Vztahy

Láska na celý život II.

Po návratu domů jsem rodičům o Tugorovi všechno pověděla, měl za mnou asi za dva měsíce přijet a odvézt si mě zpátky do Kalifornie. Naši ovšem byli rezolutně proti. Prosili, vyhrožovali a psychicky mě vydírali. Oháněli se tím, že jsem jejich jediné dítě a že se přece kvůli nim nemůžu odstěhovat tak daleko. Po nějaké době jsem jejich naléhání podlehla a začala si namlouvat, že Tugor přece nemohl být jediná a poslední velká láska v mém životě.

Při telefonátech s ním jsem byla čím dál tím chladnější, držela jsem si ho od těla. Samozřejmě, že vycítil, že něco není v pořádku. Chtěl vědět, jestli jsem si našla někoho jiného, a já, i když to nebyla pravda, jsem mu to potvrdila. Přestal telefonovat, přestal mi psát. Snažila jsem se na něj nemyslet a žít jako dřív. Udělala jsem přijímačky na vysokou školu, začala jsem se učit, chodila jsem se bavit s přáteli.

V druhém ročníku výšky jsem se seznámila s milým klukem, Milanem, který studoval o dva roky výš. Měli jsme společné zájmy, rozuměli jsme si. Stali se z nás velice dobří kamarádi a postupně jsme spolu začali chodit. Vždycky jsme si měli o čem povídat, měli jsme společné známé a naši si ho velice rychle zamilovali.

Všechno klapalo a já jsem si jen občas vzpomněla na svou bláznivou lásku, na Tugora. Ten se mi od doby, kdy jsem mu řekla, že mám nového přítele, neozval. Byla jsem ráda, nechtěla jsem mu nic vysvětlovat, nechtěla jsem myslet na to, jak jsem ho milovala.

Po skončení vysoké školy jsem nastoupila do práce. S Milanem jsme si koupili byt, ale svatbu ani děti jsme zatím neplánovali. Ovšem, člověk míní... Po roce společného bydlení jsem otěhotněla. Milan má velikou radost, naši ještě větší. Oni i Milan začali mluvit o svatbě, já ji chci odložit na později.

Ale stalo se to, co jsem už vůbec nečekala. Pár týdnů potom, co jsem se dozvěděla, že jsem těhotná, jsem začala čím dál více myslet na Tugora. Zdálo se mi o něm, myslela jsem na něj několikrát denně. Přistihla jsem se při tom, že přemýšlím nad tím, jak by to bylo krásné, kdyby moje miminko nebylo Milana, ale Tugora. Jak bychom asi žili?

Nevím, jestli můžete svými intenzivními myšlenkami dokázat, aby ten, na kterého myslíte, začal myslet na vás. Když jsem přišla na návštěvu za svými rodiči, tvářili se upjatě a informovali mě o tom, že mi telefonoval můj dávný přítel z Ameriky. Předali mu číslo na můj mobil a prý se mi ozve. Byla jsem šťastná. Tak on na mě nezapomněl. Co mi asi chce?

Tugor se ozval do dvou dnů. Rozhodla jsem se, že mu neřeknu nic o svém těhotenství, ani o Milanovi. Volal proto, aby mi řekl, že beze mě nemůže žít! Před půl rokem ukončil vážný vztah se svou přítelkyní a od té doby (a vlastně celou dobu předtím), musí myslet jen na mě. Už to nevydržel, musel mě slyšet. A já jsem si uvědomila, naprosto jasně, že i když mám Milana moc ráda, tak Tugora miluju a vždycky jsem ho milovala. Najednou jsem mu všechno musela říct, o svém životě, o Milanovi i dítěti. A hlavně o tom, že ho neskutečně a bláznivě miluju.

Od té doby uplynul měsíc. Tugor volá každý den, musíme se aspoň slyšet. Milan tuší, že se něco děje, ale ještě nemám odvahu mu říct co.

Každý den přemýšlím nad tím, co teď s námi bude. Se mnou, s miminkem, s Milanem, s Tugorem a mými rodiči. Na miminko se těším, už teď jej mám moc ráda, ale co bude, až se narodí? Dovolí mi Milan, abych ho sebou odvezla do Kalifornie? Jeho dítě? A jestliže mi to nedovolí, co budu dělat? Nechám své dítě s Milanem a sama odjedu za svou láskou? Vzdám se znova Tugora?

Neznám odpověď na žádnou ze svých otázek ... snad jen na tu poslední. Tugora se už nevzdám. Tentokrát budu za svou lásku bojovat. Bohužel, někomu musím ublížit. Ublížím svým rodičům, Milanovi. Doufám, že svým rozhodnutím neublížím svému dítěti. Ale sobě, ani své lásce už ublížit nedokážu...

Aneta

   
   
17.06.2004 - Láska a vztahy - autor: elly

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [236] Nanet [*]

    bubuska:....no nevím, jestli je rizikové těhotenství vhodné k experimentům s kým a kde budu žít?!
    Galadriel:

    superkarma: 0 21.06.2004, 15:51:29
  2. avatar
    [234] Lucylle [*]

    To je strasna blbost,to snadne,kolik ze te Anete je?

    superkarma: 0 20.06.2004, 20:42:47
  3. avatar
    [232] Dudlajlama [*]

    Nanet, presne. Jit za hlasem sveho srdce..., beru a castecne i chapu, ovsem NIKDY! za cenu vzdani se sveho ditete, to bych radsi prezivala ve svazku, ktery neni az tak "zhavy" nebo s ditetem sama. Nanet, s temi rodici me to taky napadlo, Tudora zakazali a nemeli radi a najednou daji bez vetsich problemu kontakt na tehotnou dceru?

    superkarma: 0 20.06.2004, 18:37:07
  4. avatar
    [231] Nanet [*]

    bubuska: chci jen říct, že celý příběh na mě působí dost nedospěle.
    Už jen to, že autorka uvažuje, že třeba opustí své dítě, je pro mě nepochopitelné a zcestné.
    Nejdřív se vymlouvá na rodiče jak ji překazily lásku, lhala Tugorovi, lhala Milanovi, na čem chce budovat svůj vztah, na pár měsících před lety? No na důvěře to nebude.

    superkarma: 0 20.06.2004, 16:21:56
  5. avatar
    [226] Nanet [*]

    bubuska: to jsi na omylu, nejsem tvoje krevní skupina, mě Anetin postoj přijde dost pošašenej, čeká dítě,náhle se rozpomene na exotiku, modré oči a klidně chce pálit mosty? Já znám jednu co taky šla za životní láskou a pak za další životní láskou, nebrala ohledy na nikoho, ani na vlastní děti a teď je sama, nikdo ji nevěří, že by to myslela vážně.
    Když měla Aneta bojovat sama za sebe vzdala to, ale teď je zodpovědná za dítě, místo toho řeší, jestli letní firt je její osud.
    Až se mimi narodí tak bude mít jasno, co je nejdůležitější.
    Ale aby nebylo pozdě....

    superkarma: 0 20.06.2004, 10:57:32
  6. avatar
    [225] Dudlajlama [*]

    babuska, asi tak nejak...Aneta necha dite Milanovi, pokud on bude o nej stat, jelikoz je popisovany jako seriozni a na mimco se tesici, neni to nepravdepodobne. O tolik prece zase nejde, vsak si udelaji s Tudorem nove...takhle nejak jsi to myslela?

    superkarma: 0 20.06.2004, 08:27:38
  7. avatar
    [224] lucrezia [*]

    BUBUSKA, hovoris kolki nasi chlapi sa chovaju horsie ako moslimovia - ale tu je rozdiel - ak ta prizabije - ide do vaznice, ak ta prizabije v Turecku, tak si mozes ist piskat, tebe neveria, veria co povedal chlap a ten im povie, ze si spadla. Tu kde zijem je vela pripadov, ked chlap prizabije alebo zabije zenu, su to velakrat chlapi z Azie (hlavne muslimovia) - ktori si myslia ze im to prejde rovnako ako v ich rodnej zemi.

    superkarma: 0 20.06.2004, 08:00:58
  8. avatar
    [223] lucrezia [*]

    BUBUSKA, ked Aneta chcela skusat (lasku) a objavovat ameriku, mala to robit nez bola tehotna. Teraz uz jej vlak usiel.

    superkarma: 0 20.06.2004, 07:53:49

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [221] Nanet [*]

    bubuska: tak to budem zkoušet a zkoušet a zkoušet, ne nadarmo se říká, když se štěstí unaví i na vola sedne

    superkarma: 0 19.06.2004, 23:49:19
  2. avatar
    [214] clarCa [*]

    bubuska: tys na to kápla... Jen ať odejde za Tudorem do Kalifornie těhotná... zvlášť když je na rizikovým... až přijde Tudorovi účet na 170 tisíc dolarů za porod a péči o předčasně narozené dítě, to budou teprve všichni štěstím bez sebe

    superkarma: 0 19.06.2004, 02:07:54
  3. avatar
    [204] kytička [*]


    nezodpovedna vudci nikomu

    superkarma: 0 18.06.2004, 11:26:24
  4. [203] xenie [*]

    Btw Tugor je muslim ? taky dost podstatný detail...?
    Btw pro zpochybňovatele jména : kdyby jste cizinci psala o svém příteli a jednou ho nazývala Jan a jednou Honza, stále je to tentýž člověk, že ano :)

    superkarma: 0 18.06.2004, 09:05:27
  5. [202] xenie [*]

    Aneto, díky za odpovědi, nicméně nemůžu se zbavit pocitu že Turguta téměř neznáš, sama píšeš že jste se poměrně dlouho neviděli... a co bys tam dělala Ty? Chápu, prvních pár let by ses starala o dítě a o manžela, a dál ? Znáš tam i někoho jiného ?

    superkarma: 0 18.06.2004, 09:02:32
  6. avatar
    [200] *Kotě* [*]

    V jistém smyslu mě ovšem tato diskuse potěšila. Autorka Aneta zcela zjevně očekávala návěj ženské solidarity, masové povzbuzení, případně historky o tom, jak i jiné dámy odešly za životní láskou od stálého partnera a nelitovaly, a místo toho... Jsem ráda, že sem přispívají tak rozumné ženy.

    superkarma: 0 17.06.2004, 23:44:37
  7. avatar
    [199] Vivian [*]

    Aneta T.: taxi to tak neber z článku nebylo to jméno tak úplně jasné, tak jsme holt improvizovaly

    superkarma: 0 17.06.2004, 23:38:06
  8. avatar
    [197] Gianna [*]

    někdo nedospěje ani v sedmadvaceti... a děti mají děti...

    superkarma: 0 17.06.2004, 23:18:37
  9. avatar
    [196] Nanet [*]

    *Kotě*: nejen ty skřípeš zuby, proč tedy Aneta svůj příběh zveřejnila s otazníkem?!
    Stačilo doplnit "Tugora se nevzdám ve jménu velké lásky a s dítětem to nějak dopadne, tak mi do toho laskavě nekrafejte "

    superkarma: 0 17.06.2004, 22:43:21
  10. avatar
    [195] Eva_CZ [*]

    *Kotě*: a ja s tebou vyjimecne absolutne souhlasim.

    Beruška: tohle byla reakce na tu Ameriku...

    Ja jsem nikdy nechodila s nekym jine narodnosti, ja jak to tak sleduju, bych mela problem i s Amikem, jehoz deda byl Cech...

    Holky, ktere naletely na krasne hnede oci ( mne se hnede nelibi ) HODNE litovaly... Tim nechci rict, ze by to klapat NEMOHLO, ale ja temhle vztahum proste neverim - a nikdy jsem to nemusela resit...

    superkarma: 0 17.06.2004, 22:13:47
  11. avatar
    [194] *Kotě* [*]

    Aneta T.: Milá Aneto, pokusila jsem se přečíst si tvůj příběh znovu s chladnou hlavou, ale nemůžu si pomoct, skřípou mi zuby dřív, než to dočtu dokonce. A když čtu tvoje reakce, tak se mi obrušujou až na dásně.

    Už jsem ti to radila a naprosto souhlasím s Nyotaimori. Poroď dítě, nech ho otci a odejdi si s Tugrutem. Dítě v tvém vyprávění a tvých příspěvcích vždycky figurovalo až na posledním místě a už z toho je vidět, jak je pro tebe důležité. Pro Milana je zjevně důležité mnohem víc. Když už chceš udělat něco takového, jako opustit dlouholetého partnera pro poblouznění mladistvou láskou, pak je spravedlivé, abys pro to něco obětovala. Nebo si myslíš, že bude fajn, když ty si vykráčíš vstříc svému štěstí s dítětem v náručí do Kalifornie, a zanecháš tu Milana samotného, zlomeného, aniž by měl šanci dítě ještě kdy vidět? Proboha, zamysli se nad tím, jak odporně a sobecky to zní.

    Chceš lásku, tak si za ní běž. Ale dítě nech otci. Nevíš vůbec, jaký bude Tugrut otec. Nikdy jsi s ním nežila ve společné domácnosti. Nevíš, jak přijme nevlastní dítě. Dokonce jsi ho ani ještě neviděla, jen jste si telefonovali. A ty s klidným svědomím připravíš dítě o vlastního otce a vystavíš ho riziku soužití s otčímem v cizí zemi?

    Ať chceš nebo ne, tento příběh už není vůbec o tobě. Nejdůležitější aktér, na kterého je třeba nejvíc myslet, je tvoje dítě. Pokud si to neuvědomuješ a dál si hudeš svou pomatenou písničku o životní lásce, pak si to dítě nezasloužíš. Nech ho milujícímu otci a běž si za milencem. Ale nenič mu život pro své nedospělé vzplanutí.

    superkarma: 0 17.06.2004, 22:03:54
  12. avatar
    [192] Vivian [*]

    Chudák Turgut... nebo Tugor?Tudor, Tunguz, Tumor, Tigrid, Timur, Tibor, Turandot, Turgor, Topor, Totem, Tarzan, Tenzing, Tenor... já už nevím... jisté je, že podle toho, jak to Aneta vylíčila, mi pan Trabant připadá dost pochybný. Jak už tu psalo mnoho přede mnou. Roky o sobě neslyšeli a on se teď najednou ocitl bez přítelkyně a nemá do čeho píchnout a tak si vzpoměl na starou známou a proč by jí nezavolal, když je jasný, že ta by s ním do toho určitě šla, byla z něj tenkrát celá pryč... zavolá, ale ouha, slečna má manžela a čeká dítě. No co, ta je tak zamilovaná, že si to určitě nějak zařídí, aby mohla být s Tremorem. A Anetka si to zařídí, opustí nudného Milana, odejde "za hlasem svého srdce"... a nabije si ústa, až TubThumper okusí realitu života rodiny s dítětem, až se Aneta z atraktivní kočičky změní v unavenou maminu bez chuti na sex vždy a všude, až ho v noci bude budit křik dítěte... nebo se o malé postará Milan?

    Souhlasím s tím, co tu už někdo psal. O Milanovi toho napsala celkem dost, o Tuberkulovi víme jen to, že je to černovlasej fešák, kterej umí hezky mluvit. Ale co Aneta ví o tom, jaký je to partner pro rodinný život??!

    superkarma: 0 17.06.2004, 21:00:06
  13. avatar
    [189] Dudlajlama [*]

    No, nazoru tu padlo dost, on je taky rozdil, jestli pise dvacetilete zabe, ci zrala zenska, ktera uz holt vi o zivote to sve. Sama jsem v zivote prozila 3 velke lasky a za tou posledni sla opravdu sveta kraj, jenze jsem byla v trochu jine situaci nez pisatelka. Pro me je rozhodujici jedna jedina veta a sice ta, ze Aneta je rozhodnuta odejit za svoji osudovou laskou i za cenu, ze eventuelne prijde o dite. Tak tohle by me nenapadlo ani kdyby slo o tu nejvetsi lasku, okouzlujiciho pana bajecneho s pozlacenym pindikem.

    superkarma: 0 17.06.2004, 20:19:04
  14. avatar
    [188] Kimmy [*]

    To Simma: mas dosti zaujmave nazory. To ze niektori chlapi piju, kradnu, nepracuju a mlatia svoje zeny (prip. partnerky) a deti je akoze podla teba dovod odopriet sancu na manzelske spoluzitie a rodicovske prava aj (zatial) zodpovednemu starostlivemu otcovi??? Takze teraz uplatnime kolektivnu vinu na vsetkych chlapov a tym padom kedykolvek si partnerka vo vztahu zmysli odist za inym, tak muz - partner vo vztahu strati akekolvek pravo na svoje deti, aj len to zakladne pravo na uznanie otcovstva?? Milan je rodicom tiez, len zato, ze dieta musi vynosit zena on nemoze na neho automaticky stratit narok!! A myslim ze aj vtedy pokial este nie su zosobaseni (moze poziadat o priznanie otcovstva a podla krvnej skusky a testov DNA sa to da aj dokazat). Jasne, ze v urcitych pripadoch je lepsie ked deti NEZIJU s jednym alebo oboma svojimi biologickymi rodicmi, ale nemozes na zaklade takychto pripadov A PRIORI pripravit Milana (ktory sa zatial ukazuje ako zodpovedny a na dieta sa tesi) o jeho rodicovske prava. Takymto sposobom uvazovania by si kazdy mohol dovolit hocico a vzdy by sa nasiel nejaky argument akym by sa to dalo odovodnit. Lenze figel je v tom, ze treba kazdy pripad posudzovat individualne a hlavne na zaklade konkretnej situacie a skutocnosti ake sa stali PRAVE TAM a nie niekde inde. To, ze napr. su rodicia ktori svoje deti prehnane rozmaznavaju je ine ako naopak rodicia ktori svoje deti uplne zanedbavaju alebo despoticky tyraju, a nemozno aplikovat ani jeden korekcny postup na obidva pripady (nemozno byt trochu prisnejsi na zanedbane deti ani zase trochu povolnejsi voci detom rozmaznanym). No, akosi sa mi nedari presne sformulovat svoje myslienky do viet ale myslim ze je to dostatocne zrozumitelne na pochopenie.

    superkarma: 0 17.06.2004, 19:56:44
  15. avatar
    [185] Eva_CZ [*]

    lucrezia: Really?

    superkarma: 0 17.06.2004, 18:46:12
  16. avatar
    [184] mam-ča [*]

    Dnes se zdržím komentáře k příběhu. Napadají mě samá nepublikovatelná slova.

    superkarma: 0 17.06.2004, 18:31:03
  17. avatar
    [182] lucrezia [*]

    Aj keby sa Aneta rozhodla ist do Ameriky, tak sa tam nedostane. Po utoku tam skoro nikoho nepustaju, vela ludi buzeruju a otravuju na hraniciach, ak tam pridu. A dajme tomu ze by sa tam dostala. Zdravotne poistenie je tam sukromne. Clovek musi hodne zacvakat, aby bol poisteny. Nikto tam necaka na cudzincov. (Mexikanci tam pracuju na poliach ako otroci za minimalnu mzdu a maju rakovinu a alergie z kazdodenneho pouzivania pesticidov a herbicidov.)
    Dajme tomu, ze by sla do Turecka. Turci su muslimi a ako taki maju k zenam postoj, ze je ich otrok. Sladke reci pred svadbou, raz sa ozenia, tak zacnu rozkazovat, zena nesmie nikde ist, s nikym sa stykat a pocuvat na slovo. Toto chce aby tak dopadla? Nech si precita knizku Jean Sasson-ova Princezna Sultana ako muslimi zaobchadzaju zo zenami.

    superkarma: 0 17.06.2004, 18:07:04
  18. avatar
    [181] vládík [*]

    Já to říkala už včera, písmonovela ... už to vidím, odjede za Turgutem, ten se lekne jejího stavu, najde si jinou ženštinu, které se bude vyznávat, chudák Aneta pochopí, že to vlastně dítku nemůže udělat, ochudit ho o vlastního otce ... to by na pár (desítek) pokračování mohlo vyjít .... hlavně klíííííd

    superkarma: 0 17.06.2004, 17:43:31
  19. avatar
    [178] Girasole [*]

    Aneta T.: Ahoj Aneto. Když jsi zveřejnila svůj příběh, muselo ti být jasné, že s takovýmto koncem tady bude každý řvát Nic si z toho nedělej. Až si přečteš diskuzi, stejně se zařídíš podle svého srdce. Jestli ti mohu radit, odjeď někam na hory třeba s nejlepší kamarádkou. Alespoň na víkend. Když budeš pryč od všech a ode všeho, vyčistíš si hlavu a přijdeš na řešení svých problémů. Ale rozhodnutí závisí jen a jen na tobě. Držím tobě i maličkému palce pro štěstí

    superkarma: 0 17.06.2004, 14:36:37
  20. avatar
    [177] Žábina [*]

    Petique:č.112 dík ...a to IQ zamrzlý makrely si teda musím pamatovat ....

    superkarma: 0 17.06.2004, 14:35:06
  21. avatar
    [176] Žábina [*]

    Anonym č.108: ...bohužel tě musím zklamat..

    superkarma: 0 17.06.2004, 14:33:06
  22. [175] xenie [*]

    btw ta pauza 5 let... není jasné zda o sobě celých 5 let nevěděli, nebo si volali, psali, udržovali nějaký kontakt...prostě příliš mnoho nejasností...

    superkarma: 0 17.06.2004, 13:31:57
  23. [174] xenie [*]

    gryzli:
    potraty jsou snad o něčem jiném, toto téma tu už taky bylo... tady mi připadá divné že si žádnou z těch základních otázek, co jsem napsala, evidentně sama nepoložila...

    superkarma: 0 17.06.2004, 13:29:25
  24. avatar
    [170] Kacule [*]

    Anetko (pěkné jméno - chci ho dát své dceři - v budoucnu(, je mi taky 27,taky jsem měla velkou lásku. Neměla jsem to sice tak zamotané jako ty, ale zkus si vzít klady a zápory tvéro rozhodnutí. Co budeš dělat v Kalifornii s malým dítětem, když Vám to nebude klapat? Nebudeš tady šťastnější?

    superkarma: 0 17.06.2004, 13:17:18
  25. avatar
    [169] Lentilka [*]

    Taky nechápu, proc zrovna Aneta by musela cestovat za Tugorem, jeste k tomu tehotna pres "pul zemekoule" Prece jestli ji Tugor tak "strasne miluje", tak je naopak na nem, aby prekonal vsechny prekazky a prijel za ni....
    Jinak mi to totiz pripada, ze on je chlapec turecky, tak trochu sobec a jednou si tak rekl, jsem neodolatelny, tak si pisknu a ona dobehne.. A ejhle, ona fakt utika...

    superkarma: 0 17.06.2004, 13:16:24
  26. avatar
    [168] pajda [*]

    Ještě mě napadá jedna věc - teď to možná bude znít zmateně, ale MUSÍ Aneta žít s Tudorem? Pokud je takový přítel, proč nezůstat jenom přáteli? Proč nemít muže, dítě, rodinu v pořádku a k tomu ještě někoho, o kom ví i její muž, s kým si můžou věřit, promluvit si a kdo přijde na pomoc, když je nejhůř? Není to utopie, moje spolužačka má za sebou totéž a teď má krásné manželství a oba mají přátelství...ovšem přítele má důsledně bez sexu. Trvá to už asi 8 let, takže je to možné i dlouhodobě. Jsou-li oba ti chlapi tak fajn, je to také řešení...chce to ovšem jednu podstatnou věc: NELHAT - ani jim, ani sobě...

    superkarma: 0 17.06.2004, 13:07:32
  27. [167] xenie [*]

    Clerenc: nikdo ji neodsuzuje, dala svůj příběh do placu a musela s tím počítat, položila jsem ji tu několik dotazů, nedočkala jsem se odpovědi, tudíž si dělám názor jen z toho co jsem si přečetla... a myslím že je lepší "skousnout" pár nepříjemných ale dobře míněných a pro ni nijak závazných reakcí na netu než později litovat. Btw nepřijde Ti divné že nikdo nenapsal "Ano, jdi to tohoů ? Nikdo, ze 160 reakcí ?

    superkarma: 0 17.06.2004, 13:01:01
  28. avatar
    [164] emma [*]

    a příběh: ano, pochopitelný, rodiče často manipulují, často myslíme na starou lásku... mě ale děsně vytočil poslední odstavec: Tentokrát budu za svou lásku bojovat. sobě, ani své lásce už ublížit nedokážu...


    to je fakt sviňárna. ale vězte, že až Tumor, Timur nebo Trudor uvidí , práskne do bot a milá sobecká Aneta zůstane úúúúplně sama

    superkarma: 0 17.06.2004, 12:49:02
  29. avatar
    [163] Clerenc [*]

    Nechapu, ze se muzete nekomu takhle vysmivat. Urcite to Aneta takhle neplanovala, jenze clovek mini a zivot meni. To jste vsechny tuhle situaci prozili, ze jste tak chytre a hned Anetu odsuzujete? Neni to jednoducha situaca a kazde reseni, nekomu ublizi...
    Preju Anete, pevne nervy a cistou hlavu.

    superkarma: 0 17.06.2004, 12:46:42
  30. avatar
    [162] emma [*]

    no já se nejdřív bavim, kolik přezdívek jste mu stihli vymyslet

    krásně to napsala medved (119). KAŽDÝ sní o romantické lásce, každý má někde v duši tu "svoji první" , na kterou vzpomíná se slzou v oku "co by, kdyby...". ale to není život, ale SEN . když se ti bude v noci zdát, že máš křídla nebo umíš mluvit 5 jazyky, budeš pak brečet, že je to v životě jinak??

    superkarma: 0 17.06.2004, 12:45:15

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme