Příběhy

„Má dcera je koza, opustila své dítě...“

Své holčičce dávala vše, co matka dítěti může dát, alespoň si to myslela. I přesto po 23 letech přišlo pro Danu obrovské zklamání. Milovaná dcera se podle ní zachovala jako sobecká mrcha. Opustila dítě a Dana musí vychovávat její malou dceru.

„Když má dcera přišla s tím, že odjíždí pracovně do ciziny, byla jsem v šoku. Prostě nám to oznámila. To, že se budu starat o její malé dítě (1,5), brala jako hotovou věc. Ani jsem se nenadála a za 14 dní dcera odlítala,“ vypraví Dana.

Ta se samozřejmě o svou vnučku postarala. Přes dva roky byla nejen babičkou, ale i matkou. Vlastní dcera se ozvala maximálně jednou do měsíce, a to jen na pár minut. „Nechápala jsem, jak tohle mohla udělat. O to víc mě překvapilo, když se z ničeho nic objevila ve dveřích, že chce své dítě zpět.“

kid

Nenechte si ujít:

Dana si myslela, že dcera konečně dostala rozum. Půl roku sekala latinu a o svou dcerku se vzorně starala, jenže pak opět utekla. „Přišla s tím, že zase musí pryč. Prý dostala pracovní nabídku, která se neodmítá. Své dítě mi předala jako panenku, která ji už omrzela.“

„Už přes rok je za velkou louží. Za tu dobu mám od ní pár zpráv, že by se ale zajímala, jak se máme, to vůbec.“ Dana je z chování dcery zklamaná. Zvláště, jak vnučka roste, začíná chápat, co se děje a špatně to snáší. „Aby toho nebylo málo, dcera se mi před pár dny ozvala, že se bude vracet domů. Na rovinu jsem řekla, že pokud hodlá za pár měsíců opět zdrhnout, malou jí nedám. Už nechci vnučku vystavovat nerozvážnosti její matky, která se chová jako sobecká mrcha,“ uzavírá vyprávění Dana.    

Zdroj fotografií: www.shutterstock.com

Čtěte také:

   
15.02.2017 - Příběhy - autor: Markéta Škaldová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [32] Rikina [*]

    Seboosis — #31 Děti obvykle mívají otce. Neposkvrněné početí se neděje zas tak často. Sml80

    superkarma: 1 27.02.2017, 08:24:43
  2. [31] Seboosis [*]

    Proc vsechny zajima, kde je otec? Sml80 Asi tam nema zadnou roli, tak co by se o nem psalo

    1. na komentář reaguje Rikina — #32
    superkarma: 0 20.02.2017, 10:37:30

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] kapkamore [*]

    přesně tak, je to podivnéSml80

    superkarma: 0 16.02.2017, 09:33:49
  2. [29] dohamar [*]

    man-mimo — #25 Já tomu věřím, znám NĚKOLIK případů z mého okolí a také to nepochopím, ale tohle se opravdu děje. Nevěřila bych, kdybych to neviděla na vlastní oči. A není to jen v této době, bylo to i mnohem dřív

    superkarma: 0 15.02.2017, 23:03:30
  3. avatar
    [28] SNÍŽEK [*]

    taky znám dva případy že se matka odmítla starat o dítě,nechala je otci a staral se on a jeho matka byla na mateřské.Soudně se dohodli,že se matka dítěte zříká.Sml80

    superkarma: 0 15.02.2017, 17:00:03
  4. avatar
    [27] AmeA [*]

    Jak si to kdo nastaví, tak to má Sml80Sml80

    superkarma: 0 15.02.2017, 15:18:45
  5. [26] babinka [*]

    Souhlasím s komentáři...je to divné a nejasné...Sml80

    superkarma: 0 15.02.2017, 14:20:32
  6. avatar
    [25] man-mimo [*]

    Sml14 vážně těm článkům někdo věří? A to má i volební právo? Sml80 Sml24 Smrti už se nebojím dávno, pomalu se na ni začínám těšit Sml24

    1. na komentář reaguje dohamar — #29
    superkarma: 2 15.02.2017, 13:20:02
  7. [24] babos [*]

    Nemám slovSml68. Článku moc nevěřímSml68

    superkarma: 0 15.02.2017, 12:34:16
  8. avatar
    [23] Myškomedvídek [*]

    Sml68Sml68Sml80Sml80

    superkarma: 0 15.02.2017, 11:59:02
  9. [22] MARIE MATEJKOVA [*]

    Není dobré urážet kozu ,ta se o své mládě postará. Článek je divný v tom,že není zde nic o otci. Babička byla na rodičovské? Co na to sociálka? Proč nepožádala o svěření do své péče atd. Zkrátka divný Sml80Sml80

    superkarma: 0 15.02.2017, 11:54:54
  10. avatar
    [21] gerda [*]

    dallbosco — #17Já pozoruju spíš opak. Dětem se věnuje až přílišná péče a umetá se jim cestička i tehdy, kdy by na to stačily samy. Neříkám že všecky, ale hodně dětí je rozmazlováno a rostou z nich sobečtí tvorové, donekonečna závislí na rodičích. Zlatou střední cestu by to chtělo, ale rodičové jsou kolikrát zmatení ze všech těch rad, co se do nich valí zleva zprava. A bojí se použít vlastní hlavu.Sml30

    superkarma: 2 15.02.2017, 11:43:46
  11. [20] Maria28 [*]

    cilani — #13Také si myslím, že Markéta půlku informací při kopírování článku odjinud vynechala. Dámy klid, už je beztak pořešeno jinde Sml16

    superkarma: 5 15.02.2017, 11:36:24
  12. avatar
    [19] jarka1234 [*]

    dallbosco — #17to teda je fakt hloupost. Doba je uspěchaná,to je pravda,ale to neznamená,že každý mladý kašle na své děti. Moje sestra má dvě malé děti a věnuje se jim. Každý je jiný. Všichni nejsou stejní.

    superkarma: 2 15.02.2017, 11:31:39
  13. [18] cilani [*]

    dallbosco — #17jako, že každý mladý kašle na své děcko? To je fakt šílená hloupost.. Sml79

    superkarma: 2 15.02.2017, 11:21:22
  14. [17] dallbosco [*]

    Podle mne je to přímo DĚS!!! = Ale ti myladí na to dnes nehledí a jsou zcela BEZ CITU! === Ovšem děkujme za to době,v níž žijeme! Doba je uspěchaná a rodiče na děti nemají čas a děti tak nepoznají lásku,a pak to tak vše vypadá...

    1. na komentář reaguje cilani — #18
    2. na komentář reaguje jarka1234 — #19
    3. na komentář reaguje gerda — #21
    superkarma: 0 15.02.2017, 11:12:25
  15. [16] Rikina [*]

    Souhlas s komentáři níže - plno nesrovnalostí. Tak, jak je to popsáno, by to nemohlo fungovat. Sml80

    superkarma: 2 15.02.2017, 10:43:38
  16. [15] bobani [*]

    další sci fi ? Sml68

    superkarma: 0 15.02.2017, 10:22:10
  17. avatar
    [14] Mickey Mouse [*]

    Tomuto příběhu nevěřím. Za ty roky bylo nutné za dítě zařizovat a rozhodnout spoustu věcí, kde by to bez jasného souhlasu rodiče (zákonného zástupce) vůbec nešlo. Povinná očkování, zdravotní prohlídky, umístění do školky... Takže matka buď nějak spolupracuje, nebo je příběh vymyšlený.

    superkarma: 8 15.02.2017, 10:16:47
  18. [13] cilani [*]

    risina — #9to nebude kamarádka - tohle už jsem někde četla..

    1. na komentář reaguje Maria28 — #20
    superkarma: 0 15.02.2017, 09:23:52
  19. avatar
    [12] Motty [*]

    Jo a k titulku - skutečná koza by svoje mládě nikdy neopustila.

    superkarma: 1 15.02.2017, 08:58:13
  20. avatar
    [11] Motty [*]

    "Na rovinu jsem řekla, že pokud hodlá za pár měsíců opět zdrhnout, malou jí nedám."[/b]

    Takže ten prostředek s "pokud" bych rovnou vynechala a tý osobě, i kdyby to byla nakrásně moje dcera, bych to dítě už nedala. Mělo se to řešit už dávno, holčičce je pět let a z toho je nejmíň tři roky s babičkou. Mámu nezná a hlavně u mámy není žádná záruka, že i když slíbí, že teď už tady fakt určitě a nabeton zůstane, tak že to taky dodrží. Nevěřila bych jí ani slovo, malou jí nedala a začala se soudit.

    superkarma: 3 15.02.2017, 08:56:38
  21. [10] Nikar [*]

    Nikar — #8píšu jak debil, chyb a překlepů si nevšímejte :-)

    superkarma: 0 15.02.2017, 08:54:10
  22. avatar
    [9] risina [*]

    Další kamarádka Markéty Š.? Sml58 V článku chybí spousy informací. Dceři bylo 23, její matce, tj. babičce, tedy dejme tomu 50 - daly tedy malou do jeslí? Nebo převzala babička rodičovskou dovolenou? A kde je otec dítěte?

    1. na komentář reaguje cilani — #13
    superkarma: 1 15.02.2017, 08:35:37
  23. [8] Nikar [*]

    Celý příběh je divný, každé dítě má i otce, existuje nějaký i oficilně? O venučku se babička hned postarala, no nevím, ale v dnešního době jsou babičky ještě pracující. Jak to bylo s penězi, matka dítěte brala rodičák? Zůstával jí, nebo ho přeposílala své matce? PO dvou letech se dcera pro dceru vrátila, to malé už bylo 3,5 a pravděpodobně by chodila do školky. Ve školce se nedivili, že vše zařizuje babička holčičky? Nyní zase zdrhla, to babička nic neřešila, aby jí vnučka byla svěřená do péče? Ne, tomuto příběhu nevěřím.

    1. na komentář reaguje Nikar — #10
    superkarma: 7 15.02.2017, 08:18:47
  24. [7] cilani [*]

    Otec se o to dítě celou dobu nezajímal? A ta babička za celé ty roky nepodnikla nic, aby jí bylo dítě svěřeno právně do péče?Sml80

    superkarma: 1 15.02.2017, 08:03:09
  25. avatar
    [6] jarka1234 [*]

    Darmovzalova — #5beztak tam pracuje v nějakém "podniku", a protože je asi dobrá "pracovnice",tak má vždy pár dní volna,a tak jede navštívit malou.

    superkarma: 0 15.02.2017, 07:23:18
  26. [5] Darmovzalova [*]

    A co kdyby tu babičku neměla tak dceru dá kam .Myslím si ,že se to nezmění dojede a zase za pár dní zase zmizí .Prostě jí to tak vyhovuje .O dceru je řádně postaráno tak co.Kdoví co vůbec v té cizině dělá a jestli tam vůbec jezdí.

    1. na komentář reaguje jarka1234 — #6
    superkarma: 0 15.02.2017, 07:14:00
  27. avatar
    [4] jarka1234 [*]

    gerda — #2to tam také není napsané,víc informací by to chtěloSml58.

    superkarma: 0 15.02.2017, 07:03:54
  28. avatar
    [3] jarka1234 [*]

    O otci dítěte tam není ani slovo,tak asi je neznámý. To je matka,chudák dítě. Měla by zůstat,tam kam odešla a ne milostivě někdy dojet a motat malé hlavičku. Ta se nezmění. Pořádná matka to nebude nikdySml32.

    superkarma: 0 15.02.2017, 06:56:09
  29. avatar
    [2] gerda [*]

    Jo, a ještě: přispívá matka dítěte babičce a jeho výživu?

    1. na komentář reaguje jarka1234 — #4
    superkarma: 0 15.02.2017, 06:55:46
  30. avatar
    [1] gerda [*]

    A co otec dítěte?Sml58 Je to nějaké neúplné. Když je matka takhle lajdácká, pak by měla být zbavena rodičovských práv. Babička není povinna matku nahrazovat v plném rozsahu jen kvůli rozmarům té matky, má přece svůj život a matku může suplovat leda dobrovolně. Ne takhle. Vidím to na soudním rozhodnutí. A dcera může klidně za Velkou louží zůstat navěky. Dítě už ji stejně nepozná.

    superkarma: 2 15.02.2017, 06:44:42

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme