.

Letos #znojmochutna

Cestování

Letos #znojmochutna

Letošní turistická sezóna je ve Znojmě ve znamení požitků. Znojmo cílí na všechny naše smysly a láká jasným sloganem: #znojmochutna. „Cílem letošní kampaně je dát Znojmu jasnou značku, která nejlépe vystihuje jeho potenciál a jedinečnost v podobě vína, piva, okurek, historického centra města, krásy okolní přírody a zážitků z místních kulturních akcí,“ vysvětluje místostarosta Jan Grois.

„Vloni bylo Znojmo díky oslavám 790. výročí od povýšení Znojma na královské město prezentováno jako město historické. Letos a v letech následujících bychom rádi, kdyby se Znojmo profilovalo jako město, kam je radost cestovat, jako město, které nabízí spoustu zážitků a jako město, kam se lidé rádi vracejí,“ dodává místostarosta Grois.

Znojmo

Nosným mottem Znojma v oblasti turistického ruchu se tak stává slogan #znojmochutna. „Když jsme vymýšleli, jak Znojmo letos v souvislosti s naším novým tahákem – Expozicí pivovarnictví – propagovat, došli jsme k závěru, že nechceme prezentovat jen samotnou expozici a pivo, ale chceme představit město Znojmo jako místo, které si vychutnáte všemi smysly,“ uvádí František Koudela, ředitel Znojemské Besedy, která má podporu cestovního ruchu na starosti. „Máme lahodná vína, výborné pivo, město je proslulé okurkami, památkami a jeho celkovou historickou podobou, navíc ho obklopuje překrásná příroda a konají se tu vyhlášené kulturní akce. A za tím vším k nám turisté jezdí,“ doplňuje Koudela. Hlavními komunikovanými tématy tak budou: víno, pivo, okurky, památky, příroda (turistika, vodáctví) a kulturní akce.

Pro propagaci město zvolilo moderní způsob: slogan v podobě hashtagu. „Souvisí to nejen s tím, že velká část propagace bude probíhat přes sociální sítě, ale také s tím, že jsme chtěli dát Znojmu novou, moderní a neotřelou tvář. Navíc jde o jednoduše pochopitelný a zapamatovatelný slogan,“ doplňuje Koudela. Motto #znojmochutna tak brzy potkáte na billboardech u vybraných úseků dálnic a na nádražích v Brně, Břeclavi, Ostravě, Pardubicích, Praze a Přerově.

Pro jasnou komunikaci bude sloužit nový propagační materiál a byla zaregistrována také nová doména www.znojmochutna.cz. „Nejedná se o novou webovou stránku, ale o podstránku našeho webu Znojemské Besedy, kde bude tento projekt podrobněji vysvětlen. Odkazovat bude standardně na stránku www.objevteznojmo.cz, kde turisté najdou další podrobnosti,“ říká Koudela. Podstatná část kampaně bude realizována přes sociální sítě, především pak přes Instagram znojmochutna.  „Chceme, aby sami návštěvníci, ale i místní, utvářeli podobu této kampaně sdílením svých zážitků z města Znojma a jeho okolí,“ dodává Koudela. Nezůstane jen u zmíněného propagačního letáku či založení instagramového účtu, kampaň bude Znojemská Beseda dále rozvíjet a dlouhodobě s ní pracovat.

#znojmochutna

Nechte se unést chutěmi, které vám Znojmo nabízí. Nejsou to jen víno, pivo a okurky, jež ho činí známým a dodávají mu na své jedinečnosti. Znojmo je především místem, kde na vás dýchne historie. Poznejte jeho romantická zákoutí, jeden z největších podzemních labyrintů ve střední Evropě nebo řadu dalších významných památek. Okouzlí vás i okolní příroda, cíl mnoha turistů, cyklistů a vodáků. Užijte si krásy národního parku Podyjí či úrodných vinic v okolí města. Nebo zavítejte na některou z kulturních akcí, které se zde během roku konají. Ve Znojmě si své zážitky vychutnáte všemi smysly!

www.znojmochutna.cz

   
04.07.2017 - Doma - autor: Komerční článek

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme