Nedávno jsme si na Ženě-in povídali o image politiků a už je to tady! ČSSD dospěla k závěru, že je na čase změnit rovnou celostranické image! Je prý třeba nově a lépe propagovat značku ČSSD!

Sloganů je na výběr celá řada – tak na příklad „vypereme vaše peníze dočista do čista“ nebo „obsahuje extra velké kousky“, Jiří Paroubek ale zvolil ohrané hledání třídního nepřítele. A tím jsou pro něj kryptokomunisté a korupčníci!

Dlouholetý člen československé strany socialistické, která patřila k Národní frontě, dnes hlasitě vykřikuje, že „jeho“ ČSSD navazuje na exilovou sociální demokracii, nikoli na tu komunistickou národněfrontovou.

Od korupčních kauz má pro změnu ČSSD očistit kampaň s originálním názvem Nebojte se říci korupci ne. Aneb zloději budou hlasitě křičet „Chyťte zloděje!“.

Do předvolebního gulášku se vejdou především populární témata, která by mohla přitáhnout nové voliče – podpora euthanasie, zákaz kouření v restauracích a odmítání privatizace nemocnic. A celková koncepce? Hlavně co nejvíc voličů!

Co říkáte na nový image ČSSD? Jaký reklamní slogan by se pro ČSSD hodil podle Vás? Budete volit ČSSD? Proč ano nebo ne?

Reklama