Bulvár

Kvůli vám, redakce, sem nikdo nechodí!

Vážená redakce,
tak mě právě trochu zamrzela Vaše anketa (všimli jste si, doufám, jak důsledně plním Vaše přání a vykám Vám se vší zdvořilostí, tudíž s velkým V).

Ona většina čtenářek prostě pokrčí rameny, a když si to tedy přejete, vyhoví - to samozřejmě je slušnost. Nicméně, jak už jsem napsala v reakci na paní Breníkovou, když poděkovala, že i přes technické problémy s novou verzí Vám zachováváme přízeň: My už ji bohužel nezachováváme Vám, ale značce, kterou vytvořili ti před Vámi. Průběžně žádáte o vykání, vysvětlujete nám, co je slušnost. Dnes jste nám sdělili, že tu pouze pracujete, tudíž je osobní přístup jako tykání nepatřičný.

Z toho bohužel vyplývá, že s Vámi nemáme žádný osobní vztah, takže už sem nechodíme kvůli Vám. Scházíme se tu, protože tu máme kamarádky a redakce je tu v podstatě pouze jako technická platforma bez osobního přístupu. Nestojíte o něj. Pak ale také nemůžete očekávat, že Vám budeme psát svoje zážitky s dětmi, popisovat svůj přístup k životu, svoje osobní postoje či příběhy... Naše osoby... To by totiž vyžadovalo od Vás, vážená redakce, alespoň trochu osobní přístup.

Nu což, jak už jsem řekla, chodíme sem kvůli přátelům. Takže nezávisle na Vás, vážená redakce, se tu bude znovu probírat kojení, finance, polykání, holení a spousta jiných oddechových témat. Nezávisle na Vás... protože jsme vcelku dobře fungující internetová komunita a tykáme si, budeme si tu rády povídat. Ale bez Vás. Nu, bude se nám asi chvíli stýskat po starých časech, ale zvykneme si.

Však na Vás zapomeneme a zřejmě Vás budeme kontaktovat hlavně ve věcech technických. Nebo když tu bude fakt dobrý článek. Jsou tu naštěstí lidé, kteří jej napsat dokáží. Na takové články reagujeme všechny rády. A světe zboř se, tyhle autorky se proti tykání zatím nikdy neohrazovaly, navíc některé z nás jim zcela spontánně i vykaly. Kdo ví proč?

Přeji Vám hezký den.
Suzanne


Milá Suzanne,
moc díky za příspěvek. Jen bych poznamenal, že krom toho, že máte pravdu, se vámi zmiňovaná komunita sestává asi ze sta čtenářek. V bojůvce jich vystupuje asi dvacet :-). Celkem je čtenářek asi 80 000. A ano, skutečně se nelze zavděčit všem :).

   
30.05.2007 - Společnost - autor: Richard Klíčník

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [137] Aja [*]

    Nedá se najít nějaké objektivní číslo? 80 tisíc je blbost. S každou změnou v osobním nastavení se to načítá znovu

    superkarma: 0 31.05.2007, 14:39:46
  2. avatar
    [136] Aja [*]

    Čtu teprve teď. I já musím pracovat!

    superkarma: 0 31.05.2007, 13:51:47

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [135] Kaylie [*]

    Ano, i já sem chodím kvůli děvčatům a nikoliv redakci. Podobných serverů je přece dost a dost...

    Někdy si pomyslím své a nereaguji, někdy se prostě vyjádřit musím. Nelze se zavděčit všem, ale vykání si tu představit neumím. Ať si každý řekne konkrétně, že ho to uráží. Mně je 50 a nevadí mi tykání na netu od -náctiletých slečen a rozumím si s nimi. Ovšem v normálním životě samozřejmě si nedovolím třeba v tramvaji takové slečně tyknout! Ani náhodou.

    Pan Richard, než tohle pustil do éteru - měl asi více přemýšlet, že "holky"?

    Rozhodně to nesvědčí o jeho profesionalitě, ještě se má hodně co učit, ještě, že aspoň vykat umí.....

    superkarma: 0 31.05.2007, 11:07:24
  2. [134] a.... [*]

    Pivunka: Všimla sis někdy, v čen spočívá to vysoké množství reakcí na Ríšovy články? Takový příklad...hned při úvodní Ríšově prezentaci jsem se např. s Ríšou krapet poškorpila, protože se mi nelíbilo, jak mi odpovídá, následně se do mě pustily některé čtenářky, které se Ríši zastaly, sledovanost toho článku byla vysoká. Myslíš. že tento způsob prezentace svědčí o vysoké kvalitě redaktora? Já si naopak myslím, že to byla markantní ukázka jeho neprofesionality.

    superkarma: 0 31.05.2007, 10:00:48
  3. avatar
    [133] Zuzinka.1 [*]

    Taky patřím mezi ty, které jsem chodí převážně kvůli diskuzím. Články jen navodí téma a diskuze se většinou rozjede do neuvěřitelných končin. Jsem jedna z těch, co si diskuze přectě a od srdce se zasměje. Málokdy ale já sama reaguju. Být víc lidí jako já, tak je návštěvnost daleko nižší, protože články bez vtipných komentářů gerdy, vivien, majuchy, niom... a pod. by nebyly tak zajímavé

    superkarma: 0 31.05.2007, 09:52:26
  4. avatar
    [132] rek11 [*]

    Chodim sem kvuli nekolika lidickam,ktere tu rada potkavam.Podle me je tu neuveritelna hromada prevazne bab.Muj tata rikal, ze vic jak jedna baba je pruser.Sama jsem zcela neuvazene sla na skolu v jejiz tride byly pouze divky.Kdyz nekdo pracuje na takovem projektu, mel by mit pevne nervy.Jen si vemte kolik je mnt dam v pms,sestinedeli popms v ms , laktacni psychoze popr prechodu-nepocitamli nevernyho,zarlivyho popr chlastajiciho partnera Vetsinou si neberu nic osobne,vnimam to tak,ze proste kazda nema mnt svuj den Je tu hodne rozdilnych povah,ktere maji vl.zkusenosti,nebo si je utvari.A na netu si clovek dovoli vic.....nerikam,ze mi obcas neco nehne zluci,ale na obranu zde pritomnych musim oznamit,ze predevcirem me neskutecnym zpusobem na netu nakrkl chlap,ale takovym zpusobem,ze tady je to proti tomu tabor pro dospivajici devcatka

    superkarma: 0 31.05.2007, 08:15:49
  5. avatar
    [131] bookcase [*]

    Pivunka: Pivunko, nejste náhodou druhý nick pana Richarda Klíčníka?

    superkarma: 0 31.05.2007, 07:29:00
  6. avatar
    [130] gerda [*]

    Vzpomínám si na úlet, který tady předvedla minulá redaktorka, tuším Natálka se jmenovala. Snažila se ze všech sil, ale pak jí ruply nervy a tak nám tady vynadala, že by od nás pes kůrku nevzal . Jestli ona nebyla s Richardem příbuzná . Ale vážně: já to chápu tak, že každý má občas smolný den, a Richard to přepískl a nedomyslil následky. Někdo má tu kliku, že špatnou práci může rychle uklidit a nahradit dobrou, jenomže tady je to jako vyřčené slovo před publikem, i kdyby člověk stokrát chtěl, už to nejde vzít zpátky. Dokážu si představit, že mu teď není dvakrát dobře a že si vyslechl i pár výtek, ale teď je podstatné, jestli bude trucovat anebo to bude považovat za cennou zkušenost. Už jsem to psala jinde, vidím to opravdu jako mladickou nerozvážnost a snahu dělat revoluci tam, kde není potřeba.

    superkarma: 0 31.05.2007, 07:03:35
  7. avatar
    [129] trdlo [*]

    Ja chodim temer vyhradne na soukrome diskuse. Jestli jiz do smrti neprectu jedine slovo, ktere pan Klicnik napsal do clanku ci do diskuse, zemru stastna. Zbytek redakce se obycejne chova slusne a profesionalne. Pan Klicnik si ocividne chodi do prace lecit mindraky, a presvedcovat sam sebe, jak je bajecny. Nikoho jineho totiz asi nepresvedci.

    superkarma: 0 31.05.2007, 00:00:55
  8. avatar
    [128] Gedžitka [*]

    Souhlasím se Suzanne, tykání je lepší

    superkarma: 0 30.05.2007, 23:50:42
  9. avatar
    [127] Klarchen [*]

    Tak ač sama přispívám minimálně, tak mi to nedá se dnes nevyjádřit. Chodím sem přesně z těch důvodů, co popsala Suzanne a jiní další v této diskusi - tedy rozhodně ne kvůli samotným článkům (jediný, co vždy s chutí čtu je Lenka Matušková). A myslím si, že nejsem z těch "mlčících" jediná.
    A pokud mě něco v diskusi potěší, tak ty případy, kdy se autor článku nebo někdo z redakce do diskuse spontánně zapojí a normálně lidsky reaguje na názory ostatních diskutujících (ať už tyká nebo vyká, to podle mě nehraje až takovou roli) - myslím, že to občas dělá Ivana Kuglerová a v této diskusi Markéta Breniková. Pak mám dojem, že v redakci sedí normální lidé, se kterými lze mluvit a snáz jim odpustím i případné nedostatky. To, co předvádí "pan redaktor" Richard je děs

    superkarma: 0 30.05.2007, 23:44:21
  10. avatar
    [125] Vivian [*]

    Pivunka: takže Ríša je dobrý redaktor :-)

    superkarma: 0 30.05.2007, 23:04:00
  11. avatar
    [124] erKa [*]

    Po určité diskuzi s redakcí nekomunikuji vubec! rači

    superkarma: 0 30.05.2007, 22:50:33
  12. avatar
    [122] Vivian [*]

    sarobrouk: ž-in funguje od ledna 2000

    superkarma: 0 30.05.2007, 22:42:03
  13. avatar
    [121] Vivian [*]

    Pivunka: no to už ale záleží na tom, čemu ty říkáš "dobrý redaktor"... Jestli redaktorovi, který umí napsat dobrý, čtivý a zajímavý článek (bez chyb ), nebo redaktorovi, který umí prodat hodně výtisků (eventuelně má na článku nejvíc kliků)... Na internetu imho není problém mít na článku hodně kliků, když plácneš něco kontroverzního, o čem se pak hodně diskutuje :)

    superkarma: 0 30.05.2007, 22:41:30
  14. avatar
    [120] sarobrouk [*]

    Suzanne, zcela s tebou souhlasím. Už ani nevím, kolik let jsem sem chodila, asi víc jak 10. A už sem asi rok nechodím. Atmosféra je děsná a žádné vykání to nemůže vylepšit, jen pokazit víc.

    superkarma: 0 30.05.2007, 22:38:10
  15. avatar
    [118] monca13 [*]

    Pivunka: podle tohoto tvrzení ovšem mají u nás nejlepší redaktory bulvární deníky (myslím tištěné), nejprodávanější je u nás, jestli si dobře vzpomínám, Blesk?

    superkarma: 0 30.05.2007, 22:28:30
  16. avatar
    [117] Vivian [*]

    Pivunka: kolikrát tady je článek podprůměrný až slabý a je pod ním tři sta příspěvků... Podle návštěvnosti se nepozná dobrý redaktor. Maximálně redaktor, který umí vyhmátnout to správné téma Stačí napsat nějakou kravinu o holení podpaždí nebo porodu doma a máš to v suchu.

    superkarma: 0 30.05.2007, 22:27:53
  17. avatar
    [115] femme [*]

    marketa.brenikova: ale vysoká návštěvnost pod jeho "skvosty" přece ještě nemusí znamenat to, že se články od něj dají dobře číst

    superkarma: 0 30.05.2007, 21:30:02
  18. avatar
    [114] marketa.brenikova [*]

    lonkue: on sice občas reaguje tak, že bych ho utopila, ale zas na druhou stranu, články se od něj číst dají dobře - soudě dle návštěvnosti, takže asi budu jen prudit na poradě :-)

    superkarma: 0 30.05.2007, 21:07:21
  19. avatar
    [112] fialinka [*]

    ten článek má něco do sebe. sice jsem nezažila tu starou atmosféru tady, ale u "aférky" s vykáním jsem už byla a ono to lidi asi dost naštvalo. pořád ale žena-in zůstává nejlepší, co jsem na internetu v tomhle směru našla, ale právě kvůli té různorodosti a diskusím. osobní přístup redakce by k tomu přidal ještě větší pocit začleněnosti do určité komunity - já ho sice mám i teď v určitém smyslu, ale asi to dřív opravdu bylo trochu jiné. chápu -jen tu pracujete, navíc se dost často měníte, ale stejně...

    superkarma: 0 30.05.2007, 19:57:49
  20. avatar
    [111] phoebe24 [*]

    Žábina:

    superkarma: 0 30.05.2007, 19:41:06
  21. [110] wej [*]

    já tedy nevím, ale vědět, že se tu vyká, to bych sem tehdy raději ani nelezla. souhlasím naprosto se Suzanne. Nic ve zlém, vážená redakce, ale toto je první webová stránka mimo internetových obchodů, kde se požaduje vykání. Net je svým způsobem anonymní, tak na co vykání???

    superkarma: 0 30.05.2007, 19:36:04
  22. avatar
    [109] Lilinka [*]

    sunshine: Ano, tolik let se tu tyká, ale neosvědčilo se to

    superkarma: 0 30.05.2007, 19:12:27
  23. avatar
    [108] Vivian [*]

    sunshine: tak když chce odstup, tak holt bude mít odstup :-) Třeba se to osvědčí

    superkarma: 0 30.05.2007, 18:58:24
  24. avatar
    [107] sunshine [*]

    Mě vykání nevadí. Asi se tykání neosvědčilo a redakce si chce držet odstup. To chápu.

    superkarma: 0 30.05.2007, 18:35:52
  25. [106] Sasa [*]

    marketa.brenikova: problé jsem nepsal do diskuze, vím, že se tam ztratí a že nelze číst všechn diskuse a reagovat na vše, psala jsem e-mail

    superkarma: 0 30.05.2007, 18:25:43
  26. avatar
    [104] Žábina [*]

    je teda pravda, že mě mrzí, že jsem nezažila původní redakci...chodím sem teprve 4 roky a co jsem tak slyšela, bylo to dřív skvělý
    je pravda, že sem chodím kvůli určitým lidem, se kterými jsem se spřátelila a redakci moc neřeším...snad jen když je téma, které mě vyloženě osloví, někdy článek přečtu - jinak ne

    superkarma: 0 30.05.2007, 17:59:38
  27. avatar
    [103] Vivian [*]

    bookcase: (87) myšítko je zkrácenina od tlačÍTKA na MYŠI

    superkarma: 0 30.05.2007, 17:58:30
  28. avatar
    [102] bookcase [*]

    inka35:

    superkarma: 0 30.05.2007, 17:55:15
  29. avatar
    [101] Jupíí [*]

    sedm let se tu bez problémů tyká a ž-i šlape jako hodinky. Posledníh půlrok samá chyba, server pomalý jako šnek a redakce začne řešit pseudoproblémy :-))))

    superkarma: 0 30.05.2007, 17:51:08
  30. avatar
    [100] monca13 [*]

    marketa.brenikova: asi protože jste se v mailu podepsala. Ale dnes už si opravdu nevzpomínám, že jsem komunikovala právě s vámi. Člověk si spíš pamatuje ty špatné zkušenosti, které měl s někým z redakce.

    superkarma: 0 30.05.2007, 17:50:24

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme