Styl

„La vie est belle“, hlásá nová vůně od Lancôme

Napsat nový příběh vůně, získat to nejlepší z těch nejnádhernějších složek, vdechnout duši…takové bylo zadání této vůně. Úkolu se zhostili tři francouzští mistři Olivier Polge, Dominique Ropion a Anne Flipo a poprvé takto společně vytvořili výjimečnou vůni.

La vie est belle

Kdybychom se zeptali dnešních žen na recept na štěstí, možná by citovaly závěr z životopisu vizionáře Henriho Lefebvra: „Vezměte svůj život a přidejte špetku „je ne sais quoi“ - čehosi. Koření, vůně. Kouzla. Bez tohoto kouzla, té špetky, nestojí za to život žít. Rozumíte?“

Ženy v proměnách doby

V průběhu posledních padesáti let prošla ženská identita hlubokými změnami. Hlavními iniciátorkami těchto změn byly samotné ženy, které na své cestě za rovnoprávnost během několika desetiletí prolomily jednu bariéru po druhé. Avšak teprve dnes se před nimi otevírá nová doba - doba vlastního naplnění a seberealizace. Jedním slovem - štěstí.

Doba emancipace

Feminismus, svoboda, emancipace. V 70. letech se ženy hospodyňky bouří proti utlačující společenské morálce. Oblékají se do pánských kalhot nebo květovaných tunik v rockovém či hippie stylu, odvrhují společenské normy a nakonec prosadí svou. Triumfálně vstupují do dlouho zakázaného ráje.

Cesta nahoru

80. léta. Teď je hlavním cílem právo rozhodovat - rozhodovat v každodenním životě. Do popředí se dostávají železné dámy a pracující děvčata. Nebojí se překročit hranice a brát na sebe spoustu odpovědností. Ramena jsou vyztužena vycpávkami XXL, šperky se nosí obrovské a nápadné a jehlové podpatky nabírají obrovskou výšku... Právě takové něžné bojovnice-Amazonky zvěčnil svým fotoaparátem Helmut Newton.

Minimalismus jako identita

Po dekádě stírání rozdílů mezi muži a ženami přišla 90. léta. V této době, kdy se role mužů a žen zaměňují a opěrné body přestávají existovat, se ženy logicky snaží hledat svou identitu. Objevuje se estetika androgynie s nádechem minimalismu. Křivky jsou skryté, linie je zkreslená, výrazné znaky stylu mizí a všichni prosazují svou individualitu. Barvy šednou,  zůstává jen černá a bílá. Ženy touží po superhubenosti přesně v duchu minimalismu. Méně je více.

Vítězství materialismu

Léta 2000. Po únavě z předchozího „nic“ přišla chuť na všechno. V době zdůrazňovaného individualismu se ženy zdobí značkovými logy nejlépe ve zlaté barvě a oblékají se do čehokoli, co je výrazné. Žena se stává tím, co vlastní. Nastupuje období krátkodobých módních výstřelků, shromažďování, uspokojování okamžitých tužeb. To musím mít! Ženy se stávají velkými spotřebitelkami a nestydí se za to... Vyzývavě ukazují své bohatství a úlovky, každé vítězství se musí oslavit a předvést na veřejnosti. Jedině tak jsou ženy spokojené. Ustavují se nová pravidla a normy.

Úsvit nových časů

Léta 2010. Julian Barnes dostal cenu Booker Prize za román „Vědomí konce“...Doba dozrává k obratu, protože bez ohledu na to, co mají, ženy touží po dalším. Hrají všechny role: jsou manželkami a matkami, umělkyněmi, ředitelkami, milenkami... Dosáhly výšek, které si dříve ani nedokázaly představit. Postupně si ale uvědomují, že štěstí nenajdou tam, kde doufaly. Začínají chápat, že nelze žít podle šablony, že štěstí je model na míru, žádná hotová konfekce. A že cestou k seberealizaci je nechat věcem volný průběh.

Sladký triumf - povznesení se nad majetkem a vzhledem. Ženy se ke štěstí vydávají vlastními křivolakými cestami, neprobádanými, novými směry, kam ještě nikdo nevkročil. Novou životní filozofií se stává méně, ale lépe. Žádná společenská omezení, žádný diktát. Každá žena si hledá své vlastní štěstí. Každá chce být sama sebou, hledat svou ženskost, sama se rozhodnout, že chci mít méně, hrát menší počet rolí, vybrat si jen to nejlepší, to, co je v životě pro mě nejdůležitější. Dlouhá a krásná cesta. Úsvit nové doby.

La vie est belle

La vie est belle

„La vie est belle“ hlásá nová vůně od Lancôme.
Takové prohlášení nic nepředstírá, jde jen o čistou a samozřejmou pravdu.
Vůně prodchnutá významem, vědomím a duší.
„La vie est belle“ je jednoduchá, upřímně vyřčená pravda, přesně jako pověstná krása Francouzek, to zářivé je ne sais quoi, „cosi“, co je vlastně více než pouhá krása.
„La vie est belle“ vyzařuje bohatství i jednoduchost.
Je-li „život krásný“, je to proto, že jsme si to tak vybraly. Chceme, aby byl. Nikdo nám nemůže nic vnutit. To je více než prohlášení, je to přístup, způsob, jak jít dopředu a vybrat si, co je pro mě nejlepší. Vnímat každou příležitost a každý den podle svého. Všechny hledáme své vlastní štěstí a budujeme si ho vlastním způsobem. Tak se život stává krásnějším. Můj život je krásný, protože to tak chci.
„La vie est belle“ je cesta. Je to cesta hledání sebevědomých žen, které získaly sebejistotu, protože přijaly pochybnosti. Vědí, co chtějí, a jsou připraveny zpochybňovat samy sebe, protože pochybovat není slabost, ale naděje a dobrodružství. Vědí, co je pro ně nejlepší. Nechtějí neproveditelné sliby a představy, ale zkušenosti získané den po dni, rok po roce. Rozhodly pro „méně“ za podmínky, že to znamená „lépe“. Volí život, který plyne s konejšivou pomalostí. „Méně, ale lépe“.
„La vie est belle“. Jasný slogan pulzující životem je vnitřním přesvědčením, kouzelným zaříkávadlem. Ano, život je krásný pro ženy, které odmítají svazující diktát konfekčního štěstí, posedlost vzhledem, vynucenou dokonalost, úspěch v čemkoli nebo povinnost všechno zvládat.
Takové ženy jsou všude. Každá z nich je jiná. Jejich mantra? „La vie est belle“.
Protože „La vie est belle“ otevírá dveře.
Protože „La vie est belle“ dává svobodu.
Protože „La vie est belle“ je začátek. Nová doba.
Doba štěstí, které prožíváme nyní, a doba, kdy bez obav hledíme do budoucnosti. Stejně jako tato vůně probouzí smysly. Vůně, která by velmi dobře mohla být nehmotným, ale nepopiratelným důkazem o naplněném štěstí.
„Choďte po světlejší straně života.“ Vystupte do světla...

Oduševnělá vůně prodchnutá světlem

Napsat nový příběh vůně, získat to nejlepší z těch nejnádhernějších složek, vdechnout duši…takové bylo zadání této vůně.

Úkolu se zhostili tři francouzští mistři Olivier Polge, Dominique Ropion a Anne Flipo a poprvé takto společně vytvořili výjimečnou vůni.

Jejich vonná výzva? Vytvořit žensky lahodnou vůni kosatce. Odvážili se prolomit tradiční normy a vytvořili nové vonné vyjádření, které se téměř nedá definovat, protože se pohybuje na hranici mezi světlem a stínem. Každý z tvůrců dal vůni ze sebe to nejlepší. Výrazná kreativita Oliviera Polge dodává hlubokou a čistou eleganci, technická virtuozita Dominiqua Ropiona je jako záblesk krásy květin a oslnivá ženskost Anne Flipo do vůně vnáší špetku joie de vivre.

Tvůrci zůstali věrni původnímu parfumářskému řemeslu a tradici. Žádný předem vyrobený základ nebo předem složené vůně, jen čisté složky. Jen „to důležité“, žádné zbytečnosti. Vůně se skládá z pouhých 63 složek a každá dostává prostor plně se rozvinout. Méně, ale lépe. Práce na nové vůni byla tak náročná, že bylo třeba 5521 verzí a tři roky práce, než vzniklo toto oduševnělé dílo plné světla, dokonalá rovnováha krásy, síly a trvanlivosti. Bohatá a přitom jednoduchá rovnováha mezi vzácnou vůní vznešeného kosatce, strhující hloubkou pačuli a dětsky radostnými gurmánskými tóny.

Základem neodolatelné aury parfému je jemná a tajuplná alchymie vědy a umění jeho tvůrců. Jednotlivé složky byly vybírány jedna po druhé z těch nejvzácnějších přírodních surovin, poté byly díky nejmodernějším technologiím pročištěny, přetaveny, koncentrovány, ale jejich duše přitom zůstala zachována.

Základem vůně je kosatec, zde je však využit jeho úplně nový rozměr. Kosatec obvykle tvoří střední tón vůní, tady se jeho vůně rozvine při prvním nadechnutí a přetrvá až do poslední chvíle. Vzácná směs bohaté vůně florentinského kosatce Iris Pallia Concrete, jedné z nejvzácnějších a nejdražších složek, se rozvoní náznakem ironu zabaleného do smyslné vůně aldehydu kosatce. Přidali jsme jasmín sambakový a květ tuniského pomeranče, oba v naprosto čisté formě, pro rozzáření a zvýraznění květinových tónů.

Jedinečná vůně indonéské pačuli byla dotažena až do své podstaty, do své nejčistší formy, „srdce pačuli“, jak to nazývají voňavkáři, s větší silou, účinností a hloubkou.

A nakonec přichází úsměv vůně, sladce lahodné tóny, nečekaně zářivý výbuch. Vůně s tóny cukrové vaty a vanilky, fazole tonka, čokoládových bonbónů, černého rybízu a hrušky. Obalí hebké vonné tóny vůně do dětské nevinnosti.

Opravdová koncentrace luxusu. „La vie est belle“ obsahuje téměř 50% přírodních složek**, v dnešním voňavkářství zřídka vídaný poměr. Proto je to bezpochyby náš nejvýjimečnější parfém. Vůně s kontrasty světla a stínu složená z nádherných složek a esencí vyzařuje nádherné světlo. Vůně, která otevírá dveře do nové doby, kde se cení podstatné bohatství, do doby, kde „La vie est belle“.

*Oddenky mají výjimečně nízký výnos. Navíc musí být uchovávány nejméně devět měsíců v „inkubátoru“, aby se rozvinul celý jejich vonný potenciál.

** Podle hodnoty. 8.9% objemu.

Flakón: zářivý úsměv a křišťálově průzračné světlo

Lze štěstí zachytit do flakónu?

Zakladatel Lancôme Armand Petijean v roce 1949 požádal svého uměleckého ředitele Georgese Delhomme, aby vytvořil flakón, který by symbolizoval auru žen, ono nepopsatelné „je ne sais quoi“, které vydává takovou záři… Po mnoha náčrtech Georges Delhomme nakonec zachytil podstatu štěstí: půvabný úsměv vybroušený do skla. Návrh pak dlouho ležel v archívech společnosti Lancôme…

Po 63 letech „Le sourire de cristal“ (“Křišťálový úsměv“) konečně naplní svůj smysl díky „La vie est belle.“

Dostal naprosto současný design a představuje svobodnou a šťastnou ženu. Je překvapující a jedinečný…Trvalo dlouho, než se podařilo nemožné – vytvořit kulatý otisk úsměvu uprostřed křišťálového čtverce. Další rok trvalo, než se podařilo dát flakónu jeho jemně oblé a ženské křivky, vybrousit jemné hrany a vdechnout život. Poslední úprava  - perleťově šedá stuha z organzy kolem hrdla flakónu, povlávající jako dvě volná křídla.

A co kdyby se opravdu podařilo zachytit štěstí do flakónu? La vie est belle...

Julia Roberts, ztělesnění radostné ženskosti

Oduševnělá krása se nedá definovat. Ale Julia Roberts by mohla být její nejpřirozenější představitelkou, její nejplnější ztělesnění.

Kdyby se psaly odkazové slovníky, její jméno by se objevilo vedle hesel jako „ženskost“, „úsměv“. Stačilo by uvést: viz Julia Roberts. To samé platí o hesle „naplnění“.

LacomeMohla by ztvárnit každou ženu v její naprosté přirozenosti, upřímnosti, pravdivosti a různorodosti. Myslíte, že je to nemožné? Julia Roberts je taková téměř sobě navzdory, svým vlastním nenuceným, hravým a velkorysým způsobem. Ve svých různorodých rolích představovala postupně všechny ženy. Společná nit celé její výjimečné kariéry? Upřímnost. Oddanost. Svobodná volba. Odmítnutí realizovat předem danou kariéru. Ke každé roli přistupovala svým jedinečným způsobem.

A pak ještě zbývá ta nedefinovatelná aura, vrozený šarm a neustálá nádherná zářivost, které z Julie Roberts činí jednu z největších hvězd světa filmu. Věnuje se charitativní práci a přes zaběhané zvyklosti zůstává diskrétní. Ať vystupuje před americkým Kongresem a žádá o uvolnění financí na výzkum Rettova syndromu, vzácné neurologické choroby, nebo podporuje „Hole in the Wall Gang, jednu z největších světových organizaci pomáhající nemocným dětem či bojuje společně s nadací „Alliance for Clean Cookstove“ za ekologičtější a zdravější palivo v rozvojovém světě, nikdy to nedělá pro vlastní reklamu.

V posledních dvou letech Julia Roberts již propůjčila své výjimečné kouzlo značce Lancôme. Nyní vstupuje do nového světa, do světa vůně „La vie est belle“. Takové je také poselství její jedinečné a úžasné kariéry. Stejně jako nová vůně od Lancôme. Stejně jako její mnohé role ukazuje, že život je stále jiný, stále se mění, je plný překvapení a nečekaných zvratů.

Kdo jiný než tato zářivá osobnost dokáže ztělesnit touhu být sama sebou a jít svou vlastní cestou a přenést ji do konkrétní reality v tomto prohlášení o štěstí?

La vie est belle EDP 30 ml 1250 Kč / 51 EUR

La vie est belle EDP 50 ml 1850 Kč / 84 EUR

La vie est belle EDP 75 ml 2290 Kč / 93 EUR

La vie est belle tělové mléko 200 ml 1000 Kč / 40 EUR

La vie est belle sprchový gel 200 ml 900 Kč / 36 EUR

La vie est belle deodorant (k dostání exkluzivně v Lancôme Beauty Institutu)

   
14.09.2012 - Vůně - autor: Komerční článek

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [42] rendac [*]

    pěkný flakónek i ceny

    superkarma: 0 23.02.2013, 13:55:25
  2. avatar
    [41] AnteaX [*]

    Vypadá lákavěSml16

    superkarma: 0 17.10.2012, 08:32:06
  3. [40] jerenika [*]

    carmi — #4 to je :)

    superkarma: 0 29.09.2012, 19:22:18
  4. avatar
    [39] hubajda [*]

    muze byt fajn ale ta cena ne to by me musel nekdo dat tak to bych ho brala hned

    superkarma: 0 18.09.2012, 23:22:34
  5. [38] DCOlga [*]

    Nevím, kdo by mi to sponzoroval, takže nemusím ani čichat.

    superkarma: 0 18.09.2012, 13:44:49
  6. [37] Trefa [*]

    Trefa:pekna prezentace,ale ty ceny to je katastrofa.

    superkarma: 0 15.09.2012, 23:07:49
  7. avatar
    [36] nugyna [*]

    pokud nepricichnu,nemuzu hodnotit

    superkarma: 0 15.09.2012, 20:53:07
  8. [35] xenie [*]

    přečetl v ten román celý ? tolik řečí o jedné voňavce, kterou ani neznám :)

    superkarma: 0 15.09.2012, 10:06:48
  9. [34] Lydia001 [*]

    Vůně se mi moc nelíbí, měla jsem již možnost si k ní přivonět, ale Julia jí prezentuje nádherně!

    superkarma: 0 14.09.2012, 23:06:09
  10. [33] Jala [*]

    Oui, c´est vrai.

    superkarma: 0 14.09.2012, 23:04:07
  11. avatar
    [32] denkas [*]

    dajrin — #31 Napiš i za měSml22

    superkarma: 0 14.09.2012, 22:10:56
  12. avatar
    [31] dajrin [*]

    Lákavé, ale mimo mé finanční možnosti... Sml15. Leda že bych napsala Ježíškovi... Sml16

    1. na komentář reaguje denkas — #32
    superkarma: 0 14.09.2012, 20:42:23

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] RosaGloriaDei [*]

    bude klikačka? Julia Sml67

    superkarma: 0 14.09.2012, 20:18:15
  2. [29] jukl [*]

    zní to lákavě...až na tu cenu

    superkarma: 0 14.09.2012, 19:52:53
  3. avatar
    [28] LudPa [*]

    jako dárek bych to brala

    superkarma: 0 14.09.2012, 19:43:16
  4. [27] babočka12 [*]

    na mě je to také hodně korunSml15.ale flakónek je úžasnýSml16

    superkarma: 0 14.09.2012, 19:07:35
  5. avatar
    [26] capkova [*]

    HÓÓÓDNĚ DRAHÉ, TO UŽ BYCH SI KOUPILA CHLOE KTERÁ SE MI MOC LÍBÍ...

    superkarma: 0 14.09.2012, 18:09:31
  6. avatar
    [25] kapkamore [*]

    Jistě, jako dárek by vůně byla fajnSml58

    superkarma: 0 14.09.2012, 17:18:33
  7. avatar
    [24] daska59 [*]

    Lancome má příjemné vůně, ale pro mě trochu drahé Sml15

    superkarma: 0 14.09.2012, 17:15:03
  8. [23] musilovahana [*]

    Škoda, že nejde poslat vůně přez počítač.

    superkarma: 0 14.09.2012, 16:51:16
  9. avatar
    [22] ladouch [*]

    Až se k ní někde dostanu tak ovoním, cena dost vysoká.Sml22

    superkarma: 0 14.09.2012, 15:56:30
  10. [21] jithule [*]

    chtělo by to vzorek

    superkarma: 0 14.09.2012, 15:18:35
  11. avatar
    [20] saruz [*]

    Třeba bude na vánoce pod stromečkem. Sml16

    superkarma: 0 14.09.2012, 14:15:49
  12. avatar
    [19] tajnostii [*]

    Škoda,že se nedá očuchat

    superkarma: 0 14.09.2012, 14:01:01
  13. avatar
    [18] Kytinkak [*]

    krásný flakon, ale než něco kupuji tak rozhodně k parfému bych musela přivonět

    superkarma: 0 14.09.2012, 12:09:53
  14. avatar
    [17] TESSA2510 [*]

    Ráda bych vyzkoušela , jak by mi sedla. Mám o čem přemýšlet , vánoce se blíží. Sml54

    superkarma: 0 14.09.2012, 11:46:11
  15. avatar
    [16] ekleinovka [*]

    Ráda bych si přivoněla, zdají tato vůně padne....

    superkarma: 0 14.09.2012, 09:52:34
  16. [15] Saritka [*]

    Tak jsem nikdy neměla.Sml23

    superkarma: 0 14.09.2012, 09:50:16
  17. [14] free [*]

    No to bylo textu.  Nedivím se, že je tak dlouhý, když jenom flakon vymýšleli rok. Sml24

    Zajdu do parfumerie přičichnout.  Už řadu let používám Trésor a doposud ho nic nepřekonalo. tak možná...

    superkarma: 0 14.09.2012, 09:43:17
  18. avatar
    [13] Makynka [*]

    Od Lancome používám Miracle, ta krásně voní, ale blíží se Vánoce, tak mám alespoň o čem přemýšlet. Musím ji někde najít a přivonět si.

    superkarma: 0 14.09.2012, 09:38:08
  19. avatar
    [12] Hanula [*]

    Sml16 Lancomku mám moc - ráda - jeji citrusovou řadu. Tuhle bych si také pořebovala očuchat....

    superkarma: 0 14.09.2012, 09:26:29
  20. [11] magic11 [*]

    potřebovala bych ji "očuchat" Sml16

    superkarma: 0 14.09.2012, 09:04:17
  21. [10] doginka [*]

    Taky bych chtěla přivonětSml16

    superkarma: 0 14.09.2012, 08:36:59
  22. avatar
    [9] arminka [*]

    step1 — #8 souhlas, očima vidím jen tu cenu Sml30

    superkarma: 0 14.09.2012, 08:36:04
  23. [8] step1 [*]

    Kolik se toho dá napsat o jedné voňavce. Vůně se ale vybírá čichem, ne očima. Sml16

    1. na komentář reaguje arminka — #9
    superkarma: 0 14.09.2012, 08:02:09
  24. avatar
    [7] Žofie [*]

    Nezbývá nám, než si jít přivonět do parfumerieSml22

    superkarma: 0 14.09.2012, 07:47:38
  25. [6] honzule8 [*]

    zajímalo by mě, jaká je?

    superkarma: 0 14.09.2012, 07:32:45
  26. avatar
    [5] Jindriska8 [*]

    Ráda bych vyzkoušelaSml22

    superkarma: 0 14.09.2012, 07:30:40
  27. avatar
    [4] carmi [*]

    Napsat tak dlouhý článek o jedné vůni, to je umění.

    1. na komentář reaguje jerenika — #40
    superkarma: 1 14.09.2012, 07:19:54
  28. avatar
    [3] blesksoft [*]

    hmm ta nemusí být špatná

    superkarma: 0 14.09.2012, 07:10:50
  29. [2] lidicka [*]

    ...že  nejde...

    superkarma: 0 14.09.2012, 06:10:17
  30. [1] lidicka [*]

    Škoda, e nejde přivonětSml30

    superkarma: 0 14.09.2012, 06:09:14

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme