Bulvár

Krvavé Vánoce

Ahoj redakce, řekla jsem si, že přispěji svým štědrovečerním zážitkem, přičemž doufám, že se to již nebude opakovat.:-(

Podle domluvy jsme s přítelem a dětmi měli trávit Vánoce u tchýně a její tchýně (bydlí spolu v jednom domku spolu se svými manželi). Už jen to je nebezpečná kombinace, asi bych nechtěla bydlet s vlastními rodiči, natož s přítelovými . . . Ale od začátku.

Vše začalo jako super večer. Jídlo bylo skvělé, kost nikomu nezaskočila, zazvonil zvoneček, dcerka se vrhla na dárky a i my jsme si rozbalili ty své. Babičky řeči, že nic nechtěla a proč tak utrácíme, jsme již ani nevnímali, je to každý rok stejné, ať už jde o Vánoce nebo o narozeniny. :-)

A jako na každé rodinné akci se to roztočilo s panákama, tedy kromě mě. Přece jen mám závazak vůči dětem. Asi by koukaly, kdyby se jim maminka ,,zbourala". Po dvou hodinkách už měla většina přítomných ,,špičku". Naštěstí tu byla i střízlivá tchýně, která si hrála s mou tříletou holčičkou vedle v místnosti, takže nemusela na tu bandu koukat. A čtyřměsíčnímu synkovi to je ještě fuk, Vánoce prospal :-)) .

Když najednou děda (81 let) začal bědovat na život, že si nikdy neměl babičku (85 let) brát, (v příštím roce oslaví 60. výročí svatby), že je to příšerná ženská a že za ním určitě brzy přijde nějaká mladice a bude si s ním chtít užívat. Jen na okraj, děda byl svého času velký divoch, každá sukně mu byla známá a babička to celý život snášela. Ta už teď nic neříkala, byla na podobné výlevy zvyklá. Není ale vyjímkou, že se ti dva poperou, docela nedávno se drželi pod krkem, z čehož babča vyvázla s monoklem a děda s roztrženým rtem. Není to s nima lehký.

Jenže najednou si děda vybral mě. Začal ke mě skrze obývací pokoj vysílat výhružná gesta pěstmi i zvednutý prostředníček mi měl něco nejspíš naznačit. Dělali jsme jako by nic, jen si děda prostě více upil ze džbánku. Ale po pár minutách mu gesta přestala stačit. Začal mě slovně napadat. Poslouchala jsem jaká jsem mrcha, bestie, běhna, řeči jak si tu hraju na matku a přitom jsem ta největší (ani nechtějte vědět co). Já nic neříkala, kurnik bylo mi opravdu hloupé se pustit do člověka, který je o 55 let starší než já.

Ale mrzelo mě, že se na to můj přítel jen tak dívá, až se mě zastal tchán. Jenže to už mě děda vyhazoval z domu. Vůbec nechápu proč. Do té doby jsem s ním byla za dobře. Potom už se drželi tchán se svým otcem pod krkem, fackovali se a nadávali si. To já už balila děti a chystala se k odchodu, naštěstí bydlíme nedaleko. Mýho jsem tam nechala, aby pomohl uklidnit rodinou situaci.

Když se vrátil domů, měl triko od krve s vysvětlením, že se při bitce rozbilo sklo a děda s tchánem se navzájem pořezali. Zbytek večera se mi omlouval za ,,povedený" večer se slovy ,, mělo se to utnout už na začátku". Dál jsem to řešit nechtěla. Děti už spinkaly, tak jsme si udělali soukromý večírek doma. Povídali jsme si a blbli jsem dlouho do noci :-D

Což mi připomíná, nevíte někdo jak dostanu vosk ze svíčky ze svých gatí, prosím prosím. Tak to byly naše Štastné a Veselé krvavé Vánoce. Jen na pana dědu asi nebudu mít delší dobu náladu. Marry

Hm, děda a alkohol je zřejmě horší než Semtex. Příště raději dědovi nalívat jen limonádu. Simona

Jaké Vánoce byly u vás? Co veselého, smutného či dojemného jste zažily? Moc se těším na dbnešní příspěvky na adrese:

redakce@zena-in.cz

   
28.12.2009 - Blog redakce - autor: Simona Škodáková

Komentáře:

  1. avatar
    [23] lucrezia [*]

    Gate najprv daj do mrazaka, potom nozom zoskrabni vosk. To, co ostane prezehli za pomoci papierovych uterakov. Potom vyper v ruke v studenej vode.

    Byt na tvojom mieste, tak by som sa zdvihla, ked deda zacal sypat urazky.  Nic by ma v takom prostredi neudrzalo. A asi by som sa uz nikdy neukazala tam, kde by bol deda.

    superkarma: 0 29.12.2009, 03:59:04
  2. avatar
    [22] syrrit [*]

    Ano, ano, to jsou ty spokojené  manželské páry ze starých časů. Přejeme 60 dalších laskyplných let v milujícím  rodinném kruhu a ještě mnoho dalších pěkných oslav.

    superkarma: 0 28.12.2009, 21:44:54
  3. [21] Dana90 [*]

    a s přítelem bych si to vyřídila.Bych s ním ani nepromluvila celej večer.Je to hnus,když tě neprávem osočoval dědek ožralej a přítel nezasáhl.

    superkarma: 0 28.12.2009, 17:51:25
  4. [20] Dana90 [*]

    hm tak to je teda dobrý.Rvačka na vánoce.Vosk z gatí asi nesundáš,teda trošku jo,ale mě zůstal po tom takovej jakoby mastnej flek.tak zkusit na to nalít jar..?Nevím.

    superkarma: 0 28.12.2009, 17:49:23
  5. avatar
    [19] wich [*]

    OlgaMarie — #18 Bohužel Sml22

    superkarma: 0 28.12.2009, 16:55:30
  6. avatar
    [18] OlgaMarie [*]

    wich — #16 Právě ten opilec to neví a ještě si myslí, že mu všichni křivdí!

    1. na komentář reaguje wich — #19
    superkarma: 0 28.12.2009, 14:49:06
  7. [17] FAXÍK [*]

    Alkohol je svinstvo, ale já bych to dědovi neodpustila, protože se říká opilý říkaj pravdu, taky by mi vadilo, že se mě přítel nezastal...

    superkarma: 0 28.12.2009, 14:20:56
  8. avatar
    [16] wich [*]

    Stejně nechápu, že si někdo nemůže odpustit ten chlast aspoň na svátky, když ví, že je po něm odpornej. Natož když je slaví v přítomnosti dětí.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #18
    superkarma: 0 28.12.2009, 13:19:17
  9. avatar
    [15] Eva_CZ [*]

    Na takovej ,,Stedrej vecer" bych se mohla vysrat. A proc zase chlast?

    superkarma: 0 28.12.2009, 11:56:10
  10. avatar
    [14] OlgaMarie [*]

    Eliza — #13 Sml52Svíčková, jó? My řešíme 40 let, co je palačinka a co omeleta! Vlastní rodiče už dávno přestali být příčinou našich sporů. Dokonce ještě žili, když jsme je přestali řešit.

    superkarma: 0 28.12.2009, 11:51:57
  11. avatar
    [13] Eliza [*]

    OlgaMarie — #12 ale no jo, jenže tady se nejedná o to, jakým způsobem se vaří svíčková. V každém případě je ale nepříjemné stít se hromosvodem pro něčí frustraci. Sml80Partnera mám přece proto, aby mi pomáhal a chránil mě, stejně jako to dělám pro něj já. Alkohol je jenom zvětšovací sklo.Sml58

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #14
    superkarma: 0 28.12.2009, 11:42:08
  12. avatar
    [12] OlgaMarie [*]

    Eliza — #11 Hele, my víme prd, co v tu chvíli prožíval její manžel. Je to děsběs stát mezi původní a novou rodinou. Zamlada bych asi také byla nasupená, že se proti chování dědka vůči mně neohradil, ale dnes bych ho spíš pohladila, aby si z toho nic nedělal, jací příbuzní jsou. My si s oběma tchýněmi vzájemně užívali také své i o vánocích a nebyl v tom alkohol.  

    1. na komentář reaguje Eliza — #13
    superkarma: 0 28.12.2009, 11:22:08
  13. avatar
    [11] Eliza [*]

    OlgaMarie — #9 Sml16 souhlasím, že zatajovat geny se nemá, ale nejsme jen pasivní oběti genetiky ne? Alkohol není omluva. Pokud vím, že se nedokážu kontrolovat, tak se těm situacím vyhýbám. Pokud je těžké ukočírovat v opilosti příbuzného, tak mu nenalívám. Rozhodně nejsem abstinent, ale přiznávám, že jsem hrdá na to, že nikdo z mých přátel není v opilosti agresivní. Všichni jsou to milé povahy a se vzrůstající hladinou alkoholu jsou roztomilí, ukecaní a posléze ospalí. Můj manžel je navíc značně přítulnýSml57. Pokud bych zjistila, že mi po alkoholu někdo nadává a vyhrožuje likvidací, asi bych mu už nikdy nevěřila a rozhodně nenalila.V žádném případě bych ho neomlouvala. Když neumí chlastat, tak ať abstinuje.

    Jiná věc je, jak moc by mě zasáhlo vědomí, že se mě přítel nezastal. Když ne on - ve vlastní rodině - tak kdo teda? Je možné, že to mohl být jen dočasný šok, ale pokud by s eto mělo opakovat, tak je to na pováženou. Zažila jsem podobnou situaci a jen to uspíšilo rozchod z mojí strany.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #12
    superkarma: 0 28.12.2009, 11:03:47
  14. avatar
    [10] wich [*]

    Mimochodem u nás byly také mále krvavé Vánoce Sml30 Také jsme s přítelem blbli, tahali a žďuchali se v kuchyni (ano, vím, je nám k třiceti a chováme se jak malí Sml22) až to odnesl můj naražený prst a "otočený" nehet. Jauvajs Sml52

    superkarma: 0 28.12.2009, 10:43:37
  15. avatar
    [9] OlgaMarie [*]

    Eliza — #6 Já si myslím, že není dobré zatajovat možné geny po předcích. S tím, z čeho vzešel rod jejího manžela, je dobré se seznámit, alespoň ví, čeho se při výchově obávat, hlavně se nebát...Dědek byl asi hnusnej celej život a teď je ještě senilní!

    Horší by bylo, kdyby jí domů přišel ožralej manžel a začal demolovat byt.

    1. na komentář reaguje Eliza — #11
    superkarma: 0 28.12.2009, 10:42:42
  16. avatar
    [8] wich [*]

    Snad ti pokažené Vánoce vylepší pohoda s přítelem a dětmi doma Sml79 Ber to tak, že děda už je prostě starý senila a ti už tak s alkoholem nevydrží Sml31

    superkarma: 0 28.12.2009, 10:40:50
  17. [7] mamča123 [*]

    vosk zkuste vyžehlit přes savý papír .Asi bych o takovou oslavu moc nestála.Už by mě tam asi nikdy neviděli pokud bY mě uráželiSml22

    superkarma: 0 28.12.2009, 10:25:33
  18. avatar
    [6] Eliza [*]

    Jojo, vosk nejlépe žehlit - bez napařování a na nízkou teplotu. Nezapomeň kuchyňskými utěrkami řádně obalit skvrnu - podložit a žehlit přes ubrousek! Sml67

    OlgaMarie — #5 tak úplně nesouhlasím, myslím že se to nestalo v rodině poprvé, že se děda namazal a byl sprostý. Nevím co je normálního na panákování na vánočním večírku, notabene když vědí že děda bývá po alkoholu agresivní. Jednoduše mu nemají nalévat, nebo musí být připraveni to zvládnout. Příteli bych pořádně vysvětlila, že omluva je hezká věc, ale ať tedy příště zasáhne. Já vím že s opilým člověkem je těžká domluva, ale v takovém případě je snad lepší když si to vyřídí chlapi mezi sebou. Navíc jak jsem pochopila, bylo u toho dítě.

    Děda bývalý proutník zřejmě zjistil že už se mu nestaví a ta mladice taky v nedohlednu, tak si léčí frustraci na nejbližším objektu. Dědu pošlete k doktorovi a nebo alespoň zamkněte všechen alkohol.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #9
    superkarma: 0 28.12.2009, 10:18:52
  19. avatar
    [5] OlgaMarie [*]

    Marry, snaž se na celou situaci podívat ze strany svého manžela. Kdyby to byl tvůj otec a tvůj dědeček. Možná se v té chvíli cítil hůř než ty. Ono ho to muselo také pěkně rozhodit. A co má s tím dělat? Už se stalo a co bylo, to bylo, je to minulost. Možná by se stalo něco horšího, kdybyste tam nebyli.

    1. na komentář reaguje Eliza — #6
    superkarma: 0 28.12.2009, 09:19:55
  20. avatar
    [4] mishka76 [*]

    ILONESA — #3 přesně tak, na toho "přítele" bych byla ještě hodně dlouho naštvaná, že se mě nezastal, je to asi pěknej Sml80

    superkarma: 0 28.12.2009, 09:13:52
  21. [3] ILONESA [*]

    Nevím, já bych náladu na soukromý večírek s přítelem, který se mě ani nezastane teda náladu určitě neměla Sml80. A vosk přes piják přejet žehličkou, to si pamatuji dělávala moje babička.

    1. na komentář reaguje mishka76 — #4
    superkarma: 0 28.12.2009, 08:38:34
  22. avatar
    [2] Věrulinka [*]

    Sml15 opravdu bylo veselo Sml79Sml68

    Savý papír, nejlépe piják, no já vím dneska v sešitech pijáky nejsou, ale stačí kuchyňská role ubrousků na utárání rukou, přiložit a přežehlit Sml67. vosk je pryč, krásně ho sundáš.

    superkarma: 0 28.12.2009, 08:37:24
  23. avatar
    [1] enka1 [*]

    Žehličkou přes piják Sml16.

    superkarma: 0 28.12.2009, 08:35:27

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme