cizí lidi s naprosto odlišnou kulturou a hodnotami. Roky se tam piplám se zahrádkou, ladím interiér a najednou se s tím vším může stát cokoli. Drásá mi to srdce. Když jsem to Pavlovi řekla, ani jsme se nestihli pohádat. Vyčetl mi jen, jaká jsem příšerná materialistka. Prý stejně hloupá, jako to stádo, které se třese strachy před něčím, o čem nemá ani ponětí. A se slovy, že ho moje reakce zklamala, práskl dveřmi,“ vypráví Tereza.

Od té doby už jeho nápad nekomentovala a doufá, že nebude nějakým zázrakem realizován. „Nechci se s ním hádat. Stejně si vždycky udělá, co uzná za vhodné, takže by to nemělo smysl. Můj názor zná. Jen doufám, že se mýlím a celé to zveličuji, jak mi sdělil. Nicméně lhala bych, kdybych tvrdila, že nemám před očima šílené scénáře a pořekadla typu „Pro dobrotu, na žebrotu“. Nehledě na to, že s víkendy na čerstvém vzduchu by se tak mohla naše rodina rozloučit,“ říká s tím, že všem, kteří jejího manžela obdivují, by ho přála mít doma. „Všeho moc zkrátka škodí,“ dodává.

Čtěte také:

   
09.09.2015 - Ona s ním - autor: Julie Hájková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [167] Linde [*]

    Léthé — #161 zrovna jsem se dodívala na film Slzy Konga a tvůj příspěvek mi pěkně nahrál na můj příspěvek - že by tam poslali nejprve děti a ženy....v tom filmu se říká, kolik žen je denně znásilněno při práci na poli a v džungli - pracují tam jen ženy a znásilněné jsou neustále. Ptali se mužů, proč je vždy s hanbou vyženou z vesnice i s dětmi(!) a nechají je napospas osudu a najdou si novou ženu, pannu. Cituji jednoho z nich: "znásilněných je mi líto, ale lidé by si mysleli, že už nejsem muž, kdybych si svoji znásilněnou ženu nechal u sebe. Ukazovali by si na mě, že moje žena spala s jinými muži a Bible to říká jasně - žena má spát jen s jedním mužem. A že si svůj úděl nevybrala? To nikoho nezajímá, že se nenechala dobrovolně znásilnit a větvemi a samopaly si nechala rozervat vagínu. Je to teď rozbitá věc, kterou nikdo nechce a která musí jít pryč z vesnice."

    Takový náhled a takový názor mají na znásilnění vlastní manželky! A co víc -nejen že k ní nechovají žádné city, protože bezcitně ji vyženou, bez bolesti v srdci či trochy soucitu. Oni s ní vyženou i své vlastní děti, ani po nich se jim nestýská! Vám by to neurvalo srdce, vyhnat partnera a děti do záhuby a nebezpečí, kdyby jste hájili nějakou čest rodiny??!! Takovíto lidé k nám jdou! Takové mírumilovné nátury! Dokument říká, že jen v místní spádové nemocnici, kde se to natáčelo, končí 300 nejvíce postižených žen denně(!), tedy ty, co mají mnohačetná vnitřní zranění, roztrhané genitálie zbraněni a větvemi. Ostatní to musejí nějak doma vyléčit samy, lélařská péče je tu hodně luxus. A na nemocnici kdesi na kraji džungle kdesi v Kongu je číslo 300 žen denně alarmující! Znovu se podívejte, jací muži jsou ve zprávách, jak si vynucují cestu přes ploty, jak jsou agresivní a pak se podívejte na ten dokument Slzy Konga. Najednou zjistíte, že jsou to titéž lidé, jen se mění názvy afrických zemí, odkud přicházejí, ale vesměs je to pořád to stejné...bezcitní, násilní, ženou opovrhující...

    superkarma: 1 30.10.2015, 22:53:28
  2. avatar
    [166] Linde [*]

    peetrax — #165 toho tebou popisovaného pána neznám, ale viděla jsem reportáž z MAďarska, jak si dělají ohníčky z karimatek a oblečení, když nemají co dát na oheň. A ten bordel, co po nich zůstává, ten je tragický. Za sebe vím, že pokud bych někde měla čekat a čekat, tak si své odpadky dám aspoň do igelitky a nechám na úhledné hromádce, pokud by tam nebyl koš v dohledu. Holt nejsem divoký dobytek Sml15

    superkarma: 1 22.09.2015, 20:57:15
  3. avatar
    [165] peetrax [*]

    Dnes to schytal Jan Šibík, že ukázal na svém videu pravý stav věcí. Zrovna u něj bych nečekala, že by nějak manipuloval realitu, když už viděl po světě tolik bídy a neštěstí, proto jsem jeho pohled ocenila, podle mě to bylo objektivní. Ne tak zaslepenci, ti mu dali co proto. Sml15 Jako chápu, že po uprchlících zůstává binec, ale že tam nechávají jídlo, balené vody, oblečení... Nějaká paní psala na Šibíkově Facebooku do diskuse, že posílala hračky pro děti a nelituje, ale lituje svou starou maminku, která několikrát úzkostlivě obracela v ruce oblečení po zemřelém manželovi a strachovala se, jestli je to pro chudáky uprchlíky dost dobré, jestli se jim to bude líbit... a oni to tam rozbordelí, vyválí a nechají. Sml15 Ale asi si musíme zvykat. Sml68

    1. na komentář reaguje linde — #166
    superkarma: 1 22.09.2015, 19:23:47
  4. avatar
    [164] Dudlajlama [*]

    Dneska jsem cetla, ze lidi ze Syrie je jen minimalni procento, jsou tam utecenci z pulky Afriky, Pakistanu, Bangladese, proste pulka sveta se nacpe do Evropy. A sami prinosni typci, jen co je pravda. Nasi predci se musi v hrobe obracet.

    superkarma: 2 20.09.2015, 18:05:51
  5. avatar
    [163] gerda [*]

    Léthé — #162jo, a náš prorektor univerzity se tam vypravil s hračkami pro děti. Svatá prostotoSml30

    superkarma: 0 20.09.2015, 12:46:16
  6. avatar
    [162] Léthé [*]

    A i takto k nám přicházejí vyčerpaní, vyhladovělí imigranti, kteří utíkají před válkou a hledají u nás bezpečí.

    1. na komentář reaguje gerda — #163
    superkarma: 2 20.09.2015, 08:10:25
  7. avatar
    [161] Léthé [*]

    Dudlajlama — #158 gerda — #159Ještě bych chápala, že by z té válkou zničené země sem poslali svoje ženy a děti a muži by zůstali a bojovali za svobodu a demokracii své země. To by možná byla i záruka toho, že by se vrátili.

    Jenže oni své plačící ženy a děti berou jako svůj štít a doslova nás přes ně vydírají, přitom podle mého většině hovno na nich záleží.

    1. na komentář reaguje linde — #167
    superkarma: 1 20.09.2015, 07:51:48
  8. avatar
    [160] Léthé [*]

    gerda — #155 Sml67 máš pravdu, takto jsem o tom nepřemýšlela.

    gerda — #157taktéž jsem to slyšela a i mě napadlo, co většina těch lidí bude dělat ? Že by Merkel potřebovala novodobé otroky ? Jinak její čin nechápu.Sml80

    superkarma: 0 20.09.2015, 07:33:25
  9. avatar
    [159] gerda [*]

    Dudlajlama — #158jo, tak to mi něco připomnělo. Přechodně, dočasně..... Víš, co je jednotka dočasnosti? JEDEN FURT.Sml57 I sovětská vojska u nás byla dočasně .... přes 20 letSml24

    1. na komentář reaguje Léthé — #161
    superkarma: 2 20.09.2015, 03:26:33
  10. avatar
    [158] Dudlajlama [*]

    gerda — #157 Nebranila bych se ani prechodne pomoci, ale az se urovnaji pomery u nich doma, vratit!

    1. na komentář reaguje gerda — #159
    2. na komentář reaguje Léthé — #161
    superkarma: 1 20.09.2015, 00:57:22
  11. avatar
    [157] gerda [*]

    Dudlajlama — #156teď jsem poslouchala ve zprávách českého emigranta v Německu, jak vykládá, že Německo potřebuje pracovní síly a imigranti jdou pomáhat ekonomiceSml52. Do toho náš politolog Robejšek, který zas kontroval tím, že jak zařídí Německo, aby tam noví přistěhovalci začli pracovat, když se to nepovedlo u tolika generací imigrantů, co přišli dávno před nimi - jak můžou pracovat, když neznají jazyk a jsou vlastně negramotní?Sml58..... To jsou tak šílené kecy, pokud někdo plánuje, že nám tito lidé vytrhnou trn z paty. To přece není pravda! Jak se tady jednou usadí, zpátky už je nedostanou, naopak při jejich populační čilosti začas vytlačí Evropany. To není žádný přínos, ti budou jenom brát, protože si z nějakého důvodu myslí, že na to mají nárok.

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #158
    2. na komentář reaguje Léthé — #160
    superkarma: 4 19.09.2015, 20:06:38
  12. avatar
    [156] Dudlajlama [*]

    Holky, tady nejde jen o to CR, tady jde o celou Evropu. Jasne, nas uz se ty zmeny az tak nedotknou, ale nasich vnucek uz urcite.

    Nekde na diskusi nekdo napsal, a jevi se mi to docela vystizne, ze Nemecko a dalsi staty s miliony muslimu a problemu, se skodolibe msti tem, co tyhle problemy jeste nemaji. Kdyz my, tak at vsichni. Ono staci poslouchat projevy muslimskeho predaka v CR, kudla se mi otevira v kapse. A ze jich je zatim v CR par a jak si panecku vyskakuje.

    1. na komentář reaguje gerda — #157
    superkarma: 3 19.09.2015, 16:50:39
  13. avatar
    [155] gerda [*]

    Léthé — #154myslím, že to souvisí se vzděláním. Rodiče chlapečka z Anglie, kterého léčili v protonovém centru u nás, jsou na první pohled lidé s rozhledem, kultivovaní a inteligentní. Vyšlo jim to a Protonovému centru takySml58, lepší reklamu si nemohlo přát. Některým Syřanům ale Česko nebo Česká republika neříká vůbec nic, a protože o ní v životě neslyšeli, jdou tam, co to "znají".Sml80 No, a že tady nechtějí získat azyl, to je možná na prvním místěSml57 Pečení holubi do huby létají jedině v Německu a v USA.Sml30

    1. na komentář reaguje Léthé — #160
    superkarma: 2 19.09.2015, 13:48:48
  14. avatar
    [154] Léthé [*]

    gerda — #153 přesně tak !!! Z toho je mi taky vždy moc smutnoSml15

    I my máme špičkové lékař...viz britský chlapeček Ashya vyléčen u nás....Pro Brita jsme dobří, pro Syřana ne ? Sml80

    1. na komentář reaguje gerda — #155
    superkarma: 1 19.09.2015, 13:14:48
  15. avatar
    [153] gerda [*]

    Léthé — #151 Léthé — #152velmi nechutné, pak už člověk nevěří vůbec ničemu. Teď zrovna jsem si přečetla zprávu, že syrské rodiny s nemocným dítětem, které měly možnost nechat si dítě odoperovat v naší české nemocnici, tuto nabídku odmítly. Chtějí do USA a operaci u nás si nepřejí. Pouze jedna rodina přijala. A my budeme pro naše nemocné děti pořádat sbírky a křečkovat víčka z pet flašek. Hanba hanboucíSml31

    1. na komentář reaguje Léthé — #154
    superkarma: 2 19.09.2015, 12:53:04
  16. avatar
    [152] Léthé [*]

    Pak tady na tuto fotografii...chudák imigrant, mlátí ho policista do zad i když už padá na zem...stačí dobrý střih fotografa a sluníčkář by zaplakal. To že pod nim leží napadený voják, který pár dnů před tím přísahal že bude bránit svou vlast odstřihnou ?

    1. na komentář reaguje gerda — #153
    superkarma: 2 19.09.2015, 12:28:30
  17. avatar
    [151] Léthé [*]

    gerda — #150podívej se jen opět na tuto fotografii. Co s tím chtějí dokázat ?Sml80 Kordon vojáků připravení se brání před vstupem batolete do Turecka ? Já tam nevidím ani stín imigrantského bubáka. Opět pózování pro fotografa. Kolik za toto vyinkasovat peněz ?

    1. na komentář reaguje gerda — #153
    superkarma: 1 19.09.2015, 12:23:43

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [150] gerda [*]

    Léthé — #149Propaganda jak za Goebbelse nebo jak Rudé Právo za komunistů. Asi nás opravdu mají za blbce - dnes, v době, kdy se každá zpráva může za pár vteřin rozletět kolem zeměkoule, se pořád ještě snaží o vnucování toho jediného správného pohledu na věc. To se jim vymstí, pak lidi neuvěří ani pravdě.

    1. na komentář reaguje Léthé — #151
    superkarma: 1 19.09.2015, 11:21:21
  2. avatar
    [149] Léthé [*]

    gerda — #148 Už jen ta manipulace s dětmi. Rvou je do každičkého záběru. Cpou je do popředí, i kdyby si je měli vypůjčit. Který normální člověk přehodí dítě přes plot, jak se to stalo na hranici když zavřeli hranice ? Kámen nebo dítěSml80. Jim je to jedno. Ty hranice Maďaři nezavřeli úplně. To už se nikde nepsalo. Měli možnost i nadále ukázněně a postupně přecházet přes určený prostor a registrovat se. Tak jak to zákon vyžaduje. Oni nerespektují naše zákony, oni nebudou respektovat ani nás. A obyčejní němci ? Němci mají podle mě ještě větší cenzuru než my. Ti vítací sluníčkáři zmizeli a zalezli si do bezpečí. To co se děje v několika nemocnicích v Bavorsku mi nahání hrůzu…bubáci nakažené, AIDS, Syfilis, otevřenou tuberkulózou a nemocemi které mi ani neznáme a neumíme je léčit. Nejhorší na tom je to, že tito bubáci napadají personál. Někdy i dost surově. Musí u nich asistovat policie. Pěkně si nas*ali do bot. Ale nesmí se o tom mluvit. Ani naše česká cizinecká policie nesmí mluvit o tom, co se děje v menší míře již i u nás. A zpravodajství Nova ?....že se nestydíSml68. Ještě ta Prima jakž tak řekne něco víc.

    1. na komentář reaguje gerda — #150
    superkarma: 2 19.09.2015, 10:39:47
  3. avatar
    [148] gerda [*]

    Léthé — #147ano, a pokud si všímám, tak v jiných diskusích - např. na Idnesu - to lidi dávno prokoukli a dávají redaktorům za manipulaci a překrucování skutečnosti co proto. Dělají z nás blbce a každý další den dává za pravdu těm, co od začátku pochybovali. Ano, jistě jsou potřební a chudáci, ale jak je teď rozlišit od těch vyčuránků? Komu chtějí nakukat, že migranti nepřinesou choroby, když nestihnou udělat ani otisky prstů? Obavy jsou opodstatněné a sluníčkáři ať si nakašlou. Radši budu vypadat méně ušlechtile, ale při zachování soudnosti a zdraví.

    1. na komentář reaguje Léthé — #149
    superkarma: 2 19.09.2015, 10:07:34
  4. avatar
    [147] Léthé [*]

    gerda — #145co se médií, reportérů a fotografů týče, já už bych některé trestala vlastizradou.

    Podívej se TADY, jak vznikají srdce rvoucí záběry a jak manipulují média události. Všimni si ženy v pruhovaném tričku, se šálou přes nos, která vyloženě násilně tahá k plotu mladou dívku s modrým baťohem. Tam pak provokuje a nechá dívku cvičně postříkat slzným plynem. Následně, po jeho působení již před kamerou a fotografem objímá a utěšuje plačící dívku...koho by to nedojalo ? Kdo by v té chvíli neměl vztek a neřekl si, že ti Maďaři jsou bezcitní barbaři, kteří nemají slitování ani nad nevinnou dívkou. Ta pí*a v pruhovaném která jí utěšuje je nejspíš pomocnice kameramanů a fotografů. Tohle se děje pořád, jenže málo toho lze z druhé strany dokázat. Taky si všimni ty vyčerpané běžence v útoku. Toto není imigrace. Toto už je vloupaní.

    1. na komentář reaguje gerda — #148
    superkarma: 2 19.09.2015, 07:50:10
  5. avatar
    [146] Léthé [*]

    Dudlajlama — #144 Zůstaň u vína, cimbálovky a houslíSml22 S Maďarštinou ti pomůžu.

    superkarma: 0 19.09.2015, 07:36:56
  6. avatar
    [145] gerda [*]

    Společnost, ve které je normální, že "manželka" může mít 10 let, je pro mě nepochopitelná a nepřijatelná (Prorokova milenka). Ne, TOHLE tady rozhodně nechci, jiná kultura, která s naší nemá vůbec nic společného. Jedině historicky špatné zkušenosti, a pěkně děkuju, že bych si je měla zopakovatSml31 No, a stejně si myslím, že s vývojem situace, jak nám denně (a upraveně k lepšímu s důrazem na citové vyděračství za pomoci malých nevinných dětí migrantů) servírují média, si to beztak onen pomýlený manžel určitě rozmyslilSml30. Jo, a ten dojemný článek, ve kterém figuroval utopený chlapeček - tak to bylo všecko jinak. Jeho otec byl pašerákem, loď neuřídil a on jediný měl záchrannou vestu. V Turecku žil dva roky a do Evropy spěchal kvůli materiálnímu pohodlí. Pravda nakonec vždycky vypluje na hladinu, na rozdíl od jeho rodiny, které ani ty blbé plovací vesty nedopřál.

    1. na komentář reaguje Léthé — #147
    superkarma: 1 19.09.2015, 07:01:36
  7. avatar
    [144] Dudlajlama [*]

    Tak ted jen cumim jako vyorana mys, clovek, ktereho jsem povazovala za celkem rozumneho a realisticky uvazujiciho, se projevil jako totalni ignorant a hlupak. Mozna, ze jemu by to presupajdeni k muslimum nevadilo a podrizena role jeho zeny vyhovala, jinak to nechapuSml57.

    Mozna by bylo na case trochu pocestovat po zapadni Evrope a podivat se do jejich ctvrti, to neni zadna spatna ublizujici propaganda, realita je jeste o chlup horsi, nez se na prvni pohled muze zdat. Ti mladi nabuseni hosi nikdy nebudou fachcit ve fabrice od nevidim do nevidim. Ti nebudou mit dve nebo tri zamestnani, jako casto "domorodci," aby uzivili rodinu. Vzdycky jsem byla prozapadne orientovana a nesnasim komunisty, ale nez tuhletu muslimskou invazi a zit podle jejich pravidel, to uz bych radsi ladila balalajku a trenovala pit vodku.

    1. na komentář reaguje Léthé — #146
    superkarma: 3 19.09.2015, 00:41:08
  8. avatar
    [143] peetrax [*]

    Kimmy — #139 Sml67 Sml67 Sml67

    superkarma: 0 18.09.2015, 10:09:38
  9. avatar
    [142] peetrax [*]

    Kimmy — #138 být tebou, nezabývám se jím. Vždycky musí ukázat, jak je nadřazený ostatním lidem, je v opozici, morálně nad námi, ostatními smrtelníky... trochu mám pocit, že si tady chodí kompenzovat nějaký komplex. Jeví se to tak. Takové lidi je nejlepší ignorovat. Ale stejně mě jeho knížecí rady a nadřazené plky nadzvednou skoro pokaždé ze židle. Sml39

    superkarma: 2 18.09.2015, 10:08:27
  10. avatar
    [141] Davidek [*]

    Mickey Mouse ty si z nas delas peknou prdel ..

    Jsem ted v klidu za vodou / Kanada / ale stale mam v hlave nezapomenutelne zazitky z uprchlickeho tabora Traiskirchen .. uprchlici s Afghanistanu byla zber od ktere bylo lepsi se sunout dal pokud jsi nechtel skoncit s kudlou v zadech ci byt vyhozen oknem z tretiho patra .. opravdu des ..

    zasadni problem se soucasnymi uprchliky je jejich prizpusobivost, kulturni a spolecenska uroven ..

    Zataty muslim nema co ocekavat a pohledavat v krestanske Evrope ledaze byl poveren "svatym" poslanim a v klidu bude vyckavat az si to bude moc rozdat s tema jinovercama kterymi je obklopen .. kdo neni s nami je proti nam .. bohuzel v mnozstvi je sila a jich je jako kobylek

    superkarma: 3 18.09.2015, 08:51:53
  11. avatar
    [140] Léthé [*]

    Kimmy — #138 Poslouchala jsem intervjů s Viktorem Orbánem. Mluví naprosto realisticky o situaci která nastala, i o tom co nám hrozí, a podle toho taky jedná navzdory všem útokům a odsuzování. Je to skutečný státník a věřím tomu že svůj národ ochrání. Jsem neskutečně hrdá na to, že ve mně koluje Maďarská krev.

    superkarma: 2 18.09.2015, 07:59:20
  12. avatar
    [139] Kimmy [*]

    Budem pisat bez diakritiky, lebo sa mi to nechce vsetko spisovat na slovenskej klavesnici (trva mi to dlhsie). Tak napriklad ja zijem v krajine a meste, kde je moslimov uz dost vela. Chodila som s nimi na stretnu skolu, normalne sme tam mali dievcata so satkami na hlave, spoluziakov, ktori sa na hodine vysokej matematiky chodili raz za cas modlit do mesity (normalne mali povolene odist z triedy a ist sa modlit a potom sa vratit). Mala som medzi tymi spoluziackami aj zopar akoby "kamaratok" (takych docasnych, iba pocas skolskeho roku, potom sme kontakty neudrziavali). Dokonca aj moja byvala esteticka (mimochodom velmi prijemna pani) je moslimka, z Bangladesa. O tej som to ani nevedela, lebo nikdy som ju nevidela so satkou na hlave ani zahalenu, nevedela som ake je hlavne nabozenstvo v Bangl., mylne som si myslela ze je to hinduismus. Ona mala dokona vystavenu u seba tam v miestnosti aj fotku svojej rodiny spolu si ich psom (tusim golden retriver) ktory uz bol nebohy a vravela mi, ze jej to bol strasne luto ked zomrel, ze uz druheho psa hned potom ani nechceli. Takze myslim ze skusenosti s nimi mam dost, nastastie tuna kde zijem teraz je to zatial v nejakej normalnej rovine, nie su tu z ich strany velke protestne demonstracie, aj ked aj tu si uz zacinaju narokovat uplatnovat islamske trestne pravo saria a ine vydobytky svojho nabozenstva, ktore ini nemaju. Mne ale velmi a velmi vadi ta absolutna zaujatost a neobjektivnost medii a roznych mimovladnych organizacii ako aj vobec celeho toho myslienkoveho prudu, ze kto sa opovazi povedat nieco proti terajsiemu svetskemu poriadku ako sa nam ho snazia nastolit rozni "socialni inzinieri" tak je automaticky oznacovany za rasistu, fasistu, xenofoba, atp. Nazory ine ako mainstreamove su ucelovo nicene a znehodnocovane roznymi manipulacnymi metodami (napriklad tou znamou formou okamziteho oznacenia za rasistu, pritom ten clovek nim vobec nemusi byt), a skutocnosti - realne fakty a skutky ktore sa stali - ktore popieraju predostieranu "slnieckovu" predstavu stastneho a pokojneho spolocenskeho multikulturalizmu su mediami a dominantnymi myslienkovymi prudmi absolutne ignorovane a nezverejnovane. Popritom uz fakty z inych krajin ako GB, Francuzko,... ukazali, ze z tejto situacie vznika naozaj velmi realne nebezpecenstvo ktore je hrozbou pre buducnost Europy ako sme ju doteraz poznali.

    1. na komentář reaguje peetrax — #143
    superkarma: 2 18.09.2015, 03:58:53
  13. avatar
    [138] Kimmy [*]

    Mickey Mouse — #134 "Bojíte se na základě svých pověr, nepravdivých informací nebo zveličených jednotlivostí, ze kterých si doslova bájíte generalizace."

    Neviem, kde chodíš na tieto nezmysly; podľa mňa sa Léthé (aj iní) boja nie na základe nejakých dogiem ale na základe reálnych, smutných, tragických a bohužiaľ strašidelných faktov, ale to sa niekomu kto proste odmieta uznať aspoň možnosť iného názorového stavu vysvetliť nedá. Tu proste budeš furt omieľať tú svoju pesničku o tom, ako sme my zaujatí a máme "neoprávnené", "xenofóbne" predsudky, atď., atď. Ako sa hovorí "Komu není vzhůry dáno v apatice nekoupí..."

    Myslím si tiež ale, že by si aspoň zo základnej úcty a slušnosti mohol prestať manipulovať a snažiť sa vsugerovávať ľudom niečo, čo dobre vedia (a možno aj ty) že to nie je pravda.

    1. na komentář reaguje Léthé — #140
    2. na komentář reaguje peetrax — #142
    superkarma: 1 18.09.2015, 03:22:22
  14. avatar
    [137] peetrax [*]

    Mickey Mouse — #134 Tak určitě.

    superkarma: 0 16.09.2015, 22:12:13
  15. avatar
    [136] Linde [*]

    tak to je téma do pranice Sml15. Imigranty tady nechci za žádnou cenu. Přiznávám, nemám osobní zkušenost, ale čtu již léta knihy o muslimkách, islámu a podobná témata. Nově mám přečtenou i Rebelku od Hirsi Ali, Ayaan. Autorka-somálka a muslimka se stala političkou v Holandsku, protože jí vadilo, jak se přistěhovaci nezačleňují, ale naopak, ždímají systém a prosazují násilím své metody a zvyky a slušný člověk, holanďan vždy jen skloní hřbet a aby je utišil, přidá na dávkách, nebo přijme jejich pravidlo na školách. Jakmile do toho začala vrtat, šli jí po krku a to ne obrazně, ale byla nestále pronásledovaná a byl zabit její přítel. Uprchla do USA, kde žije v anonymitě, schovaná před Evropou, kde jí hrozí prozrazení, neboť oni jsou provázaní rodinnými vazbami, všichni ve jménu víry táhnou za jeden provaz, všichni ve jménu svého Aláha zabijí společného nepřítele. Tolik 10 (!!!) let stará realita Holandska, toto se tu vůbec neprezentuje, že tam již tak dlouho žijí pod tlakem a se strachem. Tam už to mají tak dlouho, ale není žádoucí, aby se to tu rozkřiklo. Více o knize zde:

    http://www.novinky.cz/kultura/136249-rebelka-poutavy-pribeh-ayaan-hirsi-ali.html

    Je nehorázné, že zatímco si Francie, Holandsko, Belgie už skoro na roli utiskovaných zvykají, tak je strašné, že nám snad škodolibostí chtějí vnutit to samé, anebo když se do těch sraček a bázně namočili sami, tak se hezky podělme stejným dílem. Nechceme to tu!

    to Mickey: vždy stojím za tvými rozumnými názory, vždy rozumím nevyřčenému, jak to myslíš. Ale tentokrát nesouhlasím ani slovo. Máme tu početnou kolonii romů, dělají nehorázný binec, pracovat nebudou a jít přes den v Přerově některými ulicemi, koleduješ si o minimálně plivance a urážky a v horším případě tě zbijí.Ale u Romů zatím nejde o krk. A práce pro ně není, ani pro bílé. Kde chceš zaměstnat imigranty? Nezačlenili se Romové a z nedostatku vybití se realizují urážením, bitkami, napadáním. Ti nově příchozí nehrají na nějaký strach ze zákona či slušnost. Pokud pustíš sekačku, když oni se modlí vedle na pozemku, nejde ti jen o špatné sousedské vztahy, jde ti už o krk, oni se s tím ne*erou Sml15 Dcery abych už nespustila z očí v době, kdy jdou do školy, a ze školy, o tom, že by šly ven lítat do večera jako já si už pár let můžu nechat zdát a představa, jak mi 9-ti letou někde na hřišti s nožem u krku obohacuje kulturně nějaký barevný parchant, kterému došly kozy na sex, tak děkuji, nepotřebuji mít vše. Netrvej prosím na tom, že nám média podsouvají pouze to černé a děsivé. Naopak, jsme ušetřeni tvrdé pravdy, jak to chodí již desetiletí jinde.

    superkarma: 2 16.09.2015, 22:07:26
  16. avatar
    [135] Léthé [*]

    Mickey Mouse — #134 víš co. Už to fakt nehul Sml24Sml24Sml24

    superkarma: 3 16.09.2015, 12:48:46
  17. avatar
    [134] Mickey Mouse [*]

    Eva_Fl — #124 Další článek o opravdové realitě. S vaší realitou to nemá nic společného. http://www.lidovky.cz/dobrovolnik-ktery-skoncil-v-madarskem-vezeni-v-nasi-cele-se-tisnilo-15-bezencu-18k-/zpravy-svet.aspx?c=A150915_170900_ln_zahranici_ele

    Léthé — #129 Bližním je podle křesťanské víry KAŽDÝ! Dokonce i prostitutky, zloději nebo vrazi. A rozhodně každý, kdo je v nouzi nebo na cestě... Takže ne, nemáte pravdu a stydím se za vás, když se snažíte okecat, proč zoufalým lidem daleko od domova nechcete pomáhat.

    Váš strach je iracionální, nemá rozumné důvody. Bojíte se na základě svých pověr, nepravdivých informací nebo zveličených jednotlivostí, ze kterých si doslova bájíte generalizace. A to tedy je dost blízko k uplatňování kolektivní viny, jak to dělali fašisti vůči židům, romům nebo slovanům.

    1. na komentář reaguje Léthé — #135
    2. na komentář reaguje peetrax — #137
    3. na komentář reaguje Kimmy — #138
    superkarma: 0 16.09.2015, 10:50:40
  18. [133] bobani [*]

    Tereza snad doma nemá právo na rozhodování?Jinak souhlasím s jiti

    superkarma: 0 14.09.2015, 12:30:59
  19. avatar
    [132] jiti [*]

    Manžel že ztělesněním zprominutím vola Sml15. Takovýho chlapa bych tedy nechtěla.Sml68

    superkarma: 0 14.09.2015, 09:01:03
  20. avatar
    [131] gerda [*]

    Léthé — #130nerozčiluj se, ono to půjde stejně mimo nás, samospádem. Neví si rady politikové, jak si můžem poradit my.Sml15 Jsou tady a my se musíme snažit, aby to nebylo ještě horší.

    superkarma: 1 12.09.2015, 10:55:52
  21. avatar
    [130] Léthé [*]

    Cituji...."k čemu nám budou zraně, když nemáme muže kteří by je zvedli "Sml15.....

    https://www.facebook.com/844314728955238/videos/876697062383671/?pnref=story

    1. na komentář reaguje gerda — #131
    superkarma: 1 12.09.2015, 10:23:18
  22. avatar
    [129] Léthé [*]

    Vzpomněla jsem si na citát E.M. Remarque „Miluj bližního svého“ Copak jsou lidé kteří sem „nelegálně“ proudí naši bližní ? Tedy můj bližní to není ani náhodou. Ti lidé jsou pro mě nebezpečný parazit, který k nám přitáhne pouze to z čeho utekl….nemoci, bídu a války. Bůh dal člověku hlavu, ruce a nohy, aby jimi vytvářel dobré věci pro sebe i jiné, ne aby stál celý život s nataženou rukou. Příkaz „obdaruj chudáka“ je třeba plnit adresně. Týká toho, kdo žije blízko nás, koho známe, kdo zasvětil celý svůj život práci, rodině a nezískal jmění, vyčerpal se onemocněl, dostal se do nouzové situace a přesto se na svět nerozzlobil, neničí a „nevyhazuje věci z oka“.…tak takovému můžeme a máme pomoci.

    Jen si vezměte, kolik té ušlechtilé humanitární pomoci, na které tolik lidí parazituje teče do zemí, kde se za ta léta lautr nic nezměnilo ? Proč ? Odpovězte si sami. Z mého názoru by totiž Mickey Mouse mohl blinkat.

    A lidé co sem povětšinou přicházejí….(možná malá výjimka, která se stejně přizpůsobí své většině)… nechtějí naše almužny. Oni natahují svoje ruce a chtějí hlavně „naše životy“. Chtějí se mít tak dobře jako se máme my, jenže nevědí...(jak by mohli, přemýšlejí úplně jinak)...že když člověk přestane vytvářet, tak časem zmizí vše po čem tu oni touží. A tím že „vyhodí z okna“ vše co se jim přestane líbit nás časem dostane na jejich úroveň….

    Jen doufám že Český národ má víc mužů který mají koule a svou vlast a svoje životní hodnoty si ubrání zas a znovu.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #134
    superkarma: 4 12.09.2015, 09:23:37
  23. avatar
    [128] gerda [*]

    Mickey Mouse — #122ty nás tak jenom zkoušíš, ne? Není možný, aby tak exaktně uvažující člověk popíral realitu.

    superkarma: 4 12.09.2015, 07:01:53
  24. avatar
    [127] bleblemcy [*]

    bleblemcy — #126Chtěla jsem sem jen pro obrázek dát některé výňatky z koránu a vidím, že je to jaksi nečitelné takže přepis:

    Ti, kdož nevěří, rozdávají své jmění, aby odvraceli jiné z cesty boží, a až je úplně rozdají zbude jim jen zármutek a potom budou poraženi. A ti, kdož nevěřili budou v pekle shromážděni.

    Nechť si ti, kdož nevěří nemyslí, že odklad, který jsme jim poskytli, je pro ně dobrý, zvolili jsme jim odklad jen proto, aby hříchy své ještě rozmnožili, a je očekává trest zahanbující.

    Nechť si věřící neberou nevěřící za přátele místo věřících! Kdo tak učiní, nedostane se mu od Boha ničeho, leda v případě, že by jste se od nich obávali nějaké hrozby. A Bůh vás varuje před sebou samým, a u Boha je cíl konečný.

    Kdo touží po jiném náboženství než po islámu, nebude to od něho přijato a v životě budoucím bude mezi těmi, kdož ztrátu utrpí.

    Zabíjejte je všude, kde je dostihnete, a vyžeňte je z míst, odkud oni nás vyhnali, vždyť svádění od víry je horší než zabití.

    Muži zaujímají postavení nad ženami proto, že Bůh dal přednost jedněm z vás před druhými, a proto že muži dávají z majetků svých (ženám). A ctnostné ženy jsou pokorně oddány a střeží skryté kvůli tomu, co Bůh nařídil střežit. A ty, jejichž neposlušnosti se obáváte, varujte a vykažte jim místa na spaní a bijte je!

    Je to jen pár vět z Koránu k zamyšlení nad tím co uznávají lidé, kteří k nám míří.

    superkarma: 0 12.09.2015, 00:16:52
  25. avatar
    [126] bleblemcy [*]

    1. na komentář reaguje bleblemcy — #127
    superkarma: 0 11.09.2015, 23:57:26
  26. avatar
    [125] Blueberry [*]

    Mickey Mouse — #122 Promin, ty jsi uplne, ale UPLNE blbej! A az ti dojde, jak blbej, bude pozde, bohuzel.

    superkarma: 9 11.09.2015, 23:17:03
  27. avatar
    [124] Eva_CZ [*]

    Mickey Mouse — #122 ziju a jeste par mesicu budu zit v zemi, ktera je plna imigrantu. Krome puvodnich obyvatel sem prisli lide z celeho sveta a nikdo s tim nema problem, pokud se chovaji slusne, prijmou pravidla zeme, do ktere prisli, pokud respektuji zakon atd. To se ale NETYKA tech, o kterych je rec a ja trvam na svem smazanem nazoru, ac jsem byla nazvana fasistkou. Mozna nemam pravdu. To ukaze budoucnost. Paklize nemam, omluvim se. Ted nemam sebemensi duvod.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #134
    superkarma: 7 11.09.2015, 18:23:58
  28. avatar
    [123] chanahd [*]

    Tady byl docela zajímavý rozhovor s kuchařem, který pro uprchlíky vaří

    http://www.jcted.cz/pisecke-postrehy/milos-hlavacek-varim-pro-azylanty-ale-ti-si-niceho-nevazi/

    superkarma: 4 11.09.2015, 15:41:29
  29. avatar
    [122] Mickey Mouse [*]

    Kimmy — #117 Můj názor nejlépe vyjádřil v dnešním článku pan Malý: http://nazory.ihned.cz/komentare/c1-64568610-panika-odezni-tak-rychle-jak-zacala

    Strašlivě snadno podléháte hloupým pověrám. Za jednotlivými excesy si hned představujete, že je to "norma". Strašně rádi se utvrzujete v přehánění všeho špatného. Je to, jako když si děti večer vyprávějí strašidelné příběhy, protože bát se je tak krásné...

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #124
    2. na komentář reaguje Blueberry — #125
    3. na komentář reaguje gerda — #128
    superkarma: 1 11.09.2015, 11:20:21
  30. avatar
    [121] kobližka [*]

    vintage — #115 Ámen Sml67Sml67Sml67Sml67Sml67Sml67Sml67Sml67

    superkarma: 0 10.09.2015, 11:28:27

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme