Bulvár

Maje čeká na štěstí

affair

V článku „Proč by nevěru odpustila téměř polovina z vás“ se nakupilo moc moc zajímavých diskusních příspěvků. Nás v redakci zaujaly ty od čtenářky maje, a tak jsem se rozhodla ji kontaktovat a dozvědět se trochu víc.

Maje ještě není třicet, je vdaná a má sedmiletou dceru. A v telefonu byla moc příjemná a působila jako inteligentní, temperamentní a schopná žena. Její manželství jí nevyšlo. Nevěry, hádky, alkohol. Dlouho se tím trápila, řešila, ale vše bylo zbytečné. Pak se od manžela odstěhovala a on začal sekat dobrotu. Maje se sice vrátila, ale její láska definitivně vyprchala. Maje vypráví:

„Myslím, že každá žena pozná, když jí chlap zahne. Mně se to poprvé stalo, když jsem byla těhotná. To začal manžel současně i strašně pít. Tím, že jsem čekala dítě, mě totiž začal považovat za jistou, a tak si se svým chováním nedělal žádnou hlavu. Měl výbuchy vzteku, vyhazoval mě z domu. Sice mě nebil, ale domácí násilí to bylo psychické. Musela jsem navíc zůstat doma, protože bylo těhotenství rizikové, neměla jsem moc peněz, byla jsem na něm hodně závislá. Dodnes mě i dceru – svou rodinu – považuje za svůj majetek. Prvních pár let jsem se strašně trápila, až jsem se nakonec od něj odstěhovala. On za námi začal jezdit a přemlouvat mě, abychom se s dcerou vrátily. Kvůli malé jsem to udělala, ale k manželovi už vůbec nic necítím.“

Co se změnilo?

„Už dva roky manžel pije jen příležitostně. Teď si dá doma sem tam pivo, ale rozhodně to už není to, co bývalo. Ty jeho výbuchy vzteku už také přestaly – maximálně se pohádáme, ale to asi každý pár. Většinou se hádáme kvůli penězům a dluhům. A jak to mezi námi funguje? Fungujeme jako každé manželství. Já po práci vařím každý den teplou večeři, normálně peru, žehlím… na společné dovolené jsme nikdy nebyli. Jezdíme na chatu, kde jsme prakticky od jara do podzimu. Jezdíme z ní do práce. Manžel mi peníze na domácnost teď dává. Spočítal měsíční výdaje, a tolik mi dává. A když je nějaký nečekaný výdaj, je to většinou moje starost. Já z mého platu platím jídlo, kroužky.

Ale rozhodně se už v tomto vztahu netrápím. Je mi to totiž úplně jedno. A ještě bych chtěla zmínit, že dceru miluji, a když vidím, jak je spokojená a šťastná, že má oba rodiče, rozhodně nelituji. Ono těch důvodů zůstat je víc. Nemám bydlení, z mého platu bych nedokázala poplatit nájem, jídlo, kroužky, oblečení… a možná nejhorší je přiznat nejen okolí, ale hlavně sama sobě, že jsem se tak moc zmýlila. Nikdy jsem nechtěla takový vztah. Ty časy, kdy jsem se z toho hroutila, jsou dávno za mnou. O víkendech plánuji akce pouze pro mě a dceru. Když se přidá manžel, nevadí mi to. (Normálně spolu komunikujeme.) Když se nepřidá, je mi to absolutně jedno.“ dodává maje

Co se týče nevěr, jsou si momentálně maje a její muž kvit. Ona je přesvědčená, i když jí manžel nikdy nic přímo nepřiznal, že čas od času prostě jinou ženu má, a sama si s tím už hlavu také neláme. Když má možnost a situace tomu napomůže, je nevěrná taky. A výčitky? Ty už dávno necítí.

„Jestli potkám někoho perspektivního, nebudu váhat a od manžela odejdu. Strašně jsem se změnila. Když se někdo zeptá, řeknu, že mám dceru, ale rodinný stav nepřiznám. Je to už vlastně jenom formalita,“ končí smířená maje.

Jak byste reagovaly na podobnou situaci vy? Co byste maje poradily?

   
16.11.2009 - Blog redakce - autor: Simona Škodáková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [58] maje [*]

    Radka27 — #57 vždycky je to klasika, drogerie, tričko nebo mikina,.. jak kdy a podle peněz. protože peníze nemám ( a když po výplatě tu trochu ano), tak se vždycky snažím udělat hlavně radost dcerce. pak pro mojí mamku a drobnosti pro synovce, pak teprve pro manžela.Sml32Sml57

    superkarma: 0 18.11.2009, 07:22:02
  2. avatar
    [57] Radka27 [*]

    Moc držím pěsti, aby řešení přišlo co nejdříve. Sml59 A jen řečnická otázka, zdánlivě mimo mísu: Co od tebe dostane (a dostává) manžel k Vánocům pod stromeček? Sml16 vybíráš dlouho, jsou to věci co si přeje, mají citovou hodnotu?

    1. na komentář reaguje maje — #58
    superkarma: 0 17.11.2009, 18:10:24
  3. [56] a.... [*]

    Lukáš Čejka — #54 Tak tenhle citát se hodí.Ona totiž ta snaha o pokrok je někdy hlavním nepřítelem manželství. Vodstatě nejlépe fungující jsou ta konzervativní tradiční manželství. Tenhle model ale není už dnes moc atraktivní, tak se pokoušíme o jiný, bohužel ten tak dobře nefunguje.

    superkarma: 0 17.11.2009, 15:10:39
  4. avatar
    [55] jednapani [*]

    Maje, až potkáš někoho perspektivního, nebudeš váhat a od manžela odejdeš. To ti potom už bude jedno, že dcerka najednou nemá oba rodiče? A co když se to "perspektivní" časem ukáže taky jako nic moc? Nebylo by lepší nejdřív se zkusit osamostatnit, vytvořit si svůj život a jako bonus pak vzít případný nový vztah? Držím palce, ať ti to vyjde.

    superkarma: 1 17.11.2009, 14:48:33
  5. avatar
    [54] Lukáš Čejka [*]

    Suzanne — #53

    Není hrubšího omylu než věřit, že naposled vyslovené slovo je vždy to pravé, že všecko, co bylo napsáno později, je zdokonalením dřívějšího a že každá obnova znamená pokrok.

    A.S.

    Sml57

    1. na komentář reaguje a.... — #56
    superkarma: 0 17.11.2009, 14:09:50
  6. avatar
    [53] Suzanne [*]

    Lukáš Čejka — #51 Lidi rádi používají citáty, dává jim to jistotu, že všechno už tu bylo a nic nového se nedá vymysletSml57

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #54
    superkarma: 0 17.11.2009, 14:05:20
  7. avatar
    [52] Léthé [*]

    Ono je velice těžké tady v několika větách popsat TO, co mě osobně v životě pomohlo k tomu, aby náš vztah byl takový, jaký jsem si ho jako zamilovaná a vdávající se 19-letá naivní holka představovala.  Jen vím, že kdybych se tenkrát.... když k tomu byly ty důvody.... rozvedla, asi bych skončila v dalším vztahu, kde bych možná dopadla úplně stejně, ne-li hůř. Chtěla jsem jen tím říct, že člověk, by měl přemýšlet i o sobě, co dělá špatně, proč ten vztah nefunguje. Bohužel, já to nedělala. Dnes již vím, že vždy je vina na obou stranách a pokud nepřijdeme na to, kde je ten náš zakopaný pes, nikdy se z toho nevyhrabeme. Já až dnes vím, že 80 % problémů jsem si způsobila sama.

    Toť k tématu vše, musím do práceSml53...žijte jak chcete, hlavně podle sebe a nedejte na rady druhýchSml4.

    superkarma: 0 17.11.2009, 13:01:25
  8. avatar
    [51] Lukáš Čejka [*]

    Léthé — #46 Jestli autor neco bral nebo chlastal, nemam tuseni, ten citat  je od Exupery - z Citadely.Sml80

    Nemal to byt ani rada do zivota, jen prispevek k virtualnimu sporu, jestli je dulezitejsi sama cesta nebo jeji cil Sml16

    Dalnice jsou fajn, za okynkem se vytvari krasne abstraktni obrazy, jak se okolni krajina miha kolem. Aspon do prvni ostre zatacky Sml57

    1. na komentář reaguje Suzanne — #53
    superkarma: 0 17.11.2009, 12:47:38
  9. avatar
    [50] Léthé [*]

    Suzanne — #48 a to já přece taky...dyť ty to víš. Právě proto, že už vím kudy kam a jakým cestám se mám vyhnout. Již docela dobře poznám odbočku, která by vedla kolem hromady hnojeSml30...ale neodvážila bych si tvrdit, že do konce svého života již nezabloudím.

    Dříve jsem byla táááák moc slepá...kdo za to může? Jenom já sama.

    superkarma: 0 17.11.2009, 12:42:41
  10. avatar
    [49] Léthé [*]

    a.... — #47 ale neSml23...spokojené manželství není nuda, ale kolik je  takových 20-ti letých spokojených manželství? Existují vůbec?Sml80

    Uznávám rozvod a ukončení vztahu, pokud manželství již nic nepřináší...a co komu přináší, nebo nepřináší,  musí každý vědět sám, to my dvě tady nevyřešíme, neb každý máme jiné nároky. 

    Nadpis článku, je jen nadpis článku. I já souhlasím s tím, že pro štěstí člověk musí něco udělat, samo na nás nezaklepe...myslím si, že to maje ví.

    superkarma: 0 17.11.2009, 12:38:52
  11. avatar
    [48] Suzanne [*]

    Léthé — #45 Sml48 Ono jde o to, kdo má na co nervy a kterou krajinu chce vidět, když zůstanu u podobenství. Já už dneska preferuju pěknou silnici a umím si všímat krás, kolem kterých projíždím. A dodávám, že dřív jsem měla potřebu projet mnoha vedlejšími cestami, kde to drncalo a mnohé vedly kolem hnojeSml30 Už ale vím, kudy CHCI jet. A pokud bude někde uzavřená silnice, budu se rozhodovat na místěSml22

    1. na komentář reaguje Léthé — #50
    superkarma: 0 17.11.2009, 12:37:30
  12. [47] a.... [*]

    Léthé — #46 Mno.. nebudeme filozofovat o životě, to je příliš velké sousto, ale zůstaneme u toho manželství.

    Takže podle tebe je takové dvacetileté spokojené, klidné manželství vlastně děsná nuda, která člověku nic nepřináší? A naopak- manželství permanentně stresující, deprimující, kdy se člověk často cítí jak (už v té zmíňované) kupě hnoje, je velmi vzrušující a obohacující?

    Děkuji za vysvětleníSml52

    Podle mě je takové dvacetiletí spokojené manželství už hodnotou samo o sobě, bez ohledu na to, jak skončí. Pokud si ho někdo neváží a nedokáže ho ocenit, pak je to hlupák, který se nedívá kolem sebe. Není totiž pravda, že musíme poznat to špatné, abychom si vážili dobrého (toho štěstí). Úplně stačí, když chodíme s otevřenýma očima po světě a bereme si poučení z chyb druhých. Ty špatné zkušenosti nemusím prožít na vlastní kůži, abych pochopila. Myslím, že dnešní ženy už ale povětšinou velmi dobře chápou, že spokojené dlouholeté manželství, je vpodstatě malý zázrak, a proto si ho považují a chrání si ho, pokud je potkalo to štěstí.

    Jinak když se podívám na nadpis tohohle článku, tak pokud Maje čeká na štěstí, tak to dělá fakt blbě, štěstí je třeba vyjít alespoň na půl cesty vstříc. Ono totiž neplatí, že člověk si své štěstí nějak vyslouží, že když bude trpělivý, tak přijde. Štěstí je třeba napomoci.

    1. na komentář reaguje Léthé — #49
    superkarma: 0 17.11.2009, 12:27:23
  13. avatar
    [46] Léthé [*]

    Lukáš Čejka — #38 promiň, až teď tě čtu, jak cituješ, že podle nevímkoho, je cíl iluze poutníka. Mě občas přijde, že některé citáty jsou výplodem,  když ne zfetovaných,  tak pořádně opilých mudrců....tím nemyslím právě tady toho.

    Podle mě...ne mudrce, ale obyčejného smrtelníka... je zrození= start, a cíl je smrt...já níže ale nepsala nic o smrtiSml23. Psala jsem o životě, o cestě kterou musíme od zrození až k té smrti projít. Ono jízda po rovné dálnici v limuzíně by nám nic moc nedala, byla by asi nudná....nemluvím o D1, ta stojí za toSml52...člověk naštěstí projíždí i vedlejší silnice a tam teprve ví, jak ta krajina vypadá. Až ty vedlejší silnice nám dávají nahlédnout, kolik krásy i ošklivosti ten svět skýtá.

    A mě šlo hlavně o MAJE...aby věděla, že nikdo jiný, než ona sama, je zodpovědná za své činy a že rady druhých nemusí vždy ukázat ten správný směr cesty, která je jen její.

    Mě kdysi v manželské poradně radila jedna poradkyně, abych se určitě rozvedla (byla sama dvakrát rozvedená), že manžel, jak ho popisuji,  ze své alkoholické závislosti se nikdy nedostane a já jsme typická manželka alkoholika.Sml15 Mě doporučila psychologickou poradnu...nikam jsem nešlaSml23...nevím proč...přesně jak dnes neví proč maje, já od něho neodešla a dnes děkuji BOHU, že jsem jedna podle  sebe a ne podle rad manželské poradkyně, která se od té doby možná ještě tak třikrát rozvedlaSml30.

    Ale nic nemám proti rozvodům, pokud člověk k rozhodnutí dojde sám.

    1. na komentář reaguje a.... — #47
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #51
    superkarma: 0 17.11.2009, 11:06:14
  14. avatar
    [45] Léthé [*]

    Suzanne — #44 a víš že se jí zrovna chci omluvitSml22...včera jsem to tady četla v běhu,  jen tak letem světem, měla jsem hodně práce, takže se mi to v té mé zbrklosti jevilo jako napadení.Sml15

    a.... — #37 prosím, ty poslední dvě věty beru zpět. Nevím proč se mi jevil tvůj příspěvek jako urážka...prostě jsi řekla svůj názor...ale když člověka na té druhé straně sítě vůbec neznáme, často ty názory mohou být úplně mimo mísu.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #48
    superkarma: 0 17.11.2009, 10:45:40
  15. avatar
    [44] Suzanne [*]

    Léthé — #41 Léthé, na slovech a... je taky hodně pravdy. Nemyslím, že by sem přišla kohokoli urážet, ba se ani nenaváží. Jen dává k tobě druhý doplňující úhel pohledu. Tak jako bych se podepsala pod velkou část tvých slov, tak i pod velkou část jejích.

    1. na komentář reaguje Léthé — #45
    superkarma: 0 16.11.2009, 20:18:33
  16. avatar
    [43] Eva_CZ [*]

    Jakkoliv nemam rada a....., ona Lethe neosocila ze zapsklosti a zavisti.Sml23

    superkarma: 0 16.11.2009, 19:27:22
  17. avatar
    [42] átéčko [*]

    Jsi moc hodná. Třba to tak má být. Tak, jak to je. nemyslím stále, ale zatím nabereš síly a pokud potkáš toho pravého, toho fakt nejlepšího, poznáš to sama. Pak už budeš volná. Už tě nedojme škemrání, že máte spolu dceru. Máte. Ale on už šanci měl. a určitě ne jedinou.

    A věř, že vím o čem to je, cos popsala.Sml48

    superkarma: 0 16.11.2009, 18:33:12
  18. avatar
    [41] Léthé [*]

    a.... — #37 já zapšklá a závistivá?Sml80 Nevíš o mě vůbec nic. Prožila jsem za svůj život hodně toho špatného, ale i krásného.

    A dnes, když se ohlédnu, nic bych z toho nevymazala, není mi té doby,  plné tápání líto. Několikrát mě život srazil na kolena a jménem lásky jsem, já hrdý Lev, dobrovolně ztrácela svou hrdost. Ale právě tyhle zážitky mi daly nejvíc a dovedly tam, kde jsem dnes. Pokud má člověk poznat, jaké je to být spokojený a šťastný, musí zažít i nespokojenost a neštěstí. Nepoznáš co je světlo, pokud nezažiješ tmu.

    Pokud si sem přišla urážet a do někoho se navážet, posluž si. Mě neublížíš, mě nenaštveš.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #44
    superkarma: 0 16.11.2009, 17:27:40
  19. [40] Nestyda [*]

    Lukáš Čejka — #38 Tlustoprsťáku, dávám Ti za jedna. Sakra, kluku jedna ušatá, Ty se nezdáš Sml67

    superkarma: 0 16.11.2009, 16:31:55
  20. [39] Nestyda [*]

    a.... — #37 Necítím od Léthé ani zapšklost a ani závist, ono není co závidět. Ona ta cesta, kterou každý jdeme, je též o štěstí. Nemáš pravdu, že není určená, každý máme prostě něčím projít a ať se tomu vyhýbáme, jak to jde, nakonec stejně tou sračkou nebo jen tím sluncem projdeme. Ale nevím, jestli právě Tobě bych to chtěla vysvětlovat, možná si opravdu myslíš, že všechno je jen o Tvé vlastní volbě a Tvé síle - hluboce se mýlíš... Znám bojovníky, kteří vždy bojovali za své cíle s tím, aby se vyhnuli hnoji a VŽDY v tom hnoji skončili, nikoli proto, že by o to stáli... Každý holt musíme jednou projít vším a každý na to máme jiný život. Třebas jednou budu také povrchní a spokojená a v životě se mi bude dařit vše na co si pomyslím... Ale radši ne, nebavilo by mě to, byly by to tak snadno získané cíle, nevážila bych si jich...

    Těm, kterým to jde snadno, jejich snadnou cestu přeju, NEZÁVIDÍM. Na závist jsem asi příliš moudrá... píšu "asi"... Závidět může jen ten, komu se vše daří a najednou se setká s překážkou. Najednou vidí, jak je svět nespravedlivý, protože těm ostatním i tohle prošlo...

    superkarma: 0 16.11.2009, 16:30:50
  21. avatar
    [38] Lukáš Čejka [*]

    Cenu má pouze cesta. Pouze ona trvá, kdežto cíl je iluze poutníka,

    kráčejícího od hřebene k hřebeni, jako by smysl byl v dosaženém cíli.

    AdS-E

    Sml57

    1. na komentář reaguje Nestyda — #40
    2. na komentář reaguje Léthé — #46
    superkarma: 1 16.11.2009, 15:11:58
  22. [37] a.... [*]

    Léthé — #25 hele Léthé není  důležitý  jen cíl, ale i ta cesta. Jestli do tý pr*** dojedu  v komfortním povozu a se spoustou příjemně prožitých let, bude to možná lepší než když se k těm žářivým metám doplazím přes spousty hnoje. Cesta nám není daná, tu si každý vybírá sám, ale je pravda, že se z těch slepých uliček máme poučit. Promarněného a zabitého času je mi ovšem vždy líto.

    Kromě toho-to se jen tak říká, že ty nejlepší cesty vedou do pekla, nevěř taky všemuSml30 a celé to zní poněkud zapškle a závistivě, pokud to uzavřeš vidinou neodvratných špatných konců.

    1. na komentář reaguje Nestyda — #39
    2. na komentář reaguje Léthé — #41
    3. na komentář reaguje Léthé — #45
    superkarma: 0 16.11.2009, 14:34:25
  23. [36] Goldenhair [*]

    omlouvám se, skočilo to sem 2xSml32

    superkarma: 0 16.11.2009, 14:06:34
  24. [35] Goldenhair [*]

    pokud dobře rozumím článku, tak maje zůstává se svým manželem jenom kvůli tomu, že ho jejich dcera zbožňuje a ona ji nechce připravit o tatínka. Vážně si maje myslíš, že ti dcera jednou poděkuje za to, že jsi obětovala svoje mládí kvůli ní? Už i sedmileté dítě pozná, když vztah mezi rodiči nefungujeSml68Sml68 a co teprve až bude v pubertěSml80 tvůj život ti utíká mezi prsty a je škoda každého dne, který promarníš s člověkem, který si tě nevážíSml15 teď si myslíš, že bys to bez manžela nezvládla, ale věř tomu, že to jde VŽDYCKY nějak udělat, abys mohla odejít za lepším. přeju ti dost odvahy k tomu, abys to udělala co nejdřív a našla to pravé štěstí po boku muže, který si tě zaslouží:-)))

    superkarma: 0 16.11.2009, 14:05:56
  25. [34] Goldenhair [*]

    pokud dobře rozumím článku, tak maje zůstává se svým manželem jenom kvůli tomu, že ho jejich dcera zbožňuje a ona ji nechce připravit o tatínka. Vážně si maje myslíš, že ti dcera jednou poděkuje za to, že jsi obětovala svoje mládí kvůli ní? Už i sedmileté dítě pozná, když vztah mezi rodiči nefungujeSml68Sml68 a co teprve až bude v pubertěSml80 tvůj život ti utíká mezi prsty a je škoda každého dne, který promarníš s člověkem, který si tě nevážíSml15 teď si myslíš, že bys to bez manžela nezvládla, ale věř tomu, že to jde VŽDYCKY nějak udělat, abys mohla odejít za lepším. přeju ti dost odvahy k tomu, abys to udělala co nejdřív a našla to pravé štěstí po boku muže, který si tě zaslouží:-)))

    superkarma: 0 16.11.2009, 14:05:56
  26. avatar
    [33] Suzanne [*]

    Maje, přeju hodně síly. Ona to Léthé napsala dobře. Sama bych tohle žít nechtěla, ale jsou situace, do kterých se člověk prostě dostane a chvíli trvá, než najde odvahu a sílu se z nich vymanit. Drž se holka, a moc si přeju, aby ten správný popud třeba i v podobě někoho, kdo si "pro tebe přijde" nastal co nejdřív a mohla jsi zase žít a dýchat a milovat. Hodně štěstí, maje.Sml67

    superkarma: 0 16.11.2009, 13:26:18
  27. avatar
    [32] paníliška [*]

    Po tom, co tady napsala Léthé, už nemám co dodat, do puntíku souhlasím, takže jen hodně štěstí.Sml72

    superkarma: 0 16.11.2009, 13:08:55
  28. avatar
    [31] maje [*]

    Nestyda — #29 jestli si pamatuješ, jsme obě dvě vodnářky a to snění a možná i trochu naivita, víra v zázraky a dobré konce - to máme společné. a já vím, že bude líp. ale i tak - díky. někdy si říkám, že je dobře, že jsem vodnářka - proto beru každý den jako nový začátek a s úsměvem do něho vstupuji.Sml16 ani nevíte, jak fajn je pocit, že vás někdo podpoří. moc dobře vím, jak dokážu někdy být velice protivná, ironická a bohužel i kolikrát přímá v tom, co si myslím. ale tohle myslím vážně - díky moc všem za podporuSml16Sml67

    superkarma: 0 16.11.2009, 12:54:08

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] Nestyda [*]

    Léthé — #25 Souhlasím s Tebou. Hlášky typu: "tohle bych nemohla" nebo soudy a hemzy o hrdosti, jsou výkřiky o ničem. Sama jsem se přesvědčila, že dokud nejsem ve stejné situaci, jako člověk, kterého se mi chce soudit, jsem tak naprosto mimo mísu. Jak mohu shazovat a urážet někoho, kdo žije život naprosto jinak než ho žiju já? Ani  má rozhodnutí nebyla kolikrát pochopena a dozvěděla jsem se, že jsem hnůj, když dělám kroky, které dělám... Řekl mi to člověk, kterého jsem si tuze vážila. Od té doby si už jeho slova neberu tak k srdci, neboť se nedovedl vcítit do mne a soudil jenom zvnějšku. Přítele poznáme tak, že nás podrží i v momentě, kdy našim krokům nerozumí, on opravdový přítel nebyl, protože se rozhodl, když udělám kroky dle svého rozhodnutí, naše přátelství ukončit...

    superkarma: 0 16.11.2009, 12:54:03
  2. [29] Nestyda [*]

    Jsem naprosto konsternovaná a je mi to MOC LÍTO. Jsem z tohoto příběhu tak smutná. Nemám radu, jsem snílek a naivka, věřím v zázraky a těžko těmito plky "krmit" někoho, kdo prožívá tak složitý životní příběh. Přeju Ti, maje, aby konečně přišlo štěstí a Tvoji lhostejnost opět vystřídaly city, opravdové, hluboké, plné lásky. Moc Ti přeju, aby v Tvém životě nastal nějaký zlom, který bude pro Tebe a Tvoji dceru znamenat opravdové štěstí a spokojenost... Věřím, že to přijde.

    1. na komentář reaguje maje — #31
    superkarma: 0 16.11.2009, 12:49:12
  3. [28] katka6 [*]

    Přeju Maje hodně štěstí,bohužel ji poradit nedokážu,protože já sama se nacházím v podobné situaci a nevím jak z toho ven. Co jsme si vzali to máme,bohužel  Sml68. Hodně štěstí,síly a odvahySml72

    superkarma: 0 16.11.2009, 12:44:59
  4. avatar
    [27] maje [*]

    Léthé — #25 teda holka, ty mi dáváš. bulím tady u monitoru jako střevo. ještě jednou díky všem za podporuSml16

    superkarma: 0 16.11.2009, 12:29:25
  5. avatar
    [26] kebulkaevulka [*]

    Léthé — #25 Sml67

    superkarma: 0 16.11.2009, 11:45:09
  6. avatar
    [25] Léthé [*]

    Hm...občas vidím docela podobné životySml3.

    Jestli bych mohla maje poradit, tak ať si níže uvedené příspěvky nebere k srdciSml25. Každý si v životě šlapeme tu svoji cestičku, která je již asi předem určená. Ta cesta není ani dobrá, ani špatná...je to prostě ta naše cesta, na které se máme něco naučit. Někdy trvá dlouho, než se vyhrabeme z tmavého lesa, ale stává se, že na konci krkolomné cesty nás pak čeká ráj.  A naopak. Ženy, které se tu ohánějí HRDOSTÍ... já bych nemohla...takto se ponižovat... které si žijí svůj šťastný život léta, najednou zjistí, že jejich cesta vedla do prdele a dokonce se stává, že si časem upřímně přiznají, že ono to tak dobré nebylo, jak si to vybarvovaly. Rozvádějí se lidi třeba i po 30-40 letech.

    Takže má rada? Žij si svůj život podle sebe. Nikdo jiný nemůže znát důvody, proč jednáš, tak jak jednáš. Já ti mohu jen popřát to, abys došla tam, kam jsem z podobné cesty, na jakou ty ses vydala došla já. Hodně štěstí MajeSml72

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #26
    2. na komentář reaguje maje — #27
    3. na komentář reaguje Nestyda — #30
    4. na komentář reaguje a.... — #37
    superkarma: 1 16.11.2009, 11:33:05
  7. avatar
    [24] kebulkaevulka [*]

    enka1 — #23 Ano a né jednou.

    superkarma: 0 16.11.2009, 11:04:55
  8. avatar
    [23] enka1 [*]

    kebulkaevulka — #15 Ale kdysi Ti pomoh, ne?

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #24
    superkarma: 0 16.11.2009, 11:02:46
  9. avatar
    [22] Gwendylon [*]

    Maje, držím palce a přeju sílu k tomu odejít. Víš, z podobné situace ( jen bez dítěte, dost podstatný rozdíl ) jsem odešla loni. Od té doby jsem si řekla, že život je moc dobrý na to, abych se mračila, a špatnou náladu znám za ten rok a půl jen pár chvil. Vystav si svůj život a pryč. Děcko to pochopí, proč odcházíš. Určitě vidí, že táta se chová dobře k němu, ale ne k Tobě. A na Tobě je říct mu, že nikdo není povinnen tohle snášet.

    superkarma: 0 16.11.2009, 10:47:57
  10. [21] janina01 [*]

    maje — #19 Sml67Sml16

    superkarma: 0 16.11.2009, 10:36:44
  11. avatar
    [20] kebulkaevulka [*]

    kareta — #17 Někdy to ale jinak nejde

    superkarma: 0 16.11.2009, 10:30:08
  12. avatar
    [19] maje [*]

    janina01 — #18 a já ho najdu - míša mi to "předpověděla" v kartách. pak pozná, že jsem z gruntu hodná ženskáSml32Sml57Sml57

    1. na komentář reaguje janina01 — #21
    superkarma: 0 16.11.2009, 10:21:52
  13. [18] janina01 [*]

    maje — #16 Sml22 až najdeš toho pravého, tak jdi.... držím Ti pěsti, takhle bych žít nechtěla...

    1. na komentář reaguje maje — #19
    superkarma: 0 16.11.2009, 10:13:16
  14. avatar
    [17] kareta [*]

    maje — #16 udržovat patologický vztah  kvůli dětem je ale špatně- nesou si špatné vzory! Ale na to přijdeš třeba sama...

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #20
    superkarma: 0 16.11.2009, 10:07:56
  15. avatar
    [16] maje [*]

    kareta — #14 máš pravdu v tom, že to nedůstojné je. já si vždycky snila, že budu mít velkou rodinu. rošťáky, kteří budou mít odřená kolena, holčičku, která bude lump jako kluci, já jim budu v domečku se zahradou vařit, péct jim jejich oblíbené buchty,...Sml32 teď mám hlavně na starost to, to abych sehnala nebo našetřila aspoň nějaké peníze, abych dceři připravila krásné a šťastné  vánoce. a vůbec nemám čas přemýšlet o tom, jak sama sebe vidím. Sml24 na druhou stranu - já si sama sebe vážím v jedné věci - dokázala jsem zase hrdě zvednout hlavu, i když on mě dostal na pokraj důstojnosti. připadala jsem si úplně k ničemu - v tom mu ještě pomáhala tchýně. říkala, že kdyby doma měl to, co potřebuje, tak by nepil a těšil se domů. a já tomu začala věřit. ale i když to trvalo dost dlouho, nakonec jsem svou hrdost našla a zvedla hlavu. moc dobře vidím, jak je z toho nervózní, že už nestojím ustrašeně v koutě, ale se zvednutou hlavou jdu proti němu. Sml24Sml32

    1. na komentář reaguje kareta — #17
    2. na komentář reaguje janina01 — #18
    superkarma: 0 16.11.2009, 10:05:23
  16. avatar
    [15] kebulkaevulka [*]

    Začínám se dostávat do stejného stavu,taky mi začíná být mnžel jedno,asi mi nezahýbá,ale pije.Nebije mě,protože se mě bojí.Děláš dobře,on tě svým způsobem,taky využíval.Přeji ti at potkáš někoho,koho budeš milovatSml16

    1. na komentář reaguje enka1 — #23
    superkarma: 0 16.11.2009, 10:01:22
  17. avatar
    [14] kareta [*]

    je to nedůstojné a nemohla bych si sama sebe vážit.Sml80

    1. na komentář reaguje maje — #16
    superkarma: 0 16.11.2009, 09:51:15
  18. avatar
    [13] ToraToraTora [*]

    Nejhorší je si přiznat skutečnost, ale když to člověk udělá upřímně, je to nesmírně osvobozující. Maje, Tobě hodně štěstí a odvahy, moc Ti to přeju, určitě najdešSml67

    superkarma: 0 16.11.2009, 09:43:09
  19. avatar
    [12] maje [*]

    Petorio — #11  a zbytek holek, co tu píší: díky moc. vážně si toho moc cenímSml16Sml16

    superkarma: 0 16.11.2009, 09:24:04
  20. [11] Petorio [*]

    Mam trochu podobnou zkusenost-nevery, ja bez prostredku na rodicovske dovolene. Nejhorsi bylo, kdyz se zamiloval a jednu devku privedl domu a me s ditetem poslal k rodicum. Trvalo skoro 3 tydny, jak si spolu pekne zili v nasem spolecnem byte, nez pochopil, ze tudy cesta nevede, nebot ta slapka neverila, neprala, neuklizela a navic mela stale narocnejsi financni a sexualni pozadavky, byla alkoholicka, epilepticka a k tomu uplne prastena hysterka-povolanim prostitutka.

    Tohle jsem ustala s pomoci rodicu, dalsi 2 mesice jezdil za ditetem na navstevy a sliboval, ze se napravi, ze uz to nikdy neudela, kdyz se vratime zpet k nemu. Nas tehdy 2lety syn ho nade vse miluje, stale se na nej ptal, krvacelo mi srdce. Vratila jsem se, k neuvereni, ze? Od te doby si svou slabost vycitam a trapim se, ze jsem mela sanci na samostatnost a skoncovat s nim. Jenze ja nebyla pripravena, zasahlo me to jak blesk. Nekolikrat jsem se pristihla, kdyz syn zlobi, ze me napadlo: z nej mozna vyroste stejny grazl jako z tatinka! - to me zasahlo nejvic, preci si nemuzu o svem diteti myslet tohle!!! Manzel chodi pravidelne na psychoterapii a pracuje na sobe, nevery uz nedela. Ja navstivila parkrat jinou psycholozku, doporucila mi odejit, protoze takhle zvraceny narcistni naruseny clovek se nenapravi, nedokaze to dlouhodobe zvladnout. Takze pomalu balim kufry a pripravuju teren na odchod.

    MAJE, pisu tohle proto, abych vysvetlila, ze neni cesta zatvrdnout v srdci, nenavidet sebe samu a to dite, kvuli kteremu to delame, oplacet manzelovi stejnym a verit, ze dite presto vyrusta v pohodove rodine. To, ze sis zakazala NIC necitit je casovana bomba!!! Sice doufame, ze na nas ceka nekdo LEPSI, ale dokud se neuzavre kapitola manzelstvi, neotevre se cesta k lepsimu zivotu, clovek to ma mit vyresene vnitrne, aby mohl jit dal, vim, jak strasne moc tezke to je. P.

    1. na komentář reaguje maje — #12
    superkarma: 0 16.11.2009, 08:57:44
  21. [10] Kapradina [*]

    Je to těžké, Maje chápu, některé se bez chlapa obejdou dobře, když mají oporu třeba v babičce. Nemyslím jen finanční, třeba kdyby musela do nemocnice, kdo se o dítě postará? Navíc když třeba nemá svůj byt a ještě by musela platit nájem.Chce to čas a promyšlenost, jednou ten čas uzraje a odejde od něj, škoda promarnit život s člověkem, kterého si neváží.

    superkarma: 0 16.11.2009, 08:26:14
  22. avatar
    [9] enka1 [*]

    No, já taky zůstávám ale: bylo a je to bez pití, (to byl spíš můj problém) f.i p. násilí, výplatu odezdává, nehlídá mě, můžu jít a jet kam chci. V Tvém případě a bych asi hledala.Pokud si myslí, že je krize pryč, je to zas známka nezdravého sebevědomí.Sml80

    superkarma: 0 16.11.2009, 08:16:00
  23. avatar
    [8] Sway01 [*]

    Maje, ani nevíš, jak Ti rozumím. Mám to úplně stejně. A nemyslím si, že by tím dcera nějak trpěla, normálně s manželem komunikujeme, vycházíme spolu, všechno se "točí" kolem malé. Oba ji milujeme, to je podle mě hlavní.

    superkarma: 0 16.11.2009, 08:12:25
  24. avatar
    [7] Kačena1 [*]

    maje — #6 Zůstáváš taky proto, že dcera je šťastná, že má oba rodiče? Nežere Tě, že takovýhle tatínek je dítěti vzorem a že si v budoucnu dcera nechá od chlapa líbit hnusný lhostejný život, protože si bude myslet, že takhle je to normální Sml80.

    Jinak, jestli Ti není líto, že Ti život protéká mezi prsty a spokojíš se další dlouhé roky s tímhle mizerným málem, smekám před Tebou.

    superkarma: 0 16.11.2009, 06:57:55
  25. avatar
    [6] maje [*]

    tím, že v tom prostředí žiji, tak jsem zapomněla na jednu důležitou věc: můj manžel si myslí, že jsme překonali manželskou krizi (když jsem odešla). navrhl, že začneme úplně znova a na vše špatné zapomeneme. krásná myšlenka, bohužel nereálná. navíc mě strašně hlídá. neustále kontroluje. takže jednou za čas, když můžu, tak se snažím z toho všeho uniknout. a když se mi naskytne příležitost, tak to udělámSml32

    1. na komentář reaguje Kačena1 — #7
    superkarma: 0 16.11.2009, 06:39:18
  26. avatar
    [5] Eva_CZ [*]

    maje — #2 Misa je sice uzasna zenska, ale na ty jeji karty zase tak moc nespolehej. Sml23Sml30Sml30Sml30Sml30Sml30

    superkarma: 0 16.11.2009, 01:08:50
  27. avatar
    [4] Eva_CZ [*]

    Snad je tady taky ON. Proc by ti meli prispivat na tvou situaci ostatni? ON je ten, kdo by tebe a dceru mel podporovat. Sml80

    superkarma: 0 16.11.2009, 01:08:07
  28. avatar
    [3] maje [*]

    mindulinka — #1 na sociálce mi řekli, že sice mám malý plat, ale na žádné dávky mi nevznikl nárok.Sml80 asi se pojedu opálit za jakubem, aby mi přiznali aspoň nějaké dávkySml32Sml57

    superkarma: 0 13.11.2009, 11:40:48
  29. avatar
    [2] maje [*]

    paní Škodáková, je to přesně tak, jak píšete. jen jsem zapomněla zmínit, že jeho matka mi v době, kdy manžel hodně pil, toto vyčítala. říkala, že je to moje chyba. kdyby měl doma to, co potřebuje, tak by se domů těšil, nevysedával v hospodě a nezahýbal. jinak tuším, co mi asi každá poradíte. ale věřte mi, že nic není tak moc jednoduché, jak to vypadá. a navíc míša mi ve výkladu napsala, že potkám jiného muže, který si mě bude vážit a o kterého se budu moci v životě opřít. takže já pořád čekámSml32Sml57

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #5
    superkarma: 0 13.11.2009, 11:38:29
  30. [1] mindulinka [*]

    Pochopila jsem, že ty platíš jídlo - tak to je asi největší položka domácího výdaje. Kdyby jsi šla od manžela - tak by jsi měla nárok na peníze od sociálky - a to by ti určitě vodu, elektřinu zaplatilo. No nevím, co je lepší - jestli jsi tak spokojená. Jsi mladá, mohla by jsi si najít přítele -třeba i s dítětem - a táhli by jste to společně, určitě by jsi na tom byla lépe. To je, ale jen můj názor.

    1. na komentář reaguje maje — #3
    superkarma: 0 13.11.2009, 11:37:15

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme