Rodina

„Máme půjčovat jeho ex naše děti?“ neví si rady Ivana

Mají spolu dvě děti, to ale Filipovi nevadilo a Ivanu opustil. Po roce a půl se k sobě manželé opět vrátili. Nyní řeší jeden problém, Filipova bývalá přítelkyně chce občas vídat jejich děti.

Jsou spolu 12 let, mají dvě děti. Tak jako v jiných vztazích i u nich se objevovaly neshody. Ty jednou vyústily v to, že Filip svou manželku opustil. Ivana to nesla těžce, ale o rozvod ani jeden nepožádali. Ivana nechtěla, aby děti přišly o otce. Snažila se tedy vycházet mu vstříc, to i tehdy, když jí oznámil, že si našel novou partnerku. Stále totiž doufala, že si to rozmyslí a vrátí se k rodině.

To se také stalo. Po necelém roce a půl se Filip vrátil. Domluvili se, že to spolu ještě zkusí. „Manžel opustil slečnu, se kterou žil, a nastěhoval se opět domů. Nic si nevyčítáme, prostě jedeme znovu, ale lépe, tedy snažíme se. Nedávno ale Filip přišel se zvláštní otázkou, prý jestli bychom nemohli občas půjčovat děti Kateřině, což je jeho bývalá milenka. Za tu dobu si na ně zvykla a stýská se jí po nich. Absolutně jsem nesouhlasila, ale on mi řekl, že ona děti mít nemůže a ty naše zbožňuje. Začal mě navrtávat.“

kid

Ivaně je Kateřiny opravdu líto. Dokonce se s ní spolu s manželem a dětmi potkala. „Nemyslím si, že by jim chtěla něco udělat. O tom jsem totiž byla přesvědčená. Bylo znát, že je má ráda. I oni ji. Celou dobu, co jsme byli v kavárně, si s nimi hezky hrála. Jenže mně zkrátka přijde divné půjčovat své děti cizí slečně, ač mě její situace opravdu mrzí.“

Co si myslíte, měla by Ivana děti Kateřině půjčovat?

Možnost%
Ano, alespoň bude mít hlídání12
Nejsem si jistá, je to trochu zvláštní38,4
Ne, v žádném případě46,4
Jiná odpověď (napište do diskuze)3,2

Zdroj fotografií: www.shutterstock.com

Čtěte také:

   
02.08.2017 - Rodina - autor: Markéta Škaldová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [55] Suzanne [*]

    cilani — #53 cilani — #54 Já ti rozumím Sml30Sml79 Mimochodem zkus si přečíst Zolu nebo Balzaca, hned se ti uleví, že lidi jsou pořád stejní, kradou, lžou a souloží, soboty a neděle nedrží Sml30 Jen ty internetové diskuse nebyly Sml16 A jsem ráda, že k tomu existuje i řekla bych poměrně mocně zastoupený protipól, lidi pro které je lež energeticky obtěžující záležitost.

    superkarma: 1 09.08.2017, 12:12:28
  2. [54] cilani [*]

    cilani — #53pane jo, jsem zas vstala hore dupou, že se tu tak opakuju.. Sml6 To je tak, když se snažím něco napsat a nemyslím..

    1. na komentář reaguje Suzanne — #55
    superkarma: 0 09.08.2017, 10:28:47
  3. [53] cilani [*]

    Suzanne — #52to určitě nejsi. Trochu mě děsí, jak se lež začíná považovat za něco normálního, ba slušného, protože když to neumím říct slušně či neurážlivě, tak je přece lepší lhát.. Nelíbí se mi, že se lež, podvádění a podobné věci považují za něco normálního, snad i slušného (nebo vhodného v rámci slušného chování? ).. Sml80

    1. na komentář reaguje cilani — #54
    2. na komentář reaguje Suzanne — #55
    superkarma: 0 09.08.2017, 09:50:05
  4. avatar
    [52] Suzanne [*]

    cilani — #49 Hezky rozvedeno. Jsem ráda, že nejsem mimoň Sml30

    1. na komentář reaguje cilani — #53
    superkarma: 0 09.08.2017, 08:52:00
  5. avatar
    [51] Suzanne [*]

    Rikina — #47 A tomu se říká sociální inteligence, že jsi schopná zvážit, kdy, jak, zda a co sdělit. Já svým blízkým nelžu, přesto se nikdo neuráží. Jak píše cilani — #49, někdy stačí trochu citu, slušnosti a zdravého rozumu. V tom to možná je Sml58

    superkarma: 1 09.08.2017, 08:51:24
  6. [50] cilani [*]

    paníliška — #46hezky řečeno.

    superkarma: 0 07.08.2017, 07:55:02
  7. [49] cilani [*]

    Rikina — #47Hele a nenapadlo tě, že pravda se dá sdělit i s citem? Nebo když by nějaká imaginární kámoška byla zdrblá ze sprdu, tak ji musím něco říkat? Když se mě jeden týpek zeptal na názor na sebe, tak se dozvěděl, že mi nesedí a se mi nelíbí jak se vyjadřuje o své ženě. To, že někdo nelže ještě neznamená, že se musí chovat jak slon v porcelánu. Nečetla jsem to celé, ale třeba to o tom zdraví - tak řeknu jo, mohlo by to být lepší, ale zvládám to, případně řeknu, že to téma teď nechci načínat. Neříkám nikomu, že mu to sluší, pokud mu to nesluší.. Už hodněkrát se mi někdo chlubil s něčím a já se jen usmála, případně řekla, že to není můj šálek kávy.. Sml80 Pravdou je, že si kolem sebe neudržuji falšené kamarády a tak když mi roste břuch, tak se to od nich dozvím.. a víš co? jsem ráda, že nemusím přemýšlet nad tím, co myslí vážně a co mi říkají jen ze slušnosti..

    1. na komentář reaguje Suzanne — #51
    2. na komentář reaguje Suzanne — #52
    superkarma: 3 07.08.2017, 07:49:46
  8. [48] Rikina [*]

    Nebo jinak - vím, že když někomu řeknu pravdu, způsobím mu starosti, a přitom on nic nemůže ovlivnit, tak ho toho radši ušetřím a tu pravdu mu neřeknu. Příklad - někdo se mě zeptá na zdraví, řeknu, že jo, všechno v pořádku, ale přitom mám jít za týden na operaci žlučníku. Ale to ten člověk vědět nemusí, protože mi nemůže nijak pomoct a leda bude mít zbytečně obavy, když je to někdo blízký. A když není blízký, tím tuplem to vědět nemusí. Sml80 Nebo vím, že mám doma žárlivého chlapa, tak mu nebudu vykládat, že jsem cestou z práce potkala bývalého spolužáka, se kterým jsem chodila, když mi bylo 15, a šli jsme spolu na kafe. Řeknu něco neškodného a ušetřím sobě i jemu zbytečnou žárlivou scénu. Nebo vím, že když řeknu pravdu, ukážu tím dotyčnému zároveň svoji slabost, on toho může využít a bude to pro mě znamenat nějakou podstatnou nevýhodu. No to bych byla sama proti sobě, dát mu do ruky takovou zbraň. Sml80 V neposlední řadě pak máme takové "veřejné lži" jako je volební kampaň, reklamy na kde co, konspirační teorie šířené v médiích, a některá povolání mají lež přímo v popisu práce. Voják, který nelže a všechno pravdivě vykecá nepříteli? Učitel, který nelže a pravdivě řekne rodičům, že jejich dítě je nevychovaný spratek? Policista, který nelže a tudíž ho každý zločinec snadno oklame? O lékařích a advokátech už řeč byla, a je toho víc. I nejlepší kamarádka vám lže, když vám říká "neboj, tu zkoušku určitě uděláš" - byť vám to říká v dobré vůli a snaze podržet a povzbudit. Inu tak. Sml80

    superkarma: 0 04.08.2017, 15:13:10
  9. [47] Rikina [*]

    Viděly jste film Lhář? Tam to bylo velmi názorně ukázáno, jak to dopadá, když člověk nelže. Ano, je to komedie, a Jim Carey tam silně přehrával, jak on už to umí. Ale ta podstata tam je - nemůžete lidem říkat do očí nemilosrdně pravdu. Neunesli by to.

    Příklad - je vám blbě, jdete k doktorovi a uslyšíte tam "je vám blbě proto, že máte špatnou životosprávu, moc jíte, málo se hýbete, nestaráte se o svoje zdraví, a taky už nejste nejmladší, zavinila jste si to sama, lepší už to nebude, a já vám pomoct nemůžu, už nikdy zdravá nebudete". To by se vám líbilo? A přitom je to pravda. Holá, křišťálová a nepřikrášlená. Sml80 Nebo jiný příklad - kolegyně přijde nešťastná, že ji šéf sprdnul na tři doby. Řeknete jí zase pravdu - "jo, holka, celá kancelář si o tobě myslí, že jsi neschopná a líná, že pořád děláme něco za tebe nebo předěláváme, co zvoráš, a je dobře, že na to ten šéf konečně přišel, doufáme, že tě vyhodí a přijde sem někdo mladší výkonnější a chytřejší"?

    Kolikrát denně řeknete někomu, že mu to sluší, a přitom si to nemyslíte, je vám fuk, co má na sobě a jestli mu to sluší, řekli jste to jen jako společenskou frázi? Kolikrát řeknete někomu "dobrý den" a myslíte si "jéžiš, ještě ten tady chyběl"? Kolikrát pochválíte něčí roztomilé dětičky a v duchu si říkáte "už aby s těmi uřváňaty odešla"? Takhle by se dalo pokračovat donekonečna. Lidi prostě lžou. Statisticky údajně zhruba asi tak dvakrát denně. Sml80

    1. na komentář reaguje cilani — #49
    2. na komentář reaguje Suzanne — #51
    superkarma: 1 04.08.2017, 14:43:19
  10. avatar
    [46] paníliška [*]

    cilani — #44 Víš, já chápu, že jsou chvíle, kdy sdělená pravda může ublížit, ale tvrzení, že všichni lžou anebo že bez lhaní nelze žít, je pro mě hodně silná káva. A vypovídá to o charakteru dotyčného a v tom případě děkuji osudu, že ho neznám osobně.

    1. na komentář reaguje cilani — #50
    superkarma: 1 04.08.2017, 14:21:18
  11. avatar
    [45] Motty [*]

    cilani — #44 Tak to jsem si přečetla až teď (catcat) a fakt nechápu Sml23

    superkarma: 0 04.08.2017, 08:04:50
  12. [44] cilani [*]

    paníliška — #42 Motty — #43Hele třeba nám to vysvětlí. Mně by zajímala i odpověď catcat lupě, proč by měli být pravdvomluvní lidé nebezpeční.. Sml80

    1. na komentář reaguje Motty — #45
    2. na komentář reaguje paníliška — #46
    superkarma: 0 04.08.2017, 07:55:24
  13. avatar
    [43] Motty [*]

    Mickey Mouse — #40 Bože, ty jsi neuvěřitelnej chytrolín... Sml28

    1. na komentář reaguje cilani — #44
    superkarma: 1 03.08.2017, 17:50:23
  14. avatar
    [42] paníliška [*]

    Mickey Mouse — #40 Lež je tedy životně důležitá? No potěš......

    1. na komentář reaguje cilani — #44
    superkarma: 0 03.08.2017, 14:16:53
  15. [41] cilani [*]

    Mickey Mouse — #40 která lež je pro život tak důležitá? Mně zatím dávají její argumenty větší smysl, ale třeba změním názor, když budeš konkrétnější..

    superkarma: 0 03.08.2017, 11:30:47
  16. avatar
    [40] Mickey Mouse [*]

    lupa — #19 Když tvrdíte, že nelžete, tak to já jsem si jistý, že už tohle tvrzení je lež! A nepotřebuji vás znát. Bez lhaní totiž nelze žít. A ne, není to jen můj dojem, ale mnohokrát v historii lidstva vědecky ověřený fakt. Možná, že protože stejně jako ostaní lidé neznáte všechno a nerozumíte všemu, tak věříte, že říkáte pravdu. Ale buďte si jistá, že často jen věříte svému chybnému názoru...

    1. na komentář reaguje cilani — #41
    2. na komentář reaguje paníliška — #42
    3. na komentář reaguje Motty — #43
    superkarma: 2 03.08.2017, 09:06:29
  17. avatar
    [39] paníliška [*]

    No jo, ale jak manžel přošel s nápadem posílat děti k bývalce, že se jí stýská? Krom toho, že to je blbost, bych byla na pozoru, zřejmě s ní styky neukončil.

    lupa — #31 Souhlasím s Tebou. Sml67

    superkarma: 5 02.08.2017, 16:33:36
  18. [38] cilani [*]

    Sofineza — #37 Sml52 to by se ty děti snad ani domů nedostaly, kdyby je každá chtěla vidět aspoň jednou měsíčně...

    peetrax — #36muselo to být těžké. Sml79

    superkarma: 0 02.08.2017, 15:14:42
  19. [37] Sofineza [*]

    to je totální kravina, kdyby pán měl 20 milenek v průběhu života a každá si zamilovala jeho děti, tak ty milenky budou mít na ty děti pořadník? Sml80Sml80Sml80 Když se milenci rozešli, tak fertig, nad milenkou se zavřela voda a už bych o ní v životě být Ivanou a Filipem nechtěla slyšet...

    v článku chybí údaj o věku dětí, něco jiného je půjčovat pětileté děti anebo patnáctileté děti, že?Sml57 a ty děti tu milenku také tak zbožňovaly jako ona je? když ta milenka tak zbožňuje děti, může udělat spoustu dobrých skutků v dětských domovech a ústavech sociální péče, kde se o ni "poperou"

    článek je takový napůl nedodělaný, chybí spousta důležitých údajů k tomu, abychom se mohly pořádně vyjádřitSml68Sml68Sml68Sml68

    1. na komentář reaguje cilani — #38
    superkarma: 5 02.08.2017, 14:49:08
  20. avatar
    [36] peetrax [*]

    Mně taky bylo moc smutno po přítelově dceři, když jsme se rozešli, měla jsem ji moc ráda, a to jsme spolu byli mnohem déle než rok. Ale život jde dál. Být Kateřinou, nedělám ze sebe zbytečně krávu.

    1. na komentář reaguje cilani — #38
    superkarma: 7 02.08.2017, 14:11:21
  21. [35] lupa [*]

    Motty — #33děkuji, i když věřím, že na někoho jsem udělala opačný dojem. To ale k životu patří Sml16

    superkarma: 0 02.08.2017, 14:02:10
  22. avatar
    [34] Motty [*]

    Motty — #32 to "děti" v posledním odstavci nemá být 2x.

    superkarma: 0 02.08.2017, 13:52:36
  23. avatar
    [33] Motty [*]

    lupa — #31 Tvoje komentáře se mi líbí. Určitě víc, než někoho, kdo musí za každou cenu pořád oponovat a nesmyslně se dohadovat Sml67

    1. na komentář reaguje lupa — #35
    superkarma: 2 02.08.2017, 13:51:37
  24. avatar
    [32] Motty [*]

    Děti bych k manželově bývalce v žádným případě nedávala, nevidím smysl, proč by je měla dál vídat. Jen by se tím dál udržovala v rodině a to by bylo určitě to poslední, co bych chtěla. Od manžela je to dost idiotský nápad, vůbec se o tom manželce zmínit. A argumentovat tím, že ona mít děti nemůže, to je fakt směšný. Tak ať se realizuje někde, kde ji nějaké děti budou potřebovat. Takových míst najde spoustu.

    Mickey Mouse — #10 To, že Ivana děti "půjčuje" děti do školky, do školy, do kroužků atd. je snad něco úplně jinýho. Tady nejde o to, že je nechce vypustit zpod svých křídel, ale o to, ke komu by měly jít.

    1. na komentář reaguje Motty — #34
    superkarma: 6 02.08.2017, 13:48:32
  25. [31] lupa [*]

    Suzanne — #30 Děkuji. Z článku si nejsem jistá, zda odešel skutečně kvůli sporům nebo kvůli milence, ale jak je to napsané, mělo by se jednat o první případ, ovšem kdo ví..Sml80

    1. na komentář reaguje Motty — #33
    2. na komentář reaguje paníliška — #39
    superkarma: 0 02.08.2017, 13:32:21

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Suzanne [*]

    lupa — #28 lupa — #15 Mám to stejně jako ty, někteří lidé jsou pro mě jiný živočišný druh Sml30

    Mimochodem, pán z článku by nelhal pouze v případě, že by nejprve čestně odešel od rodiny, a pak si našel milou. Sml58

    1. na komentář reaguje lupa — #31
    superkarma: 3 02.08.2017, 13:12:40
  2. [29] Rikina [*]

    lupa — #27 Virtuální obhájce lži, to je pěkné, to si musím pamatovat. Sml30 Tak jo, nebudeme se přít. Sml22

    superkarma: 0 02.08.2017, 13:11:37
  3. [28] lupa [*]

    Rikina — #26ano, máte pravdu, že v prvním příspěvku jsem špatně napsala, že odešel kvůli té milenky a tak se dostala mimo téma článku. Špatně jsem četla, má chyba. Dále už se diskuze odvíjela od vzájemných reakcí..

    1. na komentář reaguje Suzanne — #30
    superkarma: 0 02.08.2017, 12:30:33
  4. [27] lupa [*]

    Rikina — #25 Snad je to jen můj mylný dojem, že jsem vás obhajobou pravdy rozzlobila, ale jako vy jste měla potřebu se vyjádřit, tak i já jsem chtěla říct svůj názor. Nenutím vás se mnou distkutovat či mi věřit, podstatné je, že já a mí blízcí se k sobě umíme chovat s úctou a nelhat si.

    Věřte, že pravda se dá sdělit i s citem, je jen na nás, jestli necháme lidi ve svém okolí ubližovat nám. Pro mě jste jen virtuální obhájce lži, fyzicky jsem vás nikdy nepotkala a věřím, že se obě pohybujeme v tak rozdílných kruzích, že na sebe ani nenarazíme, můžete být v klidu.

    1. na komentář reaguje Rikina — #29
    superkarma: 3 02.08.2017, 12:26:33
  5. [26] Rikina [*]

    Navíc teda v tom článku výše se žádná lež nevyskytuje. Měli v manželství neshody, rozešli se. Až potom si pán našel slečnu, a o tom manželce řekl. Ona věděla, že děti tráví čas s ním i s jeho novou partnerkou. Pak se vrátil k manželce, a opět na rovinu řekl, že ta bývalá by chtěla ratolesti vídat dál. Potkali se společně, nebylo to za zády manželky, která by o ničem nevěděla. Tudíž já skutečně nevidím, kde tam kdo komu lhal. Sml80

    1. na komentář reaguje lupa — #28
    superkarma: 2 02.08.2017, 12:26:03
  6. [25] Rikina [*]

    lupa — #21 A co je to jiného? Sml80 Pár vět, které někdo anonymně napsal na internetovou diskuzi. Vy víte, že já si nijak nemůžu ověřit, že to vaše tvrzení je pravda, a já vím, že často lze najít na internetu zábavná vyjádření, která pravdivá nejsou, ale stejně často tam někdo vyslovuje věci, které fakt myslí vážně. To je patová situace. Sml57 Dalo by se dlouze filozofovat o tom, jaká je definice pravdy a lži, a co je ještě únosné společensky a morálně, co je tzv. milosrdná lež, a co je nemilosrdná pravda, která je vyslovena za účelem člověka zdeptat a dostat do kolen. Ale to už bychom šli daleko za rámec této diskuze a nikoho by to nebavilo. Mě to nebaví už teď. Sml80 Tak si mějte tu vaši pravdu, a můžu pro vás přestat existovat, jak jste psala. Sml33

    1. na komentář reaguje lupa — #27
    superkarma: 0 02.08.2017, 12:18:08
  7. [24] lupa [*]

    catcat — #22 nebo mi napište v čem je nelhaní tak nebezpečné? Pořád mě nenapadá nic v čem by bylo nutné lhát, jinak se člověk stane nebezpečným..

    superkarma: 1 02.08.2017, 12:15:06
  8. [23] lupa [*]

    catcat — #22 povězte, co je na pravdě špatného, že se jí tak bojíte?

    superkarma: 1 02.08.2017, 12:10:01
  9. avatar
    [22] catcat [*]

    lupa — #19člověk, který nikdy v životě, za žádných okolností a nikomu nezalže, je velice nebezpečný a měl by být od ostatních izolován!Sml24

    1. na komentář reaguje lupa — #23
    2. na komentář reaguje lupa — #24
    superkarma: 1 02.08.2017, 12:06:41
  10. [21] lupa [*]

    Rikina — #20 a podle čeho soudíte, že je to jen prohlášení? Neposuzujte lidi podle sebe a nepodsouvejte jim své vlastnosti.. Vážně věříte, že když vy něco neumíte, tak to nedokáže ani nikdo jiný?

    1. na komentář reaguje Rikina — #25
    superkarma: 1 02.08.2017, 12:03:53
  11. [20] Rikina [*]

    lupa — #19 Lidi jsou jenom lidi, ne svatí. Tedy kromě několika výjimečných jedinců. Sml57 Je lepší brát to s jistou rezervou a nevydávat krajní prohlášení, která je potom obtížné dodržovat.

    1. na komentář reaguje lupa — #21
    superkarma: 0 02.08.2017, 11:58:14
  12. [19] lupa [*]

    Rikina — #18 Víte, že vy neumíte žít bez lži a považujete ji za běžnou součást života je sice smutné, ale pokud si neumíte pomoci jinak než lží, tak chápu, že ji tak obhajujete.. Ovšem to, že něco chápu ještě neznamená, že bych si takového člověka tolerovala ve svém životě.

    Myslíte, že neexistují děti, kterým rodiče nelžou? No, pak chápu, že to řada lidí považuje za naprosto normální, ne-li potřebné..

    1. na komentář reaguje Rikina — #20
    2. na komentář reaguje catcat — #22
    3. na komentář reaguje Mickey Mouse — #40
    superkarma: 2 02.08.2017, 11:50:11
  13. [18] Rikina [*]

    lupa — #17 Lež je přirozená součást života, a často lidem pomáhá. Navíc lidé mají značnou tendenci uvěřit vlastním lžím, následkem čehož to přestanou vnímat jako neetické konání. I to, že dětem říkáme, že dárky nosí Ježíšek, je lež. Ale asi bych vám neměla brát iluze. Sml80

    1. na komentář reaguje lupa — #19
    superkarma: 0 02.08.2017, 11:44:31
  14. [17] lupa [*]

    Rikina — #16 stále mám přátel dostatek. Mnoho lidí jsem ze svého života odstranila a zůstali jen ti, co mají "páteř" a nelžou a mohu říct, že život je o dost lehčí a veselejší..

    Musí ale být frustrující žít neustále s vědomím, že kolem mě všichni lžou. Ovšem vy jste si to asi tak sama vybrala a vyhovuje vám to.Sml80

    1. na komentář reaguje Rikina — #18
    superkarma: 3 02.08.2017, 11:37:31
  15. [16] Rikina [*]

    lupa — #15 To budete brzo vést velmi osamělý život. Všichni lžou. Sml57

    1. na komentář reaguje lupa — #17
    superkarma: 0 02.08.2017, 11:30:46
  16. [15] lupa [*]

    Hajduleu — #14pokud s ní chlap žil a pak se zase vrátil domů nedovolila bych aby se s ní děti stýkaly.

    Tahání milenek do rodiny je odporné. To není teta, ale chlapova bývalá a kdyby nebylo jeho hlouposti a útěku od rodiny, nemuselo se to ani řešit. Vadilo by mi už to, že s tím vůbec přišel a nezamítl to okamžitě jako totální kravinu. Být v kontaktu s ženskou, kvůli které odešel od rodiny považuji za hnus a být tou paní, hodně bych zvažovala, jestli se tomu chlapovi dá věřit. Mně lhaní a podvádění normální nepřijde a kdo mi jednou zalže (z dospělých) víckrát mou důvěru nedostane a pro mě přestává existovat.

    1. na komentář reaguje Rikina — #16
    2. na komentář reaguje Suzanne — #30
    superkarma: 10 02.08.2017, 11:06:06
  17. [14] Hajduleu [*]

    Pokud ji mají rády i ty děti, pak bych neváhala a kontakt s dětmi jí umožnila, vždyť je jen k jejich dobru mít někoho dalšího vedle rodičů, prarodičů, tet,... kdo je má rád.

    1. na komentář reaguje lupa — #15
    superkarma: 1 02.08.2017, 10:27:55
  18. [13] MARIE MATEJKOVA [*]

    Mickey Mouse — #10 a nebo at se sestěhují a bude po.problémech Sml22Sml58

    superkarma: 0 02.08.2017, 10:21:17
  19. [12] Wally [*]

    Já už bych nevydýchala ani to setkání s ní. Sml30Sml30 Natož jí půjčovat děti. Jestli chce mít děti okolo sebe ať se realizuje jinak a jinde. A nechápu proč se ještě s ní schází. Toho bych se bála. Po ročním bezdětném vztahu to je dost divné.

    superkarma: 8 02.08.2017, 10:19:35
  20. [11] bobani [*]

    nepůjčovala bych jí je

    superkarma: 3 02.08.2017, 10:03:23
  21. avatar
    [10] Mickey Mouse [*]

    Paní Ivana stejně bude děti "půjčovat" učitelkám do školky, do školy, do kroužků, maminkám jejich spolužáků až si budou chtít spolu hrát u někoho doma, babičkám na hlídání... Proč by je nemohla půjčit také Kateřině? Samozřejmě je na místě určitá opatrnost, takže by se asi měla napřed o manželově ex víc dozvědět. To že Kateřina spala s Ivaniným manželem není důležité. Ivana by se spíš měla ptát jaké má Kateřina zaměstnání, zájmy, zázemí.

    1. na komentář reaguje MARIE MATEJKOVA — #13
    2. na komentář reaguje Motty — #32
    superkarma: 2 02.08.2017, 09:25:29
  22. avatar
    [9] Pentlička [*]

    Je to sice netradiční, ale proč ne? Proč by děti neměly mít o jednu milovanou a milující tetu víc?

    superkarma: 0 02.08.2017, 08:30:25
  23. [8] Rikina [*]

    Sml80 Dnes a denně jiné matky "půjčují" své děti různým chůváma či slečnám na hlídání, a nevidí v tom problém. Přitom rozdíl je mnohdy jen v tom, že o vztahu hlídací slečny a manžela ty matky nevědí. Sml57 Tady paní aspoň má jasno. Ostatně jsou-li ty děti větší než ve věku batolecím, tak je stejně neuhlídá a mohou se s oblíbenou "tetou" setkávat i samy, aniž by se to matka dozvěděla. Sml80

    superkarma: 3 02.08.2017, 08:14:22
  24. [7] zlá teta [*]

    Jak je vidět, manžílek stejně přítelkyni uplně nevytěsnil ze života. Mohli by si naplánovat tříletku, nebo pětiletku a vždycky udělat Škatulata, hejbejte se!Sml30

    superkarma: 2 02.08.2017, 08:01:42
  25. [6] cilani [*]

    a bude je tam vodit ten chlap, ne? Sml52Sml52Sml52 To už rovnou můžou žít i s tou holkou.

    superkarma: 3 02.08.2017, 08:00:43
  26. avatar
    [5] jazuzinka [*]

    a co takhle nastěhovat slečnu k sobě domů? a je to. Byly by další články na téma mám dvě ženy nebo holky mě vyhodily či děti neví, kdo je jejich máma Sml32

    superkarma: 1 02.08.2017, 07:39:48
  27. avatar
    [4] jarka1234 [*]

    man-mimo — #3Sml30holky by se mohly nakonec více spřátelit a Filip by byl navícSml54

    superkarma: 0 02.08.2017, 06:56:02
  28. avatar
    [3] man-mimo [*]

    jarka1234 — #2 kdyby nebyla Ivana takový sobec, tak by z nich mohla být zajímavá spokojená rodinka Sml80 Sml30 Sml30 Sml30

    1. na komentář reaguje jarka1234 — #4
    superkarma: 4 02.08.2017, 06:35:47
  29. avatar
    [2] jarka1234 [*]

    man-mimo — #1Sml30manžela už nee. Třeba ale Kateřina chce ty děti vídat proto, že se přes ně lépe dostane k manželovi. Třeba tajně doufá, že se k ní vrátí.Sml30

    1. na komentář reaguje man-mimo — #3
    superkarma: 2 02.08.2017, 06:01:45
  30. avatar
    [1] man-mimo [*]

    Sml80 když už jí půjčuje manžela, tak proč ne Sml24 Sml30 Sml30

    1. na komentář reaguje jarka1234 — #2
    superkarma: 0 02.08.2017, 00:40:54

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme