Vztahy

Manžel má kamarádku... Je to normální?

 

Vdávala jsem se hodně brzy, vzala jsem si svou první lásku, čekali jsme miminko. Můj manžel pochází ze zvláštní rodiny. Jestli se to tak dá vůbec nazvat. Vychovávala ho babička, starala se i o jeho mladšího bratra, tchýně žije v zahraničí a jezdí k sem (díkybohu) jen zřídka. Tátu sice zná, ale má svoji rodinu, taky v zahraničí. Zamilovanost a růžové brýle mi vydržely několik let, vůbec jsem si neuvědomila, jaký dopad to může mít.

Vzali jsme se, chtěla jsem mít normální rodinu, což můj nastávající nechápal, ale vzal si mě. Přestěhovali jsme se do bytu, který nám půjčili rodiče-původně zamýšlel, že by bydlel u babičky.

Bydlí se mnou, ale donedávna trávil volný čas víc s kamarády, než se mnou a s dcerou.

Po roce a půl se situace uklidnila, vycházíme spolu lépe… anebo jsem si zvykla. Trápím se ukrutným stereotypem-nemůžu si pomoct, ale nějak mi ty procházky, úklid, vaření a další klasické úlohy ženy v domácnosti začínají lézt krkem.

Spolu nikam chodit nemůžeme. Sám chodí poměrně často, jednou až 2x týdně. To by mi připadalo v pořádku, jenže teď se na scéně objevila další osoba. Holčina, 17let, pevný tělo, naivní pohled na svět, žádná prudká inteligence. Doprovází mého manžela po akcích a dokonce za ním občas jezdí. Někdy u nás přespává, protože je z jiného města.

Já jsem unavená, občas protivná a zničená, mírně oplácaná a okoukaná, nikam se s ním nedostanu, tudíž taková sranda jako s ní se mnou hold být nemůže.

Píše jí, skoro denně jí píše SMS, zprávy si maže, telefon si hlídá. Asi bych nežárlila, kdybych si nepřečetla jednu zprávu zakončenou slovy "Ahoj Terezko :o)". Oslovení sice nic moc, jenže mně nikdy neřekl jménem, natožpak zdrobnělinou.

Ať je to jak chce, začala jsem být paranoidní, upnula jsem pohled na jeho telefon, najednou je mi nápadné, že jede do města, kde má babičku a pak jde s kamarády na pivko, protože ona Terezka je totiž sestra jeho kamaráda..

Několikrát už jsem se mu pokoušela vysvětlit, že pro mě je prostě Terezka sokyně a z mé strany se s tím nedá nic dělat. Prosila jsem ho, jestli něco bylo, ať mi to klidně řekne, na ulici ho nevyhodím a jsem přesvědčená, že nějaký úlet pod vlivem alkoholu jsem schopná skousnout - to se může stát vždycky. Jen se mi smál, že jsem hrozná, že to tak vůbec není.

Nejvíc se bojím toho, aby se do ní nezamiloval. Pověsila se mu kolem krku mladá hezká holka. Věřím tomu, že mu to musí imponovat, byla jsem jeho první holka.

Už nevím, jak se k tomu postavit, nemám jistotu a tak o tom dost přemýšlím, nedokážu si poručit a úplně na to zapomenout. Ale pokud má pravdu, není ode mě fér nedopřát mu kamarádku a být taková stíhačka.

Bohužel-nevěra se dokázat dá, věrnost ne. Několik zasvěcených lidí si myslí, že to nebude jenom tak, je to mladý kluk a nemá takový cit pro rodinu. Já bych mu ráda věřila, ale zatím mě nepřesvědčil o tom, že mu na ní nezáleží.

Já se víc bojím sama sebe, co to se mnou udělá. Bývala jsem strašně žárlivá, teď už s klidným svědomím můžu prohlásit, že přehnaná žárlivost není můj problém. A možná že kdyby se dřív setkával s holkami víc, nepřišlo by mi na jejich přátelství nic zvláštního.

Chtěla bych znát váš názor jak na něj, na náš vztah, tak na mě. Kritiku snesu =o)

Chvílemi mám pocit, že jednám správně, že by se tak chovala na mém místě každá, pak se vidím jako zamračená kvočna, která se nudí a tak hledá problémy a znepříjemňuje život manželovi. 

   
24.07.2005 - Láska a vztahy - autor: Čtenářský příběh

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [151] gerda [*]

    holka zlatá, nenech se zahnat do kouta. Z tvého vyprávění mám pocit, že manžel je volný jako pták, dělá si co chce a ty jsi jenom na práci a zajišťování zázemí. Rozhodně mu řekni, že ty bys potřebovala taky nějaké to volno na své záliby a domluv s ním, které dny si vezme domácnost na starost on.

    superkarma: 0 25.07.2005, 08:49:34
  2. avatar
    [147] Suzanne [*]

    Smajlinka:

    superkarma: 0 25.07.2005, 00:21:15
  3. avatar
    [146] Smajlinka [*]

    Holky, zkusím s ním promluvit, protože jedna z těchto situací se stala zrovna včera, a uvidíme, co se s tím bude dát dělat... snad to pochopí, co mě na tom trápí. Přeju mu štěstí a úspěch, ale tohle jeho chování mě prostě zraňuje. Díky všem.

    superkarma: 0 25.07.2005, 00:16:39
  4. avatar
    [145] Suzanne [*]

    Ježíšikriste, tak to by mě zabilo a nebo bych radši zabila jeho
    Což se jednou nastrojit a jakmile Térezka přijede, vypadnout z domu s díky za hlídání???

    superkarma: 0 24.07.2005, 23:51:44
  5. [143] Anista [*]

    Takové manželství si neumím představit.Neříkám, že jsme bezproblémoví, ale s manželem problémy řešíme hned, nikdo nikoho neponižuje. Asi bych si to nenechala líbit a manžel taky ne. Smajlinka:

    superkarma: 0 24.07.2005, 22:16:40
  6. avatar
    [139] Smajlinka [*]

    Anisto - myslíš jako u nás? No, právě v tom je on jiný, on si to tak nezabírá. Možná to nechce řešit, nevím, ale já rozhodně to co dělá ve společnosti on, nedělám. A už vůbec bych to nedělala před ním, bylo by mi za něj trapně, nechci z něj dělat vola. Možná je to chyba a měla bych to zkusit.

    superkarma: 0 24.07.2005, 22:04:26
  7. [137] Anista [*]

    Zajímalo by mě, jak by reagoval, kdyby byla situace opačná. Věřím, že by se choval stejně, jako ty.

    superkarma: 0 24.07.2005, 22:02:00
  8. avatar
    [136] Smajlinka [*]

    Sara* - nejvíc mě na tom štve, že když s ním o tom začnu mluvit, říká, že na nikoho nekouká a vlastně to hodí na mě, že mám halucinace. Spíš bych ocenila, kdyby řekl, jo hele, ta se mi líbí, proto na ni koukám. To je čestný. Já fakt chápu, že když jde kolem kus ženské, že se rád podívá, ale víc mě štve, že se s některou z nich snaží navázat oční kontakt, protože to je většinou první krok k...
    Když spolu někam jdeme, mám prostě pocit, že dokud tam nebude žádná, která by ho zaujala, bude skvělej. Jakmile tam ale nějaká taková je, snaží se jí bych řekla zaujmout a tím pádem třeba kolikrát ani nevnímá, že na něj mluvím a pak to musím opakovat, no, co vám budu povídat, jsem tam pak za blbce...
    Tak bych si přála jednou narazit na chlapa, kterej má svou ženu a věnuje se jí 100% ve společnosti, samozřejmě že nepřehlíží ostatní, to v žádném případě, ale zase kvůli pohledům na cizí ženskou nepřehlíží svou vlastní. Existují vůbec?

    superkarma: 0 24.07.2005, 22:00:51
  9. avatar
    [134] Smajlinka [*]

    Rospi, neděs se, možná maluju čerta na zeď, ale mnozí schovávají za žárlivost svou vlastní nevěru. Jedno je ale jisté, jednou to prasknout musí, to mi věř, otázkou zůstává, co uděláš potom. To, co píšeš, je dle mého názoru dost zvlášní vztah, ale na druhou stranu - lidé jsou různí a i různě žijí, takže proč ne. Jen to, že on požaduje více svobody, než ti dovolí, by mě asi na tom všem štvalo ze všeho nejvíc.

    superkarma: 0 24.07.2005, 21:55:36
  10. avatar
    [130] Smajlinka [*]

    Holky, a co byste řekly na tohle: Vždy, když s přítelem někam jdu do společnosti, a protože jsem bystrá, vždy si všimnu, že se sice se mnou baví, ale očima pátrá po ostatních ženských a kouká se na ně. Pochopila bych, kdyby koukal na každou chvíli, prostě se mu ženské líbí, na tom není nic divného, je normální zdravý chlap, ale pak se třeba zaměří na nějakou z nich, obzvlášť, když spolu prohodí pár slov (takže k ní má ještě jakoby blíž) a pak na ni pořád kouká a to i přede mnou, a když se jí líbí i on, tak samozřejmě i ona na něj. Připadám si v tu chvíli jako blbec, obzvlášť, když po sedmi letech vím, jak se přítel chová a v tu chvíli se změní i jeho chování - je víc galantní (nikoliv vždy ke mě ) a víc sebejistý. Mám se na to vykašlat nebo to s ním nějak pořešit, protože mě to fakt ubližuje. Nebo jsem jen žárlivá husa?

    superkarma: 0 24.07.2005, 21:37:36
  11. avatar
    [127] Smajlinka [*]

    Rospi, myslíš, že tohle vydržíš nebo že tě to ničí? Pokud tě to ničí, bylo by asi lepší, se na to vykašlat, ne? Zdraví, to je nejdůležitější!!! Hlavně to psychické!
    Udělala bych malý test - zkusila bych totéž co on a pak by se vidělo, kdo z vás má ve vztahu větší svobodu. Ne, jako oplácet, spíš jako pokus. Ty mu věrná budeš, nejde o nevěru z tvé strany.
    Rozumíš?

    superkarma: 0 24.07.2005, 21:32:09
  12. avatar
    [125] sara.l [*]

    Vivian: to víš,že jsou takové,kterým se nechce,ale ty jsem teď nemyslela,prostě nemůžou být všichni hubení...

    superkarma: 0 24.07.2005, 21:25:20
  13. avatar
    [124] Vivian [*]

    sara.l: že se do toho pletu, ale u většiny obézních žen nejde o žádnou hormonální léčbu nebo onemocnění, ale fakt jen o to, že se jim nechce... nechce se jim hejbat, nechce se jim odříkat si ňamky... někde jsem četla, že nemoc je příčinou obezity jen u hodně malýho procenta obézních, jinak to je fakt přejídání a nedostatek pohybu... Já sama mám taky nadváhu, a mohla bych to svádět na kdeco, třeba hormonální antiko, ale vím, že moc papám a nemám ráda sport

    superkarma: 0 24.07.2005, 21:22:38

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [118] sara.l [*]

    Bobi: znám silnější holky a jsou krásné...nepíše o hormonální léčbě,ale o tom,že byla po porodu a to jsi určitě taky krásná a štíhlá nebyla..když tě to stálo tolik dřiny nebo jo...neodsuzuj holky,které nejsou štíhlé..nikdy nevíš co se v životě semele a jak dopadneš ty

    superkarma: 0 24.07.2005, 21:08:46
  2. avatar
    [117] Bobi [*]

    sara.l: alušenka ale o hormonální léčbě nic nepíše
    Nepatřím k žádným šťastlivcům To, jak vypadám, není díky "štěstí", ale jen díky tomu, že jsem prostě nechtěla být tlustá a ošklivá ženská... Byla to neskutečná dřina, ale stála za to Chápu ovšem, že se do takové dřiny někomu nechce. Každého věc...

    ramida: to je taky pravda...

    Juli: tak to vysvětli těm chlapům, kteří opouštějí svoje tlusté, utahané a nevrlé manželky a odcházejí za štíhlými a usměvavými... Muži prostě uvažují jinak než většina žen, a záleží jim na tom, jak jejich partnerka vypadá.

    superkarma: 0 24.07.2005, 21:04:39
  3. avatar
    [112] sara.l [*]

    Juli: taky souhlasím..máš úplnou pravdu, Bobi asi patří k těm šťastlivcům,kteří jsou proště krásní a štíhlí,ale o tom partnerství opravdu není ..taky znám přesně stejný případ a dodnes manželka nechápe proč odešel za starší a ošklivou....když ona byla hezounká a štíhlá...to se asi vysvětli nedá...

    superkarma: 0 24.07.2005, 20:52:12
  4. avatar
    [108] sara.l [*]

    ramida:

    superkarma: 0 24.07.2005, 20:08:20
  5. avatar
    [107] ramida [*]

    Bobi: nic proti, to je jistě v pořádku, taky si nemyslím, že by ženská s dětma měla vážit metrák, chodit ve vytahanejch teplácích a přestat se česat, ale přitažlivost často mizí i tam, kde je partnerka štíhlá, upravená... a novým objektem touhy se dost často stává ne až tak štíhlá a upravená, ale nová, zajímavá...

    superkarma: 0 24.07.2005, 20:06:58
  6. avatar
    [106] Tanzi [*]

    Otázka v názvu článku zní: zda je to normální.
    no já si myslím, že NENÍ..
    a teď si jdu přečíst vaše reakce.

    superkarma: 0 24.07.2005, 20:06:51
  7. avatar
    [105] sara.l [*]

    Bobi: alušenka,ale píše,že byla pár dní po porodu,tak to jsi snad hnedka štíhlounká nebyla myslím,že málokteré holce je jedno jak vypadá,ale co když přijde hormonální léčba..tak nezhubneš ani kdyby jsi se snažila sebevíc...taky jsem dříve nechápala jak může někdo tloustnout z léků a teď už to chápu a nikoho neodsuzuju,protože jenom ten kdo zažije sám ví..o čem je řeč.

    superkarma: 0 24.07.2005, 20:05:11
  8. avatar
    [103] fructia [*]

    Tak takovýho chlapa bych si rozhodně nebrala, natož s ním měla dítě! Přece jsi věděla, jaký je, ne? Ode mně by dostal přes hubu, protože za ženatým chlapem, který už má dceru, nemá co jezdit nějaká holka!

    superkarma: 0 24.07.2005, 19:44:55
  9. avatar
    [102] Bobi [*]

    alušenka: ano, vím co je to vstávat každou noc k dítěti, mám dvě, z toho jedno chronicky nemocné. Kromě toho pracuju na směny (děti už jsou větší), takže se moc nevyspím ani teď. Přesto mi není jedno, jak vypadám, a místo výmluv hledám spíš způsob, jak pro sebe něco udělat. V prvním těhotenství jsem přibrala 16 kg, v druhém skoro 20. Něco málo přes rok po druhém porodu jsem byla zase na váze, jakou jsem měla před otěhotněním. Všechno jde, když člověk opravdu (ale opravdu!) chce. Někteří jsou ale moc pohodlní na to, aby něco udělali, takže mají radši po ruce dobrou výmluvu... A pak se diví, že už svého partnera nepřitahují... I po porodu může žena být štíhlá a vypadat dobře. Jenže musí opravdu chtít a taky to dá trochu víc práce i přemýšlení, což se ne každé chce.
    Opravdu nechápu, proč tolik žen tvrdí, že po porodu nelze zhubnout a vypadat dobře

    superkarma: 0 24.07.2005, 19:41:46
  10. avatar
    [98] kemy [*]

    Nyotaimori: no právě! já se dožaduju odpovědi a ono nic! podle mě do toho manža byl hozenej jak do vody. holka si naplánovala budoucnost, on neuměl říct ne a teď je tátou od rodiny a kouká. a dylinka se diví, že se mu chce pařit

    superkarma: 0 24.07.2005, 18:12:19
  11. avatar
    [97] kemy [*]

    OMIŠKA: to je jasný. muj je úžasnej a párkrát sem byla taky z něj tak mimo, že sem přes slzy neviděla a vzteky kousala do polštáře.. přeju, ať vám to vydrží, je to frajer

    superkarma: 0 24.07.2005, 18:10:31
  12. [92] pirlenka [*]

    OMIŠKA: to je fajn, přeji hodně moc

    superkarma: 0 24.07.2005, 17:52:52
  13. avatar
    [91] sara.l [*]

    OMIŠKA: já ti to ze srdce přeju a taky ať vám to vydrží

    superkarma: 0 24.07.2005, 17:48:28
  14. avatar
    [90] sara.l [*]

    Fiona: kluk je zodpovědný,proto,že slíbil ,že mě pomůže za to jak jsem se dobře starala néééé vážně..každý je jiný a jsem na děcka sama a život se s námi nemazlil,ale jsem ráda za to,že je takový...i když mě občas pořádně vytočí,ale to je normální,ale vychovávat děti to si opravdu neumím představit...mají času dost

    superkarma: 0 24.07.2005, 17:47:22
  15. avatar
    [89] kemy [*]

    OMIŠKA: ale přiznej to, očekávala si, že to zvládne převzít na sebe takovou zodpovědnost? podle mě je výjimka - čestná.

    superkarma: 0 24.07.2005, 17:46:33
  16. avatar
    [86] sara.l [*]

    kemy: no přiznávám se,že jsem všechno nečetla...je pravda,že něco jiného je holka s dítětem a kluk ve dvaceti...ale vidím to u kluka bude mít 19 a je to děcko sice je zodpovědný..ví co od života chce,dokáže si přivydělat,ale živit děcko a manželku tak to si neumím představit a doufám,že ještě dlouho nééé

    superkarma: 0 24.07.2005, 17:09:02
  17. avatar
    [85] kemy [*]

    sara.l: Mě by to sicevyhovovalo, ale to by na něj bylo moc,asi na každýho kluka. Je nám 20-já jsem zestárla, ale on zůstal takovej, jakej byl. příspěvek 34 nebo tak

    superkarma: 0 24.07.2005, 16:57:09
  18. avatar
    [83] sara.l [*]

    kemy: do prčic..kde jsi vyčetla,že je jim 20...já sem nějak přisleplá...dyť to musí mít postavičku taky pevnou..jejdanáčku..já myslela,že to je už aspoň 30 letý pár...tak to jsem neměla ani nic psát..to jsou děcka...

    superkarma: 0 24.07.2005, 16:41:10
  19. avatar
    [82] kemy [*]

    jio a eště sem k tomu chtěla říct, že pokud je tvuj manža mladej, ahoj terezko se smajlíkem nic neznamená!!! fakt ne. neboj. my si takle píšem třeba s kámošema taky, ale sme prostě kamarádi. ale pátrala bych, pátrala! držim

    superkarma: 0 24.07.2005, 16:33:09
  20. avatar
    [81] femme [*]

    Nyotaimori: neřekla bych co není, může být

    superkarma: 0 24.07.2005, 16:31:57
  21. avatar
    [80] kemy [*]

    X-Bella: no holka, tak ty si asi trošku naivní, ne? už nemam sílu číst zbytek příspěvků, ale to, jak si reagovala ty, mě dorazilo? neska neni doba a to, aby 18-tiletý měli děti. holka, budiž, ale dvacetiletej kluk s rok a půl starou dcerou? co sis jako myslela? jaktože přemejšlíš jako moje matka, když ti je 20? to, co sem četla na začátku o pevný holce atd. sem cejtila jako od holky třeba sedmadvacetiletý a ne od mojí vrstevnice. možná tvuj muž chápe to, jak má normální rodina vypadat a fungovat, ale ty ne. zajímalo by mě, jak to všechno zvládáš doma a tak, dyž si takle mlaďounká. mojí macire sice bylo taky 19, když mě měla, ale dřív byla ta doba jinčí. neřkej mi, že tě třeba v atnácti připravovali na to, že co nevidět budeš žít "sama na sebe"? jo a taťkovi ale bylo 26. tvůj manža je sám eště dítě, i když ty si zestárla! možná kámoška bude fkat jenom kámoška. já to vnímala jinak, ale po zjištění toho věku, nejen, že se mi chce hrozně smát... ve dvaceti se všechno bere jinak, než to dělaj vaši. máma by asi ňákou sedmnáctku od vás z pelechu pěkně hnala, ale takle je to, myslim normální. muj kluk má kamarády jak mezi holkama, tak mezi klukama. a taky spíme všichni pohromadě třeba u nás nebo u něj. sme spolu čtyři roky, plánujem jednou svatbu, děti a všechno to okolo, ale teď bych ho do toho nehnala. podceněná antikoncepce je sviňa nebo si snad to dítě chtěla? mam na tebe dost otázek, protože opravdu nerozumim tomu, co to mezi váma dvouma je? neuvrtalas ho do toho tak trošku? jo a dítě začni dávat aspoň jednou na čas k mamce, páč jinak budeš mít rozmazlenýho haranta a ne
    možná se necejtíš k politování, ale mně je tě fakt líto.
    holky, nekamenujte mě za mou reakc. já se takle prostě bráním šoku!

    superkarma: 0 24.07.2005, 16:24:45
  22. avatar
    [78] Kadla [*]

    Nečetla jsem všechny příspěvky. Připojuji se k těm, které říkají, že bys měla něco dělat sama se sebou. Začni se sama sobě více věnovat, choď někam také dvakrát týdně (jako manžel, však máme rovnoprávnost, ne.. ať třeba hlídá dítko). Pokud jde o kamarádský vztah k dané slečně, může v tom být zamilovanost, ale nemusí. Mám sama několik kamarádů a není v tom nic víc, než jen kamarádství (a znám jejich partnerky a ony znají mne), čímž chci říci, že kamarádství mezi mužem a ženou může existovat. To ovšem neznamená, že bych u nich přespávala, to je opravdu síla. Něco s tím udělej!

    superkarma: 0 24.07.2005, 14:50:42
  23. [77] pirlenka [*]

    Jinak má zkušenost s kamarádkami: můj manžel měl jednu dobrou kamarádku, znal se s ní dávno předtím než poznal mě...občas si zavolali, napsali a tak 3x do roka s ní šel tak na 3 hoďky na . Hned zpočátku nás seznámil, dokonce jsme i s jejím přítelem byli na jedné společné dovolené u . Popravdě, nedával mi nejmenší záminku, přesto jsem občas žárlila - mám moc bujnou fantazii a tak jsem si představovala to nejhorší...ale po přečtení tohoto článku nebo jemu podobných, jsem v klidu

    superkarma: 0 24.07.2005, 14:48:00
  24. avatar
    [74] Apika [*]

    V tomto případě asi nemá cenu něco vymýšlet.To je konec-chlap je pohodlný a nemá potřebu si urovnat život.Jemu tento způsob života vyhovuje.Má manželku,dítě a tím splnil občanskou povinost,dál už se chce zase jenom svobodně bavit "co na tom,že má rodinu".Tento vztah už nemá perspektivu-není způsob jak změnit jeho pohled na "život jako takový"!!

    superkarma: 0 24.07.2005, 14:45:58
  25. [73] pirlenka [*]

    Nyotaimori:

    superkarma: 0 24.07.2005, 14:45:14
  26. avatar
    [69] alušenka [*]

    bobi- víš co je to stávat každou hodinu v noci k dítěti?já to vím a proto přes den opravdu nemám chuť dělat sedy lehy
    nadváhu mám, ano, ale dávám přednost kojení, syn má na půl roce 10 kg, nepřikrmujeme a to si myslím, že je lepší než být štíhlá
    jinak, kamarádil se s ní ješte než sem otěhotněla a věř, že úsměv i culíčky jsem měla taky

    superkarma: 0 24.07.2005, 14:39:55
  27. avatar
    [66] sara.l [*]

    pirlenka: přesně tak to cítím já..dělat tyhle drobné radosti jenom pro sebe,protože když se dělají pro chlapa...nestojí to za nic,ale jen tak pro radost..toho si všimne každý

    superkarma: 0 24.07.2005, 14:33:41
  28. [65] pirlenka [*]

    je smutné, jak se ženské honí za tím, aby se co nejvíce podobaly dnešnímu "ideálu" krásy...a chlapi? co na tom, že mají pupek, chlupatá záda a začínající plešku....oni na to prostě dlabou, přemýšlejí nad jinými věcma a co jim chybí? pokud je chlap kurevník, tak může mít doma extra sexbombu - stejně se doma neudrží...ale dělejte to pro sebe - zajděte na kosmetiku, s kamarádkou na kafíčko a smějte se držím palce všem, které s tímto bojují...

    superkarma: 0 24.07.2005, 14:27:42
  29. avatar
    [64] sara.l [*]

    Fiona: já už se na to taky dneska dívám stejně,dokud ho máme tak si nevážíme zdravíčka,ale až něco přijde tak by jsme měnili klidně cokoliv za to aby jsme se uzdravili.Mě se taky líbí..štíhlá postava,ale zase bohužel to nějak nejde aby byl celý svět štíhlý a krásný...sem pravá Věstonická Venuše

    superkarma: 0 24.07.2005, 14:22:40
  30. avatar
    [61] sara.l [*]

    Fiona: asi může víš,já jsem taky dlouho byla na své postavě i po dětech,ale potom přišly zdravotní problémy a postavä je v prde** a já jsem ráda,že to nějak zvládám.Bobi má asi to štěstí,že je pořád štíhlá a krásná...mám tady sousedku a ta potřech dětech vypadá jako anorektička,je prostě od přírody štíhlá...já jsem takové štěstí nikdy neměla a ty asi taky ne..ale to neznamená,že nejsme hezké holky nééé jinak na cvičení nemám místo,čas ani peníze ani sponzora..takže pokud to někdo má tak proč toho nevyužít...

    superkarma: 0 24.07.2005, 14:11:17

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme