SUN DanceSpolečnost dm drogerie markt s.r.o. se u privátních značek vždy snažila o to, poskytnout svým zákazníkům nejvyšší možnou kvalitu za velmi příznivou cenu. Důkazem toho je vítězství dm privátní značky Sundance opalovacího mléka OF 20, 200 ml v časopise dTest.

V červnu 2011 v testu opalovacích prostředků časopisu dTest zvítězil výrobek privátní značky dm Sundance mléko na opalování OF 20 200 ml a získal tak oprávnění používat značku kvality Vítěz testu.

Občanské sdružení spotřebitelů TEST je neziskovou organizací, která se zabývá testováním výrobků a služeb na základě nezávislých testů, právy spotřebitelů apod. Testu se zúčastnilo 18 opalovacích přípravků různých cenových kategorií. Časopis dTest se zaměřil na opalovací přípravky pro dospělé a z nabídky vybral přípravky střední ochrany, což jsou přípravky vhodné pro průměrné české léto.

U všech přípravků byla nejvíce hodnocena UVA a UVB ochrana, které tvořily 60 % celkového hodnocení. 15 % se pak podílela kosmetická kvalita výrobku. Další faktory, jako jsou například pokyny k používání, hydratace, deklarace či odběr z obalu se podílely již v podstatně menší míře. Cena produktu nehrála roli.

Ukázalo se, že drahé přípravky z lékárny nejsou zárukou toho, že se jedná o výrobky kvalitnější než z jiné prodejny. Produkt Sundance mléko na opalování OF 20, 200 ml má i přes svou nízkou cenu nyní oprávnění používat značku kvality Vítěz testu.

Pro dm je tento výsledek v testu úspěchem a velkou motivací poskytovat zákazníkům i nadále ty nejkvalitnější produkty, pro zákazníky zase jistota, že v dm nakoupí opravdu kvalitní výrobky, ušetří a nemusí se přitom bát o své zdraví.

Reklama