Bochánky, „muffin top“, držátka lásky anebo taky špeky na zádech. I takhle se této neoblíbené části těla, která trápí zejména ženy, říká. Co s nimi? A jak se těch „potvor“ zbavit?

Co si budeme povídat, žádná velká krása to není, přestože se říká, že je muži milují. My ženy je zase tak v lásce nemáme. Mladým slečnám lezou z bokovek, na což se hezky nedívá, dělají neplechu v případě, že si obléknete příliš upnuté šaty a stresují nás při pohledu do zrcadla. Příčinou bývá nejčastěji ochrana organismu před chladem (ano, to jsou ta krátká trička a bokové kalhoty), sedavá práce a špatný životní styl. Takže cíl je jasný – zbavit se jich nebo je alespoň o trochu zmenšit a celou oblast posílit. Jak na to?

madla

Zaměřte se na správné partie

Myslíte si, že když budete od pondělí do neděle pravidelně trápit oblast břicha a boků, tak se madel lásky zbavíte? Ani náhodou! Vlastně, cviky na boky neexistují. Existují jen cviky na střed těla a svaly šikmé břišní. Pokud si chcete tedy opravdu dát do těla, zaměřte se na nohy a hýždě. Při tréninku nohou, popř. celého těla vydáte větší množství energie a tělo si tak bude muset sáhnout do tukových zásob. A to přeci chceme?

pohyb

„Najeďte“ na zdravou stravu

Opakování je matka moudrosti, a pokud toužíte po dokonalé postavě, bez úpravy jídelníčku se daleko nedostanete. Chcete-li shodit nějaké to kilo, formovat a zbavovat se takových „radostí“ jako jsou právě madla lásky, zaměřte se na správné složení jídelníčku a jezte tak, aby se tělo začalo zbavovat přebytečných zásob.

pohyb

Podtrženo, sečteno: přestaňte do kolečka cvičit břicho ve snaze shodit tuk právě v této oblasti a radši se zaměřte na kliky, shyby, výpady, dřepy nebo angličáky. Věřte, že pro sebe a své nové a skvělé tělo uděláte mnohem více!

Zdroj fotografií: www.shutterstock.com

 

Nezapomínejte na stravu!

„Jednoduše dostupné ovoce a zelenina zpestří vaší každodenní stravu. Můžete je zařadit do jídelníčku v obou formách, syrové nebo zpracované. V horkých dnech byste měli jíst lehká jídla jako saláty, zvláště ty dělané ze syrové zeleniny, které nasytí, ale netíží v žaludku. Jedna porce ovoce nebo zeleniny může být nahrazena džusem, případně pyré. Je užitečné vědět, že sklenice džusu každý den poskytuje téměř stejné výhody, jako konzumace ovoce a zeleniny a může pomoci splnit doporučený minimální 400gr denní limit konzumace zeleniny a ovoce,“ komentuje RNDr. Pavel Suchánek, expert kampaně „Džusy a pyré. Vitamíny ve SMART formě.

Mohlo by vás zajímat:

Reklama