Vztahy

Láska na celý život neexistuje (?)


Člověk prý nikdy nezůstane se svou první láskou, prohlašoval můj kamarád. Lidé jsou v období svých první lásek ještě příliš nevyspělí na to, aby partnerský vztah dokázali nějak rozumně udržet. Většinou se jedná jen o milostné poblouznění, které vyprchá přesně tak rychle, jak započalo. Často nezůstaneme ani s tou osobou, o níž tvrdíme, že je to naše největší nebo životní láska. Cit, který k té osobně chováme, je natolik intenzivní, že je pro partnerský vztah neúnosný. Nakonec tedy ve společném životě spočineme s někým, koho máme rádi, kdo je nám sympatický a s kým jsme schopni komunikovat. Klape nám to v posteli i v každodenním životě, tak se s ním rozhodneme odejít k oltáři. K opravdové lásce to však už má daleko, je to spíše o porozumění a toleranci.

 

Láska na celý život? Spíš láska až do smrti…

Copak neexistuje láska na celý život? „Jistě že existuje,“ prohlásila Ivana. „Když se najdou dva lidi v sedmdesáti a brzy na to umřou.“ Asi jsem naivní v této redakci jen já, když si myslím, že je něco takového možné. Proč by se lidé nakonec brali, kdyby nevěřili v to, že to, co k sobě cítí, vydrží až do smrti? No, možná nevydrží, když se tak dívám na své rodiče, ale někde to přece musí fungovat i jinak! Přece nežijeme v době, kdy se lidé brali hlavně z ekonomických důvodů, kdy mladé lidi seznamovali jejich rodiče a nešlo o svatbu, ale o obchod. Dnes mladé táhne do kostela nebo na úřad hlavně láska. Nebo se mýlím?

 

Lidi, kteří čekají na pravou lásku, jsou přelétaví

Nejvíc mě překvapil názor, že lidi, kteří věří na tu pravou lásku, jsou co se týče dlouhodobých vztahů nestálí. Pokud jim nebuší srdce po dvou měsících, když se setkají se svou drahou polovičkou, není to ten pravý nebo pravá a jdou si ho hledat jinam. Ale to snad není jen o bušení srdce, musí v tom být mnohem víc. Asi bych taky neztrácela čas s někým, s kým bych si po dvou měsících neměla co říct a kdo by mě třeba nehorázně něčím vytáčel. Pokud by se mi však v jeho přítomnosti po nějaké době přestaly podlamovat kolena, brala bych to spíš jako bonus než ztrátu. Kdo se má soustředit na cokoliv jiného, když v přítomnosti svého partnera má tendenci omdlévat samou láskou?

 

O fungující vztah se musíme snažit

Nejhorší je podle mě ten přístup ke vztahu, že pokud se nějak rychle nezařídí vztah sám, tak ho sám nějak ukončím. Nikdy se v našem životě přece nic neudělá samo. O všechno se musíme nějak postarat a ve vztahu to platí dvakrát tolik. Chceme-li mít fungující vztah s láskou, budeme pro to muset něco obětovat a nějak se o to zasloužit. Možná někdo z vás namítne, že na nějaké romantické cukrbliky nemá čas. Musí pracovat, stoupat po kariérním žebříčku a stihnout tolik dalších věcí, že pokud by se měl ještě starat o to, aby mu fungoval vztah, musel by se zbláznit. Pokud nefunguje sám, nemá cenu na něm cokoliv zachraňovat. Škoda, podle mě se na tom pracovat musí…

 

Nevěra není řešením manželského stereotypu

Rozhodně si nemyslím, že vhodným způsobem, jak si kompenzovat nefungující manželství, je nevěra. Argumenty typu: „Vždyť to tak dělají všichni!“ odmítám. Ne! Nevěra a utíkání se od rodiny není v pořádku a nikdy nebude. Tohle je přesně ten důvod, proč lidé zapomínají na lásku. Nemají ji zapotřebí, když ji vyměnili za pár nocí s tou nádhernou asistentkou z vedlejší kanceláře, nebo s tím novým kolegou z obchodního. To už není o lásce, ale o útěku ze stereotypu, do kterého jsme se uvrhli sami vlastní ignorancí.

 

Láska na celý život přece musí existovat, jen to chce se o to trochu snažit a neházet flintu do žita při prvních problémech. Nebo se vážně pletu a jsem jen naivní?

 

Věříte na lásku, které může trvat celý život? Jste nyní se svou životní láskou? Nebo to už máte dávno za sebou? Jak si myslíte, že to v životě doopravdy funguje? Mýlím se moc? Souvisí tento postoj jen s mým věkem a časem to přejde každého? A kdy to přešlo vás?

   
26.10.2007 - Láska a vztahy - autor: bezradná Eleonor

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [100] barasv [*]

    Už patnáctý rok jsem se svou životní láskou, poslední dobou už to bylo hodně stereotypní, ale partnerova nevěra mi otevřela oči a uvědomila jsem si, jak moc o něj pořád ještě stojím... Až to oba úplně překonáme, věřím, že zase budeme šťastní. A že budeme pořád spolu...

    superkarma: 0 22.11.2007, 08:04:03
  2. [99] žanýsek [*]

    Samík97: šťastná to žena..

    superkarma: 0 21.11.2007, 13:50:27
  3. avatar
    [98] Suzanne [*]

    Samík97: krásný

    superkarma: 0 02.11.2007, 16:37:24
  4. [97] Samík97 [*]

    V 19 letech jsem se vdávala, NEMUSELA,vychovali jsme 2 děti a v LÁSCE a svornosti žijeme už 46 let.Není dne, kdy by mě děda nepolíbil, nepohladil, nepochválil.Chtěla bych podobný podzim života i pro své děti a vnoučata.

    superkarma: 0 02.11.2007, 13:21:32
  5. avatar
    [96] MEK [*]

    a proč né,právě ho žiji a neutíkáme před problémy,ale řešíme je a hodně spolu komunikujeme o všem a důležitá je taky důvěra a tolerance na obou stranách

    superkarma: 0 02.11.2007, 12:30:46
  6. avatar
    [95] Radka27 [*]

    "Hůůůůůůůůůůůůůůůůůů!"

    superkarma: 0 30.10.2007, 14:14:48
  7. avatar
    [94] Mylady [*]

    Láska na celý život existuje. Ale nesmí se utéct hned při prvním problému.

    superkarma: 0 29.10.2007, 13:13:56
  8. avatar
    [93] wtipna [*]

    Za měsíc to bude 5 let, kdy jsem se svým přítelem. Nebylo to vždycky růžové a taky asi ani nebude, ale vo tom to je. Jelikož jsem poznala vícero chlapů, ale na každém bylo "něco", tak doufám, že spolu budeme navždy.

    superkarma: 0 29.10.2007, 13:07:53
  9. avatar
    [92] vininka [*]

    rumcajs.tm: Já to nemyslím zle...jsem svým způsobem životní optimista ...Jen těm chlapům nějak nevěřím....A vážně si nemyslím, že se to někdy zlepší...

    superkarma: 0 28.10.2007, 20:09:25
  10. avatar
    [91] fialinka [*]

    vininka: já taky netvrdím, že to tak musí dopadnout, že to vydrží. Ale chci, aby to tak bylo, a myslím, že základním předpokladem takového vztahu je, aby do toho šli s podobným odhodláním oba a věřili tomu.

    superkarma: 0 28.10.2007, 13:51:37
  11. avatar
    [90] rumcajs.tm [*]

    vininka: Netroufla říct???????Neblbni!Pokud jsi se zklamala,tak si řekni neva...a žij dál! ten princ, na bílém koni, jednou přijede,a Ty nato příjdeš.Možná si řekneš::runcajs, jsi nějaky chytry,,,ale věz, že můžu mít pravdu. ostatně, včera mne trumfla MIRUPACH,která je na tom ještě lépe.A to jsem si fandil, že jsem nejstarší na nettu.NEJSEM

    superkarma: 0 28.10.2007, 10:48:16
  12. avatar
    [89] rumcajs.tm [*]

    vininka: A víš, když tak uvažuju,,čím větší trable a bída,tím jsou lidé déle spolu.Tam se vždy ukáže co je v kom.( nebo kým)

    superkarma: 0 28.10.2007, 10:32:25
  13. avatar
    [88] vininka [*]

    Svým způsobem závidím Vám všem, co říkáte, že máte lásku na celý život .... A doufám, že máte pravdu a ze Vám přeju, aby to vydrželo...Já bych si tohle asi nikdy netroufla říct.......

    superkarma: 0 28.10.2007, 10:20:21
  14. avatar
    [87] rumcajs.tm [*]

    Možná,by nebylo špatné, napsat taky něco o prvních láskách.Pokud trvá první láska třeba víc jak 43 let,(aniž bych Ji viděl) a není naplněná, je to opravdu námět na seriál.

    superkarma: 0 28.10.2007, 09:42:08
  15. avatar
    [86] Leona [*]

    na lásku na celý život jsem věřila... byla jsem těsně po škole, nastoupila jsem do zaměstnání a kolegyně, tehdy mi připada dost stará, teď je mi skoro stejně, pronesla - celý život s jedním chlapem? vždyť je to proti přírodě.... a tak se mi ty sny rozplynuly...

    superkarma: 0 27.10.2007, 21:15:27
  16. avatar
    [85] AnteaX [*]

    Lásku na celý život mám doma, ale chvíli to trvalo, než jsme
    se našli

    superkarma: 0 27.10.2007, 20:55:26
  17. [84] EvaH [*]

    Zamilovanost možná vymizí, láska zůstává....pokud vše funguje. Já jsem se seznámila s manželem v tanečních, přečkali jsme 2 roky vojny, přečkali jsme společné bydlení s prarodiči, vychovali dvě děti, jsme spolu 31 roků...a jsme spolu rádi. Nebylo vždy vše růžové, ale jde i o to, mít chuť problémy řešit . Znám plno lidí, kde se dá mluvit o lásce až za hrob (viz můj příspěvek Příběh roku Oběť lásce), ale bohužel znám i hodně takových, kteří jsou schopní vše zkazit svojí nezodpovědností a sobeckostí...Jo, není receptu na lásku. Ale v tu pravou věřím.

    superkarma: 0 27.10.2007, 20:29:32
  18. avatar
    [82] risina [*]

    Já si ale myslím, že přesně to, o čem si autrka myslí, že to má k opravdové lásce daleko - být s někým, koho máme rádi, kdo je nám sympatický a s kým jsme schopni komunikovat. Klape nám to v posteli i v každodenním životě - že tedy přesně tohle JE láska, která má šanci být láskou na celý život.
    A teď si jdu číst ostatní reakce..

    superkarma: 0 27.10.2007, 16:02:27
  19. avatar
    [81] rumcajs.tm [*]

    tanecnice: Víš, nechci se hádat,to není účelem.Píšeš : klidný,trpělivý,obětavý,nenáročný.Tak takového člověka,bych chtěl taky poznat.Ale! Já osobně jsem cholerik,nerad čekám,obětavý ano vždy pro rodinu.Mám domácí koníčky,nechodím do hospody,nechodím na mejdany, starám se oto, aby rodina měla všechno, to co potřebuje.

    superkarma: 0 27.10.2007, 14:53:15
  20. avatar
    [80] rumcajs.tm [*]

    jahonka: Ano souhlasím.Dnes, to mají mladé páry jednodušší v tom, že když se zamilují,tak je nerozdělí vojna.Bylo to pro Nás něco strašného,když naše děvčata po roce vojny, anebo ještě dřív, zjistily, že vlastně čekat nechtějí.Věčná láska,byla tatam.

    superkarma: 0 27.10.2007, 14:38:51
  21. avatar
    [79] rumcajs.tm [*]

    Pokud možu aj Já přidat názor,tak po 37 letech manželství,už veliká zamilovanost ustoupila,ale pořád se máme rádi.A to je pro výdrž manželství, velmi podstatné.

    superkarma: 0 27.10.2007, 14:28:41
  22. [77] mirupach [*]

    Ahoj, chci přidat svůj názor.Jsme s maželem už 40 let, určitě to dávno není ta počáteční láska, to velké zamilování po čase pomine, už neříkáme že se milujem, ale že se máme "pořád rádi" a to funguje

    superkarma: 0 27.10.2007, 13:51:31
  23. [76] tanecnice [*]

    Ja myslim, ze lasku na cely zivot muze mit klidny, trpelivy, obetavy, nenarocny clovek,takovy ano.
    My vsichni, vsechny ostatni ne,neni proste mozne, aby nas vyvoleny pro nas stale byl laskou, i s jeho kamarady, divnymi konicky, pribuznymi, bordelem, klasickymi muzskymi vlastnostmi,to podle me nejde, a v nasich ocich se z nej stane to prase v 60 procentech a v tom zbytku tou laskou.Tak se to stalo u me, bohuzel pri uklidu jeho bordelu, vyrizovani administrativy,vareni, nakupu,se necitim jako nekdo kdo doma ma toho muze s tim velkym M.
    Klidne si to mysli,a treba ho nejdes, toho jedineho muze,tu lasku na cely zivot, ja bych radsi kamarada,laska moc nepomaha no.
    A manzelstvi neni nic vic nez zajisteni pro deti,proto se berou vsichni mi znami, neslysis nic o lasce.papa

    superkarma: 0 27.10.2007, 13:42:25
  24. avatar
    [75] Heduš [*]

    Zatím věřím na lásku na celý život, no, huvidíme...

    superkarma: 0 27.10.2007, 11:08:23
  25. avatar
    [72] danca79 [*]

    lasku na cely zivot bych brala...

    superkarma: 0 26.10.2007, 17:07:10
  26. avatar
    [71] k@tchabinka [*]

    Myslim, ze existuje. Otazka je, na ci cely zivot? Pokud muj, tak to se me ptejte, az umru.

    superkarma: 0 26.10.2007, 17:07:09
  27. [70] mindulinka [*]

    Madison: jasně mužovi rodiče jsou spolu přes 30 let. Ale myslím si, že ona s tchánem moc spokojená nebyla a není. On si žije, tak jak se to hodí jemu a ona se mu přizpůsobuje a pak se mi svěřuje, jak je jí to líto, že jí v ničem nevyjde vstříc. Asi bych nemohla žít celý život podle druhého. Naštěstí to muž po tchánovi nezdědil a vycházíme si vstříct - a to je určitě pro vztah dvou lidí strašně důležité.

    superkarma: 0 26.10.2007, 16:17:30
  28. avatar
    [69] Efča [*]

    Asi se to nestává často, ale věřím- doufám že to může vydržet celý život. Ještě nejsem na konci života tak nevím, ale jsem se svou životní láskou, svou první láskou, jsme spolu 13 let a máme se rádi a je nám dobře

    superkarma: 0 26.10.2007, 16:12:31

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [68] Suzanne [*]

    Madison: mluvit o ní může každý a je na každém, jestli to tak cítí láska na celý život může trvat klidně 10 let

    superkarma: 0 26.10.2007, 15:55:55
  2. avatar
    [67] Madison [*]

    Věřím, že někoho potká, ale o tom může mluvit jen ten, kdo ji prožívá aspoň 40 let A to že některé páry jsou spolu dlouho a vypadají spokojeně, neznamená, že se milují a žijí plnohodnotný život

    superkarma: 0 26.10.2007, 15:50:04
  3. avatar
    [66] SStream [*]

    anai,vininka: já se chtěla vdávat v 18. Rozmlouvali nám to moji rodiče, jeho rodiče, až nás rozeštvali. Nevím, jaké by to bylo, kdyby to tehdá vyšlo. Dneska mám možná víc zkušeností, říká se, že s věkem víc rozumu (tomu ale moc nevěřím), zaměstnání, bydlení... ale taková láska se hledá těžko. Teď se mi podlamují kolena z jednoho úžasného chlapa a já si užívám každého okamžiku, ale občas je mi té první lásky líto

    superkarma: 0 26.10.2007, 14:34:23
  4. avatar
    [65] fialinka [*]

    Anai: já myslím, že strašně záleží na povahových vlastnostech těch dvou, my jsme spolu taky od mých 17, teď je to už 13. rok a funguje to - takových párů je málo, ale jsou, znám jich pár i ze svého okolí. Jsou lidi, kteří se potřebují vybouřit, vyzkoušet různé vztahy, ale taky takoví, pro které to nutné není... tak snad jim to vyjde.

    superkarma: 0 26.10.2007, 14:08:26
  5. avatar
    [63] idiska [*]

    láska na celý život není ...aby spolu dva mohli žít a zestárnout, aniž by si šli po krku, stačí jen vzájemná úcta a tolerance k chybám toho druhého...láska je jen chemický proces v těle, díky němuž někdy děláme neuvěřitelné věci

    superkarma: 0 26.10.2007, 13:45:00
  6. avatar
    [62] vininka [*]

    Anai: Taky přeju hodně ...Ale synovi bych ten sňatek asi vymlouvala ....jsou strašně mladí......

    superkarma: 0 26.10.2007, 13:43:20
  7. avatar
    [61] arjev [*]

    Anai: synovi přeji průlom v rozvodovosti rodinné tradice a tobě ,které se nenajde jen tak

    superkarma: 0 26.10.2007, 13:12:12
  8. [60] Anai [*]

    Ty "smajlíky" jsem trošku popletla. A ještě: říká se a taky zpívá v jedné písničce, že vyhraje ten, kdo miluje méně. Něco na tom je. Ale pak je v nevýhodě ten druhý! Ideální asi bude tedy 50 na 50 a já mám pocit, že tohle právě zažívám, poprvé a asi naposled !

    superkarma: 0 26.10.2007, 13:02:14
  9. [59] Anai [*]

    Přečetla jsem článek a hned od 1. příspěvku jsem si říkala, že to bude samá skepse a tipovala si pozitivních tak 3 ze 60. Pro mě je to teď aktuální téma. Můj mladší syn (22) se chce oženit se svou dívkou (19), s níž žije (mají už svůj byt). Jsem nadšená, mám ji moc ráda, ale synovi připomínám tradici rozvodů v rodině (už jeho prababička.. atd. , fakt u nás jsou všichni rozvedení a jeho otec dokonce 2x), trošku se bojím. Ale teď, díky reakcím 120215, Borůvky1, Berušky2, Puly a dalších už méně! Moc a moc Vám, holky děkuju, že jste mi dali naději, že to třeba synovi i vyjde !!!!! Já to, o čem píšete, totiž neznám ani ze svého okolí(když už vydrželi moji známí manželství 30 i 50 let, tak to bylo hodně italské, nebo problémové). V okolí mám pár šťastných párů, ale ti jsou už jednou rozvedení. Já sama jsem našla ideálního partnera až před 5 lety. Jsme velmi šťastní a já pořád jakoby zamilovaná, ale ona to byla tehdy jiná zamilovanost, než s těmi ostatními, kteří mě opustili. Taková racionální a to je asi dobře! Dnes jsem s ním stejně ráda, jako před 5 lety a on taky, příležitost k tomu, aby se mi podlamovala kolena mi nikdy nedal, on mě na rozdíl od těch ostatních totiž opravdu chtěl a nemusela jsem ho "dobývat" a usilovat o něj. On je totiž o 20 let mladší a začalo to pouhým flirtem dvou lidí znajících se 2 roky z práce...

    superkarma: 0 26.10.2007, 12:59:40
  10. avatar
    [58] oalison [*]

    V životě jsem potkala několik lásek tu první ta byla opravdová a bláznivá a skončilo to spíš z jeho strany já toho človíčka v srdci nosím dodnes, druhá láska byl ta životní půlka jaké tolik nepotkáváme, člověk se kterým jsme si mohli říct cokoliv a dokázali jsme jenom mlčky sedět vedle sebe a bylo nám dobře beze slov, tuhle půlku mi vzal osud tím nejhorším způsobem takže jestli by jsme dokázali spolu být celý život já myslím že ano pokud by jsme dostali oba šanci. A teď jsem už přes dva roky s přítelem se kterým jsme šli do všeho dost rychle, po dvou měsícíh jsme spolu bydleli atd. Nejsem do něj bláznivě zamilovaná ale miluji ho a je to zase úplně jiný než s těmi dvěma předtím. Takže podle mě láska na celý život existuje.

    superkarma: 0 26.10.2007, 11:45:44
  11. avatar
    [57] vendyna [*]

    beruška2: Beruško, když budu moci za pár let napsat něco podobného jako ty, tak budu straaaašně šťastná. Zatím něco podobného prožívám sedmým rokem (Srdce mi sice nebuší o sto šest, ale když vím, že je v mé blízkosti pořád někdo, ke komu se můžu přitulit, tak jsem štěstím uplně bez sebe.Je to takový ten hřejivý pocit naprostého bezpečí, klídku, souznění...no prostě žůžo)

    superkarma: 0 26.10.2007, 11:34:30
  12. avatar
    [56] Amálie [*]

    kareta: Však píšu nakonci: samo...

    superkarma: 0 26.10.2007, 11:28:57
  13. avatar
    [55] Evikus [*]

    Věřím, babička s dědou jsou spolu 55 let, moji rodiče 28 let. Doufám, že už nikdy nebudu hledat jiného chlapa než mám teď.

    superkarma: 0 26.10.2007, 11:27:36
  14. avatar
    [54] ještěrka.ehp [*]

    * věřím
    * jsem
    * ne, všechno to mám před sebou
    * u každého jinak, podle povahy a taky štěstí
    * nemýlíte, jen o tom nikoho nechtějte přesvědčovat, stejně Vám nikdo neuvěří
    * ještě jsem mladá, tak nemůžu soudit, ale věřím tomu, že když se sejdou dvě přesně padnoucí půlky, je to přesně takové, jaké to má být a proto už není třeba hledat jinde. No a kdo tomu nevěří, asi nikdy nepotkal tu přesně padnoucí půlku
    * doufám, že nikdy nepřejde

    superkarma: 0 26.10.2007, 11:27:32
  15. [53] Pula [*]

    Vdávala jsem se v necelých 20 letech, i když jsem "nemusela", byla to láska jako trám, strašně moc jsme chtěli být spolu. Jsme spolu už 37 let, máme 2 děti a 1 vnoučka, stále se držíme na procházkách za ruce jako kdysi, nenudí nás jet spolu na dovolenou nebo na výlet, jsme spolu prostě rádi. Žili jsme úplně obyčejný život s málo penězi, ale mořem lásky, která nám pomáhala a pomáhá překonávat všechny životní problémy. Nevím, jestli se tomu říká stereotyp a nuda, asi záleži jak pro koho. Pro nás určitě ne a to je to podstatné.

    superkarma: 0 26.10.2007, 11:20:49
  16. avatar
    [52] beruška2 [*]

    S manželem jsme spolu 15 let, 18 let, co se známe. Manžel byl můj první kluk, se kterým jsem doopravdy chodila. Před ním bylo pár platonických lásek, někdy to už vypadalo vážněji, ale vyšumělo to. V 18 letech jsem se seznámila s ním. Nedovedu to nijak popsat, ikdyž se mi líbili i jiní kluci a občas během našeho tříletého chození jsem měla sto chutí ho poslat k šípku, věděla jsem, že on je ten pravý pro mně. Zní to blbě, já vím... Prostě s ním si mám vždycky co říct. Vím, že by mně nikdy nepodrazil a podržel mně a on to ví o mně. Pereme se se životem s jeho radostmi i strastmi spolu a máme na spoustu věcí stejný názor, ikdyž odlišnou interpretaci, což se projevuje občasnou itálií. Přijít o toho člověka, navzdory tomu, že bych ho občas sama zabila, mě odradí od různých úletů. Snad je to u něj taky tak...
    Moji rodiče jsou spolu už téměř čtyřicet let, i prarodiče měli šťastný vztah. Věřím, že láska na celý život existuje, jen mění podoby.
    No snad jsem teď na sebe nepřivolala neštěstí...

    superkarma: 0 26.10.2007, 11:18:37
  17. avatar
    [51] kareta [*]

    Amálie: ale si představ, že ho má malýho a neuměl to s ním- byla by to pořád láska???

    superkarma: 0 26.10.2007, 11:13:46
  18. avatar
    [50] vininka [*]

    Na lásku na celý život sice věřím...ale nemyslím, že se mi a dalším 90% lidí podaří ji zažít... .Své dítě miluju ,ale tam se také může stát, že se v jeho dospělosti něco někde zasekne...a už to nebude jako dřív. Jenom ti psi mě zbožňují pořád stejně....

    superkarma: 0 26.10.2007, 11:12:42
  19. avatar
    [49] kareta [*]

    sanvean:

    superkarma: 0 26.10.2007, 11:11:20
  20. avatar
    [48] Amálie [*]

    kareta: Třeba to, že člověka baví s tím druhým být i nebýt; nečiní si násilí s chápáním jeho stránek osobnosti - tzn jde mu to nějak samo, aniž by musel dělat vědomě ústupky; když se pohádáme kvůli pitomině a ještě v půlce se začnem smát; že respektujem bez pocitu nevole svoje koníčky a přátele; samo že ho má velkýho a umí to s nim a další a další...

    superkarma: 0 26.10.2007, 11:10:09
  21. avatar
    [46] sanvean [*]

    kareta:
    „The virtue of the Devil is in his loins“
    „What about Love?“
    „Overrated. Biochemically...no different than eating large quantities of chocolate.“
    Keanu Reeves a Al Pacino ve filmu Ďáblův advokát :)

    superkarma: 0 26.10.2007, 11:04:34
  22. avatar
    [45] Karíma [*]

    kareta: Jak o tělocvik? Tak to si zajdi do fitka, bylas tam někdy? Víš co to je?

    superkarma: 0 26.10.2007, 11:04:20
  23. avatar
    [44] Meander [*]

    Mno, láska mých rodičů trvala opravdu až do smrti. Táta bez mámy odmítl žít a umřel půl roku po ní.
    Myslela jsem, že svou životní lásku už jsem prošvihla vlastní blbostí, ale zdá se, že nemusí být jenom jedna jediná. Že po restartu lze najít novou.
    Jestli tenhle postoj přejde? Mno, možná. Ale těžko sám od sebe. Mě přešel po sérii blbých zkušeností a už je zase zpátky. Lidi se musí trochu snažit, samo od sebe nejde nic.

    superkarma: 0 26.10.2007, 11:02:02
  24. avatar
    [43] kareta [*]

    Karíma: ale mě nic nechybí, mě jde jen o tělocvik

    superkarma: 0 26.10.2007, 11:01:30
  25. avatar
    [41] Karíma [*]

    kareta: To je, když se dva lidi mají rádi a vydrží jim to. ne že se hádají kvůli úplným pitomostem. Také si nějakou najdeš, neboj se

    superkarma: 0 26.10.2007, 10:58:21
  26. avatar
    [40] Karíma [*]

    Já si myslím, že existuje, ale přitom se zase bojím, že ne.
    Já se vždycky snažím tolerovat, ale nakonec na to jen doplatím.

    superkarma: 0 26.10.2007, 10:56:34
  27. avatar
    [39] kareta [*]

    Co je to láska?

    superkarma: 0 26.10.2007, 10:55:16
  28. avatar
    [37] OlgaMarie [*]

    Samozřejmě že existuje.Někdy ji ale nerozeznáme,nevidíme,nevnímáme...a sahneme vedle.

    superkarma: 0 26.10.2007, 10:46:00
  29. [36] mindulinka [*]

    Naši jsou spolu 31 let. Kdybych si myslela, že to není na celý život, tak bych se snad ani nevdávala. Jasně, že to nemusí vyjít, ale házet dopředu flintu do žita??

    superkarma: 0 26.10.2007, 10:45:27
  30. avatar
    [34] Amálie [*]

    Borůvka1: Moji prarodiče se dožili zlaté svatby a když ráno po obřadu snídali, drželi se za ruce a smáli se na sebe a vytvořili nádhernou atmosféru a pohodu, kterou kolem sebe šířili co já pamatuju. Zvládli toho za svůj život opravdu hodě a se ctí a vzájemnou úctou.

    superkarma: 0 26.10.2007, 10:39:11

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme