Vztahy

Mám z naší lásky divný pocit

Navíc mi vždycky to všechno strašení z toho, jak je to zlé, přišlo doopravdy hloupé a nadsazené, hlavně ty filmy s Macháčkem, třeba jak dělá toho vyhulence v Samotářích. O tom jsem si vždy myslela, že je to hloupost, protože marihuanu přece zkusil někdy každý a není na ní nic škodlivého.

S přítelem bydlíme, já si s ním v 99 % marihuanu nedávám a i on akceptuje, že doma se prostě ganja nekouří. Dává si tedy s přáteli a bývaly doby, kdy to nebylo častěji než jednou za týden. Jenže pak změnil zaměstnání (dělá grafika) a dostal se do práce, kde je „huličů“ o dost víc.

Z práce byl a je nadšený, ale já celý ten půlrok sleduji, co to s ním dělá. Běžná praxe totiž u nich v práci je, že se nechodí na cigárko jako u normálních lidí, ale na jointa. Někdy prý zvládnou i pět kousků denně, jak se mi přítel chlubil. Zpočátku jsem se nad tím usmívala a říkala si, že to musí být vážně pohodová prácička, když tohle můžou, ale pak najednou přítel zvýšil spotřebu i o víkendech, což zpočátku nedělal.

Když jsem mu řekla, že by to měl možná trochu omezit, řekl, že to není problém a pár týdnů si přede mnou trávu nezapálil. Nakonec mi s tím svým úsměvem řekl, že vidím, že to nic není, a čas od času si zapálí, i když to přede mnou nepřehání. V práci ale asi frekvence zůstala stejná.

A pak jsem si toho začala všímat. On mi „macháčkovatí“. Začíná se chovat pomalu ale jistě jako Macháček v těch Samotářích. Není to ještě tak strašné, ale opravdu zapomíná věci! Četla jsem, že marihuana zhoršuje krátkodobou paměť, ale až na svém příteli vidím, jak to vypadá ve skutečnosti. Popisovat to není třeba, stačí ten film.

Bojím se. Opravdu se bojím, protože v létě plánujeme svatbu a já se moc těším, chtěla bych tak do roka do dvou taky miminko, ale nejsem si jistá. Když to odpálí, vypadá pak jako miminko s obrovskými zorničkami sám. Je s ním legrace, dokonce pak někdy veliká, ale nějak v něm přestávám vidět rysy otce mého dítěte.

Vážně nevím, jak mu říct, že se změnil, protože on si toho není vědom. THC mu zatáhlo mozek a on si zvykl udržovat se ve stavu jemné zhulenosti pořád. Vím, že na marihuaně nemůže být člověk závislý, ale jemu se v tom stavu líbí a nechce ven. A dost často už nechce z toho pryč ani kvůli mně. Projevuje se to i na zhoršení našeho sexuálního života, ale to bych raději nerozebírala. Prosím, poraďte mi, co s ním mám dělat? Nechci o něj přijít.

   
16.03.2007 - Láska a vztahy - autor: Čtenářský příběh

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [119] Meander [*]

    kikusa: Máš to nějak divně nastavené. Ty jsi napsala svůj názor, já taky. Ale můj je špatný a tvůj je dobrý? No, budiž, asi jsi tak zvyklá.

    superkarma: 0 20.03.2007, 16:02:05
  2. [118] kikusa [*]

    Vivian: to ma teda mrzí, keby to malo vyznieť, tak ako to ty píšeš, že vy ste všetci blbý a ja najmúdrajšia - to si rozhodne nemyslím!!! a svoj názor na závislosť na marihuanu som napísala, ale asi ti to uniklo !!! Myslím si totižto, že závislosť na marihuanu neexistuje, kto "závislý je" a CHCE s hulením skončiť, tak skončí, keď CHCE !!!, v porovnaní s inými drogami, ale to je zas na inú debatu a diskusiu. Ja som napísala akurát svoj názor, že nesúhlasím s tvojim je už iná vec, tak ma nechytaj za slovíčka prosím ťa a už fakt končím, lebo to nemá zmyslel sa tu baviť dokola o hovne maj sa krásne a to myslí vážne

    superkarma: 0 20.03.2007, 15:39:54

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [117] Vivian [*]

    kikusa: Jestli chceš diskutovat, tak sem zkus hodit nějaký konkrétní argument nebo aspoň příspěvek, který bude dávat nějaký smysl. Diskuse o závislosti by mohla být nepochybně zajímavá, ale pokud budeš akorát dávat každýmu najevo, jak je strašně blbej a jak ty sama jsi nejchytřejší na světě, tak je to diskuse o hovínku
    Konkrétně by mě zajímal ten tvůj názor na závislost na marihuaně... A budu fakt moc ráda, když dáš dohromady konkrétní odpověď. Vopred ďakujem

    superkarma: 0 20.03.2007, 15:06:51
  2. [116] kikusa [*]

    Vivian: Kdo pozná ostatní je chytrý. Kdo pozná sám sebe je ...
    LAO-C´

    superkarma: 0 20.03.2007, 14:35:15
  3. avatar
    [114] Vivian [*]

    kikusa: ne, s tebou opravdu asi nemá smysl diskutovat , ty ses asi dostala dál, než by kdokoli z nás mohl vůbec pomyslet...

    superkarma: 0 20.03.2007, 13:17:02
  4. [113] kikusa [*]

    Vivian: no vypadá to tak, niekto si totižto myslí, že vie, čo je to závislosť po prečítaní 1 článku písaného od autora, ktrorý ani nevie, o čom píše no dobre no, končím, myslím, že nemá cenu tu diskutovať so závislákmi , ale fajn, po dlhšej dobe som sa pobavila, akých mudrcov medzi sebou máme, neverila by som, aké rady do života dostane holka, ktorá napíše skromný článok o zmacháčkovatelom priatelovi :-))))

    superkarma: 0 20.03.2007, 10:51:51
  5. avatar
    [112] Vivian [*]

    kikusa: ve srovnání s tebou možná jo
    Každopádně mi OPRAVDU nepřipadá moudré pořídit si dítě s drogově závislým člověkem a čekat, že ho to třeba změní...
    A o tom, jestli lze nebo nelze na marihuaně získat závislost, fakt nemíním diskutovat. Přečti si o tom něco.
    Netvrdím, že je problém, když si člověk dá občas pár šluků, to může být docela neškodná "zábava" a nemusí to ještě znamenat hrozbu závislosti, ale to, co popisuje ta holka v tom článku nahoře, to už fakt smrdí...

    superkarma: 0 19.03.2007, 16:09:27
  6. [111] Bellana [*]

    ještěrka.ehp: Ty máš ale tvrdý život

    superkarma: 0 19.03.2007, 16:09:01
  7. [110] kikusa [*]

    Vivian: ty vieš asi o závislosti hodne, že ?

    superkarma: 0 19.03.2007, 15:41:47
  8. avatar
    [109] ještěrka.ehp [*]

    A ještě dotaz: Dítě otce, který byl v době jeho početí kuřák, musí být zákonitě nemocné, špatně vyvynuté, s psychyckou poruchou? Připadá mi to tak nějak stejné

    superkarma: 0 19.03.2007, 15:31:07
  9. avatar
    [108] kora [*]

    Drahá pisatelko Ty nechceš mít zdrávé dítě???
    jithule:
    Včera jsem zjistila,že jsem zavisla na kavě a tu si dávám jenom jednu denně

    superkarma: 0 19.03.2007, 15:10:59
  10. avatar
    [107] ještěrka.ehp [*]

    Článek je zajímavý, ale ty reakce, ty jsou hodně poučné! Dozvěděla jsem se z nich, že já a se mnou ještě zhruba 80% města, ve kterém žiju, jsme labilní feťáci, smažky a vyhulený paka, který ne že co nevidět, ale už zhruba 5-10 let všichni jedeme v tvrdých drogách a ještě ke všemu bude moje svatba neplatná, protože THC je v krvi 3 neděle a i když nějakou dobu před svatbou hulit ani pít nechceme, musí se to přece někde projevit, když máme tu závislost Je to v řiti, asi se půjdu zastřelit

    superkarma: 0 19.03.2007, 14:53:44
  11. avatar
    [105] Vivian [*]

    kikusa: a není "trochu" riskantní zkoušet, jestli třeba přestane, když budou mít dítě? Co když nepřestane? Závislost na trávě EXISTUJE. Asi to sice nebude tak krutý, jako kdyby chlastal, ale stejně to asi není žádná sranda mít doma malý dítě a vyhulence... Nebo mít takovýho za tátu... Já osobně bych se teda bála přijmout na sebe takovou odpovědnost a zplodit dítě s člověkem, kterej nedokáže žít střízlivej...

    superkarma: 0 19.03.2007, 13:34:55
  12. [104] kikusa [*]

    Možno huliť prestane, keď budete mať mimčo nikto neni závislý na tráve, ak bude stáť o vaše "šťastíčko", tak určite pre neho tráva nebude na 1. mieste. Skús sa s ním pobaviť, uvidíš reakciu, kt. ti pomôže sa rozhodnúť. Opakujem sa : ja bych v tom takú tragédiu nevidela

    superkarma: 0 19.03.2007, 10:44:22
  13. avatar
    [103] SARI [*]

    Fuj, nakonec z něj bude "vyhulený pako" - nohy na ramena a pokud nehodlá přestat rychle upaluj........za někým, kdo tohle svinstvo nehulí!

    superkarma: 0 19.03.2007, 10:41:23
  14. [102] kikusa [*]

    Eva_Fl:

    superkarma: 0 19.03.2007, 10:41:20
  15. [101] kikusa [*]

    Bóbika:jasné, súhlasím, že by som nenechala dieťa niekomu fest zhulenému, ale keď s tým človekom žiješ, poznáš ho dokonale, tak vieš, čo od neho čakať a vy vidíte proste všetko moc černe asi si predstavujete, že zhúlený človek vidí fakt trpaslíkov,trpí halucinacemi a tým pádom je zlý otec
    Budem si stá za tým, že lepší mierne zhúlený taťka ako ožraté prasa

    superkarma: 0 19.03.2007, 10:38:59
  16. [100] jithule [*]

    Suzanne: jojo, já jsem závislá na čokoládě, ale to okolí . . . no tomu je to asi jedno.

    superkarma: 0 19.03.2007, 08:09:09
  17. avatar
    [99] Suzanne [*]

    Ono závislým se člověk může stát na čemkoli... Jde jen o míru únosnosti pro okolí

    superkarma: 0 18.03.2007, 20:45:58
  18. avatar
    [98] Vivian [*]

    ami30: to je nesmysl. Přečti si o tom něco. Většina těch, co jedou ve tvrdých, začínala s chlastem...

    superkarma: 0 18.03.2007, 20:01:10
  19. avatar
    [97] Vivian [*]

    I na marihuaně MŮŽE být člověk závislý, nevím, kde jsi přišla na to, že nemůže, to je nesmysl... Řekla bych, že tvůj přítel už v tom jede, vypěstoval si psychickou závislost, už si bez toho nedokáže představit život, pořád si namlouvá, že je to dobrý a že to má pod kontrolou, a že to přece nic není, když je to tak příjemný... ale sama můžeš pozorovat, jaký to má dopad na jeho (váš) život...
    Měl by se začít léčit. Ale dokud sám nebude doopravdy (!) chtít, tak ta léčba nebude mít šanci na úspěch. A pokud se léčit nebude, tak bych manželství neriskovala... a už vůbec ne rodičovství.

    superkarma: 0 18.03.2007, 19:59:26
  20. avatar
    [96] zonan [*]

    Alisa: k tématu "proč je marihuana ve většině zemí považována za drogu" mám svou teorii. Stát tuto závislost nemá pod kontrolou a nevytříská na ní peníze jako na prodeji alkoholu a cigaret. Konopí si muže vypěstovat každý.
    Autorce článku: psychická závislost se dá vypěstovat na cokoliv. Sama to už tušíš. Dělej to, co Ti radí srdce.

    superkarma: 0 18.03.2007, 18:47:59
  21. [95] 7kraska [*]

    tanecnice - to by musel byt sakra bombovej chlap, abych kvuli nemu byla takhle aktivni a jen ho vytahovala nahoru a on nic...to bych si radsi nasla jinyho...ale jinak Tve rady beru, vztah se musi zivit, jinak zvadne, plati to porad...ovsem kdyz ma clovek mimino, tak je to tezsi, Tobe preju pekne tehu a zdrave a krasne detatko

    superkarma: 0 18.03.2007, 16:33:53
  22. avatar
    [94] Suzanne [*]

    tanecnice: Já bych apriori nebyla ve vztahu, kde jsem já ta jediná aktivní Jakmile přestane moci, bude opět hledat zábavu jinde

    superkarma: 0 18.03.2007, 12:05:33
  23. [93] tanecnice [*]

    ALE je to jen muj nazor, docela by me zajimalo, jestli se mnou ZENY souhlasi nebo nikoliv,,napiste,zajima me vas nazor na vec

    superkarma: 0 18.03.2007, 11:03:39
  24. [92] tanecnice [*]

    Tohle je risk lasky, risk vasne.Je lehke rict, najdi si muze,ktery nepije, nekouri,nefetuje,,,jen dneska je jich pomalu.A kdyz o nej nechces prijit? Musis makat,musis byt 100x kreativnejsi nez marihuana.Musis mu ukazat,ze tvuj zpusob zivota je zabavnejsi,takze zajimave vylety, ezkurze, filmy, rucni prace, muzika, tanec, cviceni,nehlede ze nejzabavnejsi by mel byt sex, a trvat tak dlouho ze unavene,spokojene padne do postele aniz by myslel na brcko.Coz znamena vytvorit ritualy.Vidis,,,,ted jde o to, jestli se rozhodnes a Dodrzis tento slib sobe,ze budes, a muze to trvat roky,tvrde makat.Ale musis pocitat s tim,ze casto ti bude zle z toho,ze jedina aktivni na vasem vztahu jsi ty.To je podle me ta zasadni otazka.Preju ti a silu.

    superkarma: 0 18.03.2007, 09:40:59
  25. avatar
    [91] Eva_CZ [*]

    nixien: že vedle Vás tiše roste jinej strašák Fakt, jo? Jak dlouho?

    superkarma: 0 18.03.2007, 00:19:56
  26. avatar
    [90] Eva_CZ [*]

    ami30: nerikej KAZDY!

    Hergot, vypadly vam mozky, nebo co?

    superkarma: 0 18.03.2007, 00:18:54
  27. [89] ami30 [*]

    nixien: souhlasím s Karetou. Každý drogový závislák začíná na nevinné trávě. Přestat je velmi težký.
    Já bych do manželství a rodičovství s načemkoliv závislým nešla. Člověk žije jenom jednou, tak by si ten život měl ve spokojenosti užít. Tvůj přítel ke spokojenosti potřebuje něco, co ty odmítáš. A nebuď naivní, že se kvůli tobě změní.

    superkarma: 0 17.03.2007, 23:25:41
  28. avatar
    [88] Suzanne [*]

    nixien: chlast není žádnej novodobej strašák, co tiše roste

    superkarma: 0 17.03.2007, 22:35:11
  29. avatar
    [87] kareta [*]

    nixien: já v těch 90tých viděla na vlastní oči, jak přestává marihuana stačit, jak se nabídl haš, pak koks (ke kouření), co to s lidmi dělá..80% mých známých v tom jeli. Nebuď naivní!! Je to kšeft. Marjána je zadara, haš už platíš, o koksu nemluvě!! Málokdo to uhlídá!!!! Alkohol jen rozpoznáš dřív.

    superkarma: 0 17.03.2007, 22:20:20
  30. avatar
    [85] Alisa [*]

    "protože marihuanu přece zkusil někdy každý" - nesouhlasím! doufám že existují i tací co mají dost rozumu... snad nejsem jediná výjimka??!

    "a není na ní nic škodlivého" že by? a proč je ve většině zemí považovaná stále za drogu? haha!

    superkarma: 0 17.03.2007, 21:25:12

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme