Rodina

Lucie (32): Bydlení u rodičů má samé výhody

„No bože, tak mi je skoro 32 let a bydlím u rodičů, to jsem jako míň člověk, nebo co?” rozčílí se Lucka, když začne vyprávět o svém životě dospělého dítěte, i když tohle by zrovna slyšet nechtěla. Dospělé dítě? Proč? Protože využívá stále maminčina hnízda?

xcv

Faktem je, že v dnešní době tak zvaně dospělých dětí, které využívají teplo rodinného krbu i přes svůj pokročilý věk, kdy by měly být samostatné, přibývá. Někteří, tedy především ti, kteří žijí sami již od svých osmnácti, dvaceti let, na tyto jedince koukají přes prsty a je to pro ně něco nepochopitelného, ale proč? Vždyť oni to mají vlastně dobře promyšlené, například nemusejí zbytečně utrácet desetitisíce za podnájem malého bytečku, když nemají partnera.

„Hele, vezmi si, že já mám takových bot, kabelek, a celkově moje šatna je tak nabušená, že do nějakého jedna plus ká ká bych se sotva vešla, tam by se maximálně vešly moje hadříky, ale já už ne. Na to, abych si vzala tři plus jedna, už mi nějak finance nestačí, a furt mi to přijde prostě zbytečný,” pokračuje Lucka ve svém vyprávění o tom, jak si spokojeně žije pod křídly svých rodičů.
„Navíc u holky mi to přijde tak nějak pochopitelnější než u kluka mého věku, to už je trošku divný, ne? Vždyť chlap by mělo být takový ten soběstačný článek, který má být zajištěný, a když si najde holku, tak by se holka měla nastěhovat k němu. Sorry, ale představ si, že bych si našla přítele a on by se chtěl stěhovat ke mně, tak to bych ho otočila a vyprovodila ze dveří zase pryč,” vyjadřuje svůj názor na věc žena, která si bydlení u rodičů nemůže vynachválit.
„Samozřejmě našim dávám nějaký ten finanční příspěvek, ač oni nechtějí, je to něco kolem dvou tisíc, což při představě toho, kolik bych platila sama za nájem, je směšný. Ještě když se vezmu, že mám vypráno, vyžehleno, navařeno, prostě veškerý komfort, který si můžeš představit.”

A co když se Lucky nějaký potenciální přítel/milenec zeptá na to, kde bydlí? Na to má skvělou odpověď. „Vždycky když se mě nějaký chlap zeptá, kde vlastně bydlím, odpovím, že v baráku za Prahou. Pak už to většinou moc nerozebírají, a když se náhodou nějaký zeptá, jestli sama, tak mu odpovím popravdě, že u našich, ale většinou dodám, že jsem se k nim nastěhovala po nedávném rozchodu s přítelem a plánuji se brzy zase odstěhovat. Je to pravda, jen s tím, že trošku pozměním realitu, po rozchodu jsem se sice k nim vrátila, ale už to jsou čtyři roky. Většinou to chápou a nějak se nad tím nepozastavují.” 

Teplo rodinného hnízda poskytuje duchovnu téměř celoživotně pocit klidu, bezpečí a jistoty.
Erich Von Däniken

Ano, určitě má Lucka ve všem pravdu. Proč by měla vyhazovat nehoráznou sumu za podnájem, který je v matičce Praze i za maličký byt, ale přece i přes ten veškerý komfort, který “mama hotel” nabízí, tohle musí mít nějaké mínusy.
„Tak všechno má své plusy a mínusy, ač s rodiči vycházím v pohodě a jim to nevadí, že jsem stále u nich, tak mě štve, že si třeba nemůžu vzít nějakého chlapáka k sobě do pokojíčku. Představa, že si užívám divokého a vášnivého sexu a vedle si pokojně spí naši, je divná, navíc jsem celkem hlasitá, takže by to asi nejspíš zjistili,” usmívá se Lucka a ještě dodává: „Ale zase proč bych si měla k sobě tahat nějakýho frajera, když má představa o správném chlapovi je, že mimo jiné musí být finančně zajištěn, a k tomu patří i vlastní bydlení. Takže když si bude chtít užít, tak buď k němu, nebo musí zaplatit nějaký pěkný hotel.”

Z Lucčina vyprávění se zdá, že je spokojená. Plánuje ale, že se osamostatní a vyletí z hnízda? Vždyť už má nejvyšší čas a nemůže bydlet u rodičů do konce života...
„Tak je jasný, že se chci někdy od nich odstěhovat, ale zatím mě to nějak netrápí. Mám vše ke spokojenému životu, naši mě neomezují, díky tomu, že neplatím nájem, si ušetřím nějaké ty peníze na dovolenou nebo nové značkové boty či pěknou kabelku, které tááák miluju!”

Takže když to shrneme, podle Lucie má bydlení u rodičů očividně jen samé výhody. Teplé večeře, vyprané a vyžehlené prádlo, uklizený pokoj, lednička narvaná k prasknutí a v neposlední řadě ušetření několika tisíc měsíčně, což stojí i za oželení nějakých těch nočních sexuálních divočinek. :)

Měnily byste s ní?

Čtěte také:

   
20.10.2014 - Rodina - autor: Markéta Škaldová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [55] Milllius [*]

    My se ted budem stěhovat na Prahu 5 tak se zkus poohlidnout tady. Smichov- Košiře idealni co se dostupnosti tyče a přitom je to blizko k přirodě.

    superkarma: 0 30.05.2016, 20:43:31
  2. [54] Klarušee [*]

    Ahoj v blizke dobe nas čeka stehovani do Prahy kvuli praci. Bydlíme dva roky v MB. Ale vypadá to že letos nejspis budeme muset presunout kotvy kvuli praci do Prahy a proto muj dnesni dotaz - kde to je pro deti nejlepsi? Zatim hledam něco rychle ale v budoucnu bych si představola byt 3+1 do osobniho vlastnictví. Co se lokality týče jde mi o to aby to bylo blizko přirodě.

    superkarma: 0 23.05.2016, 23:34:22
  3. [53] Garwa [*]

    Každého jednou bydlení u rodičů omrzí a pak ho čeká buď hledání nového hnízda, případně realitní služby

    superkarma: 0 12.03.2016, 13:57:00
  4. [52] katkaP [*]

    když se někdy podívám na ceny bytů na prodej, tak by se mi spíše chtělo plakat, ale na druhou stranu, než platit drahé pronájmy, to se raději asi zadlužit

    superkarma: 0 27.01.2015, 14:58:22
  5. [51] Leena [*]

    cilani — #50 spousta rodičů to VÍ, ale stejně se s tim bojí něco udělat, protože si myslej, že by byli zrůdy, kdyby "vyhodili dítě z domova". A neviděj, že už to neni dítě, ale dospělák, co by se měl starat sám.

    Mám známý, strašně milý lidi, ale smrdí jim doma 36letý syn. Oni viděj, že to je špatně, ale bojej se to i jenom víc naznačit, protože na sebe přeci byli vžycky doma hodný. A synovi se nikam nechceSml16

    Ale důsledky už jim docházej: syn nemá ženskou, vnoučat se jen tak nedočkaj, neumí se o sebe postarat, peníze je zvyklej rozházet za koníčky a hospodu...

    superkarma: 1 21.10.2014, 15:15:53
  6. [50] cilani [*]

    Leena — #49nj, jenže rozumný rodič ví, že tímhle to dospělé dítě akorát zhýčká a ve finále na to doplatí obě strany.

    Tož to by byl chlápek velké pako, aby mu do života kecala ještě tchýně s tchánem a ženská obírala o výplatu a utrácela ji za kabelky a podobné kraviny.. Má-li rozum, nechá si ji do postele a na reprezentaci, ale řekla bych, že na víc se holka nehodí, zatím.. Sml57

    1. na komentář reaguje Leena — #51
    superkarma: 1 21.10.2014, 11:21:20
  7. [49] Leena [*]

    cilani — #48 snad jedině že by se nastěhoval ke slečně a využívali by maminčinu péči společně. a utráceli jen za hodinový hotelySml32

    Ale trochu k tématu: bydlení u rodičů po třicítce beru jako znak nedospělosti (pokud to nemá vážný důvody, třeba kamarádka bydlí s invalidní mámou a stará se o ni). Tvrdím, že člověk se má do třiceti odstěhovat, i kdyby to bylo o ulici vedle...

    Jedna moje příbuzná taky chtěla bydlet u rodičů docela dlouho, ale když jsme se pak stěhovala z bytu a nahlodala jí, jestli se tam nepřestěhovat po mě, tak tam nakonec šla. A po letech mi poděkovala, že se díky tomu osamostatnila, poznala svýho manžela...

    Ale třeba to rodičům zmíněné slečny opravdu vyhovuje, to nemůžeme vědět. Třeba se bojí samoty a nechali by si ji tam i zadarmo.

    1. na komentář reaguje cilani — #50
    superkarma: 0 21.10.2014, 11:12:10
  8. [48] cilani [*]

    Leena — #47 nj, jenže tohle chlap sežene u placené společnice ve finále mnohem levněji a bez nervů..

    1. na komentář reaguje Leena — #49
    superkarma: 0 21.10.2014, 07:47:25
  9. [47] Leena [*]

    Blueberry — #45 roztažený nohy, hlasitý projevy a senza kabelky Sml30

    1. na komentář reaguje cilani — #48
    superkarma: 0 20.10.2014, 23:33:40
  10. avatar
    [46] kobližka [*]

    gerda — #44 100% souhlas.Mám to taky tak.

    superkarma: 1 20.10.2014, 19:46:21
  11. avatar
    [45] Blueberry [*]

    Mne je celkem jedno, ze bydli u rodicu s veskerym komfortem a utraci za kraviny. Co mi prijde velice nemoralni je fakt, ze ona jako holka si to muze dovolit a od chlapa ocekava, ze se o ni postara. Proc ten dvoji metr? Co ona muze nabidnout za to "postarani se"? Roztazene nohy?

    1. na komentář reaguje Leena — #47
    superkarma: 5 20.10.2014, 17:45:03
  12. avatar
    [44] gerda [*]

    Markéta Škaldová — #27Nerozumím. Ledaže by slovo kamarádství nebo přátelství znamenalo něco jiného, než si myslím. Jak to vysvětlit...Sml14 No, asi takhle: Mí kamarádi jsou lidé na stejné vlně se mnou. Těžko by mě bavilo povídat si s člověkem, se kterým vnitřně nesouhlasím. Co by mě s ním propána vlastně spojovalo?!Sml80

    1. na komentář reaguje kobližka — #46
    superkarma: 4 20.10.2014, 16:41:50
  13. avatar
    [43] Myskdalen [*]

    Hm, zajímavé, dcera by se už odstěhovat chtěla a nemá na to věk...já tedy kdysi taky toužila po tom bydlet sama...na stará kolena se pak člověk rád vrací a tento citát platí - Teplo rodinného hnízda poskytuje duchovnu téměř celoživotně pocit klidu, bezpečí a jistoty.

    Erich Von Däniken

    superkarma: 0 20.10.2014, 15:36:45
  14. avatar
    [42] *Lefff* [*]

    Vidím to tak, že tento typ buď zůstane na ocet a bude tvrdit, že se nenašel ten pravý (džentlmeni ochotní nechat se využívat vymřou), nebo někoho užene a za pár let po sejmutí růžových brýlí budou oba nespokojení a dojde k rozvodu, načež dotyčná bude tvrdit, že všichni chlapi jsou hrozní.

    Podle mě jde o nevyzrálou, sebestřednou bytost, která se nenaučila převzít odpovědnost za svůj život. Z takových třicátnic se mi ježí chlupy.

    superkarma: 4 20.10.2014, 15:05:25
  15. avatar
    [41] ToraToraTora [*]

    Slečna se za současný stav stydí a nápadníkům lže, takže sama tuší, že je něco špatně. Nikde necítím, že by místo full srërvisu uvažovala byť jen na chvilku, že by si třeba sama prala a žehlila, nebo že by obstarávala své nákupy. myslí jen na sebe a vůbec jí to nepřijde hloupé. nechť u nich bydlí, proč ne, ale chce to trochu sebereflexe a méně vyžírkování

    superkarma: 4 20.10.2014, 14:54:14
  16. avatar
    [40] Žofie [*]

    knihovna — #37 No tak to rodiče vlastně ještě můžou být rádi, že se mají o koho staratSml79

    superkarma: 4 20.10.2014, 14:34:49
  17. [39] Markéta Škaldová [*]

    v.poho — #35já ale nenazvala nikoho moralistou, to bych si ani nedovolila, pouze jsem řekla, že já tohle neřeším, že každému podle jeho chuti...Sml58

    superkarma: 2 20.10.2014, 14:28:11
  18. avatar
    [38] evelyn [*]

    knihovna — #37hlavne ji ti rodice prokazuji medvedi sluzbu, holka se do 32 nenaucila samostatnosti, pravdepodobne ani hospodarit s penezma neumi. Dokud rodice zvladaji prebrat za ni zodpovednost a skakat kolem ni, tak je to v poradku, naopak to zrejme nepujde, kdyz neni schopna se aspon trochu zapojit uz ted.

    superkarma: 5 20.10.2014, 14:09:16
  19. [37] knihovna [*]

    Myslím, že pokud je dcera slušná, tak to rodičům jen prospěje. necítí se tak sami a je odsunut problém prázdného hnízda. Dcera zase má o rodičích každodenní přehled, zda jsou zdrávi a nic nepotřebují.

    1. na komentář reaguje evelyn — #38
    2. na komentář reaguje Žofie — #40
    superkarma: 0 20.10.2014, 13:51:27
  20. avatar
    [36] paníliška [*]

    Markéta Škaldová — #34 Kdoví, jestli nevadí, třeba vadí, ale mlčí. I kdyby nevadilo, na faktu, že slečna je parazit, to nic nemění. Ale určitě to vadí chlapům, když s ní žádný za ty čtyři roky nevydržel. Sml80

    superkarma: 5 20.10.2014, 13:45:12
  21. avatar
    [35] v.poho [*]

    Markéta Škaldová — #34...pak ale nechápu, proč tady ten článek vlastně je, když komentující jsou hned nazvány moralistkami apod.Sml80

    Nebo to má snad být tip, abychom se všichni nastěhovali zpátky k rodičům a zkoušeli jestli jim to taky nebude vadit?Sml80

    1. na komentář reaguje Markéta Škaldová — #39
    superkarma: 3 20.10.2014, 13:26:30
  22. [34] Markéta Škaldová [*]

    paníliška — #30A co třeba, když to rodičům nevadí? Já si osobně myslím, že kdyby jim nějak překážela, tak by se snad ozvali, popř. by si řekli o zvýšení nájemného... ale jak už jsem psala, ať si každý dělá, co chce. Já nejsem žádný morální soudce, abych soudila ostatní...

    1. na komentář reaguje v.poho — #35
    2. na komentář reaguje paníliška — #36
    superkarma: 2 20.10.2014, 13:02:33
  23. [33] cilani [*]

    Nechtěla bych za kamaráda někoho, kdo takto využívá vlastní rodiče. Když jí to není trapné vůči nim nevěřila bych, že se ke kamarádům bude chovat lépe a ani bych to zjišťovat nechtěla..

    superkarma: 2 20.10.2014, 12:48:10
  24. avatar
    [32] OlgaMarie [*]

    Markéta Škaldová — #27 To by čtenářky vyvalovaly oči, kdybych začala psát o svých známých! O kamarádech a přátelích bych nepsala, přestali by jimi být.Sml30

    superkarma: 2 20.10.2014, 12:15:39
  25. avatar
    [31] paníliška [*]

    Markéta Škaldová — #29 Naučili mě číst. Pokud využívá za 2 000 Kč veškerý servis, je to u mě zneužívání matky.

    superkarma: 5 20.10.2014, 12:09:32

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] paníliška [*]

    Markéta Škaldová — #27 Ale jedno plus Vám upřít nemůžu. Po přečtení Vašich článků si stále více vážím svých přátel - dospělých, moudrých lidí, se kterými se kdykoli můžeme vzájemně opřít jeden o druhého a nikdo z nich na nikom neparazituje.

    1. na komentář reaguje Markéta Škaldová — #34
    superkarma: 6 20.10.2014, 12:08:08
  2. [29] Markéta Škaldová [*]

    paníliška — #28A jak víte, že někoho omezuje?

    1. na komentář reaguje paníliška — #31
    superkarma: 2 20.10.2014, 12:07:19
  3. avatar
    [28] paníliška [*]

    Markéta Škaldová — #27 A pokud neomezuje druhého. Sml15Sml68

    1. na komentář reaguje Markéta Škaldová — #29
    superkarma: 2 20.10.2014, 12:04:13
  4. [27] Markéta Škaldová [*]

    gerda — #13 Mám různé kamarádky, ale neškatulkuju nikoho... Zvláštní? Kdo je vlastně zvláštní a kdo normální? Ať si každý přece dělá, co chce, pokud mu to tak vyhovuje?!

    1. na komentář reaguje paníliška — #28
    2. na komentář reaguje paníliška — #30
    3. na komentář reaguje OlgaMarie — #32
    4. na komentář reaguje gerda — #44
    superkarma: 3 20.10.2014, 12:00:53
  5. avatar
    [26] evelyn [*]

    Za dva tacy, navareno, uklizeno, vyprano a vyzehleno...? A spratek si kupuje hadry a kabelky, ze by se ji to nevlezlo do bytu? Kdyby si aspon penize setrila, aby si koupila vlastni bydleni. Asi je to rozcapenej jedinacek, jinak by snad i sourozenci protestovali, u me by letela jak spinave pradlo.

    superkarma: 6 20.10.2014, 11:47:32
  6. [25] MaVy [*]

    i když zase pokud to maminku baví a s dcerkou vychází Sml80, otázkou spíš je umí-li slečna vařit, dovede se postarat o domácnost? ví jak se dává prádlo do pračky, a nejdůležitější, stalo-li by se mamince něco bude jí dcera ten kompletní servis oplácet?

    superkarma: 1 20.10.2014, 11:02:19
  7. [24] MaVy [*]

    na začátku jsem si myslela, že slečna rodičům pomáhá, takže společné bydlení chápu, ale při čtení dál jsem došla k závěru, že je to pěkně vypočítavý, nevděčný spratek Sml80

    superkarma: 4 20.10.2014, 10:50:20
  8. avatar
    [23] enka1 [*]

    Rikina — #21 Sml22Všechny děti mé babičky (tudíž i moji rodiče) bydleli v prvopočátcích založení rodin u ní. Bývalo to na vsi zvykem, ale musely se sakra otáčet a šetřit na odlet z hnízda.

    superkarma: 1 20.10.2014, 10:42:35
  9. [22] Rapunzela [*]

    Stejně jako se tu už psalo: Že bydlí u rodičů, to může být nutnost nebo ekonomicky vhodné - ale ten kompletní servis? Vypráno, uklizeno, uvařeno? Od vlastního dítěte není třeba brát nájem ( i když, pokud dobře vydělává?), ale podílet se na inkasu, pokud se chce stravovat, tak platit přiměřenou částku na jídlo - a měla by se podílet na domácích pracech - vaření, úklidu apod. A s tím - kam jdeš, kdy přijdeš? už by to slečně nepřišlo tak výhodné a radši by se osamostatnila.

    superkarma: 1 20.10.2014, 10:34:06
  10. [21] Rikina [*]

    Bydlela jsem u rodičů ještě jako vdaná paní a s dítkem, protože v té době choť byl na povinné dvouleté vojenské službě, a tak se nemohl ty dva roky starat o rodinu. Ale ty dva roky moje máti nemusela doma na nic sáhnout, všechno bylo hotovo, než přišla domů z práce, což se považovalo za naprostou samozřejmost. Na jídlo jsem pochopiteně taky přispívala. A dohoda zněla dva roky a šlus, dál se staráte sami. A taky jo, v dubnu se mi muž vrátil, a v květnu jsme už bydleli v jiném městě na manželské ubytovně. Dodneška jsem vděčná, že nás tam ty dva roky nechali, to byla hodně veliká pomoc. Ovšem nechávat se vydržovat a nepřeložit stéblo křížem, ať se rodiče starají, to teda je moc. Sml80

    1. na komentář reaguje enka1 — #23
    superkarma: 3 20.10.2014, 10:29:34
  11. avatar
    [20] paníliška [*]

    Řekla bych, že slečna je pěkně vyčůraná. To je teda partie.....Sml68

    superkarma: 2 20.10.2014, 10:24:07
  12. avatar
    [19] cherinka [*]

    Já bych tedy neviděla chybu jen ve slečně, protože jak si ji maminka naučila, tak ji má. Ale když jim to oběma vyhovuje. Mně by to tedy nevyhovovalo. Já tak obětavou matkou nejsem - mám i svůj život. Sml80Sml80

    superkarma: 1 20.10.2014, 10:07:31
  13. avatar
    [18] Léthé [*]

    Milala — #16tak to je normální. Moje děti bydlely již nějaký čas jinde a pak se teprve vdávaly/ženily...až ten večer po svatbě jsem to vždy oplakala a ne jen já, i manžel....až ten večer, když už jsme věděli, že odteď již mají svoje rodiny. Ale to bylo vše, ráno jsem již byla šťastná, že je mám z krkuSml30.

    superkarma: 0 20.10.2014, 10:04:17
  14. avatar
    [17] OlgaMarie [*]

    Dcera, přestože bydlela sama, mi prádlo nosila. Pokládala jsem za zbytečné, aby si kupovala pračku, když já ani tu svou nenaplním. Prala jsem i mamince. Ani jedna stejně neměla, kde prádlo sušit. Dcera mi čas od času koupila zásobu pracích prostředků. A smějte se, občas mi přišla vyžehlit maminka. Všechno.Sml57

    Na bydlení u rodičů všechny výhody zabijí otázky: "Kam jdeš? Kdy přijdeš?"

    superkarma: 2 20.10.2014, 10:01:07
  15. avatar
    [16] Milala [*]

    Mé děti bydlely doma asi do svých 28 let.Taky to bylo dlouho,ale syn čekal až přítelkyně dostuduje a dcera spravovala domeček.Bylo mně po nich docela smutno,ale teď bych neměnilaSml30

    1. na komentář reaguje Léthé — #18
    superkarma: 0 20.10.2014, 09:55:02
  16. avatar
    [15] Léthé [*]

    Mě vadí pouze to, že vlastně i samotná slečna objemné šatny se stydí za to, že bydlí u rodičů a musí se uchýlit ke lži, pokud se jí někdo zeptá kde bydlí. Ona lže. A to mi jediné přijde dost ujeté. Její rodiče řešit nebudu. Oni se tu nezpovídají.

    superkarma: 5 20.10.2014, 09:50:29
  17. avatar
    [14] enka1 [*]

    Suzanne — #10Sml67 Něco podobného jsem chtěla napsat. Bydlet u rodičů? Proč ne, ale že nepere, občas neuvaří, neuklízí - to je na přestlamuSml24

    superkarma: 4 20.10.2014, 09:47:47
  18. avatar
    [13] gerda [*]

    Slečna Škaldová má zvláštní kamarádky - nebo kde k téhle zpovědi vlastně přišla? Mně by tohle určitě nikdo nesvěřil, protože by byla jasná reakce, která by nastalaSml57Sml52

    1. na komentář reaguje — #5
    2. na komentář reaguje — #5
    3. na komentář reaguje Markéta Škaldová — #27
    superkarma: 3 20.10.2014, 09:37:47
  19. avatar
    [12] diblice [*]

    no tady bude asi i chyba u maminky, bydlet společně asi jo, ale abych poskytovala kompletní servis, to teda ne, spíš bych očekávala výpomoc obráceně, od Lucky k mamince

    superkarma: 1 20.10.2014, 09:34:56
  20. avatar
    [11] Léthé [*]

    Já se nemohla dočkat, až mi moje děti "vypadnout" z domovaSml30. Nedovedu si představit, kdyby s námi žily. Jsem asi sobec.Sml80 Naopak znám matky, které končí až u psychiatra, s diagnózou syndrom prázdného hnízda. Slečna a její matka to mají zřejmě jinak. Jaké si to uděláš.....

    superkarma: 0 20.10.2014, 09:22:20
  21. avatar
    [10] Suzanne [*]

    Nu, já nevím, ale proč se rozčilovat na onu postarší slečnu? Je spousta lidí, co prostě využije nabídku, nemají míru. Ale proč má vypráno a vyžehleno? Proč má probůh uklizený pokoj? Není to té mamince (nebo kdo jí to tam uklízí) blbé? Sml80 Taky mám zatím doma dospělého syna, protože studuje. Prádlo do pračky si dát umí, vařeno rozhodně nemá, protože někdy prostě nezbyde. Však si něco uloví. Nebo uvaří i pro nás. A že bych mu uklízela pokoj? Probůh Sml2

    1. na komentář reaguje enka1 — #14
    superkarma: 6 20.10.2014, 09:11:24
  22. [9] mařinka [*]

    Tohle že jsou názory 32leté ženy? Takové projevy bych čekala od puberťáka. Ještě bych pochopila, kdyby u rodičů jen bydlela a o své se starala, nebo se s mámou střídaly, ale nechat se kompletně obsluhovat? Nepomoct ani s blbým nákupem? A ještě se tím vším vychloubat? Sml43

    superkarma: 3 20.10.2014, 09:06:43
  23. avatar
    [8] jiti [*]

    Pánidrazí tak takové děcko bych teda nechtělaSml31 A to je "slečna" skoro stejně stará jako já Sml31

    superkarma: 1 20.10.2014, 08:27:29
  24. [7] cilani [*]

    No, neznám chlapa, který by stál o nesvéprávnou pipinku, která čeká, že bude chlapem zajištěná.. Pak to nemá fňukat, že o správného chlapa nezavadí.. zavadila by, ale holt - svůj k svému.. a dobře jí tak..

    Celkem se divím, že jí rodiče nenaúčtují pořádný nájem nebo se nenechají obsluhovat, za to, že tam bydlí za pár šušní.. mně by bylo hamba takhle rodiče zneužívat a ještě si myslet, že jsem bůhví co..

    superkarma: 2 20.10.2014, 08:12:56
  25. avatar
    [6] Jitullinka [*]

    "Dokud máma funí, budu já u ní"

    superkarma: 3 20.10.2014, 07:40:20
  26. avatar
    [5] Májík [*]

    Tomuhle že je 32? Mám pocit, že rozhovor byl veden s nevyzrálou patnáctkou. Mám syna, je mu 23 a už rok bydlí sám, teď tedy s partnerkou,ale ve svém. Jasně, že když požádá, tak nějak pomůžu, ale tohle bych teda doma mít nechtěla.

    superkarma: 4 20.10.2014, 07:30:15
  27. avatar
    [4] Žofie [*]

    Docela je mi líto maminky - takhle samozřejmě sdělovat, že maminka pere, žehlí, vaří... Bodejť by neměla kvanta hadrů a kabelek, když se žije za 2 litry měsíčně Sml31 Rodiče asi nemají právo na svůj život a klid, jen ať se starají....Sml24

    superkarma: 4 20.10.2014, 07:16:01
  28. avatar
    [3] gerda [*]

    Divný náhled na život dospělé ženy. Při čtení titulku jsem si říkala, že snad konečně někdo přišel na to, že se generace vzájemně potřebují kvůli pomoci. A ono je to jinak - vypočítavost. Slečna by se měla stydět, ale to ona asi nedovede.

    superkarma: 8 20.10.2014, 04:32:20
  29. [2] Rikina [*]

    Styděla bych se, být taková vyžírka, ne se tím ještě chlubit. Hlavně bych neměnila s rodiči tohohle nadělení. Sml57 Ovšem ono to asi bude tak, že co si vychovali, to mají. Sml80 Ke své škodě. Protože něco takového si jen tak na krk nikdo neuváže, tak budou mít dcerunku doma patrně velice dlouho.

    superkarma: 4 20.10.2014, 02:22:03
  30. avatar
    [1] Altamora [*]

    Chtěla bych vidět toho zajištěného muže, který si do svého bytu nastěhuje stárnoucí ženu, které vaří, pere, žehlí a uklízí matka. Moc jich není, když se za čtyři roky neobjevil. Za další čtyři roky jich nepřibude. Ne, neměnila bych s ní. Dospělé dceři bych takový taky neposkytovala.

    superkarma: 5 20.10.2014, 00:33:22

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme