.

„Kvůli řečem okolí jsem vztah ukončila,“ vypráví Zina svůj příběh

Vztahy

„Kvůli řečem okolí jsem vztah ukončila,“ vypráví Zina svůj příběh

Do vztahu dvou dospělých lidí by nikdo neměl mluvit. Ovšem pravda je jiná. Našeptávači velmi často, třeba i nevědomky dokáží rozvrátit něco, co bylo hezké. Tak tomu je v i případě Ziny.

Po vysoké škole si našla místo v jedné velké společnosti. Hned při pohovoru si všimla, že její šéf je velmi atraktivní. Ovšem nedělala si iluze, že by mezi nimi něco bylo. Přeci jen, holka z vesnice v konkurenci s kolegyněmi, které většinou vypadají jako z titulní strany módního časopisu, nemá šanci. „Nikdy jsem si moc nevěřila, navíc on je vážně krásný chlap, který měl plné kanceláře velmi nádherných žen. Přiznávám ale, že jsem si občas před spaním na něj myslela,“ přiznává. Jak čas plynul, Zina se se svým šéfem sbližovala. Jezdili společně na služební cesty. Jak to tak bývá, jednoho krásného dne to mezi nimi zajiskřilo.

dvojice

Foto: Shutterstock

„Nevěřila jsem tomu. Brala jsem to jen jako úlet. Což jsem mu samozřejmě říkala. On se nedal. Usiloval o mě a přesvědčil mě, ať to spolu zkusíme. Zprvu jsme to drželi v tajnosti, ale po pár týdnech jsme šli s pravdou ven, i na pracovišti.“ Jejich vztah nikdo nechápal. Všichni se jen posmívali. Zina samozřejmě nebyla ušetřena nevhodných průpovídek od svých kolegyň, které byly později na denním pořádku.

Přečtěte si:

„Od té doby, kdy jsme se přestali skrývat, jsem byla neustále svému okolí trnem v oku. Nechápali, proč já. Vymlouvali mi ho, s tím, že mě stejně bude podvádět, ať si nedělám iluze. Snažila jsem se z toho nic nedělat, nešlo to. Když vás někdo přirovnává k průměrnému rodinnému vozu a jeho k luxusnímu sporťáku, nedá vám to.“ Zina našeptávačům z řad svých kolegů a přátel podlehla. Se šéfem se po pár měsících rozešla. On to do teď nechápe, neustále se snaží o kontakt. „Chtěla bych to dát opět dohromady, ale ten povyk kolem nás bych nezvládla, to vím. Raději se ho vzdám toho, koho miluji a začnu někde znova,“ dodává Zina na závěr.

Čtěte také:

   
27.10.2016 - Láska a vztahy - autor: Markéta Škaldová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [46] leontieen [*]

    Rikina — #29 No, když myslíš... nehodlám nikoho vychovávat, ať si každej píše, co chce, ale zas mi nikdo nemůže zabránit, abych si pak podle toho, co napsal, o něm neudělala svůj obrázek. A dlužno podotknout, že neustálé omílání, jak to ta Škaldová dělá blbě, už jaksi přestalo být originální a zábavné, a vliv na kvalitu jejích článků to taky žádný nemá

    Přesně tak, podeisuji. Tesat do kamene. Kdo pamatuje články Veroniky alias malinkého kotěte, tak ví moc dobře, co mám na mysli. Také nemělo smysl kritizovat její články, protože nesnesla vůbec žádnou kritiku. S ní to bylo stejné jako házet hrách na zeď. Absolutně nejhorší pisatelka, ale vyvolala nejvíc reakcí. Takový spisovatelský Eddie Edwards. Markéta je proti ní hvězda, ale souhlasím s ostatními, že články jsou o ničem a chybí mi skutečné příběhy čtenářek. Nechci vymyšlenou fikci, která by mohla být skutečnost.

    superkarma: 0 20.11.2016, 12:52:16
  2. avatar
    [45] danca79 [*]

    Podvest ji casem muze kdokoli. Pokud je ji s dotycnym dobre, posmevacky a rejpaly bych poslala kamsi. No, ale je fakt ze tohle se clovek leckdy nauci ze zkusenosti.... jestli ji je 20-25 tak se to mozna jeste nauci...

    superkarma: 1 30.10.2016, 17:09:51
  3. [44] sr [*]

    Nechápu, resp. chápu, slečna bude slabá osobnost...

    superkarma: 0 30.10.2016, 09:58:06
  4. avatar
    [43] jajynka [*]

    pardon, ale slečna Zina je blbá jak táčky.....

    Sml31

    superkarma: 0 27.10.2016, 23:04:45
  5. [42] Rikina [*]

    Eva_CZ — #39 Tak já si kupuju jistý scifistický časopis, a kdybys viděla, co tam bývá na titulní stránce... ten poslední zrovna bylo tématické hororové číslo. Sml57

    superkarma: 0 27.10.2016, 21:06:49
  6. avatar
    [41] gerda [*]

    Eva_CZ — #39A co teprve, když ten kolektiv pracuje jinde, než v kancelářiSml52

    superkarma: 0 27.10.2016, 19:01:48
  7. avatar
    [40] gerda [*]

    Eva_CZ — #38Jó humor, vzácné koření tady. Sml15

    superkarma: 0 27.10.2016, 19:00:53
  8. avatar
    [39] Eva_CZ [*]

    Taky jsem mela tu kliku (Sml28) pracovat v zenskem kolektivu, ale ze by vsechny ty baby vypadaly jak z titulnich stranek casopisu, se fakt rict neda. Sml23Sml30Sml30Sml30

    1. na komentář reaguje gerda — #41
    2. na komentář reaguje Rikina — #42
    superkarma: 1 27.10.2016, 18:55:35
  9. avatar
    [38] Eva_CZ [*]

    Dudlajlama — #34asi tak. Ale byly tady jine mlade a krasne redaktorky, nektere umely i psat a s nekteryma byla i sranda. Coz u Markety postradam. Spetku smyslu pro humor. Sml80

    1. na komentář reaguje gerda — #40
    superkarma: 3 27.10.2016, 18:51:59
  10. avatar
    [37] Eva_CZ [*]

    Matinea — #35Sml30Sml52Sml30Sml52

    superkarma: 1 27.10.2016, 18:50:32
  11. avatar
    [36] SNÍŽEK [*]

    je blbá že se rozešla Sml31

    superkarma: 0 27.10.2016, 18:44:10
  12. avatar
    [35] Matinea [*]

    Eva_CZ — #30 Ano, korektor Ž-in by měl článek opravit, proškrtat, přepsat a nakonec možná i změnit téma od základu ... a podepsat "Markéta Škaldová". Sml57

    1. na komentář reaguje Eva_CZ — #37
    superkarma: 2 27.10.2016, 18:06:54
  13. avatar
    [34] Dudlajlama [*]

    Eva_CZ — #30 Sml67. Nevadi mi, ze je slecna Skaldova mlada a hezka, coz bezesporu je, ale prezentuje se tvorbou spis jako prazdnejsi nadoba, plus se rada ukazuje, coz taky cosi znaci. Proste jsou mne tyhle typy protivne a pak mozna sklouzavam k osobni antipatii a rejpani, to priznavam. Ne, ze bych si tu prala cist vedecka pojednani, ale driv tu byly clanky rozhodne poutavejsi a se smrncem. Jenze se zda, ze kazda z tech holek, co pracovne za neco stala, zahy odesla(nebo byla odejita?), cest vyjimkam jako je Dana a pani Ladyova. Jo, taky Kristina si vede slusne.

    1. na komentář reaguje Eva_CZ — #38
    superkarma: 3 27.10.2016, 17:23:43
  14. avatar
    [33] monyk [*]

    Eva_CZ — #30 Pamatuji si obdobi, kdy na zene-in byly zverejnovany clanky psane ctenarkami. Tehdy tu byly pribehy psane lidmi s talentem i lidmi bez talentu Sml57. A mnohdy to bylo velmi zajimave poctenicko Sml22. Clanky teto autorky mi pripadaji obsahove dosti plytke, ten dnesni nevyjimaje...

    superkarma: 0 27.10.2016, 17:07:55
  15. avatar
    [32] Eva_CZ [*]

    phoebe24 — #31Sml80 no jo, no.Sml22

    superkarma: 0 27.10.2016, 16:59:31
  16. avatar
    [31] phoebe24 [*]

    Eva_CZ — #30 A proč by nepsala, když je za to placená? Však je to věc šéfredaktora a majitele webu, když na místo redaktorky vezmou vyučenou aranžérku s dodatečně doplácanou maturitou a bez talentu, ne?Sml80

    1. na komentář reaguje Eva_CZ — #32
    superkarma: 0 27.10.2016, 16:49:39

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Eva_CZ [*]

    Aha. Tak ja jsem si dosud myslela, ze psat maji lide s talentem, zpivat maji lide s talentem, zednicit zednici, kteri to UMI atd. Hm. Takze nekdo, kdo neumi napsat clanek, se psanim klidne muze zivit - a praci za nej ma oddrit nekdo jinej? Jako to prepsat? Sml14Sml80 A za toho zednika ma taky nekdo neco opravovat? Hmmmmmmmm, to je zajimavy. Sml24

    1. na komentář reaguje phoebe24 — #31
    2. na komentář reaguje monyk — #33
    3. na komentář reaguje Dudlajlama — #34
    4. na komentář reaguje Matinea — #35
    superkarma: 6 27.10.2016, 16:18:49
  2. [29] Rikina [*]

    peetrax — #26 S tím, co jsi napsala o "tvorbě" slečny Škaldové, naprosto souhlasím, to je holý fakt, a o to se rozhodně nepřu. A strážkyně morálky jen proto, že jsem si dovolila vyslovit souhlas s názorem Suzanne a přidat k tomu svůj pohled? Sml80 No, když myslíš... nehodlám nikoho vychovávat, ať si každej píše, co chce, ale zas mi nikdo nemůže zabránit, abych si pak podle toho, co napsal, o něm neudělala svůj obrázek. A dlužno podotknout, že neustálé omílání, jak to ta Škaldová dělá blbě, už jaksi přestalo být originální a zábavné, a vliv na kvalitu jejích článků to taky žádný nemá. Sml57

    1. na komentář reaguje leontieen — #46
    superkarma: 1 27.10.2016, 15:56:08
  3. avatar
    [28] medulka [*]

    Věřím, že řeči okolí můžou být hodně nepříjemné a můžou dost otravovat život, ale člověk by se měl nad tím povznést a dělat to, co chce a stýkat se s tím, s kým chce... Dospělý člověk by měl mít už dost rozumu na to, aby si nenechal diktovat od okolí a nechat se takto okolím zmanipulovat. Pokud má toho muže opravdu ráda, tak možná jednou bude litovat, že si to nechala takto pokazit... Možná by stálo za úvahu, jak tady někdo také psal, spíš se poohlédnout po jiné práci a změnit prostředí, než partnera.

    superkarma: 2 27.10.2016, 15:25:42
  4. avatar
    [27] gerda [*]

    Že vám to stojí za toSml24. Slečna Škaldová se musí cítit polichoceně, že je objektem takového zájmuSml58. Ani já si nemyslím, že by ji někdo urážel. Diskuse byla přece o tom, kolik může mít roků někdo, kdo takhle píše. Zveřejnila jakési fotky, tak se vzpomenulo i na ně. Přece to není žádná 13. komnata, která se nesmí pootevřít? Proč by jinak fotky vystavovala, kdyby nestála o to, aby byly hodnoceny?Sml80 Ostatně, nevím o jiných redaktorkách ž-in, které by se s takovou oblibou fotily. Takže o nich řeč asi nebude. A když jí vyšel nepříliš povedený článek o dalších podivnostech sexuálního ražení, pak je debata taky otevřenější. Přiměřeně článku. Nebo ona může a my ne?Sml57Sml58 Nikdo nebyl vulgární, surový nebo rasistický. Můj názor je, že kdo seje vítr, slízí bouři. I když...bouře....leda tak bouře ve sklenici vody, tady.Sml52

    superkarma: 4 27.10.2016, 14:58:32
  5. avatar
    [26] peetrax [*]

    Rikina — #21 že jsem napsala, že za paní či slečnou Škaldovou se potáhne tahle její patvorba celý život, protože existuje internet, to není urážka, ale holý fakt. Sml80 Trochu mě děsí, že se tady stavíš za strážkyni morálky. Sml14 Nebo jsem ti šlápla na kuří oko, když jsem vzpomenula muže, který foto své milenky umisťoval do rodinného alba na internetu? Sml80

    1. na komentář reaguje Rikina — #29
    superkarma: 0 27.10.2016, 14:35:39
  6. [25] mulzik [*]

    Já než bych ho opustila a poslouchala kecy kolegyň, tak bych si našla jinou práci

    superkarma: 0 27.10.2016, 13:32:47
  7. avatar
    [24] eleniska [*]

    Vždy mě udivuje, kolik lidí hází vinu na druhé, většinou to svádí na okolí a sami jedinci jsou největší chudáčci. Když paní nemá svou hlavu, tak jedině si , za to může sama. Okolí , vždy bude mít nějaké řeči, pokud jí záleží, co si myslí ostatní než ona sama, tak něco nebude v pořádku.

    superkarma: 0 27.10.2016, 13:30:51
  8. avatar
    [23] Suzanne [*]

    Rikina — #21 Ano Sml22

    superkarma: 0 27.10.2016, 13:21:21
  9. avatar
    [22] Janki [*]

    Já jsem nějak nepochopila to, že slečna, i když si uluze nedělala, nastoupila do firmy s vědomím, co kdyby Sml23Atraktivní šéf přeci není k zahození... Nevím, nevím, pletkám se šéfem se většinou snažíme vyhnout... Málo kdy je to o skutečné lásce, a navíc, takový šéf úspěšné firmy bývá dost často zadaný Sml80

    superkarma: 0 27.10.2016, 12:56:44
  10. [21] Rikina [*]

    Suzanne — #20 Navíc ono nejde jen o jednu redaktorku. Všechny, bez výjimky úplně všechny články tady jsou plné chyb. Drtivá většina je stylisticky tak neobratně sestavena, že jsou to fakt jen slohovky. Velmi smutné je, že nejlepší úroveň mají komerční články, které psal někdo jiný a redakce do nich nezasahovala. Ta pod nimi akorát zatrhne diskuzi, když se někdo nevhodně vyjádří k dotyčnému produktu. Sml57 A co se týká Markéty Škaldové, tak ta to nejvíc odnáší především kvůli výběru témat, což je dost nespravedlivé. Posledně pak dámy v diskuzi nekritizovaly profesní schopnosti a úroveň textu, ale pustily se vysloveně do osobních urážek a to mi vadí taky.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #23
    2. na komentář reaguje peetrax — #26
    superkarma: 1 27.10.2016, 12:35:06
  11. avatar
    [20] Suzanne [*]

    Eva_CZ — #18 A jak to změním, když budu napadat příběh nebo autorku? Tohle je systémová chyba - absence korektora. Četla jsem už příliš mnoho polotovarů, které novináři dodávají, víš, že se v tom tak trochu pohybuju. Málokdo odevzdává korektorovi stylisticky a gramaticky dokonalý text. Vlastně je to poměrně výjimečné. Můžeme žehrat na stav novinářské obce. Ale mně vysloveně vadí zdejší napadání Markéty. Protože tohle je prostě věc zpracovacího procesu. Howgh.

    1. na komentář reaguje Rikina — #21
    superkarma: 4 27.10.2016, 12:27:38
  12. [19] Rikina [*]

    Ona to asi zas tak velká láska nebyla, když se slečna tak snadno a rychle vzdala. Sml80 Láska má medle hory přenášet, nebo ne? Sml57 A Zina to zabalí kvůli řečem lidí, na kterých jí vůbec nemusí záležet.

    superkarma: 1 27.10.2016, 12:27:13
  13. avatar
    [18] Eva_CZ [*]

    Suzanne — #14 ale Suziku, uz asi poste - ono ani tak nejde o ty pribehy, ale o ty otresny slohovky. Ke vsemu plny chyb. O tom, ze nekdo neumi psat a pritom se do toho furt sere. Sml80

    1. na komentář reaguje Suzanne — #20
    superkarma: 1 27.10.2016, 12:07:51
  14. [17] Rikina [*]

    Jediná šance v takovém případě je změnit práci. Pak si může pána ponechat. Člověk holt nemůže mít všechno, a nikdo neuvěří, že by na pracovišti neměla protekci (právem - ono se to totiž neuhlídá). A tajit vztah se šéfem nelze dlouho, lidi jsou všímaví, zvláště kolegyně, které si na něj případně taky myslely. Sml57

    superkarma: 0 27.10.2016, 10:22:13
  15. avatar
    [16] kobližka [*]

    Ach jo...opouští svojí nádhernou lásku,srdce jí puká,ale MUSÍ.Jde teda dál a její kroky mizí v mlze...Sml32

    Večera pod lampou Sml30Sml30Sml30 s knihou brakové hodnoty.

    superkarma: 1 27.10.2016, 10:20:37
  16. [15] bobani [*]

    tak tohle už je trochu moc

    superkarma: 0 27.10.2016, 09:19:53
  17. avatar
    [14] Suzanne [*]

    No... podobný příběh mi vyprávěla nová kolegyně, že takhle nakonec odešla z pracoviště. Sml22 A vztah se šéfem taky poslala do kopru. Kdyby tu byly příběhy o tzv. racionálně uvažujících lidech, kteří dělají všechno správně, tak by každý hulákal - a proč to sem jako píše? Takže ano, chápu. A Markéto, máte tam už korektora/korektorku? Po každém autorovi to musí někdo přečíst Sml22

    1. na komentář reaguje Eva_CZ — #18
    superkarma: 0 27.10.2016, 09:07:39
  18. [13] zlá teta [*]

    To je Červená knihovna naruby? Bože, bože. Sml52Sml52Sml52

    superkarma: 0 27.10.2016, 08:47:02
  19. avatar
    [12] catcat [*]

    to je blbka. Když ho tak miluje, měla si okamžitě najít práci jinde a ve vztahu pokračovat. Ale ono se šéfem za prde.... se to na pracovišti machrujeSml24

    superkarma: 0 27.10.2016, 08:41:09
  20. avatar
    [11] koralek59 [*]

    .... no, nevím jestli se tomu dá věřit Sml80Sml80Sml23 .....

    superkarma: 0 27.10.2016, 08:20:35
  21. avatar
    [10] datura [*]

    Ale zas to bude mít nejvíc kliků, to si pište, Markétka umí a určitě budou prémie. Sml30Sml30Sml30

    superkarma: 0 27.10.2016, 08:20:33
  22. [9] Andreadornova [*]

    Když je hloupá....

    superkarma: 0 27.10.2016, 08:20:18
  23. [8] prababka [*]

    Davidek — #1Tomu se říká slovní vyvrcholení.

    superkarma: 1 27.10.2016, 08:05:28
  24. avatar
    [7] wich [*]

    Dneska je to teda mimořádná slátanina Sml28Sml30Sml30

    superkarma: 5 27.10.2016, 07:42:10
  25. avatar
    [6] OlgaMarie [*]

    Nechápu, proč si raději nehledala jinou práci a ve vztahu nepokračovala.Sml80

    superkarma: 5 27.10.2016, 07:37:07
  26. avatar
    [5] Eva_CZ [*]

    gerda — #4asi nejaka kamoska. Sml54

    To je zase kokotina!Sml28

    superkarma: 2 27.10.2016, 06:37:34
  27. avatar
    [4] gerda [*]

    To snad nemůže být pravda. Dospělá ženská a nemá vlastní názor.Sml15

    1. na komentář reaguje Eva_CZ — #5
    superkarma: 0 27.10.2016, 06:23:10
  28. avatar
    [3] Dudlajlama [*]

    Davidek — #1Marketa pritvrzujeSml16.

    superkarma: 0 27.10.2016, 04:42:41
  29. avatar
    [2] Matinea [*]

    ...krásný chlap a navíc plné kanceláře velmi nádherných žen...opravdu úplně plné kancly "bab"? Sml57 Babinec? To se to drbalo Sml52.

    Ještě, že jsem to nikdy nepoznala, spíš jsem zažila pracoviště a laborky plné chytrých chlapů.

    superkarma: 0 27.10.2016, 00:25:09
  30. avatar
    [1] Davidek [*]

    Markétko úplně mě rozbolela hlava ve snaze pochopit tvoji poslední větu:

    Raději se ho vzdám toho, koho miluji a začnu někde znova,“[/i] dodává Zina na závěr.

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #3
    2. na komentář reaguje prababka — #8
    superkarma: 4 27.10.2016, 00:07:29

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme