Magie

Kuřimská kauza: Kdo si objednal „psychicky modifikované“ děti?

Nelidské týrání dětí, které trvalo možná i více než deset měsíců, objevil náhodou soused pomocí dětské „chůvičky“. Nesmírně zamotaný případ, na jehož konci sice naštěstí jsou vysoké tresty, ale chybí prakticky prokázaný důvod. Pokud za celým nepochopitelným jednáním stojí „hnutí grálu“, je otázkou, čeho chtěla tato sekta dosáhnout…

  • Kdo jsou lidé, kteří stáli za týráním dětí a cílenou snahou „vyrobit“ z nich citově ploché, otrlé jedince naprosto imunní vůči soucitu a zbavené vlastní hodnoty i hrdosti?
  • Komu a k čemu pak poslouží takto modifikovaný člověk?
  • Kdo si tuto zakázku ve skutečnosti objednal?
  • Komu sloužila a čím je v případu ve skutečnosti Barbora Škrlová?
  • Kdo dirigoval Kláru Mauerovou a Kateřina Mauerovou?
  • A také Komu patří identita záhadného „doktora“, údajně snad odněkud z Kazachstánu?
  • Existuje tato postava vůbec, nebo je jí sám zakladatel podivného hnutí a otec Barbory, Jan Škrla?

kouřim

Proč??

Nejméně od léta 2006 do května 2007 týrala dle obžaloby skupina lidí cíleně a organizovaně dva malé chlapce. Bili je, zraňovali, ponižovali a zavírali je do psích klecí.

Klára Mauerová, matka, která později uvedla, že byla zmanipulována, a dokonce nad realitou plakala, bila podle obžaloby Ondřeje a Jakuba rukou, vařečkou, řemenem, hůlkou a jinými věcmi.

Zavírala je do klecí a nepouštěla ven. Ve Veverské Bítýšce pak obžalovaní měli držet děti celodenně v psích klecích. Museli v nich ležet skrčení. V noci je tyrani budili a bili, škrábali vidličkou a svazovali švihadly a provazy. (čerpáno ze zveřejněných výpovědí chlapců a „denik.cz“ )

Je vůbec možné, aby někdo zmanipuloval matku dítěte tak, že by ona z vlastní vůle začala nelidsky trýznit vlastní dítě?

Málokdo si tuhle otázku nepoložil a snad nikdo na ni nedokázal odpovědět. A ani sloudci, kteří v roce 2008 rozdali tyranům vysoké tresty.

Prokázali jim týrání. Otázku, proč k němu docházelo a jaký to mělo účel cíl a konečný efekt, se nikdy nepodařilo objasnit.

U soudu se z výpovědí chlapců a tlustého policejního spisu dozvídáme, že chlapci se museli sami pálit cigaretou a z těla Ondřeje měl obviněný Jan Turek vyříznout kus masa a chlapce donutit ho sníst. Jakub musel pak předstírat, že je mrtvý. Celá akce měla v Ondřejovi vyvolat silnou reakci, což se logicky stalo.

Barbora Škrlová topila podle slov chlapce Ondřeje v lavoru.

Dále z deníku.cz, který sledoval líčení:

Násilí se vystupňuje v druhé části pobytu na chatě v Bytýšce, kam už přijíždějí další účastníci. Hana Bašová, Jan Turek a Jan Škrla.

Klára odvádí chlapce do komory, zavázuje jim oči prostěradlem a předává je trýznitelům.

Ti jim pak nasazují pytle na hlavu, svlékají donaha a nelidsky ponižují. Jakuba drží za přirození. Bašová dělá publikum a vyluzuje nejrůznější zvuky, aby si hoši mysleli, že je na chatě více lidí… dočtete se v tisku z období průběhu soudních vyjednávání.

Jednomu dělá problém tyhle věci vůbec psát.

Co sledují obvinění takovým, řekněme hodně cynicky „VÝCVIKEM“??

Záměrná mystifikace a mlha

Anna Škrlová, ve skutečnosti třicetiletá žena jménem Barbora, se vydává za třináctileté dítě. Jako takovou ji dostává do rukou Klára Mauerová, matka, která věří, že se jedná o nemocnou dívenku, a bere ji za vlastní. Dospělou ženu v Barboře, alias Aničce, alias později Adamovi nepozná dokonce dětská lékařka a další odborníci!

Dívka se při zásahu policie, po náhodném prozrazení, chová jako autistické dítě, ale klade obrovský odpor. Je převezena do Klokánku, odkud mizí.

Jako Adam je Barbora odvezena do Norska, kde se vydává za malého chlapce, ale tajně žádá pomocí dopisu o pomoc.

Později je zatčena, je prokázáno, že jde o dospělou ženu. Je obviněna z účasti na týrání chlapců. Ona sama uvádí, že je obětí a k praktikám je donucena.

Druhými členy je naopak namnoze označována za iniciátorku mučení.

Všichni shodně se odvolávají na osobu tajemného doktora Andreje Zejnalova z Ázerbájdžánu, který má celou akci řídit a všem dávat instrukce.

Tato postava není nikdy odhalena a její existence je sporná.

Objevují se úvahy, že oním doktorem je jeden z účastníků. Buďto Kateřina Mauerová, nebo Jan Turek. Dokonce snad sama Barbora Škrlová.

Nejčastěji je ale označován muž jménem Josef Škrla. Otec Barbory a Jana a ten, který nikdy nebyl odsouzen, neboť zmizel neznámo kam.

Další zprávy hovoří dnes o propojení na mezinárodní úrovni a mnohem větším počtu takto trýzněných dětí, které probíhá stále a je organizováno, za doposud nejasným účelem.

Kdo jsou ti lidé?

Klára Mauerová - Matka Ondřeje a Jakuba. Tvrdila až do konce, že pouze plnila rozkazy ve strachu z trestu a v přesvědčení, že detěm pomáhá. Aničky se ujala v domění, že jde o týrané dítě, kterému je třeba pomoci. Byla udržována v přesvědčení, že chlapci jsou špatní a je třeba je vychovávat dle pokynů psychiatra Zejnalova.Odsouzena na 9 let.

Kateřina Mauerová - Teta chlapců a sestra Kláry. Vytvořila identitu Aničky a organizovala mučení. Tvrdila, že poslouchá „doktora“. Odsouzena na 10 let.

Jan Škrla - Syn Josefa Škrly a bratr Brabory Škrlové - Mučil děti, tráznil je a prý také plnil rozkazy. Odsouzen na 7 let.

Jan Turek - Přítel Jana Škrly. Trýznil chlapce. Mel to být on, kdo vyřízl kus masa ze zadečku Ondřeje a donutil jej ho sníst! Odsouzen na 5 let.

Viktor Skála - Herec a bývalý člen společenství Josefa Škrly. On poskytl DNA své dcery pro úřední vytvoření identity Aničky. Prý v dobré víře, že jde o týrané dítě, kterému je třeba pomoci do rodiny.

Barbora Škrlová - Podivná osobnost, vydávající se za nedospělou dívku Aničku, později nedospělého Adama. Účastnila se týrání. Do poslední chvíle tvrdila, že pod nátlakem a ve strachu. Odsouzena na 5 let.

Josef Škrla - Zakladatel celého hnutí, které mělo trýznění organizovat a také financovat dům, do kterého byla za účelem „výchovy“ dětí nastěhována Klára Mauerová! Poměrně luxustní, moderní domek, na který by podle slov sociálně slabé Kláry nikdy neměla finance. Nezajímala se o pozadí, byla vděčná a věřila, že jedná pro dobro dětí, jak tvrdí. Josef Škrla nebyl odsouzen, neb nebyl nalezen.

Josef Škrla

Jednou z hlavních postav Kuřimské kauzy je zmiňovaný Josef Škrla. On je možná oním záhadným doktorem, kterého nikdo z účatníků nikdy neviděl, ale který dával instrukce Kateřině Škrlové, Janu Turkovi, Janu Škrlovi, Haně Bašové a kdo ví, komu všemu ještě.

Tento muž zmizel neznámo kam a je jen otázkou, jestli ve své činnosti s nejasným cílem, někde v klidu nepokračuje.

Vždyť nebýt obrovské náhody s dětskou chůvičkou a osoby pana Tvrdého, který si nenechal to, co omylem spatřil, pro sebe, je dost možné, že by se na celé týrání ani nepřišlo.

Z obou chlapců by pak po nějakém čase pravděpodobně byli podivní dva muži, které by šlo použít téměř na cokoli, co si patrně ani neumíme do důsledku představit.

  • A kde je Josef Škrla?
  • A kolik takových výsledků podobné „péče“ mezi námi a po světě chodí?
  • A proč?
   
15.04.2011 - Záhady současnosti - autor: Michaela Kudláčková

Komentáře:

  1. avatar
    [24] peetrax [*]

    Klára M. byla mé kamarádky spolužačka ze střední. Tehdy se prý jevila normální, jako ostatní holky.

    Celej ten případ byl otřesnej. Nejen ten propletenec divných "tet" a "strýců", ale i Anička/Adam a o týrání nemluvě.

    Doufám, že chlapci se dnes mají v rámci možností aspoň "dobře". Sml15 Celé se mě to dotýkalo víc, než jsem chtěla, tehdejší přítel bydlel co by kamenem dohodil od Klokánku, kam byly děti pak umístěny a nešlo na to všechno nemyslet. Sml15

    superkarma: 0 15.04.2011, 21:22:10
  2. avatar
    [23] enka1 [*]

    Když si aspoň trochu uvědomím, že budu mít mírnější trest, taky sehraju emoce.

    Normální máma (i táta) nenechá svý děti trápit ani za cenu ztráty svýho života.

    superkarma: 2 15.04.2011, 16:15:45
  3. avatar
    [22] wich [*]

    Souhlasím s Torou a Lukášem Čejkou. Kdyby byly ty pudy a pouta tak silné, nebylo by týrajících matek.

    OlgaMarie — #19 A dokonce občas ty ehm matky na svoje dcery žárlí Sml15

    superkarma: 0 15.04.2011, 14:59:06
  4. avatar
    [21] Lukáš Čejka [*]

    OlgaMarie — #19 Jde proste o naucene socialni chovani, ostatne v jinych castech sveta je chovani k detem jine a u nas by bylo povazovano za jasne neprijatelne a nad takovou matkou bychom nechapave kroutili hlavou.Sml80

    superkarma: 0 15.04.2011, 13:18:11
  5. avatar
    [20] OlgaMarie [*]

    OlgaMarie — #19 Důvody k zákazu incestu nebyly proto, že je to hnusárna, ale exogamie. ta stanovuje jedinci výběr partnera z jiné rodové skupiny!

    superkarma: 0 15.04.2011, 13:15:18
  6. avatar
    [19] OlgaMarie [*]

    ToraToraTora — #18 Proč mnohé matky mlčí k sexuálnímu zneužívání dětí ať už biologickým otcem nebo druhem? Ono to není zas až tak dávno, kdy byl univerzálně zakázán incest a jaké důvody k tomu vedly a právě tak není zas až tak moc dávno, kdy děti byly něčemu obětovávány.

    Míše dávám za pravdu, že by v pozadí mohl být nebezpečný magor!

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #20
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #21
    3. na komentář reaguje wich — #22
    superkarma: 0 15.04.2011, 13:13:04
  7. avatar
    [18] ToraToraTora [*]

    Lukáš Čejka — #17 Ano, máš pravdu, předsedo. Mateřský pud je nejsilnějším pudem. Ale mateřské pouto je poutem nejspecifičtějším. Do škatulky ho rvou jen líbivé magazíny na křídovém papíře s přeslazenými názvy.  Pamatuješ pohádku Sedmero krkavců?

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #19
    superkarma: 0 15.04.2011, 12:56:26
  8. avatar
    [17] Lukáš Čejka [*]

    ToraToraTora — #16 ja jsem chtel rict, ze ji nikdo ani nemusel manipulovat, nesdilim proste ten nazor o jakem si vseobecne danem dobru, ktere citi vsechny matky ke svym detem.

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #18
    superkarma: 0 15.04.2011, 12:48:47
  9. avatar
    [16] ToraToraTora [*]

    Lukáš Čejka — #12 Nevím, zda je to konkrétně tento případ, ale zmanipulovat matku, aby se zvrhla k něčemu takovému je velice až nebezpěčně snadné

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #17
    superkarma: 0 15.04.2011, 12:32:45
  10. avatar
    [15] Lukáš Čejka [*]

    Michaela Kudláčková — #14 Treba je jen dobra herecka Sml80

    Zbytek - proste dostala prilezitost Sml80

    superkarma: 0 15.04.2011, 11:58:52
  11. avatar
    [14] Michaela Kudláčková [*]

    Lukáš Čejka — #12 ...to si Luki nemyslím, protože ona Klára jediná při těch líčeních měla emoce a hroutila se a brečela...navíc, je netrýznila vždycky. To najednou, jak se dala dohromady s těmi lidmi...Je to divný.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #15
    superkarma: 0 15.04.2011, 11:57:00
  12. avatar
    [13] Michaela Kudláčková [*]

    Anai — #11 ...tak to samozřejmě, ale mě nejde z hlavy ten důvod. Prostě, komu to ve finále má prospět a k čemu..z toho mám hrůzu. Pořád se nemůžu zbavit pocitu, že je k něčemu takto vychované potřebují. A to je to, co se mi právě nechce domýšlet...Sml80

    superkarma: 0 15.04.2011, 11:55:14
  13. avatar
    [12] Lukáš Čejka [*]

    Je vůbec možné, aby někdo zmanipuloval matku dítěte tak, že by ona z vlastní vůle začala nelidsky trýznit vlastní dítě? - proc by musela byt zmanipulovana? klidne to muze byt obycejna mrcha. Sml80

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #14
    2. na komentář reaguje ToraToraTora — #16
    superkarma: 0 15.04.2011, 11:54:48
  14. [11] Anai [*]

    Šílený, šílený, šílený... obdivuju Míšu, že vůbec o tom při její povaze dokázala psát, já bych to nedokázala... Když čtu o lidech, jako výše uvedení, tak lituju, že už neexistuje "právo útrpné", já bych je mučila až k smrti za to! Sml31Sml15

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #13
    superkarma: 1 15.04.2011, 11:47:32
  15. avatar
    [10] OlgaMarie [*]

    Michaela Kudláčková — #8 Děj si už nepamatuju, utkvěl mně jen název. Vím, že tam cíleně vychovávali nebo vyráběli od dětí lidi bez citů, proto jsem gůglila. Vím, že když jsem tu hru slyšela, napadlo mě, že se inspirovala manželovou hrou R.U.R. Docela by mě zajímalo, zda existuje ještě někde alespoň jeden scénář.

    Kdysi se psalo i o výchově sirotků v Ceausescovu Rumunsku, kde děti procházely drastickou výchovou k citové deprivaci.

    superkarma: 0 15.04.2011, 11:17:34
  16. avatar
    [9] Michaela Kudláčková [*]

    wich — #7 ...mě při psaní taky...

    superkarma: 0 15.04.2011, 10:55:12
  17. avatar
    [8] Michaela Kudláčková [*]

    OlgaMarie — #6 ...Olgo, neznám a neslyšela jsem o ní...Sml80 Škoda. O čem to je?

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #10
    superkarma: 0 15.04.2011, 10:54:48
  18. avatar
    [7] wich [*]

    Při čtení toho, jaké způsoby týrání jsou schopni lidé vymyslet a realizovat, je mi nevolno od žaludku Sml43

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #9
    superkarma: 0 15.04.2011, 10:31:27
  19. avatar
    [6] OlgaMarie [*]

    Michaela Kudláčková — #5  Tvým příspěvkem se mi vybavil název BEZCITKOVÉ. Chtěla jsem se tě zeptat, zda znáš rozhlasovou hru od Olgy Scheinflugové Bezcitkové a abych si ověřila, zda si název a autora pamatuju dobře, gůglila jsem a zjistila, že hra byla nenávratně smazána v roce 1969. 

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #8
    superkarma: 0 15.04.2011, 08:39:34
  20. avatar
    [5] Michaela Kudláčková [*]

    OlgaMarie — #4 ...a to byl účel Olgo. A to je hrozný....

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #6
    superkarma: 0 15.04.2011, 08:17:39
  21. avatar
    [4] OlgaMarie [*]

    maje — #2 Také si myslím, že tresty byly nízké, pomyslně dětem vzali život.

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #5
    superkarma: 0 15.04.2011, 07:49:11
  22. avatar
    [3] Kopretina3 [*]

    maje — #2 Naprosto souhlasím. Ty tresty jsou neadekvátní. Chce se mi brečet, jen si to čtu. Ńedokážu si vůbec předstsvit, co ty děti prožívaly.Sml15

    superkarma: 1 15.04.2011, 07:28:05
  23. avatar
    [2] maje [*]

    mě je spíš divné, že si každý myslí, že dostali hodně let. za to, co udělali, by je měli zavřít na doživotí. protože až vylezou, budou pokračovat. jenom si vyberou nějakou jinou mámu.Sml15Sml15

    1. na komentář reaguje Kopretina3 — #3
    2. na komentář reaguje OlgaMarie — #4
    superkarma: 1 15.04.2011, 07:11:28
  24. avatar
    [1] aninas [*]

    Ach jo! Tak on jim Skrla plachnul? Vzdyt byl celou dobu pritomen. Ja uz se v tom Cesku nicemu nedivim Sml68

    superkarma: 0 15.04.2011, 02:37:14

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme