Vztahy

Máma spí s mým nejlepším kamarádem

mum

Občas jsem je potkávala u koní. Taková správná dvojka kamarádů, kteří byli vždycky v pohodě. Někdy jsme si dali v klubu pivo a povídali si o všem možném, hlavně o koních. Pak jsem je dlouho neviděla. Až teď. Byl tam jen jeden.
„Kde máš kámoše?
„Ten už pro mě neexistuje!“
„Copak?“
„Nedáte si se mnou panáka?...Začal si s mojí mámou.“
Vyvalila jsem na něj oči.
„Viděla jste moji mámu, ne?“ Snažila jsem se ji vybavit. Jednou přijela pro kluky autem. Atraktivní, pěstěná, vypadala stěží na 40, i když je jí o 10  víc.
„Všichni říkají, že je to krásná ženská, nikdo nechtěl věřit, že taková kočka je moje máma. Dělalo mi to dobře, ale teď bych si přál, aby byla hnusná, tlustá mamina v zástěře. Taková by si určitě nezačala se zajícem,“ rozpovídal se.


„Šíleně mě to štve. S Rosťou se známe už od gymplu, šli jsme na stejnou vejšku, měli jsme stejný zájmy, sport, koně, cestování. Byl jako můj brácha. Často k nám chodil na návštěvu, občas i se svou holkou Bárou. Někdy jsme si s našima otevřeli víno a povídali si. Máma ho párkrát odvezla domů. Nepřipadalo mi to divný. Ani tehdy, když se vrátila později. Vymluvila se na fronty v obchodech, nebo že potkala někoho známého, že musela zajet pro benzín.

No a pak jsem s tátou jel na hory a vrátil se o den dřív kvůli zkouškám. Mámě jsem to nevolal, věděl jsem, že je doma. A Rosťa byl u nás. Seděli u stolu, on jen v tričku, máma v županu. Bylo to jak v blbým filmu, kdy rodiče přistihnou svýho syna doma s holkou… Až na to, že já jsem přistihl mámu s kámošem. Trapný.

Nedá se opakovat, co jsem jim řekl. On odešel a máma mi to začala „vysvětlovat“, prosila mě, abych to neříkal tátovi, ale já nic nechtěl slyšet. Práskl jsem dveřmi a šel pryč. Ani nevím, kudy jsem chodil, měl jsem rudo před očima. On mi pořád volal, ale nebral jsem to. Skončil jsem v hospodě, dal si pár panáků a pak mu zavolal. Už si nepamatuju, co jsem na něj křičel. Jen vím, že jsem mu řek, ať mi neleze na oči, že by to špatně skončilo. Opravdu jsem měl chuť ho zabít.

Domů jsem přišel k ránu a jen jsem jí řek, že otec o ničem neví, ať mu to sdělí sama. Táta odpoledne přijel, mluvili spolu, ale nevím o čem. Nechtěl jsem poslouchat za dveřma. Myslel jsem, že táta bude řvát, nadávat, ale bylo ticho. Chodil po zahradě a kouřil jednu za druhou. Šel jsem za ním. Byl naoko klidnej, ale bylo poznat, že brečel a že je hrozně nešťastnej. Řekl mi, že o tom nechce mluvit, jen že dal mámě ultimátum. Dva měsíce. Musí to skončit a vzpamatovat se. Pokud ne, bude rozvod. Máma na to prý přistoupila.

Naši byli do nedávna dokonalý pár. A nejen pro okolí, oni takoví byli i doma. Nikdy se nehádali, měli se moc rádi, jezdili na dovolené, sportovali, žádný problém.

Mám na ni hrozný vztek, že to všechno zkazila.

Už nejsem malej kluk, takže bych to mohl chápat, jenže bolí to. Jasně, každej se může zamilovat. Ale když se ženská zblbne do kluka, kterej by moh bejt její syn? To chápat nechci.

Vlastně ani nevím, proč mi to ten kluk vyprávěl. Hledal u mě snad nějakou odpověď? Možná jen potřeboval vrbu.

   
04.05.2010 - Láska a vztahy - autor: Dana Haklová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [38] Tobbi [*]

    Zajímalo by mě, jestli by tak vyváděl, kdyby našel v posteli otce se spolužačkou.

    Kdyby nevyšiloval, mohli si s matkou promluvit a nemusel rodičům totálně zničit vztah. Na jeho místě bych byla na mámu taky naštvaná, ale doufám, že bych se zachovala jako dospělej člověk.

    superkarma: 0 09.05.2010, 13:45:32
  2. avatar
    [37] oalison [*]

    Už není malej kluk, ale reaguje jako malej kluk...Já jsem ten komu bylo ublíženo! Neříkám že schvaluju nevěru, ale kdybych jí zjistila u mamky, určitě bych jí nekladla nějaký ultimáta. Ona je dospělá a musí vědět co dělá...Sml80

    superkarma: 0 06.05.2010, 11:40:55
  3. avatar
    [36] Eva_CZ [*]

    Syrael — #35 mozna je to teplous.

    superkarma: 0 05.05.2010, 15:57:49
  4. avatar
    [35] Syrael [*]

    Mladíku, polož si svou poslední otázku, až ti bude 50 a zblbneš se do holky, co by mohla být tvoje dcera :-))))))

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #36
    superkarma: 1 05.05.2010, 11:22:54
  5. avatar
    [34] sanvean [*]

    kazišuk Sml24

    superkarma: 0 05.05.2010, 00:03:08
  6. [33] xenie [*]

    chlapce, nemusis chapat zda se mama zamiluje do nekoho mladsiho nebo starsiho, a nabonzovat to otci, a vysledek tveho vzneseneho jednani ? 3 nestastni lide, kteri si jiz nebudou verit... Btw jak ted vychazis s mamou, stale u ni bydlis a diktujes ji, jak ma zit ?Sml31

    superkarma: 0 04.05.2010, 21:16:45
  7. avatar
    [32] OlgaMarie [*]

    Vůbec jsem nepochopila, proč nadiktoval přiznání se  tátovi. Takhle ublížit mámě!Sml80

    superkarma: 0 04.05.2010, 19:47:25
  8. avatar
    [31] OlgaMarie [*]

    Chlapec asi několikrát viděl všechny díly Prci,prci, prcičky.

    superkarma: 0 04.05.2010, 19:44:21

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Suzanne [*]

    prece ja — #29 ale on neměl nic s přítelem sestry, matky apod. Kamarád si začal s matkou kamaráda. Její manžel evidentně jeho kamarád nebylSml23

    superkarma: 0 04.05.2010, 19:17:08
  2. avatar
    [29] prece ja [*]

    NewStart — #26

     přítelem své sestry, kamarádky, matky ... Sml80

    o těch tu byla řeč??

    a kdo tu měl něco s přitelem matky, kamarádky a sestry?

    1. na komentář reaguje Suzanne — #30
    superkarma: 0 04.05.2010, 16:36:03
  3. avatar
    [28] prece ja [*]

    NewStart — #20 v tom připadě by si všichni lidé měli posílat seznamy "svých hraček", aby nikdo nebyl nikdy zraněn, ne?

    superkarma: 0 04.05.2010, 16:34:31
  4. avatar
    [27] Eva_CZ [*]

    ....... ja se divim ty mame. Protoze pro mne takhle mladi nejsou vubec pritazlivi. Sml23Sml23Sml23

    superkarma: 0 04.05.2010, 15:45:12
  5. [26] NewStart [*]

    13042000 — #22 Ano běžná a normální, ale neřekla jsem, že správná

    Suzanne — #21 To, že známosti svých blízkých označuji za hračky je možná dětinské, ale bohužel v dnešní době se do pojmu přítelkyně nevejde všechno ... jediné, co to prostě vyjadřuje, že někteří lidé jsou co se týče sexuálních vztahů tabu a to má být nezralé? Je příjde naprosto správné, že nebudu mít nic a přítelem své sestry, kamarádky, matky ...

    1. na komentář reaguje prece ja — #29
    superkarma: 1 04.05.2010, 15:24:36
  6. avatar
    [25] Zázvorka [*]

    Suzanne — #21 Koneckonců vzpomeňme na Stiflerovu mámuSml52

    A jak Ti mám říkat: "Říkej mi Stiflerova mámo"!! Sml52Sml52

    superkarma: 0 04.05.2010, 14:11:13
  7. avatar
    [24] átéčko [*]

    Měl svou krásnou maminku jen pro sebe a chtěl aby to tak zůstalo?

    superkarma: 0 04.05.2010, 13:46:48
  8. avatar
    [23] Hanice [*]

    To je prostě život....Sml16

    superkarma: 0 04.05.2010, 13:41:29
  9. avatar
    [22] 13042000 [*]

    NewStart — #18 Nevěre není normální, odkud jsi spadla?

    1. na komentář reaguje NewStart — #26
    superkarma: 0 04.05.2010, 13:28:28
  10. avatar
    [21] Suzanne [*]

    NewStart — #20 Já jsem hlavně nacpala dvě reakce do jedné... Víš, já myslím, že brát rodiče či přátele jako "hračku, na kterou mi nikdo nesmí šáhnout", je sice pochopitelné, nicméně poněkud nezralé. Být sama v té situaci, jistě bych se měla s čím vyrovnávat, asi by mě to taky štvaloSml22 Ale chlapec měl reakci poněkud hysterickou, já to prostě u chlapů nemám ráda. Koneckonců vzpomeňme na Stiflerovu mámuSml52Sml52Sml52

    1. na komentář reaguje Zázvorka — #25
    2. na komentář reaguje NewStart — #26
    superkarma: 0 04.05.2010, 12:30:21
  11. [20] NewStart [*]

    Suzanne — #19 Nepochopila jsi mě, já nehodnotím chybu matky, ale chybu v osobě nejlepší kamaráda. Jak je napsané i na začátku článku i on řešil kamaráda, který pro něj neexistuje, protože tohle je určitá forma zrady přátelství. Asi žiju v jiném světě, ale respektuji zásadu, že na hračky kamarádů se nesahá (normálně do hraček spadají přítelkyně, hračky do postele a v tomto případě i rodiče, protože to prostě většinu lidí nenapadne). Takže dle mého není porblém v tom, že matka měla milence, ale to kdo jím byl.

    Já jsem nepsala, že rodiče sex neprovozují, to byla tak torchu reakce na to, že tu bylo psáno, že děti sex rodičů tabuizují a já to tak vážně nevnímám a ani většina mého okolí.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #21
    2. na komentář reaguje prece ja — #28
    superkarma: 1 04.05.2010, 12:14:53
  12. avatar
    [19] Suzanne [*]

    Klim — #8 NewStart — #18 pocity...ano, každé dospělé dítě na ně má nárok. Ale když je dospělé, mělo by si taky srovnat v hlavě, že rodiče jsou svéprávní, mají právo na chyby a za své skutky zodpovídají sami. Tudíž se dospělé dítko nemá darmo motat rodičům do soukromí. Chlapce se to mohlo dotknout, ale není to žádný šestnáctiletý výrostek, aby takhle reagoval. Matka se nezachovala dle jeho představ, jemu to i mohlo být odporné, ale jeho řešení je velmi, velmi nedospělé. A když je to člověk na VŠ, už je na čase, aby trochu dozrál. A představa, že rodiče se nevěnují sexu...promiňte, ale to mi přijde velmi dětinské.

    1. na komentář reaguje NewStart — #20
    superkarma: 0 04.05.2010, 11:56:19
  13. [18] NewStart [*]

    Já bych řekla, že to se moc soustřeďujete na to, že problém pro něj je matčina nevěra. Ano sama o sobě naštve, ale žijeme v době, kdy je to celkem běžné a normální, takže myslím, že by se chlapec celkem v pohodě smířil s tím, že matka podvádí otce s nějakým chlápkem z práce ... dle mého je jeho problém v tom, že je to s jeho nejlepším kamarádem. Bohužel z vlastní zkušenosti znám nepřijemné a trapné situace, když doma načapáte matku s někým vašeho věku, i když je rozvedená. Prostě vaše věková, generační a potencionálně partnerská skupina má být vaše a ne vašeho rodiče. Má mezi námi být generace a ne, že váš rodič obcuje s vaším kamarádem, s kterým jste probírali a hodnotili ženské, vykládali o vztazích a přítelkyních a do této skupiny teď zapadá i vlastní rodič, na kterého jste se stejným kamarádem nadávali. Takže chlapcovo rozhořčení plně chápu. Od doby, co můj ex byl starší než matky a především od chvíle, kdy přivedla domů něco v mém věku, tak své matce odmítám představovat své přátele a známé přesně z tohodle důvodu. Beru, že má matka je na zajíčky a nemyslím jsi, že mí rodiče přestali se sexem po narození dětí, ale myšlenka, že by zajíčkem byl někdo z mého blízkého okolí je mi odporná.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #19
    2. na komentář reaguje 13042000 — #22
    superkarma: 1 04.05.2010, 11:43:14
  14. avatar
    [17] SENSITIVESKIN [*]

    tohle jsem četla v nějakým "dámským" časopisu typu Katka a pod.

    m.j. i synové umí být velice žárlivá stvoření

    superkarma: 0 04.05.2010, 11:18:20
  15. avatar
    [16] femme [*]

    že by žárlil?? Sml58 

    superkarma: 0 04.05.2010, 10:40:57
  16. avatar
    [15] Barbucháč [*]

    jastura — #14 no tak to sorry, ale ono "otec nic neví, ať mu to sdělí sama" vyjde téměř nastejnoSml80

    superkarma: 1 04.05.2010, 09:46:44
  17. [14] jastura [*]

    Barbucháč — #12 Až si to přečteš pořádně zjistíš, že ultimátum dal matce táta.

    1. na komentář reaguje Barbucháč — #15
    superkarma: 1 04.05.2010, 09:41:29
  18. [13] jastura [*]

    prece ja — #11 Hm, mí rodiče byli pro mě vždy ti, kteří mě (a mé sourozence) sice zplodili, ale představa, že v těchto činnostech pokračují dál byla pro mě dosti šílená. Prostě jsem nad tím raději nikdy nepřemýšlela a případné zárodky myšlenek vytěsnila. Přesto mi svým chováním mezi sebou navzájem předali, jak ty píšeš, určitý vzor chování mezi mužem a ženou. A proto mu možná přijde nepřijatelná nevěra jeho matky... Kluk se, podle mě, zachoval tak, jak ho k tomu doma vedli. Podle všeho z jejich výchovy získal přesvědčení, že podvádět se nemá... A že se zlobí na kamaráda? Bodejď by ne, může se cítit využitý, přes něj se kamarád dostal k máti...

    superkarma: 0 04.05.2010, 09:39:50
  19. avatar
    [12] Barbucháč [*]

    Chlapec se projevil jako nezralej rozmazlenej zmetek. Jakým právem dával mámě ultimátum? Sprateček jak vystřiženej. Odhaduju, že milovanej jedináčekSml3 Není po mým, tak si zadupu a budeSml68

    jazuzinka — #3 Sml67Sml54

    1. na komentář reaguje jastura — #14
    superkarma: 1 04.05.2010, 09:33:30
  20. avatar
    [11] prece ja [*]

    Klim — #8

    to je totiž ono.

    ON vnímal, že jeho rodina je bezchybná. A máma mu tím jeho iluzi zničila. možná rodiče nebyli spolu štastný, měli svoje problémy a on je zkrátka vidět nechtěl.

    Sml15. Děti jsou vůči rodičům zdravě puritánskéSml15

    to myslíš vážně? co je na tom zdravého? minimálně, pokud si beru vzor ze své rodiny, znamená to, že tím pádem předpokládám , že rodiče jsou ASEXUALNI , ovšem v tom připadě mi přece nemůžou předat vzor chování mezi mužem a ženou.

    1. na komentář reaguje jastura — #13
    superkarma: 0 04.05.2010, 09:22:06
  21. avatar
    [10] maje [*]

    Klim — #8 krásně jsi to napsala.Sml22Sml22 je pravda, že dřív jsem si taky myslela, že sex je pro naše už dávno něco, co neprovozují. že už jsou na to staří (otec zemřel, když mu bylo 43 let, takže věk rozhodně ne těsně před důchodem). takže máš pravdu. ale trochu zlehčit každou situaci taky není na škodu, což?Sml58Sml58

    superkarma: 0 04.05.2010, 09:05:06
  22. [9] jastura [*]

    Klim — #8 Naprosto s tebou souhlasím.

    superkarma: 0 04.05.2010, 09:00:45
  23. avatar
    [8] Klim [*]

    Kluka naprosto chápu. Sám říká, že dosud jejich rodina byla bezchybná (minimálně on to tak vnímal). Ve zdravé rodině děti chtějí vidět své rodiče jako mámu a tátu a ne jako milenku a milence. Děti jsou vůči rodičům zdravě puritánské, sex rodičů je pro ně pouze záležitost, díky níž jsou na světě a která se má týkat jen těch dvou.

    Obecně děti nesou sex rodičů dost špatně, samozřejmě, tam kde se partneři střídají, děti si postupně zvyknou. Ale každé dnešními poměry nezkažené dítě vám řekne, že chce svoji mámu a tátu spolu, chce svoji celou, zdravou, milující se rodinu.

    Je to hodný kluk, škoda, že to jeho máma tak pokazila. Zkuste se vžít do jeho pocitů. Pro něj to byla tak těžká zrada (všeho, co pro něj znamenala rodina, domov), že ho ve všem chápu.

    1. na komentář reaguje jastura — #9
    2. na komentář reaguje maje — #10
    3. na komentář reaguje prece ja — #11
    4. na komentář reaguje Suzanne — #19
    superkarma: 1 04.05.2010, 08:42:47
  24. avatar
    [7] Věrulinka [*]

    maje — #4 Sml52Sml67 to bylo první, co mi napadlo Sml52Sml52Sml52

    superkarma: 0 04.05.2010, 08:41:06
  25. avatar
    [6] Suzanne [*]

    to tu asi nechtěl čístSml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml57

    superkarma: 0 04.05.2010, 08:03:32
  26. avatar
    [5] enka1 [*]

    No zblbnul to. Mámu by to přešlo,táta by nebyl nešťastnej..........

    superkarma: 0 04.05.2010, 07:10:41
  27. avatar
    [4] maje [*]

    třeba je kluk přihřátej a měl na toho kamaráda zálusk sám. a teď mu ho klofne mámaSml58Sml54

    1. na komentář reaguje Věrulinka — #7
    superkarma: 0 04.05.2010, 06:50:22
  28. avatar
    [3] jazuzinka [*]

    no, mlaďoch puberťák to nebude, když je na vejšce, to má z toho, že:

    a) dospělák a bydlí s rodičema

    b) jezdí domů bez ohlášení o den dřív

    1. na komentář reaguje Barbucháč — #12
    superkarma: 2 04.05.2010, 06:30:33
  29. avatar
    [2] Suzanne [*]

    A co že mu to vlastně vadí? Že podvedla tátu nebo že se zabouchla do jeho vrstevníka? Je to nepřející fracekSml58

    superkarma: 0 04.05.2010, 00:33:55
  30. avatar
    [1] Suzanne [*]

    Takže on ji donutil, aby to tátovi řekla, a pak ji obvinil z toho, že pokazila manželstvíSml28 Ne, děti by se neměly plést rodičům do života.Sml23

    superkarma: 0 04.05.2010, 00:33:16

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme