.

Manžel je levičák! Ale má i dobré vlastnosti

Vztahy

Manžel je levičák! Ale má i dobré vlastnosti

Dokážete si představit, že byste jako žena pravicově smýšlející milovala člověka, který opěvuje dobu před revolucí a volí zásadně „levačkou“? Nebo obráceně? Že je to problém? A někde to přece funguje!

„Prosim Tě, nech si tvoje pitomý levičácký výlevy, kdo to má poslouchat, ty jeden Jakeši uvědomělej! Prober se konečně, vždyť ta tvoje „strana“ je bandou podvodníků a lupičů. Jdi dělat něco užitečnýho, třeba ten odpad, jak jsi sliboval. Nebo se ti nechce plnit plán pětiletky?? Zejtra si vol ty svý rudochy stoletý a nezatěžuj mě s tím!!“

komunista„Co já??? Ty se podívej, kam to ta tvoje pravice slavná dovedla! Všude bordel, nikdo neví, co má dělat, samej feťák, nemakačenko a podvody na daních. Platíš i za to, že dejcháš. Pracáky přecpaný lenochodoma, co nechtěj makat. To za nás se moje milá makat muselo. Jinak jsi byla příživník a šla sedět!“

Dokážete si představit, že tihle dva lidé, jejichž plamenný předvolební rozhovor jsem vyslechla, neb se jedná o mé známé, spolu žijí dvacet let, a pokud se nejedná o politiku, shodnou se naprosto ve všem?

Milují se, jezdí po výletech, vychovali dvě dcery a jeden na druhého za „normálních okolností“ nedá dopustit?

Zajímavé, že?

Už mnohokrát jsem si zkoušela představit, jestli bych byla vůbec schopná se zamilovat do člověka, který je vyznavačem komunistického modelu života společnosti.

Já nevím, ale v tuhle chvíli si myslím, že ne. Že prostě rozdíl v politické orientaci, a to tedy takový tristní, bych prostě vykousala.

Asi si dokážu představit, že by můj přítel byl třeba zelený, ale rudý??

Kdyby volil stranu piva, nebo já nevím, NEI, ale komunisty?

Nevzpomenu si dokonce ani na jediného kamarádka či kamarádku, kteří by volili levici. Stále si myslím, že člověk si vybírá možná dílem i mimoděk své přátele podle toho, že je cosi navzájem přitahuje a harmonizuje a politické přesvědčení je přece jedno z nejdůležitějších kritérií, vedle morálního kodexu, a i ten s tím vlastně někdy i úzce souvisí.

komunista

Nemohu pokládat za morální komunismus a energii minulého režimu.

A přesto, oni to dokázali a nějak se přes to přenesli.

Ptám se, jak se přes to ona mohla přenést?

Ale v zásadě bych se tak měla ptát i v jeho případě.

Byť se mi nechce, musím uznat, že on je na tom přece stejně.

Zeptala jsem se tedy obou. Jan (51), Miluška (47)

...„Miluška? To je takový zvláštní tvor a vždycky byla. Je to žena mnoha tváří. Strašně na ní obdivuju, že dokázala být v životě tak statečná, když vyrostla v děcáku po tom, co ji otec tloukl hlava nehlava. Líbí se mi její práce zdravotní sestřičky. Ona to dělá s takovou láskou, tak čistě, nebo co. Má moc pěkný vztah k dětem a dala jim vždycky všechno, co mohla. A je hezká, moc hezká. Nikdy mi nevyčítala moji práci montéra, ani fakt, že jsem často mimo domov. Stará se jako žádná jiná a ty rebarborový knedlíky a makovec… já bych ji nevyměnil. Jo, politika? Ona to má zamotaný v hlavě, ale já jí to prostě toleruju.“

...„Honza? Pupkatej, umíněnej opičák, co sebere každý zvíře a tahá mi to domů, aby se tomu prej nic nestalo. Já se pak starám o kdejaký toulavý kotě nebo štěně. Je strašně šikovnej ale. Podívej, tohle všechno vyřezával sám. To je hezký, viď? Nikdy nepil a nechodil do hospody, za to si ho taky vážim. Má veliký pochopení pro moji práci, když jsem často na službách, které beru, protože nejsou síly. Vždycky na mě čeká s večeří, když mám odpolední nebo „čtyřiadvacítku“. Nikdy mě nenechal svýmu osudu, když mi bylo ouvej. Jo, vážím si ho za to, že je to chlap, jak má být. Jo a politika? No, von je úplně mimo v tomhle směru. On se nezmění, vymyli mu mozek, chudáčkovi, ale já mu to odpustila už dávno...“


A pak, že to nejde. No nejsou rozkošní oba?

   
08.06.2010 - Ona s ním - autor: Michaela Kudláčková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [59] ronny02 [*]

    Už název tohohle článku je neskutečně tendenční, Vůbec nevím, co si o takových článcích myslet, navíc si taky myslím, že by se na tenhle server politika vůbec tahat neměla. Na západě je zcela běžné, že tam jsou "levičáci" "pravičáci" atd atd. o jen tady u nás je automaticky levičák buďto lenoch, nebo hlupák, nebo nějaký důchodce zamilovaný do KSČ a Lenina a Stalina. Nic z toho podle mě není většinou pravda....

    superkarma: 1 23.06.2010, 10:25:52
  2. avatar
    [58] denkas [*]

    Pálivka — #57 Sml67 Moje slova! Já na vesnici jsem to viděla! "Velký zvíře" na okrese ,v KSČ,a ted velký podnikatel! A v naší fabrice,už sem to tu psala ,všichni komunisti tam zůstali, z náměstků jsou manažéři ,z řiditele je spolumajitel fabriky,...To bych mohla pokračovat!Sml80 

    superkarma: 1 18.06.2010, 11:03:26
  3. [57] Pálivka [*]

    To je zase téma. Já rozhodně mám sociální cítění a vadí mi, když někdo po převratu rozkradl naší republiku a nic se mu za to nestalo. Je to už 20 let a vy mladí si na to nepamatujete. Ale pravdou je, že velcí komunisté přešli do OF a jsou z nich hrozní kapitalisté a tak se točí, jak fouká vítr. Tak kdo je lepší? Ten, kdo si stojí na svém a nebo ten, který se točí jako korouhvička? Nikdy jsem nebyla v KSČ a ani v jiné straně, ale hrozně mi vadí, když se tady tunelovaly podniky, peníze jsou fuč a jen na to doplatili občané tohoto státu.A proto tu chybí peníze, viz Kalousek, Nečas, to jsou politici, kteří u toho byli už před mnoha lety a drží se tam dál, dinosauři.

    1. na komentář reaguje denkas — #58
    superkarma: 1 18.06.2010, 08:39:22
  4. avatar
    [56] Barbora10 [*]

     S kamarádkou jsme "pravičáky" a "levičáky" dělily podle úúúúplně jiných norem... Třeba Dalibora Jandu, to byl levičák... ha,ha,haSml16

    superkarma: 0 15.06.2010, 13:44:08
  5. [55] jastura [*]

    Julča — #48 taky si myslím, oba tábory stejně dělají jen to, co jim přinese do budoucna hlasy a korýtko.

    superkarma: 0 15.06.2010, 13:42:13
  6. [54] jastura [*]

    Juana — #36 hehe, se doma bavíš jen o politice a pak se staráš jen o postel a vařechu??? Sml30 To doma máme teda větší zábavuSml24 

    superkarma: 0 15.06.2010, 13:33:27
  7. avatar
    [53] Alka1 [*]

    syrrit — #52 Pokud jsem si všimla, tak mínusy tady hází i pravicové trubky a o tom, kdo je větší zloděj by se taky dalo polemizovat...Sml24  

    superkarma: 0 14.06.2010, 16:37:46
  8. avatar
    [52] syrrit [*]

    trubky tuplovaný, zbaběle házet mínusy, to ano, ale souvislá věta s podpisem z vás nevypadne.

    1. na komentář reaguje Alka1 — #53
    superkarma: 0 14.06.2010, 12:11:59
  9. avatar
    [51] syrrit [*]

    Eva_Fl — #44 Dneska skvělá, ty těm blbkám tady zase dáváš sodu.

    superkarma: -1 14.06.2010, 11:44:46
  10. avatar
    [50] syrrit [*]

    Já mám svoje zkušenosti z komunismu, Komunuïsti jsou zloději a vrazi a kdo se jich zastává je vůl korunovaný, kdo je volí je debil. A kdo s komunistou žije, má IQ šumící trávy!

    superkarma: -1 14.06.2010, 11:35:20
  11. avatar
    [49] denkas [*]

    Julča — #48 No právě!! Nula od nuly pojde!! Sml80

    superkarma: 0 10.06.2010, 20:44:36
  12. avatar
    [48] Julča [*]

    Eva_Fl — #47 Ale Česko nemá ani peníze na předražené zakázky, na různé úplatky a nenažraná hovada. Tady to není tak, že by pravice dělala něco pro stát. Jen hrabou pro sebe a pár kamarádů - kšeftařů.

    Takže někdo dává přednost levici, někdo pravici, ale výsledek je podobný.

    1. na komentář reaguje denkas — #49
    2. na komentář reaguje jastura — #55
    superkarma: 1 10.06.2010, 15:23:20
  13. avatar
    [47] Eva_CZ [*]

    Holky, mate pravdu. TO je totiz demokracie, moznost rict svuj nazor, obhajit si ho. Nikdo vas nebude kamenovat. Mne by zajimaly pohnutky, proc nekdo dava prednost levici. Protoze sliby a sliby a sliby - ale Cesko na tohle proste nema penize. Nota bene vsechno, co zavani socialnim a socialismem bychom uz prece meli aspon trochu znat, ne?

    1. na komentář reaguje Julča — #48
    superkarma: 0 09.06.2010, 23:44:15
  14. avatar
    [46] denkas [*]

    libuno — #45 Sml67 Přesně ! Máš pravdu,taky se mě nelíbí ,že se tu tak nějak vnucujou názory! Kde je ta demokracie!!

    superkarma: 0 09.06.2010, 21:43:17
  15. [45] libuno [*]

    To je zase debata! Dnes mi to připadá, že kdo nevolí pravicově, je tu odsouzenej. Já jsem vyrostla v dělnické rodině, kde oba rodiče byli obyčejnými lidmi, nikdy ve straně nebyli. Dědeček s babičkou po válce vstoupili do strany, babička byla vyloučena pro pasivitu, ale děda byl do důchodu ve straně. Obyčejný pěšák, který objížděl straníky a vybíral peníze - tenkrát měli všichni knížky (KSČ, ROH, SPB, ŠČSP a já nevím kdo další). Ale to s tímto problémem nesouvisí. Jednou je demokracie a ať si každý volí toho, koho chce. Proč tady je tolik nenávisti? Jsme přece na inteligentní ženě-in, chovejme se k sobě také korektně! Ať je tu člověk vyznávající pravici nebo levici, nechte ho demokraticky se k tomu přihlásit. A jestli jim to doma klape (viz článek), přece to není důvod k nenávisti. To je ale asi smysl tohoto článku. Rozpoutat vášně. Velice mě to mrzí. Holky, buďme rády, že není nic horšího!!!

    1. na komentář reaguje denkas — #46
    superkarma: 2 09.06.2010, 21:25:53
  16. avatar
    [44] Eva_CZ [*]

    denkas — #43 ano, ale s tou holkou asi neplanujes spolecnou budoucnost a ona asi nemuze ohrozit vychovu tvych deti atd. Ja bych nechtela, aby moje deti vychovaval komous. Ver mi.

    Jinak asi ani nebudu komentovat prispevky typu : muj manzel se o politiku nezajima..... Protoze takovi lidi bud ziji nekde pod sutrem, nebo maji v hlavach nasrano.

    1. na komentář reaguje syrrit — #51
    superkarma: 0 09.06.2010, 17:37:52
  17. avatar
    [43] denkas [*]

    Eva_Fl — #42 Jasně ,že ne! Já třeba se tu znám s holkou 2 roky a teprve teď ,že byly ty volby ,tak jsme trochu se bavili o politice! A protože si dobře rozumíme ,tak myslim ,že i kdyby měla jiné názory než já ,že bych s ní nepřestala kamarádit! Leda ,že by byla fanatik a denně mě je tloukla do hlavy!Sml80 Přeci přátelstvý je i o tom ,že lecos tolerujem!Sml80

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #44
    superkarma: 1 09.06.2010, 11:49:06
  18. avatar
    [42] Eva_CZ [*]

    denkas — #40 kdyz se s nekym seznamis, hned je z toho vztah? Aha.....

    1. na komentář reaguje denkas — #43
    superkarma: 0 09.06.2010, 11:39:54
  19. avatar
    [41] Dante Alighieri [*]

    denkas — #40 Takový chování by mi přišlo dost povrchní.

    superkarma: 0 09.06.2010, 11:39:36
  20. avatar
    [40] denkas [*]

    sahleb — #38 To když se sněkým seznámíš,tak jako první se ho zeptáš:jsi komunista??Sml22 hm zajímavé! To mě teda nikdy nenapadlo!

    1. na komentář reaguje Dante Alighieri — #41
    2. na komentář reaguje Eva_Fl — #42
    superkarma: 1 09.06.2010, 11:28:14
  21. [39] menhet [*]

    Můj muž se o politiku nezajímá, ale asi je taky doprava, nebo minimálně střed.

    Ale můžu říct, že mi poslední dva odstavce vehnaly slzy do očí.

    superkarma: 0 09.06.2010, 10:18:36
  22. [38] sahleb [*]

    peetrax — #29

    Nevybirate si pratele a partneray podle politickeho presvedceni?

    Ja fakt ano, to je pro me zasadni. Komunistu nikdy.

    1. na komentář reaguje denkas — #40
    superkarma: 0 09.06.2010, 08:32:35
  23. [37] sahleb [*]

    nadpis i uvodni dioalog je pro me horor.

    Jak s emuzou takhle dva lidi spolu dorozumivat?

    superkarma: 0 09.06.2010, 08:30:43
  24. avatar
    [36] Juana [*]

    Eva_Fl — #34 teda mnohdy mi tvé výroky vadí, ale tentokrát s tebou stoprocentně souhlasím. Holt tady asi víc některé zajímá vařečka a postel, než politika, jak to podle výroků vypadá. Já si prostě nedokážu představit život s levičákem, stejně jako jsem si nedokázala jako ateista představit život s ortodoxním katolíkem, byť to byl fajn chlap. Prostě světonázor je pro mne dost důležitý u mých blízkých lidí

    1. na komentář reaguje jastura — #54
    superkarma: 0 09.06.2010, 06:30:33
  25. avatar
    [35] Eva_CZ [*]

    denkas — #31 95% - 99% lidi posrane chodilo ty komunisty volit. O tom zadna. Takze ruku na srdce. Mluvim samozrejme o tech, kteri byli v te dobe dospeli. Stado, tupy podelany stado. Dnes by to tady nikdo nenapsal ani za prase. Ale tak to proste bylo. Me ty svine z ulicniho vyboru honily s urnou ve spitale, doma a vim, ze jsem u nich mela ohromnej cernej puntik. Ale muj EX volit sel a myslim, ze moji rodice taky. Takze za to, co bylo, si muzeme vsichni.

    superkarma: 0 08.06.2010, 22:04:13
  26. avatar
    [34] Eva_CZ [*]

    Za prve jsem se ptala tech slaboduchych. Za druhe si neumim predstavit, ze bych si vybrala za partnera fandu starejch zlatejch casu. Ano, my se doma bavime i o politice a nemame na vsechno stejny nazor, ale VONuv si rada poslechnu a pak mu jeho nazor vyvratim. Sml52Sml52Sml52

    1. na komentář reaguje Juana — #36
    superkarma: 0 08.06.2010, 21:58:52
  27. avatar
    [33] denkas [*]

    Dante Alighieri — #32 Přesně! tady by je rozcupovali! To už sem si  všimla,že se tu za některý názory kamenuje!Sml80

    superkarma: 0 08.06.2010, 21:31:24
  28. avatar
    [32] Dante Alighieri [*]

    denkas — #31 Jasně, že jsou tu i levičandy! A nikomu se nedivím, že se nepřizná, protože tady by se z toho všichni po...

    1. na komentář reaguje denkas — #33
    superkarma: 0 08.06.2010, 21:20:11
  29. avatar
    [31] denkas [*]

    to je zas debata! Jen by mě zajímalo ,kde jsou všichni ti komunisti! Nevim kolik lidí bylo před 20lety v KSČ. Ale rozhodně vím ,že ty aktivní komunisti jsou dnes stále u koryta a určitě "vykřikujou "pryč s komunisty!Sml80 A taky za totality se báli církve ,tak proti ní zbrojili! A ted ta agitace proti komunistům mě to vážně připomíná!Sml80 tak mě tak napadá ,zda se pravice jich nezačíná bát! A taky ještě komunisty volilo 11% (jestli si to dobře pamatuju) To je 11lidí ze sta! Tak neřikejte ,že i tady na ženě-in nejsou levičáci! Jenže je ta demokracie! Sml16 Takže se bojí to přiznat!Sml80

    1. na komentář reaguje Dante Alighieri — #32
    2. na komentář reaguje Eva_Fl — #35
    superkarma: 1 08.06.2010, 20:49:36

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Julča [*]

    Dante Alighieri — #28 Taky si netahám politiku do baráku, měla bych doma pěknej svinčík Sml57

    superkarma: 0 08.06.2010, 19:42:55
  2. avatar
    [29] peetrax [*]

    Ne, opravdu si nevybírám přátele a partnery podle jejich politického přesvědčení. Sml3 Pěkná kokotina. Sml3

    1. na komentář reaguje sahleb — #38
    superkarma: 1 08.06.2010, 19:33:43
  3. avatar
    [28] Dante Alighieri [*]

    Eva_Fl — #27 No já nevim, ale podle mě je slaboduchej spíš ten, kdo ukončí vztah jen kvůli politickým názorům. Sml28 Mít vztah pro mě znamená zároveň respektovat názory partnera. Klidně s nimi nesouhlasit, ale respektovat. A ne, o politice se doma každej večer fakt nebavíme, nemíním tím ztrácet čas.

    1. na komentář reaguje Julča — #30
    superkarma: 0 08.06.2010, 19:11:57
  4. avatar
    [27] Eva_CZ [*]

    ....... fakt by me zajimalo, o cem doma vy, slaboduchy, vubec konverzujete. O chlupatejch knedlikach na nedeli?

    1. na komentář reaguje Dante Alighieri — #28
    superkarma: -3 08.06.2010, 19:07:40
  5. avatar
    [26] Hanďule [*]

    Nikdy mě tohle nenapadlo řešit a už vůbec ne to, že bych se s ním proto měla rozejít Sml80 Každého věc Sml24

    superkarma: 1 08.06.2010, 18:59:59
  6. avatar
    [25] Eva_CZ [*]

    Ne, Miso, politiky neni nikdy dost a ja jsem rada, ze aspon trosku zaskakujes za Marusku. Jestli je na nekoho toto tema prilis slozite, nemusi se ucastnit. Ja myslim, ze normalni zenska se o deni okolo sebe zajima. S levicakem bych nebyla, nejsem a nebudu. Sml23 Uz i ta podelana Amerika je nalevo a ja premyslim, kam ted.Sml15

    superkarma: 0 08.06.2010, 18:44:43
  7. avatar
    [24] Dante Alighieri [*]

    alíšja — #15 Dobrá myšlenka. Lidi se brání komunismu a chtějí demokracii, ale přitom v této společnosti levičák nemůže říct, koho volí...

    Irad — #22 Ano, komunismus se stejně nevrátí. Před volbami jsem právě na tohle myslela - to jsou ti lidi tak naivní, že si myslí, že když zvítězí ČSSD a KSČM, bude to tu jak před r.1989? Bojí se, že zase budeme zavíráni za nezaměstnanost nebo že mi bude sebrán kšeft a posléze znárodněn?

    A naopak - jsou lidi tak naivní, že si myslí, že když vyhraje pravice, všechno bude lepší? Ne ne, podle mého názoru bude všechno stále stejné. Nevěřím na zázraky, žádná pravice nás nespasí.

    superkarma: 0 08.06.2010, 18:12:04
  8. avatar
    [23] Dante Alighieri [*]

    Moc to řešíte a hrotíte. Pro mě je tohle ve vztahu poslední důležitá věc. Totiž... o nějaké důležitosti ani nemůže být řeč. Jak říká moje tchýně - "do vztahu politiku netahejte". A má pravdu. I kdyby můj přítel i celá rodina volili KSČM, mně to prostě NEVADÍ.

    A kromě toho, Míšo - už dost té politiky... Sml68 Zaujatosti proti Paroubkovi aspol. ze všech stran jsem si užívala už od ledna a ani po volbách nebude konečně klid?! Obtěžuje to stejně jako když jsem celou zimu musela poslouchat stížnosti na to, že sněží. Sml28

    superkarma: 0 08.06.2010, 18:01:59
  9. avatar
    [22] Irad [*]

    Já bych to neřešila. Je mi naprosto jedno, koho volí můj přítel, moje rodina, kamarádi či známí. Je to každého osobní věc a nikoho bych za jeho názor neodsoudila ani bych se s ním nepřestala bavit. Každý přece ví, proč se rozhodl, tak jak se rozhodl - podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Sice nerozumím, jak někdo může volit po těch letech ČSSD nebo ODS (ano, i ODS), ale respektuji to. Někteří se prostě z minulosti nepoučí. Nechápu, proč třeba někdo odsuzuje voliče komunistů. Přece každému normálnímu člověku musí být jasné, že i kdyby komunisté nakrásno vyhráli (doufám, že se tak nikdy nestane Sml32), tak by se komunismus stejně nevrátil. To už prostě není možné.

    Jinak já volila Suverenitu. Proč? Vylučovací princip Sml57Protože "dinosaury" jsem nechtěla (ti už šancí měli skutečně hodně - a věčných slibů či házení špíny jeden na druhého už mám fakt dost), Kalouskův přístup je mi silně nesympatický (je to "přeběhlík", bývalý ministr financí, nemá úctu ke starším lidem..), z VV jsem neměla nejlepší pocit, zelení mě zklamali, o zemanovcích ani nemluvím.

    1. na komentář reaguje Dante Alighieri — #24
    superkarma: 0 08.06.2010, 17:55:22
  10. [21] alíšja [*]

    Alka1 — #19 Díky, to je rozumný článek, kéž by tak uvažovalo víc lidí.

    superkarma: 0 08.06.2010, 16:10:14
  11. [20] Anai [*]

    kačinka — #4 Hm.. asi ne, to by musel bejt prostě anděl a to socdemák bejt nemůže Sml57

    superkarma: 0 08.06.2010, 16:04:05
  12. avatar
    [19] Alka1 [*]

    alíšja — #15 Demokracii si mnozí vysvětlují po svém a věří tomu, že levice = ČSSD = KSČ. Sml24

    Zde je zajímavý názor jedné studentky:

    http://www.blisty.cz/2010/6/8/art52968.html

    1. na komentář reaguje alíšja — #21
    superkarma: 0 08.06.2010, 15:55:10
  13. avatar
    [18] Julča [*]

    Volby ještě neskončily? Sml28

    superkarma: 0 08.06.2010, 15:36:30
  14. [17] murat [*]

    Juana — #14 tady asi potřebuje léčbu úplně někdo jiný Sml24

    superkarma: 0 08.06.2010, 15:16:54
  15. avatar
    [16] paníliška [*]

    Aby mi politika zasahovala do rodiny a manželství, to teda ne. Sml28 S manželem k volbám chodíme, volíme stejně a víme to o sobě, občas mně svými názory taky vyrazí dech, ale o levici ani pravici náš život není. Samozřejmě nežijeme izolovaní od světa, ale ve vztahu politika nemá co dělat.

    superkarma: 1 08.06.2010, 15:02:27
  16. [15] alíšja [*]

    Byly časy, kdy slovo pravičák bylo vnímáno - aspoň oficiálně - jako něco velmi hanlivého a zavrženíhodného. Dnes koukám, že se na ta místa dostal pojem levičák. Ale ptám se - ví tu někdo vůbec co vlastně znamená demokracie ?

    1. na komentář reaguje Alka1 — #19
    2. na komentář reaguje Dante Alighieri — #24
    superkarma: 4 08.06.2010, 14:51:12
  17. avatar
    [14] Juana [*]

    Co je na tom osobního, nechápu - běžně jsme si s kamarády po volbách řekli nebo i napsali (s těmi virtuálními), koho volíme. Ono je to náhodou dost důležíté vědět, s kým má člověk tu čest, a většinou se i odhad dost shoduje se skutečností. Z mladých znám dva voliče Paroubka - jeden proflákal střední školu, odmaturoval až rok poté a chce jít k policajtům. Druhý je vážně nemocný a má tak komunistické názory, že mi to u něj opravdu nepřekvapilo. Jen si chlapec jaksi neuvědomuje, že tu experimentální chemoterapii, která snad konečně zabrala, mu umožnili díky těm jím nenáviděným poplatkům u doktora. Původně už nad ním lámali doktoři hůl a odmítali ho dál léčit, pak najednou někde vyhrábli prachy a došlo na další léčbu.

    1. na komentář reaguje secret — #17
    superkarma: -3 08.06.2010, 14:04:39
  18. avatar
    [13] navia [*]

    Přítel taky neví koho jsem volila.. a já zas koho volil on...Vím, že ne socdemáky a ni komunisty, to vím z předvolebních reakcí, ale nikdy bych se na to nikoho neptala.. Přijde mi to osobní.

    superkarma: 0 08.06.2010, 13:45:27
  19. [12] dadma [*]

    Více si vážím lidí,kteří se přiznají k tomu, že volí levici.Jistě je to každého právo a nemusí nikomu nic vysvětlovat,ale někteří lidé by to nikdy nepřiznali .Určitě bych se kvůli politice nerozvedla.Za to mě ta banda at z leva či z prava nestojí.

    Nezastávám se komunistů,já nikdy v žádné straně nebyla a ani nebudu,ale pořád jsou mě čitelnější dnešní komunisti, než ti komunisti, kteří se rozlezli do všech možných stran a nyní dělají já nic já muzikant.Prospěcháři to byli tehdy a nyní zase.

    superkarma: 0 08.06.2010, 13:36:39
  20. [11] dadma [*]

    U nás je to to samé manžel zásadně volí levici a já různě.Jenže letos byl syn na kandidátce Strany zelených,tak byl manžel rozpolcený.Nakonec zvítězila vlastní krev,ale když se zelení do posl.sněmovny nedostali,tak naříkal,že zahodil hlas.

    superkarma: 0 08.06.2010, 13:24:29
  21. avatar
    [10] 13042000 [*]

    Juana — #9 taky názor, jen jsem napsala svůj, mě to přijde hodně osobní, a tak si to nechávám pro sebe. Sml16

    superkarma: 0 08.06.2010, 13:16:12
  22. avatar
    [9] Juana [*]

    13042000 — #8 Jak to vím? Říkáme si skoro všechno a koho volit jsme probírali ze všech možných stran, a k volbám jsme už šli jenom s tím jedním volebním lístkem. A námitky, že si mohl vzít jinou sadu lístků, neberu - prostě si je nevzal. Připadá mi naprosto samozřejmé, že u tak důležité věci, jako jsou volby, vím, koho můj životní parner preferuje a proč. Jinak bych si připadala, že žiju s nějakým cizím člověkem. A za svou volbu se nestydím a klidně to sdělím příbuzným, i té levičácké tchýni.

    1. na komentář reaguje 13042000 — #10
    superkarma: 0 08.06.2010, 13:11:21
  23. avatar
    [8] 13042000 [*]

    Teda holky, a jak víte, koho mažel volil? A jak on ví koho jste volily vy? Můj se to ze mě taky snažil vytáhnout koho jsem volila, jeho teta taky, tak jsem jim oběma řekla, že jsem volila podle svého nejlepšího vědomí a ssvědomí a že je to každého soukromá věc. Odmítám komukoliv sdělovat, koho jsem volila, přijde mi to, jako ryze soukromá věc.  Sml22 Komanči to rozhodně nebyli.Sml23

    1. na komentář reaguje Juana — #9
    superkarma: 0 08.06.2010, 12:10:30
  24. avatar
    [7] Michaela Kudláčková [*]

    Juana — #6 ..Já bych měla taky problém. Každopádně ty, kteří to umí přejít upřímně obdivuji. S levičákem bych žít nemohla, prostě bych to neskousla.

    superkarma: 0 08.06.2010, 11:41:32
  25. avatar
    [6] Juana [*]

    no volit můj manžel Paroubka, tak žádám o rozvod - a obráceně myslím taky

    ono stačí, že se levičáci vyklubali z jeho rodičů, přitom tchýni komouši pěkně pronásledovali, sebrali jim majetek, studovat nemohla - a tchána vyhodili z kvalifikované práce a sedm let dělal jako inženýr obyčejného závozníka. To prostě manžel nechápe, jak jeho rodiče uvažujou - no vlastně jo, tchýně je pěkně závistivá mrcha (jó ty německý důchodci, ty se maj, takovej vysokej důchod... a nechápe, že ve většině případů ten německý důchodce utratí 80 procent důchodu za nájem) a tchán je zas línej, od 58 let (předčasný důchod) sedí u televize a chlastá krabičák. Přito se mají v porovnání s mnoha mladými rodinami jako prasata v žitě, mají vlastní byt, chatu, auto a dvakrát ročně zahraniční dovolenou... A nakupujou předražený krámy od Zeptera a vrchol byl, když jsme u nich na chatě našli nějakou horkovzdušnou troubu, co nám cesťák nabízel za 30 tisíc. To už i náš syn kroutil hlavou, že se asi babička tak špatně mít nebude (dle jejích keců by jeden řekl, že umírají hlady)

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #7
    superkarma: -3 08.06.2010, 10:44:58
  26. avatar
    [5] aviaki [*]

    My s manželem se běžně špičkujeme "Tvůj kamarád Topolánek" (nyní Nečas) a "Tvůj kamarád Paroubek" (zatím se ještě nenašla plnohodnotná náhrada Sml58). Až na občasné debaty o politice - manžela zajímá ještě trochu víc než mě, se docela shodnemSml22.

    superkarma: 0 08.06.2010, 10:37:00
  27. avatar
    [4] kačinka [*]

    Anai — #3 Ani socdemáka.

    1. na komentář reaguje Anai — #20
    superkarma: 0 08.06.2010, 09:41:43
  28. [3] Anai [*]

    Tak tohle bych fakt nemohla... socdemáka snad jo, jo, klidně, ale někoho kdo volí komunisty a navíc stýská po "starých zlatých časech"???? Vyloučeno! Ten člověk je deformovaný, aspoň pro mě, i jinak.... Já mimochodem mám spoustu známých a nikoho takového neznám, i když zrovna v sobotu říkala snacha, co je z moravské vísky, že u nich všichni tuhle levici...(já bych jí hlavně zakázala jako stranu, to je jako povolit nacisty) Miluško, což kdybys vzala HOnzu na dovču na Kubu?? Zaručuju, že by ho to změnilo! Týdenní pobyt v soukromí se dá pořídit docela relativně levně!

    1. na komentář reaguje kačinka — #4
    superkarma: 0 08.06.2010, 09:32:49
  29. avatar
    [2] ToraToraTora [*]

    Zase přizvukovat si ve všem by byla děsná nuda. A když si jinak vyhovují Sml80

    superkarma: 0 08.06.2010, 06:45:05
  30. avatar
    [1] Juana [*]

    Nechápu - je možné, že ve skutečnosti je politika moc nezajímá. Kdysi dávno mi říkala naše sousedka, ať si neberu člověka s diametrálně odlišnými politickými názory, ona byla původně národní socialistka, její manžel komunista - už za druhé světové. Jako mladá tomu nepřikládala velkou důležitost, ale v průběhu života usoudila, že to byla chyba.

    superkarma: 0 08.06.2010, 04:10:32

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme