Novinky

Malinke-kote: Rodinné dovolené byly nejlepší

Čtenářka malinke-kote preferuje dovolenou v České republice a zavzpomíná také na rodinnou dovolenou s rodiči. Více již v dalším příspěvku.

Přeji všem pěkný den,
letos pro nás žádná dovolená není, protože člověk bez práce si těžko něco zaplatí nebo někam pojede. Abych ale pravdu řekla tak já preferuji Českou republiku. V našem státě je hodně krásných míst kam se dá zajet a podívat i kdyby to měl být jenom jednodenní výlet. Já jsem nikdy v životě nebyla v cizině, byť mám pár kilometrů od sebe Německo. Nikdy mě to nelákalo a neláká. Je pravda, že bych se někdy ve svém životě chtěla podívat alespoň do Německa, ale k moři určitě ne. Zbytečně vyhozené peníze. Slunit se mohu i u nás. Nepotřebuji šílená vedra. Letos mi to tady opravdu stačí. Moře také nepotřebuji, stačí mi nějaký bazén kde se mohu osvěžit. Já bych ani do moře nevkročila když neumím plavat. Možná tak na kraj opláchnout se :)

Na jakou ale dovolenou opravdu nezapomenu je, když jsem byla malá a s našima jsme jezdili na Nechranice do buňky. Bylo to tam fajn, celá rodina pohromadě a ještě k tomu s námi jezdil strejda. Veškeré naše dovolené byli skvělé. Na Orlíku v chatce u vody jenom my a kolem nás nikdo jiný. Byla to jedna jediná chatka, kterou jsme si pronajali v lese. Další dovolená jenom pod stanem u vody. Prostě rodinné dovolené byli nejlepší. Teď mám dost před sebou abych si dovolenou užila i se svým přítelem.

Vloni to byla naše první dovolená, protože jsme přes ty dva roky nikde nebyli. Jeli jsme k jeho tetě do Rudolfova v Českých Budějovicích na pár dní a bylo to tam také skvělé. Prošli jsme si Hluboukou a Český Krumlov. My spíše preferujeme jednodenní výlety. Byli jsme ve Františkových lázních nebo v Karlových Varech, ty máme pár kilometrů od našeho bydliště. Letos je to sice bída a nikam se nepojede i když jsme se opět chystali do Českých Budějovicích za tetou, ale bohužel finančně by nám to nevyšlo. Přeci jen je to od nás nějakých 270 km. Jezdíme tam autem cca 4 hodiny, protože nejezdíme přes dálnici ale přes vesnice. Třeba se nám ještě povede najít přebytečné peníze a pojedeme, ale nedělám si velkou naději.

Já osobně bych doporučila spoustu krásných míst v naší republice, spoustu krásných měst. Procestovala jsem po České republice toho spousty, protože když jsem byla malá každý víkend jsme jezdili na nějaké túry. Byli jsme taková menší parta která si říkala Klub nápadů a vždy jsme v pátek odjeli někam vlakem a pak cestovali pěšky. Vraceli se v neděli. Já s tímto klubem začala někdy asi když mi bylo 7 let. Naši mu důvěřovali a tak jsme se sestrou cestovali a jezdili s nim v létě na tábory. To byli také pro mě ty skvělé zážitky. Nemohu napsat konkrétní místa, protože by toho bylo opravdu hodně. Většinou jsme chodili na různé zříceniny.

Užijte si dnešní den, snad nebudou zase taková vedra
malinke-kote

pozn.red.: text nebyl redakčně upraven

________________

Děkuji za milý příspěvek, Vy byste si rozuměla s tou mojí babičkou :)
Ale kotě, až našetříte nějaké penízky, zkuste i to moře. Uvidíte, že to bude stát za to.
Přeji krásnou dovolenou, ať už ji strávíte kdekoliv, třeba i doma na zahradě : Důležité je mít kolem sebe fajn lidi:)
Saša

Téma dne 3. 7. 2012: Upřednostňujete dovolenou u nás, nebo v zahraničí?

• Pojďte společně se mnou oponovat babičce tím, že člověk by měl přece jen více poznávat svět
  • Anebo naopak, můžete s ní souhlasit
  • Na jakou dovolenou nikdy nezapomenete? Ať už v dobrém nebo ve zlém?
  • Plánujete dovolenou s ohledem na finance?
  • Doporučte nám nějaká krásná místa naší republiky
  • Doporučte i ta zahraniční
  • Pochlubte se, postěžujte si, zavzpomínejte i plánujte.
  • A na závěr napište, kam se chystáte letos na dovolenou

Těším se na vaše příspěvky

Pište na redakční e-mail: redakce@zena-in.cz

Jednu ze čtenářek odměním knihou, kterou si může vzít na dovolenou – s příznačným názvem: Dnes večer jsem se rozloučila a k tomu ještě dostane voňavé mýdlo na ruce – Flower Petals

kniha

03.07.2012 - Čtenářské příspěvky - autor: Alexandra Stušková

Další příspěvky

Komentáře:

1. [42] Trefa [*]

Trefa:u more jsem jeste nebyla,ale kazdemu to preji.musi tam byt krasne.ale lezet jen u vody by me nebavilo.

superkarma: 0 03.07.2012, 23:31:37
  2. avatar
    [41] veliký-tygr [*]

monkee — #40 no jo, to je prostě Kotě: nepotřebuje plavat, nepotřebuje řidičák, nepotřebuje se malovat ani moderně obléknout, nepotřebuje jezdit vlakem ani studovat.... pokud něčemu nerozumí, tak to je jedno..... A zároveň je všechno to, co umí ona sama, perfektní, dostačující a vlastně dokonalé.Sml80

superkarma: 5 03.07.2012, 22:58:59
  3. avatar
    [40] monkee [*]

malinke-kote — #39 "Co neumím nebo na co nemám peníze, to mě nebaví nebo neláká..."

To je lhaní si do kapsy a sama se šidíš o spoustu životních zážitků.Spousta lidí, i já, se naučila plavat až v dospělém věku. A užívají si to v bazénu, na přehradě i u moře.

Sklapnout kufry a vycouvat - jak dlouho ti to ještě vydrží? Zahrada je hezká věc, ale životní zkušenosti se sbírají VŠUDE, nejen tam. Máš velice úzký a chudý pohled na život, nebudeš mít co nabídnout svým dětem.

1. na komentář reaguje veliký-tygr — #41
    superkarma: 3 03.07.2012, 22:11:14
  4. avatar
    [39] malinke-kote [*]

malinke-kote — #38 já ani nemám ráda být nějak extra u vody ... letos jsme ještě ani nebyli .. v loni skoro také ne ... neláká mě to být u vody a opalovat se či jít si zaplavat ...

1. na komentář reaguje monkee — #40
    superkarma: 0 03.07.2012, 21:21:05
  5. avatar
    [38] malinke-kote [*]

RosaGloriaDei — #35 já se takhle bohužel nad vodou neudržím Sml80 já plavat nepotřebuji Sml67

1. na komentář reaguje malinke-kote — #39
    superkarma: 0 03.07.2012, 21:20:31
  6. avatar
    [37] Jeliska [*]

enka1 — #26 Já nemusím přeplněné pláže (nebo u nás koupaliště). Vždycky si najdu nějaké zákoutí a relaxuju, nabírám energii. Moře prostě miluju.

superkarma: 0 03.07.2012, 21:16:44
  7. avatar
    [36] tajnostii [*]

Všude jsou pěkná místaSml22

superkarma: 0 03.07.2012, 21:06:56
  8. avatar
    [35] RosaGloriaDei [*]

malinke-kote — #34 tak o tom to právě je, ne plavat, co vydržíš, a pak se začít topit....to je přece blbost....buď plavat umíš, nebo ne, když nemůžeš, odpočineš si, je děsně prima si třeba lehnout na hladinu a nechat se vodou jen tak unášet, námaha nulová, požitek neskutečný, ale to Ti asi nevysvětlím

1. na komentář reaguje malinke-kote — #38
    superkarma: 0 03.07.2012, 19:41:27
  9. avatar
    [34] malinke-kote [*]

RosaGloriaDei — #32 my jsme jezdili na základní škole na plavání, tam jsem docela uměla, ale neměla jsem velký výdrž ... chtěli abychom přeplavali bazén ve stylu kraula a já to dokázala jen do poloviny a pak se začala topit ... delfínka mě bavilo plavat a bavilo mě skákat do bazénu ... bylo tam opravdu málo vody na to aby sem tam bez problému mohla stát ... až tedy vzadu kdy jsme museli plavat právě toho kraula .. . ale mi jsme zrovna chytli takovou učitelku, která nás skoro nic nenaučila a normální prsa nás vůbec neučila. .. když už si jdu zaplavat tak zásadně jenom pod vodou ... tam mi to nevadí ... ale nad vodou prostě plavat nebudu Sml80 já se té vody bojím a jak je tam větší hloubka než do pasu tak dál nejdu Sml23

1. na komentář reaguje RosaGloriaDei — #35
    superkarma: 0 03.07.2012, 19:25:25
  10. avatar
    [33] malinke-kote [*]

daska59 — #30tvému komentáři vůbec nerozumím ale to je jedno Sml80

superkarma: 0 03.07.2012, 19:22:16
  11. avatar
    [32] RosaGloriaDei [*]

arminka — #31 Sml22Sml22Sml22Sml22 naše malá se poprvé koupala ve velkém bazénu v sedmi měsících (v dnes již mnou zmiňovaném Zalakaros), v devíti začala navštěvovat Plaváček (tak pozdě jen proto, že byly prázdniny), cca v roce se poprvé vědomě potopila a teď by se koupala v každé louži, kterou uvidí..pravda, bez pomoci by se utopila, ale v neděli jsme testovali, jak se bez našeho zásahu udrží nad hladinou pomocí rukávků...zvládla to skvěle, prostě to chce trénovat

1. na komentář reaguje malinke-kote — #34
    superkarma: 0 03.07.2012, 18:52:25
  12. avatar
    [31] arminka [*]

Jaká šílená vedra ? ty nejšílenější zažívám tady u nás,u moře je příjemné teplo a vzduch je prosycen zdravou mořskou vodou a ani Ti nepřijde,že je 33 stupňů.

Mimochodem já uměla plavat už v 5ti letech,hodili mne do Labe a řekli plav i když to byl styl "čubička "Sml30

1. na komentář reaguje RosaGloriaDei — #32
    superkarma: 0 03.07.2012, 18:38:50

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

1. avatar
    [30] daska59 [*]

Jak ten článek čtu, tak ti ten kalný ledový Balt opravdu přeju. Se zadkem na židli nikdy nezjistíš, o čem ten život je.

1. na komentář reaguje malinke-kote — #33
    superkarma: 1 03.07.2012, 18:19:46
  2. avatar
    [29] novinka [*]

tady je spousta míst, to je fakt, ale u moře to není jen "o moři"...my se do odpoledne válíme na pláži a každý večer vyrážíme do okolí na výlety.tím jak jezdíme každý rok do jiné lokality,tak jsme prolezli města jako jsou Zadar,Split,Trogir atd, ale i malinké vísky na PelješacuSml29

superkarma: 0 03.07.2012, 17:18:10
  3. [28] step1 [*]

Marcela Jelínková — #7 Já jsem taky byla - několikrát a už nemusím. A to plavat umím. Dovolená v ČR nebo SR mne plně uspokojuje.

superkarma: 0 03.07.2012, 17:17:37
  4. avatar
    [27] saruz [*]

Tak třeba se nějaké penízky najdou a vyrazíte si alespoň na víkend Sml22, jinak dovolená na zahradě je taky príma, my zrovna takhle trávíme letošní léto z důvodu rekonstrukce zahradní chatky.

superkarma: 0 03.07.2012, 16:36:45
  5. avatar
    [26] enka1 [*]

Marcela Jelínková — #7 Sml16 Já byla 3x a neláká mě toSml80

1. na komentář reaguje Marcela Jelínková — #37
    superkarma: 0 03.07.2012, 15:38:58
  6. avatar
    [25] pajda [*]

malinke-kote — #24 nejsi sama. Já sice plavat umím, ale nikomu to neříkámSml30 Mě strašně vadí, když si mám namočit břicho a tak do vody lezu v případě krajní nouze a ochrožení životaSml57Sml57Sml57 i když letos jedeme na Slunečné pobřeží, tak na 7 dní už máme naplánované 4 výlety a než projdeme aspoň část turistické oblasti, taky to chvíli zabere. Ale dá se tam chodit podél břehu vodou, což je ideální způsob přesunu, když se člověk občas namočí.

superkarma: 0 03.07.2012, 15:35:36
  7. avatar
    [24] malinke-kote [*]

RosaGloriaDei — #10 o tom proč neumím plavat už tu jeden článek odemě padl ... bojím se vody a tak nemám jak se to naučit a ani nechci ... sestra když me učila mě málem utopila .. ne fakt díky ... stčí mi se osvěžit v bazénu a to je vše ... i ve vodě se dá toho dělat i přesto že člověk plavat neumí

1. na komentář reaguje pajda — #25

pobyt u moře rozhodně nejsou vyhozené peníze Sml24

superkarma: 0 03.07.2012, 15:19:12
  10. [21] doginka [*]

Souhlasím,že u nás je  plno krásných míst,ale moře miluji a není to opravdu jen o opékání

superkarma: 0 03.07.2012, 15:17:24

S článkem souhlasímSml30

superkarma: 0 03.07.2012, 15:00:34
  13. [18] Roland [*]

Všude jsou krásná místa - u nás i v cizině.

superkarma: 0 03.07.2012, 14:56:01
  14. avatar
    [17] carmi [*]

U nás je spousta hezkých míst. Ale ve světě taky. Moře miluju a není to jen ležení na pláži. Krásná příroda, památky, výlety na lodi, gastronomické zážitky. Možná, až to jednou poznáš, budeš k tomu moři chtít jezdit už pořád.

superkarma: 0 03.07.2012, 14:36:46
  15. avatar
    [16] RosaGloriaDei [*]

veliký-tygr — #13 Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52

superkarma: 0 03.07.2012, 14:29:33
  16. [15] dadma [*]

Souhlasím jsou u nás v republice nádherná místa,ale s mořem se nedá nic srovnat.Moře je moře.Věřím, že nyní na to nemáš finance,počkej za pár let až se tam podíváš ,tak se ti bude po moři stýskat.

Je pravda,že můj syn jezdil k moři z donucení a do vody vlezl jednou za pobyt.Má raději poznávací zájezdy.

A nebo moje kolegyně, zrovna tak nadávala na děti, že zbytečně utrácejí peníze,že si mají koupit raději něco do bytu.Pak jí jednou rodina donutila, aby jela k moři a od té doby jezdí k moři každý rok.

superkarma: 0 03.07.2012, 14:03:54
  17. avatar
    [14] ajjana [*]

cesta k moři vyhozené peníze?Sml28

superkarma: 1 03.07.2012, 13:39:11
  18. avatar
    [13] veliký-tygr [*]

RosaGloriaDei — #10 Sml22 Nevím jestli ve starém Řecku nebo ve Spartě se říkalo: "Ten je tak hloupej, že ani plavat neumí!"

Já měla spolužačku - plavat sice uměla, ale na pláži jedině s mejkapem a silně nalakovaným bezchybným účesem.... Velká sranda byla ji pozorovat, jak se bojí, aby si něco z toho ve vodě neponičilaSml52

1. na komentář reaguje RosaGloriaDei — #16
    superkarma: 0 03.07.2012, 13:32:39
  19. [12] babočka12 [*]

LudPa — #1 to musela být naprosto úžasná dovolená,určitě jste zažili spoustu legraceSml16

superkarma: 0 03.07.2012, 13:30:05
  20. avatar
    [11] hubajda [*]

Marcela Jelínková — #7 taky to rikam more to je jine kafe

superkarma: 0 03.07.2012, 13:09:42
  21. avatar
    [10] RosaGloriaDei [*]

Nejdřív se nauč plavat, až pak se vydej k moři. Nechápu, že to neumíš, jsi mladá, dnes už je to snad ve škole povinné.... Švagrová také neumí a řeknu Ti, že když jsem ji viděla na kraji moře se strachem v očích, myslím, že líp dělá, že k němu víc nejezdí, kdo se bojí vody, nemůže si tu krásu náležitě vychutnat....

1. na komentář reaguje veliký-tygr — #13

superkarma: 0 03.07.2012, 13:00:29
  23. avatar
    [8] ekleinovka [*]

Mně je dodře všude,kde jsem s taťkou,nebo s celou rozvětvenou rodinkou,hlavně pohodička

superkarma: 1 03.07.2012, 12:51:41
  24. avatar
    [7] Jeliska [*]

Moře je moře - kdo nebyl, nepochopí....

1. na komentář reaguje hubajda — #11
    2. na komentář reaguje enka1 — #26
    3. na komentář reaguje step1 — #28
    superkarma: 2 03.07.2012, 12:49:27
  25. [6] jarčinka [*]

LudPa — #1  Takovou rodinnou dovolenou jako Hujerovi to znám, zažili jsmeji na Senci před léty a bylo nás tam celkem 9 dospělých a 7 dětí Sml30  a co legrace jsem zažili Sml22

superkarma: 0 03.07.2012, 12:43:56
  26. [5] iřka [*]

Tak to jsme na tom stejně,taky cizinu nemusím,i když zase ty památky některé by přece jen lákaly.

superkarma: 0 03.07.2012, 12:34:24
  27. [4] Maryene [*]

U nás je mnoho krásných míst, přesto musím oponovat. Dovolená u moře není jen slunění. Byla jsem u moře mnohokrát, ale ani jednou jsem si nelehla na slunko s cílem se opékat. Moře, to jsou i města kolem nich, památky, architektura, krásná příroda, jiná kultura i gastronomie, lidé, poznávání a rozšiřování našich obzorů. Je to stejné, jako kdybychom se například ve škole měli učit jen o České republice, protože jsme tu doma a je tu hezky.

superkarma: 3 03.07.2012, 12:21:49
  28. avatar
    [3] ladouch [*]

Naše země je krásná, ale já na moře nedám dopustit, mě se tam moc líbí a procházky po pláži nebo zádpad slunce, to je krása.Sml22Sml22

superkarma: 0 03.07.2012, 12:05:30
  29. avatar
    [2] blesksoft [*]

my jezdili na 3 týdny pod stan do Krušných hor, koupali se v potoku, chodili na houby, jezdili po výletech - kde jsou ty časy stany ve volné přírodě a nikdy nám tam nikdo nic neukradl

superkarma: 0 03.07.2012, 12:03:03
  30. avatar
    [1] LudPa [*]

Největší a nejkrásnější rodinnou dovolenou jsem zažila před pěti lety. Koupili jsme mé mamce k 70 narozeninám dovolenou u moře. Bylo nás tam 14 a byli jsme jak Hujerovi.Ještě když se v hotelu zjistilo, že mamka je tam se svým dvojčetem a slaví spolu, byl z toho pěkný poprask a super oslava. Dovolená se opravdu vydařila.