Bulvár

Lenka V: Uvědomte si, že reklamní letáky dávají práci stovkám, tisícům lidí

Na závěr si vždycky nechávám příspěvek, který téma dne jakoby uzavře. Myslím, že příspěvek čtenářky Lenky, která pracuje jako manažerka obchodního řetězce, naše dnešní letákové téma uzavírá důstojně. Přečtěte si poslední zveřejněný příspěvek.

Reklamní letáky tu máme proto, protože je co nabízet. A buďme rádi. Co bychom za takový výběr zboží dali ještě před několika lety,kdy letáků nebylo potřeba, protože na ně nebylo co dát. Sortiment zboží je obrovský a každý se chce uživit. To je jedna z daní za demokracii, to je jedna z daní za to, že žijeme relativně v blahobytu a můžeme si koupit věci, na které jsme se v minulosti dívali tak akorát prostřednictvím západních katalogů (pokud se k nám dostaly) případně ve výkladních skříních Tuzexu.

Pokud někdo navrhne, jak nabízet všudypřítomné zboží bez letáků a jiných druhů reklam, zaslouží přinejmenším Nobelovku, ale nikdo takový se asi neobjeví.
Chraňme naše lesy! To je myslím částečně na každém z nás, na každém jednotlivci. Pokud se naučíme třídit odpad, recyklací starého papíru bude vznikat nový a nový, a tak to půjde pořád dokola.

Pracuji jako manažerka obchodního řetězce a věřte mi, že i my jsme moc malí páni na to, abychom reklamní letáky nějak korigovali, či ovlivňovali jejich množství. Je to ještě výš, v mateřských centrech těchto obchodních řetězů, my jen plníme zadání. Na čem se ale podílíme, to je vzhled a grafické zpracování, a proto mě častokrát hodně mrzí, když pracovní úsilí některých šikovných a nadaných (neříkám, že se to týká všech) grafiků a návrhářů, vidím válet se v kalužích po zemi.

Je to práce jako každá jiná. Uvědomte si, že reklamní letáky dávají práci stovkám, tisícům lidí.
Naučte se je přijímat, jsou součástí našeho nového života a také… velká část jejich úspěchu závisí na distributorovi, to znamená na tom, kdo a jak je roznáší.

Pěkný den ... a s předstihem (jak je v naší branži přirozené a normální) ... pěkné Vánoce :)

Lenka V.

Pozn.red. : Text nebyl redakčně upraven

____________

Shrnula jste to hezky - prostě manažersky. Děkuji za Váš příspěvek.
... a tak jo, kdybychom se „neviděly“ hezké Vánoce :))
Saša

Téma dnešního dne 8. listopadu: Reklamní letáky

  • Nacházíte ve vašich schránkách reklamní letáky?
  • Vyhazujete je nebo do nich rády nahlédnete?
  • Porovnáváte ceny?
  • Nakupujete podle nich?
  • Kdy nejvíce? (Vánoce, Velikonoce, výprodeje)
  • Byla jste někdy podle reklamního letáku napálena?
  • Obtěžují vás?
  • Nevadí vám?

Vše o letácích pište na redakční e-mail: redakce@zena-in.cz
Jednu nakupující nenapálím, ale odměním malým dárkem:
3 x luxusní  tělový krém AVON – naturals: s mlékem a medem, s vanilkou a s růží a broskví

krem

   
08.11.2011 - Příběhy - autor: Alexandra Stušková

Komentáře:

  1. [3] sdrawa [*]

    Souhlasím s tématem článku, raklamní předměty jsou velmi důležité a plní nezastoupitelnou úlohu v propagaci firem a společností. Musíte uznat, že některé reklaní předměty jsu užitečné, třeba takové klíčenky, nebo magnetky

    superkarma: 0 22.04.2013, 12:21:31
  2. avatar
    [2] Bugy [*]

    Ale všichni tuhle reklamu zaplatíme v dražším zboží....

    superkarma: 1 08.11.2011, 19:25:26
  3. [1] leontieen [*]

    Máte pravdu. Já patřím k lidem, kteří reklamní letáky využívají ke koupi zboží. Dokonce i takového, které stojí více než 10 000 Kč. Na druhou stranu pokud někdo má více než 1 nemovitost a firmu, tak ho naštve, že má několik stejných letáků a musí přemýšlet kam s nimi.

    BTW: zítra sem může napsat vedoucí obchodních zástupců nebo call centra s operátory aktivního telemarketingu ať jsme na její podřízené hodní, že všichni nejsou špatní lidé, akorát dělají svou práci, která je jako každá jiná a máme být rádi, že nejsou na ÚP.

    superkarma: 0 08.11.2011, 18:05:35

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme