Na začátku každého letu obdrží cestující Economy Class láhev vody, osvěžující ručník a sluchátka. Cestující jsou tedy ihned připraveni na jejich let. U letů z Amsterdamu bude po této uvítací službě cestujícím nabídnuta rozšířená nabídka jídel.

Na mezikontinentálních denních letech z Amsterdamu bude nové jídelní menu obsahovat výběr z teplého jídla, velký, kvalitní salát a dezert. Na středně dlouhých a delších mezikontinentálních letech bude výběr občerstvení dále zdarma rozšířen o zmrzlinu, sladkosti a jiné chutné občerstvení. Cestující budou také vyzváni, aby se samy obsloužili v kuchyňce.

Plán služeb mezinárodních letů

Tato nová služba Economy Class byla představena 1. července 2018 v následujících devíti destinacích: Bonaire (přes Arubu), Entebbe (přes Kigali), Fortaleza, Osaka, Hongkong, Vancouver, Soul, Rio de Janeiro a Houston. Od začátku zimního programu, tedy od 28. Října 2018, bude služba již dostupná pro všechny mezikontinentální lety KLM. Lety jsou rozděleny na denní i noční, ale také podle třech různých vzdáleností, a to:

  • Krátké mezikontinentální lety;
  • Střednědobé mezikontinentální lety;
  • Dlouhé mezikontinentální lety.

Celková služba bude upravena podle zóny, aby se nejlépe shodovala s biorytmy cestujících. Cestujícím bude, jako vždy, k dispozici řada alkoholických a nealkoholických nápojů na palubě každého letu.

Více viz video:


 
Proč KLM zavádí novou službu v Economy Class?

Nová kolektivní smlouva pro palubní personál společnosti KLM obsahuje doložku, která přiděluje méně členů posádky na mnoho z mezikontinentálních letů. Proto je zapotřebí nastavit efektivnější služby v Economy Class. Díky lepšímu využití prostoru na jídelních vozících mohou být vozíky vybaveny více zásobníky, což zajistí, že cestující budou obsluhováni rychleji. Nová služba je také více v souladu s přáním cestujících. Množství jídel a nápojů zůstává stejné, zatímco kvalita služby se zlepšuje.

Udržitelné stravování

Společnost KLM se snaží zajistit, aby její stravování po celou dobu letu bylo co nejvíce udržitelné. Na všech letech společnosti KLM je cestujícím podávána čokoláda a káva s certifikátem UTZ nebo Fairtrade. Pro všechny lety z Amsterdamu zajišťuje společnost KLM kuřecí maso a výrobky z vajec, které jsou certifikovány a byly vyrobeny v podmínkách šetrných ke zvířatům. Za toto úsilí získala letecká společnost KLM ocenění Good Egg Award a Good Chicken Award. Tam, kde je to možné, je zajišťováno udržitelné stravování i na letech do Amsterdamu.

Tato nová koncepce mezinárodní třídy Economy byla navržena s ohledem na udržitelnost. Nádobí i příbory jsou lehčí než dříve, což pomáhá snižovat emise CO2. Dále byla odstraněna papírová prostírání, díky čemuž je každoročně spotřebováno o miliony kusů papírů méně.

Reklama