Novinky

Mám manžela a dva milence!

Čtenářku Romanu k nevěře manžel vlastně dohnal. Přestal s ní spát. Nakonec to nevydržela a našla si milence. Nedávno druhého. Milenci o sobě vědí, manžel zřejmě netuší... Zdá se, že jsou takhle ale všichni spokojeni...

Dobrý den, jsem obojí a lítám v tom až po uši. Jsem manželkou i milenkou. Manželkou jedinou, milenkou dvojnásobnou. Taková ... láska ve čtyřech. Jak k tomu došlo? Mám úžasného muže a dala bych za něj ruku do ohně. Vím, že mě nepodvádí, má mě rád, vzhlíží ke mně, věří mi, dává mi volnost, pomáhá mi s domácností i dítětem. Ovšem - před asi osmi lety jsme měli jedno nehezké období. Říkám mu doba temna. To bylo tehdy, kdy jsem pracovně hodně povýšila a můj muž to tenkrát prostě nemohl rozdýchat. Přál mi to, to ano. Jenže - ta mužská ješitnost nebo co to bylo, zapracovala. já měla několikanásobný plat. Já byla tou, kterou zvou na společenské akce a on byl „jen“ můj doprovod. Tedy - ne, že bych mu to dávala najevo, naopak - je to sympatický moudrý muž a já na něj vždycky byla pyšná, ale on to jaksi nemohl rozdýchat a vím, že on to tak bral. Ač to nikdy nahlas nezaznělo. I „o tom“ jsme mlčeli.

Jeho reakce na to všechno byla naprosto šílená. Začal mě odmítat v sexu. Prostě se mnou přestal spát. Já byla do té doby absolutně věrná, neměla jsem důvod ani potřebu. Jenže - když toto odmítání trvalo rok a půl - ano, rok a půl jsem byla jako třicetiletá atraktivní úspěšná žena absolutně bez sexu, ač jsme navenek působili jako skvěle sehraný pár - a dělala jsem kdeco: od prádýlka přes prosby i vyhrůžky - a stejně nic. Myslím, že mě tím tenkrát asi jaksi zoufale trestal?

Tenkrát se ve mně něco zlomilo a já se na jedné služebce seznámila s mužem, který bydlí na opačném konci republiky a ano, skončilo to v posteli. Po těch měsících, co já byla tak vyprahlá! Od té doby se jako milenci scházíme pořád. Ne příliš často; dělí nás 400 km a každý máme své manželství; nicméně - utrhneme se na pár prodloužených víkendů za rok a v létě spolu jezdíváme na týden někam na kola ... a takto nám to funguje už osmým rokem. Je to úžasný, pozorný milenec. Má mě rád. Probíráme spolu ekonomiku, naslouchá mi, diskutujeme spolu o hudbě, knížkách, čte mi před spaním, dokud neusnu... prostě není to už jen o sexu.

Manžel - ne, že by něco vycítil, ale asi najednou zpozoroval mou spokojenost, klid - a všechno se jaksi spontánně vrátilo do starých kolejí. Fungujeme jako dřív - mám ho ráda. Přece ale teď neodkopnu ale toho druhého, který mi svou empatií a přítomností pomohl tehdy, kdy jsem to moc potřebovala? Kdy jsem se přes úspěchy na jiném poli cítila nepotřebná, nemilovaná, nežádoucí... Tak to u nás funguje už osm let a jsme spokojeni a šťastní všichni tři. I když mi občas schází ta náruč mého milence; naslouchání, přitisknutí, pohlazení, přítomnost ..., nemožnost kdykoliv cokoliv...

Ale!! Před půl rokem jsem potkala jiného muže. Ten je mi vzdáleností blíž, jen asi 40 km. A stalo se to, co bych nečekala ani v nejmenším: je to přesná kopie mého milence. Ne vzhledem, ale povahově, pocitově, rozhledem a jeho způsoby, vyjadřováním. Myslela jsem dlouho, že můj první milenec je ojedinělý muž - neznám jiné takové, co rádi čtou, píší mi kvanta mailů, říkají líbivá slovíčka, povídají si a naslouchají, jsou jemní a citliví i ve svém vnímání... no a takový se mi objevil tady kusek ode mě. Ano, mám s ním půl roku vztah. Je taky ženatý. Jinak stejný jako ten můj první. Má mě rád, baví ho se mnou být, vidět se v týdnu třeba byť jen na procházku a na kafe. Můj muž nic netuší a skvěle fungujeme. Mí milenci - navzájem jsem jim o sobě řekla. Že prostě jsou a že je mám ráda oba. A vím, že oba mají rádi mě a nechtějí o mě přijít. Tak jse v tom sice chvílemi plácám, chvílemi libuji - ale jsem šťastná. Mám pocit, že žiju na plný plyn. Jsem přes dvacet let vdaná a můj muž byl pro mě dlouho jen jeden jediný. No a teď tihle dva. Je to moc? Málo? Ještě před pár lety bych někoho takového jako jsem já odsoudila. Dnes si říkám - manžel o tom neví, tak mu neubližuji. Ty dva - od rodin netahám, tak snad taky ne. Budu šťastná, když mi to takto dlouho vydrží. Nejlépe napořád. Děkuji za nastavené ucho. Mé okolí nic netuší, samozřejmě to tutlám a kdekdo mi spíš závidí vzorné manželství a báječného muže. A pod tím vším ... shnilá já?

Romana

Děkuju Romaně za to, že se nám upřímně svěřila se svým životním osudem.

Petra

Pozn. redakce: text neprošel redakční korekturou.

gggJe mi jasné, že dnešní téma nenechá v klidu téměř jedinou ženu. Jsem zvědavá, co mi k tomu napíšete, jaké příspěvky mi od vás přijdou. Posílejte mi je na redakční e-mail redakce@zena-in.cz do 15 hodin. Pokusím se všechny vydat a jednu z vás určitě odměním! Tentokrát se můžete těšit na knihu Záhady astrologie a na úžasný barevný diář pro rok 2014 s názvem Sdílení.

 

Potřebujete inspiraci, abyste věděly, o čem se na dnešní téma rozepsat?

Možná vám pomůže některá z následujících otázek:

  • Myslíte si, že je na tom hůř milenka, nebo podváděná manželka?
  • Co byste udělala, kdybyste přišla na to, že vás manžel podvádí?
  • Jak dlouho byste vydržela čekat, než se muž rozvede?
  • Začala byste si s ženatým mužem, který má děti, nebo byste dala od začátku ruce pryč?
  • Napište cokoliv jiného, co vás k tématu napadne!
   
26.11.2013 - Čtenářské příspěvky - autor: Petra Jančálková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [59] romalot [*]

    nemyslím že je to až tak úplně neobvyklé Sml23  pokud to vyhovuje všem zúčastněným a nejsou zaslepení Sml67

    superkarma: 1 29.11.2013, 14:28:10
  2. [58] santars [*]

    vitulka — #57 16 let; dnes už samostatná jednotka :-)

    superkarma: 1 27.11.2013, 14:49:14
  3. avatar
    [57] vitulka [*]

    santars — #56 Naprosto ti rozumím a chápu, jak jsi šťastná. Jen si tak říkám, kolik je tvému dítěti, že to zvládáš i před ním.

    1. na komentář reaguje santars — #58
    superkarma: 0 27.11.2013, 13:58:30
  4. [56] santars [*]

    Dudlajlama — #53 jsem si absolutně jistá, že manžel nic neví. A i tím, že on milenku nemá. Kolikrát si o vztazích okolo nás a tak povídáváme; znám jeho názory a i skutečnot: jak to má v zaměstnání, že chce být a je doma, kam a s kým kdy chodí a vlastně taky to, že nejraději chce všude chodit jen se mnou. Obtížně se vysvětluje, jakto, že si jsem tak jistá, ale prostě jsem. Sml58

    Děkuji.

    1. na komentář reaguje vitulka — #57
    superkarma: 1 27.11.2013, 12:46:26
  5. [55] Rikina [*]

    santars — #47 Sml67 nejste v tom sama, znám i jiné takové podobné příběhy, ale nemám svolení o nich vyprávět. Sama velmi dobře vím, že je možné milovat více mužů, každého jiným způsobem a nechtít přijít o žádného z nich. Hodně štěstí. Sml72

    superkarma: 0 27.11.2013, 11:01:09
  6. [54] cilani [*]

    bleblemcy — #50 dá se milovat tři muže, bez toho aby to oslabovalo lásku k jednomu z jich.. Jde to ukočírovat... ale je třeba přemýšlet.. a může to být velice krásné..

    superkarma: 1 27.11.2013, 08:34:31
  7. avatar
    [53] Dudlajlama [*]

    Romano, jsi si tak moc jista, ze manzel o tvych milencich neviSml58?  Rekla bych, ze on ma tu milenku uz davno a z toho duvodu ochabl jeho milostny zajem o tebe. Takze zanasite oba a spokojenost je nejspis na vsech zucastnenych stranach.

    1. na komentář reaguje santars — #56
    superkarma: 0 27.11.2013, 01:57:32
  8. avatar
    [52] Suzanne [*]

    santars — #49 A jo tak, už čtu dále Sml22

    superkarma: 0 27.11.2013, 00:03:38
  9. avatar
    [51] Suzanne [*]

    santars — #47 Já to nijak neodsuzovala Sml80 Naopak jsem psala, že když chlap neplní svoje a není to kvůli nemoci, nemůže se tomu divit Sml23 A reakce, na kterou reaguješ, se týkala něčeho jiného, a to manželství, které funguje z obou stran.

    superkarma: 0 27.11.2013, 00:02:51
  10. avatar
    [50] bleblemcy [*]

    santars — #47 Já vím, že zatím to asi funguje a nechcete se zříct ani jednoho z mužů, ale opravdu to neubírá na Vašem vlastím citu vůči každému z nich? Dá se vůbec jedna žena rozdělit pro tři muže? a jak dlouho to může takhle fungovat? Možná roky a možná také ne. Určitě je těžké se vzdát milence či milenců, když je s nimi mnohem hezčí život než bez nich, ale obdivoval by Vás manžel stále, kdyby se dozvěděl byť o jednom z nic? Nenastala by pak znovu doba temna z které by pak už nevedla žádná cesta ven? Možná si říkáte, že není žádná šance, aby se cokoliv dozvěděl, ale náhoda je nevyzpytatelná....

    Opravdu to berte jen jako úvahy a nikoliv jako nějaké popichování. Sama nemám ráda, když se mi někdo snaží vnutit svůj názor a proto to dělat nechci jen mě celá Vaše životní situace hodně zaujala.

    1. na komentář reaguje cilani — #54
    superkarma: 0 26.11.2013, 23:37:14
  11. [49] santars [*]

    evelyn — #48 nene, někomu je to na dovysvětlení, jinému jako přitakání Sml16 Ty jsi ten druhý případ, děkuji. Stejně jako těm, co na věc nahlíží jinak, ale daly si práci s tím napsat podnět třeba k zamyšlení...

    1. na komentář reaguje Suzanne — #52
    superkarma: 0 26.11.2013, 23:12:52
  12. avatar
    [48] evelyn [*]

    santars — #47 copak ja te odsuzovala, naopak, spatne jsi muj prispevek cetlaSml80

    1. na komentář reaguje santars — #49
    superkarma: 0 26.11.2013, 22:58:48
  13. [47] santars [*]

    Aesinka — #45  evelyn — #43 Suzanne — #28 aj. od Romany:  lehce se odsuzuje tomu, kdo si nezkusil, jaké to je, být takovou dobu odmítaná Copek jsem to chtěla? Já dělala kdeco, abych se z toho dostala. Zkuste se vžít, být úspěšnou a navenek /před dítětem, rodiči, přáteli, kolegy/ fungovat jako skvělý sehraný pár, kterému nic nechybí. Měsíce! Navenek to tak skutečně vypadalo. Mám se teď rozejít s tím, který mi pomohl - už tím, že byl; že mě naslouchal a byl tu pro mě, přitisknul se... ne jen dal pusu na dobrou noc a odkulil se na svoji polovinu postele. Rok a půl, chápete?? Na to mám teď i toho druhého ráda! Jenže se vidíme tak pětkrát do roka, i když na dýl. Ten třetí - ano, ten je možná z rozmaru - doma mi už nic nechybí, druhého mám a permanentně jsme v kontaktu aspoň přes comm servery. Jen jsem prostě potkala dalšího báječného mužskýho, o kterých jsem si myslela, že už nejsou. Empaticky, intelektuálně, taktem. Je v tomto úplně stejný jako ten druhý a já prostě neodolala. Která z vás by nechtěla být žádoucí milovanou a vyhledávanou; někým, na koho se ten druhý těší a umí to dát najevo? Pozor, tady nejde jen o sex!! Sejdeme se spolu a jdeme třeba jen do divadla či na kafe a pak se rozjedeme domů!

    Prostě je to tak a mně to teď šlape na všech frontách. A to, že se tomu takto muselo stát, to je to jediné, co uvnitř sebe svému muži stále vyčítám a asi nikdy neodpustím.

    bleblemcy — #32 Máte pravdu; kdyby měl milenku můj muž, asi bych to těžce rozdýchávala. Jenže on nemá. Má mě rád, vzhlíží ke mně a já k němu, obletuje mě, cítím se zase milovaná i z jeho strany, dnes mám pocit, že je nmě pyšný... a opět jsem na začátku: mám se ale proto vykašlat na ty dva?

    Prostě miluji tři a cítím to i z jejich stran. Ani o jednoho nechci přijít a mé povolání i vytížení mně umožňuje to ukočírovat. Snad to na některé straně nebouchne?Děkuji za pochopení těch, co se o to aspoň pokusily...

    1. na komentář reaguje evelyn — #48
    2. na komentář reaguje bleblemcy — #50
    3. na komentář reaguje Suzanne — #51
    4. na komentář reaguje Rikina — #55
    superkarma: 1 26.11.2013, 22:42:27
  14. avatar
    [46] rusalka2008 [*]

    Suzanne — #27 souhlasím, ale neměla bych na to asi sílu... a pisatelku neodsuzuji Sml23

    superkarma: 0 26.11.2013, 22:33:13
  15. [45] Aesinka [*]

    Já teda nevím, pokud mám někoho ráda a vážím si ho, podvést bych ho nedovedla...

    1. na komentář reaguje santars — #47
    superkarma: 0 26.11.2013, 21:46:37
  16. avatar
    [44] risina [*]

    Romanu chápu a vůbec ji neodsuzuju.

    superkarma: 1 26.11.2013, 20:27:07
  17. avatar
    [43] evelyn [*]

    Vyzkousela jsem obe strany, podvadena a i podvadejici a myslim, ze clovek ve sve podstate neni monogamni tvor. Je to vymysl spolecnosti, aby spolu par zplodil a vychovaval potomky. Timto zpusobem by se mela omezit promiskuita, tim zvysit sance na zdravejsi populaci, kdy se snizi sance na spojeni geneticky pribuznych jedincu a nasledne riziko genetickych vad jejich potomku.

    Pokud sve mimopartnerske vztahy lide dokazi ukocirovat, nechteji hned borit mosty a snazi se protejsku zbytecne neublizovat, at si klidne uzivaj. Vetsinou lide, kteri takle "hresi" byvaj mnohem pozornejsimi partnery doma, preci jen mame zakodovane, ze to neni ok a tak at si to prizname nebo ne, nejake vycitky se obcas objevi, proto to doma kompenzujeme jinakSml16

    1. na komentář reaguje santars — #47
    superkarma: 3 26.11.2013, 19:47:44
  18. avatar
    [42] Julča [*]

    bleblemcy — #40 O tom v článku není ani zmínka, tak nevím jak to je. Každopádně jí to vyhovuje, tak není co řešit.

    superkarma: 1 26.11.2013, 19:07:24
  19. avatar
    [41] ewa2305 [*]

    ladouch — #30 Sím, pančelko - každý kdo tomu slovu nerozumí si to může na Googlu najít. Ono už to rozmístění slova pod tři různé příspěvky mělo správný náboj, ale Elianin kouzelně formulovaný dotaz, ten neměl chybu!

    superkarma: 0 26.11.2013, 18:59:40
  20. avatar
    [40] bleblemcy [*]

    Julča — #38 No já jsem to pochopila tak, že manžel s ní nespal jen před osmi lety v onom období temna a teď už je mezi nimi vše v normálu a tak si myslím, že i ten sex s manželem zase má.

    1. na komentář reaguje Julča — #42
    superkarma: 0 26.11.2013, 18:53:44
  21. avatar
    [39] čurda [*]

    blahopřeji a přeji Vám aby jste to i nadále ukočírovalaSml59

    superkarma: 0 26.11.2013, 18:41:16
  22. avatar
    [38] Julča [*]

    bleblemcy — #32 Chce sex, ne celibát. Manžel odmítá, první milenec je dostupný párkrát do roka, druhý milenec je jistota Sml57

    1. na komentář reaguje bleblemcy — #40
    superkarma: 2 26.11.2013, 18:38:52
  23. avatar
    [37] evelyn [*]

    Casem da clovek prednost pohodli a gauci, ale pokud te to ted bavi a je ti se vsema dobre, neni co resit. Zij, pokud muzesSml33

    superkarma: 3 26.11.2013, 18:29:43
  24. avatar
    [36] bleblemcy [*]

    Rikina — #35 Nutno použít na to mé přirovnání trochu nadsázky to samozřejmě, ale ve výsledku je to bez nadsázky o tom, že někdy je lepší si umět vybrat. Tohle je jako trhat se na několik kusů (opět myšleno obrazně a s trochou nadsázky) Tedy alespoň to je můj pocit a ten jsem chtěla projevit. Pochopila jsem zároveň i to, že autorka má názor jiný a ani ten jí nehodlám brát. Jen jsem se zamýšlela nad celou situací z vlastního úhlu pohledu.

    superkarma: 0 26.11.2013, 18:23:27
  25. [35] Rikina [*]

    bleblemcy — #34 ona je taky nemá doma Sml57 ale to zajisté nemyslíš vážně, že, srovnávat manžela se psem...

    1. na komentář reaguje bleblemcy — #36
    superkarma: 3 26.11.2013, 16:47:23
  26. avatar
    [34] bleblemcy [*]

    Rikina — #33 Já mám třeba ráda zvířata a přesto mám doma jednoho psa a ne celou ZOO.

    1. na komentář reaguje Rikina — #35
    superkarma: 3 26.11.2013, 16:08:46
  27. [33] Rikina [*]

    bleblemcy — #32 ona tam přece píše důvod - má je ráda. Všechny.

    1. na komentář reaguje bleblemcy — #34
    superkarma: 1 26.11.2013, 16:02:50
  28. avatar
    [32] bleblemcy [*]

    Autorka v úvodu píše, že má úžasného muže o kterém si je jistá, že by ji nepodvedl. Teď, když u ní tedy pominul důvod mít milence a skutečně si myslí o vlastním muži, že je úžasný tak co jí vede k tomu mít dva milence. Je to pro to vzrušení, nebo oživení vlastního pocitu sebevědomí z toho, že je stále krásná a žádaná? Já nevím, ale odůvodňovat to jen tím, že si spolu mají co říct mi nepřijde jako pádný důvod. S manželem si už co říct nemají a nerozumí si? No to asi také ne, když je její muž moudrý a sama ho obdivuje.

    Zajímalo by mne jak by se zachovala v opačném případě, když by její jistota vlastním mužem byla najednou otřesena zjištěním, že i on má třeba dvě milenky.

    1. na komentář reaguje Rikina — #33
    2. na komentář reaguje Julča — #38
    3. na komentář reaguje santars — #47
    superkarma: 0 26.11.2013, 15:51:41
  29. avatar
    [31] Eliana [*]

    ladouch — #30 jistě, ale to by unikla pointa vtipu s metalovou kapelouSml54

    superkarma: 0 26.11.2013, 15:41:59

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] ladouch [*]

    Eliana — #25 Krleš - česky: Pane, smiluj se!Sml30Sml30

    1. na komentář reaguje Eliana — #31
    2. na komentář reaguje ewa2305 — #41
    superkarma: 0 26.11.2013, 15:30:52
  2. avatar
    [29] ewa2305 [*]

    Eliana — #25 Sml52Sml52Sml67

    superkarma: 0 26.11.2013, 15:08:36
  3. avatar
    [28] Suzanne [*]

    OlgaMarie — #26 to asi psala jako ironii. Ale nevím proč, tohle je prostě jiný případ než šťastné manželství, na kterém 44 let pracují evidentně oba.

    1. na komentář reaguje santars — #47
    superkarma: 1 26.11.2013, 14:58:49
  4. avatar
    [27] Suzanne [*]

    Jestliže pán neplnil "manželské povinnosti" jen tak ze záchvatu ješitnosti, je to pro mě jiný případ, než kdyby byl nemocný či nemohoucí. Tudíž paní měla možnost se rozhodnout - zůstat a řešit to (pokusy doma učinila), nebo rozbít manželství. Neopustila ho, ale on teď holt nese důsledky svých rozhodnutí. 

    O dvou manželkách se nezmiňuji, to je věc těch jejich pánů.

    1. na komentář reaguje rusalka2008 — #46
    superkarma: 4 26.11.2013, 14:57:28
  5. avatar
    [26] OlgaMarie [*]

    datura — #17 Sml80Nechápu, proč si myslíš, žes o něco přišla.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #28
    superkarma: 0 26.11.2013, 14:44:16
  6. avatar
    [25] Eliana [*]

    Ivásek — #23 Sml30 myslíš tu heavy metalovou kapelu?

    1. na komentář reaguje ewa2305 — #29
    2. na komentář reaguje ladouch — #30
    superkarma: 0 26.11.2013, 14:02:27
  7. avatar
    [24] bonda [*]

    Taky si myslím, že to manžel tuší, ale neřeší to, protože to pro něj není nebezpečné. 

    Taky mám problém se situací, kdy partner nemůže vydýchat větší úspěšnost ženy, s tím se bohužel nedá nic dělat, i kdyby žena byla svatá a nikdy nedala najevo nějakou nadřazenost. Ani psychoterapeut by to nevyřešil

    superkarma: 0 26.11.2013, 13:56:17
  8. avatar
    [23] Ivásek [*]

    Eliana — #3 Rikina — #4 Alenka0010 — #12 krleš! Sml24

    1. na komentář reaguje Eliana — #25
    superkarma: 0 26.11.2013, 13:45:48
  9. [22] cilani [*]

    Rok a půl bych bez sexu nevydržela, zvlášť, pokud bych doma měla zdravýho chlapa.. Dávají si navzájem co jim chybí a rodiny tím netrpí, takže vše je v poho.. Jen aby se nenašla nějaký rýpavý hlupák, který to za ně bude mít tendenci řešit..

    datura — #17 Proč? jde jen o to tolerovat, že ne každý chce žít takto..

    streamline — #10 ono, že tobě to nepřipadá jako spokojené manželství, tak to ještě neznamená, že spokojené vážně není.. Asi je, když jsou všici šťastní..

    LudPa — #7 až se jednou najde cesta a způsob.. Paní už ji našla a všici jsou spokojení

    datura — #13 robertek? ten je dobrý tak na nouzovku.. ale chlapa nenahradí ani z daleka..

    superkarma: 3 26.11.2013, 13:34:27
  10. [21] telelot [*]

    holka zlatá, tak ti držím palce, ať všechno "klape" bez průšvihů...Sml22

    superkarma: 0 26.11.2013, 13:30:52
  11. [20] marienka-m1 [*]

    datura — #17 to jsem neřekla Sml16 mám též jednoho chlapa a myslím, že to bohatě stačí, každý dle svého... Sml58

    superkarma: 0 26.11.2013, 13:21:23
  12. [19] knihovna [*]

    Tak to jste vydržela dlouho rok a půl bez sexu, klobouk dolů. Také bych neodolala... Já to naprosto schvaluji! Sml67

    superkarma: 0 26.11.2013, 13:17:26
  13. avatar
    [18] lalica [*]

    Také neodsuzuji, i když bych se přimlouvala za jednoho milence...

    superkarma: 1 26.11.2013, 13:04:32
  14. avatar
    [17] datura [*]

    marienka-m1 — #15 asi jsem blbá, když jsem si vzala prvního chlapa a jsem s ním 44 let Sml80Sml80Sml80koukám, že o dost přicházím, asi si to v příštím životě budu muset vynahradit, zatím si říkám, že není nad klidné spaní, zvlášť v dnešní době mobilů, FB, kamer v tužce . štěnic v posteli a to nemluvím o kapavce a AIDS Sml32

    1. na komentář reaguje marienka-m1 — #20
    2. na komentář reaguje cilani — #22
    3. na komentář reaguje OlgaMarie — #26
    superkarma: 0 26.11.2013, 12:51:47
  15. avatar
    [16] šája [*]

    datura — #13 Ne, Robertek opravdu nestačí...

    superkarma: 2 26.11.2013, 12:28:54
  16. [15] marienka-m1 [*]

    datura — #13 ten tě ale nepohladí, pisatelka psala, že nejde jen o sex...

    1. na komentář reaguje datura — #17
    superkarma: 0 26.11.2013, 12:23:36
  17. avatar
    [14] Hanice [*]

    Mně to nevadí, jen je to občas asi trochu náročné ne? Sml16

    superkarma: 0 26.11.2013, 12:22:55
  18. avatar
    [13] datura [*]

    glady — #1 taky na to zírám jako puk, to je teda jen pro silný žaludek. Manžel to sice chápe, ale jestli to pochopí manželky a děti těch dvou milenců a zároveň vzorných manželů až to praskne ? Robertek nestačil ?

    1. na komentář reaguje marienka-m1 — #15
    2. na komentář reaguje šája — #16
    3. na komentář reaguje cilani — #22
    superkarma: 3 26.11.2013, 12:21:40
  19. avatar
    [12] Alenka0010 [*]

    Když jim to vyhovuje, proč ne Sml80, nechápu, proč mají někteří lidi furt tendenci řešit cizí vztahy, asi je ta pokřivená křesťanská morálka hódně hluboko zakořeněná.

    1. na komentář reaguje Ivásek — #23
    superkarma: 5 26.11.2013, 12:21:18
  20. avatar
    [11] streamline [*]

    dadma — #8 je tam jeden podváděný manžel, 2 podváděné manželky...to už je prostě moc

    superkarma: 1 26.11.2013, 11:55:57
  21. avatar
    [10] streamline [*]

    no....tohle mi v pořádku prostě nepřijde - je strašně pohodlné přestat pracovat na vztahu s mužem, kterému se slíbí, že zůstanete v dobrém i ve zlém - nyní pisatelka žije ve lži - spokojené manželství??? Tak o tom nemůže být ani řeč...to si představuji rozhodně jinak - je mi smutno, když čtu tento příspěvek Sml15

    1. na komentář reaguje cilani — #22
    superkarma: 1 26.11.2013, 11:54:34
  22. [9] micalous [*]

    no ženskýýýýýýýýýýýSml57

    superkarma: 0 26.11.2013, 11:54:11
  23. [8] dadma [*]

    Já bych to asi neustála.Ale Romanu neodsuzuji.Manžel s ní nespal,tak si našla milence.Těm třem to vyhovuje.Přeji jim ať se to neprovalí.Je tu jeden podváděný manžel a dvě manželky.

    1. na komentář reaguje streamline — #11
    superkarma: 0 26.11.2013, 11:52:43
  24. avatar
    [7] LudPa [*]

    tak dlouho se chodí.....

    1. na komentář reaguje cilani — #22
    superkarma: 0 26.11.2013, 11:42:22
  25. [6] DCOlga [*]

    Já bych na to neměla žaludek.

    superkarma: 2 26.11.2013, 11:41:19
  26. [5] marienka-m1 [*]

    Každý dle svého gusta Sml80 asi jste velice zaneprázdněná žena Sml32

    superkarma: 0 26.11.2013, 11:30:35
  27. [4] Rikina [*]

    Sml67  to se mi líbí. Tři chlapi jsou tak akorát, to se dá. Sml57

    Jenom to chce nepřestat být ostražitá, protože se najdou lidi, co závidí, nepřejou, a mohli by někde něco nevhodně prokecnout. Nikdy člověk není dostatečně skryt, takže na veřejnosti jen takové projevy, které jsou kdykoli obhajitelné. Procházka, kafe - fajn, vášnivá objetí a polibky výhradně v přísném soukromí. Nejde o drby a co by tomu řekli lidi, ale o to zbytečně nikomu neubližovat.

    1. na komentář reaguje Ivásek — #23
    superkarma: 5 26.11.2013, 11:20:46
  28. avatar
    [3] Eliana [*]

    Inu, myslím, že manžel ví, ale nijak to nekomentuje a na druhou stranu máme jen jeden život a jestli se manžel vzdal té intimní součásti vztahu z vlastního rozhodnutí nebyla to volba manželky. Nevidím na tom nic závrženíhodnéhoSml23..zajímavé je, že pro veřejnost je to zkousnutelnější pokud mám muž milenky, zatímco žena doma čeká až se muži zachce rodinného života, kdežto je-li tomu naopak tak to je vnímáno neliběji...

    1. na komentář reaguje Ivásek — #23
    superkarma: 6 26.11.2013, 11:14:54
  29. avatar
    [2] misa.35 [*]

    Nesoudím, ale jednou to praskne a je otázka jestli to bude stát za to Sml80

    Navíc nevěřím, že to okolí nevnímá ..každý se změní Sml58

    superkarma: 0 26.11.2013, 11:14:04
  30. avatar
    [1] glady [*]

    opravdu nevím ani, jak na to mám reagovat....Sml80

    manžel a dva milenci ?Sml23

    asi jsem příliš usedlá..Sml15

    1. na komentář reaguje datura — #13
    superkarma: 5 26.11.2013, 11:11:34

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme