Bulvár

Magie není na hraní

 

Každý je plně zodpovědný za to, co dělá. Bezděčné chování není omluva.

 

Znám hodně lidí, kteří, ověšeni amulety, pentagramy, hexagramy, dutinkami a magickými předměty, udílí rady a házejí magickými formulemi ve snaze se buďto lišit, nebo namasírovat vlastní ego. Případně si plně neuvědomují dopad toho, co říkají. Ono když se řekne čarodějnice – vždycky to probudí emoce..

 

Znám ale také ty, kteří bez mrknutí oka vystřihnou věci, jež racionálně pochopit nelze. A nemusí to být na nich vůbec vidět. Mají džíny a tričko s nápisem. Okolo ruky třeba nenápadný kus kůže.

 

Magie není koníček

 

A není ani prostředkem, jak si dát hodnotu.

To, co se dnes děje kolem umění magie a čarodějnictví, je z větší části móda, obchod, a dílem i jakási revolta některých jedinců. Mnoho z nich ani netuší, co vlastně dělá, a je to škoda.

 

To ovšem zdaleka neznamená, že magie je blbost. Naopak. Je to svět obrovského naplnění, pochopení a je nekonečně pestrý. Pokud se někomu, kdo se dává touto cestou, podaří pochopit, že to, co dělá, dělá pro druhé, že schopnost ovlivnit budoucí události či nahlédnout do minulosti neslouží jako forma manipulace, pak se možná opravdu jedná o přístup správný. A to chvíli trvá. A mnozí to zprvu nemají vůbec jednoduché.

 

Jen si představte dítko, které odmala vidí lidi v barvách – jeho pragmatičtí rodiče ho pochopitelně okamžitě vláčí na oční. Bez nálezu.

 

Dítě, které komunikuje a živě diskutuje s něčím, co není. Ale tvrdí, že toho pána vidí. Následuje cesta k psychiatrovi. Nález – bujná fantazie.

 

Oni to tito lidé nemají snadné. Mnoho věcí se děje bez toho, aby to chtěli či přivolali. Vize budoucích událostí, prohlédnutí druhého člověka a podobně často hodně vyčerpá.

Nakonec se s tím ale většinou naučí žít a přijmou to jako dar nebo jakési poslání. To v případě, že jim dojde, že mohou pomoci těm, kteří to potřebují. Je to způsob života. Na jednu stranu těžšího, na druhou bohatšího o poznání a odpovědnost, která je tak trochu jiná. Širší. Čím víc člověk o magii ví, tím méně ji pak používá.

 

Karty

 

Kdo nebyl za svůj život u kartářky… pak se hodnotí a říká se: To se trefila, to jí vyšlo, tohle nevyšlo a podobně. DOBRÁ kartářka se netrefuje. Jednoduše odpoví, nač se ptáte. A pokud vám předkládá budoucnost jako něco, co nelze změnit, co je dané, dělá to špatně! „Umře vám dědeček a budete mít dvě děti.“ Hezké. Lidé jsou smrtelní a ženy vesměs plodné.

 

Pohledem například formou tarotu získáte jen jednu z alternativ, kterých je mnoho. Dozvíte se, co se může stát, když uděláte to či ono. Je vaší volbou, jak s informací naložíte. Pokud se člověk dozví, že cesta, po které hodlá jít, je bahnitá, vezme si holinky nebo půjde jinudy. To je celé. Budoucnost si tvoříme sami, s ohledem na to, co o ní víme.

Můžete se dozvědět, co si jiný člověk o vás myslí, co cítí, co má v plánu. A to nemusí být vždy to, co vám říká. A to je cenné. Pokud se rozhodnete pro výklad karet, dívejte se na taxu, kterou zaplatíte. Pokud se cena pohybuje v tisících, ani tam nechoďte. Má si vzít jen na jídlo pro ten den.

Lidský problém, potřeba rady, bezmoc, zoufalství a pomoc druhému NENÍ BUSINESS. Navíc, slova jako „pomohla jste mi, je mi lépe“, nebo jen „děkuji vám“ jsou často za všechny peníze.

 

Kouzla

 

Je bezesporu prima si formou rituálu opatřit lásku druhého člověka. A pokud se dodrží postup, tak to i vyjde. Jenže to, čeho se zpravidla dosáhne, je otrok, a ten s námi nikdy nebude dobrovolně. Jaksi chybí to ryzí.

 

Nebo bezva model „Ať mám hodně peněz". To jistě také půjde. Jen je potřeba vědět, že to, co člověk vyšle, se už neptá, odkud že mají být. Magie nepřemýšlí, je to jen nástroj. Taková životní pojistka po někom, koho jsme milovali, by jistě požadovaný obnos přinesla. Jenže potěší?

 

Přání mohou být nebezpečná, právě proto, že se plní.

Proto raději přemýšlet.

 

Magie je všude kolem, stačí se dívat a cítit. Neničit, jen pozorovat, ocenit a chránit. Ten největší zázrak je život sám.

 

Hezké svátky.

   
28.12.2007 - Společnost - autor: Michaela Kudláčková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [251] Z cluster [*]

    katchabinka: problém je v tom, že většina těch, co to "řemeslo" dokonale ovládali byli vesměs regulérní psychopati (Crowley, Spare, Grosche)

    superkarma: 0 03.01.2008, 10:04:53
  2. avatar
    [250] shb [*]

    krásný článek

    superkarma: 0 01.01.2008, 13:06:00
  3. [249] Rybízka [*]

    S magií nebo kartářkou jsem se nesetkala, ale asi to má něco do sebe. Moje známá mívá sny..., které mají svůj význam...

    superkarma: 0 01.01.2008, 00:47:46
  4. avatar
    [248] Michaela Kudláčková [*]

    idiska: ......... nedivila. Vím o takových lidech. Naštěstí se jich v mém okolí mnoho nepohybuje a já se jim snažím vyhýbat seč to jde .

    superkarma: 0 31.12.2007, 02:31:22
  5. avatar
    [247] idiska [*]

    michaela.kudlackova: no myslím, že by moc nevyinkasovala, neb bych asi ani nešla dovnitř...na to jsem velký posera ...a pár výzdob je vcelku pěkné, ale prostě všeho moc škodí ...a možná byste se divila, ale znám pár takových lidí, kteří se snaží o cosi, čemu říkají magie, ačkoli podle mě ani neví, co vlastně dělají...z takových lidí mám strach, protže si uplně nejsem jistá, zda to mají v hlavě vše v pořádku...a možná kvůli podobným lidem vznikla tahle představa

    superkarma: 0 30.12.2007, 22:07:31
  6. avatar
    [246] Michaela Kudláčková [*]

    michaela.kudlackova: zajisté netopýr.

    superkarma: 0 30.12.2007, 21:26:55
  7. avatar
    [245] Michaela Kudláčková [*]

    idiska: Jasně - ikdyž hlavní kriterium to pochopitelně není. Faktem je, že když přijdete někam, kde je černá zeď, visí tam mrtvý netopír, stůl je ve tvaru pentagramu a přivítá Vás osoba jež působí téměř nesvéprávně, je to podezřelé . Pak Vám narýsuje, jak budete dědit a jak Vaše potíže pramení z toho, že Vás někdo proklel a vyinkasuje 700,- je vymalováno . Také mám doma pár amuletů a ochranných předmětů, klienty přivítá vesměs dotěrná kočka. Atmosféra působí jistě na každého jinak.

    superkarma: 0 30.12.2007, 21:19:44
  8. avatar
    [244] idiska [*]

    katchabinka: a o tom je vlastně i ten článek

    michaela.kudlackova: jj, cena se mi zdála přiměřená...a vlastně i ta kartářka byla uplně mormální ženská...někdo by čekal temně vymalováné stěny s různými cingrlátky a kříšťálovými koulemi...ale byl to obyčejný panelákový byt a karty mi vykládala v obýváku u kafe

    superkarma: 0 30.12.2007, 20:48:40
  9. avatar
    [243] Michaela Kudláčková [*]

    tiamat: Vím, o čem mluvíte. Každopádně dar to je a možná jich máte víc. Rozvíjet-nerozvíjet je o Vás a o tom, nač se cítíte. Havně člověk se vesměs chce učit. Chce znát své hranice a hlavně je poznat. Cena o které mluvíte je určitě psychická zátěž, která se dostaví. Zkuste tak jednou týdně umýt okolí zátylku a ramen ovyčejnou solí. Jistě Vás tam často nejvíce bolí. .

    superkarma: 0 30.12.2007, 19:56:43
  10. avatar
    [241] Brituš [*]

    Myslím že není důvod hned vše zatracovat a pomlouvat či shazovat. Po přečtení názorů je spousta věcí které mají něco do sebe. Jsem člověk zvídavý a docela bych to zkusila. Něco zkusit jen a jen je to dobrovolně. Vadí mi jehovité v tom, že mě obtěžují a nutí jejich knihy. Omlouvám se těm, kteří v tuto víru věří,já také nikoho nepřesvědčuji a nezastavuji a nenutím něco koupit a ještě hrát na city.

    superkarma: 0 30.12.2007, 19:23:37
  11. avatar
    [240] Michaela Kudláčková [*]

    katchabinka: Souhlasím dílem. Ono je to hodně o volbách. Viz. například modýlek "zeptej se osudu". Někdo je moudrý a má svou klientelu. Ta je bohatá a různorodá. Najednou přijde někdo s takovým projektem a osloví toho jež zná a pokládá za moudrého. A on stojí před volbou...každopádně z mého pohledu je volba "ano" velmi sporná....jednak si nemyslím, že tohle funguje - chybí kontakt - energie jednotlivého člověka, na kterou je nutno se napojit a jednak z takového člověka je pak komercionalizované cosi, co má na výklad pár vteřin. Trochu své umění tím pádem shodí.

    superkarma: 0 30.12.2007, 19:05:43
  12. avatar
    [239] k@tchabinka [*]

    mno.. ja bych vetsinu tech tzv.carodeju a carodejek, magu a kartarek nejdriv nechala pekne prohnat psychologickymi testy. Kam oko dohledne, vsichni caruji. Sice vetsina vubec netusi, co to vlastne rika, ale hlavne, ze jsou in. Takze v tom obrovskem mnozstvi amateru je tezky najit nekoho, kdo vi o cem je rec a "remeslo" ovlada. Ale asi se da najit tak, ze se tim, co umi, nechlubi. Nemluvi o tom. Je to stejne jako s moudrosti. Kdo je moudry, nema potrebu vít o tom ku Lune :)

    superkarma: 0 30.12.2007, 18:31:20
  13. avatar
    [238] Michaela Kudláčková [*]

    dwolfova: No, kapkou v moři sice jsme, ale z těch kapek je pak to moře. Spojením těch kapek. Čili kapka, bez kapky by nebyla nikdy ničím. Nic by se nevytvořilo....... a kdyby byl život nalinkovaný, mohli bychom se zapikat všichni doma a čekat....

    superkarma: 0 30.12.2007, 14:27:17
  14. avatar
    [237] gerta [*]

    Rikina: Nemám klientelu!Jasně jsem napsala,že se tím neživím.Ono je to velká zodpovědnost,říci lidem udělej to a to.Člověk který vyhledává tuto pomoc je buď zvědav nebo bezradný.A tímto se zabývali i jiní vědci na příklad Einstein,Stanislav Grof,Břetislav Kafka a jiní velikáni.Jedná se o lidské podvědomí.Na tom je postavena psychologie,souvisí to matematikou i fyzikou.Nikdy se nemá nic jen tak odsuzovat dokud nepoznáme něco blíže a nemáme o tom hlubší znalosti.

    superkarma: 0 30.12.2007, 13:01:08
  15. [236] HOŠI [*]

    To není nic pro mě. Nevěřím na karty!

    superkarma: 0 30.12.2007, 10:27:00
  16. [235] dwolfova [*]

    Vůbec nevěřím, na výklad z karet - život je stejně nalinkovnm a my jsme kapka v moři

    superkarma: 0 30.12.2007, 09:59:20
  17. avatar
    [234] OlgaMarie [*]

    p.s. Za malý 300,-Kč a velký 500,-Kč.

    superkarma: 0 30.12.2007, 09:33:33
  18. avatar
    [233] OlgaMarie [*]

    Kite: 18.12.07 mi výklad karet nabídla mladá slečna,a to na nejbližší budoucnost členů rodiny.Cestou autobusem z Prahy.Takovou rychlovku.Jednu zprávu jsem se dozvěděla následující den a poslala jí SMS kolikže za pořádný výklad bere.

    superkarma: 0 30.12.2007, 09:31:50
  19. avatar
    [232] Kite [*]

    nechala jsem si vyložit karty a poptat na dítko od astrologa a vše vyšlo

    superkarma: 0 30.12.2007, 08:23:09
  20. avatar
    [230] Michaela Kudláčková [*]

    idiska: Rozumná cena .

    superkarma: 0 29.12.2007, 22:23:59
  21. avatar
    [229] idiska [*]

    Brituš: mě 300kč tak rok pozpátku

    superkarma: 0 29.12.2007, 22:20:23
  22. avatar
    [228] Brituš [*]

    Kolik ta zvědavost koštuje?!

    superkarma: 0 29.12.2007, 22:05:34
  23. avatar
    [227] idiska [*]

    risina: ono stačí být jen zvědavý

    superkarma: 0 29.12.2007, 21:45:39
  24. avatar
    [226] risina [*]

    rumcajs.tm: To by ses divil. Člověk nemusí být ani praštěný, ale když je bezradný a/nebo zoufalý, zaplatí různým lidem za různé věci...

    superkarma: 0 29.12.2007, 21:34:14
  25. avatar
    [225] Brituš [*]

    Žádnou kartářku nebo "něco" podobného neznám . Jen o tom čtu jak je to vzrušující, raději občas si přečtu horoskop a vyberu si z něj co se mi hodí . Vlastně jsem ho snad četla naposledy před rokem?? Musím se napravit,je třeba doma vyvětrat...

    superkarma: 0 29.12.2007, 21:33:03

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [224] Michaela Kudláčková [*]

    idiska: To ano. Souhlasím . Mám to také tak. S nohama. Stromek mi svítí na zahradě .

    superkarma: 0 29.12.2007, 21:30:23
  2. avatar
    [223] idiska [*]

    michaela.kudlackova: no těd je to docela super, protože v síni máme malý stromeček a ten necháme rozsvícený celou noc ...ale popravdě, jen tme není problém...když jde člověk v noci nebo brzy ráno třeba na záchod, tak je schopný zakopnout i o vlastní nohy

    superkarma: 0 29.12.2007, 21:26:55
  3. avatar
    [222] idiska [*]

    rumcajs.tm:

    superkarma: 0 29.12.2007, 21:18:46
  4. avatar
    [221] Michaela Kudláčková [*]

    rumcajs.tm: A věřil byste,(nic proti)že ti, kteří se vůči tomu veřejně takto resolutně staví, bývají ti první, kteří za to platí ?? . Jen statistika prosím.

    superkarma: 0 29.12.2007, 21:13:19
  5. avatar
    [220] rumcajs.tm [*]

    Nyotaimori: Mně by zas zajímalo, jak moc musí být někdo praštěný,,aby VŮBEC uvěřil,,a zaplatil kartářce

    superkarma: 0 29.12.2007, 21:08:57
  6. avatar
    [219] Michaela Kudláčková [*]

    idiska: Vím, hádky ohledně účtu za elektriku jsme absolvovali. Až do návštěvy elektrikáře, který pravil, že ta úsporná žárovka téměř nic "nesežere". S ohledem na to, že topím akumulačkami a mám bojler, je jedna žárovka humor.

    superkarma: 0 29.12.2007, 21:07:05
  7. avatar
    [218] idiska [*]

    michaela.kudlackova: tak to by u nás asi neprošlo ...ta zhmotněná tma by mi vyžrala účet ...aneb jak se zhmotňuje světlo

    superkarma: 0 29.12.2007, 21:04:04
  8. avatar
    [217] Michaela Kudláčková [*]

    Nyotaimori:

    superkarma: 0 29.12.2007, 20:46:36
  9. avatar
    [216] Michaela Kudláčková [*]

    idiska: 197 - Mě taky. A proto , ve snaze nemít za půl roku nohy jako Poborský, nechávám na noc v předsíni svítit .

    superkarma: 0 29.12.2007, 20:45:58
  10. avatar
    [214] Michaela Kudláčková [*]

    Nyotaimori: Mimochodem - stále si vesele dál žije...

    superkarma: 0 29.12.2007, 20:42:36
  11. avatar
    [213] Michaela Kudláčková [*]

    Motiva: Ať se daří .

    superkarma: 0 29.12.2007, 20:40:52
  12. avatar
    [212] Michaela Kudláčková [*]

    risina: 203 - to není právě skvělý příklad kartářky...pokud tam takové nebezpečí viděla, jistě i viděla jak se mu případně vyhnout. Pokud není vyhnutí, nač takovou informaci té matce dávala.....

    superkarma: 0 29.12.2007, 20:39:59
  13. avatar
    [211] Motiva [*]

    risina: takové kartářce bych za trest zalepila pusu vteřinovým lepidlem a ruce zavázala za záda, aby nedosáhla na karty!
    Dnes mě to tady opravdu baví, karty a kočky, to je moje, ale mám práci, od které úmyslně utíkám na ženu in, protože mi to nějak nejde . . . už fakt končím, mějte se všechny krásně, přeji Vám všem do nového roku hodně štěstí, zdraví, splnění všech přání . . .

    superkarma: 0 29.12.2007, 20:39:02
  14. avatar
    [210] Michaela Kudláčková [*]

    Nyotaimori: Praštěný nevím, nicméně jinak na mě působil celkem normálně, tedy nebýt toho, že si nechal blázínek sepsat závěť a zeptat se přišel, jak jeho syn bude snášet jeho odchod. .

    superkarma: 0 29.12.2007, 20:37:27
  15. [209] Rikina [*]

    risina: no já radši mluvím spíš za sebe, než nějak obecně za kolektiv. Ale taky se můžu zeptat jinak - kde berou kartářky tu drzost kafrat ostatním lidem do životů, tvářit se jako povolané a vyvolené, a tahat z nich za to peníze? Psycholog, farář a kamarádky z netu sice poskytnou pohled zvenčí, ale nevěští budoucnost, a nevykládají neověřitelné bludy.

    superkarma: 0 29.12.2007, 20:33:45
  16. avatar
    [208] idiska [*]

    Nyotaimori: risina: to je blbost...může to možná! dát do nějakého časového horizontu, ale že by až na den přesně ...to těžko ...navíc jak už bylo řečeno, když víme,že by nás mohlo něco takového čekat, většinou se to snažíme změnit ...toho bych se bála nejmíň

    superkarma: 0 29.12.2007, 20:30:34
  17. [207] Rikina [*]

    Motiva: neskutečné.

    superkarma: 0 29.12.2007, 20:28:25
  18. avatar
    [206] Motiva [*]

    Rikina: Ale já Vás nezvu, to ve Vašem případě skutečně nemá smysl!

    superkarma: 0 29.12.2007, 20:27:32
  19. avatar
    [205] risina [*]

    Rikina: Polemizuješ ale z pozice "proč bych já měla". Právě že ty bys neměla, když tomu nevěříš, ale jsou lidi, kterým taková mapa bez přesných údajů pomůže. Jak tu někdo napsal - karty či jiný výklad budoucnisti jim pomáhají naslouchat své inuici.. A jiná osoba (kartářka, farář, psycholog, kamarád/ka, ženský z netu...) zase dává náhled "zvenčí" a může ukázat cesty, které dotyčný, zabořený po uši v pron¨blému, nevidí.

    superkarma: 0 29.12.2007, 20:27:12
  20. avatar
    [203] risina [*]

    Nyotaimori: Včera mi kamarádka říkala o jedné své příbuzné (doufám, že sem nechodí a nepozná se ), které kartářka předpoveděla, že se něco stane její dceři, až jí bud e17 (ona to i specifikovala, ale nechci to tu psát dopodrobna, taková Šípková Růženka v moderním pojetí). Holc eje 17 a 1/4 a máma jí všechno dovolí, protože "co kdyby"...

    superkarma: 0 29.12.2007, 20:24:01
  21. [201] Rikina [*]

    risina: říkám něco takového? Polemizuji se zde prezentovanými názory.

    superkarma: 0 29.12.2007, 20:17:50
  22. [200] Rikina [*]

    Motiva: jen klid, k vám skutečně nepřijdu.

    superkarma: 0 29.12.2007, 20:16:29
  23. avatar
    [199] risina [*]

    Rikina: Však tě nikdo nenutí, nebo jo?

    superkarma: 0 29.12.2007, 20:16:11
  24. [198] Rikina [*]

    michaela.kudlackova: ony mapy právě sestávají z těch konkrétních údajů, které, jak níže praví Motiva, si mám jít obstarat na statistický úřad. No, v tom případě nechápu, na čem bych asi tak měla založit důvěru vůči osobě karty vykládající, když mě tak přívětivě posílá jinam.

    superkarma: 0 29.12.2007, 20:15:21
  25. avatar
    [197] idiska [*]

    michaela.kudlackova: rumcajs.tm: takhle se mi tma zhmotnila už dostkrát

    superkarma: 0 29.12.2007, 19:58:34
  26. avatar
    [196] Motiva [*]

    Rikina: pro konkrétní čísla a jména si běžte na statistický úřad, o tom výklad karet skutečně není, ale jinak máte pravdu v tom, že potřebujete, když ne přímo znalost psychologie tak určitě velkou dávku empatie, vcítění se do druhé osoby, ale určitě to nezvládne každý jen při trošce cviku. Nepopírám, že i takoví vykladači existují, ale to jsou pravděpodobně právě ti obchodníci, kteří se neštítí vyrýžovat z člověka v tísni peníze za každou cenu. Výklad Vám má ukázat, že např. existuje více cest, které vedou k cíli, uvolnit Vaši "zablokovanou mysl", která se točí v bludném kruhu a pomoci Vám z něj ven. Samozřejmě, takhle Vám pomůže i psycholog, to už záleží na Vás, čemu dáte přednost. Když to u nás doma začalo před lety houstnout, kromě toho, že jsem si vykládala karty, a ty mi příliš nadějí na zlepšení nenabízely, běžela jsem i do manželské poradny, nejdřív za psychologem, po roce i za právníkem . . . obě cesty a rady vedly stejným směrem, k rozchodu, v tom případě mi tedy karty nelhaly.

    superkarma: 0 29.12.2007, 19:30:26
  27. avatar
    [195] Michaela Kudláčková [*]

    Rikina: Souhlas. Řídit se kartami je blbost. Nechat si poradit ve chvíli, kdy si rady nevím, či stojím před volbou je věc jiná. I zde platí - prozkoumat terén například na dvou cestách a dle vlasntího úsudku, s ohledem na to, co jsem zjistil, se rozhodnout.Je-li k dispozici mapa, proč ji nevyužít.

    superkarma: 0 29.12.2007, 19:25:26
  28. avatar
    [194] rumcajs.tm [*]

    Rikina: Pod tu Tvoji poslední větu se podepíšu,bo má smysl.

    superkarma: 0 29.12.2007, 19:20:42
  29. [193] Rikina [*]

    michaela.kudlackova: to rozhodně ano. Ovšem to jsme jaksi tak trochu všichni - zodpovědní za slova, která říkáme. Zejména za taková, kterými můžeme někomu ublížit, nebo urazit. Plno lidí si s tím ale moc hlavu neláme, a nepochybuji, že i leckterá kartářka neřeší etiku. Prostě klientovi za tu stovku něco napovídá, a je to. Jestli se ptal špatně, jeho problém. Proto si stále myslím, že je lépe se řídit vlastním rozumem než kartami, které nám kdosi cizí vyloží.

    superkarma: 0 29.12.2007, 19:12:11
  30. avatar
    [192] Michaela Kudláčková [*]

    Rikina: Rozumím. Mluvím o etice. Navíc, například Tarot fyzickou smrt ani nezná. Neumí čas. A různé vykládací karty bývají velice obecné. Neznají pocity. Pokud se klient zeptá kdy umře, je nerozumný. Říká se, že kartářka pouze odpoví nač se ptáte. Já říkám, je nepřímo zodpovědná za stav klienta, až bude odcházet a přímo odpovědná za každé slovo, které říká.

    superkarma: 0 29.12.2007, 19:03:04

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme