Bulvár

Léčitel? Nevěřím, že by mi pomohl!

 

Onemocněla jsem. Měsíce jsem ležela v nemocnici, vozili mne z jednoho vyšetření na druhé, infuze, léky, nic nezabíralo. Nakonec jsem se nechala propustit na revers domů. Už jsem nechtěla vidět bílé stěny, byla jsem vyčerpaná. Ale nevzdávala jsem se – třeba se brzy najde na mou chorobu lék, prostě to musím do té doby nějak vydržet. Jenže se to postupem času vydržet nedalo. 

Rodina navrhla léčitele. Jsem realista, sice věřím bylinkám, ale představa, že nade mnou někdo krouží virgulí nebo pohybuje rukama, vyvolávala na mé tváři ironický úsměv. Nakonec jsem jednoho navštívila – vystupoval často v televizi, četla jsem s ním rozhovory. Předpokládala jsem, že v "tom" něco bude. Jenže po jeho „zákroku“ jsem skončila na několik dní v nemocnici, můj už tak špatný zdravotní stav se ještě zhoršil. Nechtěla jsem o žádném dalším ani slyšet. Rodina to nevzdala – ten další prý spolupracuje s lékaři, ještě jednou to zkusit, za to nic nedáme.

Byl to sympatický pán, pacienty přijímal jen o víkendu, přes týden pracoval v uhelném dole. Hned ve dveřích jsme mu řekla, že tomuto způsobu léčení nevěřím. Usmál se, na to mám samozřejmě právo. Neřekla jsem mu, co mi je. Dala jsem si práci, abych vypadala co nejlíp. Bledou pleť změnilo solárium na zdravě opálenou, kruhy pod očima zakryl korektor. Vzal si pružinu a pomalu mne obcházel. Pružina se mu točila v rukách. Vše jsem bedlivě sledovala – nechtěla jsem se nechat napálit.

Pak řekl diagnózu. Překvapení jsem už neskryla. Měl pravdu. Nicméně jsem si řekla, dobře, poznal to, ale pomůže mi? Začal rukama kroužit nad mým tělem, pořád jsem ho soustředěně pozorovala. Přiblížil dlaně asi 20 cm k mé noze – „cítíte něco?“ Cítila jsem, jako by ke mně někdo přiblížil rozpálenou žehličku – žádná tam nebyla – jen jeho dlaně ve vzduchu. Rukama pomalu projížděl nad mým tělem a já cítila, jak se teplo pomalu přesouvá z jednoho místa na druhé. Nakonec přiložil ruce na mou hlavu a já byla uvolněná jak už dlouho ne. Bylo mi po hodně dlouhé době dobře, ale červíček pořád hlodal. Znáte to, první vyhrání z kapsy vyhání. Počkám si, jak to bude pokračovat. A ono to pokračovalo a pořád k lepšímu. Lékaři nemohli uvěřit vlastním očím, že mi nějaký horník pomohl. Nicméně naprosto souhlasili s tímto postupem. Celý rok, každou sobotu jsem k panu léčiteli jezdila. A bylo mi čím dál lépe. Postupně jsem se začala vracet do normálního života.

A uvěřila. Uvěřila tomu, že jsou na světě lidé, kteří dovedou léčit jinak než léky. Že mají „zázračnou“ energii, která dovede uzdravit.

Věříte léčitelům?

   Jaké s nimi máte zkušenosti?
      Pokud jste nějakého navštívili, jak vás léčil?
          Kdyby vám tradiční medicína nepomohla, hledali byste i jiný způsob léčby?
              Máte sami v sobě "něco", co léčí a pomáhá druhým?

   
13.03.2006 - Společnost - autor: Míra Šindrbalová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [48] DELCOP [*]

    Lidska schranka neni nic vic, nez spousta chemickych a energetickych procesu a jak vime, tyto procesy se daji ovlivnovat nejruznejsimi zpusoby...

    superkarma: 0 15.03.2006, 20:59:25
  2. [46] Celka [*]

    ahoj, chcete-li mrkněte na www.dedekkorenar.cz a pro pražáky: stačí zajít tento víkend na výstavu Esoterika do Holešovic a tam ho i osobně potkat,...názor si udělejte sami, neboť zkušenosti jsou nepřenosné, i když jsou velmi velmi pozitivní

    superkarma: 0 15.03.2006, 00:13:00
  3. avatar
    [45] jewelinka [*]

    Říká se, že 80% nemocí je psychosomatického původu
    A já souhlasím s pořekadlem "Věř a víra tvá tě uzdraví" Samozřejmě useknutý prst ti sám nedoroste, ale pozitivní myšlení dokáže hodně.. a pokud to bude třeba víra v léčitele .. bylinky .. jógu .. meditace .. kontaktem se zvířaty .. prostě cokoli, co nám psychicky pomůže, je to jen dobře.

    superkarma: 0 14.03.2006, 19:00:03

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [44] zena [*]

    Pokud někdo znáte nějakého "OVĚŘENÉHO" léčitele, tak bych si taky vzala kontakt - do vzkazů - děkuji. Je to pro mého 3letého syna.

    superkarma: 0 14.03.2006, 14:13:11
  2. avatar
    [43] Meander [*]

    Vivian: Sorry, ale doktor má aspoň ponětí o tom, co dělá. Jak bílou mafii nenávidím, v tomhle jsem na jejich straně.

    superkarma: 0 14.03.2006, 10:28:01
  3. avatar
    [42] Ammey [*]

    Prosím Vás, máte-li některá kontakt na léčitele, který Vám opravdu pomohl...pošlete mi ho do vzkazíků....Děkuju

    superkarma: 0 14.03.2006, 07:14:06
  4. avatar
    [41] Vivian [*]

    Meander: stejně dobře to může podělat i lékař, nemysli si ... A toho je mnohem těžší dohnat k zopovědnost než léčitele, bohužel

    superkarma: 0 13.03.2006, 21:35:13
  5. avatar
    [39] Meander [*]

    Jamina: Když mi kadeřnice zvorá vlasy, dorostou. Když mi léčitel podělá zdraví, zemřu.

    superkarma: 0 13.03.2006, 19:45:17
  6. avatar
    [33] Vivian [*]

    Kocicka: Na to žádnou moc mít nemusíš.

    superkarma: 0 13.03.2006, 14:18:19
  7. avatar
    [32] Kocicka [*]

    každý čemu věří.....já osobně o tom mám velké pochybnosti, kde tuto moc berou?

    superkarma: 0 13.03.2006, 13:55:51
  8. avatar
    [30] závislá na čokoládě [*]

    Mi máme jednu špatnou a jednu dobrou zkušenost. Tomu prvnímu šlo jen o peníze a ten durhý opravdu na synovi poznal, co mu je a snaží se pomáhat jak to jde.

    superkarma: 0 13.03.2006, 12:53:39
  9. avatar
    [29] Vivian [*]

    Hlavně že všichni věří lékařům, kteří se taky nezřídka "netrefí" s diagnózou nebo léčbou, nebo si s nemocným vůbec nevědí rady Nejsou náhodou všichni doktoři taky šarlatáni?

    superkarma: 0 13.03.2006, 12:37:17
  10. avatar
    [28] Léthé [*]

    Věřím tomu .Mám stejnou zkušenost se svou dcerou, když jí bylo asi 10-11 let a nějak se v tomto věku dítě až tak oblbnout nedá. Žádné bylinky, žádné serepetičky, žádné bobule, pouze jí dodával energii a tělo si pomohlo samo . Byla v pohodě dlouhá léta.

    superkarma: 0 13.03.2006, 12:29:07
  11. avatar
    [25] Oři [*]

    Nevíte někdo náhodou o nějakém léčiteli na karlovarsku?

    superkarma: 0 13.03.2006, 12:06:28
  12. avatar
    [22] *Kotě* [*]

    Angel79: modroocka: naprosto beru, že jste o svých schopnostech přesvědčené, rozhodně bych si nedovolila z fleku tvrdit, že jste šarlatánky, ale moje zkušenost je taková, že jsem žádného léčitele, který by skutečně léčit uměl, nepoznala. A že jsem jich poznala... no, rozhodně desítky, jednak jsem se jeden čas hodně pohybovala v těchto "kruzích", jednak i coby "pacientka"... neznám žádného, který by to skutečně uměl, žádnému nevěřím.

    superkarma: 0 13.03.2006, 11:06:32
  13. [21] rozina [*]

    Moc prosím Angel79, zda by byla tak moc hodná a ozvala se mi. Děkuji předem
    rozinasebranec@centrum.cz

    superkarma: 0 13.03.2006, 10:27:48
  14. [20] Anai [*]

    Bylinám nevěřím, piju je s odporem a proto mi asi nepomáhají. Jednou jsem dala na babské rady, koupala nohu potiženou křečovými žilami v odvaru z kopřiv, zničila koberec (párkrát se to vylilo, jak jsem do toho šlápla ) a výsledek byl ten, že mi za to léto naskočila jedna zbrusu nová křečovka!

    superkarma: 0 13.03.2006, 09:16:32
  15. [19] Evalota [*]

    Taky jsem nevěřila a ještě pořád se peru s otázkou věřit,či ne ?
    Jednu takovou osobu,která mi moc pomohla znám a stýkám se s ní.Moc mně pomohla,jde to sice krůček po krůčku,ale jde to...a taky si říkám,i kdyby tato osoba neměla vzácný dar léčit a jenom dovedla vyvolat v člověku důvěru sama v sebe...budu jí vděčná do konce života.Ona někdy samotná víra v něco,udělá s člověkem naprosté divy a dokonce uzdravuje

    superkarma: 0 13.03.2006, 09:13:21
  16. [18] chyara [*]

    Já na to věřím. Před dvěma lety jsem se seznámila s klukem přes internet a byl to shodou okolností léčitel aniž bych to před tím věděla. Na vysoké škole jsem si poškodila žaludek nesprávnou,jednotvárnou a nic moc teplou stravou. Když jsem něco snědla, bylo mi šíleně zle. Musela jsem přestat jíst některou zeleninu a další jídla,abych se bolesti vyvarovala,ale i tak mi to bylo houby platné, protože bolesti přetrvávali nadále. Párkrát jsem se sešli a řekl mi, že mám špatné čakry(vůbec jsem nevěděla co to je). Ten člověk měl na mě takový vliv, že mě dokázal rozbrečet, rozesmát,ale také uzdravit. Nyní si nadále píšeme a já se s ním cítím báječně, jako s nikým jiným.

    superkarma: 0 13.03.2006, 09:09:44
  17. avatar
    [17] Suzanne [*]

    Poté, co jsem dva roky měla šílené bolesti hlavy a klasická medicína na nic nepřišla ani nepomohla, mě otec - lékař poslal k léčitelce. Když jsem u ní seděla, v duchu jsem se smála, bylo mi za ty její "komedie" trapně, nevěřila jsem ničemu, co dělala. Když jsem od ní odcházela, po dvou letech poprvé jsem necítila tu strašnou bolest. Co víc, už se to nikdy nevrátilo

    superkarma: 0 13.03.2006, 08:49:48
  18. avatar
    [16] Pentlička [*]

    Léčitelům vůbec nevěřím, stejně tak astrologům, kartářkám a jiným podobným šarlatánům. Buď jsou to přímo podvodníci, kteří tahají lidem peníze z kapes naprosto záměrně, nebo jsou to lidé, kteří to nemají v hlavě v pořádku. Já, narozdíl od Blueberry, kdyby mi zjistili rakovinu,bych mazala zcela určitě do nemocnice a jít k nějakému cvokovi s virgulí a bylinkami by mě ani nenapadlo!

    superkarma: 0 13.03.2006, 08:37:18
  19. [15] Anai [*]

    Kamarád jel někam na sev. Moravu (Šumpersko, tuším, též) na léčitelem, který prý spolupracuje s brněnskými lékaři a nebere peníze. Měl podezření na rakovinu - naštěstí mylnou. Jela jsem ze zvědavosti s ním a také jsem udělala zkušenost: trpěla jsem a trpím žlučovými kameny - no a on to nepoznal!!!!!!! Takže - moc nevěřím, i když sama sobě dokážu "vyléčit" bolesti hlavy a i ostatním, prostě jen stisku ta místa a fakt to pomáhá.

    superkarma: 0 13.03.2006, 08:25:48
  20. [13] gobi [*]

    Na vlastní oči jsem viděla "věhlasného" léčitele že šumperska, jak vzal basebalovou pálku a praštil otce do zad - na páteř - s tím, že již ho bolesti přejdou ..... myslíte, že přešly? Rodiče tenkrát zaplatili za tuhle léčbu nechutné prachy.

    superkarma: 0 13.03.2006, 07:42:52
  21. avatar
    [12] Tanzi [*]

    add č.3

    Nechci popisovat zdlouhavě naše zkušenosti s léčiteli, ale poznali jsem tři a ani v jednom případě nedošlo ke zlepšení zdravotního stavu u našeho syna.
    Jenom mohu říct, že k prvnímu jsme jezdili po dva roky 2x týdně do Prahy.
    K druhému 3/4 roku a u toho třetího jsme byli jednou.
    Všichni si brali peníze.
    Na svou čest vám tady říkám, že kdybych viděla výsledky, tak jsme byli ochotní prodat třeba stůl na kterém jíme, postel na které spíme....ale bohužel se tak nestalo.

    A svou otázku jsem položila, protože jsem si vzpoměla jak jednou v časopise byl rozhovor s jakýmsi uznávaným léčitelem (jméno již nevím) a on to odsuzoval.
    Jinak argumenty co jste dole napsaly chápu.

    superkarma: 0 13.03.2006, 06:46:03
  22. avatar
    [11] draja [*]

    Verim a zkousim
    Astrolog, dejepisec a lekar S Ma Cchien pred 2000 roky popsal nekolik druhu lidi, ktere nelze lecit:
    1. Pysni svehlavci, se kterymi neni rozumna rec.
    2.Chamtivci, kteri v honbe za penezi zanedbavaji svoje telo.
    3.Lide, kteri se nechteji zrict rozmarileho zivota
    4. Nemocni, kteri jsou v tak chatrnem stavu, ze nemohou prijmout lek

    superkarma: 0 13.03.2006, 05:56:53
  23. avatar
    [10] Irka1 [*]

    verim a neverim .
    Verim prevenci onemocneni, ale uz neverim, ze lecitel dokaze vylecit kazdou nemoc.

    superkarma: 0 13.03.2006, 05:18:04
  24. avatar
    [9] Blueberry [*]

    modroocka: Jednoznacne souhlasim. Nejak nechapu lidi, kteri jdou s rakovinou na chemoterapii a ruzne jine agresivni metody. Ja vim, ze ty sama jsi se vylecila z rakoviny a znam lidi, kteri to udelali take. Ale tito lide do toho dali dusi a udelali maximum. Clovek se musi mnoheho vzdat a prehodnotit kompletne svuj styl zivota, a hledat alternativni metody. A na to je mnoho lidi moc pohodlnych - radsi jdou do nemocnice. Byla jsem kdysi na tyden v "health retreat" a pamatuji, jak clovek, ktery to vedl, rekl: "Ja nechapu lidi, kterym doktor rekne, ze maji pul roku zivota a oni jdou domu a za pul roku zemrou".

    superkarma: 0 13.03.2006, 04:57:27
  25. [7] Angel79 [*]

    *Kotě*: Musim Ti dat v mnohem za pravdu, jenze tak lehke to neni. Kdyz mam osobni problemy, tak nemuzu pomahat. Nejdriv musim byt v klidu, v pohode. Je mnoho dobrych lecitelu ale jakmile Te neco "vyhodi z koleji" tak se toho kvalitne moc nevyleci. Proto je dulezite, aby si to lecitel uvedomil a pracoval nejdriv na sobe.

    superkarma: 0 13.03.2006, 02:21:37
  26. [6] Angel79 [*]

    Ja osobne si penize brat nechtela. Jenze pak jsem se citila jako vymackany citron. Ted kdyz dostanu treba nejaky dobry caj,malou pozornost, tak je to fajn a citim se ok. Kdyz se ale nekdo rozhodne, ze se bude lecitelstvi zivit, tak proc ne? Muze si stanovit rozumne ceny a od lidi, kteri jsou na tom financne hodne spatne a lecitel citi, ze jim muze pomoci tak si nebrat nic.

    superkarma: 0 13.03.2006, 02:18:47
  27. avatar
    [5] *Kotě* [*]

    Tanzánie: několikrát už jsem slyšela názor, že ten "pravý" léčitel si za léčení peníze nevezme, neboť léčení je dar od Boha a nelze ho prodávat jako housky na krámě.

    Ovšem mně se to zdá fakt zvláštní přesvědčení - pokud někdo opravdu takový dar má a rozhodne se nevěnovat se ničemu jinému, z čeho by asi tak žil?

    Na druhou stranu se ovšem domnívám (i na základě poměrně široké osobní zkušenosti), že skutečný dar léčení má jen mizivé promile léčitelů. Zbytek jsou buď lidé poblouznění, nebo zištní.

    superkarma: 0 13.03.2006, 00:37:08
  28. avatar
    [3] Tanzi [*]

    Proč si léčitelé za své služby berou peníze? Je to správné?
    Nebo to potom nejsou ti správní léčitelé?
    A jak to mám poznat.

    superkarma: 0 13.03.2006, 00:19:53
  29. avatar
    [2] Blueberry [*]

    Ja zase neverim doktorum. Postihnout me nejaka zla choroba, nikdo me v nemocnici neuvidi .

    superkarma: 0 13.03.2006, 00:11:14
  30. avatar
    [1] Jarunka [*]

    Ti lide tu zazracnou energii nemaji
    Oni ji jenom muzou predavat dal.

    superkarma: 0 13.03.2006, 00:04:28

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme