Reklama

Jsem velkou milovnicí módy a všeho, co se kolem ní točí. Ráda sleduji různé pořady, listuji časopisy a ráda zajdu i na módní přehlídky. Nedávno mě zaujala nová kampaň na kabelky, která je jiná než ty, které zde byly doposud, a podle mě právě proto je naprosto fantastická!

Když jsem viděla fotky ke kabelkám české výroby LUCIELA TASCHEN, téměř jsem oněměla úžasem. Konečně někdo, kdo se nebojí a jde proti proudu. To bylo první, co mě napadlo, protože když se podíváte na většinu reklamních kampaní, vždy to je jedno a to samé, stroze stojící modelky či modelové na bílém pozadí, maximálně někde v přírodě nebo exteriéru.

Na nic jsem nečekala, návrhářku vystupující pod značkou LUCIELA TASCHEN jsem oslovila a těšila se, že se o této extravagantní kampani dozvím více. Co ji přimělo k tomu, aby kampaň byla právě taková?

sa

Přiznám se, že když jsem viděla vaši novou kampaň, tak mě nadchla! Vy jste prezentovala své kabelky na krásné potetované slečně. Čekala jsem, když půjdu za návrhářkou, která stojí za těmito fotkami, že mě přivítá žena, která taky pár malůvek bude mít, ale ne. Co vás tedy přimělo k nafocení takových fotek?
Jedná se o starší nápad mé fotografky Venduly Fantové, se kterou spolupracuji už od začátku své kariéry. Mě se osobně zpočátku nápad nafotit kabelky na nahé potetované ženě moc nelíbil. Potetovaná holka pro mě znamená takovou tu drsnou rockerku, a já k tomuto směru nechtěla směřovat. Takže jsem to nejdříve zavrhla, ale před měsícem jsem jela v autobuse, usínám a řekla jsem si: Prague Fashion Weekend, bude tam představena má nová kolekce, bude tam Zombie boy – uděláme to! :) Pak jsme ihned zahájily akci, začaly jsme shánět nějaké tipy na holky a povedlo se.

Modelka, se kterou jste kampaň nafotila, je tedy Češka?
Je to Češka, Romana Sedlická, která pracuje jako tatoo modelka, má svůj pořad na rádiu. Zajímavé je, že s tetováním začala teprve před třemi lety, takže toho stihla už celkem dost. :) Líbilo se mi, že to její tetování je takové jemné, nic tvrdého. Hlavně věděla, proč a co kde má. Velkou zajímavostí bylo, že si Romana den před focením nechala propíchnout bradavky.

sa

Ona neměla problém s tím, že by se na fotce třeba měla objevit její propíchnutá bradavka?
Nebyl to úplně záměr, zprvu to mělo být tak, že budou kabelky nafoceny na nahé modelce, ale nebude nic vidět. Pak ale to focení bylo tak příjemné a ona s tím neměla problém, že jsme do toho šly. Fotky vyšly krásně, že jsme to pak použily. Já jsem se nejdřív tomu bránila, nechtěla jsem, ale pak jsem zjistila, že to není vulgární, sice se nad tím občas někdo pozastaví, ale je to krásný.

Řekněme si to na rovinu, fotky jsou odvážnější, než bývá v módní branži zvykem, nebojíte se, že by se např. tištěná média bála otisknout vaši kampaň?
Bojí se, většinou vybírají fotky, kde není nic vidět, což je podle mě velká škoda.

sd

sad

Sice je tetování a piercing takovým fenoménem dnešní doby, ale stále se mezi námi najde dost konzervativních osob. Jaká byla reakce okolí, neobáváte se negativního ohlasu ze strany klientek?
Vůbec se špatných reakcí nebojím. Byla jsem překvapená, že lidé brali tu fotku jako celek a až později si všimli, že je tam vidět bradavka. Já si myslím, že to vůbec neuráží, naopak, je to vizuálně krásné. Já si za fotkami stojím a pro mě jsou super.

sad

Plánujete udělat obdobnou kampaň ještě s chlapem?
Ne. Já jsem původně tedy sháněla i potetované mužské modely, ale pak jsme zjistily, že to nahé ženské tělo je prostě krásnější. :-) Navíc jsme po nafocení zjistily, že Romana na fotkách vypadá jako Elizabeth Taylor, a ta se mi moc líbí. :-)

Budete chtít do budoucna pokračovat v podobných kampaních?
Tahle série fotek je ke kolekci Skin to Skin, skládá se z baťohu, tašky přes rameno a variabilního psaníčka na pas nebo na rameno či do ruky, která je inspirovaná právě piercingem a tetováním, příští kolekce bude zase jiná, takže určitě ne.

sa