.

Kurva se neříká aneb mluvím, jak mi zobák narostl

Novinky

Kurva se neříká aneb mluvím, jak mi zobák narostl

Nechme vyjadřování prezidenta naší republiky stranou, stejně se rozebírá ve všech možných skupinách, svede se na něj pomalu každý rozhovor. „Co říkáš na prezidenta? Síla, co?“ Chování prezidenta rozhodně není důstojné, na tom se jistě shodneme. Je tu však jiná skutečnost, s kterou jsem se včera na sociální síti setkala. Nelíbí se mi a ráda bych na ni znala váš názor.

V jednom ze statusů čtyřicetileté ženy, matky čtyř malých dětí jsem narazila na neuvěřitelně vulgární slovník. Jako žena jsem se hluboce zastyděla, protože jsem si představila, kolik lidí to bude číst a jakou tak nevhodné vyjadřování dělá nám ženám vizitku. Je pravda, že ona žena je v nelehké životní situaci, ale kdo z nás má život bezproblémový?

Na její splav sprostých slov jsem reagovala následovně: „Hodně mi vadí,když se ženy vyjadřují vulgárně. Můžu být naštvaná,mí k tomu naštvání pádný důvod,dát to najevo a zůstat ženou.“ Její reakce mě, podotýkám, že je o dospělou ženu, překvapila: „Já používám pouze slovník hlavy státu... měla bych tím národu imponovat.“

kdkkdd

Pokud se žena nestydí takto prezentovat na veřejnosti, jaké asi musí být její chování mezi čtyřmi zdmi? Nejmladší z dětí se teprve učí mluvit. A děti, jak víme, se učí příkladem od svých rodičů.

Jistě, jsou situace, kdy nám peprnější slůvko vyletí samo a zcela odpovídá prožité situaci, ale aby se stalo součástí našeho vyjadřování? Politologové tvrdí, že prezident Zeman nad sebou ztrácí kontrolu. Pomineme-li skutečnost, že je prezidentem 10 miliónů lidí, může si takový „luxus“ dovolit matka čtyř dětí?

Těším se na vaše názory.

Vadí vám, když se žena vyjadřuje vulgárně?

Možnost%
ano77,7
ne8,6
je mi to jedno13,7

   
04.11.2014 - Redakční novinky - autor: Hana Novotná

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [56] peetrax [*]

    knihovna — #53 R. Honzák má blog? Jo, jo, jo! Sml36 Sml29

    superkarma: 0 05.11.2014, 20:18:28
  2. avatar
    [55] peetrax [*]

    knihovna — #51 fakt se nechci pohoršovat a rozčilovat, je to pořád přece jen prezident (prasident - ta čeština je nádherná), ale tohle je prostě moc. Sml15

    superkarma: 0 05.11.2014, 20:17:23
  3. avatar
    [54] carmi [*]

    knihovna — #53 Dobré odkazySml67

    Od Hnízdila jsem kdysi četla článek (mimochodem je o něm v prvním odkazu zmínka) o Klausovi. Dost zajímavéSml22

    superkarma: 0 05.11.2014, 10:28:38
  4. [53] knihovna [*]

    Baví mě blogy našich předních lékařů, pokud máte čas, stojí za přečtění http://blog.aktualne.cz/blogy/radkin-honzak.php?itemid=24027 a http://blog.aktualne.cz/blogy/jan-hnizdil.php?itemid=24039

    1. na komentář reaguje carmi — #54
    2. na komentář reaguje peetrax — #56
    superkarma: 0 05.11.2014, 09:32:58
  5. [52] knihovna [*]

    OlgaMarie — #50 No jo ,ale ono je to dost složité cenzurovat pana prezidenta, přečtěte si rozhovor s p. Pokorným. Mimo jiné jeho ojeté džíny se sakem byly taky dost nevhodné oblečení, když šel do vily v Lánech. Kdyby jel na Hrádeček nebo do chalupy na Vysočinu, tak ať jsou oblečení jak byli tuto neděli!!!

    http://zpravy.aktualne.cz/domaci/pokorny-horsi-nez-vulgarismy-by-bylo-cenzurovat-hlavu-statu/r~146c9e50635111e4a10c0025900fea04/

    superkarma: 0 05.11.2014, 09:26:49
  6. [51] knihovna [*]

    peetrax — #43 Píšete mi z duše, přesně tak. Mně tenhle pán z prognosťáku už vadil před 25lety, samolibec jeden! Už tenkrát málem spadl z tribuny Melantrichu a myslel si tenkrát, že je vtipnej. Mladá Ivana si ho tenkrát vybojovala a má to, bumerang se vrátil v podobě dementího manžílka.

    1. na komentář reaguje peetrax — #55
    superkarma: 0 05.11.2014, 09:21:27
  7. avatar
    [50] OlgaMarie [*]

    OlgaMarie — #49 Kodex českého rozhlasu: Čl 22.2 Pokud je to proveditelné, nepřipustí Český rozhlas k účasti na živém vysílání osobu, u které je důvodný předpoklad, že by se mohla chovat urážlivě, vulgárně nebo je pod vlivem alkoholu či omamných prostředků.

    P.S. Omlouvám se, že příspěvek č.49 nelze otevřít.

    1. na komentář reaguje knihovna — #52
    superkarma: 0 05.11.2014, 08:48:06
  8. avatar
    [49] OlgaMarie [*]

    https://scontent-a-mxp.xx.fbcdn.net/hpho...

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #50
    superkarma: 0 05.11.2014, 07:30:48
  9. avatar
    [48] OlgaMarie [*]

    Chybu vidím v moderátorovi a v režizérovi pořadu Hovory z Lán. Měli živé vysílání okamžitě utnout. Za co si platíme rozhlasový poplatek? Za výrazivo hospodských povalečů?

    superkarma: 0 05.11.2014, 07:29:21
  10. [47] era [*]

    Tak tady jasně vidíte, co taková kunda dokáže způsobit... Sml24

    superkarma: 0 05.11.2014, 07:28:39
  11. [46] Breberka456 [*]

    Nelíbí se mi, jak se vyjadřuje a chová náš prezident, ale jak se vyjadřuje nějaká matka na soc.sítích je mi uplně jedno. Nemám pocit, že dělá vizitku mě nebo paní Kadrnožkové, dělá jí jen sama sobě. Necítím se být v jakémkoliv spojení s takovými lidmi, je to jejich věc ať si mluví jak chtějí, a úvahy nad tím jak asi mluví doma - tak na to nemám sebemenší chuť - je to její věc. Ne moje.

    superkarma: 0 05.11.2014, 07:11:22
  12. [45] Breberka456 [*]

    Nelíbí se mi, jak se vyjadřuje a chová náš prezident, ale jak se vyjadřuje nějaká matka na soc.sítích je mi uplně jedno. Nemám pocit, že dělá vizitku mě nebo paní Kadrnožkové, dělá jí jen sama sobě. Necítím se být v jakémkoliv spojení s takovými lidmi, je to jejich věc ať si mluví jak chtějí, a úvahy nad tím jak asi mluví doma - tak na to nemám sebemenší chuť - je to její věc. Ne moje.

    superkarma: 0 05.11.2014, 07:07:53
  13. [44] dadma [*]

    43] Je mě líto ,ale zbyli tam dva ze ,kterých se těžko vybíralo.Přeci jen pan Zeman byl premiérem, má mladou ženu,je mu rozumět co říká, což nyní asi bylo na škodu.Bohužel pan Schwarzenberg když mluví ,tak mu rozumím, každé páté slovo,při jednáních spí a jeho paní zde nežije.Také má za přítele pana Kalouska.A na u obou se již začíná projevovat věk. Myslím, že lidí dávali na misky vah různé věci a tohle bohužel vyšlo.Obě varianty špatně.Bohužel ,ale ani další kandidáti na prezidenta nebyli žádné hvězdy.Napřed jsem docela fandila panu Dienstbierovi,ale ten se pan taky pěkně vybarvil.

    superkarma: 0 04.11.2014, 23:19:47
  14. avatar
    [43] peetrax [*]

    Vy, kterým se dobytkovo vyjadřování ve veřejnoprávních médiích líbí, vám by v zaměstnání prošlo používat slova jako "zk...", "k...", apod.? Skutečně? Věřím, že ne.

    O to smutnější je, že to někdo může schvalovat a primitiva podporovat, nedejbůh obdivovat. Jedna věc je, když se něco řekne v kuloárech, u piva, když se klepnu kladívkem do prstu, ale jiná věc je udělat z Hovorů z Lán Hovory z Vidlán. Doteď jsem k Zemanovi chovala jakous-takous "úctu", protože je přece ten prezident, ale to skončilo. V tomto momentě jeho protivníci začnou vytahovat Schwarzenberga, že ten zas spí, taky mluví sprostě atd., ale není jaksi důvod. Protože prezidentem je, bohužel, Zeman. To je jediný vítěz prezidentské volby. Takže dík těm, kdo nám toho sprostého proruského pacholka zvolili. Sml68

    1. na komentář reaguje knihovna — #51
    superkarma: 3 04.11.2014, 20:42:05
  15. avatar
    [42] malvina [*]

    Všichni se pohoršují nad projevem prezidenta Zemana v pořad: "Hovory z Lán." Jeho slovník ka.... sem, ku... tam, zku...... se dali nahradit jinýmu výrazy. Taky si myslím že moderátor Pokorný, když slyšel jak pan president blábolí a používa vulgarizmy mohl celý rozhovor bravurně ukončit...... například poruchou v přenosovém zařízení.... Vularizmy v přímem přenosu .

    A to si poctivě platím rozhlasový poplatek 48 korun měsíčně Za co ? To jsem si neobjednala, to mohu zajít do hospody IV. cenové akupiny a tam to mám zadarmo....

    superkarma: 0 04.11.2014, 20:22:36
  16. [41] slávenka [*]

    Lukáš Čejka — #40O p. Ovčáčkovi jsem si teď četla...., ale ještě k panu prezidentovi. Jak už tady psaly čtenářky přede mnou(Gerda.....), on je Zeman "liška podšitá" a kdyby "to" říct nechtěl, tak by to neřekl, měl k tomu zřejmě svůj "důvod".....Sml16

    superkarma: 1 04.11.2014, 19:04:04
  17. avatar
    [40] Lukáš Čejka [*]

    slávenka — #38on je i odbornik na anglicinu, dokonce opravuje lidi, kteri maji anglictinu jako svou zivotni napln - z Lidovek:

    Podle anglikanistů je „pussy“ využíváno jako domácí označení pro kočku (číča) nebo jako označení ženských genitálií. „Český výraz k**da mi nepřipadá adekvátní. Stojí na škále vulgárnosti dál než anglické vulgární, ale trochu hravé pussy,“ řekla například Markéta Malá z Ústavu anglického jazyka a didaktiky Univerzity Karlovy.

    Ovčáček na to rika: "Myslím, že činnost této hudební skupiny umožňuje pouze jeden jediný výklad"

    Tedy nezalezi na tom, jak to v tom jazyce skutecne je, ale co si o tom Ovčáček mysli.Sml30

    Nevim jestli je pravda vse, co se o nem da najit na internetu - tedy ze pro kazenske problemy byl vyloucen ze stredni skoly a kdyz pak dodelal jinou tak nasledne nedokoncil studia na vysoke, dopisoval do Halo novin, bulvaru atd. - ale myslim, ze by podle toho celkem zapadnul do te soucasne hradni spolecnosti. Sml54

    1. na komentář reaguje slávenka — #41
    superkarma: 0 04.11.2014, 18:14:51
  18. [39] dadma [*]

    Vadí mě nejen ženy ,ale i muži když mluví sprostě.Bohužel stačí jet autobusem či trolejbusem, když jede mládež do školy.A je vám stydno za ně.Tak dříve nemluvili snad ani zedníci na stavbách.Nyní se vše najednou bude svalovat na jeden rozhovor prezidenta,ale z Poslanecké sněmovny jsme si také vyslechli perly a viděli vztyčené prostředníky.I když to prezidenta neomlouvá.Bohužel lidi jsou opravdu stále sprostější.Jsou filmy a písničky ,kde také slyšíte samá sprostá slova,tak jestli tohle "umělcům" chybělo, když si stěžovali, že se nemohou svobodně vyjadřovat,nevím?

    My jsme si nadávali pitomá ,blbá a kráva byl vrchol.Kluci měli svoje "vole".Dnes se to přirozeními jen hemží a jsou výrazy, které jsem ve svých šedesáti letech ,ani neslyšela.

    superkarma: 1 04.11.2014, 18:10:51
  19. [38] slávenka [*]

    Lukáš Čejka — #37díky za vysvětleníSml33, jdu si o něm na netu něco přečíst...

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #40
    superkarma: 0 04.11.2014, 17:54:18
  20. avatar
    [37] Lukáš Čejka [*]

    slávenka — #35 Nejaky dodnes neznamy , co se ted snazi vysvetlit, ze Zeman neni proste vulgarni hulvat, ale naopak ze pacha osvetu, cit:

    Důležité je, že pan prezident tím otevřel klíčové téma, zda-li je vůbec přípustné takové výrazivo v politice využívat.

    Jmenuje se Ovčáček - podle infa na internetu psal do Halo novin a nejakeho bulvaru, ted dela hradniho mluvciho.

    Ten bulvar by vysvetloval, ze asi nema problem se slovnikem ctvrte cenove. Sml54

    1. na komentář reaguje slávenka — #38
    superkarma: 2 04.11.2014, 17:47:45
  21. [36] slávenka [*]

    Rikina — #33 Sml22Sml22, za naší "školní doby" byl pořádek sjednaný raz dvaSml58

    superkarma: 0 04.11.2014, 17:44:35
  22. [35] slávenka [*]

    Lukáš Čejka — #34 Sml14 a to je kdo, prosím?

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #37
    superkarma: 0 04.11.2014, 17:40:48
  23. avatar
    [34] Lukáš Čejka [*]

    slávenka — #32 Ne, proto ne. Proste proto, ze to rekl nejaky hradni podrztaska. Sml16

    1. na komentář reaguje slávenka — #35
    superkarma: 0 04.11.2014, 17:14:43
  24. [33] Rikina [*]

    jazuzinka — #30 Na to je jednoduchá odpověď - až ten osmák bude prezidentem, možná si to bude moci dovolit, ale do té doby bude laskavě poslouchat paní učitelku a nevytahovat si na ni kšandy, aby mu nespadly gatě. Sml57

    1. na komentář reaguje slávenka — #36
    superkarma: 5 04.11.2014, 17:07:40
  25. [32] slávenka [*]

    Lukáš Čejka — #31 Sml67 přesně tak, protože i jiní politici mluví sprostě a těm se to toleruje...

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #34
    superkarma: 1 04.11.2014, 17:05:45
  26. avatar
    [31] Lukáš Čejka [*]

    jazuzinka — #30mel ji rict, ze on nemluvi sproste, on jen otevira klicove tema Sml54

    1. na komentář reaguje slávenka — #32
    superkarma: 1 04.11.2014, 16:34:51

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] jazuzinka [*]

    hmm, kolegyni dneska poslal jeden osmák do prdele a když se rozčilovala nad mluvou a chováním, tak jí sdělil, že když může mluvit sprostě prezident, tak on taky.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #31
    2. na komentář reaguje Rikina — #33
    superkarma: 0 04.11.2014, 16:23:53
  2. avatar
    [29] Lukáš Čejka [*]

    Mickey Mouse — #28co chces v zemi, kde je za chytreho povazovan Zeman Sml54

    superkarma: 0 04.11.2014, 16:00:50
  3. avatar
    [28] Mickey Mouse [*]

    Lukáš Čejka — #22 Podle mne se v ČR vlastně žádná politika nedělá.

    Všichni jsou jen hokynáři, kteří se baví o penězích - o hospodářském rozvoji, o investicích, o sociálních dávkách, o výdajích, o podporách, o daních a o finančních kontrolách (ať už úředních nebo veřejností). Jenže takové počty jsou úkolem nějakých úředníků, náměstků, sekčních ředitelů a tajemníků.

    Politika pro mne je diskuze o cílech a prioritách. Čili o ideálech - mezi které patří například morálka, poctivost, obětavost, sounáležitost, odpovědnost, přínos společnosti - a o jejich uskutečňování. Dnes se například vůbec nemluví o tom, zda je důležitější zisk "za každou cenu" nebo udržení morální integrity. Zda je důležitější osobní důstojnost nebo plné břicho. Nebo o tom, co by občané měli dělat pro stát. Dnes se považuje téměř za zásluhu žít na podpoře, vymáhat maximum služeb od úřadů, žít ze dne na den.

    Slušné vychování není jen v tom, která slova jsou vulgární a komu podržet dveře. Ale také v tom, že je každý občan odpovědný sám za sebe a navíc ještě za to, čím je užitečný obci, městu, státu. Za úctyhodné se dříve považovali lidé, kteří uměli myslet na budoucnost za 10, 15 let. Dnes ani politici nemyslí dál než než na příští 2 maximálně 3 roky a co bude dál, to odkládají až "na jindy". Prkotiny (viz. 30 korun regulační poplatek ve zdravotnictví) a přesuny peněz politici řeší jako nejvyšší prioritu...

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #29
    superkarma: 3 04.11.2014, 15:53:09
  4. avatar
    [27] Suzanne [*]

    enka1 — #24 Máš pravdu, někdy i pravá dáma dobře trefí, když v pravý čas použije pravý prostředek Sml30

    Mně drsné výrazivo u druhých lidí nevadí. Nejsem jejich matka, abych je vychovávala či posuzovala. Ale kteří lidé jsou mi nepříjemní, to jsou ti, co jsou sprostí, aniž by použili jediného sprostého slova. To radši snesu upřímně míněné jadrné slovo. Sml24

    superkarma: 1 04.11.2014, 13:46:00
  5. avatar
    [26] enka1 [*]

    Lukáš Čejka — #25 ..já bych věděl..

    ..nepouštějte se sami do větších celků..

    Sml54

    superkarma: 0 04.11.2014, 13:27:24
  6. avatar
    [25] Lukáš Čejka [*]

    aviaki — #14Jak pri jine prilezitosti uvedl pan Werich: Ach, jak málo to znamená z úst, ve kterých i „růže“ zní jako výkal. Slova totiž nedělají písmena, ale lidé, kteří je říkají.

    I ostrejsi vyrazy umi kultivovany clovek pronest s noblesou. Nekultivovany clovek, ac treba momentalne oznacovany za prezidenta, noblesni proste neni. Navic je zbabelec, protoze uziti takovych slov omlouva tim, ze nekdo jiny je pouziva take - tedy zavaznost sveho jednani se snazi bagatelizovat tim, ze poukazuje na jednani nekoho jineho.

    1. na komentář reaguje enka1 — #26
    superkarma: 6 04.11.2014, 13:16:58
  7. avatar
    [24] enka1 [*]

    Rikina — #16 K té otázce ke konci - zde bych nedělila na muže a ženySml24

    1. na komentář reaguje Suzanne — #27
    superkarma: 1 04.11.2014, 12:38:28
  8. avatar
    [23] kobližka [*]

    Když se klepnu kladívkem do prstu,taky mi vylítne z pusy cosi neslušného.Ale jelikož kladívko používám jen doma a velmi málo,nikdo z mého okolí není šokovaný.

    Ovšem já nejsem prezident,býti hlavou státu,dala bych si sakra pozor,jak se vyjadřuji,chovám,oblékám.Protože pak si kdekdo řekne,že když takhle mluví i nejvyšší představitel státu,může takhle mluvit kdekdo a kdekoliv.Špatný příklad pro mládež a vůbec pro všechny.Ten se zase vyznamenal Sml68

    superkarma: 0 04.11.2014, 11:49:42
  9. avatar
    [22] Lukáš Čejka [*]

    Mickey Mouse — #18jeho volice to zjevne oslovuje, co asi tak maji spolecneho se Zemanem? Sml32Sml54

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #28
    superkarma: 2 04.11.2014, 11:31:27
  10. avatar
    [21] Mickey Mouse [*]

    Suzanne — #11 Souhlas! Vulgární slovo je jako těžké nářadí. Musí se s ním umět zacházet jemně a volit správně místo, čas a publikum.

    superkarma: 4 04.11.2014, 11:30:43
  11. avatar
    [20] gerda [*]

    hyenka — #19nejsem zas takový génius, měla jsem sice jisté podezření, ale už jsem tuhle myšlenku zahlédla na jiných diskusích, tohle říká hodně lidí. Je neřád. První dáma pro ostudu nevylézáSml30

    superkarma: 0 04.11.2014, 11:24:41
  12. avatar
    [19] hyenka [*]

    gerda — #9Gerdo, ty jsi hlavička! Tohle mně vůbec nenapadlo dávat do souvislosti, ale myslím, že přesně tak to bude. Něco na způsob filmu "Vrtěti psem", jen uzpůsobeno daným podmínkám. Což mně opět utvrzuje, že náš prezident je geniální- jen by tu genialitu měl umět používat.

    1. na komentář reaguje gerda — #20
    superkarma: 0 04.11.2014, 11:14:22
  13. avatar
    [18] Mickey Mouse [*]

    kantor10 — #3 M2 teda výroky pana prezidenta pohoršují z mnoha důvodů. Vulgární a primitivní vyjadřování jen zastírá, že pan prezident primitivně myslí a je zaslepen sebestředným pocitem vlastní důležitosti. Navíc pan prezident velmi nízce snižuje politiku jen na hokynářské počty "má dáti/dal". Pohoršuje mne, že pan prezident nemá žádné morální zásady a chová se naprosto nezodpovědně.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #22
    superkarma: 6 04.11.2014, 11:04:13
  14. avatar
    [17] datura [*]

    Do těhle debat už se raději nemíchám, správně zmínila Rikina, že otázka byla úplně jiná, než kam se dostala diskuse Sml80

    superkarma: 0 04.11.2014, 11:02:53
  15. [16] Rikina [*]

    Na konci článku jest jiná otázka než na výrok prezidenta. Ten byl zmíněn jen okrajově a tudíž jej pominu. Ano, vadí mi, když se nejen žena, ale kdokoli vyjadřuje vulgárně. V běžném rozhovoru není důvod taková slova používat, a pro mě to znamená, že si dotyčný nedá tu práci, aby se mnou mluvil slušně. No a jelikož já si tu práci dávám, abych volila vhodná slova a neplácala první, co by mi slina na jazyk přinesla, očekávám od protějšku totéž. Říká se tomu slušné vychování a společenské vystupování. Není to vůbec složité, schválně si to někdy zkuste. Sml57 Dřív se to i vyučovalo. Možná by neškodilo se k tomu vrátit. Sml80

    No a v neposlední řadě - silné výrazy, jsou-li používány bezdůvodně a často, ztrácí svou sílu a údernost. Takže kdo je používá pořád, nemá pak už jiný výrazový prostředek pro vyjádření situace, kdy by jejich použití odpovídalo a bylo na místě.

    1. na komentář reaguje enka1 — #24
    superkarma: 3 04.11.2014, 10:45:46
  16. avatar
    [15] enka1 [*]

    Suzanne — #12 per k....a ad astraSml30

    Rozhovor jsem neslyšela a ani si ho nemíním pustit. Vulgární slovo se musí umět na veřejnosti použít, viz Cimrmani apod.

    Taky nemám k vulgarismům nijak daleko, ale určitě vím, kdy je nevypustit.

    Souhlasím s níže uvedenými názory o odvedení pozornosti, protože velké množství sviňáren je pronášeno kulantním slovníkemSml24

    superkarma: 4 04.11.2014, 10:43:12
  17. avatar
    [14] aviaki [*]

    Myslím, že to na veřejnosti používat neměl, ovšem vadí mi, jak se na něj všichni vrhli, přičemž u jeho prezidentského konkurenta (proti kterému také nic nemám), který si také pro určitá slova nešel daleko, se mluvilo o noblese.Sml80

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #25
    superkarma: 2 04.11.2014, 10:40:47
  18. avatar
    [13] Pentlička [*]

    Vulgarismy mi vadí nejen u ženy, ale i u muže či dítěte. Moji rodiče v životě neřekli sprosté slovo, takže já to neznala a ještě v 10 letech jsem neznala význam některých z nich. Je mi trapně, když někdo mluví sprostě. A u prezidenta, který je reprezentnantem státu, je to zcela neomluvitelné. A jak píše gerda, řekl to naschvál, aby se přestalo mluvit o jeho cestě do Číny a také z Číny.

    superkarma: 2 04.11.2014, 10:37:51
  19. avatar
    [12] Suzanne [*]

    lidicka — #7 Že? Taky se mi zdá, že tohle přesně chtěl, aby mu byla věnována pozornost. Já bych radila ignorovat, protože meldováním této zprávy dokolečka se absolutně nic nevyřeší. Nemá to žádnou informační hodnotu. A jak píše gerda, jen se tím odvádí pozornost od důležitějších věcí.

    1. na komentář reaguje enka1 — #15
    superkarma: 3 04.11.2014, 10:09:21
  20. avatar
    [11] Suzanne [*]

    knihovna — #8 Nejsem ani vystresovaná, ani unavená, ani nemocná, nešťastná ani nespokojená (díky Bohu). Přesto sprostá slova používám ráda tam, kde mají smysl. Jsou krásná, jadrná a trefná. Ale nejsem hlava státu a pokud budu mluvit do jakéhokoli média, tak ať mi radši huba upadne, než bych to vyslovila. Sml22

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #21
    superkarma: 6 04.11.2014, 10:06:52
  21. avatar
    [10] Suzanne [*]

    kantor10 — #3Vtipný? Možná by to bylo vtipné v partě kamarádů v hospodě. Tam mi přijde takové vyjadřování úplně v pohodě. Podle mě není problém v tom, že prezident mluví sprostě (to já taky). Podle mě je problém v čase, místě a způsobu. Tedy že to použil ve vysílacím čase veřejnoprávního média jako oficiální představitel státu. To značí nedostatek soudnosti i noblesy.

    superkarma: 7 04.11.2014, 10:04:40
  22. avatar
    [9] gerda [*]

    Sprostota mi vadí u každého. U Zemana jsem ji jaksi předpokládala, ale že už tak veřejněSml15 - u něj je to znásobeno jeho zlomyslností. Je inteligentní, sečtělý a pakliže mluví tak, jak v Lánech, je to naschvál a on je starý bazilišek. Taky si všimněte, jak se všichni vrhli na hodnocení jeho slovníku a rázem zapomněli na cestu do ČínySml57Sml58

    1. na komentář reaguje hyenka — #19
    superkarma: 2 04.11.2014, 10:02:20
  23. [8] knihovna [*]

    Teda, čtenářky, Vám se náš prezident líbí??? !!!! Tak to je opravdu obraz národa! Sml68 Jak vystupuje? Všude polospící, klinkající, vrávorající, hlavu na stranu a ta kostkovaná košile a kalhoty ala režizér Krejčík. Směšné! Dobře se vyjádřil dr. psychiatr, že vulgarismy používají lidé vystresovaní, unavení, nemocní nebo nějak nešťastní či nespokojení! A to je k politování!

    1. na komentář reaguje Suzanne — #11
    superkarma: 4 04.11.2014, 09:58:38
  24. [7] lidicka [*]

    Médiá zase mají na celý měsíc o čem psát - o vulgárním vyjadřování prezidenta. Včera jsem na ČT 1 po 21. hod. jen chvíli sledovala pořad (bohužel si nepamatuji název, něco jako "pečený sněhulák" nebo tak nějak), ale co tam bylo vulgarismů, to jsem ještě neslyšela. A to vysílá veřejnoprávní televize před 22.00 hodinou!!!!!!!! Ale to jak se zdá nikomu nevadí....Sml80Sml23Sml15

    1. na komentář reaguje Suzanne — #12
    superkarma: 2 04.11.2014, 09:52:50
  25. [6] hopsmops [*]

    kantor10 — #3souhlasím, myslím,že prezident řekl,jak to je a ti šašci ve sněmovně nejsou o moc lepší a slušnější.

    Prezident se mi líbí.

    superkarma: 3 04.11.2014, 09:43:50
  26. [5] setury [*]

    Sml16 podobné slovo jen dodá na důrazu Sml58

    superkarma: 0 04.11.2014, 09:43:43
  27. avatar
    [4] catcat [*]

    Samozřejmě že občas použiju sprostý slovo (jako před chvílí, když se mi kousnul počítač), ale ne na veřejnosti a NIKDY ne v oficiálním rozhovoru. Sml23

    superkarma: 1 04.11.2014, 09:37:12
  28. [3] kantor10 [*]

    Mě v televizi včera nadzvedl výrok v reakci na prezidenta-mě jako ženu vulgarismy urážejí.Takže kvůli tomu,že je žena,tak se každý zblázní.Mě teda výrok prezidenta vůbec nepohoršil.Bylo to vtipný a pravdivý.Nebojí se říct,co si myslí.A ještě na sebe strhává pozornost o což mu jde

    1. na komentář reaguje hopsmops — #6
    2. na komentář reaguje Suzanne — #10
    3. na komentář reaguje Mickey Mouse — #18
    superkarma: 3 04.11.2014, 09:19:31
  29. [2] hopsmops [*]

    To by mě zajímalo, která žena nikdy neprohodila vulgární slovo. Ať mladá nebo stará. Je to sice nehezké,ale určitě časté. Pokud to není na veřejnosti,je mi to fuk.

    superkarma: 5 04.11.2014, 09:01:52
  30. avatar
    [1] streamline [*]

    Vulgarismy nejsou hezké z žádných úst a z ženských úst jsou naprosto otřesné...

    superkarma: 0 04.11.2014, 08:51:31

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme