Většina obchodních center nemá o své zákazníky nouzi ani v těchto neúnosně horkých letních dnech díky ventilačnímu systému, předchlazujícímu vzduch na teploty až o 6°C nižší, než je upocená venkovní realita.

 

Jak přesvědčivě dokázaly výsledky ankety mezi návštěvnicemi obchodních center, dívkám a ženám šílená vedra v nakupování nijak nebrání. Motivací vyrazit na nákupy právě v tomto čase je pro 56% dotazovaných velké množství nabízených slev u různých druhů zboží. Většina (76%) koupěchtivých zákaznic raději navštíví obchodní centrum, kde je oproti rozpáleným ulicím velmi příjemně, než aby za těchto teplot obcházela obchody situované na různých místech ve městě. Ventilační systém, který předchlazuje horký vzduch na teploty maximálně o 6°C nižší, než jsou reálné teploty venku, podléhá přísným hygienickým normám a zákaznice si tak mohou být naprosto jisté, že jim nehrozí nachlazení z přechodu z tepla do zimy, jak to někdy bývá v plně klimatizovaných prostorách. Nakupování v obchodním centru si navíc mohou  zpříjemnit posezením v kavárně, obědem v restauraci nebo třeba návštěvou kina.

 

 

V době letních slev je patrný nárůst počtu návštěvníků obchodních center i z řad mimopražských obyvatel. Za nákupy vyráží celé rodiny s dětmi převážně o víkendech. V průběhu pracovního týdne v obchodních centrech nakupuje převážná většina žen. Na dotaz, zda je nakupování v pracovních dnech příjemnější než o víkendu, většina dotazovaných odpověděla kladně. Některé zákaznice si odběhly z práce o polední pauze a místo oběda si udělaly radost nějakým kouskem oblečení za velmi přijatelnou cenu. Do obchodů lákají zákaznice až 70% slevy na ceny letního zboží, především oblečení, obuvi a kabelek. Velký zájem je mezi ženami o trendy plavky, krátké sukně a živůtky.
 

 

Ze zboží, které ženy a dívky nejčastěji v době dovolených nakupují, jednoznačně převažuje moderní oblečení, kosmetika a lehká letní obuv. Dalším předmětem zájmu jsou obchody se spodním prádlem a plavkami. Některé z žen hledají vhodný doplněk k zakoupenému oblečení, většinou šperk nebo bižuterii. Ty zákaznice, které shání zajímavý dárek a nemají naprosto přesnou vizi, často zavítají do obchodů s keramikou, dárkovými předměty a knihami.

Tisková zpráva

 

Reklama