.

malinke-kote: přítel měl problémy s úřednicí na Úřadu práce

Novinky

malinke-kote: přítel měl problémy s úřednicí na Úřadu práce

Jak už sám titulek napovídá, čtenářka malinke-kote nám popisuje problém jejího přítele s úřednicí. Proč a za jakých okolností nastal, se dozvíte po přečtení.

Přeji všem pěkný den,
přesto že jsem nikdy nemusela jít na nějaké úřady a zatím nic nemusím na úřadech řešit mám jednu špatnou situaci kdy na úřadech jsou úplně zbytečné. Jo je pravda, že jsem se chtěla ucházet o práci na městském úřadě, ale bohužel nemám řidičský průkaz tak mě nemohli vzít. No nevadí, přejdu k dané situaci. To, že přítel před měsícem a půl přišel o práci tu většina čtenářek už ví, ale jaké měl problémy s úřadem práce, to už tu skoro žádná neví.

Moje rodina měla opravdu dobré zkušenosti na jakýkoliv úřadech, ale přítel bohužel měl tu smůlu a je pravda, že se říká, že bohužel u této pani má problém každý kdo k ní musí jít. Když ho propustili tak šel hned druhý den na úřad práce kde si vzal potřebné papíry na vyplnění a šel domu si to  vyplnit. Pár věcí nevěděl jak vyplnit a tak s tím přišel za ní. Ta ho bohužel seřvala, že už tu jednou byl a že to musí vědět. Dnes nejsou úřadní hodiny pro ty co už tu někdy byli, ale jenom pro ty co tu nikdy v životě ještě nebyli. Sakra kdo si to má pamatovat X let jak se co vyplňovalo? No prostě mu neporadila a musel si nato přijít sám. Prý je to tam jak pro debily napsané, ale opravdu nebylo. Už nevím, co přesně nevěděl, ale vím že to tam psané nebylo jinak bych mu poradila, ale ani já jsem to nevěděla.

Když už to měl vyplněné, tak mu dala termín kdy se má znovu dostavit. Bylo 14. června a přišel s tím že zatím žádnou práci nenašel a ona? Tu to ani nezajímalo zda u nich nějaká nabídka je pro něj nebo není. Takže si musel hledat práci sám a na úřadu práce neohlížet. Bohužel ale měla pořád nějaké nepříjemné řeči, že mu nemůže dát 65% protože má ukončený poměr dohodou. Dělal přes agenturu a ta mu tvrdila, že to mají s úřadem práce dohodnuté, že by těch 65% měl dostat, ale bohužel s tím akorát tak byli veliké problémy. Agentura tam vždy byla 2x týdně a to někdy ani ne, takže velké starosti a běhání.

Chodil tam jednou za týden a pořád po něm chtěla nějaké papíry. Když už mu napsali §52 C který po něm chtěla tak zase musela si něco najít s tím, že by měl dostat odstupné atd. Přitom odstupné od agentury člověk nedostane. No vymluvte jí to. Tak se jí zeptal co tedy po něm ještě chce, aby těch 65% dostal, protože jsme je opravdu potřebovali kvůli úvěru, který by jsme bohužel ze 45% nezaplatili. Když se jí tedy nato zeptal tak mu řekl že prostě neví co jí má donést aby to dostal, že si to má zjistit sám. Dala mu číslo na nějaký inspektorát v Chomutově, že oni v Klášterci to neřeší a nezajímá je to. Stejně to posílají do Chomutova a tam jim to vše vyřizují. No nechápala jsem proč mu dávala číslo a proč nezavolala ona si tam sama a nezjistila co vše jí má donést ještě aby těch 65% dostal. Vzala si ale číslo na tu agenturu, kde přítel dělal.

Po několika dnech tam přišel s tím, že nato kašle že si nechá těch 45%. Jí to bylo jedno, když to tak chcete tak vám vypočítám 45%. Už byl docela přítel nervní i když se snažil stále být slušný. Přeci kdo by chtěl zbytečně o 2000 - 3000 méně jenom proto, že ona neví co má vše donést aby to dostal. Řekla mu ať příjde asi za tři dny a když tam přišel tak to najednou šlo a těch 65% dostal. Nakonec dokázala zavolat na ten inspektorát co má donést, aby mu to mohli dát. Zavolala do agentury co ještě potřebuje aby jí to poslal a vše bylo vyřešeno. Zjistil to přítel až když měl si jít pro papír kde je výpočet kolik dostane.

Ještě že já na úřad práce nemusím jít a až budu opravdu muset jít tak nepujdu do tohoto města abych chytla tuto starší pani, ale raději do svého rodného města. Já si ale stejně myslím, že člověk by měl jít tam kde má trvalé bydliště, nemám pravdu? Takže bych stejně do Klášterce jít nemohla, ale musela bych jít do Jirkova. Tam jsou ty lidi zlaté a pomůžou kdykoliv s čímkoliv.

Přeji vám všem krásný slunečný den a pokud musíte na nějaké úřady tak raději ať s nimi máte dobré zkušenosti a ne takové jaké jsme zažili my. Naštěstí si přítel práci našel, takže od úřadu práce dostal jenom měsíc a půl a zbytek už bude mít od nového zaměstnání. Já zatím práci hledám marně, mám ale čas do konce srpna kdy jsem evidovaná ještě jako student, pak už bohužel budu muset i já jít na úřad práce.

malinke-kote 

pozn.red.: text nebyl redakčně upraven

__________________________

Já už to tu ráno psala, že na to vyplnění formuláře je někdy potřeba několik vysokých škol, a ani to nestačí. Ony to ty úřednice dělají každý den, tak tomu rozumí rozhodně lépe než my.
Co k tomu víc dodat? Snad jen, ať Vás podobné problémy nepotkají.
Děkuji za příspěvek a pozdravujte přítele.
Saša    

Téma dnešního dne 25. 7.: Úřady a úředníci

  • Jaké máte zkušenosti s jednáním na úřadech?
  • Jste vy sama úřednice?
  • Už jste se někdy u přepážky pohádala?
  • S jakého důvodu nejčastěji?
  • Pokládáte nějaká úřednická místa za úplně zbytečná?
  • Anebo naopak, některá chybí?

O úřadech a úřednících (doufám, že přijde i příspěvek přímo „od stolu“ )
pište na redakční e-mail: redakce@zena-in.cz

Jedna z pisatelek obdrží krásný dárek: parfém od Avonu BOND GIRL FOREVER (aby při vyřizování na úřadech hezky voněla).

parfem

   
25.07.2012 - Čtenářské příspěvky - autor: Alexandra Stušková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [469] Martina59 [*]

    Co zkusit úřad práce online

    superkarma: 0 18.03.2013, 14:07:36
  2. avatar
    [468] Jeliska [*]

    malinke-kote — #465 Jenže ve wordu se podtrhává i výraz, který je správný, ale je třeba místní - slangový.

    superkarma: 0 08.08.2012, 09:56:58
  3. avatar
    [467] malinke-kote [*]

    Marcela Jelínková — #460 ano to máš pravdu že píši podle osnovy a někdy i něco navíc ... osnova mě inspiruje a napomáhá

    superkarma: 0 07.08.2012, 21:50:56
  4. avatar
    [466] malinke-kote [*]

    Aprilka1 — #457 pro mě to ztráta času není .. těch 5 minut si najde každý .... a když se tak ptáš pro koho je píši .. tak pro ty co jim rozumí a chtějí je číst a nechtějí mě hned urážet a nadávat .. je tu spoustu čtenářek a jsou tu čtenářky kteří si to třeba přečtou a nereagují a nebo reagují ale normálně a jsou tu čtenářky který z toho mají srand ua snaží se mě neustále potopit a urazit ... ale mě je to jedno já ty člány píšu ráda a at už je píšu rpo někoho nebo jenm pro sebe a redakci kde článek redakce určitě čte protože by jinak nevěděli co napsat do nadpisu, do podnadpisu a odpověd ... takže alespon někdo se najde kdo mě hned nezačne urážet a neponižovat a mít ze mě srandu ... najdou se tu alespon některé normální kteří si to přečtou a tím to hasne nebo okomentují ale neurážejí

    superkarma: 0 07.08.2012, 21:49:09
  5. avatar
    [465] malinke-kote [*]

    Marcela Jelínková — #456 já si to píšu ve wordu a případně chyby opravím co mi to podtrhne a potom překopíruji do e-mailu a pošlu aby jsme si rozuměli Sml67

    1. na komentář reaguje Marcela Jelínková — #468
    superkarma: 0 07.08.2012, 21:45:54
  6. avatar
    [464] Dessy [*]

    maje — #453 Hluboce se skláním nad Tvou svatou trpělivostí....Sml67Sml79

    superkarma: 0 07.08.2012, 16:13:38
  7. avatar
    [463] Dessy [*]

    Jeminkote, co je to tady za plodnou diskuzi ???Sml52

    Sice jsem byla venku, ale dneska zas tolik to slunce nesvítí, abych měla úpal (no vidíte! Už jsem napsala taky místo "úpal" - "úlap", no mám tedy taky asi dost...)Sml79

    superkarma: 0 07.08.2012, 16:11:32
  8. avatar
    [462] Vera.Macík [*]

    delfi.na — #455To je moje řeč. Sml67

    superkarma: 0 07.08.2012, 14:54:44
  9. avatar
    [461] ajjana [*]

    Sml30 no,a mám zas dost Sml30

    superkarma: 0 07.08.2012, 13:27:55
  10. avatar
    [460] Jeliska [*]

    Aprilka1 — #459 Články jsou psané podle redakční osnovy.

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #467
    superkarma: 0 07.08.2012, 13:22:22
  11. avatar
    [459] Aprilka1 [*]

    delfi.na — #455 myslím si, že hodně z gramatiky se dá vyloženě NAUČIT Sml22 .

    .

    mě by u kotěte ani gramatika tolik nevadila, ale články jsou bez jakéhokoliv sledu, přeskakuje z jednoho na druhé, motá dohromady......................

    1. na komentář reaguje Marcela Jelínková — #460
    superkarma: 0 07.08.2012, 13:13:02
  12. avatar
    [458] Jeliska [*]

    malinke-kote — #443 S tím šetřením ale mají na ÚP pravdu. Jinak jsem se u tohoto příspěvku neskutečně pobavila.

    superkarma: 0 07.08.2012, 13:12:27
  13. avatar
    [457] Aprilka1 [*]

    malinke-kote — #437 jasně, že ty SVŮJ článek pochopíš, protože jsi to zažila, ale umění je právě napsat to tak, aby to pochopili i ostatní. takže si vlastně můžeš psát pro sebe, protože jsi jediná, kdo chápe pointu.

    marníš tím svůj čas.

    popravdě jsem vůbec nechtěla reagovat, protože mnohdy mi nedávají smysl ani tvé komentáře pod článkem. jsou to slátaniny, které prostě chápeš jen ty. proto pořád opakuješ, že ostatní to nechápou !

    a bohužel ti musím napsat, že tvoje články nepochopíme asi ani v budoucnu.

    a na tvé doporučení, ať tvé články nečteme se tě musím zeptat, pro koho je tedy chceš psát ?

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #466
    superkarma: 2 07.08.2012, 13:11:12
  14. avatar
    [456] Jeliska [*]

    malinke-kote — #434 Tak to čumím - já píšu e-maily normálně, nikdy jsem je ve wordu nepsala a ani mě to nenapadlo.

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #465
    superkarma: 0 07.08.2012, 13:08:10
  15. avatar
    [455] delfi.na [*]

    malinke-kote — #159 za našich let se dělili žáci na chytré a blbé ... teď na dyslektiky, dyskrafiky apodné Sml16

    1. na komentář reaguje Aprilka1 — #459
    2. na komentář reaguje Vera.Macík — #462
    superkarma: 2 07.08.2012, 13:07:09
  16. avatar
    [454] delfi.na [*]

    maje — #120 Sml52 lidičky už jsem se tak dlouho nepobavila.

    superkarma: 0 07.08.2012, 13:01:01
  17. avatar
    [453] maje [*]

    malinke-kote — #452 ale snad mají na ÚP otevřeno každý den. a pokud ne, neměl by být problém poradit se po telefonu. ale věřit někomu, že to mají vyřízené a podepsat něco, čemu řádně nerozumím a pak se divit a nadávat všem okolo, to mi přijde hodně divné. znáš ono známé: 2x měř, 1x řež. nejdřív si to ověř, pak to podepiš. nikdy obráceně. i kdyby ti slibovali na Vánoce výlet s Ježíškem

    1. na komentář reaguje Dessy — #464
    superkarma: 0 07.08.2012, 12:57:05
  18. avatar
    [452] malinke-kote [*]

    maje — #451 tohle opravdu nemůžeš s tímto srovnávat ... ono je to složitější když jsi přes agenturu která je tam vždy jenom úterý a čtvrtek a to někdy ani to ne akdyž se hlásíš na pracák tak musíš mít tu výpověď sebou Sml80

    1. na komentář reaguje maje — #453
    superkarma: 0 07.08.2012, 12:44:07
  19. avatar
    [451] maje [*]

    malinke-kote — #450 a když ti řeknu, že jako antikoncepce funguje pětikoruna mezi kolenama, tak tomu taky budeš věřit, aniž by sis to ověřila?Sml58 

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #452
    superkarma: 2 07.08.2012, 12:17:47

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [450] malinke-kote [*]

    maje — #449 on rozuměl tomu co podepisuje .. také se nato ptal a řekl že to nepodepíše protože ví že díky tomu by nedostal ani těch 40 nebo jenom 40 ... ale jasně mu tvrdili že dostane že to mají dohodnuté s tím pracákem ... ale to je jedno to nemá cenu už řešit ...

    1. na komentář reaguje maje — #451
    superkarma: 0 07.08.2012, 12:15:34
  2. avatar
    [449] maje [*]

    malinke-kote — #448 aha. takže přítel nerozuměl tomu, co podepisuje a jaký z toho budou důsledky. ale já myslím, že bohatě stačí, že to "chápete" vy dva

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #450
    superkarma: 1 07.08.2012, 12:06:47
  3. avatar
    [448] malinke-kote [*]

    maje — #446 já jsem ti psala že mu dali výpověď dohodou že to takhle dávají, přítel to podepsat nechtěl ale nakonec podepsal že tvrdili že to mají dohodnuté s pracákem a nakonec tomu tak nebylo ...

    dostal jí z hodiny na hodinu a aby nemusel dostat odstupné atd tak mu dali takovou to výpověď ... ale když jí vysvětlovat že s ním ukončili poměr za to že je přebytečný a řže mu skončila doba přidělení tak mu řekla aby si nechal dát od inch tento paragraf, ale nevěděli jsme že s tím bude takový problém už chápeš? Sml80

    1. na komentář reaguje maje — #449
    superkarma: 0 07.08.2012, 11:49:10
  4. avatar
    [447] maje [*]

    malinke-kote — #445 přečetla jsem to. dala jsi si s tím práci, tak jsem to přečetla. lituji toho. je to o ničem. pořád dokola "plácáš stejnou vodu"Sml80Sml80

    superkarma: 0 07.08.2012, 11:45:38
  5. avatar
    [446] maje [*]

    malinke-kote — #443 přiznám se, že nemám chuť číst celý příspěvek. Ivásek ti tady vysvětloval rozdíl mezi paragrafy. pro nadbytečnost není z hodiny na hodinu (píšeš hlouposti, nerozumíš tomu). a co se týká toho, že jsi hospodyňka jedna radost - o tom ale život není. věř mi

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #448
    superkarma: 0 07.08.2012, 11:43:39
  6. avatar
    [445] malinke-kote [*]

    malinke-kote — #443 no to jsem se tdy rozepsala .. to je mi jasné že to číst nebudeš Sml80

    1. na komentář reaguje maje — #447
    superkarma: 0 07.08.2012, 11:38:36
  7. avatar
    [444] malinke-kote [*]

    monkee — #442 a já ti znovu říkám že nemohu zato že se neumím pořádně vyjádřit a že podle mě to k pochopení je a to že podle vás ne zato prostě nemohu .. každý to pochopí jinak .. ty také kdyby jsi řekla nějakou věc tak někdo to pochopí tak a někdo zase tak .. každé má myšlení jinak a na jiné úrovni Sml80

    superkarma: 0 07.08.2012, 11:38:18
  8. avatar
    [443] malinke-kote [*]

    maje — #441 nic o tom jak probíhalo na úřadu práce s přítelem nevíš tak nevím co tady pořád dokola mluvíš otom že mi jsme ty špatný a ona je ta nejlepší ... jako když jednu jedinou malou věc nevěděl jak vyplnit - předem říkám žen evím jakou - a ona mu řekne že to tam má napsané jak pro blbé a že je támhle na nástěnce návod jak to vyplnit a že už tu jednou před 6ti lety byl tak promin ale nemám se  více o tom jak bavit ... jinde ti poradí a neřeknou ti takovou hloupost když na nástěnce je X let starý vzor který s dnešním formulářem nemá nic společného a když mamka v Jirkově nevěděla jak něco vyplnit tak jí poradili a neřekli jí to co jemu ... a ještě mu řekla že si měl předem šetřit aby měl nějaké peníze když nám 8 000 nestačí tak jako to je také blbost ... jak může šetřit když mu z výplaty nic nezbyde a ještě ho vyhodí z hodiny na hodinu aj eště ke všemu dohodou že to mají s pracákem domluvené a nakonec oni otom nic nevěděli a on to nechtěl podepsat a nakonec podepsal když tvrdili že s touto výpovědí dostane 60% a že v jiných městech to dostali aniž by něco museli nosit a on jediný ne také divné ne? ... no a že ona po něm chtěla aby mu vystavili výpověd s paragrafem 52 když ho vyhodili za to že je nepotřebný a skončila mu doba přidělení k danému datumu a když do nesl tak řekla že s tímto papírem má nárok na odstupné a vysvětli jí že nemá žádné odstupné ... proč tedy neřekla že když tento papír dostane tak si má zažádat že má nárok na odstupné at napíšou že ho nedostane .. mi také tento paragraf viděli poprvé tak jak jsme to mohli vědět? jejich smlouvy a výpovědi té agentury dělal nějaký právník, to mi chceš potom říct že ten právník byl blbej a nevěděl jaký papír dát aby dané osoby získali 60% podpory? trošku divné a vše zamotané do několik kol ... kdo tedy byl vinen? on, ona a nebo právník agentury? on jen plnil to co ona po něm žádala nic víc ... ale musel tam chodit každý týden aby mu řekla že to není ono že chce něco jiného a že s tímto papírem je tohle a tohle ... proč to neřekla rovnou nechápu Sml80 to mi hlava nebrala ... kdyby řekla že u tohotp aragrafu chce jasně napsat že mu odstupné nenáleží tak to máme zkrku během týdne nebo čtrnáct dní ale ne proboha měsíc a půl ... trvalo to do té doby než si našel novou práci .. když zjistila že si našel práci tak t asi chtěla ukončit takto že na ten jejich inspektorát který řídí jejich úřad nebo co zavolala a zeptala se co přesně musí být na tom papíře aby to dostal .. tak proč to neudělala hned ... ono klášterecký úřad práce prý funguje přes chomutov a propto také se měl domluivit přes chomutov ale proč když bydlí v klášterci a je tu úřad tak proč by měl chodit na úřad do chomutova to nechápu ...

    a jinak co se týká mého života t ak jediné co mám naplánované je mít svatbu, alespon jedno maximálně dvě děti .. nejraději holku a chlapečka ale to si člověk nevybere .. najít si práci a dodělat si školu .. to je můj životní cíl a plán vm ém životě ... ostatní budu brát tak jak pujde samo takže nevím kde jsi to vzala že něco plánuji aniž by bylo realizovatelné ... a já moc dobře vím co život obnáší .. žiju si svůj vlastní život už a k tomu mám přítele a svého psa a to mi stačí .... mě stačí že mi dva si budujeme svůj život a že se snažím ve svém životě vyjít .. naučila jsem se spoustu věcí od té doby co jsem sp řítelem a od té doby co tu bydlím a on je v práci tak jsem se muela naučit pořádně vařit i když nevařím velká jídla ještě ale vařit umím to je tohlavní, naučila jsem se prát tak jak správně má ... žehlit jsem e naučila už když jsem byla malá a ostatní domácí práce už dávno umím jen co jsem neuměla je vařit a to dnes již umím a jsem na to hrdá ... a myslím si že v životě toho ještě dokážu spousty ... a že to dotáhnu daleko i kdybych nedodělala školu, školu si mohu dodělat kdykoliv jindy ... i přesto že jsem říkala že řidičák nechci a že ho nebudu potřebovat ... blbost musím si ho udělat protože v každém mém oboru většinou chtějí řidičák a nebo cizí jazyk takže si ho udělat musím .. už jsem si zkoušela dokonce se rozjet a šlo to ... nebylo to nejhorší .. spíše se bojím že u řízení budu zmatkovat a budu zapomínat řadit, vyřadit, přibrzdit atd ... Sml80

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #445
    2. na komentář reaguje maje — #446
    3. na komentář reaguje Marcela Jelínková — #458
    superkarma: 0 07.08.2012, 11:37:19
  9. avatar
    [442] monkee [*]

    malinke-kote — #437 "...podle to k pochopení je a to že to nepochopíte vy zato já už nemohu.."

    Pořád totéž dokola. Podle tebe to k pochopení je. Sml80

    MŮŽEŠ ZA TO! Prostě se neumíš vyjadřovat. Kdyby ses vyjádřila jasně a přesně, nikdo nebude tvoje texty označovat za bláboly. Rozumíš?

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #444
    superkarma: 1 07.08.2012, 11:33:02
  10. avatar
    [441] maje [*]

    malinke-kote — #440 nezlob se, ale teď si dost fandíš. nikoho takového nehledám. ty se poučit nehodláš. a upřímně, jestli bereš jako buzeraci, když ti člověk napíše pravdu, tak sorry, pak máš pravdu. buzeruju. abych se přiznala, už mě nebaví tenhle rozhovor. pořád ukazuješ jinam, jen ne na sebe. děláš to pořád dokola. říká se, že 100x nic umořilo osla.a ty tvoje výmluvy už mi lezou zubama. holky se ti tady snažily vysvětlit, že to tvůj přítel špatně pochopil - ne, je to kráva. neumíte vyplnit formulář - je to kráva. chtěla mu pomoct, aby měl víc peněz, jenže to musel vyřídit přítel sám - je to kráva. chceš, aby se tady k tobě chovali slušně - ale ty se slušně chováš jen chvilku. do té doby, než tě někdo na něco upozorní. pak vypěníš, nadáváš a divíš se. ale zase za to můžou jiní. žij si svůj imaginární dokonalý svět s dokonalou dvojicí - Barták a Holubová a mysli si, že jsou všichni kolem debilní trupky. a že ti vždycky bude všechno vycházet jen tak, jak máš naplánované. a běda, jestli ne. ale věř mi. takovýhle život není. nemáš ani ponětí, co všechno život obnáší.

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #443
    superkarma: 2 07.08.2012, 11:19:02
  11. avatar
    [440] malinke-kote [*]

    maje — #439 ale prdlajz ... dá se komunikovat i s lidmy kteří mě buzerovali a nadávali a přesto to přešlo k normální komunikaci ... ale nechtěj po mě ted vyjmenovat kdo protože nicky si jen tak všechny nepamatuji .. a nebo jednou nadávají, podruhé se snimi dá komunikovat a pak zase nadávají a takhle ořád dokola .. a vím že nejsem jediná .. vím že to jde z generace na generaci nebo jak to mám napsat .. nemyslím tím teď rodinu ... někoho napadáte, buzerujete pak raději přestanou psát a nemáte komu nadávat tak hledáte jinde a když zase přestane psát kvůli vám tak zase někoho hledáte a umě jste zůstali proto že víte že já psát články budu i kdyby jste mi nadávali do bůhví čeho .... Sml80

    1. na komentář reaguje maje — #441
    superkarma: 0 07.08.2012, 10:55:55
  12. avatar
    [439] maje [*]

    malinke-kote — #438 jenže eiklenovka tě jen chválí. pár dalších holek taky JEN chválí. bohužel si neuvědomuješ, že jsi schopná jednou napsat něco a v dalším článku nebo komentáři to totálně popřít. proto vznikají dohady, kdy se ti snažíme vysvětlit, že to, co píšeš, není pravda. a tvoje články opravdu většinou nemají hlavu a patu. začneš u jednoho, přeskočíš k druhému, pak do toho zamícháš něco, co tam vůbec není důležité, vrátíš se k prvnímu a skončíš čtvrtým. a nejhořší je, že opravdu myšlenka je na dvě věty. problém už dávno nejsou hrubky (i když jsem ti několikrát vysvětlovala, že problém může mít kdokoli jakýkoli a nikdo se tady nikomu za nic takového nesmál), ale tvoje chování, výmluvy a slovní, velmi sprosté výpady na každého, kdo ti (právě jako třeba eiklenovka) jenom stále netleská.

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #440
    superkarma: 3 07.08.2012, 10:46:55
  13. avatar
    [438] malinke-kote [*]

    maje — #435 nic takového co jsi napsala na konci tvého komentu jsem od tebe nechtěla slyšet a ani to nepotřebuji ... nikdo tady neříká že jsem dokonalá a že vše znám aumím a ostatní jsou "blbé naivní k***y" ... v uvozovkách to je proto aby jsi si teď nemyslela že jsem vás všechny takto nazvala ..

    proti tobě jsm nikdy nic neměla a dokázala se občas s tebou také normálně komunikovat ... s ekleinovkou se také dá dobře komunikovat a ještě jedna co si mě přidala na FB ale s ostatními si tu nemám co říct protože ostatní většinou na mě hledají jakékoliv chyby aby mohli něco okomentovat a něčím mě urazit ...

    já ale opravdu nemohu zato že ty nebo někdo jiný nepochopí co jsem tím chtěla říct, protože po mém přečtení to k pochopení je a já tomu rozumím a nejen já kdo si to přečte .. jsou tu lidé kteří to pochopí a bohužel jsou tu i tací kteří to nepochopí ale hned nemusí nadávat že je to blábol a nesmysl atd a že si vymýšlím .. já vždy psala vše pravdivě a neměla jsem důvod si něco vymyslet ani to co je psané v tomto článku ... brala jsem to tak jak jsem to znala od jeho verze. Nebyla jsem u toho když sní mluvil ale tak jak to řekl a byl na ní naštvaný mi stačilo ... ale to je už jedno ...

    já přeci také nepíšu něškterým pisatelkám že se mi článek nelíbí a že mu nerozumím a neurážím ho ... ano tak budíž napíše to jedna nerotzumím tomu, mohla by jsi to více vysvětlit nebo této větě nerozumím ale ne hned mi nadávat přeci .. když to někdo napíše slušně není problém mu danou věc vysvětlit jak jsem to myslela ale když se u toho ještě směje protože ví jak jsem to myslela ale dělá žen eví tak to už je opravdu na mě trošku moc ... Sml80 někomu to vadí někomu to nevadí, někoho to uráží a někoho zase ne. ... někdo to ignoruje a někdo to zase nedokáže .... hold každý jsme jiný ... každý zvládá něco jiného ...

    1. na komentář reaguje maje — #439
    superkarma: 0 07.08.2012, 10:38:20
  14. avatar
    [437] malinke-kote [*]

    monkee — #436 nemohu bohužel zato já protože podle mě to k pochopení je a to že to nepochopíte vy zato já už nemohu .. když to pochopí i jiné lidé kolem mého okolí tak proč to nepochopíte i vy? tomu prostě nerozumím ...

    ano právo vyjádřit se k němu má každý ale kdyby alespon ty co komentují psali slušně a nebuzerovali mě a nenadávali že jsem ta špatná já že neumím psát tak at raději nepíšu .. já píšu proto že mě to baví a když vám moje články vadí tak se jich vyhýbejte já nepíšu proto že chci něco vyhrát a dokázat si něco ale proto že chci vyjádřit svůj názor na který má každý svoje právo ap rostě mě to baví ... není to tu pro ty co umí psát ale pro všechny i ty co psát neumí ...

    1. na komentář reaguje monkee — #442
    2. na komentář reaguje Aprilka1 — #457
    superkarma: 0 07.08.2012, 10:33:00
  15. avatar
    [436] monkee [*]

    malinke-kote — #432 Plně souhlasím s Maje - viz maje — #431 - i já patřila mezi ty, které se ti snažily pomoci, ale tys nic nepochopila. Pořád opakuješ jedno a totéž.

    "...ano pak jste předešly z gramatiky na styl textu a že někdy nedává smysl

    .. píšu rychleji než čtu a vnímám a když to přečtu podruhé tak mi to

    nepříjde nepochopitelné a to že to vy potom nepochopíte a hned mě

    začnete urážet že to je nesmysl a že v tom není co k porozumění tak zato

    já už bohužel nemohu ...."

    ZA TO, BOHUŽEL, MŮŽEŠ PRÁVĚ JEN TY, JAKO AUTORKA.

    Na Ženu-in chodíme proto, abychom si tu četly a proto tvůj komentář, abychom tvoje články nečetly, je nesmysl.

    Smiř se s tím, že napsáním příspěvku neseš svou kůži na trh a právo vyjádřit se k němu má každý. A ty nemáš být v odpovědi vulgární (vulgárním pojmem je i tvoje oblíbená "trapka"). To se nesluší, a zvláště ne na dámu, za kterou se považuješ.

    Než  mi začneš oponovat, všimni si, že v mém komentu není vůči tobě použita jediná vulgarita.

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #437
    superkarma: 3 07.08.2012, 10:25:40
  16. avatar
    [435] maje [*]

    malinke-kote — #434 jinými slovy: ty jsi v tom vždy nevině. jaká změna. Sml24Sml24

    jinak máš pravdu, že každý tvůj článek jsem nečetla. někdy jsem to i zkoušela, ale po půlce jsem třeba totálně nechápala ani pointu, ani důvod, proč jsi to psala. ano, když se nechce, je to horší, než když se nemůže. ale někdy ani při nejlepší vůli nejde pochopit ta myšlenka. někdy překvapíš. článek, že se nedá dočíst do konce, jak je dlouhý, ale myšlenka je na jednu větu. zato opovaž se napsat, že je to blábol. kotě se musí chválit a omlouvat. tak víš co? Kotě, máš vždycky pravdu a jsi dokonalá. ty, Barták, přítelovo mamka i Ben. a pokud kdokoli přijde s jiným názorem, je debil. spokojená?

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #438
    superkarma: 0 07.08.2012, 10:07:10
  17. avatar
    [434] malinke-kote [*]

    maje — #433 ve wordu ti to vše neopraví .. já to ve wordu píšu .. tam ti snad opraví sloh? vše co opraví přeopravím a vložím do e-mailu .. sama musíš vědět že ti tam neopraví úplně vše ... a co se týká přečtení .. čtu si to po sobě jednou a když mi to příjde divné čtu to ještě jednou takže nevím kde pořád hledáš na mě nějaké chyby když to co tady píšeš není vzásadě pravda ... a stím slovem mám pravdu ... jedno slovo jsem tam napsala tak že to každý pochopil jinak .. někdo správněn ěkdo si z toho dělal srandu tak asi proč myslíš že jsem to napsala? oprotože musejí hledat nějaké chyby a když jednu najdou tak hned kritizujou .. prostě vždy si tam něco musejí v každém článku najít a to se opakují pořád jedny a ty samé čtenářky ....

    a už vůbec nevím proč tady píšeš že pořád básním o tom že je to chyba něčí ale nidky ne moje .. svoje chyby jsem některé uznala protože byli pravda ale některé ne protože pravda není ... jde vidět že jsi nebyla ve všedch článcích a ve všech komentářích aby jsi zjistila že jsem také uznala někdy svoje chyby a že jsem se některým čtenářkám také omluvila ... ale tyhle věci vy nevidíte ... vás zajímá jen to co je špatné pro mě a tím to zhasne ...

    1. na komentář reaguje maje — #435
    2. na komentář reaguje Marcela Jelínková — #456
    superkarma: 0 07.08.2012, 09:50:24
  18. avatar
    [433] maje [*]

    malinke-kote — #432 vychladni a nadýchni se. půlka tvého příspěvku jsou jen výmluvy bez jakékoli snahy o nápravu. holky ti radily, abys to psala ve wordu. já ti radila, aby sis to přečetla. ale jen čteme, že to dělat nebudeš, nechceš, nemáš to za potřebí, a vůbec, vždyť: vy se hned z jednoho slova můžete p****t pane bože ....  a jestli mi nevěříš, tak si najdi první nebo druhý tvůj článek včetně diskuze. navíc ty dokážeš omluvit sama sebe, i když tvůj slovník připomíná žumpu. tohle ti přijde dospělé? nebo se na dospělost jiných opět vymluvíš? nebo se vymluvíš na cokoli, že se takhle chováš? obě víme, že ano. děláš to tak vždycky. vždycky je to chyba někoho jiného, ale nikdy nic nebyla chyba tvoje.  

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #434
    superkarma: 1 07.08.2012, 09:38:52
  19. avatar
    [432] malinke-kote [*]

    maje — #431 není vůbec pravda ... pomoc od vás nechci a nepotřebuji protože vím že by to bylo k ničemu ... já se prostě češtinu nenaučím, nenaučím se gramatiku a nenaučím se slohové práce ... kdybych se to dokázala naučit tak už jsem se to dávno naučila ve škole ale já s tím měla od mala problémy proto jsem psala že pomoc nepotřebuji protože je to k ničemu a ze začátku jsem nikomu nenadávala a neurážela to postupem času jste dělali vy ... ano psala jsem pokud vám moje gramatika vadí tak to nečtěte ... protože když to čtete hned vždy vše kritizujete .. ano pak jste předešly z gramatiky na styl textu a že někdy nedává smysl .. píšu rychleji než čtu a vnímám a když to přečtu podruhé tak mi to nepříjde nepochopitelné a to že to vy potom nepochopíte a hned mě začnete urážet že to je nesmysl a že v tom není co k porozumění tak zato já už bohužel nemohu .... když si to po sobě čtu já tomu rozumím a vím co chtěl tím básník říct ale bohužel u některých to tak není a já nemohu poznat že někdo to nepochopí a někdo zase jo ... tak jako v pátečním příspěvku kde jsem psala ohledně típnuté cigarety na mém psovi tak někdo to pochopil co jsem tím chtěla říct a někdo schválně narážel a smál se tomu .... myslím že tobě by e to také nelíbilo kdyby někdo v tvých článcích hledala byť juednu malou chybu a hned uráželi .... možná že by jsi se zachovala stejně jako já ... nechápu tady některé čtenářky kteří prostě musí najít nějakou mouchu v mých článcích aby se rozjela diskuze a věděli že mě to urazí a budu se bránit ... Sml80

    1. na komentář reaguje maje — #433
    2. na komentář reaguje monkee — #436
    superkarma: 0 07.08.2012, 09:32:09
  20. avatar
    [431] maje [*]

    malinke-kote — #430 opět zapomínáš na podstatné detaily. začala jsi sem psát články a pár holek tě slušně upozornilo na fakt, že to nemá hlavu ani patu a že to máš samou hrubku. stačilo slušně napsat, že trpíš dys... ale ty jsi začala arogantně odpovídat jako dlaždič ze čtvrté cenové a nadávat, že nikomu do toho nic není a ať to nečteme. nejen já, ale i hodně holek se ti snažilo pomoct. jenže nosánek jsi měla moc vysoko na to, abys jakoukoli pomoc přijala, radši jsi se začala hrozně vymlouvat, napadat a nadávat. a pak se divíš? když se jednou z deseti příspěvků spleteš a napíšeš ho jakž takž, tak ti ho pochválí. jenže jakoukoli větu, kde se ti netleská, bereš jako osobní útok a pruzení. Sml80Sml80

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #432
    2. na komentář reaguje monkee — #436
    superkarma: 2 07.08.2012, 09:23:59
  21. avatar
    [430] malinke-kote [*]

    maje — #428 ap roč jste si začali nadávat a urážet vy mě? hm? kdo tady začal? poslala jsem článek a hned buzerace a hned jste se na mě zafixovali by jste měli do koho rejpat a nadávat protože víte že já jsem slabá stránka a že se tu nebudete nudit .. moudřejší ustoupí a já dávno ustoupila jen občas is opravdu nenechám nic líbit .. to co tady předvádíte je ubohost ... tohle dělají děti na základní škole ... to se tak všichni chcete cítit? pomlouvání a nadávání .. to je fakt trapné ... kdyby alespon jste měli normální komentář kde by člověka neurážel tak budíž .. tak dotyčný mlčí nebo řekne ano máš pravdu mohla jsem to napsat lépe nebo když jsem to psala v danou chvíli mi jiné slovíčko nenapadlo tak jsem to napsala tak a tak .. ale to nejde u vás všech co mi tady nadáváte a urážíte .. tosi to mám jako nechat líbit a vás nechat napokoji aby jste byli něco víc co nejste?! fakt sorry ale vaše věty se dají říci i slušně a ne mě urážet pomalu v každém komentáři ...

    1. na komentář reaguje maje — #431
    superkarma: 0 07.08.2012, 09:11:32
  22. avatar
    [429] malinke-kote [*]

    malykocourek — #419 nevím proč to sem dáváš ... na tomhle jsem byla 2x na pohovoru ale odmítla jsem ... nebudu dělat ze sebe debila a schánět lidi ... jasně jsem psala že pojištováka nechci dělat a to je na ten způsob ... ani nevěřím to co tvrdil že za jednoho člověka kterého seženeš máš 10 000 ale musí se u tebe udržet alespon dva roky pak zato platíš ty ... nepotřebuji podnikat a platit si zdravotní a sociální a daně ... co z toho člověk pak má? ani nevěřím že jeden si měsíčně už vydělává 1 milion Kč .... asi sis to nepřečetla celé a nedocvaklo ti co toto zaměstnání znamená ... do jednoho roka tě vybuduju na podnikatele aby jsi vedla svojí vlastní firmu a scháněla pořád dokola lidi .. je to taková pyramida ... ty seženeš třeba pět lidí a ty zase musí sehnat další a další a když ty lidi co máš pod sebou někoho seženou mají za to peníze ale i ty máš z toho provize ... takže fakticky ne ... odmítla jsem po druhém sezení ... v tomhle zaměstnání nemáš 100% jistotu že budeš mít peníze ... třeba dva tři měsíce neseženeš vůbec nikoho a nemáš z toho ani korunu ... také mi říkal že většinou ze začátku lidem doporučuje aby měli brigádu aby nějaké peníze měli než někoho seženou ..... tohle byj si snad ty chtěla dělat? je nás tu hodně které tyto práce odmítají ...

    superkarma: 0 07.08.2012, 09:07:44
  23. avatar
    [428] maje [*]

    malinke-kote — #427 a to je ospravedlnění, proč tady holkám nadáváš a urážíš?Sml80Sml80

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #430
    superkarma: 2 07.08.2012, 09:05:47
  24. avatar
    [427] malinke-kote [*]

    cilani — #415 ne nejsem .. nejsem taloki dospělá jako ostatní ... jsou tu lidé kteřím je 30, 40 ... a měli by mít větší rozum než lidé kteřím je kolem 20ti no snad nemysíš že mám pravdu? Tyto ženy mají už toho spousty zasebou, rodinu, dokonce třeba i jsou babuičkou tak mi neříkej že nemůžou mít větší rozum než mi kteří jsme podle vs "nic nedokázali" v životě ještě ... Sml80

    1. na komentář reaguje maje — #428
    superkarma: 0 07.08.2012, 09:02:51
  25. avatar
    [426] kobližka [*]

    malykocourek — #424 Myslím,že i na to je tam od evelyn prográmek a rada,jak na to.

    superkarma: 0 03.08.2012, 22:09:18
  26. avatar
    [425] monkee [*]

    malykocourek — #424 Na diskuzi Žena-out je nahoře na nástěnce prográmek na zmenšení animovaných obrázků, velké nefungují.Sml24

    superkarma: 0 03.08.2012, 19:40:32
  27. avatar
    [424] malykocourek [*]

    Tak ta podoba je mi teď bližší,nechce se mi to v avataru hýbatSml15

    1. na komentář reaguje monkee — #425
    2. na komentář reaguje kobližka — #426
    superkarma: 0 03.08.2012, 19:18:48
  28. avatar
    [423] malykocourek [*]

    ajjana — #420 HmSml80proč ne,je specialistka?Je)sice jí to ještě nedošlo ale je)Je zdravá,má maturitu,příjemné vystupování,osobně se může rozvíjet(to nám skoro denně dokazuje)Myslím,že by neměla váhatSml30

    superkarma: 0 03.08.2012, 11:20:15
  29. avatar
    [422] ajjana [*]

    maje — #421 to je pravda.tak třeba se kotě k té nabídce vyjádříSml80

    superkarma: 0 03.08.2012, 09:55:09
  30. avatar
    [421] maje [*]

    ajjana — #420 na druhou stranu - Mikeš je specialistka na cokoliSml80Sml80

    1. na komentář reaguje ajjana — #422
    superkarma: 0 03.08.2012, 09:51:36

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme